منتديات نسوانجي
الـدخول
تسجيل عضويه إستعادة كلمه المرور إبحث بكامل نسوانجي بحث
نسوانجي سكس تيوب مشاهده أونلاين
منتديات نسوانجي
تطبيق اندرويد نسوانجي
عودة   منتديات نسوانجي > القسم العام > كتابات و قصص السكس العربي > قصص سكس المحارم

إضافة رد
 
أدوات الموضوع
قديم 03-16-2019, 08:05 PM
قديم 03-16-2019, 08:05 PM
  #1  
الصورة الرمزية لـ نسوانجي متميز
🔥جنرال الرواية الجنسية🔥
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 12,267

🔥جنرال الرواية الجنسية🔥
 
الصورة الرمزية لـ نسوانجي متميز

المشاركات : 12,267
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
نسوانجي متميز غير متصل

افتراضي الشيكولاتة التي غيرت حياتي...( 27 جزءا ) الجزء 23 و ما يليه في الصفحه الثانيه

في البدايه انا حابب اشكر كل اللي داعموني ودخلولي خاص علشان الغي فكرة الاعتزال
وبرغم اني كنت ناوي فعلا علي عدم الكتابة مرة اخري
لكني رجعت وضعفت قصاد رغبتي في تقديم المذيد من الكتابة
والأن اقدم لكم اولي حلقات قصة جديدة بعنوان
الشيكولاتة التي غيرت حياتي
....... اتمني ان تنول رضاكم واستحسانكم .......
قصة اليوم قصة خيالية
................
انا وليد دكتور نساء وولادة ابلغ من العمر 48 عام ارمل ولدي ولدين
عامر 18 سنة ومحسن 16 سنة
اسكن في منزل مكون من خمس اطباق منزل العائلة
الدور الأرضي ساكن فيه والدي وامي
والدور الأول فاتحة عيادة واخدتها وبدي الأيجار بتاعها ل اخواتي كل اول شهر
الدور الثاني ساكن فيه اخويا فريد ومراتة حنان
الدور الثالث انا اللي ساكن فيه
الدور الرابع ساكن فيه اخويا الكبير
شريف ومراتة امل وبنتهم بسمة اللي عندها 19سنة
الدور الخامس عاملينة شقة بنستضيف فيها اخواتي البنات لما بيجوا زيارة .. اختي سعاد او اختي نادية ... متزوجين وكل واحدة عايشة ببلد غير القاهرة
فأختي نادية متزوجة وعايشة مع زوجها في المنصورة وعندها بنتين وولد حنين وحسام واميرة واختي سعاد متزوجة وعايشة في الشرقية وعندها بنت اسمها سلمي

مراتي متوافية من 3 سنين تقريبا ولم افكر في الزواج مرة اخري لاني كرست حياتي لشغلي وتربية اولادي ... و اختراعي اللي عشت سنين حتي من قبل وفاة زوجتي .. والحقيقة زوجتي كانت هي السبب الرئيس في تكريس حياتي من اجل اختراع شئ يجعل المراءة في قمة هيجانها الجنسي
فقد كانت زوجتي لديها برود جنسي
لا يستطيع احد ان يتحملة ولكني صبرت وتحملت لأني كنت بحبها جدا
ولأني طول عمري دكتور شاطر في مجالي كنت بستخدم معاها ديما المنشطات والأكلات اللي كانت بتساعد في اني ارفعها من احساسها الجنسي
ولكن ده مكنش كافي بالنسبة ليا
وعملت اوضة خصصتها للأبحاث العلمية واختراع شئ يساعد ويفجر الشهوة الجنسية لدي النساؤ وحاولت سنين اني اتوصل لشئ يكون سحري وبالفعل نجحت في ده قبل ما زوجتي تتوفي بسنة تقريبا
الأختراع عبارة عن شيكولاتة مصنوعة من المواد الكميائية والطبيعية اللي بتتحكم في رغبة النساء وتفجير شهوتهم .. والاختراع ده مكنش طبيعي. لا ده كان مذهل ورهيب. وبيخلي الست بعد ساعة من تناول الشيكولاتة. انها ممكن تمارس الجنس مع اي حد بدون ما تقدر تسيطر علي نفسها .. لأن الرغبة الجنسية بتكون في ذروتها والهرومونات الجنسية بتكون عند اعلي مستوي ليها
بداية تفكيري في اختراع الشيكولاتة دي لما تزوجت ساره بعد قصة حب استمرت عامان قبل زواجنا
ولاني كنت رجل محافظ تربيت ونشأت في بيت محافظ علي العادات والتقاليد والمثل العليا فامحولتش طوال فترة علاقتي بسارة قبل الزواج اني المسها زي ما فيه عشاق كتير بيعملوا .. وهي كمان برغم انها كانت بتحبني جدا بردو حتي محاولتش انها ولو مرة انها تلمح ليا عن اي رغبة جنسية.. وده بردو بيرجع لعادتها وتقاليدها وحسن تربيتها
في فترة قصيرة جدا تمت الخطوبة وبعد كام شهر تم زواجنا
في بداية الزواج وبرغم اننا كنا لسة عرسان جداد لكن زوجتي من حجم زبي وانة بيسبب ليها الم اكتر من المتعة
اضطريت اني استعين بالزيوت اثناء ممارسة الجنس معاها علشان متحسش بأي الم اثناء الممارسة
لكن مع مرور الشهور بينا تأكدت ان زوجتي تعاني من البرود الجنسي
فهي دائما ما كانت تتحجج علشان منمش معاها برغم اني كنت بعمل كل شئ ممكن يثيرها جنسيآ
مرت الشهور وانا حاسس بحرمان من زوجتي برغم انها معايا لكني مش لقيها ولا حاسس بأنوثتها
بدأت في البحث عن المواد اللي بترفع الشهوة الجنسية عند النساء وعملت غرفة وجهزتها لعمل التجارب المبنية علي العلم والطب في اختراع شئ يكون بمثابة شئ سحري
مرت الشهور وبقيت حاسس بالملل من حياتي اللي مفيهاش اي نوع من الأثارة والتشويق حتي اللبس مراتي مبقتش بتهتم بيه لا بتلبس قمصان نوم مثيرة ولا بتحط مكياج وتدلع ليا وبقت الحياه بينا شبه جافة لدرجة اني بدأت ابص ل مرات اخويا اللي كانت ديما مهتمة بنفسها وبلبسها ولما كنت بنزل اقعد مع اخويا فريد شوية كنت بشم ريحة برفانها المثير وجسمها اللي كان متناسق جدا وشياكتها في اختيار ابسط هدومها ... سواء جلبيات البيت او الترنجات اللي كانت بتلبسهم
وشكل دوران طيزها كان مخليني هايج عليها ...وبدأت اتمناها واتمني ان مراتي حتي تكون زيها
وكنت لما بطلع من عندهم. بيكون جوايا رغبة جنسية متفجرة وبكون محتاج امارس الجنس .. ولما كنت بطلب من مراتي امارس معاها او تتزوق ليا كانت يا تقولي تعبانة ومش قادرة يا طول النهار في المطبخ ومش قادرة
بدات اشتري ليها المنشطات الجنسية
ونفعت نسبيآ معاها لكن مكنش بالقدر المطلوب بالنسبة ليا

واتولدت جوايا رغبة اختراع شئ يكون سحري يحول مراتي من النقيض للنقيض .. وبداءت في تجهيز غرفة في شقتي وجبت كل المعدات اللي تساعدني علي اختراعي .. وبدأت في البحث العلمي في وشراء كل المواد الكميائية والطبيعية
وعندما سألتني زوجتي سبب تحويل الغرفة الي معمل علمي. قولت ده بحث علمي ل اختراع علاج فعال لعلاج النساء العقيمة التي لا تنجب
استمريت تقريبا خمس سنين ما بين الفشل ومعاودة المحاولة لغاية ما طلعت اول شيكولاتة جنسية واليوم ده انا فاكرة كويس جدا
كان يوم الثلاثاء الساعة خمسة اخر النهار وكان فاضل ساعتين علي فتح العيادة بتاعتي
اليوم ده كنت اجازة من المستشفي ومتعود في ايام الاجازة بصحي عادي في ميعاد شغلي وبفضل شغال في المعمل بتاعي لغاية تقريبا الساعة 3او تلاتة وبعدين اريح جسمي شوية في اوضتي لغاية ميعاد العيادة بتاعة من سبعة اخر النهار للساعة 11 وبعدين اطلع شقتي في الدور الثالث

طلعت الشيكولاتة وقولت لما اجربها في مراتي واشوف رده فعلها ايه
ومن حسن حظي ان ابني عامر وابني محسن مكنوش موجودين في البيت في الوقت ده وكانوا خارجين مع صحابهم
خرجت من المعمل وطلبت من سارة مراتي تعملي كوباية شاي علي ما انزل اشتري شوية حاجات من تحت
المهم نزلت جبت شوية طلبات ليا وسجاير. لاني بدخن وجبت شيكولاتة
فتحت الشيكولاتة وشلتها وحيطيت بدلها قطعة من اللي معايا ولما طلعت شقتي كانت ساره عملت ليا كوباية الشاي
انا :: يااااه انا نسيت خالص انك عملتي ليا شاي ... طب خدي كلي انتي الشيكولاتة دي وهاتيلي الشاي في المعمل
ساره بتعشق الشيكولاتة اخدتها ودخلتلي كوباية الشاي في المعمل وبعد ما خرجت فضلت انا مراقبها من ورا الباب
مراتي في الوقت ده كانت بتغسل بعد ما خرجت من الغسالة الغسيل خرجت وقعدت في الصالة وبقت بتاكل في قطعة الشيكولاتة اللي ادتهالها
مفيش عشر دقايق او ربع ساعة بدات اشوف مراتي عمالة تدعك بأيدها في وراكها وهي مش مظبوطة .. شوية راحت الحمام غسلت وشها بالمياه وزي ما تكون حرانة او حاسة بسخنية في جسمها وكل شوية. تدعك في بزازها .. فهمت ان التركيبة اشتغلت ورفعت الشهوة الجنسية عندها للأخر
مراتي دخلت الحمام بطلت الغسالة وراحت الأوضة بتاعتها ولبست احلي قميص نوم عندها واتزوقت وبقت علي سنجة عشرة
وندهت عليا .. وانا عملت نفسي مشغول راحت جاية ليا المعمل وخبطت علي الباب وقالتلي عايزك في الأوضة
دخلت الأوضة شفت واحدة تانية خالص غير اللي متجوزها من سنين
شفت واحدة حاطة الأحمر ومسرحة شعرها ولابسة قميص النوم المثير والفرفان السكسي ومستنياني علي السرير
انا :: ايه ده يا ساره ؟ انا مش مصدق عنينا
ساره :: ايه يا راجل هتفضل واقف كدة ومستغرب ماتيجي جنبي
قلعت هدومي وروحت طالع جنب منها عالسرير
انا :: انا مستغرب .. تسيبي الغسيل وتزوقي نفسك وتلبسي احلي قميص نوم عندك .. ايه اللي حصل في الدنيا
ساره :: انا عارفة اني مقصرة في حقك .. حقك عليا وراحت معدولة وايدها بقت عمالة تحسي في صدري
ايه هو انا موحشتكش ولا ايه يا راجل
احنا بقالنا كتير بعاد عن بعض
انا :: وحشاني بس ؟ دانتي وحشاني ووحشاني ووحشاني ورحت رايح بشفايفي واخدت شفايفها وبقيت عمال امص فيهم واعصرهم بين شفايفي
وانا عمال امص في شفايفي مراتي وهي ممحونة عالأخر تحت مني تليفوني رن
وكان في چيب البنطلون بتاعي .. جيت اقوم علشان ارد ساره مسكت فيا
انت رايح فين ما يتحرق التليفون .. خليك مركز معايا وراحت قايمة وقاعدة فوق مني. وبقت عمالة تحك كسها في زبي اللي كان واقف علي اخره تحت البوكسر
انا :: مالك يا وليه هايجة كدة ليه
ساره :: معرفش يا وليد حاسة كسي مولع نار وتعبانة اوووي
انا :: طب انتي عايزة ايه يا ساره
ساره :: مش عارف يعني .. ولا بتستعبط ...
انا :: لا انا حابب اسمع منك وشغال افعص في بزازها من فوق قميص النوم
ساره :: عايزه اتناك .. اااااه هو زبك مالك واقف اوي كدة ليه
انا :: انتي اللي شكلك هايجة اوي النهاردة
ساره :: ااااااااووووي يا وليد اوووي .. يلا بقي قوم برد كسي بلسانك
وراحت نازلة من علي زبي وقلعت الكلوت ونامت علي ضهرها وفشخت رجليها ليا
ولسة هنزل لكسها علشان الحسة راح تليفوني رن تاني
ساره :: يووه بقي مين ابن الوسخة اللي بيرن عليك دلوقت
انا :: معلش هشوف مين ليكون حالة مستعجلة ولا حاجة
قومت وجبت التليفون من البنطلون وبصيت لقيت اللي بتتصل بيا هند ...
انا :: الو ايوة يا هند
هند :: ايوة يا دكتور انا فتحت العياده وفيه خمس حجوزات لغاية دلوقت هو حضرتك هتيجي في الميعاد
انا :: معلش يا هند الغي كل الحجوزات بتاعة النهاردة واعتذري ليهم لأني تعبان ومش هقدر انزل العيادة النهاردة
وقفلت مع هند. وطلعت لمراتي اللي لقتها ل اول مرة في حياتي من ساعة ما اتجوزنا القيها بتلعب في كسها وعمالة تدعك فيه
انا :: اديني اخدتلك اجازة النهاردة من العيادة علشان اروقك
ساره :: طب يلا لحسن انا علي اخري
انا :: يلا ايه يا وليه
ساره :: الحس كسي وطفي ناري
انا :: بس كدة .. دانا هلحس كسك وهاكلة اكل المتناك ده
طلعت ونمت علي بطني بين وراكها وقربت من كسها وبقيت عمال ابوسه براحة وهي عمالة تدعك في شعري وتتلوي وترفع كسها ليا علشان اكلة اكل
اخدت زنبورها بين شفايفي وضغطت عليه وبقيت عمال اعصره وامصه وهي
بتتشرمط تحت مني
اااااااح ااااااااح .. مش قاادره يا وليد مش قاااادرة خالص
طلعت لساني وبقيت بحركة ببطئ علي كسها الممحون وبلحسه براحة
ايووووة يا وليد ايوووة كدة
انا :: حاسة بلساني وهو بيتحرك علي كسك يا ساره
ساره :: ااااه يا حبيبي .. اااااه يا وليد
بعد ما خلصت لحست في كسها وشبعت منة راحت قايمة هي وطلعت فوق مني بالعكس 69 واخدت زبي وفضلت تضرب بيه علي لسانها وبعدين اخدتة في بوقها وبقت بتمص فيه زي المجنونة
اااااه يا وليد زبك شكلة جامد اووووي
انا :: انتي بس اللي هايجة اوي النهاردة يا قلبي
ساره عمالة بلسانها تلحس في زبي وتطلع وتنزل علي العروق وراس زبي لحس. وبعدها نزلت علي بيضاني وبقت عمالة تشفط فيهم لجوا بوقها وهي ممحونة عالأخر. وبعد ما خدت مازاجها من لحس زبي وبيضاني
يلا بقي يا وليد قوم نكني في كسي المولع
قومت وهي نامت علي ضهرها ورفعتلي رجلها وانا دخلت بينهم ومسكت زبي وحطيتة علي كسها من غير ما ادخلة وبقيت عمال احك زبي. بين شفرات كسها وانا نايم بجسمي عليه
اااااااه اااااااه ... زبك حلوووو اووووي يا وليد .. زبك جميل اوووووي اووووووي
انا :: انتي عايزني اعمل ايه يا قلبي
ساره :: تنكني يا قلبي
انا:: انيكك فين
ساره :: في كسسسسسي يا وليد في كسي
رفعت جسمي ونشنت زبي علي خرم كسها وبظأت ادوس بجسمي علي زبي اللي بدأ يدخل في كسها المفتوح
ااااااااح ااااااااااح ايوه ايوه دخلة دخلة يا وليد .. دخلة كلة في كسي ااااااااااااااخ .. مش قادرة .. عايزة اتناك من زبك اووووي
كنت بدخل زبي من تحت وادخل بيه لفوق في كسها وكانت عمالة تولول تحت مني من شدة المتعة والشبق الجنسي
بعد ما فشخت كسها نيك بزبي قومتها وخليتها تقعد علي زبي وهي مدياني ضهرها
قعدت علي زبي وانا مسكت بزازها بأيدي وبقيت عمال افرك في حلماتها بصوابعي ..
اااااااوف اووووووف .. زبك ماليني يا وليد .. زبك مالي كسي يخرب بيته
بقت بتطلع وتنزل علي زبي وانا عمال افعص في بزازها اوي واهاتها مالية الأوضة علينا
قومتها وخلتها تفلئس في وضع الكلبة ونزلت انا تحت طيزها وفشختهم بأيدي وبقيت بلساني بلحس خرم طيزها .. وبصباعي ببعبصها
ااااااه اااااه اوووووف انت بتعمل ايه يا راجل ...
انا :: ببعبصك في طيزك الجامدة دي
ساره :: طب قوم حط زبك في كسي يا راجل وسيبك من البعبصة
وراحت ضحكت ضحكة كلها شرمطة
مسكت زبي وحطيتة علي اول كسها من ورا وروحت مدخلة فيها مره واحدة
ااااااااااي .. ايه الأفتري ده يا راجل ... براحة علي كسي ... خليك حنين عليا
مسكتها من لحم طيزها وبقيت عمال ارزع زبي بكل قوتي
اااااي اااااي براحة براحة يا وليد .. زبك هيعورني كدة
فضلت ادخل زبي وصوت ارتطام لحمي في لحمها جايب لأخر الشقة
لغاية ما جبت لبني السخن في كسها
ودي كانت اول مرة احس اني مراتي بقت ست بجد .. ست اي راجل يتمني ان مراتة تبقي كدة علي السرير

وبعد ما خلصنا نيك .. مراتي قامت عملت ليا احلي اكل. وبعد ما خلصنا الأكل وشربت الشاي .. طابت مني اني انيكها تاني


الجزء الثاني
............
المذهل في الشيكولاتة دي ان مفعولها بيستمر تقريبا تلات ايام وفي اليوم الأول بيكون المفعول بتاعة في ذروتة واليوم التاني بيكون المفعول بتاعة تقريبا اقل والثالث اقل

استمريت شهر كل اسبوع اعزم سارة مراتي علي الشيكولاتة لما حسيت انها اتفشخت من كتر النيك وحتي هي بقت مستغربة جدا ومكنتش طبعا تعرف موضوع الشيكولاتة ده
الطريف في الموضوع ده ان كان ليا صديق دكتور دفعتي وكان بيشتكي ديما من نفس شكوتي اللي هي برود مراتة وعدم رغبتها في ممارسة الجنس وكان كل فين وفين علي ما ينام مع مراتة
وفي يوم بعد ما خلصت العيادة بتاعتي كان يوم خميس جالي زميلي الدكتور فودة وقعد معايا .. فا فنص الحديث بينا روحت قايل له وانا بضحك ايه يا عم فودة هو انت معندكش خميس ولا ايه
فودة :: خميس ايه بقي وزفت ايه مأنت عارف اللي فيها
انا :: طب واللي يغير حياتك 180 درجة تعملة ايه
فودة :: تغير حياتي ازاي .. هتقولي اتجوز زي صاحبنا الدكتور لؤي
انا :: لا خالص ولا هتتجوز ولا حتي هتصاحب ... المشكلة هتتحل في ظرف ساعة من اكلها لقطعة شيكولاتة
فودة:: ايه ياعم دي حاجة جاتلك من بره ولا ايه
انا :: اه دكتور زميلي كان مسافر امريكا وجابلي الشيكولاتة دي
فودة :: يا راجل دي اكيد شيكولاتة قنبلة ومن الأخر
انا :: بص هتخلي مراتك زي الفرن
فودة :: يعني انت جربتها في مراتك؟
انا :: اسكت انا بقالي شهر مفيش يوم فات من غير ممارسة .. مفيش غير من خمس ايام للظروف الشهرية
طب ومراتك عرفت .. يعني طعم الشكولاتة متغير مثلا ..
انا :: لا خالص شيكولاتة زيها زي اي شيكولاتة متفرقش خالص
فوده :: طيب لو انا اكلتها ممكن انا كمان تهيجني
انا :: بصراحة انا علشان علي طول هايج هههههه محستش بفرق لما دوقتها
فودة :: هههههههه تبقي مصيبة لو احنا اللي اتنين اكلنا منها ... واحنا اللي اتنين طلبت معانا نتناك
انا :: هههههههههه يخرب بيت فقرك .. متخفش هي بس اللي هتطلب كدة منك
فودة :: لا بقي انت تجيب اربع خمس قطع
انا :: خد بالك القطعة الواحدة مفعولها تلات ايام
فودة :: قوم بسرعة هات الشيكولاتة يا دكتور وليد خليني اروح بسرعة
قومت طلعت شقتي ونزلت بقطعتين شيكولاتة واديتهم لل دكتور فودة وقولت له لو كلامي طلع صحيح بكرة هتعزمني علي كباب
وليد :: كباب بس . انت تؤمرني بس يحصل
وليد اخد الشيكولاتة وطياران علي بيتة

تاني يوم هند اللي شغالة معايا في العيادة طلبت مني انها عايزة تمشي بدري ساعتين علشان حاجزة عن دكتورة نساء و ولادة. متعودة تروح ليها وبرغم اني اكتر من مرة اطلب منها اني اكشف انا عليها وتوفر تمن الكشف
كانت ديما بتقولي ان جوزها محرج عليها انها تكشف عندي او عند اي دكتور راجل
هند لسة متجوزة جديد من حولي تمن شهور بس. .. وهي بتشتغل معايا من قبل ما تتجوز بحاولي تلات سنين
انا :: يابنتي انتي مصممة تضيعي فلوسك عند الدكاترة ليه.. مانا دكتور امرض نسا لازمتها ايه بقي تروحي لدكتورة
هند :: يا دكتور ما انت عارف انا اولا عمري ما اتكشفت علي حد غير جوزي
ثانيا جوزي محرج عليا
انا :: طب الستات اللي بتيجي تكشف عندي دي مثلا بتعمل حاجة غلط
يابنتي انا دكتور ومفيش حياء في الطب
هند :: معلش يا دكتور خليني براحتي
انا :: المرة دي مفيهاش معلش وياستي ابقي قولي لجوزك انك كشفتي عند الدكتورة اللي بتروحي ليها
هند :: يا دوكتور ماهو ....
انا :: خلاص بقي يا هند .. روحي شوفي الدور علي مين في الكشف
....
هند مش طويلة ولكن جسمها تحس انها بطة كدة مدملكة
بزازها كبيرة اوي ومنفوخة وديما حلمة بزازها بتكون باينة علي البلوزة
ونادرآ ما بتلبس بنطلونات .. علي طول لبسها چيب. لان طيزها كبيرة ومنفوخة وبارزه لورا.. بشرتها قمحاوية. وعيونها بني فاتح .. عسلية
ده غير دمها الخفيف وروحها الجميلة
بعد ما خلصت كشوفات ضربت الجرس لهند اللي دخلت
انا :: في حالات تاني برا
هند :: لا يا دكتور مفيش .. انا خلاص همشي بقي
انا :: تمشي تروحي فين بس .. اقفلي الباب ده وتعالي
هند :: يا دكتور بجد مش هينفع خالص
انا :: ايه ده اللي مش هينفع بس .. ولا انتي مش مقتنعة بيا اني دكتور
هند :: يا خبر ابيض يا دكتور .. ليه بس بتقول كدة .. انا بس مش متعودة اكشف عند دكاترة رجالة وانت عارف بقي
انا :: يابنتي انا مش بكشف غير علي ستات .. يعني انتي زيك زي اي واحدة جاية تكشف عندي.. تعالي بقي قوليلي كنتي رايحة تكشفي ليه ؟
هند :: بصراحة مش عارفة اقولك ايه يا دكتور
انا :: بصي سهلي الموضوع علي نفسك وعادي يابنتي و**** انتي مش اول واحدة هتكشف عند دكتور ... ها قولي بقي
هند :: بصراحة يا دكتور انا حاسة بألم رهيب تحت بطني عند الحوض كدة .. غير ان افرزات كتير ونزيف غير طبيعي
انا :: اخر مرة الدورة جاتلك امتي ؟
هند :: من عشر ايام تقريبا يا دكتور
انا :: طب فيه امساك
هند :: ايوة يا دكتور فيه امساك ولما بدخل الحمام بحس بالم وصعوبة
انا :: طيب روحي اقلعي واطلعي علي السرير
قومت انا لبست الچونتي وكانت هند قاعدة علي السرير ومرتبكة جدا
انا فتحت رجل هند واول ما قربت من كسها شميت ريحة نتنة جدا وكان باين ان عندها التهابات. في المهبل ( كسها ) وفي بطانة الرحم
فتحت كسها ودخلت ايدي في كسها واخدت مسحة علشان اتأكد ان كان فيه بكتريا هي اللي مسببة ل التهاب بطانة الرحم
بعد ما خلصت كشف علي هند قلعت الچونتي وقعدت علي مكتبي وكتبت ليها علي مضادات حيوية وغسول مهبلي
انا :: خدي بالك لازم تاخدي العلاج مظبوط لان عندك التهاب في بطانة الرحم وده لو متعالجش كويس لا قدر **** ممكن يسبب ليكم عقم
وياريت تاخدي اجازة اليومين دول لغاية ما نشوف العلاج هيعمل معاكي ايه
هند :: يعني ايه يا دكتور الحالة بتاعتي صعبة
انا :: لا خالص بس المهم تلتزمي بالعلاج لمدة اسبوعين وبعدها هنشوف وصلنا ل ايه
هند خدت الروشتة ومشيت وانا قومت طفيت انوار العياده وطلعت عالسلم علشان اطلع شقتي وكان اخويا فريد اللي كان راجع من شغلة بالليل
انا :: ازيك يا فريد عامل ايه
فريد :: تمام يا وليد .. اتفضل يا خويا
انا :: لا انا طالع انت عارف انا مابصدق اخلص العيادة بكون خلاص جبت اخري
فريد :: لا تعالي علشان عايزك في موضوع
فريد ضرب جرس الباب وفتحت لينا حنان مراتة وكانت لابسة روب ولمحت تحت الروب قميص نوم احمر وكانت حاطة مكياج وشكلها كانت ناوية علي سهرة حمرا مع جوزها .. وحسيت انها اول ما شفتني اضايقت
لاني هبوظ عليهم الليلة
دخلت وفريد قال لمراتة تعملنا شاي لكني قولت له معلش سامحني انا بس دخلت اشوف انتي عايزني في ايه وطالع علي طول علشان تعبان
فريد :: طب بقولك ايه ما تتعشي معايا وبعد العشا نتكلم
انا : لا معلش سامحني
فريد :: وربنا ابدا ... حنان .. يا حنان
حنان :: ايوة يا فريد .. بقولك ايه جهزي العشا علشان اخويا وليد هيتعشي معايا
انا :: يا فريد مش هينفع
فريد :: خلاص ياعم هو انت في بيت حد غريب .. اسكت بقي
قعدت واتعشيت فعلا مع فريد ومراتة حنان وبعدين دخلنا اوضة الصالون
فريد :: بقولك يا وليد .. التجمع الخامس فيه فيلال هناك جامدة والسعر مش بطال.. انا دفعت مقدمة وهخلص تمنها علي تلات سنين ايه رئيك اشوفلك واحدة جنب مني
انا :: فين في التجمع الخامس كدة
فريد :: . في الجولف قريبة من شارع التسعين
انا :: طب والمقدمة كام .. والقسط هيبقي كام
فريد :: المقدمة هتبقي .... والقسط هيبقي .... لمدة تلات سنين
انا :: هي كويسة بس مش وقتها دلوقت انا بفكر اشتري عيادة في مكان راقي عن هنا
فريد :: بص خدلك شهر كدة فكر فيه .. الدنيا بتغلي يا خويا حولينا ولازم نلحق نفسنا في مكان كويس يلمنا ويلم عيالنا
شربت الشاي واستأذنت فريد وطلعت شقتي لقيت مراتي بتقولي ايه اللي اخرك .. قولت ليها اني كنت عند فريد
ساره :: طب اجبلك العشا
انا :: لا انا اتعشيت خلاص... امال فين
محسن وعامر
ساره :: في اوضتهم اكيد قاعدين علي المدعوء النت
انا :: طيب انا هدخل اخد دش هاتيلي غيرات
دخلت اخد دوش ولما خرجت كانت سارة مراتي دخلت علي السرير وهتنام
انا :: ايه يا حبيبتي مش هتسهري معايا شوية
سارة :: لا انا تعبانة يا وليد وطول اليوم واقفة علي رجلي في المطبخ لما حاسة ضهري خلاص هيتقطم.

طفيت النور وطلعت علي السرير ونمت
مرت الأيام وانا بشتغل ما بين المستشفي الصبح ومابين العيادة بتاعتي بالليل والحياه الجنسية بعد اختراع الشيكولاتة يعني بقت احسن مليون مرة عن الأول وكل ما احس ان مراتي. مش عايزة تنام معايا او معندهاش الرغبة اقزم عازمها علي شكولاتة وبعد اقل من ساعة تهيج ونسهر طول الليل خبط ورزع ولمدة تلات ايام

فات الأسبوعين وسألت هند عاملة ايه دلوقت قالتلي بصراحة يا دكتور تسلم ايدك علي العلاج اللي كتبتهولي .. وامها خفت لكني بعد ما ميعاد قفل العياده جه وكل المرضي خلاص خلصوا الكشف قولت ليها اقلعي واطلعي علي السرير علشان اكشف عليكي
وفعلا هند قلعت الأندر بتاعها ورا الستارة وطلعت علي سرير الكشف
وانا قعدت علي كرسي الكشف بين فخادها .. ولفت نظري كسها المنتوف والمبطرخ اوي وكانت منضفاه وشكلة خلي زبي وقف غصب عني
معرفش ليه غصب عني وانا بفتح كسها كان نفسي اوي انزلة الحسة .. مع اني بكشف علي ستات بعدد شعر راسي لكني عمري ما حسيت بالاحساس ده
المهم كشفت علي هند واطمنت فعلا انها خفت وقولت ليها انها تقدر تستمتعي دلوقت انتي وجوزي زي ما انتي عايزة
وخلصت وقولت ل هند اني طالع شقتي وانتي ابقي اقفلي العيادة

مرت الايام وفي يوم وانا في المستشفي الصبح
جاتلي مريضة شكلها ابن ناس اوي
ولاننا في مستشفي خاص فكانت كل السيدات اللي بتيجي تكشف عندنا مستويات عالية وطبقة راقية
صباح الخير يا دكتور
انا :: صباح الخير يافندم .. اسم حضرتك
:: مدام امال
انا :: حضرتك كام سنة
مدام امال :: 29سنة
انا :: حضرتك متزوجة بقالك قد ايه
مدام امال :: من اربع سنين
انا :: حضرتك بتشتكي من حاجة ؟
مدام :: حضرتك حاسة بكولكيعة في صدري الشمال وانا قلقانة ومش عارفة دي ايه
انا طب حضرتك هتقلعي هدومك ورا الستارة دي وتلبسي البلوزه بس
مدام امال راحت ورا الستارة فعلا قلعت السنتيان ولبست البلوزه بس وراحت علي سرير الكشف قعدت عليه
طلبت منها تفك زراير البلوزه
وظهرت قدامي اجمل بزاز شفتها في حياتي.. بزاز بيضة منفوخة حلماتها صغيره رغم انتفاخ بزازها ولونهم بني فاتح اوي
قربت علي الكرسي وبدأت افعص في بزازها في المكان اللي قالتلي عليه
وفعلا لقيت ورم خفيف تحت مش تحت الجلد مباشرآ
وبدأت احركة شمال ويمين لقيتة بيتحرك معايا بصعوبة بس بيتحرك
بدأت ادوس عليه واضغط واسألها لو حاسة بأي الم تقولي لكن قالت انه مش بيوجعها
انا :: من امتي والورم ده حاسة بيه
من فترة بس كان صغير بس لما حسيت انة كبر عن الأول قلقت وخوفت وجيت اكشف
انا :: خلاص البسي هدومك يا مدام امال
مدام امال :: خير يا دكتور ؟
انا :: هنحتاج بس نعمل اشاعه علي الورم وبعض الفحوصات علشان نطمن اكتر .. لكن في الغالب خير متقلقيش
وكتبت ليها علي الأشاعة والفحوصات المطلوبة وقولت بمجرد ما تعملي الأشاعة تجيلي
وفعلا مفيش اسبوع كانت مدام امال عملت الأشاعة وجاتلي المستشفي وعرفت اني اجازة ولما سألت علي تليفوني الخاص المستشفي ادتلها الرقم
وفعلا كلمتني وانا قولت ليها اني موجود في العيادة الخاصة بتاعتي واديتها العنوان. وجاتلي فعلا بالليل
ولما بصيت علي الأشاعة والفحوصات
ابتسمت ليها وقولت الحمد لله يامدام ورم حميد مفيش منة اي خوف او قلق .. انا هكتبلك علي علاج. واذا العلاج مجبش نتيجة هنضطر نعمل عملية بسيطة علشان نشيلة خالص

الجزء الثالث
........
مدام امال :: عملية ؟
انا :: حضرتك اتخضيتي ليه .. انا ليا دكتور زميلي جراح شاطر والعملية بسيطة مش كبيرة .. وكمان ممكن اصلا منحتاجش للعملية والعلاج يجيب نتيجة
مدام امال مشيت من عندي وهي مبسوطة جدا ولكن بعد ما مشيت بساعة ونص جالي تليفون من جوزها
بيطمن علي حالتها وقالي ان لولا ظروف شغلة كان جه معاها
انا اكدت له ان الاشاعة والفحوصات مفهمش اي حاجة تقلق وان اللي عندها مش اكتر من ورم طبيعي حميد وممكن يخف بالعلاج واني لو شايف قلق كنت حولتها لدكتور متخصص
واذا العلاج مجبش نتيجة. هحولها لدكتور زميلي جراح شاطر
قفلت مع جوز امال ودخلت ليا هند قالت ان خلاص العيادة مفيهاش حالات وانها هتمشي
قبضتها المرتب الشهري بتاعها ومشيت وانا فضلت قاعد في المكتب شوية عمال افكر في بزاز مدام امال
معرفش ليه اول ما شوفتها النهاردة في العيادة افتكرت بزازها وكان نفسي اقولها اقلعي البلوزة علشان اكشف عليكي.. بس طبعا مكنش ينفع

مرت الايام ومدام امال جاتلي العيادة تاني علشان تكشف وكانت بتشتكي من التهابات مهبلية
وفي اليوم ده اطمنت علي صدرها ولقيتة مع العلاج الورم بيروح فعلا
وخلاص مش محتاجة لاي تدخل جراحي
وكشف عن ساقيها وشفت كس عمري في حياتي ما شفت زيه
جمال ونضافة وبزنبور وشفايف مدلدلة... تحس انة كس واحدة اجنبية
وعرفت انها لا مريضة ولا عندها اي التهابات
طبعا محاولتش ابين ليها وكتبت ليها علي غسول مهبلي فقط

مرت الايام والشهور ومدام امال اختفت نهائي ومشفتهاش تاني نهائي
وبعد كام شهر فوجئت بيها جاية ليا العيادة علشان تكشف . ولما سالتها انب بقالي كتير جدا من ساعة اخر مرة شوفتها فيها قالت انها كانت مسافرة لجوزها علشان كان عامل حادثة ولسة راجعة من اسبوعين بس.
استمرت مدام امال تجيلي العيادة اكشف عليها ولكن ضميري وشرفي المهني منعوني من اني احاول حتي المس جسمها في غير الكشف .. مرت الأيام وبعد ما خلصت الكشف و هند مشيت وانا قفلت العيادة وطلعت الشقة لقيت مراتي تعبانة اوي ومش قادرة تاخد نفسها اتصلت بالمستشفي اللي شغال فيها وطلبت منهم يبعتولي عربية اسعاف بسرعة وفعلا في ظرف تلت ساعة كانت عربية الاسعاف تحت البيت

روحنا المستشفي وطلعنا بيها علي الطورئ ولاني دكتور هناك كل الدكاترة اللي كانوا ماسكين وردية بالليل متأخروش علينا وفي ظرف عشر دقايق كانت مراتي دخلت العناية المركزة ... بسبب اننا اكتشفنا ان عندها ضيق في شرايين القلب
بعد اسبوع في المستشفي مراتي خرجت وطبعا مبقتش زي الأول ولا صحتها بقت تستحمل اي مجهود
وطبعا موضوع الشيكولاتة اللي قعدت سنين اختراع فيه .. مبقاش ينفع مراتي تاخد منة. لأنة ممكن يكون خطر علي حياتها
وفي اخر شهور من عمرها قبل ماتفارق الحياه .. كانت مرات اخويا فريد ومرات اخويا شريف بيطلعوا يشوفوا مراتي ويطمنوا عليها ولو فيه غسيل او اكل بصراحة مكنوش بيتأخرو
لغاية ما مراتي تعبت تاني والتعب كان اشد من المرة اللي فاتت وعلي ما اتصلت بالاسعاف وشلناها واحنا رايحين المستشفي ... مراتي اتوفت ثبل حتي ما نوصل للمستشفي وسابت في رقبتي عامر ومحسن

مرت الايام والشهور وانا عايش لوحدي مع اولادي ومرات اخويا .. حنان مرات فريد كانت بتشوف كل طلبات اولادي ومش بتتأخر عليهم نهائي وكانت بتاخد هدومي وهدوم اولادي وبتغسلها مع هدوم جوزها ومكنتش بتقصر ولا بتشتكي مني او من اولادي
الشهور بقت بتمر عليا .. وانا راجل وليا بردو احتياجاتي فكرت في الجواز مرة تانية لكن خوفت اجيب مرات اب للأولاد تعاملهم وحش وتكسر نفسهم
الايام بتجري والرغبة الجنسية بتتوحش جوايا والرغبة بتذيد وحاسس ان بين فخادي زبي بقي عبارة عن جمرة نار عايز اطفيها بأي طريقة
نظراتي بقت بتنهش اي جسم ست كانت بتيجي تكشف عندي ومكنتش نظراتي بتختصر علي لحم السيدات اللي بتجيلي العيادة وبس
لا انا بقيت ببص علي جسم حنان مرات اخويا وكنت كل ليلة وانا نايم بتخيل نفسي وهي في حضني وعلي سريري
التخيلات كل يوم بتذيد ورغبتي فيها بقت فوق اردتي .. وقررت اني لازم ابتدي اخطط اني اجيب رجل حنان
واني اخليها تهيج عليا
اول حاجة عملت نسخة من مفاتيح شقتي واديتهم لحنان وقولت ليها خلي النسخة دي معاكي علشان لو حبيتي تدخلي الشقة في اي وقت مش لازم تستنيني او حتي لو نايم تدخلي تاخدي الهدوم او لو عايزة تعملي لينا اكل ... وطبعا مع شوية كلام. اننا تاعبينك وكدة يعني
المهم من حسن حظي ان اخويا سافر في بعثة ل احد الدول الأفريقية بعثة خاصة بالشغل بتاعة وهيغيب تقريبا شهر
قولت فرصة وجاتلي لغاية عندي ولازم استغلها
بقيت وانا طالع من العيادة كل يوم اعدي علي حنان واسألها لو محتاجة حاجة او اي حاجة نقصاها اجبهالها من بره .. ومرة علي مرة بقيت وانا طالع وانا واقف قدام الشقة بكلمها مرة اديها شيكولاتة من بتوعي واطلع او اكون مشتري فاكهة لينا وليها اديلها.. المهم بقيت بحسسها بأهتمامي بيها وان طالما جوزها مسافر كنت بحسسها انها ملزومة مني ولو اي حاجة نقصاها لازم تطلبها مني...
بدأت اهيجها بالشيكولاتة اللي كنت بدهالها قبل ما اطلع شقتي وبعد ما بطلع بفضل اتخيلها وهي هايجة وانها محتاجة لزب يبرد نار كسها .. كان تخيلي ده كفيل انة يخلي زبي نار انا كمان وهايج جدا وعلي اخري
محاولاتي مكنتش مختصرة علي حنان بس .. محاولاتي كانت كمان مع هند اللي شغالة معايا في العيادة وفي يوم قبل ما نخلص شغل بساعة وهي عندي جوا في اوضة الكشف بتبلغني بالحالة اللي هتدخل طلعت من درج المكتب شيكولاتة واديتهالها ... هند اخدت الشيكولاتة وخرجت. وبعد ساعة كانت العياده فضيت من الحالات اللي جاية تكشف وهند كانت هايجة علي اخرها
دخلت علشان تستأذن تمشي
انا :: ايه يا هند عاملة ايه في الجواز
هند :: الحمد لله يا دكتور الحياه بينا كويسة
انا :: انتي كدة بقالكم قد ايه متجوزين
هند :: يعني كدة بقالنا سنتين وشهر
انا :: ايه طيب مفيش نونو جاي في الطريق
هند :: لا لسة ربنا مأذنش
انا :: يااه طيب جوزك ليه مرحش عمل فحوصات واطمن علي نفسة .. وانتي كمان
هند :: و**** يا دكتور قولت له كتير وهو كل شوية يقولي لسة بدري ولما ربنا يريد اكيد هيرزقنا
انا :: ماشي هو كل شئ بأردتة طبعا بس كمان انتوا لازم تطمنوا علي نفسكم علشان علي الأقل لو فيه مشكلة عضوية ينفع تتعالج تعالجوها
وعلي فكرة المشكلة اللي كانت عندك من فترة ممكن تكون هي السبب
هند :: ايه ده بجد
انا :: اه طبعا انتي مستهونة ب التهابات باطن الرحم
هند :: طب المفروض دلوقت يعني امشي علي علاج
انا :: مش لما اكشف الاول واشوف الالتهابات رجعتلك تاني او اثارها موجودة ولا لا
هند :: اه بس انا معنديش الاعراض اللي كانت عندي قبل كدة
انا :: لازم اكشف واشوف لان مش شرط يكون فيه اعراض
قومي اقلعي واطلعي علي سرير الكشف
هند :: لا مش لازم النهاردة يا دكتور معلش انا لازم اروح دلوقت
انا :: خلاص براحتك بس اعملي حسابك الموضوع ده لو لسة عندك لازم يتعالج بدل ما يتسبب في عقم ليكي مدي الحياه
هند :: ياساتر يارب .. لا خلاص هقوم
اكشف
قامت وقلعت الأندر بتاعها ورا الستارة وطلعت علي السرير وفتحتلي رجليها وانا طلعت چونتي وجبت الكرسي وقعدت بين فخادها لقيت كسها غرقان افرزات .. وده بسبب الأثارة الجنسية اللي طبعا هي فيها بسبب الشيكولاتة
قولت ليها معلش يا هند .. ادخل الحمام اغسلي كويس علشان فيه افرزات كتير ومش عارف اكشف
هند راحت الحمام وغسلت ومسحت من تحت كويس ورجعت
نزلت انا علي كسها وفتحتة ونفسي الحسة اوي وبرغم اني عارف انها في اعلي درجات الشهوة الجنسية بسبب الشيكولاتة اللي اكلتها الا ان مكنش عندي الجراءة اللي تخليني الحس كسها .. لكني وانا بكشف بطرف صباعي بقيت بلمس زنبوره ..
كنت خايف جدا وحتي ايدي بتترعش لان اول مرة في حياتي اخون شرف المهنة وضميري وميكنش نيتي الكشف علي مريضة
وانا بحرك صباعي بخوف وبطئ علي زنبور كسها شفت مياه شوتها بتنزل من كسها وراحت لخرم طيزها .. وحسيت بأنفاسها بتتسارع
قومت جبت منديل ورق من علي المكتب وبراحة بدأت امسح كسها ودخلت صباعي جوا كسها وزبي كان واقف علي اخره
وخرجت اها من صدر هند وحسيت انها ممحونة ومش قادرة تقاوم احساسها الجنسي المتفجر
ده خلاني اتجرأ واحرك صباعي جوا كسها ببطئ وصباعي التاني علي زنبورها بداعبة براحة اووي
بصيت بطرف عنيا علي هند لمحتها وهي عاضة علي شفايفها وعيونها مغمضة وماسكة بزها بأيدها جامد
ده خلاني انسي نفسي وانسي اني دكتور ونزلت علي كسها وبقيت عمال الحس فيه براحة اوووي وعسل كسها مغرقها
بطرف صباعي وانا بلحس كس هند المولع وبقيت عمال احركة علي خرم طيزها
هند :: لا يا دكتور لا يا دكتور مش هينفع اللي بتعملة ده
قومت وطلعت زبي بعد ما نزلت السوستة وشديت هند لطرف السرير
وحطيت زبي علي كسها من بره
وهي بتحاول تبعدني بأيدها وفي نفس الوقت سايبة نفسها ليا
يا دكتور لا يا دكتور
انا :: لا ايه يا هند انا عارف انك مولعة .. وانا كمان علي اخري . خلينا نستمتع ببعض وانا بكلمها عمال احك زبي المولع في كسها السخن نار
وهند مخبية وشها بأيدها وبتعض علي شفايفها من المتعة اللي حاسة بيها
شوية شوية روحت ماسك زبي ومدخلة جوا كسها وبقيت عمال اضغط علي زبي بجسمي وزبي عمال يدخل جوا كسها وهند بتفعص في بزازها وبتعض في شفايفها وصوت اهاتها خارج مكتوم من بين شفايفها
زبي المنتصب زي الحديد داخل خارج في كسها وصوت لحمي بيخبط في لحمها وزبي مالي كسها علي اخره
فكيت زراير البلوزه وطلعت بزازها بره ونزلت عليهم بشفايفي امص وارضع فيهم وانا نايم فوق منها وزبي كلة جوا كسها
حلماتها كانوا واقفين ومنتصبين اوي
وكنت بمصهم وانا مستمتع جدا بيهم وهي كمان كنت حاسس انها مستمتعة بمص ورضاعة حلمات بزازها وكانت بتضغط ببزها عليا اكتر
شلت زبي من كسها وقومتها وخلتها تقف علي الأرض وتديني ضهرها وهي سانده علي السرير
خلتها فلئست شوية ومسكت زبي وفتحت طيزها وحطيت زبي علي كسها من ورا وبقيت عمال ادخل زبي واخرجة بين وراكها من غير ما ادخلة في كسها وايدي عمالة تفعص في بزازها تاره وتاره تاره اخري افرك في حلماتها
وبعدين حطيت زبي علي اول كسها وبقيت بدخلة واحدة واحدة
هنا صوت هند واهاتها بدأت تنطلق وتخرج من صدرها بكل وضوح
ااااااه اااااااه ااااااااه يا دكتور ااااااااه
بدأت امسك هند من وسطها وبقيت عمال انيك فيها اسرع واسرع وزبي طالع داخل في كسها من ورا لغاية ما حسيت نفسي خلاص قربت اجبهم روحت مطلع زبي وفضلت ادعك في زبي بأيدي لغاية ما جبت لبني علي طيزها من ورا
هند لبست الكلوت بتاعها حتي من غير ما تمسح طيزها ومشيت من عندي ووشها في الأرض ومش قادرة حتي ترفع عينها في عيني
بعد ما هند مشيت انا قفلت العيادة وانا مش عارف ازاي عملت كدة معاها وازاي خونت ضميري المهني
طلعت شقتي وانا مضايق جدا .. قلعت هدومي وغيرت اللبس بتاعي ودخلت للأواد في اوضتهم لقيتهم صاحيين
اللي قاعد علي الكمبيوتر بتاعة واللي ماسك تليفونة
سألتهم اتعشيتوا ولا لسة قالوا انهم اتعشوا عن عمهم شريف
خرجت لقيت العشا محطوط علي طرابيزة السفرة كانت حنان مجهزاه اتعشيت. ودخلت عملت كوباية شاي ودخلت الأوضة بتاعتي عمال افكر ازاي بكره هقدر احط عيني في عين هند بعد اللي عملتة فيها
شوية لقيت اخويا فريد بيتصل عليا
رديت عليه لقيتة بيقولي معلش يا خويا حنان مراتي بطنها وجعاها جدا وبتنزف لدرجة انها بتعيط معلش ممكن تكتبلها علي علاج وتخلي عمار ينزل يشتري ليها العلاج
انا :: طب ماهو لازم بردو تكشف يا فريد .. علشان اعرف النزيف اللي عندها ده سببة ايه
فريد :: معلش اكتبلها علي اي مسكن علشان تعرف تنام وهي بكره تروح للدكتورة بتاعتها
انا :: حاضر يا فريد اللي تشوفة
فريد :: ولا اقولك .. انت بردو اخويا وهي مرات اخوك.. معلش هتعبك انزل انت اكشف عليها وانا هكلمها دلوقت واقنعها انها ترضي تخليك تكشف عليها
انا :: اللي انت شايفة وانا مش هنزل غير لما تكلمها وتتصل بيا تقولي انزل
بعد نص ساعة اخويا اتصل بيا وقالي خلاص انزل معلش اكشف عليها
اخدت شنطتي اللي فيها ادواتي الطبية ونزلت
ضربت الجرس حنان فتحتلي وكان باين من وشها انها فعلا معيطة
حنان :: معلش يا وليد تاعبينك معانا
انا :: تاعبيني ايه بس يا حنان .. امال انا بقي المفروض اقولك ايه بس علي اللي بتعمليه معايا ومع الأولاد
حنان :: ايه اللي انت بتقولوا
حنان متجوزة اخويا من خمس سنين وربنا مرزقهاش بأولاد لأن عندها مشكلة المبايض وبتاخد علاج مت سنين لكن اردة فوق كل شئ
دخلت قعدت في الصالة وهي دخلت المطبخ عملت ليا كوباية عصير
انا :: ياخبر ابيض يا حنان .. ليه بتتعبي نفسك بس
حنان :: ولا تعب ولا حاجة مش كفاية مخلينك تنزل بعد ما جيت من شغلك وانت تعبان
انا :: لا مفيش تعب يا حنان وتعبكم راحة.. المهم بقي احكيلي بتشتكي من ايه
من امبارح مغص رهيب في بطني ومسمع في ضهري والنهاردة نزيف ودم كتير زي ما يكون فيه دبيحة
انا :: اخر مرة الدورة جاتلك امتي
حنان اتكسفت وبصت في الأرض
انا :: بصي اعتبري نفسك متعرفنيش واني مش اخو جوزك واحكي من غير خجل .. الطب مفهوش حياء
حنان :: و**** مش فاكرة بالظبط بس تقريبا من اسبوعين او تلاتة
انا :: فيه حاجة مزعلاكي او مضايقاكي
راحت سكتت شوية وقالت. تقريبا اه فيه بس شوية زعل عادي يعني
انا :: طيب ممكن تدخلي بس تغيري الترنج اللي انتي لابساه ده وتلبسي مثلا جلبية. وانتي عارفة الباقي بقي
حنان قامت ووشها احمر زي الطماطم من الكسوف والخجل وخرجت بعد عشر دقايق لابسة جلبية بيتي خفيفة ومش لابسة اندر من تحت
طلبت منها اني عايز اكشف عليها علي السرير علشان كنبة الأنتريه مش هعرف اكشف عليها
دخلت اوضة الاطفال .. اللي كانوا مجهزينها لو ربنا كرمهم بأطفال
وندهت عليا
دخلت الأوضة وطلبت منها تفتح رجليها ولبست طبعآ الچونتي بتاعي وبصيت علي كسها ودخلت ايدي جوا
وبعد ما خلصت كشف قلعت الچونتي وخرجت من الأوضة ودخلت الحمام غسلت ايدي وقعدت علي الكنبة بتاعة الأنترية وشوية حنان رجعت بعد ما لبست الألوز والترنج
حنان ووشها في الأرض من الخجل :: ايه يا وليد سبب النزيف ده
انا :: لا ابدا ده طبيعي جدا دي الدورة الشهرية يمكن بس تكون نزلت بدري شوية وبشدة بسبب القلق والزعل اللي انتي فيه لكن مفيش حاجة تسببلك اي قلق او خوف
اقوم انا هروح اجبلك حاجة مسكنة من الصيدلية
حنان :: انا عندي بروفين جوا خلاص و**** ما تنزل .. مش البروفين ينفع
انا :: اه ينفع يا حنان.. طب استأذن انا بقي عايزة اي حاجة طيب
حنان :: ربنا يخليك ومعلش تعبتك معايا

تاني يوم روحت المستشفي الصبح ورجعت الساعة 3العصر طلعت سألت علي حنان مرات اخويا واطمنت عليها من عالباب وبعدين طلعت شقتي اتغديت ونمت ساعتين قبل ما انزل العيادة بتاعتي
الساعة 7نزلت علي العيادة واتفاجئت ان هند ماجتش والعيادة لسة مقفولة
طلعت تليفوني من جيبي وبقيت عمال ارن علي هند لكن تليفونها كان مغلق
عرفت انها بسبب اللي حصل بينا امبارح مجتش وكنت خايف انها متجيش تاني خصوصا ان اعتمادي عليها في العيادة اعتماد كامل ومن غيرها شغلي هيقف
طلعت شقتي تاني وانا عمال ارن عليها يمكن تفتح تليفونها واخر ما يئست روحت نازل وروحت شقتها .. مكنتش بعيد عن المنطقة اللي ساكنين فيها
طلعت ورنيت الجرس فتحت ليا هند اللي اول ما شافتني وشها احمر وخافت لا اترعبت
انا :: ايه يا هند يعني مجتيش العيادة النهاردة وتليفونك مقفول .. خير انتي تعبانة
هند :: ابوس ايدك يا دكتور امشي دلوقت وانا هبقي اجي العيادة بكرة
انا :: ايه جوزك جوا ؟
هند :: لا جوزي مش هنا بس الجيران لو شافوك وقالوا لجوزي هيفكر فيا تفكير مش حلو ... ابوس ايدك امشي
انا :: حاضر يا هند وياريت تفتحي تليفونك .. وبكرة تيجي في الميعاد .. انا النهاردة بسبب غيابك مفتحتش العيادة ودي اول مرة تحصل من يوم ما فتحت العيادة
هند :: حاضر حاضر بس امشي ابوس ايدك
انا :: خلاص همشي يا هند .. واوعي تنسي تفتحي تليفونك



الجزء الرابع
.............
بعد ما مشيت من عند هند وانا مروح البيت عديت علي محل بيع مستلزمات الحلواني وجبت من عنده كيلو شيكولاتة خام علشان اللي عندي خلصت روحت البيت وانا طالع اطمنت علي حنان مرات اخويا من علي السلم وطلبت مني ادخل لكني رفضت .. مهما يكن اخويا مش موجود ومينفعش ادخل .. وده للشكل العام او حتي ميلقاش شكلي وحش قدام مرات اخويا
ومرات اخويا سألتني وهي مستغربة عن سبب قفلي العيادة النهاردة فقولت ليها ان هند تعبانة وللأسف معرفتش افتح العيادة بسبب غيابها
حنان :: طب هي هتيجي بكره يعني ولا مش هتيجي
انا :: لا جاية انا اتصلت بيها وقالت هتيجي
حنان :: اصل حرام العيادة تقفل وتتعطل يعني
بعد ما وقفت شوية مع حنان واطمنت عليها طلعت شقتي ودخلت المعمل سيحت الشيكولاتة وخلطت عليها التركيبة اللي عاملها وبعدين حطتها في القوالب وسبتها شوية تبرد قبل ما احطهم في التلاجة اللي في المعمل علشان تتجمد وتاخد الشكل المطلوب
بعد ما خلصت. خرجت واتصلت بهند اللي كانت لسة قافلة تليفونها ومفتحتوش .. قولت يمكن جوزها جه وهي خايفة تفتح تليفونها وانا اكلمها في حاجة او اجيب سيرة اللي حصل بينا .. وكان عندي يقين انها بكره هتفتح تليفونها بمجرد ما جوزها ينزل شغلة واكيد هتيجي العيادة
شوية وبدات التليفونات تجيلي انا من الحالات اللي عايزة تكشف وتطمن اني هفتح العيادة بكره ولا لا وكان ردي ان فيه ظروف خاصة ويمكن افتح العيادة بكرة
ومن ضمن المكالمات كانت من مدام امال
مدام امال :: مساء الخير ايه يا دكتور وليد حضرتك قافل العيادة بتاعتك ليه النهاردة
انا :: مين معايا
مدام امال :: انا مدام امال اللي حضرتك كشفت عليا وكان عندي ورم في صدري وخفيت بالعلاج
انا :: اه معلش انا اسف جدا يا مدام امال عندي بس شوية ظروف خلتني مقدرش افتح العيادة
مدام امال :: طب حضرتك هتفتح العيادة بكره ولا بردو اجازة
انا :: لغاية دلوقت للأسف مش عارف وانا بكلمها كان فيه مكالمة علي الأنتظار بصيت لقيت صاحبي الدكتور فودة هو اللي بيتصل بيا
خلصت مع مدام امال المكالمة واتصلت انا بالدكتور فودة
انا :: ايوة يا فودة عامل ايه
فودة :: ايه ياعم انت قافل العيادة ليه
انا :: هند اللي شغالة معايا مجتش وانت عارف من غيرها مش هعرف اشتغل
فودة :: طيب انت فين دلوقت .. في شقتك ولا برا
انا :: لا انا في شقتي اللي فوق العيادة
فودة :: طيب اتعشيت ؟
انا :: طب انزل يلا علشان اعشيك انت واولادك انا عازمكم علي كباب وفراخ مشوية
انا :: ههههههه يبقي الشيكولاتة عملت عمايلها .. طب اطلع علي ما نلبس
فودة :: لا انا هستناك تحت
انا :: ياجدع عيب عليك تستناني تحت فين .. اطلع ..
فودة :: لا معلش سبني براحتي وانا هستناكم هنا لغاية ما تلبس انت والاولاد
ندهت علي عامر ومحسن اولادي وقولت ليهم البسوا هدومكم علشان معزومين علي العشا برا
الاولاد لبسوا هدومهم وانا كمان لبست هدومي ونزلت
. واحنا نازلين حنان مرات اخويا فتحت باب شقتها وزي ما تكون كانت عايزة تقولي حاجة
حنان :: ايه ده انتوا خارجين .. دانا كنت لسة هطلع ليكم العشا
انا :: معلش بقي يا حنان و**** ماعارف اقولك ايه علي التعب اللي تاعبينوا ليكي ده .. بس احنا معزومين علي العشاء بره .. صاحبي الدكتور فودة عازمني انا والاولاد
حنان :: اولا مفيش تعب ولا حاجة وياريت متقولش كدة تاني
ثانيا بقي .. بألف هنا
انا :: تسلمي يا حنان وانا هنزل بقي علشان الراجل واقف في الشارع
نزلت لقيت الدكتور فودة مستني في عربيتة جيت اركب عربيتي قالي لا مش لازم تجي بعربيتك .. انا بعد العشا هوصلكم تاني لغاية البيت
انا :: وليه ياعم تتعب نفسك
فودة :: تعب ايه بس دانت خدمتني خدمة العمر
ضحكنا وركبت انا واولادي عربية فودة ومشينا
واحنا ماشيين في الطريق
فودة :: بقولك ايه انا عايز علبة كاملة من الشيكولاتة دي
انا :: ههههههه ياعم دول كام قطعة واحد صاحبي زيك كدة كان مسافر وجابهملي هدية
فودة :: يعني صاحبك مش هيسافر تاني
انا :: مش عارف لو سافر تاني هخليه يجيب ليا وليك
فودة ياريت لحسن البتاعة دي ليها مفعول السحر ياعم
انا :: طب خلاص الاولاد معانا
روحنا المطعم اتعشينا وشربنا الساقع وبعدها فودة وصلنا بعربيتة لغاية باب البيت
تاني يوم صحيت الساعة 6الصبح دخلت الحمام وخرجت لبست هدومي ونزلت علي المستشفي
اول ما وصلت لقيت الممرضة شربات اللي شغالة معايا جت .. اديتها فلوس وقولت ليها تجبلي شندوتشات
شربات راحت جابتلي السندوتشات . فطرت وكانت جابتلي قهوة من الكافيه شربتها وبعدين طلبت منها تدخلي الحالات
اليوم كان طويل وكان فيه حالتين ولادة عملتهم وبعد ما خلصت شغلي في المستشفي اخدت معايا الممرضة شربات زي ما متعود اوصلها في طريقي بعربيتي
روحت البيت علي الساعة تلاتة اتغديت انا والاولاد وبعدين دخلت نمت وحتي نسيت خالص اتصل بهند واشوفها فتحت تليفونها ولا لا
صحيت علي خمسة ونص قومت عملت كوباية قهوة وقعدت شوية اتفرج علي التليفزيون وبعدين افتكرت هند علي الساعة 6 ... من الساعة 6الي سبعة ونص وانا بحاول اكلم هند لكن تليفونها بردو كان مقفول
وبردو مفتحتش العيادة في اليوم ده وقررت ادور علي ممرضة او اي واحد يكون سبق ليها الشغل عند دكاترة في العيادات
علي الساعة 9 جرس الباب ضرب قومت فتحت كانت حنان مرات اخويا
انا :: مش معاكي مفتاح الشقة بتضربي الجرس ليه يابنتي
حنان :: معلش انا عارفة انك هنا قولت اضرب الجرس
انا :: اتفضلي يا حنان
حنان :: يعني مفتحتش العيادة النهاردة بردو
انا :: بنت اللذينة عملتها فيا بردو ومجتش وقافلت تليفونها
حنان :: طب وبعدين .. هتعمل ايه
انا :: هدور علي واحدة بقي بدالها تشتغل معايا
حنان :: طب بقولك ايه .. ما انزل انا بدالها .. انا كدة كدة قاعدة ذهقانة ومش لاقية حاجة اعملها
وانت لغاية ما تلاقي واحدة كويسة . اديني بسلي نفسي
انا :: هي فكرة .. وانا معنديش مانع .. بس تفتكري جوزك هيوافق
حنان :: وميوفقش ليه .. انا مش هخرج من البيت اصلا وغير كدة انت مش غريب دانت اخوه وزي اخويا .. ومش هشتغل معاك علي طول يعني ده لغاية ما انت بس تلاقي واحدة تمسكلك العيادة بدل قفلها كدة
انا :: خلاص موافق بس المهم عندي تكلمي جوزك وتشوفي رئية ايه
حنان :: خلاص انا هكلمة شوية كدة وبعدها هقولك
حنان نزلت واتصلت بيا بعد نص ساعة وقالت ان فريد جوزها موافق وانها هتطلع كمان شوية علشان تاخد مني المفتاح بتاع العيادة
شوية حنان فعلا طلعت ليا الشقة واخدت مني المفناح وانا قعدت معاها بتاع نص ساعها فهمتها هتعمل ايه بالظبط وازاي تظبط الحجوزات وكدة

تاني يوم صحيت الصبح متأخر علشان كنت اجازة من المستشفي
صحيت لقيت امي بترن عليا وبتقولي ابوك عيان انزل بص عليه
نزلت جري حتي من غير ما اغير الترنج اللي لابسة
نزلت لقيت امي قاعدة في الاوضة جنب ابويا وعمالة تعيط .. اتصلت بدكتور معرفة جه وكشف عليه وقالي بسيطة الضغط بس عالي ومحتاج يتظبط وكتب علي علاج
روحت الصيدلية جبت له العلاج وعديت علي بتاع فراخ اشتريت له فرختين وشوية خضروات وروحت البيت كانت امل مرات اخويا عندهم تحت اديتها الحاجة وقولت معلش يا امل اطبخي دول ل بابا
ماما فضلت تعنف فيا وتزعق ليا علي عدم سؤالي عن بابا وعنها برغم اننا في بيت واحد .. وفعلا كان عندها حق وبوست علي ايدها وايد بابا .. شوية اخويا شريف لما مراتة امل اتصلت بيه وعرفتة ساب شغلة وجه هو كمان جري علشان يطمن علي بابا .. وحنان نزلت لما عرفت
فضلنا قاعدين معاه لغاية قبل ميعاد العيادة بساعة حنان طلعت فتحت العيادة واستقبلت اتصالات الحالات وحجزت ليهم وانا طلعت غيرت هدومي ونزلت في الميعاد
بعد اربع كشوفات دخلت حنان باسم الحالة الخامس .. وعرفت انها مدام امال
انا دخليها يا حنان .. اه في حد تاني برا
حنان :: اه فيه حالتين يا دكتور
انا :: طب معلش اخري مدام امال ل اخر كشف علشان دي هتتأخر معايا ..
حنان :: ماشي
بعد ما خلصت الكشف علي الحالتين كان فاضل اخر حالة .. مدام امال
حنان دخلتلي وانا قولت لحنان دخليها وانتي خلاص كدة اطلعي شقتك شوفي هتعملي ايه انت كنتي هتعملي اكل
حنان دخلت ليا مدام امال وطلعت هي علي شقتها
انا :: معلش بقي يا مدام امال اخرتك
مدام امال :: ولا يهمك يا دكتور
انا :: خير يا مدام امال .. بتشتكي من ايه
مدام امال :: حرقان رهيب عندي مش عارفة سببة ايه
انا :: بأبتسامة عريضة قولت لا احنا نشوف الحرقان الجامد ده سببه ايه بقي
مدام امال :: هههههههههه بيعجبني فيك انك دكتور شاطر
انا :: تسلمي .. اتفضلي بقي ورا الستارة جهزي نفسك وبعدين اطلعي علي سرير الكشف
قومت انا غسلت ايدي ونشفتها بالفوطة ولبست چونتي وكانت مدام ومددت وهي فاتحة رجليها
سحبت الكرسي وقعدت بين فخادها وكانت عاملة سويت لكسها وطالع منة ريحة برفان سكسي
ولاني من اول يوم جاتلي فيه مدام امال العيادة عرفت فيه انها شرموطة
رغم الرقي في اللبس وانها من طبقة راقية جدا بس من طريقة كلامها ونظراتها واسلوبها عرفت انها ممحونة وعينها مني
انا :: ايه ده لا الموضوع كبير
مدام امال :: ايه ده يا دكتور .. هو فيه حاجة بجد ؟
انا :: ههههههه لا بهزر يا ستي انتي زي الفل فل .. مفيش اي حاجة عندك
مدام امال :: طب الحرقان اللي بحس بيه ده يا دكتور سبب ايه
انا :: وصباعي بيتحرك ببطئ علي زنبورها .. انا هعملك شوية تدليك لو حسيتي بالحرقان ابقي عرفيني
وبدأت احرك صباعي فوق وتحت علي زنبورها
ايه حاسة بحاجة ..
مدام امال :: اه يا دكتور بس حرقان خفيف
انا :: طب كدة ... حاسة بحاجة .. وبدأت انزل بصباعي لغاية فتحتة كسها .. واحركة براحة لجوا واخرجة
بدأت امال تتموحن وتتأوه وهي فاتحة ليا بين فخادها وكسها اللي بدأت احس بأنقبضاتة وبدأت اشوف نقطة ميا بتنزل من كسها
عرفت انها في قمة اثارتها الجنسية
مدام امال :: ااااه يا دكتور اااااه ااااه
الحرقان بيذيد اووووي وبقي فيه نار اااااه
انا :: حالا هطفهولك .. قربت من كسها وبدأت ابوسه بشفايفي . وفتحتة بصوابعي ودخلت طرف لساني بين شفرات كسها
ااااااااااوووووف اوووووووف.. حلو اووووي كدة يا دكتور ااااااااااااه
لساني طالع نازل يلحس في كسها اللي كان بيلمع من البياض بتاعة واللون الأحمر الوردي من جوا

قومت وفكيت سوستة البنطلون وهي راحت نازلة من علي السرير وقعد علي طرطيف رجليها وطلعت زبي من البنطلون وبقت عمالة تمشي لسانها من تحت لفوق ونظرات عيونها لعيوني وابتسامتها اللي كلها محن وانا ايدي ساندة علي راسها وعمال اديها زبي علشان تلحسة وتمصة اكتر واكتر
نزلت بلسانة وبقت بتلحسها من تحت لفوق وتطلع بلسانها علي زبي لغاية ما وصلت للراس وبعدين اخدتة في بوقها وبقت بتمص زبي وصوابعها عمالة تلعب في بيضاني
شوية من المص واللحس في زبي وبيضاني روحت قومتها ونيمتها علي طرف السرير وطلعت فوق منها بزبي وبقيت عمال احك زبي في كسها
وهي دخلت ايدها من تحتي ومسكت زبي وراحت حاطه علي فتحتة كسها وحضنتني وقالت .. دخلة فيا .. عايزة زبك يبرد ناري
بدأت ادوس بجسمي علي زبي اللي بدأ يدخل جواها ويغوص في لحم كسها اللي كان سخن جدا
كنت بدخل زبي واسحبة براحة وهي عماله تتأوه تحت مني واخدت شفايفي بين شفايفها وبقينا عمالين نمص في شفايف بعض
طلعت بزازها بره وطلبت مني ارضع حلماتها وانا بنكها
اخدت بزازها بأيدي وحلمتها بين شفايفي وبقيت عمال امص وارضع في بزازها وزبي من تحت داخل خارج في كسها
بعد دعك في كسها اكتر من عشر دقايق متواصلين نمت بضهري علي طرف السرير ورجلي مفرودة علي الأرض وهي راحت طالعة وقعدت علي زبي واخدتة في كسها
ااااااح ااااااااح .... اووووووف علي زبك وجمال زبك يا دوك
حاطط ايدي تحت طيزها وعمال اطلعها وانزلها علي زبي وهي هايجة اووي وممحونة علي اخرها
قامت من علي زبي ونامت علي بطنها وانا طلعت فوقها ودخلت زبي بين فلقة طيزها ونمت بجسمي كلة عليها
وبقيت عمال احك زبي في خرم طيزها من غير ما ادخلة
وهي هتتجنن وادخل زبي في طيزها
قومت من عليها ورفعت طيزها شوية لفوق وظبطت راس زبي علي خرم طيزها وبقيت بضغط علي زبي . واضغط لغاية ما طيزها فتحت لزبي وبلعت الراس جواها
ااااااخ اااااخ يا دوك زبك ماليني اوووي ..
مسكتها من وسطها وبقيت عمال ادخل زبي براحة وواحدة واحدة وارجع اسحبة شوية وبعدين ارجع ادخلة تاني لجوا.. شوية وحسيت طيزها وسعت وزبي بقي بيدخل فيها بأريحية اكتر
سرعت من رتمي وبقيت اسرع وزبي بيحك في جدران طيزها وهو جواها
وهي عمالة تتأوه من المتعة لغاية ما حسيت بقذف لبني جوا طيزها
فضيت لبني كلة في طيزها وبعدين شلت زبي وظبطت هدومي
ومدام امال لبست هدومها. وادتني كرت فيه ارقامها الخاصة وقالت انها عايزني
انا اخدت الكرت منها وهي مشيت
قفلت العيادة بعد ما نكت احلي نيكة في حياتي ونزلت اطمنت علي بابا وبعدين طلعت شقتي


الجزء الخامس
...............

مرت ثلاث ايام وحنان شغالة معايا في العيادة وفي الثلاث ايام دول قربت منها اكتر بحكم انها قدام عيني باستمرار
وفي اليوم الرابع كان يوم اربع وصباح الخميس اجازة من المستشفي
بعد ما خلصت شغل في العيادة قولت لحنان اني عازمها علي العشا بره
في الاول رفضت وقالت ان جوزها مش هيوافق وهيزعل لكني عملت نفسي زعلان وقولت ليها مش كل حاجة لازم تقولي لجوزك عليها طالما مش بتعملي حاجة غلط
وافقت بعد ما اقنعتها بان مش كل حاجة لازم تعرف جوزها . وفعلا خرجنا انا وهي علشان نتعشي في مكان هادي .. وانا هناك اتصلت ب امل مرات اخويا شريف وقولت ليها تبص علي اولادي وتعمل ليهم عشي
اتعشينا انا وحنان وبعد ما خلصنا العشا اخدتها في كافيه هادي كنت متعود اروحه انا وفادي لما بيكون لينا مذاج للسهر برا
وقعدنا في الكافيه وبعدين اتكلمت مع حنان في موضوع عدم الخلفة لغاية دلوقت
حنان :: الدكتورة مدياني علاج وماشية عليه لكني بصراحة مش حاسة ان في امل
انا :: ليه بس بتقولي كدة بصي طالما اللي عندك في المتناول علاجة يبقي الأمل موجود
حنان :: مانا بقالي سنين بتعالج ومفيش اي حاجة
انا :: طب انا بكره هكتبلك علي شوية فحوصات هتعمليهم وبناء عليه هكتبلك علي كرس علاج وبالمشيئة ربنا هيكرمك
حنان :: بجد يا وليد .. يعني ممكن يكون في علاج واخلف
انا :: قولي يارب.. احنا بس نعمل اللي علينا
قعدنا في الكافيه لغاية الساعة 2بالليل وبعدين اخدت حنان وروحنا البيت

تاني يوم صحيت بعد الضهر قومت وجيت ادخل الحمام لقيت حنان مشغلة الغسالة
انا :: ايه ده انتي بتغسلي يا حنان
حنان :: هدومك وهدوم محسن وعامر عايزين يتغسلوا
انا :: انا مش عارف بس هنفضل كدة تاعبينك انتي وامل مرات اخويا شريف
حنان :: هو انت كل ما هتشوفنا بنعمل حاجة هتقولنا الكلمتين دول
حنان خلصت الغسيل وانا كنت قاعد في الصالة وقاعد انا ومحسن وعامر مشغلين التليفزيون
حنان عملتلي اكل . وبعد ما خلصت اكل عملتلي كوباية شاي
انا :: ما تيجي يا حنان تقعدي معانا شوية
حنان :: معلش اخلص الغسيل وانشره
انا :: طيب لما تخلصي تعالي علشان هكتبلك علي كام حاجة هتعمليهم علشان نشوف العلاج اللي هنحدده معاكي
عامر :: بابا انا عايز اروح عند خالي حسين النهاردة علشان عامل حفلة عيد ميلاد بالليل ل ابنة فارس
انا ::ماشي .. وخد بالك من اخوك محسن
عامر :: ماشي بس احتمال نبات عنده
انا :: يعني هتبات عند خالك ولا هتيجي بعد الحفلة علشان ابقي عارف
عامر :: لا هنبات
انا :: ماشي .. خد 200 جنيه من المحفظة جوا في الأوضة بتاعتي علشان تبقي تجيب هديتين ل ابن خالك انت هدية واخوك هدية
عامر دخل جابلي المحفظة واديتة الفلوس وطلب مني خمسين كمان مصاريف ليهم ودخل هو واخوه لبسو هدومهم وراحو عند خالهم
قومت انا دخلت المعمل وجبت شيكولاتة وقولت فرصة اديها الشيكولاتة واشوف رده فعلها من قريب
علي ما دخلت الأوضة وخرجت لقيت حنان بتقولي مش هينفع تقعد معايا في الشقة لوحدنا وانها هتنزل
انا :: طب خلاص خليكي انتي كملي اللي الغسيل وانا كدة كدة هنزل علشان اشوف بابا وماما واطمن عليهم
اه صحيح خدي الشيكولاتة دي .. دي جاية من بره
حنان :: اه دي عجبتني اوي المرة اللي فاتت
انا :: بألف هنا
نزلت قعدت عند بابا بتاع ساعتين وبعدين طلعت فتحت الباب وكان المفاجئة .. حنان قاعدة علي كنبة الأنتريه وقالعة الأندر بتاعها ومرمي علي الأرض ومدخلة في كسها ايد مقوار الكوسة واول ما شافتني كأن كهرباء مسكت فيها وقامت جري خرجت من الشقة علي السلم علي شقتها
وانا بصيت لقيت الكلوت بتاعها علي الأرض وطيت اخدتة من علي الأرض وبصيت عليه لقيتة خرقان من عسلها
معرفش ليه حسيت بأثارة رهيبة ومسكت الكلوت بتاعها وطلعت زبي وبقيت عمال ادعك في زبي. انا حاطط الكلوت بتاعها عليه لغاية ما جبت لبني فيه
بعد ما جبت لبني في كلوت حنان مرات اخويا شلت الكلوت بتاعها في شنطة هداية كانت عندي وبعدين نزلت فتحت العيادة قعدت فيها شوية
وكتبت في روشتة التحاليل والأشاعات المطلوبة من حنان وبعدين اتصلت بيها .. تليفونها فضل يرن شوية ومفتحتش .. عرفت انها مكسوفة ومحرجة بعد اللي شفتة
قعدت شوية في العيادة وبعدين قولت لازم اعدي عليها وانا طالع
وفعلا قفلت العيادة وبعدين طلعت رنيت الجرس .. فتحتلي ووشها في الأرض
انا :: انا كتبت ليكي علي الحاجات اللي هتعمليها .. وعايز كمان اعملك السونار
حنان :: ماشي يا وليد
انا :: بكره نستغل اجازة العيادة واعملك السونار
حنان :: بكره بكره ؟
انا :: ايوة بكره بكره .. ايه عندك حاجة بكرة مش فاضية ؟
حنان :: لا مش القصد اصلي بكره عندي غسيل
انا :: ياستي بعد ما تخلصي الغسيل .. كدة كدة بكره انا اجازة من العيادة زمن المستشفي
حنان :: ماشي
سبت حنان وطلعت .. قاعد لوحدي في الشقة ومنظر حنان وهي هايجة وحاطة المقوار في كسها مش مفارق عيني وكان نفسي انزل اخبط علي حنان واول ما تفتح اروح داخل وقافل الباب ورايا وانكها واشبع من جسمها سواء برضاها او غصب عنها
علي الساعة 12دخلت الأوضة بتاعتي وطفيت النور وطلعت علي سريري ونمت
الساعة 2.50 صحيت علي صوت حاجة وقعت علي الأرض في الصالة
قومت اتسحبت علي طرطيف صوابعي واول ما فتحت الباب .. لمحت زي ما تكون حنان خرجت جري من الشقة وقفلت الباب وراها
عرفت انها كانت جاية تدور علي الكلوت بتاعها اللي سابتة علي الأرض
ولقيت ع¤اظة الورد وقعة علي الأرض ومتكسرة

تاني يوم اول ما صحيت اتصلت ب عمار ابني اللي قالي انة هيبات الليلة كمان عند خالة علشان عازمهم علي السينما بالليل
علي اخر النهار اتصلت بحنان علشان اعملها السونار. قالتلي معلش بلاش النهاردة .. قولت ليها خلاص انا كدة هنزل ساعتين اقابل صاحبي واقعد معاه شوية في الكافيه وهرجع لو حسيتي انك هتقدري تعملي السونار اتصلي بيا وانا هرجع علي العيادة وهستناكي تنزلي
بعد ما قفلت مع حنان .. قولت في بالي بمجرد ما هنزل اكيد هتطلع تدور علي الكلوت بتاعها براحتها
وجه في بالي اني اطلع الكلوت بتاعها
وانزل فيه لبني تاني علشان لما تطلع تاخدة تعرف اني هايج عليها وده كمان هيثيرها اكتر خصوصا ان تأثير الشيكولاتة بيقعد تلات ايام .. وفعلا طلعت الكلوت بتاعها وبقيت عمال ادعك زبي في الكلوت بتاعها وانا بتخيل نفسي بنكها .. لغاية ما جبت لبني في الكلوت بتاعها وروحت حاطط الكلوت علي الكنبة وجنبة البوكسر بتاعي ونزلت .. وتعمدت وانا قدام شقة حنان روحت كحيت
روحت الكافيه قعدت هناك ساعتين لوحدي وبعد ساعتين رجعت البيت
اول ما فتحت الشقة بصيت علي الكنبة
ملقتش كلوت حنان .. والبوكير بتاعي مش في المكان اللي حطيتة فيه
عرفت ان رسالتي وصلت
تاني يوم صحيت الساعة 6 الصبح قومت اخدت دوش ولبست هدومي ونزلت علي المستشفي . وزي كل يوم نديت علي الممرضة شربات جابتلي الفطار وانا بفطر لقيت شربات رايحة جاية عايزة تقولي حاجة
انا :: فيه ايه يا شربات مش عارف اكل اللقمة بسببك مالك رايحة جاية ليه
شربات :: بصراحة يا دكتور وليد قصداك في خدمة وانا عارفة انك مبتتأخرش عن حد
انا :: طيب بس افطر واشرب قهوتي وبعدين اعرف منك عايزة ايه .. ماشي
شربات :: ماشي وانا هروح اجبلك القهوة
اكلت وشربات جابتلي فنجان القهوة
انا :: مالك بقي يا شربات في ايه
شربات :: بصراحة يا دكتور مخبيش عليك .. ولا هخبي ايه ما انت عارف انا ظروفي المادية مش قد كدة
انا :: ايه محتاجة فلوس يا شربات
شربات :: لا فلوس ايه بس يا دكتور مستورة والحمد لله.. انا بس كنت طالبة منك خدمة
انت عارف اني انا حامل في الشهر التالت وانت عارف ان جوزي شغال عامل في السكة الحديد واللي جاي يدوب بيكفينا بالعافية ومرتبي علي مرتبة يدوب
انا :: ايوة عارف يا شربات ومتقلقيش انا عامل حسابي ان محدش هيولدك غيري .. وكمان المتابعة اللي جاية لغاية ما تولدي انا اللي هعملهالك
شربات :: ربنا يخليك يا دكتور وليد .. ديما حاسس بيا وبالغلابة
انا :: طب يلا بقي دخليلي الحالات لحسن اتأخرنا عليهم
شربات :: حاضر ي احلي دكتور في الدنيا

حالة بتدخل ورا الحالة لغاية ما وصلت للحالة ال قبل الأخيرة وكانت ست شيك جدا ولبسها قصير ومكشوف وكانت جاية ومعاها واحدة واللي عرفتة بعدين بنتها
انا :: اسم حضرتك
:: اسمي شيري والحقيقة مش انا اللي هكشف اللي هتكشف بنتي مريم
وانا بصراحة جيت المستشفي هنا والنهاردة بالذات علشان عارفة ان حضرتك اللي موجود
انا :: اها انا اسف يامدام شيري.. وحضرتك جاية ليا بالأسم يعني ؟
مدام شيري :: الصراحة اه صديقتي بتشكر فيك جدا وهي اللي قالتلي عليك
انا :: صديقتك اسمها ايه ؟
مدام شيري :: اسمها مدام ولاء ..
انا :: الحقيقة انا عندي هنا حالات كتير بتيجي المستشفي علي كلنا انتي نورتيني انتي واميرة مش اسمك مريم
مريم :: ايوة يا دكتور
انا :: حضرتك مدام ولا انسة وعندك كام سنة
مريم :: انا كنت متزوجة وزوجي توفي من سنة وانا عندي 30سنة
انا :: حضرتك بتشتكي من ايه ؟
شيري :: بقالها اسبوع عندها مغص شديد يا دكتور والدورة عندها مش متظبطة خالص بتنزل كل فترة طويلة
انا :: طب هي الاول كانت بتنزل كل قد ايه
مريم :: كانت بتنزل كل شهر او كل 28 يوم دلوقت كل ستين يوم ويمكن اكتر
انا :: طيب ممكن حضرتك تغيري ورا الستارة وبعدين تطلعي علي السرير علشان اكشف عليكي
مريم راحت قلعت الكلوت بتاعها وبعدين طلعت علي السرير وانا كشفت عليها وبعد ما خلصت كشف قلعت الچونتي وغسلت ايدي
شيري :: خير يا دكتور
انا :: في البداية انا بس هكتب ليها علي بعص الفحوصات علشان اطمن علي الرحم وتجيلي كمان اسبوع بالفحوصات
مريم :: ايه يا دكتور انت شاكك في حاجة
انا :: لا خالص ده اجراء طبيعي علشان بس نطمن وفيه كذا حاجة بتسبب تأخر الدورة منها الضغوطات النفسية
وانا عايزك تطمني خالص
وياريت تشربي اعشاب كتير .. ولو بتشربي اي كحول تبعدي عنها ..
وكمان الأكل لازم يكون صحي وتبعدي عن اي معلبات
شيري :: طب مش هتكتب ليها علي اي علاج
انا :: لا بنتك لغاية دلوقت مفيهاش حاجة .. نعمل بس الفحوصات وساعتها هحدد ان كانت هتحتاج علاج او لا
شيري :: طب ممكن تكتبلي رقم فونك في الروشتة
انا :: حاضر من عنيا
كتبت رقمي في ضهر الروشتة ومريم ومامتها مشيوا
وبعد ما خلصت كشف علي الحالة اللي بعدها نديت علي شربات الممرضة
وطلبت منها تروح ورا الستارة تقلع علشان هكشف عليها
شربات قلعت وطلعت علي السرير وشفت كس ولا اجمل من كدة
برغم انها غلبانة وحتي اللبس بتاعها علي قده لكنها متتوصفش في نضافتها وريحة كسها اللي كان مفيش في جمالة
كس خالي من اي سواد حواليه ... منتوف غير انة ابيض اوي ومنفوخ القبة .. ولونة احمر وردي من جوا
كسها خلي زبي وقف علي اخره واتمنيت في اللحظة اني ادخل زبي في كسها اللي يفتح النفس علي النيك
بعد ما اتمتعت بمنظر كسها ولعب فيه بحجة اني بكشف عليها
خلتها تنام علي بطنها وعملت ليها السونار
بعد ما خلصت كشف عليها قومت غسلت ايدي وقلعت بالطو المستشفي
وهي ظبطت هدومها واخدتها معايا في العربية زي ما متعود .. ونزلتها في الطريق قرب بيتهم وانا روحت البيت
عديت علي بابا اطمنت عليه ولقيت اختي سعاد جت من الشرقية هي وبنتها سلمي علشان يطمنوا علي بابا سلمت عليهم وقعدت معاهم شوية وامل مرات اخويا كانت عاملة الغدا . وبابا قال ل اختي سعاد اطلعي اندهي علي حنان تنزل تتغدي معانا وفعلا امل طلعت ندهت ل حنان .. وقعدنا كلنا اتغدينا مع بعض
بعد ما اتغديت وقعدت مع اختي شوية واطمنت عليها وعلي ظروفهم المعيشية في البلد وعلي جوزها
استأذنت منهم وطلعت شقتي علشان اناملي ساعتين تلاتة قبل ما انزل العيادة

بعد تلات ساعات قومت ولبست هدومي واتصلت بحنان علشان اشوفها نزلت العيادة ولا لا لاني كنت متوقع انها تتحجج باي حجة علشان متنزلش العيادة بعد حركة الكلوت اللي غرقتة بلبني . لكنها قالت انها في العيادة من ساعة وفيه ستات بالفعل حجزت. وفيه ناس موجودة منتظريني
عملت كوباية قهوة فوقت نفسي وبعدين نزلت العيادة
دخلت حجرة الكشف وحنان دخلت ورايا وعرفتني فيه كام كشف علي كام استشارة وكدة
انا :: عملتي الفحوصات اللي طلبتها منك
حنان :: اه عملت التحليل والاشاعات بس هستلمهم لسة كمان يومين
انا :: طب تمام .. بعد العيادة هعملك السونار وهكشف عليكي
حنان :: كشف كشف زي بتاع المرة اللي فاتت
انا :: ايوة كشف كشف يا حنان .. ايه ؟
حنان :: ماهو ماهو
انا :: مفيش ماهو فيه كشف هيتم ومتخفيش كل اللي هيتم هيتم بيني وبينك حتي الاشاعات والتحاليل خليهم هنا في العيادة لما تجيبيهم
مش لازم تعرفي فريد انك متابعة معايا
ويارب بس شفاكي يبقي علي ايدي يا حنان
حنان :: يارب يا وليد يارب .. انا هموت علي حتة عيل
انا :: خير .. بس قولي يارب .. يلا بقي دخليلي الحالات
حنان :: يارب .. حاضر يا دكتور

بعد ما خلصت كشف علي كل الحالات في العيادة ضربت الجرس ل حنان اللي دخلت
انا :: يلا بقي يا حنان ادخلي ورا الستارة دي واقلعي هدومك والبسي البالطو البلاستك .. علشان هعملك السونار واكشف عليكي
حنان :: ايه ده ؟ هو انا هقلع كلة كلة
انا :: اه طبعا كلة واتغطي بالملاية لو حابة ... واكشفيلي بطنك
حنان عملت كل اللي قولت عليه وقلعت كل هدومها وانا روحت قعدت جنب منها علي كرسي الكشف بعد ما وصلت الجهاز في بطنها وبدأت احرك الجهاز علي بطنها
خلصت كشف السونار وبعدين طلبت منها تفتح رجليها
وفتحت كسها الجميل .. بس كان فيه شعر بدأ يطلع
المهم كشفت عليها وطبعا لعبت في كسها وهيجتها شوية وفضلت اني منكهاش النهاردة مع اني لاحظت انها مستعدة تتناك مني وزي ماتكون كانت مهيئة نفسها وكسها ل استقبال زبي
بس انا فضلت اني متسرعش
بعد ما خلصت كشف عليها
وتقريبا عرفت سبب عدم الانجاب عندها
حنان بعد ما لبست هدومها جت وقعدت قدامي علي المكتب وهي خايفة اني اقولها ان مفيش امل
خير يا وليد
انا :: خير يا حنان المشكلة اللي عندك الحمد لله تتعالج بس صعبة شوية
حنان :: ايوة يعني المشكلة دي تطلع ايه
انا :: تكيسات في المبايض .. انتي الدورة عندك مش منتظمة مش كدة
حنان :: ايوة فعلا الدورة مش منتظمة
بس ايه التكيسات دي ؟
انا :: بصي يا ستي تكيّس المبايض عبارة عن ظهور أكثر من بويضة في المبيض ولكن لا يكتمل نموها ولا تكون جاهزة للتلقيح والخروج لقناة فالوب، لذلك لا يحدث حمل في المبيض المصاب بالتكيس
ده كلام علمي مش هتفهميه اوي
بصي انا هكتبلك علي برشام منع الحمل في الاول
حنان :: نعم يا دكتور برشام منع الحمل ؟ ليه اذا كنت انا بعمل ده علشان احمل
انا :: برشام منع الحمل له مفعولين مزدوجين هما منع الحمل وتنظيم الدورة الشهرية وبالتالي عندما تنتظم الدورة الشهرية فذلك يعني أن البويضة تصل لحجمها الطبيعي وبالتالي أن مشكلة تكيس المبايض ممكن يتم علاجها
وهكتبلك كمان علي برشام ينشط المابيض ويحفزها
واهم حاجة الرياضة وعدم شرب العصائر المعلبة او البيبسي والكلام اللي ملوش لازمة ده ..ولو بتشربي قهوة تمنعيها
حنان :: حاضر يا دكتور وليد بس لو بعد ده كلة محصلش حمل ؟
انا :: ساعتها مفيش قدامنا غير التدخل الجراحي وده مش هيحصل ان شاء ****
حنان :: انا مش عارفة اشكرك ازاي يا وليد بصراحة انا ندمانة اني طول السنين دي مكشفتش عندك
انا :: طب يلا بقي انا هطلع وانتي قفلي العيادة.. ولا تحبي نتعشي برا انا وانتي
حنان :: لا انت اطلع وانا عاملة حسابي قبل ما انزل ... هطلع ليكم العشا
انا :: بس بشرط هتتعشي معانا
حنان :: هههههههه حاضر


الجزء السادس
...........
طلعت شقتي وسبت حنان تقفل العيادة
وبعد تقريبا ساعة حنان جت وجايبة العشاء معاها ومروقة الدنيا .. فراخ مشوية وبطاطس فرن ورز معمر
قعدنا اتعشينا وبعد ما اتعشينا دخلت تعملي الشاي سمعت تليفونها بيرن
وسمعتها بتقول لجوزها انها نايمة في شقتها ومقالتش له انها عندي في الشقة.. وسمعتها بتتكلم عن الفحوصات وبتقولوا ان فيه امل من انها تحمل
بعد ما جابت الشاي قعدت معانا انا والاولاد وانا طلبت من عامر ومحسن يدخلوا اوضتهم علشان هتكلم مع طنط حنان في موضوع
انا :: ايه يا حنان انتي قولتي لجوزك ايه ؟
حنان :: ضحكت وقالت متقلقش اكيد مقولتش علي موضوع الكشف طبعا .. اكيد فريد كان هيعمل معايا مشكلة
هيفتكر اني استحليت الموضوع .. وانت عارف اخوك عصبي قد ايه
انا :: اه عارف طبعا.. امال قولتي له ايه؟
حنان :: ابدا انا قولت انك كتبت ليا علي فحوصات وانا عملت ليا بس سونار وكتبت ليا العلاج بناء علي الفحوصات دي والسونار
انا :: طب تمام... اصلي خوفت تكوني قولتي له .. وممكن نخسر بعض بسبب الموضوع ده
قعدنا انا وحنان نتكلم عن موضوع الحمل بتاعها وهي كانت شايفة اني بتكلم بثقة كبيرة انها هتحمل وده كان مخليها فرحانة جدا ومخليها تعمل اي حاجة اطلبها منها .. اقصد اني لو قولت ليها قومي اقلعي علشان اكشف تاني وتالت مش هتقول لا
حنان نزلت من عندي وشايف في عيونها احلام وردية وامنيات اوشكت علي التحقيق
تاني يوم بعد ما رجعت المستشفي عديت علي بابا وماما وسألت علي اختي سعاد وبنتها قالولي نزلت تشتري لبس ليها ولبتها وبعد شوية طلعت علشان انام كام ساعة قبل ما انزل العيادة مفيش ساعتين صحيت علي جرس الباب .. قومت فتحت لقيت اختي سعاد هي اللي علي الباب
انا :: سعاد اتفضلي يا حبيبتي
سعاد :: عامل ايه يا وليد ينفع كدة البغلين اللي انت مخلفهم ميدوروش هلي عمتهم
انا :: عندك حق وانتي بتقولي بلسانك اهو بغلين .. امال بنتك سلمي فين ؟ مطلعطش معاكي ليه
سعاد :: قاعدة مع جدها وجدتها تحت وانا قولت اطلع اقعد معاك شوية قبل ما تنزل العيادة
انا :: شقتك يا حبيبتي تجي في اي وقت ... عاملة ايه مع حماتك
سعاد :: مطلعة عيني يا وليد .. انا مش عارفة الولية دي هتتهد امتي
انا :: هههههه معلش استحمليها علشان جوزك ودي ست كبيرة في السن وعقلها علي قدها
سعاد :: دي عقلها علي قدها ... ده عقلها يوزن بلد
انا :: ههههه معلش استحمليها ياستي علشان خاطر جوزك
اختي سعاد اخدت قعدتها معايا وسلمت علي اولادي وبعدها نزلت قعدت مع ماما وبابا

بعد مرور اربع ايام تليفوني رن
انا :: الو ... ايوة مين حضرتك
:: انا مدام شيري اللي جيت لحضرتك من اسبوع او اقل انا وبنتي مريم المستشفي
انا :: ايوة يا مدام شيري خير ؟
مدام شيري :: حضرتك بكره هتكون في المستشفي ؟
انا :: لا بكره مش هكون موجود .. خير
مدام شيري :: خير اصلي حاسة بمغص في بطني وبينزل مني دم
انا :: طيب انا حضرتك هكون موجود في المستشفي بعد يومين
مدام شيري :: طب وبعدين ؟ طب حضرتك مفيش عيادة خاصة اجي لحضرتك فيها
انا :: اه فيه طبعا .. تقدري تيجي حضرتك في العنوان ده من الساعة 7. مساءا الي 11.. مع اني اجازة بردو من العيادة خميس وجمعة بس هتفتح العيادة مخصوص علشانك
مدام شيري :: انا مش عارفة اقول لحضرتك ايه بجد ميرسي
قفلت مع مدام شيري وكانت الساعة 10بالليل وفاضل ساعة علي قفل العيادة...
بعد ما خلصت شغل العيادة قولت لحنان ما تيجي نتعشي برا
حنان وافقت .. واخدتها واخدت معايا عامر ابني ومحسن واخدت معايا قطعتين شيكولاتة خلتهم في جيبي وروحنا مطعم مشهور اتعشينا هنا وشربنا ساقع وبعدين روحنا البيت علي الساعة 2

بدات في خلال الفترة دي احس بقرب حنان مني وهزارها معايا وحسيت ان المسافات بينا بتتلاشي وبتتعامل معايا كأني حد قريب اوي منها .. مش معاملة اني اخو جوزها
واحنا راجعين حنان كانت قاعدة جنبي في العربية طلعت قطعة الشيكولاتة واديتها واحدة وانا اخدت واحدة
والاولاد كنت عامل حسابي اشتريت قبل ما نمشي شيكولاتة ليهم
انا :: بقولك ايه انا حاسس اني ذهقان
وعايز اسهر .. ايه رائيك نكمل السهرة فوق انا وانتي والاولاد
حنان :: وانا كمان حاسة مش جايلي نوم .. ماشي موافقة بس هطلع شقتي هلبس جلبية بيتي علشان حاسة نفسي مخنوقة من لبس الخروج ده
انا ::/ماشي
وصلنا البيت .. ركنت العربية وطلعنا شقتنا وحنان دخلت شقتها غيرت هدومها وبعدين طلعت عندي
لحسن حظي بعد ما قعدنا انا وحنان وبنتفرج علي التليفزيون كان عامر ومحسن غلبهم النوم
دخلتهم الأوضة بتاعتهم وبقيت انا وحنان قاعدين لوحدنا .. ومفعول الشيكولاتة المفروض يكون اشتغل
انا :: مفيش حاجة عدلة في ام التليفزيون ده انا هجيب اللاب بتاعي من جوا وهوصلة علي التليفزون ونشغل فلم اجنبي حلو
كان عندي علي اللاب افلام اجنبية رومانسية فيها مشاهد جنسية . مش مشاهد كاملة بس فيها بوس وتقفيش واظهار بعض المناطق زي البزاز والطيز والتصاق الأجساد عارية
قومت جبت اللاب ووصلتة بالتليفزيون .. وقعدت جنب حنان والفيلم اشتغل
حنان اندمجت مع الفيلم وشوفت في ملامح وشها وعيونها هيجان
وبدأ الفيلم يسخن والمشاهد الجنسية بين البطل وحبيبتة تشتغل ولمحت ايد حنان راحت بين رجليها وهي مشبكاهم في بعض
قربت من حنان واحدة واحدة ببطئ وايدي بقت جنبي .. بيني وبين حنان
شوية شوية ايدي بدأت تلمس فخدها من الجنب .. وكل ما المشاهد تذيد اثارة كنت بقرب منها اكتر واحسس بأيدي اكتر لدرجة ان ايدي بقت فوق ورك حنان
مبقاش فيه مجال ليها ولا ليا لتجاهل رغابتنا الجنسية وكل واحد فينا عايز التاني
ايدي بتحسس علي وراكها وعيون حنان غمضت وجسمها سلم نفسة للمساتي وتحسيسي
مسكت ايدها واخدتها وحطيتها علي زبي وكان ردة فعلها سريعة وشالت ايدها بسرعة . لكني مسكت ايدها تاني وفضلت حاططها علي زبي اللي كان منتصب علي اخره وكنت بدوس بأيدي علي ايدها علشان تتجاوب معايا وتمسك زبي
بدأت احس برعشة صوابعها اللي كانت بين الرغبة اللي جواها انها تتجاوب معايا وتلمس زبي وتتحسسة وبين خوفها لان دي اول مرة اللي تلمس فيها زب غير زب جوزها ومع مين مع اخو جوزها
قربت منها وايدي راحت لخدها ولفيت وشها ليا .. وكانت خجولة جدا ومش قادرة تفتح عنيها في عنيا
قربت منها وانفاسي اختلطت بأنفاسها وشفايفي بقت بتبوس في شفايفها
فتحت شفايفي واخدت شفتها السفلية بين شفايفي .. حسيت بصوابع ايدها بتفتح غصب عنها وبدون اردتها وبتتفرد علي زبي
عمال امص في شفايفها وايدي بتنزل من خدها ل رقبتها لغاية ما وصلت ل بزازها
حنان مسكت زبي وقفلت بصوابعها عليها ... رغبتها الجنسية بدأت في الأنفجار وكل حواسها اصبحت تحت تأثير رغباتنا
طلعت زبي من بنطلون الترنج ومسكت ايدها وحطيتها علي زبي
اول ما لمست زبي بأيدها حسيت بملامح وشها احمرت .زي ما يكون صهد طالع من وشها
وبدأت بأيدي احرك ايدها علي زبي .. وحطيت ايدي علي راسها ورجعت ضهري لورا وسندت علي الكنبه
دماغها بدأت تنزل مع ايدي لغاية ما شفايفها لمست زبي
حاسس بحركات شفايفها عايزة تفتح وتاخد زبي لكنها مرتبكة ومش قادرة
بقيت بضغط بأيدي علي راسها علشان تمص زبي وترضعة
بلمس بصوابع ايدي علي خصلات شعرها .. شفايفها بدأت تفتح وتبوس زبي براحة .. واحدة واحدة بدأت تاخد راس زبي في بوقها وبدأت تمصه

حنان من هيجانها كانت بتمص زبي كلة وبيضاني كانت نازلة لحس وشفط فيهم
قومت ودخلنا اوضة النوم بتاعتي علشان لو حد من الاولاد قام علشان يدخل الحمام ميشوفناش
دخلت الأوضة وقفلت الباب واخدت حنان في حضني وايدي راحت علي طيزها عمال احسس عليهم وامسكهم
طيزها طرية اوووي .. عاملة زي الملبن
بقيت ماسك في لحم طيزها بأيدي الاتنين وهي مزنوقة بيني وبين الباب وزبي في نص كسها وعمال احك زبي واضغط بجسمي كلة فيها
وهي ماسكة خدودي بأيدها وشفايفها بتاكل في شفايفي .. كنا في اعلي درجات الهيجان الجنسي
قلعتها الجلبية اللي كانت لابساها وفضلت بقميص نوم ابيض تحت منة
وشفت جمال وراكها وروعة بطنها المتناسقة مع جسمها
نزلت علي ركبي تحت فخادها وبقيت بحسي بأيدي علي كسها من فوق الكلوت وقربت بشفايفي وبقيت ببوس كسها وصوابع ايدي تحت حز الكلوت وبنزلة
اووووف علي زنبورها وروعة كسها
قربت بلساني وبقيت بحرك طرف لساني وبمشيه علي كسها وبلحسه
حنان رفعت رجليها وخلت كسها كله قدامي وبأيدها سندت علي راسي وبدأت تنزل بكسها ل لساني اللي مكنش راحم هيجانها ومحنها
فضلت الحس كس حنان اللي كانت ولا اجدعها شرموطة .. وكل ده بفضل الأختراع الرهيب ( الشيكولاتة الجنسية ) اللي بسببها بتخلي اي واحدة اين كانت تربيتها او اخلاقها . ضعيفة قصاد رغبتها وشبقها الجنسي
قلعت النطلون بتاعي خالص وزبي بقي كلة قدامها وهي نزلت علي ركبها
واخدت زبي بين شفايفها ترضع وتمص وتلحس فيه .. وبعد ما شبعت من مص زبي روحت شايلها ومنيمها علي السرير وطلعت فوق منها وبين وراكها وبقيت ماسك زبي وعمال اخبط علي كسها وطلعت بأيدي مسكت بزازها وطلعتهم من القميص والسنتيان
فضلت افعص في بزازها وامسك حلماتها بصوابعي افركهم وزبي علي كسها طالع نازل حك وتقدير من برا
قربت من حلمة بزها الشمال واخدتها بين شفايفي امصها وارضعها وصوابعي ماسكة الحلمة اليمين وعمال افركها
حنان هاجت اكتر ما هي هايجة
ومسكتني من وسطي وبقت عمالة تضمني ليها علشان اغرز زبي بين شفرات كسها المولع
نشنت زبي علي خرم كسها من غير ما المسة وبدأت اضغط بجسمي لغاية ما بقي كلة جواها وهي ضماني اوووي ليها وبتتأوه من لذة شعورها بزبي المنفوخ والمتصلب جوا كسها
وسطي وزبي عمالين طالعين نازلين علي كس حنان وهي عمالة تضم فيا علشان انيك فيها اكتر واكتر وزبي يحك في جدار كسها اللي كان سخن ومولع
اكتر من ربع ساعة من النيك المتواصل في كسها .. وهي مش شبعانة واهاتها بتخرج من صدرها وبزازها بتروح وتيجي زي موج البحر الثائر قدام عيني
قومت وقعدت علي طرف السرير وهي قامت وقعدت علي زبي بعد ما مسكتة وحطتة بأيدها علي خرم كسها وبدأت تقعد واحدة واحدة وزبي بيدخل جواها وبيغرز في لحم كسها الوردي
لغاية ما زبي كلة بقي جواها
قعدت وحضنتني بأيدها واخدت شفايفي وبقت عمالة تمص في شفايفي وسحبت لساني من بوقي وبقت بتمصة وترضعة وكأنها بتمص زبي
ووسطها بيتحرك وعمالة تروح وتيجي وهي قاعدة علي زبي
قومت وانا شايلها ووقفت علي الأرض
وايدي تحت طيزها وبقيت عمال ارفعها لفوق وانزلها علي زبي .. وبعد شوية نيمتها علي طرف السرير ونمت فوق منها .. وبقيت عمال ارزع زبي بسرعة بسرعة وانا حاسس بأثارة رهيبة بسبب اهاتها تحت مني .. لدرجة اني ملحقتش اطلع زبي من كسها .. وانفجر اللبن من زبي جوا كسها
وهي عمالة تضمني ليها علشان ادخل زبي اكتر جواها وانا بجيب لبني

بعد ما جبت شهوتي فيها .. توقعت انها هتندم ويمكن تعيط لكن فوجئت بيها نامت علي صدري وايدها راحت لزبي اللي كان ارتخي بس محافظ علي طولة
وقالت ليا ... انا بحبك يا وليد ...
نمنا في حضن بعض ساعة وبعدين وعيني غفلت .. فتحت عيني بعد شوية ... كانت حنان لبست هدومها ونزلت شقتها


الجزء السابع
.........

صحيت من النوم بعد ما عيني غفلت لقيت حنان نزلت شقتها
فضلت افكر في اللي حصل بيني وبين حنان ومكنتش مصدق .. معقول انا نكت مرات اخويا.. معقول مفعول الشيكولاتة بالقوة دي
وقولت اني لازم استغل الفرصة ومفعول الشيكولاتة اللي هيستمر تلات ايام وانكها تاني. علشان ميبقاش فيه اي فرصة ليها انها تراجع نفسها وتندم
تاني يوم .. صحيت علي الساعة 12الضهر علشان كنت اجازة من المستشفي قومت اخدت دوش سخن ودخلت المطبخ عملت فنجان قهوة واخدت بالي ان عامر ومحسن مش موجودين
طلعت تليفوني واتصلت بحنان وكنت خايف ل متردش عليا .. لكن ردت عادي
انا :: الو ايوة ياحنان
حنان :: ايوة يا وليد في حاجة ولا ايه
حسيت انها بتتكلم بصوت واطي. عرفت انها في الغالب عند ماما وبابا تحت
انا :: بقولك ايه مشوفتيش عامر او محسن اصلي صحيت ملقتهمش في الشقة
صوت حنان ارتفع وبقت بتتكلم عادي وسمعتها بتكلم امل مرات شريف اخويا
وبتقولها يا امل فين السمنة
ايوة يا وليد محسن وعامر تحت عند جدهم اصل شريف اخوك عازم اختك سعاد وعازمني علي الغداء. واحنا بنطبخ تحت عند عمي ومرات عمي
انا :: ماشي انا اصلي معرفش هما فين
قفلت مع حنان .. وبعد شوية شريف اخويا اتصل بيا وعزمني علي الغدا وقالي ان الغدا هيكون عند بابا تحت في شقتة علشان مش هيعرف يطلع
قولت له ماشي خلاص هنزل كمان شوية
قعدت ولعت سيجارة وبدأت افكر في اجمل نيكة نكتها في عمري كلة
حنان جسمها صاروخ .. كرباج زي ما الكتاب بيقول .. وغير كدة اسلوبها في الممارسة اسلوب واحدة بتحب الجنس وبتعشقة
كل تفصيلة في جسمها .. كل حركة عملتها . كل اهاهة طلعت من صدرها
كل شئ فيها جنني وهيجنني وبقيت مغرم بيها بجد

بعد ما شربت السيجارة بتاعتي دخلت لبست هدومي ونزلت
وكان اخويا شريف قاعد بيتكلم مع اختي سعاد وبينصحها وماما وبابا كمان بيتكلموا معاها وبيحسوها علي اطاعة زوجها وارضاء امة حتي لو جت علي نفسها
دخلت قعدت معاهم ومسكت سلمي بنت اختي وبقيت عمال انكشها ولاعبها
اصلها تقريبا سبع سنين

وبسمة بنت شريف قاعدة جنب جدها
بسمة :: ايه ياعمو وليد مش تسلم كدة
انا :: ايه ده عروستنا القمورة هنا معلش يا قلب عمو مخدتش بالي و****
بسمة :: ماشي ياعمو .. براحتك اوي
شريف :: ايه يابت انتي مش هتبطلي كل ما تشوفي عمك وليد تناكشيه كدة
انا :: ياعم بسمة دي بنتي ومن حقها تعمل اللي هي عيزاه
بابا :: ماتروحي يابسمة تساعدي مامتك انتي مش صغيرة
بسمة :: حاضر يا جدو
قعدنا قعدة عائلية جميلة وبعد شوية
حنان ندهت علينا وقالت ان الأكل جهز ومحطوط بره
امل دخلت الأكل لبابا في الأوضة بتاعتة وماما قعدت تاكل معاه واحنا كلنا خرجنا اكلنا في الصالة.. فرشنا في الأرض وقعدنا كلنا اكلنا
بعد ما خلصت اكل وشربنا الشاي اخدت اخويا علي جنب وقولت له تعالي عايزك فوق في العيادة
طلعت شقتي جبت قطعتين شيكولاتة ونزلت العيادة شوية اخويا شريف جه
شريف :: خير يا وليد
انا :: ايه ياعم خير متقلقش انا ندهتلك علشان عايز اعمل معاك واجب
خد دي هدية مني وهتدعيلي
شريف :: ايه دي
انا :: دي الشيكولاتة الخيال .. السحر
بس دي مش ليك .. دي هتديها ل امل مراتك قبل ما تمارس معاها بساعة
شريف :: ودي يعني هتعمل ايه
انا :: يووووه دي هتعمل اللي عمره ما اتعمل .. هخدها. هتدعيلي
شريف :: طيب ماشي مقبولة ...

شريف اخد الشيكولاتة وطلع الشقة بتاعتة شالها ونزل تاني قعد مع بابا
وانا فضلت قاعد في العيادة هموت وحنان تطلع ... هموت وانكها تاني..
عارفين احساس العريس اللي لسة متجوز جديد .. هو ده نفس احساسي مع حنان.. كأني عريس جديد وحنان دي العروسة بتاعتي ومش شبعان نيك فيها
ساعة ولقيت حنان طالعة بأطباق فيها اكل ومعاها بسمة بنت اخويا شايلة معاها الاطباق وطالعة توصلها
بعد ما بسمة نزلت روحت متصل ب حنان وقولت ليها اني عايزها في العيادة ضروري
حنان قالت حاضر بس هاخد دوش بس علشان حاسة ان ريحتي كلها طبيخ
فضلت قاعد علي نار .. رايح جاي في العيادة مستني حنان تنزل .. فين بعد نص ساعة لما حنان نزلت
حنان :: خير يا وليد
اول ما دخلت روحت قافل باب العيادة بسرعة وذنقتها في الباب وفضلت ابوس فيها واضمها عليا
وهي عمالة تقولي مش هينفع يا وليد
كلهم متجمعين وممكن اي حد يندهلي
انا :: انا مش قادر استني اكتر من كدة
واخدتها علي سرير الكشف وفضلت انيك في حنان اكتر من ساعة وبكل الأوضاع وبعد ما خلصت نيك فيها وجبت لبني بردو في كسها
لقيت حنان بتعترف ليا انها بتحبني من زمان حتي من قبل ما تتجوز اخويا
وده كان بالنسبة ليا مفاجئة مكنتش اتوقعها.. وقالت يوم ما شافت لبني علي الكلوت بتاعها انها نزلت تحت وفضلت تمشي الكلوت الغرقان لبن علي كسها وكانت هتموت وتحس بزبي فيها
كلام كتير دار بيني وبين حنان وبعدين قومت فاقعها الزب التاني كل مرة كنت بنكها فيها كنت بحس اني مش شبعان منها ولا من جسمها
حنان طلعت شقتها وانا طلعت شقتي وبعد شوية اولادي طلعوا الشقة
الساعة 6.45 دقيقة تليفوني رن
بصيت كانت مدام شيري هي اللي بتتصل وقالت انها كمان نص ساعة هتبقي في العيادة
انا :: حضرتك هتيجي هتلقيني موجود في العيادة
لبست هدومي ونزلت العيادة
الساعة 7ونص كانت مدام شيري فعلا جاتلي العيادة
انا :: اهلا وسهلا يا مدام شيري
مدام شيري :: انا اسفة جدا اني جبتك العيادة في يوم اجازتك اسفة بجد علي تعبك
انا : لا مفيش تعب ولا حاجة انا اصلا ساكن في نفس البيت يعني يدوب نزلت من التالت للأول
مدام شيري :: بجد ؟ طب الحمد لله بس بردو تعبتك معايا
انا :: لا خالص .. المهم بتشتكي من ايه
مدام شيري :: بص يا دكتور انا فيه مغص جامد في بطني مع نزول كام نقطة دم بس النهاردة في حاجة بتنزل مني ريحتها مش حلوة
انا :: حاجة زي ايه .. مياه ؟
شيري :: اه يا دكتور ومهما اغير واتشطف بحس ان الريحة الوحشة موجودة
انا :: كدة انا هحتاج اكشف عليكي .. ممكن حضرتك بس تقلعي الأندر وتطلعي علي السرير
شيري راحت ورا الستارة قلعت الأندر وطلعت علي السرير

كشف عليها وعرفت ان المشكلة في اللولب اللي مليان ميكروب اللي مركباه ومحتاج يتشال خالص ونعالج الصديد اللي في الرحم.. وفعلا شلت اللولب

كتبت ليها علي مطهر مهبلي لبوس وعلاج وقولت ليها هنعالج الرحم ونشيل الصديد خالص ونتخلص منة وحضرتك تالت يوم الدورة لما تجيلك
هنركب لولب نحاسي غيره
مدام شيري :: انا متشكرة اوي اوي يا دكتور
انا :: مفيش داعي للشكر يا مدام شيري ده واجبي.. اخبار مدام مريم ايه
مدام شيري :: تمام يا دكتور هي عملت الفحوصات المطلوبة وهنيجي ليك يوم السبت في المستشفي
انا :: انا تحت امركم
الخميس خلص والجمعة كمان وانا هريت حنان نيك في اليومين الأجازة دول ويوم السبت روحت المستشفي
في الميعاد
ومريم ومامتها شيري جولي المستتشفي وكانت نتيجة الفحوصات كويسة وتأخير الدورة سببة نفسي مش مرض عضوي
وبعد ما مريم اطمنت علي نفسها مامتها شيري قالتلي ان حفلة عيد ميلاد مريم الأسبوع اللي جاي وانها هتزعل لو محضرتش عيد الميلاد اللي هيعملوه في فيلتهم
فكرت في الموضوع لثواني وبعدين وافقت علي الفور .. ومدام شيري قالتلي هتبعتلي عنوان الفيلا بتاعتهم علي الواتس بتاعي

خلصت المستشفي وانا طالع علي السلم رايح شقتي لقيت حنان فتحت الباب وشدتني لجوا شقتها وقالت اني وحشتها وانها مش عارفة تعمل ايه
جوزها خلاص نازل مصر الأسبوع اللي جاي .. ومسابتنيش غير لما نكتها
بصراحة النيكة المرة دي كانت مختلفة
بالأخص علشان نكتها في شقتها وعلي سرير اخويا وعلي فرشتة
وانا فوق حنان وبنيك فيها تليفونها رن وكان اللي بيكلمها فريد جوزها
وقفت نيك فيها علشان ميحسش بحاجة ولقيتة بيقولها انة غصب عنة حابب يتأخر هناك كمان اسبوع علشان جدت امور في البعثة
حنان عملت نفسها زعلانة ومضايقة وانة وحشها وانا عمال من جوايا اقول يابنت المتناكة يا كدابة
وبعد ما قفلت مع فريد راحت مسكاني من رقبتي ومسكت شفايفي بين شفايفها واكلت شفايفي من الفرحة

بعد ما نكت حنان وشبعت كسها وجسمها نيك طلعت شقتي وانا حاسس نفسي مجهد جدا. ما صدقت دخلت الاوضة بتاعتي واترميت علي السرير مصحتش غير علي تليفون حنان اللي بتسألني ليه منزلتش العيادة لغاية دلوقت
انا :: ليه الساعة كام
حنان:: الساعة سبعة ونص والعيادة مليانة ستات جاية تكشف
انا :: يااااه معقول انا نمت كل ده
قومت لبست هدومي بسرعة ونزلت العيادة
وانا داخل اوضة الكشف لمحت هند قاعدة ومستنية تدخل
استغربت جدا .. ايه اللي خلاها تيجي
برغم انها هي اللي بعدت وقفلت تليفونها
حنان دخلت بكشف اسامي الحالات
انا :: هند جايه ليه
حنان :: معرفش هي طالبة تقابلك
انا :: ماشي دخليها.. ولا اقولك سبيها قاعدة تستني شوية .. الحالات اهم منها
بعد ما كشفت علي خمس حالات واتنين استشارة قولت ل حنان دخلي هند
حنان :: حاضر
حنان خرجت وبعد لحظات هند دخلت العيادة وعينها مليانة بالدموع
انا :: ازيك ياهند .. خير ايه اللي رجعك ؟
هند :: بصت في الأرض وراحت معيطة وبدأت تحلف انها في ظروف ما يعلم بيها الا ربنا وان جوزها محبوس وصاحبة اللبيت اللي ساكنة فيه طردوها من البيت واخدو منها الشقة والعفش بعد ما حبسوا جوزها
انا :: اهدي بس واحكيلي
هند :: اخر مرة لما جيتلي البيت بعد ما نزلت من عندي الست شوقية صاحبة البيت شافتك وانت نازل من عندي .. فضلت في مدخل البيت تزعق وتهلل وشوهت سمعتي وقالت اني بجيب رجالة الشقة في غياب جوزي
وانا بقيت عمالو اعيط والطم ونزلت اتخانقت معاها . وجوزها كان واقف جنبها بيتفرج وهي عمالة تقول وتجيب في سمعتي . ومش بس كدة دي ضربتني وشدتني من شعري وفرجت عليا الشارع
جوزي جه من الشغل شاف المنظر جن جنونة وجري فوق جاب سكينة وعور بيها جوزها الناس اتلمت ومسكت جوزي وقالو له مراتك جايبة راجل في غيابك.. حلفت لجوزي ان مفتاح العيادة كان معايا والنسخة اللي معاك مكنتش لقيها ولسوء حظي ان تليفوني كان فاصل شحن ومعرفتش توصلي. وانك اخر ما ذهقت جيت اخدت المفتاح من علي باب الشقة واني مدخلتكش
انا :: وجوزك طبعا كدبك وصدقهم
هند :: لا جوزي قالي انتي اشرف منهم وانا مصدقك
انا :: طب وبعدين ؟ ايه اللي حصل
الست المفترية اتصلت بقرايبها جم وكتفوا جوزي ومضوه علي وصلات امانة بعشرين الف جنيه.. وجوزها في نفس اللحظة كان في القسم بيعمل محضر تعدي عليه واتهموا جوزي انة ضربة بالسكينة علشان عليه فلوس وكان عايز يسرق وصلات الامانة
ومن يومها جوزي محبوس وانا انطردت من الشقة
ولما روحت اقعد مع امي وجوز امي علشان مش لاقية مكان يلمني .. جوزها طردني وقالي مش بقعد ستات سمعتها بطالة وامي مقدرتش تمسك فيا
انا :: طب واهل جوزك عملو ايه
هند :: اهل جوزي كمان مرضيوش يقعدوني عندهم وقالوا عليا اني ست بطالة وديلي نجس
ابوس رجلك يا دكتور خليني ارجع اشتغل وانا هبقي خدامة تراب رجليك
انا :: وهتباتي فين ياهند
هند :: هبات هنا .. انش**** علي الأرض ..انا مليش حد اروحلة
انا :: هنا ؟ انا مش عارف اقولك ايه
طب بصي استنيني بره اخلص كشف وبعدين نكمل كلامنا
هند خرجت . وانا نديت علي حنان وحكيت ليها .. صعبت عليها هند وقالتلي رجعها وانا كدة كدة كنت شغالة معاك علشان مفيش حد معاك في العيادة . وهند عشرة سنين معاك مش يوم
فكرت في كلام حنام لقيت عندها حق
ووافقت علي رجوع هند وانها تبات في العيادة .. وكمان وعدتها اني هقف معاها وهجبلها حقها وهقوم محامي لجوزها





الجزء الثامن
..............
بعد ما خلصت شغل في العيادة .. نزلت مرتبة سفنج من الشقة اللي في اللي فيها اختي سعاد ونزلتها ل هند علشان تنام عليها وحنان نزلت ليها عشا ونزلت ليها شاي وسكر وبراد علشان لو حبت تعمل كوباية شاي ولا حاجة
تاني يوم بعد ما خلصت شغل في المستشفي اتصلت بشاب عندنا في المنطقة اعرفة شاب بتاع مشاكل ومسجل خطر بس جدع معايا ولما بطلب منة حاجة مش بيتأخر عليا . اسمة سيد شبارة

انا :: ايوة يا سيد انت فين
سيد :: انا في مشوارة كدة مين معايا ؟
انا :: انا الدكتور وليد يا شبارة
سيد :: ايوة يا دكترة معلش سامحني اصلي جايب تليفون جديد ومش مسجل عليه نمر
انا :: جايبة ولا لطشة يا شبارة .. ما علينا انا عايزك تعدي عليا الليلة في العيادة ضروري
سيد :: حاضر من عنيا .. انت تؤمر يا دكترة

قفلت مع شبارة وقبل ما اروح البيت عديت علي كام محل اشتريت تلاجة عشرة قدم وبوتجاز مسطح بدل القديم اللي في مطبخ العيادة علي شوية اكل وشوية معلبات علشان احطهم في العيادة لهند
واخدت عربية سوزوكي صغيرة واتنين عمال دخلو التلاجة والبوتاجاز في العيادة
وهند لما شافت الحاجة اللي جايبها علشانها فضلت تشكرني
انا :: مش عايزك تشيلي هم حاجة ياهند ومتخفيش انا هقف جنبك لغاية ما المشكلة دي تتحل بأذن ربنا
هند :: ربنا يخليك يا دكتور ويقعدلك في اولادك اللي بتعملة معاية
انا :: معاكي فلوس
هند بصت في الأرض ومتكلمتش
انا :: طيب خدي ال500 جنيه دول خليهم معاكي .. اعتبريهم سلفة لغاية ما الظروف تتعدل معاكي

سبت هند وطلعت شقتي غيرت هدومي وشوية امل مرات اخويا نزلت وسألتني عن هند وسبب بياتنها في العيادة وطبعا امل عرفت من اختي سعاد لما طلعت اخدت المرتبة من عندها .. حكيت ل امل اللي حصل لهند ... وطبعا صعبت عليها بردو وقالت انها هتبقي تنزل ليها اكل واي حاجة هتحتاجها

بالليل وانا في العيادة وبعد اخر كشف ما خلص دخلت هند ليا وقالت ان فيه واحد بره اسمة سيد بيقول ان فيه ميعاد معايا
انا :: خليه يدخل حالا .. وياريت تعملي لينا اتنين شاي
سيد شبارة :: مسا مسا يا دكترة
انا :: ازيك يا سيد .. اتفضل
سيد :: يذيد فضلك يا دكترة.. خير اؤمرني
انا :: خير يا سيد .. انا عايزك في خدمة وعارف انك مش هتقصر فيها
سيد :: رقبتي انت عارف
انا :: الشاي بس يدخل وبعدها نتكلم علشان محدش يقطعنا
شوية هند جابت الشاي وسيد هياكل هند بعنيه .. حتي بعد ما حطت الشاي علي المكتب ومشيت رقبتة لفت وراها وعنيه راشقة في طيزها
انا :: ايوة يا سيد
سيد :: لمؤخذه يا دكترة .. اؤمرني
انا :: بص يا سيد انا عايز منك خدمة واللي انت عايزة انا عنيا ليك مش هتأخر معاك
سيد :: رقبتي ليك ومن غير اي مقابل .. خيرك سابق
بص فيه حوار كدة حصل وانا انا عايز اتأكد منة حصل فعلا ولا لا .. ده اولا .. ثانيا لو حصل فعلا .. حصل ليه .. لاني شايف ان الموضوع فيه حاجة مش مظبوطة
وبدأت احكي ل سيد شبارة كل اللي هند حكتهولي
بعد ما خلصت كلامي مع سيد ووصف له البيت .. قالي اعتبر الموضوع كلة عندك من طقطق ل سلامو عليكم .. وقالي انة عارف الست شوقية صاحبة البيت وعارف جوزها المعلم حمدان وان المعلم حمدان سكتة شمال .. وشغال في الممنوعات ورجالتة اللي شغالة معاه صاحبه وولاد كار
ووعدني انة هيجيب ليا الوصلات اللي جوز هند مضي عليها
انا :: لو موضوع الوصلات فيه خطورة بلاش يا سيد .. كفاية بس تجبلي المعلومات اللي طلبتها منك
سيد :: يا دكترة متقلقش خالص انت .. بقولك الرجالة اللي شغالة مع المعلم حمدان جوز شوقية صحابي وولاد كاري .. انت حط في بطنك بطيخة صيفي .. وبكرة بالكتير بعد بكره كل حاجة هتبقي اخر السطة

سيد مشي وانا نديت علي هند
انا :: انا طالع .. عايزة اي حاجة مني قبل ما اطلع
هند :: عايزاك سالم يا دكتور .. انا مش عارفة ارد جمايلك دي ازاي
انا :: لا مفيش جمايل ولا حاجة.. انا بس اهم حاجة عندي تقفلي الباب من جوه بالمفتاح .. محدش يضمن الظروف
يلا تصبحي علي خير انتي
طلعت وانا طالع حنان كانت مستنية ورا باب شقتها واول ما حست بيا . فتحت الباب وندهتلي بصوت واطي
دخلت وراحت قافلة باب الشقة ورايا علي طول
حنان :: وحشتني اوي اوي
انا :: تصدقي وانتي كمان وحشاني اوي
حنان :: انا مش عارفة لما جوزي يرجع من السفر انا هعمل ايه
انا :: اكيد هنلاقي طريقة .. المهم العيال اتعشوا
حنان :: اه يا حبيبي طلعت ليهم العشا من شوية
اجبلك انت العشا علشان تتعشي معايا
انا :: ياريت لحسن انا ميت من الجوع
حنان راحت بايساني في شفايفي وقالتلي بعد الشر عليك يا قلبي .. ثواني هكون حضرتلك العشا
روحت انا الحمام غسلت ايدي وخرجت وحنان كانت بتحط العشا في اوضة السفرة. وبعد ما حنان خلصت دخلت انا اوضة السفرة وقولت ليها ايه مش هتاكلي معايا علشان تفتحي نفسي
حنان :: بالف هنا علي قلبك انا اتعشيت مع الاولاد فوق اتعشي انت علي ما ادخل اعمل حاجة

اتعشيت وقومت غسلت ايدي وخرجت لقيت حنان خرجت من اوضة النوم بتاعتها لابسة قميص نوم فوشيا
شفاف ومطرز من عند الصدر بنفس اللون بس اغمق ومطرز من تحت
كان قصير جدا يدوب كان مغطي كسها وباين من تحته الكلوت الفوشيا الشفاف من قدام. وبخيط من الجنبين ومروبط
الميكياج وتسريحة الشعر والبرفان السكسي خلوني هجت اوي برغم اني مجهد لكن الاجهاد كلة راح لما شفت اللي عملاه حنان في نفسها
وراحت مسكاني من ايدي ودخلتني اوضة النوم وكانت مجهزة في الأوضة سماعات صب متوصلة بالفون بتاعها وراحت مشغلة اغاني وبدأت ترقص ليا
لاول مرة احس نفسي ملك وحنان كل همها الترفيه عن الملك بتاعها
لحمها الطري بيتمايل شمال ويمين .. وسطها السايب والمنفصل عن جسمها لهلب مشاعري وحرك احاسيسي وكأني عامل مليون دماغ في بعض
قومت واخدت حنان في حضني .. وايدي بتحسس علي طيزها وعلي ضهرها. .. وزبي وقف زي العامود عارف مكانة
حنان مبطلتش رقص برغم انها في حضني. ولفت بجسمها وبدأت تحرك طيزها الملبن علي زبي شوية بعد ما هيجتني وولعتني بطيزها الملبن لفت ونزلت علي ركبها تحت زبي
فكت حزام البنطلون وهي مبتسمة وبتعض علي شفايفها .. وعيونها مليان سكس ونزلت السوستة بتاعة البنطلون ودخلت ايدها وبدأت تتلمس زبي وتتحسسة من فوق البوكسر .. وبعدين دخلت ايدها وطلعت زبي وراحت باصة ليا وابتسمت وطلعلت لسانها وهي بتعرفني انها ممحونة علي زبي
نزلت بلسانة المفرود وجابت زبي من تحت لفوق وهي بتمشي لسانها عليه وهي بتلحسة
غمضت عيني ورجعت براسي لورا وانا حاطط ايدي الأتنين علي راس حنان ومستمتع بلسانها اللي عمال يلحس زبي
مسكات زبي وبقت عمالة تحرك صباعة علي راس زبي زي ما بنشوف في الأفلام الاجنبية وبطرف لسانة بقت بتحركة علي خرم زبي .. وصوابع ايدها نزلت لبضاني اللي كانت سايبة لتحت ومدلدلة.. وشوية واخدت راس زبي في بوقها وبقت بتمصها وبترضع فيها

قومتها ونيمتها علي السرير وقلعت هدومي وطلعت انا فوق منها 69 ونزلت لكسها المنيوك اللي خلاني اسير ليها ولهيجانها .. قلعتها الكلوت والقميص ونزلت لكسها وبقيت عمال احرك لساني علي كسها وصباعي عمال يبعبصها في طيزها
حنان من هيجانها لفت رجليها علي راسي وهي ماسكة زبي وشغالة مص ورضاعة فيه
بعد ما شبعت من لحس كسها وبعبصة في طيزها قومت وفتحت رجليها ودخلت بينهم وحطيت زبي بين شفرات كسها ونمت عليها ... طلعت بشفايفي لبزازها وحلماتها المنتصبين
واخدتهم بين شفايفي وبقيت عمال ارضع فيهم وانا بحك بزبي في كسها من تحت
قومت ومسكت زبي ورفعت رجليها لفوق اوي وحطيت زبي من تحت علي خرم طيزها وحاولت اني ادخل زبي لكنها بدأت تتوجع وتحط ايدها علي بطني وتبعدني علشان مدخلش زبي
لكني كنت هايج اوي وهموت وانيكها في طيزها .. قومت دورت علي التسريحة علي اي حاجة تساعدني ولقيت علي التسريحة زجاجة زيت شعر دابر املا.. اخدت شوية ودهنت زبي وشويه حطتهم علي خرم طيزها
وبدأت احاول تاني اني ادخل زبي في طيزها .. مع الضغط بجسمي وزبي نجحت فعلا اني ادخل زبي .. لكنها كانا لسة بتتوجع وبتألم
فضلت انيكها في طيزها براحة وانا يدوب مدخل نص زبي وواحدة واحدة
لغاية ما حسيت انها بدأت متحسش بالوجع اوي . مطولتش في نيك طيزها وطلعت زبي ودخلتة في كسها
بدأت حنان تتأوه وتحس بالمتعة وانا كمان بدأت احس بالأثارة الرهيبة بسبب انها بدأت تقول كلام سكسي وانا بنكها
اااااه يا وليد اه يا قلبي .. نكني .. ااااخ ... اخ نكني اووي .. زبك حلو يا وليد .. زبك حلو ياعمري انت
قومت حنان وخلتها تنام علي طرف السرير وانا وقفت علي الأرض وسحبت حنان علي اخر طرف السرير وفتحت رجليها ودخلت زبي في كسها ونمت فوق منها واخدت بزازها وبقيت عمال ارضع فيهم
وبعدين بدأت انيك حنان اللي كانت عمالة تتأوه تحت مني وزبي عمال يرزع في كسها رزع. لغاية ما حسيت نفسي خلاص هجبهم روحت مطلع زبي من كسها وجبت لبني علي بطنها
وحنان عمالة تدعك بلبني في جسمها وبعدين قامت ونامت علي بطنها ومسكت زبي وفضلت ترضع فيه ونضفتة من اللبن خالص
لبست هدومي وخرجت من شقتها وطلعت شقتي
قلعت هدومي واخدت دوش وبعدين لبست ترنج ودخلت اوضتي نمت

تاني يوم العصر سيد شبارة اتصل عليا وقالي انة عايز يقابلني ضروري علشان خلص المطلوب منة
اديته عنوان كافيه بره وبعد ساعة روحت قابلتة في الكافيه
انا :: ايه يا سيد خير
سيد :: اطلبلي بس كوباية قهوة وانا هحكيلك.. الموضوع طلع كبير
طلبت اتنين قهوة وبعد ما الجرسون جاب القهوة .. سيد ولع سيجارة وبدأ يحكي
سيد :: بص يا دكترة الموضوع فعلا حصل والموضوع ده كان مترتبلة من كام يوم بس كان الترتيب مختلف شوية ... بس حظك ان الست شوقية شافتك وانت واقف مع الست اللي اسمها هند دي قدام باب شقتها وسمعت هند وهي بتقولك ابوس ايدك انزل قبل ما جوزي يطب ويشوفك هنا ويظن فيا ظن سوء
انا :: مترتب ؟ طب ليه ..
سيد :: انا هقولك يا دكترة .. بقي المعلم حمدان ده زي ما قولت ليك سكتة شمال وشغال في الممنوعات
المعلم متفق علي صفقة مكسبة فيها صافي بس نص مليون جنيه
المعلم مشغل ناس لحسابة في القسم وعرف ان ريحتة فاحت .. المشكلة بقي انة واخد فلوس من معلمين تقال ودافع كل اللي حيلتة في الصفقة دي
والتسليم كان في خلال الأسبوع ده اللي حصلت فيه المشكلة اياها
هو مظيط نفسة ومظبط حالة في الاستلام .. بس عنده مشكلة كبيرة
المكان اللي هيخزن فيه البضاعة ... معمول له كمين
انا :: اه .. هند وجوزها دخلهم ايه بقي بالحوار ده
سيد :: اتك عالصبر يا دكترة انا جايلك في الكلام
الشوقة يا دكترة هي المطلوبة .. الست شوقية رسمت خطة
ناس تروح ببضاعة مضروبة في المخازن اللي البوليس عارفينها وناس تاني في نفس الوقت تحط البضاعة في شقة المحروسة هند وجوزها وبكدة تبقي البضاعة بايتة اليومين اللي هتباتهم في امان وبعيد عن عيون البوليس وفي نفس الوقت مفيش اي مسؤلية جنائية عليهم لأن عقد الشوقة في الوقت ده بأسم جوز المحروسة هند
انا :: ياولاد الكلب
سيد :: الترتيب كان كا الأتي .. واحد من رجالة المعلم حمدان هيطلع للست
هند يرن الجرس عليها واول ما تفتح هيرش عليها مخدر ويدخل يقلعها هدومها ونيمها علي السرير وينكها فعلا ويجيب لبنة في كسها ويخرج بعدها بسرعة ... بعدها الست شوقية تطلع الشقة وتستني المحروسة لما تفوق
اول ما تفوق تحصل مشكلة وخناقة كبيرة علي اثرها الناس تطلع وتشوف الفضيحة بعينها وهما يتصلوا يجيبوا جوزها من الشغل .. ويمشوهم من الشقة وبعدها يحطوا البضاعة ... ولا من شاف ولا من دري
انا :: دول عصابة ... ايه التفكير الشيطاني ده
سيد :: بص بقي .. انا جبتلك الوصلات
وجبتلك عقد الشقة .. اللي بيثبت ان الشقة من حقهم .. بس اهم شئ انت لا تعرفني ولا شفتني ... الرجالة اللي جابتلي الحاجات دي مبتهزرش
انا :: كتر خيرك يا سيد ... طب المخدرات لسة في الشقة
سيد :: لا المخدرات اتوزعت خلاص
انا :: ماشي يا سيد خد دول ليك علشان تعبك
سيد :: ايه دول
انا :: 1000 جنيه
سيد :: ههههههههه انا عايز خمسة
انا :: ليه يا سيد خمسة ... كتير
سيد :: يا دكترة ده علشان خاطرك بس.. انا مش هاخد منهم جنيه
انا عارف الرجالة دي انا دفعتلهم كام
انا :: ماشي خلاص يا سيد تعالي بالليل العيادة وانا هديك باقي فلوسك






الجزء التاسع
..............
مشيت من الكافيه وروحت البيت قولت اعدي علي بابا اقعد معاه شوية
دخلت عند بابا لقيت هند قاعدة مع حنان وبياكلوا في الصالة
انا :: ايه ده انتي هنا يا هند
حنان :: انا ندهتلها قولت بدل ما هي قاعدة في العيادة لوحدها اهي تقعد معانا وتفك علي نفسها شوية
انا :: وربنا انتي جدعة جدا يا حنان
هند :: حنان دي انا حبيتها بجد وحاسة انها بقت زي اختي
امل :: اقعد علي ما جبلك تاكل
انا :: ماشي بس هدخل اطمن علي بابا
دخلت سلمت علي بابا وبوست ايده وبوست علي ايد ماما وقعدت معاه شوية
بابا :: وليد يابني انت ايه اللي عملتة ده
انا :: خير يابابا انا عملت ايه ؟
بابا :: علي بيتان هند في العيادة يابني انت مش خايف علي سمعتك
انا :: يابابا. هند شغالة معايا من سنين وعمري ما شفت منها حاجة وحشة .. وهي بتمر بظروف صعبة ... مكنش ينفع ابقي انا والدنيا عليها
بابا :: طب انت متأكد من القصة اللي حكتهالك .. لتكون يابني عملت مصيبة وانت متعرفش .. وتلاقي نفسك انت متستر عليها
انا :: لا يابابا اطمن انا اتأكدت بنفسي من كل كلمة حكتهالي
ماما :: ابوك خايف عليك يا وليد
انا :: عارف يا ماما ربنا يخليكم ليا وميحرمنيش من رضاكم

شوية اختي سعادة جت وهي لابسة وسلمت عليا وقالت انها مسافرة دلوقت
انا :: نعم مسافرة لوحدك
سعاد :: جوزي هيستناني في المحطة بتاعة الميكروباص هناك
انا :: يا فرحتي .. بصي انتي مش هتسافري غير لو جه هو اخدك
سعاد :: مش هينفع يا وليد .. جوزي عنده شغلة ومش فاضي يجي يخدني.
انا :: خلاص استني بس يومين وانا هوصلك بعربيتي لغاية بيتكم
فضلت سعاد تقاوح معايا وفي الاخر بابا قالها اخوكي عنده حق ..
وفعلا سعاد قعدت واتصلت بجوزها وقالت له اخويا مرضيش يخليني امشي لوحدي وجوزها قالها انة هيجي يخدها بكره
حنان ندهت عليا علشان اطلع اكل
خرجت اكلت انا واختي سعاد واولادي وبنتها سلمي وبعدين طلعت شقتي
نمت شوية لغاية ميعاد العيادة
لبست هدومي وطلعت 4000 جنيه باقي فلوس سيد وحطتهم في ظرف ونزلت العيادة
دخلت اوضة الكشف وهند جاتلي اديتها الظرف وقولتلها الشخص اللي جالي هنا العيادة امبارح اللي اسمة سيد . اول ما يجي اديلة الظرف ده .. مش لازم يقابلني

بعد ساعة من الكشوفات هند قالت ان الشخص جه واخد الظرف بتاعة ومشي
انا :: طب تمام يا هند .. فيه كام كشف لسة
هند :: فيه لسة ست حالات يا دكتور
انا :: ستة ؟ ماشي مع اني حاسس نفسي مرهق . خلاص دخلي الحالة اللي عليها الدور

بعد ما خلصت كشوفاات ما صدقت طلعت شقتي وغيرت هدومي ورميت جسمي علي السرير.. وقعدت افكر شوية في كلام بابا وفعلا لو البوليس عرف بحوار المخزن ده اللي في شقة هند ممكن الموضوع يكبر ورجليا تيجي في الموضوع ... وكمان انا مقولتش لهند علي موضوع الوصالات اللي جبتها ولا عقد الشقة
معرفش ليه خوفت اقولها وقولت اسيب الموضوع شوية لما اشوف المحامي هيقولي ايه
تاني يوم اتصلت بمحامي صاحبي وقابلتة وحكيت له كل حاجة بالتفصيل والمحامي نصحني اني اروح القسم واقابل المؤمور واتكلم معاه بس مش بصفة رسمية علشان رجليا متجيش في الموضوع وبكدة اكون اخليت مسؤليتي .. وقالي بناء علي كلام المؤمور احنا هنشوف هنمشي في انهي سكة
فعلا سمعت كلام المحامي ومشيت من عنده علي القسم مياشرا
وهناك قابلت المؤمور وحكيت له كل اللي اعرفة
المؤمور شكرني وقالي اني قدمت له معلومات مهمة جدا واكدت له شكة ان في حد هنا في القسم بيسرب له المعلومات وعلشان كدة مش عارفين يقبضوا عليه
انا :: اهم حاجة يا باشا انا سيرتي متجيش في اي اوراق رسمية .. انت عارف الناس دي ساعة ما يحسوا ان في حد خطر عليهم .. مبيبكوش علي حاجة
المؤمور :: لا متخفش وانت كمان اهم حاجة ان هند تفضل عندك في العيادة ومتحسش بأي حاجة ولا تعرفها اي تطورات
انا :: ماشي ياباشا .. انا مطلوب مني حاجة
المؤمور :: ولا اي حاجة .. وخد رقمي سجلة عندك ولو عرفت اي جديد اتصل بيا .. مش لازم تيجي القسم
انا :: طيب والراجل المحبوس ده مصيرة ايه
المؤمور :: بص القضية اللي محبوس علشانها دلوقت جنحة تعدي بالضرب
ولسة هو واخد 15يوم امبارح
سيبة اليومين دول لما نشوف بس قضية المخدرات دي وانا اوعدك هساعدك وهساعده علي قد ما اقدر
انا :: طيب يا باشا اي اومر مني
المؤمور :: لا ولو فيه جديد كلمني .. وانا هعمل تحرياتي
مشيت من عند المؤمور وانا مستريح نفسيا من اللي عملتة واتصلت بالمحامي عرفتة كل اللي دار بيني وبين المؤمور
المحامي :: طيب كويس وانا هروح ازوره في الحجز واخليه يعملي توكيل
واحاول اقابل المعلم ده واخليه يروح يتنازل عن المحضر
انا :: بس اهم حاجة محدش يعرف اني انا اللي قايلك
المحامي :: لا ماقلقش

بعد اربع ايام حسيت نفسي هايج جدا وعايز انيك طلعت بالليل لحنان علشان انيكها وبعد ما قعدت شوية معاها ولسة بقولها يلا علي الأوضة قالتلي ان عندها الدورة ومش هينفع
سبتها ومشيت وانا مضايق .. وبعد ما طلعت شقتي تاني .. جت في بالي هند
طلعت تليفوني واتصلت بهند
انا :: ايه يا هند انتي نمتي ولا ايه
هند :: لا منمتش .. خير في حاجة ولا ايه
انا :: بقولك ايه انا ذهقان وحاسس نفسي مخنوق . ايه رئيك اخدك ونروح نتعشي في اي مكان هادي بره
هند :: اخاف حد يشوفني وانا معاك في الوقت المتأخر ده الناس هتقول ان الكلام اللي اتقال عليا حقيقي
انا :: ياستي متخفيش ثم العربية بتاعتي قدام البيت. هتركبي ومحدش هيلحق ياخد بالة
ايه انتي مش نفسك تشمي شوية هو كدة بدل حبستك في العيادة ليل ونهار
هند :: ان جيت للحق انا هتجنن واخرج بس اعمل ايه غصب عني
انا :: طب خلاص البسي هدومك وانا هنزل استناكي في العربية
هند :: يعني لازم الخروجة دي
انا :: اه لازم. يلا بقي
قومت اخدت شيكولاتة من التلاجة اللي في المعمل ونزلت قعدت في العربية شوية علي ما هند نزلت وركبت ورا ومشيت بسرعة
روحنا مطعم علي باخرة في النيل
طلبنا العشا وهند كل شوية تبص وهي خايفة
انا :: مالك في ايه .. متخفيش هنا الدنيا امان
هند :: انا مش عايزة اي كلام عليا وعلي سمعتي يا دكتور وليد
انا :: متخفيش
العشا جه .. اكلنا وبعد الأكل طلبت تحليه
وبعد ما اتعشت وطلعت ليها قطعة الشيكولاتة دي وقولت ليها ان من اهم فوائد الشيكولاتة انها بتساعد علي الاسترخاء وبتقتل التوتر
هند :: انا ملاحظة انك من عشاق الشيكولاتة
انا :: ايوة وديما تلقيها معايا
هند :: ههههههه ماشي يا دكتور وتسلم بجد
انا :: هند انا عايز اتكلم معاكي في موضوع جوزك بس توعديني الكلام اللي هقولوا يفضل سر بينا
ده علشان جوزك يطلع من الحبس وثانيا علشان شقتك ترجع
وثالثا وده الاهم علشان المعلم حمدان ومراتة شوقية مكانهم الطبيعي السجن مع الاوباش والمجرمين
هند :: يعني يا دكتور انا مش هخاف علي مصلحة جوزي ومصلحتي ... خير يا دكتور
انا :: اول حاجة حابب اطمنك الوصالات اللي جوزك مضي عليها تحت تهديد المعلم ومراتة . بقت معايا
هند :: بجد يا دكتور طب يلا نروح القسم ونطلع جوزي
انا :: اهدي يا هند .. جوزك مش محبوس اصلا علشان الوصالات دي
جوزك محبوس في جنحة ضرب وتعدي
هند :: ايوة صحيح طب وبعدين .. وانت جبت الوصالات دي ازاي
انا :: ازاي دي متسأليش فيها .. تاني حاجة حتي عقد الشقة بتاعتك انا جبتة
المشكلة دلوقت مش في قضية الضرب لانها سهلة وانا قومت محامي لجوزك وهيخرجة منها ...
المشكلة بقت اكبر من كدة .. انتي كان متخطط ليكي مصيبة كبيرة وكان هيبقي فضيحتك اكبر مما تتخيلي
والشقة دلوقت معمولة مخزن للمخدرات
هند :: يا نهار اسود ومنيل بستين نيلة
انا :: اهدي يا هند .. هتفرجي الناس علينا وهتخليني اندم اني حكيت ليكي

وبدأت احكي ليها علي اللي عملتة علشان اقف معاها واجبلها حقها والحوار اللي كان هيحصل معاها لو اني جيت ليها البيت في اليوم ده وانقذها من فضيحة كبيرة وعاركان هيفضل ملحقها طول العمر
هند :: انا مش عارفة اقولك ايه ولا ارد جمايلك دي كلها ازاي
انا :: لا مفيش جمايل ولا حاجة انا بس حبيت اعرفك بس علشان تطمني وتعرفي اني واقف معاكي وقريب اوي جوزك هيطلع من الحبس

بعد ما خلصنا كلام في موضوعها
بقيت بتكلم معاها في مواضيع كتير مختلفة علشان اخرجها من المود السيئ ولما حسيت ان الشيكولاتة عملت مفعولها
اخدت هند واتمشينا شوية علي الكورنيش وتعمدت واحنا ماشيين احط ايدي علي كتفها كأننا زوجين او عشاق... فضلنا نتمشي انا وهي لغاية ما وصلنا لمكان بيغطيه الشجر ومضلم
انا :: بقولك ايه ياهند .. بكره انا معزوم علي حفلة عيد ميلاد واحدة من زباين العيادة ما تيجي معايا
هند :: طيب انت معزوم انا هروح ليه
انا :: حطيت ايدي علي ضهرها علشان انا عايزك معايا.. وبدأت انزل بأيدي يراخة لغاية ما وصلت لطيزها .. وبقيت عمال احسس براحة علي طيزها
وهند سيباني اعمل اللي يحلالي
انا :: ايه قولتي ايه
هند :: هقول ايه يعني .. انت لو طلبت متي ارمي نفسي في البحر مش هتاخر
انا :: كدة .. روحت غارز صباعي في نص طيزها لغاية ما حسيت بخرم طيزها تحت صباعي وقولت طيب يلا بقي نروح ونكمل سهرتنا في العيادة
روحنا البيت وطلعنا العيادة ودخلنا انا وهي وبعدها قفلت الباب بالمفتاح
اول ما دخلت وقفلت الباب هند كانت رايحة جوا روحت مسكت ايدها وشدتها براحة عليا
هند باصة في الأرض وعارفه انة عايز ايه
ايدي راحت لتحت دقنها ولفيت وشها ورفعتة ليا وقربت منها ومسكت شفايفها بين شفايفي وايدي راحت لطيزها وضمتها ليا
وبقيت عمال احسس علي طيزها اللي كانت مقنبرة اوي من كبرهم
زبي وقف وبقي تحت كسها وبين فخادها
ايدي مش مبطلة تحسيس علي طيز هند ورفعت الچيبة بتاعتها لفوق ودخلت ايدي تحت الكلوت وبقيت عمال احسس علي لحم طيزها الدافي
وبصباعي بقيت عمال ابعبصها في طيزها
هند بقت عمالة تاكل هي كمان في شفايفي .. وشوية نزلت بأيدها وراحت ل زبي ومسكتة
نزلت ايدي وفتحت سوستة البنطلون وطلعت ليها زبي علشان تحسة وتلمسة اكتر وتحس بالنار اللي طالعة منة
شلت هند وقعدتها علي المكتب بتاعها ورفعت الجيبة بتاعتها وقلعتها الأندر ودخلت بين فخادها
وقربت من كسها اللي كان غرقان بعسلها.. طلعت لساني وبقيت بحركة
من تحت لفوق .. وهند سانده بأيدها وراها ومرجعة دماغها وبتعض علي شفايفها من المتعة والأثارة اللي حاسة بيهم
دخلت صباعي جوا كسها وبقيت عمال ادخل صباعي واغوص في كسها
ولساني بيلحس عسلها وزنبورها
هند حطت ايدها علي دماغي وبقت بتتلوي وبتحك كسها علشان انكها اكتر بصباعي .. ودخلت صباعين جوا كسها وبقيت عمال انيكها بسرعة اكتر واكتر
وقفت وشدتها من وسطها لبره المكتب
ورفعت رجل من رجليها ومسكت زبي وحطيتة علي كسها
زبي بيدخل فيها وانا ماسكها وعمال ادخل زبي جوها لغاية ما كلة بقي فيها
ورجعت سحبت زبي .. ورجعت دخلتة
شوية بقيت بنكها بسرعة اكبر وبزازها قدامي بتتحرك تحت البلوزة
فكيت زراير البلوزة وانا مدخل زبي في كسها .. وطلعت بزازها من السنتيان واخدت حلمة بزازها بين شفايفي وبقيت عمال ارضع فيهم واقرص الخلمة التانية بصوابعي
وهند بتتأوه وماسكة بوقها بأيدها علشان صوت اهاتها ميطلعش بره الباب
شلت زبي من كس هند وخلتها وقفت قدام المكتب وادتني ضهرها .. فلئست ومسكت زبي حطيتة بين فلقة طيزها وروحت حضنها وانا عمال احك زبي في خرم طيزها ... وعمال اقفش في بزازها
اااااه اااااااه ااااااااااااه مش قادرة يا دكتور .. اعصابي مش متحملة بجد
فلئستها علي المكتب تاني ومسكت زبي وبقيت عمال امشيه علي كسها
وبعدين روحت دايس بجسمي وزبي علي كسها لغاية ما زبي انزلق لجوا كسها.. مسكتها من لحم طيزها وبقيت عمال ارزع زبي وبيضاني بتضرب في طيزها من شدة خبطاتي
هند عمالة تفعص في بزازها وانا بنكها في كسها من ورا وبتتأوه وبتتغنج من المتعة
شلت زبي من كسها وروحت سندت علي المكتب وناهد جت بطيزها ليا وانا ماسك زبي وراحت قاعدة علي زبي ومسكتة بأيدها ودخلتة في كسها
وفضلت تطلع وتنزل علي زبي وانا ماسكها من وسطها لغاية ما حسيت نفسي خلاص هجبهم قومت بسرعة وخليت هند قعدت قدامي علي ركبها
وفضلت ادعك في زبي لغاية ما نطرت لبني علي وشها. وبعدين خلتها تمص زبي

لبست هدومي ونبهت علي هند اني لما اخرج تقفل الباب بالمفتاح
طلعت شقتي .. ودخلت اخدت دوش ولبسا هدومي ورميت جسمي علي السرير لغاية تاني يوم الساعة 12 الضهر علي تليفون اختي سعاد اللي قالت انها عايزة تسلم عليا قبل ما تمشي .. علشان جوزها جه وخلاص هيمشوا





الجزء العاشر
..........
نزلت اشتريت شوية طلبات وكام كيلو لحمة وشوية خضروات وبعدين رجعت البيت عند بابا لقيت حنان وامل موجودين عند بابا علشان يسلموا علي سعاد اختي قبل ما تمشي
اول ما دخلت سلمت علي جوزها جمال واديت اللحمة والخضار لحنان مرات اخويا وقولت اطبخي دلوقت انتي وامل
جمال :: انا مردتش امشي قبل ما اسلم عليك
انا :: ايه ياعم انت جاي لناس كفره ولا ايه.. مش هتمشي قبل ما ناكل لقمة مع بعض
جمال :: لا ياعم ب**** عليك ما هينفع انا لسة قدامنا المشوار طويل ومش حابب اقعد ل بالليل
انا :: هو انت مسافر ليبيا ولا حاجة؟ دي الشرقية اهي جنب مننا مفيش خطوة
جمال :: يا وليد ...
انا مفيش وليد ولا عيد .. بعد الأكل ابقي خد مراتك وامشي مش هنمسك فيك
انا :: يا امل .. يا امل .. وحياتك انزلي ل هند خليها تطلع تقعد معانا بدل ماهي قاعدة
امل :: حاضر يا وليد بس هعلق بس علي اللحمة
انا :: ازيك يا جمال عامل ايه .. والست الحاجة اخبارها ايه
جمال :: تمام كلنا تمام يا وليد .. انت اخبارك ايه
انا :: اهو ماشية
بابا :: جوز اختك من بدري عمال عايز امشي عايز امشي مقعدش غير لما انت اللي قولت له
انا :: وده كلام برضو يا جمال
ماما :: خلاص بقي يابني ماهو الراجل قعد اهو
هند طلعت :: ازيك يا عمو
بابا :: كويس يابنتي تسلمي
ماما :: اروح انا اعملكم دور شاي
هند :: لا يا ماما خليكي انتي انا هروح اعملة
هند دخلت عملت الشاي وبعدين رجعت بالصنية فيها كوبات الشاي
انا :: امال سلمي فين ؟
ماما :: سلمي عند جدها .. خالها كان هنا من شوية وهي راحت معاه علشان جدها جابر وحشها وراحت تشوفة
انا :: ماشي

الغدا اتعمل وقعدنا كلنا اتغدينا مع بعض وجمال اخد مراتة وبنتة ومشيوا وانا طلعت شقتي وبعد ساعة اتصلت بهند وقولت ليها تلبس علشان وهقابلها في العربية
هند :: ليه رايحين فين
انا :: البسي بس وهبقي افهمك بعدين
هند لبست وقابلتني في العربية اخدتها ومشيت وطول ما احنا ماشيين عمالة تسألني رايحين فين وانا مش راضي اقولها .. لغاية ما وصلنا وسط البلد
ركنت العربية في چراج قريب من محلات الملابس اللي هناك ودخلت انا وهي محل ملابس حريمي
لقيت هند بتبصلي ومش فاهمة
انا :: ايه بتبصيلي ليه .. انتي ناسية حفلة النهاردة
هند :: اه بس مش لدرجة لبس جديد
انا :: لا احنا رايحين حفلة فيها ناس مستويات عالية جدا واحنا مش اقل منهم
هند :: بس كدة كتير عليك يا دكتور
انا :: لا مش كتير ولا حاجة .. وانتي تسمعي الكلام .. ماشي
هند ابتسمت ... ماشي
دخلنا المحل وبصينا علي كام فستان سفرة وخرجنا لفينا شوية في المحلات ..
المهم اشترينا فستان سهرة حلو جزمة وشراب شفاف وعدينا علي محل م كياج اشتريت ليها كام حاجة كدة هي اختارتهم وبعدين روحنا اشترينا هديتين حلوين كدة يليقوا ب مريم ورجعنا
بعد ما وصلت هند لغاية البيت
انا :: بصي انا هنزلك وانا هروح مشوار
نزلت هند ومشيت انا .. روحت قابلت المحامي قعدت معاه شوية وعرفت ان المعلم حمدان لما المحامي راحلة كان هيتعدي عليه بالضرب وانة رافض الصلح
انا :: عموما فيه فكرة في دماغي بس مستني كدة ادورها حلو في دماغي واشوف
مشيت من عند المحامي وروحت اشتريت بدلة جديدة علي قميص وكرفتة وجزمة ورجعت
كانت الساعة 4.50 طلعت شقتي وبعد نص ساعة لقيت رسالة من مدام شيري اتصلت عليا علشان تفكرني بالحفلة
وكان ردي اكيد رايح ومش هروح لوحدي هاخد معايا هند اللي شغالة معايا في العيادة

الساعة جت سبعة بعد المغرب رنيت علي هند وقولت ليها تجهز علشان بعد ساعة هنمشي
وفعلا الساعة 8.20 دقيقة كنت في العربية انا وهند اللي كانت في فستان السهرة عبارة عن اميرة من اميرات القصص الخيالية
رغم انه مش طويلة وعاملة زي البطة كدة بس كان الفستان عليها يجنن وجسمها يشعلل اجدعها زب
مشينا وكنا قدام باب الفيلا وشوفت الأنوار والأضاء اللي جوا كاننا في عز النهار.. وصوت الموسيقي كانت عالية جدا.. وكان فيه عربيات ملاكي من احدث الموديلات .. عربيات سعرها يمكن يتخطي المليون جنيه
ركنت العربية قدام شوية .. واخدت هند في ايدي .. انجشة ...
ودخلنا الفيلا .. اللي كانت كلها مدعون
دخلت واتمشيت شوية لقيت مدام شيري وبنتها مريم جم واستقبلوني انا وهند وعرفتهم بهند
مدام شيري :: اتفضلوا يا جماعة انتو نورتوني
قدمنا الهديات ل مريم وقوفنا كدة في نص الجنينة ومدام شيري استأذنت شوية وسابت معانا مريم
اللي كنت شايف منها ترحيب غريب وكأنها تعرفني من زمان .. لدرجة انها سابت كل الضيوف وفضلت معانا
شوية مدام شيري جت ومعاها راجل
عرفت انة جوزها
مدام شيري : جوزي سمير
انا :: اهلا وسهلا
استاذ سمير :: هلا يا دكتور وليد انا سعيد جدا بمعرفتك
انا :: اسعد يا استاذ سمير
سمير :: المدام ؟
انا :: لا دي مدام هند صديقة وعشرة عمر وماسكة العيادة بتاعتي
استاذ سمير :: ااه اهلا وسهلا مدام هند وراح بايس علي ايدها
هند :: اهلا استاذ سمير
شوية شوفت واحدة جاية عليا وحسيت اني اعرفها ومعاها واحد طول بعرض
:: ازيك يا دكتور وليد .. عامل ايه
انا :: ازيك يا .....
:: تصدق كدة انا هزعل منك اوي .. انا مدام ولاء يا دكتور وجيتلك المستشفي اكتر من خمس مرات
انا :: انا اسف جدا .. انا فعلا فاكرك كا وش مش غريب عليا .. بجد اسف سامحيني
ولا :: ولا يهمك يا دكتور .. اقدملك .. مدحت مديري في الشغل واكتر صديق ليا
انا :: اهلا استاذ مدحت
مدحت :: اهلا بيك دكتور وليد
ولاء :: يا مدحت الدكتور وليد احسن دكتور نسا شفتة في حياتي بجد دكتور شاطر اوي
مدحت مدير اكبر اوتيل في مصر وتقريبا في الشرق الأوسط يا دكتور
مريم :: عن اذنكم يا جماعة
ولاء :: ايه يابنتي رايحة فين
مريم يابنتي صاحبتك وصلت هي والبنات اللي معاها في الكوافير
ولاء :: ايه ده بجد .. مريم وسيدة وابتسام ... الحفلة كدة هتولع يامريم.
مريم مشيت علشان تستقبل ضيوفها وفضلت انا وهند واقفين ومدحت استأذن مننا هو و ولاء
شوية مدام شيري اخدت هند مني وقالتلها ايه هتفضلي كدة واقفة ومتكتفة تعالي اقعدي مع البنات شوية
وكان فيه اكتر من جراسون بيقدموا الخمور للضيوف وشيري جابتلي كاس
اتأسفت ليها اني مش بشرب خمور
مفيش تلت ساعة والسفرجي خرج بطرابيزة بعجل عليها تورتة كبيرة اوووي وعليها الشموع
الأضواء انطفت وكلنا وقفنا حولين الطرابيزة
بعد ما طفينا الشمع .. كل واحد اخد طبق فيه تورتة والأغاني اشتغلت
واتعرفت في الليلة دي علي مدام اميرة وصاحبتها سيدة وابتسام وولاء طلبت مني عنوان العيادة وقالت ان مفيش بنت او مدام تعرفها الا ما هتخليها تجيلي العيادة واني بالنسبة ليها اشطر دكتور في الكون
ولاء كان من فترة عندها مشاكل كبيرة والتهابات في باطن الرحم وكشفت عند اكتر من دكتورة ومجابش معاها نتيجة غير العلاج بتاعي .. ومن ساعتها وهي بتعتبرني اشطر دكتور .. وكل ما تعرف واحدة رايحة تكشف او عندها مشكلة
توصف ليها المستشفي اللي انا شغال فيها
مدام شيري ومريم اتعرفوا علي هند وحصل بينهم الفة واخدو منها رقم تليفونها
وحسيت بنظرات مدحت وولاء لهند .. ومكنتش عارف سبب النظرات دي
قولت يمكن اللبس لفت نظرهم او طيزها اللي كانت بارزة جدا..
بعد تقريبا تلات ساعات في الحفلة
استأذنت من مدام شيري واخدت هند ومشيت
واحنا ماشيين لقيت هند بتحكيلي وبتقولي انها شافت منظر غريب مش مصدقة انة يحصل
انا :: منظر ايه
هند :: وانا جوا مريم عرفتني علي شاب اسمة ملاك وقالتلي انة اخوها
انا :: ماشي وبعدين
بعد ما خرجنا بره في الجنينة شفتة ماشي هو وهي ورا الفيلا .. حسيت ان في حاجة معرفش ليه .. مشيت بعد شوية علشان اشوف في ايه
واتمشيت لغاية ما شوفتهم في وضع مش ظريف
انا :: مش ظريف ازاي
كانت مريم واقفة وساندة علي عربية
وملاك ده واقف قدامها وحاطط ايده ايده من قدام .. وذانقها علي العربية وعمال يبوس فيها
انا :: اكيد حد تاني غير اخوها وانتي اتهيئ ليكي بس
هند :: لا طبعا هو وانا مش بيتهيئلي
انا مش قادرة اصدق .. معقول اللي شفتة ده.. وكدبت نفسي فعلا.. مشيت بسرعة. وفضلت مراقبه ومستنية تيجي.. وبعد ربع ساعة هي جت .. وبعدها بشوية لقيتة هو كمان جه .. وتأكدت ان اللي شفتة صح
انا :: بصراحة يا هند .. عقلي مش قادر يصدق ... معقول هيكون فيه علاقة بين اخ واختة وخصوصا دول مش مراهقين دول كبار في السن ومدركين لتصرفاتهم
هند :: ما ده اللي مخلي برج من نفوخي هيطير
انا :: كبري دماغك احنا مالنا .. المهم شفتي الحفلة عاملة ازي
هند :: يالهووووي عالجمال ايه الناس دي ... وايه المستويات دي
انا :: امال انتي فاكرة ايه... دول اللي عايشين بجد ياهند


الجزء الحادي عشر
...............

بعد اسبوع من الحفلة لقيت ولاء اتصلت بيا وقالت ان فيه واحدة صحبتها عايزة تعمل شوية فحوصات وتحاليل شاملة .. تطمن علي نفسها
طبعا رحبت بيها وبصاحيتها وقولت اني موجود في العيادة طول الأسبوع ماعدا يوم الخميس والجمعة من الساعة 7 للساعة 11
ولاء قالت انها هتيجي العيادة بكره مع صاحبتها عفاف

تاني يوم وانا في العيادة هند دخلت ليا وقالت ان ولاء اللي كانت في حفلة الأسبوع اللي فات بره هي و واحدة اسمها عفاف بس دورهم لسة رقم 7
ودلوقت اللي هيدخل رقم 2
انا :: لا دخلي ولاء وصحبتها الأول
دول زباين مهمة
ولاء دخلت
ولاء :: مساء الخير يا دكتور
انا :: مساء النور يا مدام ولاء .. اتفضلوا
ولاء :: صحبتي عفاف .. زميلتي وصحبتي وكانت الريسة بتاعتي ايام ما كنت شغالة في الأوتيل
انا :: كنتي شغالة في الأوتيل ؟ ..
ولاء :: اه مانا كنت شغالة في الأوتيل اللي ومديري كان الاستاذ مدحت اللي عرفتك عليه في حفلة عيد ميلاد مريم
انا :: اه انا يومها انتي قولتلي انة مديرك فانا افتكرتك لسة شغالة في الأوتيل
عفاف :: لا ما هي ربنا كرمها وفتحت اتيليه كبير في المعادي
انا :: ربنا يذيدك يا مدام ولاء
ولاء :: ربنا يخليك يا دكتور
انا :: خير بقي
عفاف :: انا يا دكتور حابة اعمل شوية فحوصات شاملة واطمن علي نفسي
انا :: عنيا يا مدام ....
ولاء :: عفاف يا دكتور... ايه يا دكتور انت بتنسي بسرعة شكلك
انا :: ههههههههه حقكم عليا ... طيب
انا بس هاخد منك شوية معلومات كدة .. علشان انا متعود بعمل دوسيه خاص لكل حالة بتيجي العيادة
علشان ده بيسهل عليا فيما بعد حاجات كتير
ولاء :: علي فكرة يا دكتور .. عفاف هتجبلك كل البنات اللي شغالة معاها في الأوتيل وهتعملهم تحاليل شاملة
انا :: في البداية استغربت بس مركزتش كتير
عنيا ليكي ول مدام عفاف ول اي حد من طرفكم
عفاف :: تسلم يا دكتور
اخدت بعض المعلومات من مدام عفاف وعملت ليها ملف وكتبت روشتة فيها الفحوصات المطلوبة واللي لفت نظري
اني سألت مدام عفاف وقولت ليها انتي متجوزة طبعا .. قالت انها مطلقة
طب ليه بتعمل فحوصات شاملة .. لان غالبا اللي بيعمل الفحوصات دي بتبقي عايزة تطمن علي نفسها ومن الامراض اللي بتتنقل من خلال الممارسة الجنسية.. وكمان موضوع الفحوصات علي كل بنات الأوتيل زود استغرابي
لكني موقفتش كتير قدام النقطة دي وقولت اكيد مجرد اطمئنان بس
مدام عفاف ومدام ولاء فوجئت انهم بيطلبوا مني اعمل كشف مهبلي كمان للتاگد ان مفيش اي التهابات
طبعا مكنش قدامي غير الموافقة علي رغبتهم وقومت بالكشف عليهم
وبعد ما خلصت كشف ومكنش عندهم اي شئ يمكن عفاف كانت محتاجة بس غسول مهبلي لوجود بدايه التهابات مهبلية
المشهد بين ولاء وعفاف بعد خروجهم من عيادة الدكتور وليد
ولاء :: ايه رئيك بقي يا عفاف في الدكتور وليد
عفاف :: شكلة دكتور شاطر فعلا
ولاء :: بس مش ملاحظة انة سهم شوية وسرح لما قولنا اننا هنجيب البنات تعمل فحوصات شاملة عنده
عفاف :: مأخدتش بالي .. هيسرح ليه يعني ؟
ولاء :: مش عارفة بس ده اللي انا حسيتة
عفاف :: لا تلقيه بس بيتهيئلك مش اكتر.. انتي هتروحي البيت علي طول
ولاء :: اه هروح اغير هدومي علشان عندي سهرة الليلة .. مع ابو فادي السعودي .. رجل اعمال كبير جاي مصر اسبوعين ترفيه
عفاف :: مش ناوية بقي تشدي اميرة صاحبتك والشلة اللي معاها
ولاء :: اديني بحاول معاها يا عفاف وانا حاسة ان اميرة اصلا عارفة
عفاف :: طب شدي حيلك .. اميرة دي هي والشلة اللي معاها دول لو انضموا لينا هيفرقوا كتير .. خصوصا انهم جمال وشياكة وكمان شغلهم في الكوافير هيجيب لينا بنات ومدامات
علي الفرازة
ولاء :: مانا وهما بقينا اصحاب واغلب الوقت يا انا قاعدة معاهم في الكوافير ياهم بيطلعوا يقعدو معايا في الأتيليه
الا صحيح يا عفاف انا عملت زي ما طلب مني مدحت واتصاحبت علي مريم بنت مدام شيري ودلوقت بحاول اني اجمع بين مدحت وبين مريم في الشقة عندي بس مش عارفة ليه مش مطمنة
عفاف ليه ما مامتها انتي قولتي نفس الكلام في الاول ومدحت دلوقت مخليها زي الخاتم في صباعة واي حاجة بيطلبها منها بتعملة في نظير انه بيوفر ليها البودرة اللي بتتعطاها
ولاء :: ايوة بس انا خوفي من جوز امها انا عارفة انة واصل لناس كبيرة جدا ولو عرف بموضوع البودرة ده واننا اللي ورا ادمان مراتة
عفاف :: بصي اولا مش احنا اللي ورا ادمانها هي كانت مدمنة من قبل ما تعرفيها .. وقبل ما مدحت يعرفها
واللي عرفتة انها كانت مدمنة واتعالجت واللي عالجها جوزها سمير اخدها وسفرها بره مصر
ولاء :: مش عارفة ليه خايفة
عفاف :: لا متخفيش .. وعايزة قلبك يكون جامد عن كدة
......... نرجع للعيادة .....
بعد يوم طويل خلصت الحالات كلها ولقيت هند جاتلي المكتب وقالت انها عايزة تتكلمي معايا بخصوص زوجها
وان حبسة طول وهي مش حاسة بأي تطورات
انا :: انا بكره رايح للمحامي وفي حاجة في دماغي لو اتنفذت صح .. متعشم ان المعلم حمدان هيروح بنفسة يخرج جوزك من الحبس
هند :: بجد يا دكتور
انا :: قولي يارب
هند :: يارب

تاني يوم بعد ما خلصت شغلي في المستشفي عديت فعلا علي المحامي
انا :: ايه يا متر .. اخبارك ايه
المحامي :: تمام يا دكتور وليد
انا :: ايه مفيش جديد
المحامي :: بفكر اروح تاني للمعلم حمدان يمكن بعد ما خلاص وزع البضاعة من الشقة يروح يتنازل عن المحضر .. خصوصا ان تاني تجديد قرب يخلص وانا مش عايز ادخل في ال 45يوم تجديد
انا :: طيب اسمعني بقي وركز في اللي عايزك تعملة.. وشوف كلامي ده هينفع يتعمل ولا لا
المحامي :: ماشي انا سامعك ومركز
انا :: انا عايزك تجيب رقم المعلم حمدان وتخلي حد يتصل بيه بس اهم شئ يتصل بيه من رقم جديد
المحامي :: اشمعني
انا :: جايلك في الكلام
وكمان لو معاه واتس يبقي حلو اوي
المخامي :: في الغالب هيكون معاه ... الاشكال دي بتخلص شغلها عن طريق شبكات التواصل ... طريقة جديدة
انا :: ياريت لأن الموضوع ده مهم جدا
بص لو معاه واتس .. هتاخد صورة من العقد بتاع الشقة وصورة من الأيصالات اللي انا جبتهم من عنده
وهتبعتهملة بس بعد ما تفهمة انك عارف انة بيتاجر في المخدرات .. وعارف مين اللي بيساعدة في القسم وبيبلغة بميعاد الكبسات
وتبعتلة الصور اللي انا هبعتهملك لما اروح.. وتعرفة ان في ايدك تحبسة
وهتديلة فرصة 48 ساعة
يا يروح يتنازل عن المحضر
ياهتروح انت تبلغ الشرطة عن كل حاجة عملها وهيعملها ... وتقولة في اخر الرسالة
انك عارف المخزن اللي عملت الفيلم ده كلة علشانة
المحامي :: اه هو كدة هيروح غصب عنة يتنازل عن المحضر بس انت بكدة هتخليه ياخد بالة ويحرص وهتصعب المؤمورية عن رجال الشرطة في القبض عليه..
انا :: لا خالص عارف ليه .. علشان المؤمور عرف ان فيه خيانة في القسم
واكيد عرف مين الخاين .. وشغلة هيكون سري .. والمعلم هيقع هيقع بس مسألة وقت .. والوقت ضدنا احنا دلوقت
المحامي :: عندك حق .. انا هعمل الخطة دي من بكره
انا :: اهم حاجة .. الخط ميكنش متسجل
المحامي :: اكيد حاجة زي دي مش هتفوتني يا دكتور

مشيت من عند المحامي وروحت البيت
عديت علي حنان خبطت علي الباب
فوجئت اللي بيفتحلي الباب اخويا فريد
اول ما شفتة معرفتش اقول ايه وكانت بالنسبة ليا مفاجئة انة يجي من السفر من غير ما يقول
انا :: فريد ؟ انت جيت امتي
فريد :: ايه ياعم انت مالك مستغرب كدة ليه ؟
روحت واخدة بالحضن .. ايوة ياعم مش كنت تقول وكنت استقبلتك في المطار
فريد :: معلش انا اصلا كان قدامي لسة كام يوم علشان كان فيه مشاكل هناك بس اتحلت وبصراحة محبتش اتعب حد
ياعم اخدتنا بالكلام ونسيت اقولك اتفضل
انا :: لا ياعم انت جاي من السفر وانا لسة راجع من الشغل انا هطلع اناملي شوية وهنزل اقعد معاك شوية قبل العيادة
طلعت وانا مش عارف ايه اللي رجعة دلوقت .. دانا كنت ناوي انيك مراتة النهاردة وحاسس نفسي هموت عليها
طلعت شقتي .. وكان عامر بيتفرج علي التليفزيون ..
انا :: ازيك يا عامر .. اخوك فين
عامر :: في اوضتة قاعد علي اللاب بيلعب چيمز
انا :: اكلتوا ايه
عامر :: امل مرات عمي ندهت علينا واتغدينا فوق
انا :: طب كويس .. انا هدخل انام شوية
دخلت قلعت هدومي وضلمت الأوضة ونمت مصحتش غير قبل العيادة بحوالي ساعة
قومت اكلت لقمة وشربت كوباية شاي ونزلت علي العيادة لاني كنت متأخر ومعرفتش اعدي علي اخويا فريد علشان اقعد معاه شوية

بعد ما خلصت العيادة .. هند سألتني عملت ايه .. قولت ليها اطمني انا اتفقت مع المحامي علي حاجة هيعملها وقريب اوي جوزك يطلع من الحبس .. المهم بس المعلم حمدان يبلع الطعم

تاني يوم هند راحت تزور جوزها زي ما متعودة وعرفت جوزها اني راسم واقف معاه واني بعمل كل اللي في وسعي علشان اطلعة .. وبشرتة انه في خلال ايام احتمال كبير المعلم حمدان يتنازل عن المحضر
جوزها قالها اشكريلي الدكتور وقولي له انة مش هينسي وقفتة معايا

فات اربع ايام بالظبط ولقيت المحامي بيتصل بيا وصحاني من النوم .. علشان كنت يدوب لسة راجع من المستشفي ودخلت انام ساعتين تلاتة ب وبيقولي احب ابشرك ان المعلم حمدان دلوقت في القسم وبيتنازل عن المحضر اللي عاملة ... وان جوز هند بكره الصبح هيكون في بيتة

بصيت علي الساعة كانت 5 اخر النهار
فرحت جدا اني قدرا اخرج جوزها واني وفيت بوعدي ل هند
اتصلت بهند وقولت ليها اي حد يتصل النهاردة علشان يكشف .. قولي له الدكتور اجازة
هند :: خير يا دكتور .. هو انت عيان
انا :: لا خالص بس حابب اخد النهاردة اجازة واقضي الوقت كلة معاكي
هند سكتت ومتكلمتش
انا :: ايه مش حابة تقضي اليوم معايا .. خصوصا ان من بكره مش هتباتي في العيادة خلاص
هند :: ليه يا دكتور انا عملت ايه بس
وهروح فين
ولسة هتعيط .. انا :: بس بس انتي هتعيطي .. ايه مش عايزة تباتي في بيتك وعلي سريرك وفي حضن جوزك
هند :: بجد يا دكتور ... طب احلف انك بتتكلم بجد
حسيت بفرحة هستريه جت لهند وانها مش مصدقة ان جوزها خارج بكره الصبح
انا :: اقسمت ليها ان جوزها الصبح هيكون في البيت وان المحامي بنفسة بلغني ان حمدان الكلب دلوقت في القسم وبيتنازل عن المحضر
هند :: فضلت تعيط من الفرحة
انا :: كدة انتي مش عايزاني انزل صح
هند :: يالهوي يا دكتور.. دانت لو عايزني ابوس رجلك هبوسها ...انت عملت معايا اللي ما يعمل
انا :: لا ماقوليش كدة يا هند .. انا معملتش غير المفروض اعملة
انا هقفل بقي وهنام ساعة كدة تكوني انتي وزعتي كل الحالات اللي هتتصل وهقضي الوقت انا وانتي بس في العيادة .. ممكن
هند :: بس كدة يا دكتور .. طبعا ممكن

روحت في النوم وصحيت علي الساعة 6.. لبست هدومي وقولت انزل الاول اعدي علي اخويا اقعد معاه شوية وبعدين انزل ل هند
وانا نازل علي السلم لقيت المحامي بيتصل عليا وقالي ان خلاص المعلم حمدان تنازل علي المحضر فعلا وان جوز هند طالع بكرع الساعة 9 ابقي خلي هند تروح القسم تستقبلة من هناك
نزلت ضربت جرس شقة اخويا فريد .. وفتحتلي حنان مراتة
انا بصوت واطي فريد جوا
حنان :: اه بس نايم
انا :: انتي وحشاني اوي وهموت عليكي
حنان :: وانت كمان يا وليد .. نفسي اخدك في حضني واضمك اوي
دخلت وقفلت الباب ورايا وهي مرتبكة وبتيص وراها وعمالة توشوشني وتقولي مش هينفع اخوك جوا
اخدتها في حضني وفضلت ابوسها واحسس علي جسمها وانا زي المجنون
اشتياقي لحنان كان فوق قدرتي علي التحكم في نفسي وفي ردود افعالي
ايدي كانت بتتسابق مع شفايفي
وكانت بتحسس وبتلمس كل حتة في جسم حنان وهي بتحاول تفوقني وتمتعني وخوف من ان جوزها يخرج من الأوضة ويشفنا في المنظر ده لغاية ماسمعت كحة اخويا حسيت اني كنت مسحور وفوقت مره واحدة
روحت بسرعة بعدت عن حنان وايدي راحت ل اوكرة الباب وروحت فاتحة بسرعة وخرجت ونزلت بسرعة علي العيادة . وكنت خايف ليكون اخويا حس بينا
وقفت شوية قدام باب العيادة اخد نفسي وانا حاطط ايدي علي قلبي
وبعد ما هديت ضربت جرس العيادة
حنان فتحتلي ودخلت وقفلت الباب ورايا.. واول ما دخلت لقيت حاجة غريبة اول مرة تحصل .. حاجة مكنتش متوقعة انها تحصل من هند
اول ما شفت هند تنحت .. برقت .. فضلت واقف متمسمر في مكاني ومش مصدق عنينا
لابسة قميص نوم اسود شفاف علي شكل روب من جوا قصير فوق الركبة بكتير. والروب من الأجناب لغاية الركبة
الفخاد بيضة وكأنها مدهونة زبدة ... وحلمات البزاز بارزه وهتنطق من تحت القميص .. مع كلوت اسود فتلة من ورا والأجناب. ومن قدام كسها شكل وردة يدوب مغطي كسها
الشعر سايح علي كتفها .. والعيون متكحلة .. والشفايف تحس عليها حبيتين كريز
وقفت قدامي وعيونها مليانة بالخجل .. وشفايفها مرسوم عليها الأبتسامة البريئة .. والعيون بتتكلم بالمشاعر
حسيت من جوايا ان هند بتكافئني علي اللي عملتة معاها ومع جوزها
قربت منها ومسكت ايدها وخليتها تلف بجسمها وانا هتجنن من جمال جسمها
بطة .. بس احلي واجمل بطة ممكن تشوفها في حياتك
انا :: يخرب عقلك يا هند ... ايه ده .. انا مش عارف ليه انا دلوقت ندمت اني خرجت جوزك ... ايه ده يا بت .. انتي ايه ..
هند :: يعني بجد عجبتك ؟
انا :: اووووي اووووي اوووي
وانت كمان متعرفش انت عجبتني قد ايه .. انت عملت معايا اللي مكنتش في يوم اتخيلة.. معقول في حد يقف مع حد كدة
انا :: احنا هنقضيها كلام بقي ولا ايه
قربت منها وحطيت ايدي علي وسطها وعيني بتتمتع بجمال عيونها والسحر اللي خارج منهم وكأني اول مرة اشوف عيونها
واكتشفت في اللحظة دي ان الأنسان مهما كان شايف حد حتي لو الحد ده عشرة سنين وشايفة ديما .. ممكن في لحظة رضا وقبول من الطرفين يشوف فيه حاجات مكنش شايفها قبل كدة
وان الست لما بتكون راضية عن واحد وبتتمناه بجد .. بتخليه يشوفها بعيون تانية خالص .. ومش بس كدة .. دي ممكن تسحره بنظرة من نظرات عيونها
قربت هند مني وانا ايدي علي وسط هند واخدتها وبقيت برقص معاها سلو
مكنش فيه موسيقي لكننا كنا بنرقص وكأننا سامعين وحاسين بالموسيقي
اللي بتطلع من مشاعرنا الملتهبة
اه مكنش حب .. بس كانت حالة غريبة وصلتني ووصلتها في نفس اللحظة
يمكن احساسها بالامان اللي كانت محرومة منة في الأونة الأخيرة وانها خلاص هترجع لبيتها اللي بيحميها ولجوزها اللي ساترها هو اللي خلاها تعمل كدة معايا
هند حطت دماغها علي صدري واحنا بنرقص ولقيتها بتعيط وهي في صدري
انا :: معقول كدة يا هند .. اللحظة دي نبوظها بالدموع والعياط
هند :: غصب عني يا دكتور .. مش مصدقة اني خلاص هرجع لبيتي
انا حاسة اني كنت في كابوس فظيع
انت مجربتش انك تكون مشرد وكل الناس اللي منك ترفضك وتتطردك في عز الليل ومتبقاش عارف تروح لمين ولا تبات فين
انا عدت عليا ايام اسود من السواد نفسة
انا :: وهي الايام دي خلصت وانا مسبتكيش ياهند وعلي فكرة
جوزك هيخرج بكره الساعة 9 الصبح
يعني المفروص تكوني في استقبالة
هند :: ربنا يخليك ليا وميحرمنيش منك يا دكتور .. انا مش عارفة ارد جمايلك دي ازاي
انا :: تبطلي عياط ومتحرمنيش من اللحظة الجميلة دي
اخدت راسها علي صدري وايدي علي التفت حولينها وضميتها ليا برقة وحنية
تليفون العيادة رن .. هند راحت للمكتب علشان ترد وكانت هي بتتكلم مدياني ضهرها
جيت من وراها ومنظر الفتلة بتاعة الكلوت اللي داخلة بين فلقة طيزها جنني وهيجني ..
نزلت علي ركبي وانا ماسك طيزها بأيدي الأتنين .. هند حطت السماعة بعد ما اعتذرت للحالة .. وفضلت زي ما هي ساندة بأيدها علي المكتب
بصوابعي بدأت انزل الكلوت ورفعت الفستان لفوق وقربت من طيزها وانا شايف كسها المنفوخ من ورا وبظرها اللي طالع من بين الشفرات
قربت بلساني وبدأت الحس كسها لحس خفيف .. يدوب طرف لساني بيتحرك علي كسها
هند :: اااااااااااه اااااااااااااااه
لساني مش شبعان من كسها ولا من طعمة اللي ولعني وخلي زبي هيفرتك البنطلون
طلعت بلساني علي خرم طيزها وبقيت عمالة احرك لساني من خرم طيزها لغاية كسها.
ااااااه .ااااااه .. جميل ... جميل يا دكتور .. جميل اووووي اووووي
قومت ووقفت قدامها وهي كمان لفت ليا وهي ساندة بطيزها علي المكتب
وروحت مقلعها القميص . ومسكت بزازها
ايه البزاز دي يا هند ... يخرب بيت بزازك
هند :: بصوت كلة سهوكة مالهم مش عاجبينك ؟
انا :: مش عاجبني ؟ دول مجنني
وبقيت عمال اقفش في لحم بزازها الطري وامسك حلمات بزازها بصباعي
اااااااي .. اخص عليك وجعتني
انا :: يقطعني .. انا هصالحهم
وقربت من حلمة بزها الشمال . وبين شفايفي اخدتهم وبقيت بمص فيهم بشفايفي براحة اووي وايدي نزلت لكسها
اااااه اااااااااااااه ... اووووووف .انت ولعتني يا دكتور .. اااااااااااه
صباعي دخل في كسها وبقيت عمال ادخل صباعي لجواها وانا برضع في بزازها ولما حسيت ان صوت اهاتها بدأ يعلي وانا قدام الباب
اخدتها ودخلت بيها اوضة الكشف
قلعت البدلة والبنطلون. والبوكسر.. وبقيت عريان ملط قدامها .. وهي كمان عريانة ملط
طلعت علي السرير ونمت علي ضهري
وهند وقفت جنبي ونزلت بشفايفها لزبي
هند :: عارف يا دكتور وليد ان معاذ جوزي عمره ما خلاني مصيت بتاعة
انا :: معقول في حد في الدنيا مش بيحب المص... طب هو بيلحسلك
هند :: لا طبعا .. مش بيرضي
انا :: متزعليش مني .. جوزك ده ملوش في المتعة
هند عمالة تدعك في زبي بأيدها ونزلت لبيضاني
حلووين اوووي وهما سايبين كدة ... شكلهم يجنن
انا :: طب مصي راس زبي براحة وارضعيها
هند :: ااااااخ من بتاعك .. حلوو اوووي يا دكتور وشكلة يجنن
واخدتة في بوقها وقفلت عليه وبدأت تسحب زبي من بوقها واحدة واحدة وترجع تدخل زبي تاني
وتنزل بلسانة تلحس عمود زبي لغاية بيضاني وترجع لراس زبي تاني وتمص وارضع فيها وانا صوابع ايدي داخلة بين خصلات شعرها
هند :: قوم مشي زبك علي ضهري عايزه احس بيه في كل حتة في جسمي
نامت علي بطنها ومنظر بزاها اللي حسيت انها نايمة علي كورتين من البلاليين هيجني
طلعت فوق منها وبقيت عمال امشي زبي من تحت راسها وانزل بيه علي ضهرها لغاية ما وصلت لطيزها وانا طالع نازل بزبي
ااااااااخ اااااااااخ ااااااااااه عالحلاوة .ايه الجمال ده ... جمييييييل اووووي
رفعت وسطها لفوق شوية وحطيت زبي علي كسها من ورا وانا ماسكة بأيدي وبقيت عمال امشي زبي بين شفرات كسها .. رايح جاي
اااااااه يا دكتورررر اااااااااااه .. يخرب بيت كدة .. حلووو اوووووي
انا :: عاجبك زبي يا هند بجد
هند :: ااااااوي يا دكتور ... جميل اووووي
حطيت راس زبي بين شفرات كسها علي اول الفتحة وضغطت بزبي براحة
وزبي بدأ يدخل وينزلق جواها
ااااااااااااااااااه ناااااار في كسي نااااااااااار
زبي بقي كلة في كسها.. مسكتها من وسطها وبقيت عمال ادخل زبي كله وارجع اسحبة براحة وبطئ
شوية شوية بدأت ادخل واخرج زبي اسرع واسرع واهات هند وانفاسها بتتسارع وبزازها مدلدلة لتحت وبتروح وبتيجي مع خبطات لحمي في لحمها
اااااه ااااااه .. نكني جامد يا دكتور .. نكني اووووي .. ااااااح ااااااااح
مسكتها من وسطها وروحت نايم علي ضهري واخدتها فوقي وزبي راشق في كسها
هند سندت بأيدها علي السرير وبقت عمالة تطلع وتنزل بكسها علي زبي
وايدي راحت لبزازها وبقيت عمال اقفش وافعص فيهم وافرك في حلمات بزازها
ااااااي وجعتني يا دكتور. .. براحة
قامت وقعدت علي طرف السرير وانا نزلت علي الأرض ودخلت بين وراكها وبقيت بلحس كسها وامسك بزرها بشفايفي بعصرهم وامصهم وهي ماسكة شعري وبتشده من شده المتعة اللي فيها
رفعت رجليها وحطيت زبي في كسها
وبقيت عمال انكها وهي راحت مسكاني من خدوي واخدت شفايفي وهات يابوس ومص في لساني وهي في قمة هيجانها
بعد ما اتفشخت نيك من زبي قامت وراحت قاعدة علي ركبها وبقت عمالة تاكل زبي اكل بشفايفها واهاتها المكتومة بسبب زبي اللي عمالة تمص وترضعة
وبعدين راحت حطاه بين بزازها وبقيت عمال احك زبي في بزازها وكل شوية تنزل من ريقها بين بزازها علشان تعمل زفلطة لزبي. لغاية ما حسيت بمتعة رهيبة في جسمي كلة... وجبت كمية لبن بين بزازها عمري ما جبتها قبل كدة
بعد نيكة العمر .. لبست هدومي وقعدت مع هند لغاية الساعة 11 وبعدين قولت ليها خدي ده رقم المحامي هيكون في القسم بكره الساعة 8 اول ما توصلي عند القسم اتصلي عليه وتابعي معاه وسبتها وطلعت شقتي


تاني يوم هند صحيت من الساعة سبعة لبست هدومها ونزلت جري علي القسم اللي محجوز فيه جوزها معاذ .. وهناك اتصلت بالمحامي اللي قالها انة بيخلص اجراءت خروج معاذ وقدامة بتاعة ساعة
هند كانت واقفة قدام باب القسم وعيونها رايحة جاية طول الساعة.. لغاية ما شافت جوزها خارج مع المحامي
هند جريت وراحت لمعاذ واخدتة في حضنها في الشارع ونزلت علي رجلين المحامي علشان تبوسها لكن المحامي بعد وقالها انا معملتش حاجة
هند وجوزها روحو بيتهم .. في وسط نظرات الجيران اللي مبترحمش ولا بتغفر واللي مصدقين كلام الست شوقية اللي طلعتة عليها



القصة ستكون متفرعة ومتشعبة وسأحاول ان اظهر حيات ابطال القصة بشكل منفرد وكتابة المشاهد كلا علي حدة
وسأحاول جاهدا ان اعطي لمحات عن القصص المدمجة للناس اللي مقرتش القصص دي
............... الجزء الثاني عشر.............
ولاء :: مساء الخير يا اميرة
اميرة :: مساء الفل يا ولاء .. ايه يابنتي اللي اخرك كدة .. الساعة تلاتة العصر
ولاء :: معلش كنت بعمل شوية فحوصات وتحاليل طلبها مني الدكتور
اميرة :: خير انتي عيانة ولا ايه
ولاء :: لا خالص .. انا بس طقت في دماغي اعمل كل فترة كدة تحاليل شاملة اطمن علي نفسي .. بالأخص ان الدكتور اللي روحتلة متعودة اكشف عنده في مستشفي ودكتور شاطر ..
ولما عرفت انة عنده عياده بقي سهل اني اروحلة في اي وقت
اميرة :: طب كويس انك بخير
ولاء :: انا تمام يا جميل متقلقيش .. مأنتي تعرفيه .. الدكتور وليد اللي كان في حفلة مريم بنت مدام شيري
اميرة :: لا مش فاكره اوي
ولاء :: ما علينا ايه امال سيدة فين
اميرة :: سيده وابتسام راحوا لزبونة خطوبتها النهاردة وهي عايزة تعمل المكياچ بتاعها في الفيلا بتاعتها
ولاء :: اها ماشي ربنا يعينهم
اميرة :: امال ليلي مجتش فتحت الأتيليه ليه طالما انتي هتتأخري
ولاء:: ليلي اتصلت بيا الصبح وقالت ان مامتها في المستشفي علشان الضغط عندها عالي وبتظبطة وبعدين هتروحها البيت وتعملها اكل
اميرة :: يعني مش جاية النهاردة
ولاء :: في الغالب لا مش هتيجي
اسيبك انا واروح افتح الأتيليه
اميرة :: وانا كمان هشوف البنات اللي شغالين جوا لحسن دول مطلعين عيني ولازم اكون موجودة معاهم وهما شغالين
ولاء :: ماشي يا حبيبتي
ولاء طلعت فتحت الأتيليه وقعدت علي مكتبها اللي في اول الأتيليه اللي جنب الباب ... شوية ومدحت اتصل بيها
ولاء :: الو ايوة يا مدحت
مدحت :: ولاء عاملة ايه
ولاء :: اهو كويسة
مدحت :: مالك حاسك مش مبسوطة
ولاء :: لا مفيش بس لسة جاية من بره
والجو مولع نار .. ومش عايزة افتح التكيف هنا في الأتيليه علشان مخدش برد
مدحت :: طيب الراجل الأمارتي بتاع الصيف اللي فات فاكره
ولاء :: انا فاكرة اكلت ايه امبارح يا مدحت
مدحت :: يابنتي الراجل اللي قضيتي معاه اسبوع في شرم بعد ما فتحتي الأتيليه بشهر
ولاء :: ااااه اااه افتكرتة .. الحج رشدان
مدحت :: هههههه راشد يا ماما راشد مش رشدان
ولاء :: هههههههه انا عارفة بقي .. ماله بقي ده
مدحت :: نازل مصر كمان اسبوع وطالبك بالاسم تقضي معاه الأسبوع ده
ولاء :: ماشي موافقة
مدحت :: ظبطي نفسك بقي وظبطتي البت ليلي علشان تاخد بالها من الأتيليه في غيابك
ولاء :: ماشي واخبار الشغل ايه
مدحت :: الأسبوع ده الشغل تمام اوي وكل البنات اللي معانا طالعين مع زباين .. يعني نسبتك الشهر ده هتبقي فوق اوي
انا :: يا مسهل لحسن مصاريف تشطيب الفيلا اللي اشترتها قاطم وسطي
مدحت :: ايوة صح انتي هتتنقلي للفيلا امتي
ولاء :: لا لسة بدري جدا .. لسة فيها شطيبات كتيرة مخلصتش وليلة كبيرة . اديني قاعدة في شقة ماما
لغاية ما تخلص ..
مدحت طب انتي عايزة مني حاجة
ولاء ::لا ميرسي ابقي سلملي بقي علي عفاف والبنات .. نعيمة وحنان ونهلة
مدحت :: ماشي لما ابقي اشوفهم بقي
........................

اتصلت بهند علشان اطمن ان جوزها خرج من الحجز بتاعة وكلمتها.... وانا بكلمها جوزها اخد منها التليفون وشكرني علي اللي عملتة معاه ووقفتي مع مراتة في غيابة وحبستة
وقالي انة مش هيبات علي فرشتة غير لما يجي يشكرني بنفسة
رحبت بيه طبعا وقالي علي الساعة تلاتة هيجيب مراتة ويزورني في البيت
وبالفعل الساعة تلاتة لقيت هند بتتصل بيا وبتقولي انهم جايين دلوقت
انا طبعا رحبت بيهم وقولت ليها تنورو في اي وقت
مفيش تلت ساعة وكانت حنان مرات اخويا بتنده عليا وبتقولي هند وجوزها تحت عند باباك
نزلت سلمت علي جوزها اللي مكنش عارف يعمل ايه علشان يشكرني وكان ناقص يتزل علي رحلي يبوسها
وانا طبعا قولت له ان مراتة زي اختي وعشرة سنين والكلام ده
قعدت معاه وبعدين قالي انة هيبعت مراتة ليا في الميعاد علشان ميعطلش العيادة ولا يعطل شغلي
وانا حلفت انها متنزلش الشغل قبل اسبوع وانا كدة كدة محتاج اخد راحة من العيادة وكفاية عليا المستشفي الاسبوع اللي هتقعده هند
بعد ما هند وجوزها مشيوا .. كتبت ورقة ان العيادة مغلقة لمدة اسبوع اجازة ونزلت علقتها علي باب العيادة

بعد يومين لقيت ولاء وعفاف بيكلموني علشان جابوا ليا الفحوصات اللي اتعملت
وانا قولت ل ولاء اني اجازة الاسبوع ده بس معنديش مشكلة اني افتح ليهم مخصوص خصوصا اني ساكن في نفس البيت
ورتبت معاهم ميعاد يجوا ليا العيادة بكره الساعة 9 بالليل
قفلت معاهم واتصلت با اخويا فريد اللي قالي انة موجود في شقتة
نزلت ضربت الجرس ومراتة حنان فتحتلي
انا :: ازيك يا حنان
حنان :: تمام يا وليد .. اتفضل فريد مستنيك جوا
دخلت واخدت اخويا بالحضن وفريد قال لمراتة تعلق علي الشاي

انا :: ايه يافريد اخبارك ايه .. معلش معرفتش اقعد معاك امبارح
فريد :: ما حنان عرفتني انك عديت امبارح وانا كنت نايم
انا :: المهم حمدلة بالسلامة يا فريد . نورت بيتك
فريد :: تسلم يا وليد .. انت عامل ايه والولاد عاملين ايه .. انا يدوب شفتهم الصبح عند جدهم تحت وبعدين اختفوا
انا :: النت يا خويا .. علي طول يا عينيهم قدام التليفون يا قدام اللاب
فريد :: النت بوظ دماغ الكبار والصغار
حنان :: اتفضل الشاي يا وليد
فريد :: حطيه علي الطراييزه هو وليد غريب هتقدمي له الشاي
انا :: ماشية علي العلاج اللي كتبتة ليكي يا حنان
حنان :: اه يا وليد حتي العلاج خلص وانا جبت غيره
فريد :: صح يا وليد يعني انت تشخيصك مختلف عن تشخيص الدكتورة اللي حنان بتابع معاها من سنين
انا :: بص يا فريد فيه امراض كتير بتبقي اعراضها تقريبا متشابه والتشخيص بيختلف من دكتور ل دكتور وعامل الخبرة هنا هو اللي بيفرق
فريد :: يارتني كنت خلتها تتابع معاك من زمان
انا ::معلش يا فريد انا مش هنفع اوي مع حنان مراتك
لقيت حنان بتبصلي ومستغربة لانها مكنتش تتوقع مني اقول كدة.. بس انا كان في دماغي هدف من كلامي
فريد :: ليه بقي مع ان حنان بتقولي انها حاسة خير وانك احسن من الدكتورة اللي بتابع معاها
انا :: حنان معلش ممكن تسبيني شوية مع اخويا
حنان :: اه ماشي .. طيب انا بره لو احتجتوا اي حاجة اندهولي
حنان خرجت وفريد كان مستغرب
فريد :: في حاجة ولا ايه
انا :: لا خالص بس مش هينفع اتكلم قدام مراتك لاني بعتبرها زي اختي
وانا بصراحة يا فريد مش قادر اكشف الكشف اللي مفروض يتعمل
فريد :: مش فاهم
انا :: يعني علشان هي مرات اخويا انا مش قادر لا اقولك ولا اقولها اني المفروض كل فترة والتانية محتاج اكشف عليها كشف يدوي
فريد :: يعني لازم الكشف اليدوي ده
انا :: اكيد والا مكنش فيه دكتور او دكتورة عملوه. الرحم وبطانة المهبل اوقات بيكون فيها التهابات وده مش بيبان غير بالكشف اليدوي
فريد سكت شوية ومبقاش عارف يرد عليا بأيه
وانا كنت قاصد اقولة الكلمتين دول
انا :: عموما انا اديتها العلاج وان شاء **** خير
فريد :: ان شاء **** خير
فريد :: بقولك انت اتغديت ؟
انا :: لا انا مليش نفس اكل خالص دلوقت
فريد :: يعني مكلتش لسة . ولا انا كلت
حنان. ..يا حنان
حنان :: ايه خلصتوا الكلام العسكري والخصوصي اللي بينكم
فريد :: اه.. بقولك ايه .. انزلي كدة عند ماما شوفي عامر و محسن عندهم ولا لا .. واذا مكنوش تحت يبقي هتلقيهم تحت عندهم في الشقة
انديهي عليهم وتعالي حضري لقمة ناكلها
انا :: ياعم بقولك انا مليش نفس
فريد :: لما ناكل مع بعض نفسك هتتفتخ


.......... بيت مريم ............
اه يا ملاك براحة
ملاك :: مأنا بنيكك براحة اهو .. طيزك جامدة اوي يا ماما
ملاك ماسك امة شيري في چراچ الفيلا
اكتر مكان بيحب ينكها فيه والسبب واضح طبعا للناس اللي قرت قصة انثي من نار .. انة شاف امه بتتناك من سواق الشركة بتاعة ابوه سمير ومن يومها وهو عرف انه بيستمتع بالتعريص علي امة وعلي اختة مريم اللي قدر مع الوقت انة ينام معاها ومش بس كدة ده كمان استمتع لما خلي صاحبة ينكها قدامة
ااااااه اااااااه يا ملاك ااااااااه نكني اوووي

مريم في الوقت ده في اوضتها بتكلم ولاء اللي بقي بينهم وبين بعض صداقة وصحوبية .. وطبعا ولاء هي اللي بتقرب منها وعايزة تشدها لشبكة الدعارة بتاعتهم ... زي ما مدحت شد امها وبقي بيجبلها رجالة يا في الأوتيل يا في شقة عفاف بعد ما بتعمل دماغ الهرويين
مريم بعد ما خلصت المكالمة مع ولاء خرجت من الاوضة بتاعتها علشان ذهقانة وعايزة تخرج وراحت ل اوضة ملاك علشان تطلب منة يخرج معاها ويرحوا في اي مكان برا
مريم راحت الاوضة ملقتش اخوها.. نزلت بصت عليه لا لقيتة ولا لقيت مامتها .. عرفت ان ملاك اكيد مع مامتة يا في اوضتها يا في الچراج
مريم اتسحبت علي طرطيف صوابعها وراحت للجراچ .. وبصت علي الأوضة اللي عاملينها مخزن وديمآ ملاك بيحب ينيك امة في الأوضة دي
مريم شافت مامتها وهي مفلئسة وملاك شغال ينكها في طيزها وهاري بزازها تقفيش
وزي ما مريم متعودة تفضل تتفرج وهي بالعب في كسها لغاية ما تجيب مايتها وترتاح شوية
بس لازم ياتتناك من اخوها بالليل يا تتناك من سمير جوز امها وابو اخوها ملاك
مريم فضلت واقفة تتفرج علي امها اللي مش شبعانة نيك من زب اخوها ملاك وصوابع ايدها داخل تحت الكلوت عمالة تنيك كسها بصوابعها
وفجاءة سمعت صوت كلاكس عربية عمو سمير قدام باب الفيلا
مريم مكنش قدامها غير انها تنبه اخوها وامها ان عمو سمير جه .. علشان كان لازم هيشوفها وهي بتتناك من ابنها وهتبقي مصيبة
مريم مكنش قدامها حل غير انها بصوت واطي قالت
عمو سمير جه يا ماما ... خلص يا ملاك
شيري لبست اللاندر بتاعها بسرعة وملاك رفع البنطلون بتاعة
وخرجوا لقوا مريم في وشهم
ملاك مكنش عنده مشكلة لانة معرف اختة كل حاجة .. المصيبة كانت بالنسبة ل امها اللي مكنتش تتخيل ولو للحظة ان مريم بنتها عارفة بالعلاقة بينها وبين ابنها ملاك
سمير دخل بالعربية وشاف مراتة وابنة ومريم بنت مراتة واقفين في الجراج
وكلهم عاملين انهم واقفين طبيعي
لكن الحقيقية الأرتباك كان ماليهم
سمير ركن العربية. وبعد ما نزل منها
قال :: خير يعني كلكم واقفين في الچراچ
مريم :: اه ياعمو كنا بنتمشي شوية انا وملاك وماما كانت في الفيلا ذهقانة جت اتمشت معانا
سمير :: طب ايه هتفضلوا واقفين هنا يعني ولا هتدخلوا الفيلا
شيري :: لا لا طبعا هندخل الفيلا
مريم بصت ل مامتها وهي عارفة ان مامتها مش عارفة هتقولها ايه ويمكن ماقدرش تحط عينها فيها
بالليل سمير دخل الاوضة بتاعتة علشان ينام وملاك طلع الاوضة بتاعتة ومفضلش في الصالة بتاعة الفيلا غير مريم ومامتها
في اول الكنبة قاعدة مريم . واخرها قاعدة شيري ... والاتنين قاعدين ساكتين وكل واحدة فيهم مستنية التانية تبدأ بالكلام
لغاية ما شيري قالت .. مريم انا انا
مريم :: انا عارفة يا ماما وعارفة من زمان من دلوقت عارفة من اقبل حتي ما اتجوز .. وشفتك انتي وملاك اخويا كتير مش مرة ولا اتنين
ومش بس كدة انا عارفة بعلاقتك مع مدحت وعارفة انك مدمنة هرويين
وكمان عارفة ان مدحت هو اللي بيجبلك الهباب ده
اقولك علي حاجة كمان ... انا عارفة بعلاقتك بالسواق بتاع الشركة .. وعارفه ان اخويا بقي كدة بسببك
وبقي بيحب يشوفك وانتي في احضان الرجالة .. بقي بيتمتع بده
شيري :: عينها في الأرض ومكسورة عارفة وساكتة يا مريم كل المدة دي
مريم :: يعني هعمل ايه يا ماما .. انا عارفة انك مش في وعيك وهو كمان مريض وغصب عنة
انا ساكتة علشان مينفعش اتكلم علشان للأسف انا كمان زيك وسلمت نفسي ل اخويا والعجيب اني بستمتع لما بينام معايا يمكن متعتي دي هي اللي خلتني اسكت ومقدرش افتح بوقي
شيري قامت وضربت مريم بالقلم لما عرفت انها هي كمان بتمارس الجنس مع اخوها وبعد ما ضربتها بالقلم راحت وخداها في حضنها وبقت بتعيط زي العيال الصغيرة. ومريم هي كمان دموعها نزلت علي خدها غصب عنها

ودي كانت بدايه التحرر الكامل بين الأم والأبنة والأبن
فضلو ايام كل واحدة حاسة انها مكسورة قدام التانية لغاية ما في يوم
مريم صممت انها تمارس الجنس مع اخوها في الجنينة بعد نزول سمير وركب عربيتة وراح علي شغلة
مريم نزلت بشورت صغير وفنلة بيضة حملات مش لابسة تحتها اي حاجة وحلمة بزازها بارزة من الفنلة
مريم كانت عارفة ان الدادة سعدية مش جاية النهاردة لانة يوم اجازتها
وكمان الجنايني امبارح كلم سمير جوز امها قدامها وقالوا ان عنده ظروف ومش هيقدر يجي بكره

نزلت الصالة شافت اخوها ملاك نايم في الجنينة علي ضهرة بيلعب تمارين بطن
خرجت تتمشي بخطوات ثابتة في اتجاه اخوها .. وراحت وقفت قدامة وبعدين لفت بضهرها بصت علي الشباك بتاع اوضة مامتها لقتة مفتوح بس مش باصة
مريم كانت عارفة ان مامتها بتنزل كل يوم في الوقت ده
مريم :: واد يا ملاك ما تيجي تنكني في الجنينة .. انا حاسة ان كسي مولع
ملاك :: انتي شاربة حاجة عالصبح
مريم نزلت وقعدت علي قرافيصها
تحت رجل ملاك اخوها ومسكتة من رجلة وهو بيلعب تمارين البطن
ملاك بكل لعب. وقالها امك زمانها نازلة
مريم :: ما تنزل .. هو انت مش بتنكها
وهي خلاص عرفت اني عرفت
بقولك ايه انا ممحونة عالأخر وعايزة اتناك منك دلوقت وهنا وراحت ماشية علي ايدها وعلي ركبها وطلعت قعدت علي رجل اخوها ونزلت بأيدها ونزلت الشورت بتاع ملاك وطلعت زبه لبره
ملاك يا مجنوونة بتعملي ايه
مريم رفعت خصلات شعرها اللي كانت نازلة علي وشها وابتسمت وقالت
همص زبك وبعدها هاخده في كسي المولع يا معرص
ملاك نقطة ضعفة انه يحس نفسة ذليل ويتوصف بالمعرص او الديوث
اول ما مريم قالت له يامعرص كان زبه بقي زي الحديده
مريم ماسكة زبه بأيدها وعمالة تدعك فيه وكسها علي رجل ملاك عمالة تحكة وهي رايحة جاية ومبتسمة ابتسامة شرموطة هايجة
نزلت علي زبه وبقت بتلمسه بشفايفها وبتبوسه
ايه الزب ده يا خول .. زبك معرص زيك وبيقف علي اختة المتناكة
ااااااح صح يا ملاك يا متناك . صح يا خول
ملاك :: اااااه يا لبوة صح
مريم اخدت زبه في بوقها وبقت عمالة تمص زبه وهي ماسكاه بصوابعها وعمالة تدعك فيه
في اللحظة اللي مريم عمالة تمص في زب اخوها ملاك .. شيري امهم كانت واقفة بتتمشي في الأوضة وعيونها راحت ناحية الجنينة.. مشيت خطوتين عيونها لمحت مريم موطيه رجعت خطوتين لورا علشان تشوف مريم بتعمل ايه ..وشافت اللي عمرها ما كانت تتخيل انها تشوفة
برغم ان مريم اعترفت ليها بعلاقتها مع ملاك لكن انها تسمع الاعتراف شئ وانها تشوف بعيونها بنتها وهي بتمص زب ابنها شئ تاني
ملاك شاف امه هو بتبص عليهم من ورا الستاره وقال ل مريم امك شايفانا
مريم بصت علي عد امها وراحت قايمة وقلعت الفلنة الحملات والشورت واللاندر بتاعها وراحت طالعة فوق اخوها 69 ونزلت علي زبه وبقت عمالة ترضع في زبه وتمصه وتبص علي امها
وهي مبتسمة
ملاك فاتح كس مريم بصوابعة ومدخل لسانة جوا كسها وعمال يلحس العسل اللي نازل منها
اااااااه اااااااااه يا ابن الشرموطة ولعت كسي
ملاك :: مصي يا متناكة .. مصي يا شرموطة
مريم :: ممممممممم جميل .. جميل زبك اووووي ممممممم
مريم قامت وراحت لفت بوشها ونزلت بكسها وهي ماسكة زب
نزلت وهي باصة ل امها .. عيونها في عيون شيري وكسها بيلمس زب ملاك وبيبلعة جواه
مريم قعدت علي زب اخوها وعيونها فوق بتباع نظرات امها وكأنها عايز تقولها .. زي ما رضيتي انك تتناكي من ابنك .. شوفي بنتك وهي بتقعد علي نفس الزب اللي قعدتي عليه .. زب ابنك
فضلت تروح وتيجي وهي بتتأوه وبتتغنج وكل شوية تمسك بزازها تفعص فيهم وترفعهم لفوق بأيدها وتلحس حلماتها بلسانها

قامت وفلئست لملاك اللي جه وقف وراها ومسكها من وسطها وحط زبه علي خرم طيزها وبدأ يدوس بزبه لغاية ما بقي كلة جواها
ااااااااه يابن المتناكة . اااااااااه زبك ولع طيزي وهيجني يا ملاااااااااك
ملاك عمال ينيك في طيز اختة مريم الممحونة وشيري فوق عمالة تتفرج
وبدأت تحس بحرقان في كسها وفي طيزها .. وعروق بزازها بدأت تحس فيهم بأكلان وعايزه حد يرضعهم
الغضب والصدمة اتحولوا لهيجان
ومن غير ما تشعر بدأت تحس بميا دافيه بتنزل من كسها .... مياه شهوتها
وايدها راحت لتحت القميص وبدأت تلعب في كسها وتحك بظرها وايد عمالة تفعص في بزازها
ملاك نيم اختة الشرموطة علي الأرض ونام فوق منها وزبه رايح بين فلقة طيزها وخابط في كسها
اااااااح اااااااااح ... دخل زبك يا خول ... دخلة ولا انت عايز حد ينيكك يا متناك
ملاك قام من علي طيز اختة .. ورفع وسطها ورشق زبه في كسها
وبقي عمال يرزع ويرشق زبه بقوة
وصوت ارتطام لحمة في لحمها هيجة
وبقي بينكها بسرعة بسرعة لغاية ما خلاص هيجيب لبنة
طلع زبه بسرعة وفضل يدعك فيه لغاية ما جابهم علي طيزها
وراح نايم علي ضهره ... ومريم اخدت الشورت والفنلة مسكتهم في ايدها ومشيت في اتجاه باب الفيلا وهي بتبص علي امها وهي مبتسمة
دخلت الفيلا وراحت الحمام اخدت دوش وخرجت لقت امها نزلت
متكلموش مع بعض ولا كلمة ... مفيش غير النظرات بينهم
شيري دخلت عملت الفطار ... ومريم قعدت فطرت معاها. وملاك لسة نايم علي ضهرة في الجنينة


الجزء الثالث عشر
...............
صحيت الصبح الساعة 6 قومت لبست هدومي ونزلت اخدت عربيتي وطلعت علي المستشفي
اليوم كان طويل وشربات اللي بتساعدني جت متأخرة بسبب انها كانت تعبانة من الحمل
انا :: ايه يا شربات كنتي سهرانة سهرة حمره مع جوزك ولا ايه
شربات :: بقي كدة يا دكتور بتتريق سهرة ايه بس انا تعبانة ولولا الحاجة مكنتش نزلت الشغل لغاية ما اولد
انا :: ايه مالك بس ... ايه اللي تاعبك
شربات :: حاسة نفسي مهمدة ومش حمل اعمل اي حاجة
انا :: طيب انا هصرفلك من العيادة شوية فيتامينات وكمان ياريت تهتمي بالأكل اللي يصلب طولك
شربات :: تسلم يا دكتور ... حاضر

بعد ما خلصت المستشفي وانا راكب عربيتي ومروح عالبيت... لقيت حنان بتتصل بيا وبتسألني انت قولت ايه لجوزي
انا :: امتي ؟
حنان :: امبارح لما كنت عندنا
انا :: ليه حصل ايه ؟
حنان :: اصلة امبارح بالليل واحنا علي السرير فضل يلف ويدور عليا في الكلام وقالي في الاخر انة معندوش مشكلة لو وليد كشف عليكي كشف يدوي
انا :: هههههههههه اه وانتي بقي قولتي ايه
حنان :: انا استغربت جدا انة طلب مني كدة ولما سألتة انت يا راجل مش هتغير وانت عارف ان اخوك هيشوف كس مراتك... ويحط ايده في كسها
لقيتة اتحرج ووشة احمر وقالي ان الطب مفهوش غيرة .. واخويا هيكشف عليكي مش هينيكك... وراح قايم وخرج الصالة وولع سيجارة
انا :: يعني كدة تقدري تنزلي ليا العيادة بقي في اي وقت واذا شافك طالعة من عندي ولو سألك كنتي بتعملي ايه .. هتقولي له كنت بكشف

حنان :: بضحكة كلها مرقعة .. وانت بصراحة هتكشف عليا احلي كشف
اه منك انت يا وليد
انا :: جوزك فين ؟
حنان :: نزل راح شغلة
انا :: هو خلاص نزل من النهاردة حلو اووووي يعني كدة مش هيجي غير علي عشر بالليل كل يوم
حنان :: اه يا قلبي ... انا عارفة دماغك دي ودتك لفين.
انا :: بذمتك انتي مش مشتقالي
حنان :: مشتقالك بس .. انا هتجنن عليك

قفلت مع حنان ودوست بنزين علشان اروح بسرعة
وصلت البيت ركنت العربية وطلعت بسرعة علي شقة حنان
اللي كانت لابسة ومجهزة نفسها زي اي عروسة مستنية جوزها ليلة دخلتها
قضيت معاها احلي ساعتين ... وفشختها نيك وبعدها طلعت علي شقتي فتحت الباب لقيت محسن ابني نايم علي الكنبة بره جيت ادخل الأوضة بتاعتي وانا ماشي عديت علي اوضة ابني عامر وكان الباب موارب
بصيت كان عامر ابني بيكلم حد علي اللاب وحاطط السماعة في ودانة ومش واخد بالة مني خالص وكانت المفاجئة .. لا مش المفاجئة .. كانت الصدمة .. ابني عامر مطلع زبه وبيكلم واحدة وبينكها صوت
زعقت بعلو صوتي .. انت بتعمل ايه ياحيوان
عامر قام مفزوع. ودخل زبه بسرعة جوا بنطلون الترنج وقفل اللاب
دخلت لطشتة بالقلم علي وشة
قلم مخبرين لدرجة ان صوابع ايدي علمت في وشة
وروحت اخدت منة اللاب وحلفت انه لا هيشوفة ولا هيشوف تليفونات تاني
دخلت الأوضة بتاعتي ورميت اللاب علي السرير وقعدت حطيت ايدي علي راسي
وبعدها افتكرت ان عامر ابني كبر وبقي راجل وعمره عدي ال 18 سنة
ولقتني قولت ياااااه ده العمر بيجري والعيال بتكبر والمفروض اني احط عيني في وسط راسي واخد بالي من تصرفاتهم
اخدت اللاب من علي السرير وفتحتة
ودورت في اللاب لقيته غرقان افلام سكس فضلت ادخل الفولدرات ومن حسن حظي انة كان فاتح الفولدرات المخفية وكانت الصدمة التانية ... صدمة اكبر من الصدمة الأولي
فولدر مكتوب عليه .. العشق
فتحت الفولادر وفوجئت بصور بسمة بنت اخويا شريف وهي عريانة
ضربت بأيدي علي وشي ايه اللي انا شايفة ده
بسمة متصورة بكل الأوضاع .. بزازها .. وطيزها .. وكسها
فضلت اقلب في الصور اللي كانت اكتر من 100 صورة. وبقمصان نوم وبكلوتات ومن غير هدوم خالص
فكرت اني اقوم اكسر اللاب علي دماغة واقوم اديلة عقلة موت لكني خوفت اخويا اللي فوق مني او مراتة تسمعني
ساعتها ممكن نخسر بعض بسببهم
قفلت اللاب وبقيت عمال الف في الأوضة وانا مش عارف اعمل ايه
ولا اتصرف ازاي
شوية جه اشعار علي اللاب فتحت اشوف الأشعار ده لقيتة اشعار علي برنامج دردشة منزلة وفيه غرف متعددة والشات ده معمول بينة وبين بسمة بس ومحدش غيرهم ينفع يدخلة
ولقيت رسالة من بسمة بتقولو ايه يا حبيبي سبتني وروحت فين .. مش هتنيك حبيبتك بسمة
الرسالة دي خلت دماغي لفت .. معقول بسمة بنت اخويا بالاباحة دي
فضلت اقلب في الرسايل القديمة اللي بينهم وشفت مصايب .. كلام عمري ماكنت اتخيل انة يطلع من بسمة
خصوصا ان اخويا مربيها احسن تربية
وزارع فيها القيم والأخلاق والمبادئ
واللي صدمني اكتر ان عامر بيبعتلها افلام سكس وهي كانت بتعلق علي الافلام بعد ما بتتفرج عليها ويتكلمو شات كانة نايم معاها
فضلت اقرا الرسايل القديمة لغاية ما وصلت لمحادثة طويلة بينهم وهي بتحكيلة عن مامتها امل وانها اكتر من مرة بتشوف باباها وهو بينكها
وان الأوضة بتاعتهم ديما بتكون مفتوحة وان مامتها بتتخيل حد تاني بينكها غير باباها ... وانا باباها بيعمل دور الشخص التاني ده
قفلت اللاب وانا مش متأكد ان كان ده حقيقي ولا انا بحلم ونايم وكل ده مش حقيقي
تليفوني رن
انا :: الو .. اه ازيك يا مدام عفاف
مدام عفاف :: النهاردة حضرتك هتفتح العيادة
انا :: كويس انك اتصلتي وفكرتيني
حاضر يا مدام عفاف .. حضرتك هتيجي الساعة كام
عفاف :: زي ما حضرتك تقولي هاجي انا و ولاء
انا :: طيب 8مناسب ليكي
عفاف :: مناسب اوي .. خلاص يا دكتور 8بالظبط هتلقيني عندك في العيادة

الساعة 8 كنت لبست هدومي ونزلت العيادة ومفيش عشر دقايق كانت ولاء وعفاف عندي في العيادة
بعد ما رحبت بيهم واطلعت علي الفحوصات اللي عملوها وطمنتهم ان الفحوصات تمام ومفهياش اي شئ يقلق
لقيت مدام ولاء بتعزمني علي حفلة عندها في البيت بعد يومين متعودة تعملها او هي وصحابها متعودين كل فترة يعملوا حفلة يقابلوا بعض فيها ويقضوا وقت ظريف
في البداية اعتذرت لكنها صممت اني لازم احضر الحفلة
وبعد ما خلصت ومشيوا .. قفلت العيادة وطلعت .. وانا طالع امل مرات اخويا كانت نازلة علي السلم رايحة ل بابا
اول ما شفتها .. افتكرت الكلام اللي قريتة عنها وحسيت اني اول مرة بشوفها... شوفتها مش اكتر من واحدة مومس .. نفسها تتناك من واحد غير جوزها
سلمت عليا ونزلت وانا طلعت وهي نازلة روحت باصص عليها وهي نازلة
وعنيا راحت لطيزها ...
عمري ما فكرت في امل ولا عنيا راحت لجسمها ودي كانت اول مرة عيني تروح لحتة في جسمها .. وطبعا ده نتيجة اللي قريتة في الشات وعلي لسان اقرب حد منها ... بنتها بسمة

........ المشهد بين ولاء وعفاف ......

عفاف :: انا كنت خايفة ومرعوبة ل نتيجة الفحوصات تطلع فيها حاجة وحشة
ولاء :: تصدقي وانا كمان كنت خايفة
احنا اصلنا نمنا مع رجالة بعدد شعر راسنا
عفاف :: بس عارفة يا بت يا ولاء الدكتور مدحت ده داخل دماغي اوي ومنغشش في نفوخي
ولاء :: لا لا ده يا حبيبتي يخصني ههههههههه
عفاف :: واحنا من امتي فيه بينا الكلام ده ... خلاص يخصنا احنا الأتنين
ولاء :: ههههههههههه
عفاف :: اه صحيح انتي كلها كام يوم وهتسافري شرم
ولاء :: اه مانا عارفة مدحت اتصل بيا وعرفني
عفاف :: تصدقي انا كان نفسي اطلع الطلعة دي .. الراجل ده فلوسة زي الرز وهيعيشك في جنة
ولاء :: انتي هتقوليلي انا ؟ ههههههه مانا يابت اللي كنت معاه الصيف اللي فات وحكيالك
عفاف:: ايه الغباء بتاعي ده .. صحيح انتي اللي كنتي معاه انا اتلخبطت وكنت فاكرة البت نهلة هي اللي كانت معاع
ولاء :: بس عارفة ياعفاف اوحش حاجة في الراجل ده ايه
عفاف :: ايه ..؟؟
ولاء :: بيعشق نيك الطيز الصيف اللي فات مرحمش طيزي ... فشخني نيك في طيزي

عفاف :: يخرب بيت امك تصدقي انك هيجتيني
ولاء :: طب ايه ... ما تيجي نروح شقتي .. انا نفسي فيكي انا كمان
عفاف :: ياريت ... يلا بينا

عفاف راحت مع ولاء شقتها اللي في المقطم اللي عايشة فيها
ولما وصلو الشقة عفاف قالت انها هتدخل الحمام تاخد دش ساخن
ولاء طيب ادخلي وانا هجيب الفوط من الدولاب واجي اخد دوش معاكي
عفاف دخلت الحمام قلعت هدومها وفتحت الدش ونزلت تحت منة وهي مستمتعة بالمياه الدافيه اللي بتنزل علي جسمها وبتعدي بين وراكها وبين فلقة طيزها
ولاء كانت قالعة هي كمان ودخلت معاها تحت الدش
ولاء قربت منها وجابت الشامبو ونزلت منه علي ضهر عفاف .. ومسكت الليفة الناعمة وبقت عمالة تدعك علي ضهرها. والرغوة بقت علي كل جسمها
صوابعها نزلت لغاية بين فلقة طيزها
وبقت عمالة تحسس وتلعب في طيزها وخرمها
عفاف لفت وبقت وشها لوش ولاء
قربت منها وايدها اخدت رغوه من جسمها وحطتها علي جسم ولاء .. وهي بتحسس علي بزاها .. قربت منها
وشفايفهم بتعصر بعضها
ايد ولاء نزلت علي كسها ... وغاصت بين شفراتة
ااااااه اااااااااه. يا ولاء ااااااه
عفاف بتتحرك بكسها علي ايد ولاء
واخدت لسانها بين شفايفها وبدأت تمص وتبلع الريق اللي سايل منها
عفاف رفعت رجل علي قعدة الحمام والرجل التانية علي الأرض
ولاء نزلت علي ركبها وهي ساندة بأيدها علي ركبتة عفاف
وطلعت لسانها وبقت بتحركة علي كسها
اااااااح اااااااااااح اوووووف كسي ولع ياولاء

بعد ما بوظو اعصاب بعض في الحمام وتحت المياه
ولاء وعفاف خرجو وهما لفين الفوط علي جسمهم ودخلوا اوضة النوم
عفاف شالت الفوطة من علي جسم ولاء .. و ولاء شالت الفوطة من علي جسم عفاف
ولذقو في بعض وايدهم علي بزاز بعض.. وعفاف نزلت بشفايفها تحت رقبة ولاء وبلسانها بقت عمالة تلحس وتنزل لغاية ما وصلت لبزازها
فضلت تحرك لسانها علي حلمة بزازها وتاخدهم بين شفايفها تمص فيهم وترضعهم و ولاء عمالة تملس علي شعرها وعلي خدودها
ولاء وهي ماسكة ايد عفاف رجعت بضهرها للسرير ونامت علي طرف السرير .. فتحت رجليها وبقت بصباعها عمالة تحركة علي كسها وتتأوه
عفاف نزلت علي ركبها ودخلت بين فخادها وطلعت لسانها بره وراحت لكسها... وبقت بتلحس فيه وتنزل لغاية خرم طيزها
ولاء لفت رجليها حولين دماغ عفاف وبقت عمالة تطلع وتنزل بوسطها وعفاف عمالة تلحس كسها
شويه وعفاف نامت علي ضهرها و ولاء نزلت علي بطنها .. ودخلت بين وراكها وبقت عمالة تلحس هي كمان كس عفاف .. فضلت تلحس وتمص ظنبورها
ولاء طلعت نامت فوق عفاف .. وراحت تمص شفايفها اللي مش شبعانة منها .. وبقوا بيمصوا السنة بعض وكل واحدة مدخلة صوابعها في كس التانية
اهاتهم بقت هي المسيطرة علي ارجاء المكان .. وحركات اجسامهم بقت بتتسارع .. وكل واحدة فيهم فاشخة كس التانية نيك وهاريه
فضلو اكتر من ساعة مقطعين بعض من البوس واللحس والبعبصة وفشخ اكساسهم بأيدهم لغاية ما جابوا ميتهم وبعدين ناموا جنب بعض
.............عودة للدكتور ............

طلعت شقتي وانا بفكر ازاي اخويا يقبل ان مراتة تتخيل حد غيرة بينام معاها
وكمان هو اللي بيمثل الحد ده
وياتري مراتة كانت بتتخيل لمين .. وياتري بعد ما بيخلصوا ممارسة مراتة بتبصلة ازاي .. ياتري هي كدة شيفاه راجل ؟.. ميت سؤال وسؤال جه في دماغي ومش لاقي ولا رد للأسئلة دي

باب اوضتي خبط
انا:: مين
عامر :: انا عامر يابابا ممكن ادخل
انا قومت شلت اللاب في الدولاب وقعدت علي السرير وقولت له ادخل
عامر دخل وحاطط دماغة في الأرض
بابا انا عارف اني عملت حاجة غلط
وانا مش جاي علشان اخد اللاب
انا جاي اعتذرلك علي اللي عملتة والمنظر الزبالة اللي شفتني فيه
انا :: بص يا عامر انا مش عايز اعرف انت كنت بتكلم مين ولا هسألك ولا حتي جربت افتح اللاب لاني مش بفهم فيه بس اللي عايز اقولة ليك انك عملت حاجة خلت منظرك قدامي زيالة
ومش هقدر انسي ده غير لو انت اثبتلي انك بطلت تعمل ده
انا اتصدمت فيك صدمي عمري
وفضلت اكلمه عن القيم والمبادئ وعن الاخلاق اللي اتربينا عليها وايه اللي يصح واللي ميصحش
عامر :: دي اول مرة اعمل كدة ودي بنت عرفتها من الفيس واوعدك مش هكلمها تاني
انا :: بنت من الفيس ؟ هو الفيس فيه بنات كدة
عموما اتفضل علي اوضتك واللاب انا شلتة ... لما اتأكد انك اتعدلت هبقي ادهولك
تليفوني رن اخدتة من جنبي وبصيت لقيت المتصل صديقي الدكتور فودة
قولت ده جه في وقتة
انا :: الو تصدق كنت لسة بفكر اكلمك
فودة :: مش هتبطل النصب بتاعك ده
اللي بيفكر يتصل ايه اللي بيمنعة
انا :: هههههههه ماشي المهم انت فين .. انا مخنوق وعايز اخرج وافك علي نفسي
فودة :: انا بتصل بيك علشان اقولك اني في الكافيه
انا :: خلاص انا هلبس وهجيلك
فودة :: اه صحيح مفيش قطعة ل اخوك
انا :: قطعة ايه ؟ ااه تقصد الشيكولاتة
فودة :: ايوة ياعم
انا :: اه فيه حاضر هجبلك
فودة :: ماشي انا مستنيك
قومت فتحت المعمل واخدت من التلاجة قطعتين شيكولاتة ونزلت اخدت عربيتي وروحت علي الكافيه
قابلت صديقي فودة سلمت عليه وقعدت .. طلبت قهوة زيادة
فودة :: جبتلي الشيكولاتة
انا :: ايوة يا عم خد .. قطعتين مش قطعة
فودة :: حبيبي يا وليد .. ايوة كدة
انا :: اي خدمة .. المهم انت اخبارك ايه
فودة :: تمام يا صاحبي .. انت اخبارك ايه .. ومش ناوي تتجوز بقي
انا :: اتجوز ؟ لا ياعم مش في دماغي خالص دلوقت
فودة :: ليه ياعم .. اتجوز بدل ما تلاقي العمر بيفوت منك .. علي الاقل تلاقي واخدة تهتم بيك لو مرضت
انا :: لما النصيب يجي بقي .. بقولك ايه يا فودة في حاجة كدة مش فاهمها
فوده :: خير يا صاحبي
فيه واحد اعرفة دكتور معايا في المستشفي اللي شغال فيها عرفت بالصدفة انة لما بينام مع مراتة .. بيتخيلوا ان شخص تاني خالص هو اللي بيمارس الجنس مع مراتة
فودة :: تقصد ان جوزها ديوث ؟
ولا بيعملوا كدة من باب التغير ؟
انا :: تغير ؟ مش فاهم
فودة :: بص في ناس بيكون عندها ملل جنسي بيحس ان مفيش جديد وده بيقتل الرغبة الجنسية جواهم .. فبيعملو ايه علشان يقتلوا الملل ده
يبتدو يغيرو طريقة الممارسة بالتخيلات الجنسية والتمثيل
يعني مرة هو يمثل انة حرامي ودخل يسرق الشقة فشافها واغتصبها .. او يتخيلوا واحد تالت معاهم.. او يتخيلو ست معاهم.. وكدة يعني
انا :: طب وانت شايف ان ده طبيعي
فودة :: من وجه نظري لا مش طبيعي
واكيد في خلل سلوكي وغالبا ده بيتولد من كثره مشاهدة الافلام الجنسية
انا :: تقصد ان دي بتكون رغبة حقيقية جواهم بسبب مشاهدتهم الافلام الجنسية
فودة :: بالظبط كدة .. رغبة داخلية جواهم وممكن مع الوقت التخيل ده يتحول ل امنية ملحة جواهم . وده فيه خطورة علي استمرار العلاقة بينهم
لانهم ممكن ياخدو خطوة ايجابية في لحظة ضعف .. وبعد ما يحصلوا علي متعتهم ونشوتهم يبدأو يفوقوا .. والعلاقة الزوجية تتحطم وكل واحد فيهم هيشوف التاني يا خاين ... يا ديوث... وغالبا هيحصل طلاق .. وفضيحة
انا :: بس دول بقالهم سنين متزوجين
وعندهم بنت عروسة علي وش جواز
فودة :: يبقي الأتنين قابلين وعندهم نفس الرغبة ...


الجزء الرابع عشر
...............
اميرة ::يا ابتسام اتصلي بمندوب شركة ... شوفيه مجاش ليه لغاية دلوقت.. الكريمات عندنا قربت تخلص
ابتسام :: حاضر يا اميرة
اميرة :: شوفيلي سيدة كدة فوق بتعمل ايه علشان تنزل تعمل المسك لمدام امال
ابتسام طلعت ل سيدة فوق في غرفة تبديل الملابس مع عروسة بتغير ملابسها وقالت ليها انزلي علشان تعملي المسك ل مدام امال
سيدة نزلت وابتسام اتصلت بمندوب الشركة وقالها انة هيجي بكره بالليل
ابتسام :: يا اميرة المندوب بيقولك هيجي بكره بالليل
اميرة :: نعم .. لا طبعا بكره مش هينفع .. انتي ناسيه اننا بكره قافلين علشان رايحيين الحفلة اللي عملاها ولاء
ابتسام :: يا شوقي مدام اميرة بتقولك اننا بكرة قافلين .. ياريت تيجي النهاردة
اميرة :: انا طالعة عند ولاء شوية ونازلة لو فيه حاجة رني عليا .. وانتي يا ابتسام بعد ما تخلصي ماسك مدام امال .. انتي متعمليش حاجة وخليكي مع العروسة .. وانتي يا سيدة شوفي البنات اللي تحت ايدك . شغليهم
اميرة طلعت الأتيليه ل ولاء
اميرة :: ازيك يا ليلي
ليلي :: ازيك يا اميرة
اميرة :: امال ولاء فين
ليلي :: في الحمام
اميرة :: ما تعمليلي كوباية قهوة حاسة دماغي هتنفجر
ليلي :: اجبلك حباية للصداع ..؟
اميرة :: ياريت لو عندك
ليلي راحت جابت حباية مسكن للصداع وجابت ماية ل اميرة وراحت تعمل القهوة ليها
ولاء خرجت من الحمام
ولاء :: ايه ده اميرة .. طالعة بدري يعني .. ايه مفيش شغل في الكوافير ولا ايه
اميرة :: لا فيه بس والمحل تحت يضرب يقلب بس انا حاسة دماغي فايرة وعندي صداع رهيب
ولاء :: لا الف سلامة ابعت ليلي تجبلك حاجة للصداع من الصيدلية
اميرة :: لا ليلي ادتني دلوقت حباية
ولاء :: الف سلامة عليكي يا جميل
اميرة :: انش**** تسلمي يا ولاء
ولاء :: انتي بكره شغالة نص يوم مش كدة
اميرة :: بكره هنشتغل لغاية العصر وبعدين هنقفل .. وانتي
ولاء :: لا انا بكره مش جاية خالص .. انتي عارفة بقي هكون مسحولة بكره
اميرة :: انتي عملتي ايه صحيح في الفيلا اللي اشترتيها
ولاء :: اهو و**** بالعة كمية فلوس رهيبة ولسة اعتبر معملتش فيها حاجة
اميرة :: لسة امبارح انا وسيدة وابتسام كنا بنتكلم مع بعض طق في دماغهم عايزين يشترو حتة ارض كبيرة ونبني عليها فيلاتين ونأجرهم
ولاء :: اه عايزينهم مشروع استثماري يعني
اميرة :: ايوة احنا يعني هنعيش بطولنا في فيلالا يا ولاء
ولاء :: تصدقي انا كمان فكرت في الموضوع ده خصوصا اني انا كمان عايشة لوحدي وشايفة موضوع اني اتنقل في الفيلا لوحدي دي هتبقي صعبة عليا
اميرة :: بقولك ايه صح يا ولاء اديني عنوان العيادة بتاعة الدكتور اللي بتشكري فيه ده
ولاء :: تقصدي الدكتور وليد ؟
اميرة :: معرفش اسمة ايه .. اللي هو بتاع النسا
ولاء :: اه هو الدكتور وليد .. خير يا اميرة
اميرة :: خير بس انا بقالي كام يوم بنزف وبعت جبت الحقنة بتاعة النزيف وخليت سيدة ادتهالي وبرضو النزيف لسة زي ماهو
ولاء :: ماشي هبعتلك العنوان ورقمة علي الواتس بس هو اجازة كام يوم ومعرفش هيفتح امتي .. اقولك هو كدة كدة بكره جاي الحفلة انا هكلمة وانتي موجودة
اميرة :: جاية الحفلة؟ ... اشمعني ؟ هو من اصدقائك
ليلي :: القهوة يا اميرة
اميرة :: تسلم ايدك يا ليلي
ولاء :: تقدري تقولي حاجة زي كدة .. او بمعني اصح علي اعتاب انة يبقي من اصدقائي خصوصا انة شخصية اجتماعية
تليفون اميرة رن
اميرة :: سيدة بترن عليا يظهر في حاجة تحت
الو ايوة ياسيدة في حاجة
سيدة :: بنتك احلام عايزة تكلمك
اميرة :: هاتيها طيب .. ايوة يا احلام
احلام :: الو يا مامي انتي فين
اميرة :: انا عند طنط ولاء يا حبيبتي
احلام :: انا عايزة اطلع اقعد معاكي
اميرة :: انا نازلة خلاص يا حبيبتي
خدي فلوس من طنط سيدة وهاتي ليكي حاجة من السوبر ماركت علي ما انزل
اميرة قفلت مع بنتها وقالت ل ولاء طيب انا هنزل بقي لحسن احلام هافضل تزن ومش هتسكت غير لو شافتني قدامها
تسلم ايدك يا ليلي علي القهوة
ليلي :: **** يسلمك يا اميرة
ولاء :: ماشي وانا هستناكي انتي والبنات بقي بكره
........................

الساعة 7 جالي تليفون من اخويا شريف
انا :: الو ايوة ياشريف
شريف :: انت في نزلت العيادة ؟
انا :: لا مانا واخد احازة اسبوع علشان هند جوزها خرج من الحبس وانا اديتها اجازة اسبوع
شريف :: اه صحيح دانت كاتب ورقة ومعقلها علي باب العيادة
طب انت تحت يعني
انا :: اه تحت في حاجة ولا ايه
شريف :: طب انا هنزلك ..
اول ما قفلت مع شريف حسيت برعب
وجه في دماغي انة عرف بطريقة او بأخري باللي بين بنتة نسمة وبين ابني عامر .. وقولت هتخرب بينا
شوية جرس الباب ضرب وعامر ابني خرج من اوضتة وراح يفتح

شريف :: ازيك يا عامر .. عامل ايه يا حبيبي
عامل :: الحمد لله ياعمي .. اتفضل
شريف :: بابا فين ياعمار
عامر :: في اوضتة هروح اندهلة
عامر :: عمو شريف بره في الصالون عايزك
انا :: حاضر هاجي .. روح اعمل كوبايتين شاي
لبست ترنج بدل الشورت والفنلة
وخرجت قابلت اخويا
ازيك يا شريف
شريف :: تمام يا وليد ... اخبارك انت ايه
انا :: اهو ماشي الحال
عامر دخل بصنية الشاي وحطها علي الطرابيزة وخرج
شريف :: بقولك ايه يا وليد .. الشيكولاتة اللي ادتني منها .. لسة فيه منها عندك
انا اخدت نفسي وحسيت ان هم اتشال من علي صدري
ابتسمت وقولت له .. ايه هي الشيكولاتة عملت شغل
شريف :: دي فيها سحر
انا :: مش عارف فيه حتة جوا ولا مفيش ثواني هروح اشوفلك
دخلت المعمل جبت قطعتين له من التلاجة اللي كانت مليانة علي اخرها ورجعت ل شريف
انا :: حظك حلو يا شريف لقيت اتنين
شريف اخد الشيكولاتة مني وحطها في جيبة
انا مش عارف يا اخي الأجانب دول دماغهم معمولة من ايه ... شوف بيصنعوا المعجزات واحنا مش عارفين نعمل ابره
انا :: بس دي مصنوعة بعد علم يا شريف اكيد اللي صنعها عالم في مجال الطب وعامل فحوصات وابحاث علي جسم المرأة وعارف ايه المواد اللي بتدخل الجسم بتاعها وبترفع الشهوة عندها.. الحكاية مبنية علي العلم
شريف :: ماانا عارف وده اللي اقصده انهم بعلمهم بيصنعوا المستحيل او المعجزة ومش بس علي الشيكولاتة .. انا كلامي علي مجالات كتير وتطور الصناعة .. حتي الزراعة طورو فيها
انا :: بردو كلة مبني علي العلم
شريف :: يعني احنا معندناش علماء ؟
انا :: لا عندنا .. بس مفيش اهتمام لا بالعلم ولا بالعلماء
شريف : فعلا .. دي مشكلتنا وهتفضل مشكلتنا ... يلا اسيبك انا
انا :: ماشي يا شريف
شريف طلع وانا شغلت التليفزيون شوية وبعد شوية قومت فتحت اوضة الاولاد علشان اشوفهم بيعملو ايه
لقيت عامر قاعد في البلكونة بتاعة الاوضة ومحسن مشغل فيلم اجنبي اكشن علي اليوتيوب

حاسس بملل وذهق .. فتحت تليفوني واتصلت بحنان فضلت اتكلم معاها بتاع ساعة وبعدين دخلت الأوضة
فتحت اللاب وبقيت عمال اقرا باقي الرسايل اللي بين عمار ونسمة
وبعدين قومت جبت كابل الشاحن وصلتة بالتليفون وباللاب وحملت الصور بتاعة نسمة علي تليفوني .. علشان عارف اول حاجة عمار هيعملها لو اخد اللاب انة هيمسح الصور دي
.......... القصة في فيلا مريم ...........

شيري :: لا يا حبيبتي اكيد هاجي
ولاء :: واكيد حبيبي قلبي مريم جاية معاكي
شيري :: انا قولت ليها يا ولاء وهي قالت هتيجي .. ما تتصلي بيها انتي
ولاء :: بس كدة حاضر يا حبيبتي .. وبالمناسبة مدحت جنبي وبيسلم عليكي اوي
شيري :: ههههههههه ماشي يا ولاء بس لما اشوفك
ولاء :: هههههههه حبيبتي .. خلاص انا هقولك باي يا قلبي وهتصل بميريم دلوقت
مريم بعد ما ولاء كلمتها نزلت .. وكانت مامتها قاعدة في الصالة مولعة سيجارة وزجاجة الوسكي قدامها
مريم :: ولاء لسة قافلة معايا كلمتني علشان الحفلة بتاعة بكرة
شيري :: اه ماهي كلمتني انا كمان وانا اللي قولت ليها تكلمك
مريم قاعدة قدام مامتها وحاطة رجل علي رجل
شوية ملاك جه من بره وقعد معاهم
مريم :: ايه يا صايع من صباحية ربنا بره
ملاك :: كنت خارج مع صحابي ياستي في ايه
مريم :: صحابك دول اللي منهم جمال مش كدة ههههههه
ملاك :: اكيد طبعا بس بتضحكي ليه
مريم :: لا بس افتكرت المصيف اللي قابلنا فيه صاحبك جمال.. ده كان من كام سنة تقريبا من تلات او اربع سنين
ملاك :: اه هو تقريبا كان في الوقت ده
مريم :: . الا صحيح ياماما
فاكرة المصيف ده
شيري :: مصيف ايه ؟
مريم :: مامتك وصلت يا ملاك هههههههه
ملاك :: هي بتشرب من امتي ... الأزازة خلصانة
شيري :: وصلت فين ؟
مريم :: ههههههههه دي سكرانة طينة
ملاك :: اما اخدلي انا كمان كاس
مريم :: وانا هروح اجيب التلج من التلاجة لحسن الدماغ محتاجة هي كمان تفصل زي مامتك
مريم راحت المطبخ جابت كاسين وجابت التلج وازازة وسكي تانية
وشوية مزه لوز وفسدق
وقعدت وبقت عمالة تشرب هي وملاك وشيري
بعد ما نص الأزازة خلصت كان ملاك هاج علي امه وعلي اختة مريم
قام وراح قاعد بينهم علي الكنبة
شيري كانت قاعدة بقميص نوم خفيف وفخادها عريانة ونص بزازها باين من سبعة القميص .. ومريم كانت لابسة ترنج شورت ضيق ومش لابسة لا اندر ولا سنتيان من تحت الترنج
وملاك لابس تيشرت ابيض نص كم وبنطلون چينز
ملاك حط ايده علي فخاد مامتة وبقي عمال يحسس علي فخادها وايده بتدخل بين فخاده.. مريم شايفة ملاك واول مرة تكون قاعدة بالقرب ده وهي شايفة اخوها بيهيج علي امة
صوابع ايده وصلت لغاية الأندر وبتتحرك براحة علي الكلوت الشبكة اللي لابساه
اتعدل وراح طالع بأيده علي بزازها وبقي عمال يحسس عليهم
شيري حاسة باللي بيعملة ملاك ومش قادرة تمنعة لانها حاسة بوجود مريم بس الخمرة مخليه اعصابها سايبة
ومستسلمة للي بيعملة ملاك
مريم رفعت رجل علي مسند الكنبة وايدها دخلت تحت شورت الترنج وبقت عمالة تتحرك علي كسها
وملاك عمال يلعب في كس مامتة ودخل صوابعة من تحت الأندر بتاعها وعمال يحسس علي زنبورها
شيري من الأثاره وحركات صوابع ملاك علي كسها بدأت تمسك وتفعص في بزازها وتتأوه
ملاك قام وشد الطرابيزه وبعدها بعيد ونزل علي ركبة تحت رجل مامتة اللي طلعتهم علي الكنبة وفتحت رجليها ل ملاك علشان ياخد راحتة في اللعب والتحسيس في كسها السخن واللي بدأت تحس بنبضة .. وملاك باعد حز الكلوت وشفرات كسها بانت منة
قرب منه بلسانة ولمس كسها
اااااااه ااااااااااااااه
مريم قامت وقلعت الشورت اللي لابساه وبدأت تدخل صوابعها جوا
حالة من الهياج انتاب الأم والأبنة .. والأخ مستمتع بكس مامتة شيري وعمال يلحس فيه بلسانة وشيري عمالة تتأوه وتفعص في بزازها بأيدها
ملاك قام وقلع التيشرت والبنطلون الچنيز وقعد بالبوكسر ورجع نزل علي اللارض وكمل اللي كان بيعملة في كس مامتة ومريم راحت نازلة قاعدة جنب اخوها علي الأرض ومسكت زبه اللي كان منتصب وبقت عمالة تدعك فيه بأيدها كأنها بتضرب عشرة
ملاك قام وقف قدام اختة اللي قاعدة علي الأرض وزبه بقي قدام شفايفها وميل علي مامتة وطلع بزازها من القميص وبقي بيرضع ويمص في كل بز شوية ومريم تحت ماسكة زبه وعمالة تمص وترضع فيه وصوابعها داخلة في كسها وبتنيك نفسها
ملاك بقي عمال يدخل ويخرج زبه في بوق اختة الممحونة وهي بترضع فيه وهايج علي اخرها ونزلت تلحس وتشفط في بيضانة
ااااااااح اااااااح .. ااااااه يا ملاك زبك واقف اووووي .. ايه ده. ااااااوووووف
وشيري ماسكة دماغ ابنها وهو بيمص حلمات بزاها وبدوس عليه علشان يرضعهم اووووي
ملاك مسك ايد مامتة واخدها الاوضة ومريم راحت معاهم
طلعو التلاتة علي السرير شيري نامت علي ضهرها وفتحت رجليها وملاك مفلئس ودماغة بين وراك مامتة ولسانة بيلحس كسها وبيبعبص طيزها بصباعة
ومريم ماسكة زبه من وره ولفاه من ناحية طيزه وعمالة تمص الراس .. وتطلع بلسانها تلحس خرم طيز ملاك
اااايه ده يا ملاك .. انت خرم طيزك شكلة فظيع .. هو انت خول ياض وانا معرفش... وعمالة تحرك لسانها علي خرمة وبأيدها بتدعك في زبه
مريم حست ان ملاك مستمتع بلحس طيزه وحست انة عايزها تبعبصة
راحت بصباع ايدها اللي في النص
لخرم طيزه وبدأت تداعب خرمة براحة
وهي بتدعك في زبه اللي وقف اكتر واشتدت عروقة ووووووهوووب رشقت صباعها في خرم طيزه
ملاك اتنفض وجسمة اترعش رعشة خفيفة وكل عروق جسمة اتشدت
بعد ما مريم هرت ملاك اخوها بعبصة ولعب في زبه وطيزه قامت وراحت نايمة جنب مامتها وفتحت رجليها وهي عمالة تدعك بصوابعها في كسها
وملاك دخل بين فخاد ماماته وحط زبه علي كسها وبدأ يدوس لغاية ما زبه بقي بالكامل جواها
ااااااه اااااااه نكني اووووي اوووووي يا ملاك .. اااااااااه .. كسي مولع نارررررر
ملاك شغال ينيك في امة الشرموطة واختة اللبوه نايمة جنب امها وعمالة هي كمان تنيك نفسها بصوابعها وتفعص في بزازها بأيدها
ملاك نام علي مامتة وزبه شغال ينيك في كسها وراح واخد شفايفها بين شفايفة وبقي بيعصرهم ويمصهم وبصوابع ايده بيفرك في بزازها
بعد ما فشخ امة نيك شال زبه من كسها وراح للبوة التانية علشان يشبع منها هي كمان.. فتح رجليها ... مريم مسكت زبه وحطتتة علي كسها ولفت ايدها حولين رقبتة وشدتة عليها علشان تاخد شفايفة بين شفايفها
وملاك بينزل بزبه جوا كسها لغاية مابقي كلة جواها
مريم بتاكل في شفايفة وهو شغال ينيك فيها .. طالع نازل بزبه في كسها
وشيري بتنيك كسها بأيدها
ملاك شال زبه من اختة ونام علي ضهره وطلب من امه تقوم وتقعد علي زبه
شيري قامت وقعدت علي زب ملاك ومريم راحت قايمة وقعدت بكسها وهي سانده علي ركبها فوق شفايف ولسان ملاك
ملاك شغال يلحس في كس اختة ... ومامتة عمالة تطلع وتنزل علي زبه
ومريم قربت من مامتها واخدت شفايفها وبقت عمالة تمص فيها
ملاك مسك مامتة من وسطها وبقي هو اللي عمال يطلع وينزل بوسطة وزبه وبينيك مامتة لغاية ما حس انة خلاص هيجبهم
مريم نزلت نزلت علي زبه بعد ما شيري قامت وبدأت تدعك فيه لغاية ما جاب لبنة علي وشها
مريم وشيري الأتنين قعدو تحت زب ملاك وبقت كل واحد تاخد زبه تمص فيه شوية وتاخد اللبن اللي نازل منه تمصة وتبلعة
ونامت مريم وشيري وملاك جنب بعض .. ودي كانت اول مرة ملاك ينيك فيها امة واختة مع بعض

....... المشهد بين بسمة وعامر .......
عامر وبسمة كانت اغلب مقابلتهم بتكون في الشقة اللي في الدور الخامس .. وكل واحد فيهم معاه نسخة من المفتاح .. عامر لطش المفتاح من باباه وعمل عليه نسختين .. نسخة معاه .. ونسخة مع بسمة
وطول ما الشقة فاضية ومفيش حد من عماتة جت .. بيتقابل هو وبسمة فيها .. لان مفيش حد بيطلع الشقة غير قليل جدا .. لتروقيها

بسمة قابلت عامر علي السلم وهو نازل ::انت يا زفت عمالة اكلمك علي الشات بتاعنا مش بترد ليه
عامر :: اطلعي الشقة بتاعتنا .. مش هينفع الكلام هنا
بسمة طلعت الشقة وبعد شوية عامر حصلها علي فوق
بسمة :: في ايه بقي مش بترد علي رسايلي ليه علي الشات .. وكمان الرسايل اللي ببعتهالك علي الواتس مش بتوصلك ليه
عامر :: بابا قفشني وانا بكلمك فيديو وكان منظري خرا وانا مطلع زبي
بسمة :: لطمت يا نهار اسود ... عمي وليد شافك ... يالهوي يا عامر .. دلوقت عمو اكيد هيقول ل بابا
عامر :: بابا ميعرفش اصلا انا كنت بكلم مين .. اوعي يا بسمة تكوني بعتي رسايل لحسن هو اخد مني اللاب في ساعتها
بسمة :: يانهار طين وبعدين يا زفت انت .. طب الصور اللي بعتهالك في الشات لسة موجودة
عامر :: ايوة موجودة وربنا يستر وميشفهمش .. بس اللي مطمني ان بابا مش فاهم في اللاب وانا متأكد انة لغاية دلوقت مشفش حاجة
بسمة :: يا عامر انت لازم تتصرف وتمسح الشات ده قبل ما عمو يشوف الصور .. وانا معرفتنيش ليه علي الواتس
عامر :: انا ساعتها مسحت رقمك من الفون ومسحت الواتس علشان قولت اكيد هيجي ياخد الفون ويقلب فيه
بسمة :: انت دلوقت تطلع وتشوف اللاب عمو شايلة فين وتمسح كل اللي فيه
عامر :: دلوقت مش هينفع .. بكره لما يروح المستشفي انا هدور في الاوضة وهعمل كدة

بسمة :: انا مش عارفة انت كنت مستني ايه ..كان لازم تعمل كدة اصلا
وبعدين انا كنت كل شوية انبه عليك تمسح الصور والمحادثة اللي بينا علشان كنت خايفة ان ده يحصل ربنا يستر بقي
عامر :: قرب منها وضمها لصدره وقالها علي فكرة انتي وحشتيني اوي
بسمة :: انت ياعم في ايه ولا في ايه
عامر :: يعني انا موحشتكيش ؟
بسمة :: انا هنزل قبل ما ماما تلاحظ اني مش موجودة
عامر :: يابت بقولك وحشاني .. تعالي بس
وراح ذانقها في الحيطة ولذق فيها وبقي عمال يبوس فيها في شفايفها وتحت رقبتها وايده علي بزازها عمال يفعص فيهم
بسمة :: امممم اوعا بقي يا عامر مش هينفع دلوقت خالص
عامر :: طيب علشان خاطر مصي زبي بس انا علي اخري
عامر طلع زبه من بنطلون الترنج ونسمة قالت له انا عارف انة مش هتسبني غير لو جبتهم
نزلت علي ركبها ومسكت زب عمار وفضلت تمص فيه وتلحس في بيضانة اكتر من ربع ساعة لغاية ما عامر جابهم في بوقها .. ونسمة بلعت لبنة ونضفت زبه. وبعدين نزلت .. وعامر نزل لصحابة


الجزء الخامس عشر
.....................
يوم الحفلة الساعة 2 بعد الضهر ولاء كلمتني واكدت عليا ميعاد الحفلة وعنوان الشقة بتاعتها وقولتلها اني فاكر طبعا واكيد هحضرها
كنت خلاص قربت امشي واروح من المستشفي فاضل كشف واحد وبعدين همشي
خلصت الكشف واخدت الممرضة شربات معايا ومشينا

روحت البيت وقبل ما اطلع شقتي اتصلت بحنان علشان اشوفها فاضية ولا لا واطلع ارزعها زب .. لكنها قالتلي ان عندها غسيل بالكوم ومش هينفع النهاردة خالص
عديت علي بابا وكانت امل وبنتها بسمة عند بابا
وطبعا الصورة اللي في دماغي عنهم اتغيرت 180درجة. بقيت بشوف امل مرات اخويا بنظرة غير اللي كنت بشوفها بيها قبل كدة.. ورغبتي في اني انام معاها بقت موجودة
اه هي مش زي حنان لا في الشكل ولا في السن ولا حتي في اهتمامها بمظهرها
لانها من اصل فلاحي بس امل كان جسمها مربرب كدة وطيزها وبزازها كبار وكانت علي طول بتلبس عبايات سودة واوقات كانت بتنزل بأسدال .. قماشة الأسدال او العبايات ديما بتبرز تفاصيل جسمها المربرب
سلمت عليها عادي وسلمت علي بسمة وحسيت ان بسمة خايفة مني .. جالي احساس ان عامر قالها .. وده الطبيعي انة يقولها .. تعمدت اني اهزر مع بسمة هزاري اللي متعود اهزرة معاها علشان اوصل ليها اني معرفتش حاجة
سألت امل.. عامر ومحسن منزلوش ؟
امل :: محسن فوق وعامر كان لسة هنا وخرج مع اصاحبة
قعدت شوية وعيني مش نازلة من علي طيز وبزاز امل .. ومعرفش ليه كنت متعمد اني اخليها تاخد بالها من نظراتي اللي بتاكل جسمها
امل :: اروح اعملك لقمة تاكلها
انا :: ماشي .. هما الاولاد اتغدو
ماما :: ايوة يابني انا حطتلهم الغدا واتغدو
اتغديت وشربت الشاي وطلعت الشقة
دخلت اوضتي قلعت هدومي واخدت الترنج من الشماعة . وطلعت علي السرير علشان انام.. لفت نظري بنطلون واقع علي الأرض ودرفة الدولاب مواربه وخارج منها من تحت قميص
عرفت علي طول ان عامر دخل اوضتي ودور علي اللاب
قومت جبت اللاب من الدولاب وفتحتة ودورت علي الفولادرات
لقيته مسح كل الفولادرات وحذف برنامج الشات
رجعت اللاب مكانة .. ورجعت عالسرير ونمت

صحيت الساعة 7 قومت اخدت دش نديت علي عامر .. قولت له اعملي كوباية قهوة علي ما البس هدومي
لبست هدومي وخرجت ..كان عامر عاملي القهوة ... قعدت اتكلمت معاه شوية
وطلبت منة انة يوعدني ان يقطع علاقتة بالبنت بتاعة الفيس واني شايفة راجل وهتعامل معاه علي الاساس ده وقولت له خد اللاب من دولابي هتلقيه في الدرفة اللي في النص
عامر طبعا افتكر اني معرفتش اي حاجة بدليل اني رجعت له اللاب وفاكر ان حوار البت بتاع الفيس دخل عليا
وعدني وحلف 100 يمين انة مش هيكلمها تاني .. وانا قولتله اني انا كمان مش هدور وراه واني هعتمد علي وعده ليا

شربت القهوة ونزلت وانا علي السلم اتصل بيا صاحبي الدكتور فودة وهو زعلان جدا ان الشيكولاتة اللي اخدها مني مش عارف هو حطهم فين وفضل يترجاني ادور علي واحدة بس علشان عايز يقضي ليلة حمره مع مراتة
قولت له خلاص بصراحة انا كنت شايل قطعة ل واحد حبيبي بس متغلاش عليك
انت فين دلوقت اعدي عليك وانا ماشي اديهالك
فودة :: انا الأسكندرية وهتحرك من هناك كمان ساعتين يعني هبقي في القاهرة علي الساعة 12
انا :: حظك حلو انا كنت نازل علي السلم رايح حفلة لجماعة اصدقاء واحتمال ارجع من هناك علي 12
بردو خلاص انا هطلع اجيب الشيكولاتة اخليها معايا وبعد الحفلة نتقابل اديهالك واروح
فودة :: تسلم يا وليد .. بجد مش عارف اقولك ايه
انا :: ولا اي حاجة .. سلام انا هطلع ونتقابل بعد ما تيجي

طلعت تاني جبت قطعة الشيكولاتة وبعدين نزلت اخدت عربيتي وروحت علي العنوان اللي ولاء بعتتهولي علي الواتس
اول ما وصلت الشارع اللي فيه شقة ولاء اتصلت بيها وقولتلها انا تحت العمارة
ركنت العربية و ولاء بصت عليا من بلكونة شقتها وشاورت ليا
طلعت الشقة وضربت الجرس.. لقيت ولاء فتحت الباب وهي لابسة فستان اقل ما يقال عليه انة فاجر
فستان تحس انة قميص نوم
باللون الوردي الفاتح والقماش اللامع، وهو بدون كتفين، ..منتصف الصدر الأيمن قطعة من الدانتيل الأسود، مع حمالة من الدانتيل ايضاً، والخصر بحزام من الستان الأسود اللامع، والتنورة من طبقات القماش الوردي الفاتح مع الدانتيل يزيّن منتصفه الأيمن
سلمت عليا وهي مبتسمة وانا موهوم من منظر فخادها والفستان اللي هينطق عليها
دخلت لقيت جوا الشقة مدحت اللي عرفتني عليه في حفلة مريم .. لابس بدلة سودة شيك جدا بتلمع وماسك في ايده كاس خمره سلم عليا وكانت عفاف هي كمان خارجة من اوضة لابسة فستان اخضر صدر الفستان باللون الفضي المات والمطرز باللون الأبيض والأخضر، بينما التنورة القصيرة باللون الأخضر ويصل طولها حتى منتصف الأرداف
اول حاجة جت في بالي .. هو انا جاي حفلة ولا جيت شقة دعارة
ايه الفساتين دي .. وايه الناس دي .. معقول فيه ناس كدة ..
عفاف جت سلمت عليا وباستني
ازيك يا دكتور .. كنت هزعل اوي لو مكنتش جيت النهاردة
انا :: لا طبعا هو انا اقدر علي زعلك
ولاء :: النهاردة بقي مفيش حاجة اسمها مش بتشرب
انا :: انا لا ارجوكي انا فعلا مش بشرب
عفاف :: لا الليلة مفيش الكلام ده .. انت الليلة في ضيفتنا .. وهتسيب نفسك خالص لينا
انا :: ههههه ماشي بس هشرب كاس واحد علشان مزعلكمش
موسيقي هادئة شغالة والجو جميل ومش شايف ناس جت لدرجة اني حسيت بأحراج اني جيت بدري
شوية جاتلي واحدة ايه في الجمال
. والجسم اللي يهيج اي حد عليه بمجرد ما يشوفة وهي جايبة كاس ليه
ولاء :: ليلي صديقتي و معايا في الأتيليه
انا :: اه اهلا وسهلا ليلي ... وطيت علي ايدها بوستها .. زي ما بيعملو بتوع الأتيكيت
عفاف :: ايه يا دكتور هتفضل ماسك الكاس كدة ما تشرب هههه
انا :: هههههه حاضر ياستي
مدحت :: انا سمعت عنك كتير من ولاء وطبعا سعيد اني قابلتك للمرة التانية
انا :: انا اسعد استاذ مدحت
شويه جرس الباب ضرب .. ولاء راحت
فتحت الباب
وشوفت 3 مدامات افتكرت اني قابلتهم في الحفلة بتاعة مريم
ولاء سلمت عليهم وباستهم .... وجابتهم علشان تعرفهم بيا تاني لانها عارفة اننا متقبلناش غير مرة وممكن ميكنش حد فينا فاكر التاني
ولاء :: مدام اميرة .. ابتسام ... سيدة
انا :: اهلا مدام اميرة .. اهلا ابتسام .. اهلا سيدة
ولاء :: دول بقي مقولكش .. اكتر حد قريب من قلبي وكمان فاتحين الكوافير اللي تحت الأتيليه
انا :: اه مانا فاكر اني اتعرفت عليهم يوم حفلة مدام مريم
اميرة :: انا سعيدة اني اتعرفت عليك ومن حسن حظي اني اتقابل بحضرتك النهاردة
انا :: ده شرف ليا انا
ليلي جابت صنيه مليانة كاسات وسكي
انا :: لا لا انا كدة حلو اي
مدحت :: ايه يا دكتور احنا النهاردة في حفلة وكلنا جايين علشان ننبسط
عفاف :: شكلك عايز تزعلنا بقي
انا :: ههههه لا مقدرش طبعا
اميرة :: لا يا حبيبتي اعفينا الحفلة دي من الشرب
ليلي :: تعالي بقي شوفي صحابك يا ولاء
ولاء :: اميرة .. سيدة .. ابتسام .. الليلة مفيش حاجة اسمها مبشربش
انا :: ايوة اللي يمشي عليا يمشي عليكم
اميرة :: خلاص يا بنات النهاردة علشان خاطر ولاء والدكتور هنشرب
ولاء كلمت مدحت وقالت له .. اتصل بشيري شوفها مجتش ليه لغاية دلوقت هي ومريم
مدحت :: حاضر . خرج البلكونة ورجع بعد عشر دقايق وقالها ان مريم وشيري تحت بيركنوا عربياتهم
وكمان البنات جايين
ولاء :: اه صحيح يا دكتور .. اميرة انا اديتها عنوان العيادة بتاعتك ورقم فونك علشان عايزة تجيلك تكشف لان عندها مشكلة
اميرة :: لا خلاص يا ولاء المشكلة راحت والحقنة وقفت النزيف من امبارح.. بس ده ميمنعش اني هحتفظ برقمك لو معندكش مانع
انا :: لا طبعا معنديش اي مانع وحضرتك تشرفيني في العيادة في اي وقت
علي الساعة 11 كانت الشقة مليانة بالبنات والمدمات
واتعرفت علي نعيمة .. وحنان .. ونهلة .. دول اللي شغالين كمان في الأوتيل مع مدحت وعفاف .وجالي احساس داخلي اني موجود في شلة بتربطهم حاجة مش مزبوطة

شيري ومريم وقفوا معايا شوية حلوين وقعدنا نظهر ونضحك مع بعض وحسيت واحنا واقفين ايد شيري اكتر من مرة تخبط في زبي وهي عاملة انها مش حاسة اصلا ولا واخدة بالها

لغاية نص الحفلة كدة شيري ومريم استأذنوا انهم يمشوا .. ولقيت شيري ميلت علي وداني بتقولي انها بتتمني اني ازورهم في الفيلا
انا :: حاضر اكيد هزوركم

وبعد نص ساعة كمان .. البنات اللي شغالين في الأوتيل مع مدحت وعفاف استأذنوا ومشيوا


طول الحفلة ولاء وعفاف عمالين يقدموا ليا كاسات الخمرة لغاية ما حسيت نفسي غبت عن الدنيا ومش عارف انا فين ولا قادر اصلب طولي
وسكرت وخرفت وكلة بقي بيضحك علي كلة ومش فاهم اي حاجة في اي حاجة .. واللي عرفتة اني لما سكرت واميرة وابتسام وسيدة كمان سكرو علشان بقالهم سنين مش بيشربوا ولو شربوا بيشربوا خفيف .. كاس او كاسين بالكتير مش بيشربوا بالكمية المهولة اللي شربوها
ومدحت استغل سكر اميرة واخدها الأوضة ومارس معاها الجنس طول الليل وعفاف اخدت البنات ابتسام وسيدة ومعاها ليلي اوضة تانية
ومارسو معاهم السحاق
وكانت مريم ومامتها مشيوا من الحفلة ..قبل كل ده بحوالي ساعة ونص
ولاء قعدت جنبي علي كنبة الصالة وقلعتني البدلة والجزمة وهي بتحطها علي الكنبة جنبي... قطعة الشيكولاتة وقعت من جيب الچاكت بتاع البدلة
ولاء :: ايه ده انت من عشاق الشيكولاتة
انا .. ولاني سكران ومش في وعيي ولا مدرك باللي بقولو .. روحت قايل علي اختراعي الرهيب عن الشيكولاتة وعن تأثيرها علي الستات وروحت قايل علي علاقتي بحنان مرات اخويا وعلاقتي بهند اللي شغالة معايا وبوظت الدنيا
ولاء اخدت قطعة الشيكولاتة وراحت شايلها في التلاجة وانا مرمي علي الكنبة .. وقالت .انت جيت في وقتك

ولاء جاتلي وسندتني وكملت قلع ليا
قلعتني القميص والبنطلون بتاع البدلة
واول ما شافت زبي المنفوخ تحت البوكسر
ولاء :: يالهوووووي هو زبك ده محتاج واحدة تاكلة شيكولاتة علشان تهيج
وراحت محسسة علي زبي بأيدها اللي بدأ يعلن عن نفسة وكأن العضو الوحيد اللي في جسمي صاحي وفايق
زبي وقف علي اخره وولاء عمالة تحسس وتتلمس زبي وراحت مدخلة ايدها تحت البوكسر وطلعت زبي بره
ااااااااايه ده ... يخرب بيتك .. انت عليك زب جامد اوووي
ونزلت عليه بشفايفها وبقت عمالة تبوسه وتلعب بصوابعها في بيضاني
انا حاسس وسامع كل كلامها بس مش عارف انا بحلم ولا بتفرج علي فيلم
كل اللي حاسس بيه اني في متعة رهيبة وكأني في عالم تاني .. وسامع اهات خارجة من الأوض اللي جنبي وبردو مش فاهم ده ايه ولا ليه
ولاء قامت وقلعت هدومها وراحت سنداني ودخلتني الأوضة اللي فيها اميرة ومدحت ودخلتني علي السرير
في الوقت ده اميرة نايمة ومدحت فوق منها وشغال ينيك فيها وانا نايم علي ضهري و ولاء طالعة علي السرير مفلئسة وعمالة تمص في زبي ومدحت مدخل صباعة في كسها من ورا
كل اللي حاسس بيه اهات مريم جنب مني وتمتمة ولاء وهي بتمص في زبي
وشغالة تحرك في طيزها شمال ويمين
ومدحت مدخل صباعة في كسها وبينيك مريم
ولاء قامت وراحت قاعدة علي زبي
وهي ماسكاه بأيده وراحت نازله عليه لغاية ما بقي كلة في كسها
ااااااااه اااااااااه ... زبه جااااامد اووووي يا مدحت ااااااااااه
مدحت شال زبه من كس اميرة وراح ل ولاء وقف قدامها وخلاها تمص في زبه شوية وبعدين نيم اميرة علي بطنها وطلع فوق منها وحط زبه علي خرم طيزها ونام بجسمة كلة عليها
و ولاء رجعت بضهرها عليا وانا مسكتها من بزازها .. وبدأت تروح وتيجي بكسها علي زبي
اووووووف ااااااااااوف .. نااااااار مولعة ناااااار ناااااااار
قومتني وراحت مفلئسة قدامي
نكني يا دكتور في طيززززي نكني اووووي
مسكتها من وسطها وبدأت احاول احط زبي في طيزها لكني مشوش مش عارف . راحت ماسكة زبي وحطتة علي خرم طيزها
دخلووو يا وليد .. دخلوووو كلة في طيزي
بدأت اضغط بزبي علي خرم طيزها .. وزبي بيدخل بسهولة فيها لغاية ما بقي كلة جواها
اميرة و ولاء مفلئسين جنب بعض وانا ومدحت شغالين فيهم نيك
مدحت طلع زبه من طيز اميرة وبقي عمال يدعك في زبه وهي نامت علي بطنها وجاب لبنة علي طيزها وعلي ضهرها .. وانا شغال ارزع زبي في ولاء وهي بتصرخ من شدة المتعة
مدحت خرج قعد في الصالة ولع سيجارة حشيش ... وانا بنيك ولاء في الأوضة..
.............
مشهد السحاق بين ليلي ... وعفاف .. وسيدة ...وابتسام
...........
عفاف بعد ما اخدت ابتسام وسيدة وهما سكرانين طينة .. ليلي وعفاف قلعوا سيدة وابتسام كل هدومهم
وطلعت عفاف علي السرير بعد ما نيمت ابتسام وسيدة
عفاف نامت جنب ابتسام ... وليلي نامت جنب سيدة
سيدة وابتسام مش متخدرين لكنهم في حالة سكر شديدة مخليهم متقبلين اي شئ يحصل معاهم .. لانهم مش في ادراكهم
عفاف ايدها بتحسس علي بزاز ابتسام وبتحرك صباعها بكل بطئ علي حلمة بزازها وليلي حاضنة سيدة وايدها بتحسس علي ضهرها ونازل بشويش لغاية ما وصلت لطيزها وشفايفها بتعصر شفايف سيدة
سيدة بدأت تشعر بالأثارة وايدها راحت علي بزازها ومسكت حلماتها بصوابعها وبقت عمالة تفرك فيهم

عفاف نزلت وهي نايمة علي بطنها بين فخاد ابتسام ... وبصباعها اللي في النص بتحطة في بوقها وترجع تحطة علي بظر ابتسام وتداعبة براحة
عفاف هايجة وممحونة وبتعض علي شفايفها .. وراحت نازلة لكسها .. وبدأت بطرف لسانه تلحس بظرها
ابتسام بتتلوي تحت منها وحست بالأثارة الجنسية الرهيبة والنار ولعت في كسها وايدها نزلت علي دماغ عفاف وبدأت تضغط عليها علشان تحس بلسانها بيتحرك علي كل كسها

ليلي طالعة 69 علي سيدة ونازلة بكسها علي لسانها وهي فاتحة كس سيده بصوابعها وعمالة تلحسه وتنزل لغاية خرم طيزها وتحركة حولين الخرم...
اااااااه اااااااااااه اااااااااااااااااااه

عفاف بتاكل في كس ابتسام اكل وبتاخد شفرات كسها بين شفايفها وعمالة تمص فيهم .. وصباعها راح علي خرم طيزها وراحت مدخلاه
ابتسام :: اااااااااااااح ااااااااااااااح
اااااااااااه مش قااااادرررره
عفاف عمالة تطلع وتدخل صباعها في طيز ابتسام
اااااااوف اوووووووف .. جامد جامد اااااااااااااح

وفضلو طول الليل مدعكة وممارسة سحاق ومص ولحس اكساس بعض وتفعيص وتقفيش في حلمات بزاز بعض

........ بين الدكتور وبين ولاء ............

ااااااااااه يا وليد ااااااااااه زبك جميل اووووووي
شلت زبي من طيز ولاء وهي مفلئسة ورحت مدخلة في كسها للأخر
ااااااح اااااااااااااح ...نكني اوووووي نكني اوووزي يا وليد
مسكت لحم طيز ولاء وبقيت عمال ادخل زبي واسحبة وهي عمالة تتأوه وتتلوي من المتعة

وبعد شوية من النيك الخلفي راحت شداني ومنيماني علي السرير ومسكت زبي وبقت عمالة تمص وترضع فيه زي المجنونة ..بعد ما شبعت مص في زبي
نامت جنبي وادتني ضهرها ورفعت رجل وقالتلي نكني يلا تاني ... مش شبعانة من زبك الفاجر
مسكت زبي وحطيتة بين شفرات كسها وبقيت عمال احك زبي وهي بتتشرمط وتتمنيك ومسكت زبي من تحت وحطتة علي فتحتة كسها وانا روحت حاشرة جواها
فضلت انيك فيها لغاية ما جبت لبني في كسها
يخرب بيتك انت جبتهم في كسي
عايز تعشرني يا دوك

ومدحت بعد ما ريح شوية وشرب سيجارة حشيش دخل علشان ينيك ابتسام و سيدة
فضلو طول الليل لغاية بعد الفجر .. مش عاتقيني ولا عاتقين اميرة وابتسام وسيدة

علي ما فوقت من تأثير الخمرة كان اليوم االجديد طلع وصبح عليا النهار
كانت الساعة بالظبط 11 قبل الضهر
اول ما فتحت عنينا مكنتش فاهم في ايه وشفت حيطان اول مرة اشوفها ونايم علي سرير اول مرة انام عليه
قومت لقيت نفسي عريان ملط ...
قومت مفزوع ببص علي هدومي ملقتهمش .. لفيت جسمي بالملاية وخرجت .. لقيت البنطلون بتاعي والقميص علي كنبة الأنتريه .. لبستهم بسرعة وكانت ولاء خارجة من المطبخ
لابسة روب ومش لابسة اي حاجة من تحت

انا :: هو ايه اللي حصل امبارح
ولاء :: هههههههه هتعمل نفسك مكنتش حاسي يعني
انا :: لا انا محستش باي حاجة. ولما قومت لقيت نفسي لسة هنا .. ونايم من غير اي حاجة
ولاء :: انت امبارح تقلت في الشرب ويالهوي علي اللي عملتة
انا :: انا ؟ انا انا مش فاكر اي حاجة
ولاء :: بس انت ايه اللي كنت فيه ده .. وحش هههههههه
وراحت مقربة مني تاني وفكت روباط الروب ولذقت فيا
غصب عني روحا وخدها في حضني وصوابع ايدي غرزت في لحم طيزها
وعملت واحد المرة دي وانا في قمة فوقاني وادراكي... وبعد ما خلصنا نيك
فهمتني اني نكتها هي وعفاف وانهم هما كمان مكنوش في وعيهم ولا ادراكهم ... واننا قضينا ليلة ولا ليلة من ليالي الف ليلة وليلة
لبست هدومي ونزلت من عند ولاء وانا بحاول اتفتكر ايه اللي حصل في الليلة الغريبة دي
بعد ما روحت وطبعا مروحتش المستشفي افتكرت صديقي فؤاد دورت علي تليفوني في چاكت البدلة لقيتة مقفول ولما فتحتة لقيتة رن عليا اربع مرات ... والفون مشحون .. استغربت انة مقفول
حطيت ايدي في چيب الچاكت علشان اطلع الشيكولاتة ... ملقتهاش .. قلبت البدلة عليها لكن مفيش اي اثر ليها
دخلت عملت كوباية قهوة ... وبعد ما شربت القهوة .. بدأت افتكر واحدة واحدة كل تفاصيل الليلة دي
وعرفت اني بوظت الدنيا وقولت ل ولاء علي سر الشيكولاتة وعلي علاقاتي سواء بحنان مرات اخويا او بعلاقتي بهند اللي شغالة معايا
وافتكرت انهم بعد ما قدرو يسكرو اميرة وسيدة و ابتسام .. وافتكرت ان مدحت نام مع اميرة وهي مش في وعيها ... استنتجت حاجة واحدة بس
ان دول بيربطهم ببعض اعمال منافية للأداب وطبعا الراس الكبيرة واللي مشغلهم .. استاذ مدحت مدير الأوتيل


لما فوقت عرفت قد ايه انا في مصيبة
.......................


الجزء السادس عشر
.....................
اميرة وابتسام وسيدة مشيوا قبل الفجر علي واللي وصلهم مدحت بعربيتة ولما فاقوا وعرفوا اللي حصلهم .. ولاء بررت ده انة حصل بسبب الخمرة وان هي ذات نفسها اتمارس معاها الجنس من الدكتور اللي بيعالجها ومن صديقها الأستاذ مدحت
وان اللي حصل مكنش مترتب له وكلة كان شارب
اميرة وابتسام وسيدة قاطعوا ولاء ومكنوش بيكلموها لانها هي وعفاف اللي خلوهم يشربوا الخمرة ولو مكنوش شربوا مكنش حصل اللي حصل
ولاء سافرت شرم عشر ايام مع الراجل الأمارتي اللي اسمة راشد ورجعت بعد ما اتحول ليها مبلغ محترم علي حسابها في البنك غير النسبة اللي اخدتها من مدحت ... زي ما اصول الشغل بتقول
بعد ما ولاء رجعت من الشغل قدرت تصالح اميرة والبنات اللي معاها وقدرت تقنعهم ان اللي حصل فعلا كان غصب عنهم كلهم ... وان الخمرة هي اللي خلت الكل يهيج علي كلة
وان الكل اتمارس معاه الجنس سواء هما او هي او عفاف صحبتها
المفاجئة اللي اميرة مكنتش تتوقعها انها وهي سكرانة لما دخلت مع مدحت اوضة النوم حكت عن شغلها مع روايح ايام ماكانت بتشتغل في الدعارة .. ومدحت بدوره حكي ل ولاء و ولاء لمحت ل اميرة في قعدة صفي بينهم بعد ما صالحتها وخلتي اميرة تحكي ليها عن كل حياتها من يوم ما عملت علاقة مع اخو جوزها لغاية ما هربت من بلدها واشتغلت مع روايح وازاي اتعرفت علي سيدة وابتسام وحكت ليها علي رجوعها البلد وانها تابت ومعدتش تشتغل في الدعارة
اميرة كانت بتحكي ل ولاء وهي حاطة في دماغها انها صاحبتها وانها طيبة وان اللي حصل مكنش فعلا بترتيب منها وانها ضحية الخمرة زيها زيهم
واللي طمن اميرة انها حكت ليها علي حكايات عن تجاربها في عالم الجنس
حكايات حصلت فعلا بس مش بالتفاصيل اللي تكشفها او تكشف انها بدير شبكة كبري مع مدحت وعفاف والبنات اللي في الأتيليه .. حكت كأنها مرت بتجارب عاطفية وانها بتضعف قصاد الكلمة الحلوة والراجل الشيك

من ناحية تانية ولاء كانت ناسية خالص موضوع الشيكولاتة لغاية ما في يوم .. بعد ما ولاء قفلت الأتيليه روحت هي وليلي علي شقتها
قالت ل ليلي فيه لحمة في التلاجة ؟
ليلي :: اه فيه انا جبت امبارح زي ما قولتيلي وحطتهم في الفريزر
ولاء :: طيب خرجيها علي ما تسيح
وانزلي اشتري لينا شوية خضروات مجمدة من السوبر ماركت واعمليها
ليلي :: حاضر
راحت طلعت اللحمة من التلاجة وبعدين راحت ل ولاء وقالتلها
الا صحيح يا ولاء في حتة شيكولاتة بقالها كتير في التلاجة وكل ما اجي اكلها انسي
ولاء قامت مفزوعة من عالكنبة وقالت الشيكولاتة .... اوعي تاكليها.. وراحت مطلعة الشيكولاتة من التلاجة وقعدت علي الكنبة وافتكرت الكلام اللي قولتة ليها لما كنت سكران يوم الحفلة
فضلت تفكر وبعدين راحت متصلة ب مدحت وقالت له تعالا انا عايزك في موضوع موهم
مدحت :: بكره هجيلك دلوقت مش هينفع علشان هستقبل ضيف تقيل جدا جاي من اثيوبيا ولازم اكون في استقبالة بصفتي مدير الأوتيل .. خير
ولاء :: لا الكلام مينفعش في التليفون

تاني يوم مدحت راح لولاء الأتيليه وهو هناك عدي علي اميرة وسلم عليها زي ما يكون قاصد يعرفها انه كاسر عينها ونايكها وبعد ما سلم عليها سألها هي ولاء فوق
اميرة :: وهي مش قادرة ترفع عينها في عينة اه فوق
مدحت :: طيب انا هستأذنك علشان طالع اسلم عليها .. اصلي كنت معدي من هنا كنت في مشوار وقولت اسلم عليكي وبعدين اطلع اسلم عليها
اميرة :: تسلم .. اتفضل يا استاذ مدحت
مدحت :: ماخلاص بقي .. مفيش داعي ل استاذ دي .. احنا بقينا صحاب .. ولا انتي شايفة ايه
اميرة :: عن اذنك علشان عندي شغل جوا
مدحت اداها ضهرة وابتسم وطلع ل ولاء
مدحت وهو داخل كانت ليلي موطية بتعدل فستان مدحت راح راشق صباعة في نص طيز ليلي وهو بيضحك ليلي اتنفضت من عالأرض وبصت له وراحت ضاحكة وهو ضحك
مدحت :: ايه يا ولاء خير
ولاء :: تشرب ايه الأول
مدحت :: ماشي اشرب اي حاجة ساقعة
ولاء :: ليلي انزلي هاتي اتنين كانز بيبسي من تحت
ولاء طلعت من شنطتها قطعة الشيكولاتة وحطتها علي المكتب
انا عايزك علشان اقولك علي دي
مدحت :: انتي بتهزري ... صح بقي امبارح بتقولي عايزني ضروري ودلوقت مطلعة قطعة شيكولاتة وبتعزمي عليا وبتقولي عيزاك علشان دي
ولاء :: هههههههههه من حقك ماانت مش فاهم وبدأت تحكي ل مدحت عن حكاية الشيكولاتة. وكل الكلام اللي قولتة وانا سكران ومدحت مش مصدق ان الشيكولاتة بالقوة السحرية دي وانها قادر علي جعل اي امراءة تمارس الجنس مع اي حد بمجرد ما تاكلها بساعة وان تأثيرها بيدوم 3ايام متصلين
مدحت :: انتي عارفة لو الكلام ده حقيقي ممكن يفيدنا قد ايه ؟
ولاء :: طبعا عارفة امال انا اتصلت بيك ليه اول ما افتكرت
مدحت :: دي مش هتخلي واحدة احنا عايزنها تنضم لينا تاخد في ايدنا اكتر من ساعة
يعني اي واحدة تعجبنا مهما كانت نقدر نخليها تتناك وبرضاها ومش بس كدة احنا بعد ما تاكل الشيكولاتة وتهيج ونكسر عينها . نصورها ... وبكدة متقدرش تفتح بوقها وترفض
ولاء :: بالظبط كدة ... نفس اسلوب مرسي المدير السابق للأوتيل بس الفرق بينا وبينة اننا مش هنعمل مجهود في استقطاب الستات والبنات للشبكة
مدحت :: تفتكري بقي الدكتور هيوافق انة ينضم لينا ويعملنا الشيكولاتة دي ده اذا طلعت حقيقي زي ما بتقولي
ولاء :: بص تجربتها هتكون علي اميرة
وبناء علي نتيجة التجربة هنقرر
لو نجحت يبقي مش بمذاجة انضمامة لينا .. انت ناسي انا حاكية ايه .. ده قالي بلسانة وهو سكران انة ناك مرات اخوه وناك ناهد اللي شغالة معاه
مدحت :: طب حلو اوي .. امتي هتختبري الشيكولاتة دي
ولاء اديني بس يومين وهخليك تنيك اميرة بمذاجها وهي فايقة

..........
انا افتكرت بعد ما عدي حوالي شهر ان الموضوع خلاص مش في دماغ ولاء وانها كانت سكرانة زيي وانها مش فاكرة.. وشلت الموضوع من دماغي ومبقتش بفكر فيه
صحيت الصبح الساعة 6 لبست هدومي وروحت علي المستشفي
وعامر استغل غيابي ونوم اخوه محسن واتصل ب بسمة الساعة 9 الصبح وقالها عايز اقابلك في عشنا
بسمة اتسحبت من ورا مامتها وخرجت وطلعت الشقة اللي كان مستنيها عامر فوق اول ما دخلت وقفلت الباب عامر راح واخدها بالحضن وبقي عمال يبوس فيها وهي كمان بقت بتبوسه وبتحضنة
عامر :: يخرب بيتك يابت انتي وحشاني اوي
بسمة :: وانت كمان ياقلب البت وحشني اوووي اووووي اوووووي
عامر :: انا بس اللي واحشك ؟
بسمة :: وحبيبي ده كمان وحشني اوي
وراحت حاطة ايدها علي زبه
عامر :: وانتي كمان كسك ده وحشني اوي
وراح شايلها وداخل بيها اوصة النوم
وقلعوا هدومهم بسرعة. وبسمة طلعت علي السرير وهي بتشاور ل عامر علشان يطلعلها
عامر طلع علي ايده وعلي ركبة ودخل بين وراك بسمة اللي كانت قالعة الأندر وفاتحة رجليها عن اخرها لعامر
عامر وصل بين فخاد حبيبتة بسمة ودخل لغاية كسها .. رفع رجليها الأتنين لفوق وفرد لسانة علي كل كسها
وبقي عمال يلحس ويلحس زي المجنون وبعد لحظات من اللحس في كسها نزل علي خرم طيزها وبقي عمال يلحس فيه وصباعة بيداعب في بظرها
اااااااه ياقلبي اااااااه ياحبيبي .. ادعك في كسي اووووي.. وحشني زبك يا قلبي وحشني زبك وهو بينكني
عامر زبه وقف علي كلام بسمة له وراح قايم حط زبه بين شفرات كسها ونام فوق منها. وبقي عمال يدعك زبه في كسها وشفايفة ماسكة حلمات بزازها وبقي عمال يمص ويرضع فيهم
وبسمة ماسكاه من طيزه وعمالة تضمة عليها علشان يدعك زبه قووووي في كسها
عامر رفع وسطة شوية لفوق ونشن زبه علي فتحة كس بسمة وبعدين راح نازل بزبة وجسمة لغاية ما بقي زبه كلة جوا كسها
ااااااااه ياقلبي ااااااااه ياعمري .. زبك كان وحشني اووووووي ... نكني بقي
عامر :: انيكك فين ياقلبي ...
بسمة :: في كسي يا قلبي .... ااااه
عامر :: انيكك زي مين ما مبينيك مين
بسمة :: نكني يلا بقي ياعمر .. عايزة احس بزبك وهو بيفشخ كسي
عامر :: زي مين يعني
بسمة :: اااااه اااااه زبك حلو اووووي
اووووووي
عامر :: قولي بقي يا بسمة
بسمة :: اقول ايه يا قلبي اااااااااه
عامر :: انيكك زي مين ؟ هااااااا
بسمة :: زي بابا ااااااه زي بابا ما بينيك ماما اااااااااااه يا عامر اااااه
عامر :: بابا بينكها فين هاااااا .. قولي
بسمة :: بينكها في كسهااااا ... وفي طيزها
عامر :: اااااااااااه يخرب بيت كسك مولع كدة ليه
بسمة :: علشان كان محروم من زبك ياقلبي
عامر :: مش عايزة تقوليلي بقي مامتك بتحب تتخيل مين بينكها
بسمة :: لا مش قايلة .. ومتفصلنيش بقي
انا :: علشان خاطري .. عايز اعرف
بسمة :: انت هتستفاد ايه لما هتعرف؟ خليك معايا انا وفي كسي انا .. يلا بقي خلي زبك يقطع كسي
عامر :: علشان خاطري عايز اعرف مامتك وهي بتتناك من باباكي اكتر حد بتتمني انة ينكها مين
بسمة :: طيب نكني اوووي وانا هقولك عامر :: عايزني انيكك كدة .. ها كدة
بسمة :: ااااايوووه ده جامد جامد ياعامر ااااااااااااه زبك حلووووو اووووي
عامر :: قولي بقي مامتك نفسها تتناك من مين
بسمة :: بصراحة هي نفسها اوووي في عمو وليد وفي السباك اللي بيجي يصلح السباكة عندنا
عامر :: نفسها في بابا ؟ وفي السباك
بسمة :: اااااه يا وليد اااااه ااااااااوووووف
وليد قومها وخلاها فلئست ولسة بيحط زبه في كسها من ورا
الا سمع صوت حنان مرات عمة فريد وهي بتضرب علي صدرها وبتقول يانهاركم اسود ... انتوا ايه اللي بتعملوه ده

الجزء السابع عشر
................
عامر و بسمة اتمسمرو مكانهم من شدة المفاجئة اللي مكنوش عاملين حسابها
وعامر كان نسي يقفل الشقة بالترباس من جوا
عامر وبسمة عرياين ملط وبسمة مفلئسة وطيزها وكسها ناحية مرات عمها اللي اول ما دخلت شافتهم بالمنظر ده
عامر بعد ما كان زبه واقف متر لقدام. جالة ارتخي وبقي مدلدل لتحت
وحنان مرات عمة راحت ضربت بسمة بالقلم علي وشها بكل عزمها وقوتها وقالت ليها البسي هدومك يافاجرة
امك تحت نايمة علي ودانها وانتي بتتناكي هنا من ابن عمك
بسمة نزلت علي ايد مرات عمها تبوسها علشان متفضحاش
وعامر بيتحايل عليها متقولش وهو ناوي يتجوزها وهيكلم باباه علشان يخطبها
حنان :: مش عايز اسمع صوت كلب فيكم وانتي البسي هدومك وانزلي قبل ما مامتك تاخد بالها انك مش موجودة .. وانت البس هدومك وخليك هنا وماتنزلش وراها
بسمة لبست هدومها ونزلت جري وهي مرعوبة ومش عارفة حنان مرات عمها ناوية علي ايه
حنان :: تعالا اقف هنا قدامي واحكيلي بقي انت من امتي وانت بتنام مع بسمة
وخد بالك لحسن وديني لو كدبت ل اتصل با ابوك وب بعمك واقلهم علي اللي بيحصل وعلي اللي شفتة بعيني
عامر :: حاضر هحكيلك و**** هحكيلك ومش هكدب عليكي في ولا حرف
انا بصراحة بنام مع بسمة من سنتين
حنان :: يخرب بيتك .. من سنتين ... ومخوفتش انها تحمل منك .. ومخوفتش انها تتفضح
عامر :: ما انا مكنتش بجيب جواها
حنان :: بتجيب ايه بقي بالظبط
عامر :: بجيب .. يعني بجيب ايه مش فاهمة
حنان :: اه مش فاهمة يا خفيف
عامر :: اللي بينزل من الراجل جوه اي واحدة علشان تخلف. مكنتش برضي اجبهم فيها

حنان :: اه كمل
عامر :: اكمل ايه
حنان :: انت بتقابلها فين تاني غير هنا
عامر :: اوقات في شقتنا لما بابا بينزل يروح شغلة بس اغلب مقابلتنا هنا.
ماشي يا عامر .. اتفضل انزل واياك اشوفك حتي واقف مع بسمة علي السلم .. لغاية ما نشوف هنعمل ايه في المصيبة دي
حنان نزلت شقتها ودخلت وقفلت الباب وراها ومنظر بسمة وهي مفلئسة وكسها مفتوح من ورا وباين انها مهرية منة نيك من زمان ... ومنظر عامر وهو واقف وراها وزبه واقف وشامخ
وهي سرحانة ابتسمت وقالت يخرب بيتك ياعامر عليك زب زب راجل كامل الرجولة
حنان :: ايه اللي انا بقولوا ده

اه بس الحقيقة الواد طالع ل ابوه زبه جامد
حنان فضلت تاخد وتدي مع نفسها ويظهر كدة ان زب الواد عجبها ودخل دماغها

انا رجعت من المستشفي عديت علي حنان وانا طالع قعدت معاها شوية
واتغديت عندها وبعدها دخلنا اوضة النوم ... حسيت ان حنان المرة دي غير كل مرة وهايجة اوي واكتر يوم تمص زبي فيه وتطلب مني انيكها في كسها من ورا بألحاح
بعد ما نكت حنان ولبست هدومي حنان:: وليد عايزة اكلمك في موضوع
انا :: خير يا حنان
حنان :: لا خلاص مش دلوقت
انا :: في ايه ياحنان ماتقولي
حنان :: لا لا خلاص مش مهم اطلع انت
انا :: خلاص براحتك ..
طلعت اول ما دخلت الشقة عامر اول ما شافني حسيت انة اترعب وقام من علي كنبة الأنتريه وكان واقف زي ما يكون مستنيني اضربة او اشتمة
استغربت وقولت في بالي مالوا الواد ده
انا :: مالك ياعامر في حاجة
عامر :: مالي ؟ ممم مفيش هيكون مالي
انا :: انا عارفلك بقي .. شكلك عامل مصيبة
دخلت الأوضة بتاعتي وغيرت هدومي ونمت
الساعة 7 اخر النهار صحيت لبست هدومي ونزلت بسرعة علي العيادة لاني تأخرت
هند دخلت ورايا اوضة الكشف وقالتلي فيه كام كشف وكام استشارة واللي جه منهم كام واللي لسة مجاش
وطلبت منها تدخل الحالات
بعد ساعتين هند دخلت وقالت الحالة اللي داخلة مدام شيري
انا :: ماشي دخليها
مدام شيري دخلت .. مساء الخير يا دكتور
انا :: مساء الفل يا مدام شيري .. اخبارك ايه واخبار مدام مريم
شيري :: يعني يهمك اوي .. انا طلبت منك من اكتر من شهر تزورنا في الفيلا كأي صديق مكلفتش خاطرك حتي تتصل
انا :: حقك عليا بس انتي عارفة الدنيا تلاهي ومشاغل
شيري :: ربنا يكون في العون
انا :: خير بتشتكي من ايه ؟
شيري :: ولا حاجة . ااااقصد الدورة متأخرة ومش عارفة ليه
انا :: اااااه فهمت وروحت مبتسم.. طيب ممكن تقلعي وتطلعي علي السرير
قومت لبست چوانتي ومدام شيىري قلعت الأندر وفتحتلي رجليها
جبت كرسي الكشف وقعدت بين فخادها وفتحت كسها بصوابعي .. وسمعت تنهديدة طالعة من صدرها
عرفت انها جاية علشان تتناك مش علشان تكشف
وعاملة سويت لكسها وحاطة برفان ريحتة ايه توقف اي زب عليها
وانا فاتح كسها تعمدت اني احرك صباعي علي زنبورها وصباعي التاني جوا كسها
لقيتها قالت اااااااه بطريقة بنت متناكة
انا :: عندك مانع نكمل الكشف بعد الحالات اللي باقية ما تخلص
شيري :: هطول بره .. بليز مش عايز استني كتير
انا :: للأسف الكشف بتاعك هياخد وقت والناس بره ممكن تفكر تفكير مش كويس .. ايه رئيك
شيري :: خلاص استني
انا :: بتعملي ايه ... مش لازم تلبسي الأندر .. مانتي راجعة تاني وروحت غامز ليها وابتسمت
شيري ابتسمت وعرفت اني عارف هي جاية ليه وخرجت
هند دخلت قولت ليها مدام شيري هتستني بره وهتدخل بعد اخر كشف علشان الكشف بتاعها هيطول وبعد ما تدخليها امشي انتي علشان متتأخريش علي جوزك

وفعلا بعد ما خلصت كشف علي كل الحالات اللي في العيادة.. هند دخلت وقالتلي كدة مفضلش بره غير مدام شيري
انا :: طيب دخليها وروحي انتي
شيري دخلت وهي مبتسمة
انا :: انا اسف اخرتك بره
شيري :: لا مفيش داعي للأسف خالص
انا :: طيب تحبي تشربي ايه .. انا عندي هنا . قهوة وشاي ونسكافيه
شيري :: ياخبر يا دكتور .. عايزني اتعبك
انا :: ياستي مفيش تعب ولا حاجة .. ايه رئيك اعملك كوباية نسكافيه معايا .
خرجت وقفلت باب العيادة من جوا وروحت المطبخ عملت كوبايتين نسكافيه سخونين ورجعت
قعدت مع شيري نتكلم شوية عن الحياه والكلام جاب كلام وحكت ليا عن بنتها مريم وانها اترملت بدري
انا :: طيب ممكن بقي نطلع علي سرير الكشف
شيري :: حاضر يا دكتور
شيري طلعت ونامت علي ضهرها وفتحت رجليها وانا المرة دي ملبستش چونتي وقعدت علي كرسي الكشف بين فخاد مدام شيري .. وكسها كلة قدام دخلت بصوابعي فتحت كسها
وبدأت بصباعي اللي في النص ادخلة شوية وارجع اطلعة
اربع خمس مرات ادخل صباع ايدي اليمين واخرجة وبصباع ايدي الشمال بلعب براحة في زنبورها
شيري :: بصوت ممحووون .. اااااااه ااااااااااه
شديت شيري لبره السرير علشان كسها يبقي قريب مني اكتر
انا :: بتحسي بوجع في صدرك
شيري :: مش فاهمة
انا :: دخلت صباعي في كسها وبقيت عمال احرك صباعي جوا شمال ويمين
كدة حاسة بوجع في صدرك .. حرقان في العروق
شيري :: مش فاهمة ايه علاقة ده بده
انا :: طيب فكي زراير البلوزة وطلعيلي صدرك
شيري :: وهي مبتسمة .. ااااه فهمت ماشي

شيري فكت زراير البلوزه وقلعت السنتيان وظهري قدام احلي بزاز في الدنيا .. بزاز منفوخة ومشدودة والحلمات حبايات كريز
مسكت حلمات بزازها بصوابعي وبقيت بفرك فيهم .. وصباعي دخلتة في كسها
اااااااااه ااااااااااه يا دكتورر اااااااه
نزلت علي بزازها بشفايفي
بمص فيهم وبرضعهم وهي بتتأوه وصوابعي عمالة تدخل في كسها وتخرج
ايدها راحت علي زبي. وبقت بتحرك ايدها عليه وتحسسه وهي ممحونة علي الأخر
قامت وقعدت علي طرف السرير وانا واقف قدامها.. ومسكت سوستة البنطلون بصوابعها وشدت السوستة لتحت.. دخلت ايدها جوا بنطلوني ومسكت زبي من فوق البوكسر وبقت عمالة تمسكة وتشده وهي مغمضة وعاضة علي شفايفها
قربت منها وبقيت عمال ابوس شفايفها وامصهم بشفايفي
دخلت ايدها تحت البوكسر ومسكت زبي وراحت مطلعاه
ونزلت له واخدتة في بوقها وبقت عمالة تمص راسه وتسحبه وترضع ولا اجدعها ممثلة بورنو
قلعت القميص بتاعي والبنطلون والبوكسر وشيري قلعت الچيبة
وقعدت علي الكرسي وشيري جت طلعت قعدت علي زبي وانا ماسكة بأيدي ودخلتة في كسها ووشها ناحية وشي ولفة ايدها حوليين رقبتي وقربت مني واختلطت انفاسي بأنفاسها
ودوبنا في شفايف بعض.. وسحبت لسانها وبقيت عمال امصه
شيري بترجع لورا وتيجي لقدام وهي لابسة زبي في كسها
وانا مسكت بزازها بأيدي وعمال ارضع فيهم
ااااااااااااه اااااااااااااه ... جميل جميل يا دكتور جميل اوووي
شيري قعدت علي زبي وبطلت تتحرك وعمالة تمص شفايفي وبعدين بقت بتقوم وتنزل علي زبي وانا ماسكها من وسطها
قومت وقعدت شيري علي المكتب وسحبتها لبرا ورجليها مفتوحة
دخلت بينهم بزبي اللي عامل زي المارد وبدأت ادخلة بين شفراتها
اااااااااااااه يا دكتوررررر اااااااه زبك جامد اوووو ي
اااااااااااااححححححححححححح
بنيك مدام شري براحة وحاسس بسخونية كسها علي زبي
اااااه اااااه جميل .. جميل .. نكني اااااااووووووف
نزلتها من علي المكتب .. وقفت بضهرها ليا وحطت ايدها علي المكتب
وانا مسكت طيزها وبقيت عمال اضربها علي طيزها . ولحمها بيروح وبيجي زي موج البحر
فتحت طيزها بأيدي وحطيت راس زبي علي خرم طيزها بعد ما حطيت علي خرمها چيل
وضغطت بزبي وجسمي علي خرم طيزها وانا ماسكها من وسطها
زبي بيدخل ثنة ثنة وبراحة
اااااااااااححححححححح زبك تخين اووووي
زبي دخل في طيزها ورجعت سحبت نصة ورجعت دخلتة .. وشيري عمالة تتأوه وتتموحن
اكتر من عشر دقايق وانا فاشخ طيز شيري بزبي لغاية ما نطرت لبني في طيزها
بعد ما نكت شيري وجبتهم في طيزها لبست هدومي وهي كمان لبست هدومها وقالتلي لازم تبقي تزورني في الفيلا وانا وعدتها اني هزورها قريب جدا وعلي تليفونات بينا
.................

ولاء في البيت مش جايلها نوم وعمالة تؤنب في نفسها ازاي هي بعد ما داقت العذاب .. تكون هي سبب في تجنيد اميرة والبنات اللي اكلت معاهم عيش وملح وقضت معاهم اكتر ما قضتة في بيتها وشافت معاهم طيبة وجدعنة مشفتهمش في حد ... والمفروض انهم تابوا عن السكة البطالة اللي كانوا ماشيين فيها .. ازاي هي اللي تتأمر عليهم وتخليهم يرجعوا لممارسة الرذيلة. وبدأ شريط حياتها يمر قدامها .. من لحظات الأغتصاب لغاية ما وقعت بين انياب مرسي اللي استغل جسمها وشرفها مقابل شغلها في الأوتيل

المشكلة دلوقت بقت اكبر منها لانها عرفت مدحت بموضوع الشيكولاتة
ومدحت وعفاف استحالة يتراجع عن الخطة اللي في دماغة .. وهي كمان مستحيل تقول ل اميرة علي اللي عملتة معاهم في الحفلة .. وانها كانت مرتبة لكل حاجة هي ومدحت وعفاف
طول الليل ولاء دماغها بتودي وبتجيب ومش عارفة تعمل ايه لغاية ما قررت انها هتقول لمدحت انها مش هتشترك معاهم في التمثلية علي اميرة واصحابها .. وهتمنعهم
وفعلا ولاء اتصلت بمدحت وقالت له انها مش هتخليه يقرب من اميرة .. وحرام عليه .. البنات تابت وماشيين بالحلال وانها مستعدة تساعدة في جلب البنات اللي عندها قبول للأنحراف لكن دول لا
مدحت قالها مش بمذاجك والموضوع مش بالسهولة اللي متخيلها .. وان الشبكة مش هو وهي وعفاف وبس .. الشبكة كبيرة وناس تقيلة بتسندها
ولاء :: طب اسمعني بقي يا مدحت
فاكر الفيديوهات والمستندات اللي كانت معايا .. ها فاكرهم
مدحت :: ههههههههه ما اتحرقوا يا شاطرة
ولاء :: ههههههههه اللي اتحرق ده مجرد صور مش الورق الأصلي .. وكمان الفلاشة .. الأصلية عندي
ومتنساش ان ليك فيديوهات جنسية مع مرام هانم مرات جلال بيه صاحب الأوتيل ... فاكر ولا ناسي
بص يا مدحت انا اتحولت لشرموطة ماشي ... وهفضل شرموطة لاني خلاص مفيش حاجة هبكي عليها .. وحياتي كدة انا اتعودت عليها.. لكن اميرة وسيدة وابتسام .. لا .. حرام يا مدحت .. حرام

مدحت :: ماشي يا ولاء ... عموما انا جربت الشيكولاتة مع عفاف ومعملتش حاجة اصلا .. وانسي خلاص موضوع اميرة وصحابها
ولاء :: بجد يا مدحت ؟
مدحت :: اه بجد ... يعني هي هتقف عليهم



الجزء الثامن عشر
.................
بعد ما مدحت قفل مع ولاء اتصل بعفاف بسرعة وقالها لو ولاء كلمتك وسألتك عن تأثير الشيكولاتة عليكي قولي انك جربتيها عليكي وان مكنش ليها اي تأثير جنسي
عفاف :: مش فاهمة.. هي الشيكولاتة دي مش المفروض ان ولاء هتأكلها ل اميرة في وجودك علشان تجنيدها معانا
مدحت :: اه ده كان المفروض هو ده اللي هيحصل بس ولاء هانم ضميرها نقح عليها. ومش راضية تجند اميرة وصحابها ومش بس كدة دي الأستاذة طلعت محتفظة بالملفات بتاعة مرسي والفلاشة اللي فيها البلاوي بتاعتنا وكمان بتهددني بيهم
عفاف :: نعم .. يعني ولاء لما ادتنا الملفات والفلاشة كانت عاملة نسخة تانية منهم
مدحت :: قصدك انها ادتنا النسخة واحتفظت هي بالأصل معاها . وقرطستنا كلنا
عفاف :: يابنت اللذينة . طب وانت هتعمل ايه
مدحت :: لسة مش عارف هعمل ايه .. انا ريحتها شوية لغاية ما نشوف هنعمل ايه
عفاف :: ماشي .. وانا كنت خايفة من ولاء لأني عارفة انها ممكن تقف لينا في موضوع تجنيد اميرة
مدحت :: المهم اننا نفكر ازاي نقدر نوصل ل اميرة وللبنات بتوعها ونجندهم من غير ما ولاء تعرف وفي نفس الوقت نخلي اميرة لسة واخدة فكرة حلوة عن ولاء ونبعد ولاء خالص عن الصورة
عفاف :: اشمعني ؟
مدحت :: علشان لو اميرة عرفت اننا كنا متفقين مع ولاء مش بعيد تروح تتخانق معاها وكل ترتيبنا يبوظ .. وولاء دماغها حلوة وممكن تهد المعبد علي دماغ الكل
عفاف :: هي من جه دماغها حلوة وتقدر فهي تقدر... خلاص انا معاك في تصرف عايز تعملة
بعد مرور شهرين .. مدحت مفهم ولاء انة خلاص مش عايز يجند اميرة وفعلا ولاء اطمنت وصدقت مدحت لأنة لو كان عايز يجندها كان جندها من بدري
وولاء صدقتها باميرة بقت اقوي بكتير جدا واللاتنين بقوا عارفين كل تفاصيلة سواء كبيرة او صغيرة في حيات التانية

........القصة من زواية الدكتور ........

فات شهرين وفي خلال الشهرين دول صداقتي بمدام ولاء وعفاف بقت قوية جدا ومارست الجنس مع ولاء زورت مدام شيري في بيتهم 3مرات وحصل بيني وبين العائلة صداقة جامدة .. وقدرت اقرب من مريم ومن امها .. واتعرفت علي ملاك اكتر وبصراحة كان شاب ظريف
مارست الجنس مع شيري الجنس بتاع اربع او خمس مرات كانت ديما بتجيلي العيادة علي الساعة 11.30 لغاية ما في يوم وشيري معايا في العيادة
طلعت كيس صغير من صدرها عرفت منها انها بتشد هرويين
بعد ما شيري شدت سطرين الهروين
قعدت علي الكنبة وبدأت تحكيلي لوحدها عن علاقتها بملاك ابنها. وعلاقة مريم بملاك وانها متستحقش تكون ام وانها بسبب الأدمان مبتقدرش تتحكن في رغبتها الجنسية .. وهي بتحكيلي افتكرا علي طول كلام هند عن اللي شافتة لما كنا في الحفلة بين مريم وبين اخوها.. وانا اللي مكنتش مصدق
وبدأت تحكيلي عن مدحت وعرفت منها انة هو اللي بيجبلها الهروين مقابل انها تنام معاه ومع بعض رجال الأعمال
احيانا في شقتة اللي في المقطم او في الأوتيل
بدأت شكوكي في مدحت تذيد .. لا ... من مجرد شكوك .. ل يقين .. مدحت مدورها وعامل شبكة للدعارة ومستغل منصبة كامدير عام الأوتيل ومشغل البنات اللي تحت منة وكمان موسعة دايرتة وجايب نسوان من بره الأوتيل
فكرت شوية وبعدين قولت في نفسي انا مالي كل شخص حر في تصرفاتة
قضيت ليلة حلوة في العيادة مع شيري بعد ما ضربت الهرويين وعلي الساعة اربعة الفجر وصلتها بعربيتي وبعدين روحت يدوب غسلت وشي وغيرت البدلة ولبست بدلة تانية ونزلت علي المستشفي
في اليوم ده لاني كنت مطبق فكنت كل شوية اطلب من شربات تجبلي كوباية قهوة علشان افوق
وبعد ما خلصت كشوفات قعدت كدة علي كرسي مكتبي ومددت دماغي لورا ونديت علي شربات تجبلي قهوة
شربات :: في ايه يادكتور انت شكلك كنت سهران سهرة حلوة
انا :: ياريت ياختي مانتي عارفة ان مراتي متوفية
شربات :: هههه يعني يا دكتور انت عايز تفهمني انك مخلص للمرحومة .. ده الرجالة كلها صنف واحد وكلكم عينيكم زايغة
انا :: ليه بتقولي كدة هو جوزك بيبص بره ؟ ههههه
شربات :: ههههههه هو فيه راجل مش بيبص بره
انا :: يبقي حمار اووي
شربات بصتلي وهي مستغربة
انا :: ههههههه انا اسف مقصدش شتيمة انا اللي اقصدة ان اللي معاه واحدة زيك مش محتاج يبص بره
شربات :: انش**** يكرمك ... بس بردو كلكم زي بعض
انا :: عارفة ياشربات انا لو متجوزك يمكن منزلش الشغل ولا العيادة
شربات :: اشمعني بقي
انا :: بس من غير زعل
شربات :: ياخبر .. ازعل منك انت يا دكتور .. دانا بقول ياريت كل الدكاترة اللي في المستشفي تكون زيك
انا :: لا طالما مفيش زعل يبقي هاخد راحتي في الكلام
مش هنزل الشغل علشان مش هسيبك
وممكن كمان مخلكيش تشوفي الصالة
حياتنا هتبقي علي السرير
شربات :: ههههههه يا دكتور وليد محدش بيكون راضي علي اللي معاه
لا اللي معاه الحلوة راضي ولا اللي معاه الوحشة راضي
مثلا لو الراجل مراتة رفيعة .. يبقي نفسة في التخينة .. ولو اللي معاه مليانة يبقي نفسة في الرفيعة
انا :: في دي عندك حق .. وانتي بقي لا تخينة ولا رفيعة
شربات :: هههههه اهو جوزي بقي علي طول يقولي انة عايز يتجوز عليا وانة نفسة في واحدة تكون رفيعة
انا :: هههههههه متزعليش مني جوزك ده مبيفهمش
شربات :: يلا بقي اهو مسافر الأسبوع اللي جاي السعودية خليه بقي يعرف قيمتي
انا :: ههههههههههه ايوة خلي صباعة ياكلة
شربات :: ههههههههههه انت دكتور بوريه منك بوريه
انا :: طيب يلا بقي علشان اوصلك في سكتي
...................

من ساعة من حنان شافت زب عامر وهي مش قادرة تقاوم تفكيرها فيه ولسة منظر زبه وهو واقف ورا بسمة
وكان هيحط زبه فيها مش مفارق خيالها .. وحتي لما زبه ارتخي .. كان بالنسبة ليها مثير جدا ومغري
وبقت كل ما بتشوف عامر مش بتقدر تمنع عيونها من اختلاس النظرات لزبه
وبقت بتتخيل نفسها هي اللي مفلئسة
وعامر حاط زبه فيها من الخلف وبينكها
رغبتها في عامر بقت فوق احتمال انها تمنع نفسها من التفكير فيه
...........
انا روحت البيت وعديت وبعد ما طلعت اول كام سلمة افتكرت امل مرات اخويا انها ديما في الوقت ده بتكون عند بابا بتعملهم الاكل او بتروق الشقة روحت نازل تاني الكام سلمة
ضربت الجرس .. وفتحتلي بسمة
عمو وليد
انا :: ازيك يا مقروضة
بسمة :: بقي انا مقروضة بردو ياعمو .. ماشي
انا :: ايوة مقروضة .. فيه مانع ؟ .. ايه جدك صاحي
بسمة :: لا مفيش مانع طبعا .. اه جدو صاحي جوا
دخلت سلمت عليه وسلمت علي ماما وبعدين نديت علي بسمة
بسمة :: نعم ياعمو
انا :: ماماتك منزلتش ولا ايه
بسمة :: لا في المطبخ بتطبخ
انا :: طب كويس انا جعان .. اما اقوم اشوفها طابخة ايه
كنت بصراحة نفسي المس جسمها وقولت فرصة المطبخ بتاع شقة مامة ضيق يدوب واحد اللي يقف فيه
دخلت المطبخ :: ايه يا امول عاملة اكل ايه.. وكانت قاعدة بشعرها واول ما شافتني راحت واخدة الطرحة اللي معلقها وراها وحطتها علي راسها
امل :: امول ؟ امال يعني ياخويا انت الغزالة رايقة وبتقولي امول
انا :: هههههههه معلش بقي الجديد دلوقت امول
امل :: عاملة فراخ وملوخية و روز وبسلة
انا :: طيب فاضل كتير .. وعنيا علي طيزها اللي مركزةعلي حز الكلوت بتاعها اللي مرسوم وباين من الجلبية
ولحم اجناب طيزها ولا العريانة
امل :: خلاص عشر دقايق بس
انا طيب عديني اجيب ماية اشرب ومستنتش حتي تقولي انا هجبلك ماية وروحت حاشر نفسي وراها .. وزبي وقف وانا بروح للحنفية وزبي عمال بيحك في طيزها .. او راشق في طيزها بمعني ادق .. مليت الكوباية ورجعت تاني وبردو وانا بحك زبي فيها
وخرجت وانا حاسس ان زبي فيه نار بتغلي من كتر هيجاني عليها
بعد شوية امل جابتلي الأكل وشوفت في عيونها خجل وعلي وشها وخدودها حمرة خجل رهيبة وزي ما يكون وشها مطلع صهد
اكلت وقومت غسلت ايدي وامل في المطبخ بتعملي شاي وكنت ناوي ادخل تاني لكن لقيت بسمة داخلة المطبخ
روحت رجعت قعدت في الصالة... شرب الشاي وطلعت علي شقتي
قلعت هدومي وطلعت علي السرير علشان انام .. سرحت في طيز امل وانا بحك زبي فيها وافتكرت كلام بسمة عنها طلعت زبي وبقيت عمال ادعك فيه وانا بتخيل اني بنكها في المطبخ
شوية تليفوني رن وكانت حنان هي اللي بتتصل
انا :: ايوة يا حنان
حنان :: معلش يا وليد ابعتلي عامر ابنك علشان من الصبح بروق في الشقة ومش عارفة اشيل المراتب بتاعة السرير لوحدي
انا :: طب ما اجي انا ارفعك قصدي ارفع المراتب معاكي هههه
حنان :: يوووه يا وليد انت علي طول زبك بياكلك كدة .. ابعتلي عامر بقي
انا :: هههههههه حاضر مع اني كنت هنزل اروقك
حنان :: ههههههه مانت مروقني يا حبيبي هو حد مروقني غيرك
قفلت مع حنان ونديت علي عامر وقولت له انزل لمرات عمك عايزاك تساعدها في الشقة
عامر :: حاضر
عامر نزل وضرب الجرس علي مرات عمة اللي فتحت له الباب وهي لابسة جلبية صيفي خفيفة كدة مفتوحة من الجنب لغاية نص ومفتوحة سبعة من الصدر وفلقة بزازها باينة
الجلبية شفافة والأندر اللي لابساه باين بسبب ان الجلبية اللي لابساها متغرقة ميا والأندر ظاهر اوب لونة من تحت .. اندر وسنتيان لونهم فوشيا
عامر لما شاف مرات عمة بالمنظر ده حط دماغة في الأرض
حنان :: ادخل ياعامر .. معلش يا حبيبي هتعبك معايا بس انا طالع عيني في الشقة من الصبح وحاسة ضهري مقطوم والسرير مفكوك وعايزك تشيل معايا المراتب وتركب السرير
عامر :: حاضر ..
حنان :: الاول هعملك كوباية شاي
عامر :: لا مش عايز
حنان :: بس يايلا بلا مش عايز
حنان دخلت عملت الشاي ل عامر وليها وقعدت .. يالهووووي الشقة طلعت عيني من الصبح بشيل وبحط فيها
عامر :: يكون في عونك
حنان :: قولي بقي عامل ايه مع بسمة
عامر : مش بقابلها خالص زي ما وعدتك
حنان وهي مبتسمة وبتغمز له ياواد اطلع من دول عايز تفهمني انك في الشهرين دول ماخدتش حتي بوسة
عامر :: مقدرش يرد وفضل ساكت
حنان وعامر شربو الشاي وحنان قامت وقالت له طيب تعالا ورايا ياعم العاشق
مشيت قدامة وفلقة طيزها مرسوم رسم وفردة بتطلع والتانية بتنزل وهي ماشية
دخلت الأوضة وقالت له انت ارفع من هنا وانا هطلع علي السرير ارفع معاك
المرتبة قطن 160 كانت تقيلة بغباء وحنان كل ما ترفع المرتبة عامر مش عارف يمسكها ولا عارف يتملك في المرتبة
حنان نزلت من علي السرير وجت وقفت جنب وحطت ايدها علي المرتبة وقالت له بص هترفع المرتبة كدة .. وهي بترفع المرتبة ايدها راحت لزبه وسحبتة لفوق
عامر بلم ومبقاش عارف يعمل ايه وحنان بصت له .. ايه عرفت هترفعها ازاي
حنان :: ايه عرفت ياعامر
عامر :: اه اااه عرفت
حنان :: طب وريني يلا كدة
عامر :: مسك المرتبة وحاول يرفعها وبردو فلتت من ايده
حنان :: كدة ياعامر وبردو نفس الحكاية طلعت بأيدها وحكتها في زبه وراحت باصة له لحظات وكان فضل تكة وتمسكة من زبه لكنها مسكت نفسها وطلعت تاني علي السرير ومسكت المرتبة قصادة وقالت يلا ارفع معايا
بصعوبة قدرو يحركو المرتبة وبقي نصها بره السرير والنص التاني علي السرير
عامر لمح بزاز مرات عمة حنان وهي موطية وماسكة المرتبة من فتحة الجلبية
وحنان واخدة بالها من نظراتة
حنان :: يلا يا عامر ها ارفع معايا
عامر رفع وحنان وهي بتنزل بالمرتبة من علي السرير وقعت بجد .. مكنتش بتمثل
ودماغها اتخبطت في الدولاب في مقبض الدرفة
قعدت علي الأرض علي المرتبكة وفضلت تضحك علي نفسها وعامر بقي هو كمان بيضحك عليها
شوية حنان مدت ايدها لعامر علشان يقومها
وعينها باصة ل زبه اللي باينة راسة منفوخة تحت البنطلون..
عامر مد ايده لمرات عمة وقومها وهي بتقوم كنت شبه لاذقة فيه وحست بسخونة انفاسة في وشها .. ده جعلها اكثر سخونة وهياج
عينيها في عينة وهو مش عارف يعمل ايه
غير انة واقف في مكانة ساكت
هدواء وصمت وعيون بتتكلم ومشاعر ساخنة علي وشك الأنفجار
حنان حطت ايدها علي صدره وقربت منة وعيونها في عيونة
شايفها بتتحرك حركات خفيفة لا ارداية رغبتها الجنسية المشتعلة بتتحكم فيها وفيه
شفايف حنان لمست شفايف عامر
زبه وقف بدون سابق انذار ولمس في بطنها
صدرها في صدره وبطنها ممتزجة في بطنة
وشفايفهم هي اللي بتتكلم .. هبت اعصاير من المشاعر الملتهبة واصبحت الأجساد هي من تتحدث
ايدها بتنزل من صدرها علي بطنة لغاية ما استقرت ل اجمل مكان بتتمناه من شهرين
فردت كف ايدها وبدأت تحسس وتتلمس زبه المنتصب عن اخره
وعامر ايده راحت لضهرها ...بتنزل ببطي
وصلت لمرتفاعاتها الخلفية ( طيزها ) وبدأت تروح وتيجي .. وشفايفة بتعصر شفايفها
حنان خدتة ونامت علي ضهرها علي السرير
وفوقها عامر .. وشفايفة لسة بتمص في شفايفها وزبه راشق تحت كسها .. بين فخادها وايدها حولينة .. بضمة وريحة جاية عليه
عامر قلع التيشرت وحنان نايمتة علي ضهرة وهي اللي بقت فوقة
بطرف لسانة بقت بتتحرك علي صدره .. وراحا لحلمات بزازة وبقت عمالة تحرك طرف لسانها عليهم. وايدها من تحت ماسكة في زبه وعمالة تدعكة
حنان كانت عطشانة نيك وجسم عامر كان شاددها لانة شاب صغير ومهتم بيه ولسة
في ريعان قوتة البدنية
اخدت حلماتة بزازة وبقت بتعصرهم بين شفايفها وايدها دخلت تحت بنطلونة ودخلت لزبه وعمالة تدعكة زي ماتكون بتضربلة عشرة
نزلت بلسانها من علي حلماته الي بطنة الي سورتة. وايدها بتنزل في بنطلونة وبوكسره
زبه خرج وهو شامخ ومنتصب وعروقة بارزه ومشدودة.. لسانها لمس راس زبه وبقي بينزل علي عروقة لغاية بيضانة
اممممممممم .. زبك جميل يا عامر... يابخت بسمة بيه وراحت وخدها جوا بوقها وقفلت عليه وهي ماسكاه بأيدها وبقت عمالة تمصة اووووي
عامر نايم وحاطط ايده علي وشة ومستسلم لمص مرات عمة الهايجة لزبه
حنان كملت قلع بنطلون عامر وقلعت جلبيتها وطلعت فوق منة وقعدت علي زبه وهي لسة لابسة الأندر والسنتيان وبقت عمالة تروح وتيجي علي زبه وتحك كسها فيه
وساندة بايدها علي بطنة .. عامر ايده راحت لبزازها وبقي عمال يقفشهم
وهي مدت ايدها لضهرها وهي قاعدة علي زبه وفكت السنتيان وقلعتة . ومسكت ايده اللي علي بزازها وبقت عمالة تحركهم علشان يفعص بزازها اكتر
حنان هيجانها بيذيد .. والأنثي الممحونة اللي جوها خرجت
ااااااااه اااااااااه ياعامر.. نكني بزبك اوووي زي ما بتنيك بسمة.. اااااااااخ ااااااااااخ
قامت وقلعت الأندر وراحت نايمة علي ضهرها ورفعت رجليها
يلا ياعامر .. يلا ياحبيبي الحس كسي المولع عامر قام ونزلت بين وراكها ورفع رجليها لورا
وبلسانة لمس كسها
احححححححححح .. اوووووووف
اووووي يا عمار ..الحس كسي اووووي
عمال لسانة رايح جاي علي كس حنان وبيلحس عسلها اللي نازل من خرمها
حط صبااعك في طيزي وانت بتلحس كسي
اااااااه . ايووووووه كدة اوووووووف مش قاااادرة
وماسكة بزازها عمالة تفرك فيهم وعمار بيبعبصها في طيزها وبيلحس كسها
حنان :: خلاص مش قادرة ياعمار.. قوم دخل زبك في كسي ااااااوووووووف اوووووف
عمار قام وهو فاتح بين وراكها .. ومسك زبه وحط راس زبه علي كسها وبقي بيدخل زبه فيها وهي بتتشرمط تحتة وبتتأوه
اااااااوي كدة يا البي . نكني يا عمار .. نكني اوووووي

عمار بينيك في مرات عمة وزبه طالع داخل في كسها المولع واللي كان ناقص شويةو يطلع نار من شدة هيجانها
وايدها علي طيزه وعمالة تدوس عليها علشان ينيكها وميطلعش زبه من كسها
حنان :: انا ولا بسمة ياعمار
عمار :: انتي جامدة اوي ياحنان
حنان :: طب نكني بزبك اوووي عايزة زبك يفشخني
عمار بدأ يرزع زبه في كسها بقوة اكتر. وبيضانة بتخبط في طيزها من تحت
اااااحححححححح ااحححححححححح
اووووووي اوووووووي نكني اوووووي
ااااااه .. كسي فيه ناررررررر
عمار شال زبه لما حس نفسة خلاص هيجبهم
وفضلت يدعك زبه وحنان قامت مسكت زبه بأيدها وبقت هي اللي بتدعك زبه وهي فاتحة بوقها .. لغاية ما قذف لبنة علي وشها وعلي شفايفها.. وبقت تمص زبه وتبلع اللبن اللي خارج منة
بعد ما حنان اتناكت وشبعت من زبه
قامت لبست هدومها وعامر لبس هدومة .. وشالوا المرتبة التانية .. وركب السرير اللي كان مفكوك . وبعدها رجع المرتبة معاها
وقبل ما يمشي حنان قالت له
لو عايز ترجع تتقابل مع بسمة فوق قابلها بس بشرط ... اني لما اطلبك تنزل ليا علي طول


الجزء التاسع عشر
.....................
مدحت فكر في طريقة تجنيد اميرة والبنات اصحابها واتصل بعفاف .. وكان يومها في مكتبة اللي في الأوتيل وعفاف في مكتبها
مدحت :: الو ايوة يا عفاف تعاليلي المكتب حالا عايز
عفاف :: حاضر جيالك حالا
عفاف راحت لمكتب مدحت.. خير يا مدحت
اقعدي وركزي معايا .. انا خلاص لقيت الطريقة اللي منها هنجرب الشيكولاتة ومنها هنجد اميرة لصالحنا
عفاف :: طب حلو اوي .. ايه هي
مدحت :: بصي ياستي اولا هنعتمد في خطتنا علي اتنين واحد وواحدة جداد معانا ولاء متكنش تعرفهم
عفاف :: مفيش غير هيثم وسوسن
مدحت :: حلو جدا .. هيثم شكلة ابن ناس وسوسن لسة صغيرة عندها كام سنة دي يا عفاف
عفاف :: سوسن تقريبا 20سنة وهيثم غالبا 25
مدحت :: عز الطلب
عفاف :: يعني ناوي علي ايه فهمني
مدحت :: بصي ياستي ....
وبدا مدحت يحكي خطتة لعفاف اللي كانت مبهورة وبعد ما خلص كلامة عفاف قالت له
وبكدة سواء الشيكولاتة مؤثرة فعلا او لا هنضمن ان اميرة هتخاف من الفضيحة وهتنضم لينا
مدحت :: بالظبط كدة ولو الشيكولاتة طلعت فعلا زي ما ولاء قالت يبقي الدكتور لازم يبقي معانا
عفاف :: طيب كدة محتاجين نفهم هيثم وسوسن
مدحت :: مش دلوقت .. بس انا عايزك تصرفي ل هيثم ول سوسن 5000 لكل واحد فيهم لما اقولك علشان هيشترو اللي قولتلك عليه علشان الموضوع يبان محبوك
عفاف :: تمام .. طب حاجة اخيرة
مدحت :: حاجة ايه
عفاف :: الشقة اللي هيتم تنفيذ فيها التمثلية دي
مدحت :: في شقتي اللي في المقطم .. متقلقيش انا مظبط كل حاجة
عفاف :: فل اوي كدة .. اقوم انا في شغل قد كدة فوق دماغي
......................
بعد مرور اسبوع
...................
بالليل اتصلت بيا شربات انها هتتأخر بكره علشان جوزها هيسافر الصبح وهي هتوصلة للمطار
انا :: وبعدين يا شربات كان لازم تعرفي ادارة المستشفي من يومين علشان يحطوا واحدة بدالك في اليوم ده
شربات :: لا مانا هوصل جوزي الساعة 4الفجر علشان الطيارة بتاعتة الساعة 7
يعني لو اتأخرت مش هتأخر اكتر من ساعة.وممكن متأخرش اصلا
انا :: ماشي لو علي الساعة انا هروح متأخر علشان اغطي عليكي ومسببش مشكلة ليكي
صحيت الصبح زي كل يوم في ميعادي قومت لبست هدومي وكانت الساعة 6
بعد ما خلصت لبسي قومت عملت كوباية قهوة وبعد ما شربت قهوتي اتصلت بشربات وعرفت انها وصلت جوزها المطار وواخدة تاكس ورايحة علي المستشفي
انا :: طب تمام .. كدة انا هنزل بقي طالما انتي رايحة
شربات :: انا مش عارفة بصراحة اشكرك ازاي
انا :: مفيش داعي تشكريني واعملي حسابك فيه كشف النهاردة عليكي وبعد الكشف هاخدك ونروح نتغدي بره
شربات :: كشف ماشي علشان انا كدة كدة كنت عايزة اقولك وكنت محرجة بصراحة
لكن اشمعني الغدا ؟؟
انا :: من غير اشمعني انا عايز اغديكي وكمان انتي دلوقت بقيتي فاضية يعني
شربات :: معلش يا دكتور مش هينفع انت عارف انا ست متجوزة وكمان مش معني ان جوزي سافر هدي نفسي الحق اني اخرج براحتي
انا :: يابنتي انتي فهمتي ايه ؟ انا مش قصدي اي حاجة .وعموما لما تيجي المستسفي ونتقابل هناك نبقي نشوف الموضوع ده
بعد ما قفلت مع شربات نزلت اخدت عربيتي
ووصلت المستشفي وكان فيه حالات كتيرة جدا
دخلت كانت شربات موجودة .. صباح الخير يا ام دماغ معفنة
شربات :: مبتسمة صباح الخير يا احلي دكتور
انا :: انا شايف حالات كتيرة بره ..
شربات :: حد قالك تبقي دكتور شاطر .. استحمل بقي
انا :: ههههههه ماشي يا شربات .. يلا بقي دخلي اول حالة

بعد يوم طويل وشاق من الكشف علي الحالات وكان عندي حالتين ولادة واحدة ولادة عادية والتانية قيصرية
خلصت وروحت حجرة الكشف ونديت علي شربات وقولت ليها اطلعي علي السرير علشان اعملك السونار ..
وكانت عفاف في شهرها السادس .. اطمن علي المولود في بطنها وان حجمة طبيعي واطمنت علي النبض وعلي المياه اللي في المشيمه .. وكل حاجة كانت تمام

انا :: انتي زي الفل والعيل اللي في بطنك بيقولك يا ماما اسمعي كلام الدكتور وليد
شربات :: هههههههه لا مش هسمع
انا :: بقي كدة روحت خطيت ايدي علي بطنها وقولت سمعت يا استاذ مامتك اهي مش عايزة تسمع كلامي

شربات :: يعني هو هيرضيه ان مامتة تروح تتغدي مع واحد وجوزها لسة مسافر
افرض حد شافها الناس هتقول عليها ايه
انا :: اولا مامتة مش بتعمل حاجة غلط واكيد الناس عارفة اخلاقها .. ثانيا انا مش هحلها وهتغدي معاها غصب عنها
يلا قومي ظبطي هدومك علشان نمشي
شربات :: يعني انت مصمم بقي
انا :: جدا .. ومش متنازل عن الغدا معاكي
شربات :: حاضر يا دكتور .. هعمل ايه انا قصادك

اخدتها ومشيت وروحنا مطعم سمك في طريقنا دخلنا المطعم وطلبت الأكل وقعدنا ناكل .. وبعد ما اكلنا اخدتها كافيه جنب المطعم شربنا الشاي وبعدين قالتلي انها متأخرة وعايزة تروح
انا :: يعني وراكي الديوان ياختي
شربات :: مش ورايا دوان ولا حاجة بس خلاص اتغدينا وشربنا الشاي .. اروح بقي
انا :: خلاص ماشي يلا بينا
وصلت شربان وبعدين روحت انا البيت
عديت علي بابا وماما زعلت جدا ان امل مرات اخويا مش موجودة تحت وسألت ماما
امال امل فين منزلتش ولا ايه
ماما :: لا امل مرات اخوك عندها غسيل. النهاردة
انا :: ماشي .. طب انتي عايزة حاجة انا طالع
ماما :: لا استني انا مجهزة الغدي ليك من بدري
انا :: لا انا اتغديت سمك بره وتعبان جدا وعايز انام
................................
اميرة في المحل وعندها ضغط شغل والبنات مش مكفين كمية الشغل اللي عندها
اميرة :: يا سيدة احنا محتاجين معانا بنت تانية ولا اتنين
سيدة :: انا قولت ل ابتسام الكلام ده من يوم
ابتسام :: ما احنا عندنا تلاتة غيري وغير سيدة وغيرك يا اميرة هي مصاريف وخلاص
اميرة :: يابنتي مصاريف ايه اللي بتتكلمي عليها .. اللي هيشتغل ده هيوفرلك وقت وهيزود دخلك .. متبقيش حنوتية كدة وماسكة في الدنيا ههههههه
ابتسام :: بقي كدة يا اميرة .. ماشي ههههه
اميرة :: اسماء .. يا اسماء
اسماء :: ايوة ياست اميرة
اميرة :: هو انا كام مرة اقولك شيلي ام السماعة دي من ودانك ... محبكتش تسمعي اغاني وانتي شغالة .. روحي هاتيلي فوطة من برا
اسماء خرجت تجيب فوطة ودخلت المحل وقالت ل اميرة في واحدة بره لابس لبس شرطة ومعاه واحدة عايزينك
اميرة :: حاضرة هخرج اشوف عايزين ايه دول

اميرة :: خير يا انسة
::حضرتك انا الملازم امجد ظابط شرطة . ودي خطيبتي مني
اميرة :: اهلا سهلا خير حضرتك
الملازم امجد :: حضرتك احنا دوخلتنا الأسبوع اللي بعد اللي جاي وكنت حابب ان محدش هيزوق خطيبتي غيرك
اميرة :: شرف ليا حضرتك وانا عنيا ليك وليها
الظابط امجد :: اه بس فيه مشكلة
اميرة :: مشكلة ايه خير
الظابط امجد :: هي مش هينفع تيجي هنا .. حضرتك هتيجي البيت وتزوقيها
اميرة :: بص حضرتك احنا شغلنا ديما بيكون في الكوافير لان فيه شغل تاني بيكون معانا
مش هينفع نسيب الكوافير
الظابط :: حضرتك لو علي الفلوس الرقم اللي هتطلبية هتاخديه .. ده غير عربية هتوديكي وتجيبك مطرح ما انتي عايزة
واتمني حضرتك تردي عليا في خلال يومين
وده الكارت بتاعي

اميرة اخدت الكارت من الظابط وهو مشي مع خطيبتة
ابتسام :: خير يا اميرة ماله الظابط
اميرة :: ده عريس واللي معاه عروستة ودخلتة الاسبوع اللي جاي وعايزني انا اللي ازوق عروستة بس مش في المحل .. اروحلها البيت
ابتسام :: وانتي قولتي ايه ؟
اميرة :: انا رفضت بس هو اداني الكارت بتاعة وقالي انة هيديني اي مبلغ اطلبة وعربية توصلني وترجعني
ابتسام :: طب كويس ماحنا بنروح اوقات شغل عرايس في بيوتهم
اميرة :: اه بنروح بس لما بنكون عارفين مين دول
سيدة :: طيب ما ده ظابط شرطة ... مأظنش ان فيه حد اضمن من انك هتروحي لعروسة ظابط

اميرة :: من هنا لبكره .. يكون حلها الحلال
انا طالعة اقعد مع ولاء شوية
اميرة طلعت وسابت البنات شغالين في الكوافير
اميرة :: ازيك يا ولاء
ولاء :: تعالي ياختي اقعدي.. اعملي كوباية قهوة ل اميرة يا ليلي
ليلي :: حاضر بس هفرج الأنسة علي الفساتين اللي هناك واجي اعملها احلي قهوة
ولاء :: انا نزلت من شوية علشان اقعد معاكي لقيت المحل زحمة وانتي كنتي مع واحدة فوق في غرفة الملابس مرضتش اعطلكم
اميرة :: اه النهاردة في ضغط شغل وانا من الصبح واقفة علي رجليا لما استويت
ولاء :: انتوا المفروض تشوفوا كام بنت تانين يشتغلوا معاكم
اميرة :: ماما لسة قايلة الكلام ده ل ابتسام ولسيدة
ولاء :: ايه الكرت اللي في ايدك ده
اميرة حكت ل ولاء علي موضوع العروسة
ولاء :: وايه المشكلة ما تروحي طالما فيها قرش حلو
اميرة :: فكرك كدة
ولاء :: اه طبعا روحي انتي اولي بالفلوس وده اكيد مبسوط يعني الفلوس هتكون كويسة
اميرة :: خلاص بكره هتصل بيه وهبلغة اني موافقة واخد معايا ابتسام او سيدة
ليلي :: اتفضلي القهوة يا اميرة
اميرة :: تسلم ايدك يا ليلي
ولاء :: ان من رئي انك تسيبي ابتسام وسيدة هنا المحل عندك محتاج البنات وغيابك انتي ذات نفسة هيأثر.. انتي روحي. وسيبيهم هما يشوفوا شغل المحل
اميرة :: عندك حق في دي ... خلاص
تاني يوم اميرة اتصلت بالظابط امجد وقالت له انها موافقة وهو قالها خلاص وانا هدي رقمك لخطيبتي علشان هي اللي هتتواصل معاكي بعد كدة
....................
تاني يوم بعد ما خلصت المستشفي صممت بردو اخرج مع شربات واتغدي معاها
كنت مصمم اني اكسر اي حواجز بينا واقرب منها يوم عن يوم وفعلا حسيت ان شربات النهاردة وانا بتغدي معاها مش محرجة ولا مكسوفة زي امبارح .. وكنا بنضحك وبنهزر
وبعد ما اتغدينا وصلتها للمكان اللي متعودة تنزل فيه وبعدين طلعت علي البيت وانا نفسي اشوف امل والمس طيزها زي قبل كدة

وفعلا لما روحت البيت وروحت عند بابا كانت امل عنده
وبعد ما قعدت مع بابا شوية واطمنت عليه خرجت في الصالة وكانت امل قاعدة علي الكنبة بتطبق في الهدوم بتاعتهم اللي جابتهم من المنشر
انا :: عاملة ايه يا مول
امل :: كويسة يا وليد. انت عامل ايه في شغلك
انا :: اهو ماشي الحال
امل :: اعملك اكل ؟
انا :: ياريت لو كوباية شاي
امل :: ليه انت اكلت في المستشفي ولا ايه
انا :: اه انا اكلت بره.. امال محسن وعامر فين
امل :: فوق في الشقة انا لسة نازلة من عندهم غدتهم وغسلت المواعين
انا :: تسلمي يا امل
امل :: ياعم علي ايه .. اما اقوم اعملك الشاي
امل قامت ودخلت المطبخ علقت علي الشاي وانا بعد منها بثواني روحت وراها المطبخ
وعملت نفس اللي عملتة قبل كدة
عديت من وراها ولذقت بزبي في طيزها ومليا كوباية الميه وبعدين خرجت تاني بس ببطئ اكتر لدرجة اني وقفت ثواني وراها
وانا لذق فيها وزبي كان في نص طيزها
ولفت نظري انها حتي محاولتش تبعد طيزها عني
خرجت وانا هايج علي الأخر .. وهي عملت الشاي وجابتة ليا
وانا بشرب الشاي .. بقولك ايه يا امل لو مفيهاش تعب ابقي اطلعي عندي الأوضة بتاعتي تضرب تقلب
امل :: حاضر بكره هبقي اعملها ..
انا :: ياريت لو النهاردة وتغيري الملايات .. معلش انا عارف نفسي بتعبك
امل :: حاضر يا وليد لما تنزل انت العيادة من عنيا هروقلك الأوضة.. وبعدين مفيش تعب


الجزء العشرون
................
الساعة خمسة اميرة في الفيلا نايمة لانها كانت سهرانة للصبح مع اصحابها ويدوب نامت ساعتين وصحيت علي صوت مامتها بتقولها انها هتمشي هي واخوها ملاك في زيارة عند عمة ملاك وانهم هيقضوا اليوم عندها وبعد ما صحيت معرفتش تنام تاني غير علي الساعة تلاتة العصر
سمير جوز مامتها رجع من الشركة بدري لما عرف ان الفيلا فاضية ومفيهاش غير اميرة والدادة سعدية ودي علي طول في المطبخ او بتروق في الفيلا
سمير راح الفيلا وكانت الدادة سعدية بتنضف في الصالة
سعدية :: انت جيت بدري يعني يا استاذ سمير
سمير :: اه خلصت الشغل وحسيت نفسي مرهق شوية قولت اروح
سعدية :: طيب تؤمرني بحاجة
سمير :: ياريت لو فنجان قهوة تطلعهولي الأوضة بتاعتي
سعدية :: حاضر يا بيه
سمير طلع الأوضة بتاعتة وغير هدومة ولبس تيشرت وشورت وسعديه عملت القهوة وطلعتها اوضتة
سعدية :: تؤمرني بحاجة تانية
سمير :: لا خلاص كدة انتي
سعدية نزلت وسمير استني لما اتأكد انها نزلت تحت وبعد ما شرب فنجان القهوة دخل علي مريم اوضتها وهي نايمة
وكانت نايمة بقميص نوم اسود وكلوت تحت منة اسود شفاف
كانت نايمة علي بطنها وفاردة رجل وتانية الرجل التانية .. وكسها باين من شففان الكلوت

سمير قعد جنب مريم وبقي بيتأمل جمال جسمها وهي نايمة وكان بقالو فترة بسبب ضغوط الشغل وسفرة بره مصر مجاش ناحيتها ولا مارس معاها الجنس .. وكل ما كان يبقي ظروفة تسمح انة ينام معاها كانت الظروف تمنعة يا مامتها موجودة يا ملاك ابنة في الفيلا وسمير ميعرفش ان مراتة وابنة وبنت مراتة كلهم بيمارسو الجنس مع بعض.. وكان متخيل انة هو بس اللي بيمارس جنس المحارم مع مريم بنت مراتة
عيونة بتاكل جسمها الملبن وكسها المنفوخ
ايده راحت علي وراكها ونزلت وهو بيحسس براحة اوووووي عليهم
مريم صحيت من النوم علي لمسات زوج مامتها :: عمو ؟
سمير :: ايه الملبن ده
مريم :: ههههه انت جيت من الشغل امتي
سمير :: من شوية .. لما عرفت ان الفيلا فاضية ومفيش غيرك مقدرتش افوت الفرصة دي
مريم :: طب اروح اغير ريقي بأي حاجة
سمير :: انتي لسة هتغيري ريقك .. انتي وحشاني اووي
اميرة :: وانت كمان وحشني اوي ياعمو بس انا كنت نايمة مش هينفع
سمير :: ليه بقي ؟ انتي بوقك عسل حتي لو لسة قايمة من النوم
وراح طالع فوق منها واخد شفايفها بين شفايفة
مريم :: ممممم براحة علي شفايفي وجعتني
سمير :: انا تعبان اوووووي وانتي وحشاني اوي اوي اوووووي
ايده نزلت علي بزازها وبقي بيفعص فيهم كأنة ماسك عجينة في ايده
مريم ايدها راحت لزبه وبقت عمالة تدعك فيه
ايه ده زبك واقف اوووي كدة ليه
سمير :: هو زبي بس .. انا جسمي كلة مشتاقلك
مريم:: طب انا عايزة امصة
سمير نزل من علي مريم وراح بجسمة ورا دماغها وقلع الشورت والبوكسر وبقي زبه فوق فوقها
مريم مسكت زبه وشدتة علي بوقها
سمير طلع بزازها بره القميص ونزل يرضع حلماتها وهو بيدعك في بزازها .. وهي واخدة زبه في بوقها وشغالة مص فيه
سمير بقي عمال ينيكها في بوقها وهي قافلة شفايفها علي زبه وهو شغال يدخلة ويطلعة وهاري بزازها تفعيص
شوية سمير شال زبه من بوقها وراح بين فخادها وحط لسانة علي كسها
احححححح ااااااح اااااااااااح احححححححححح.... ايووووه ايوووووه ياعمووووووووو
سمير:: كسك حلو اوي يا مريم
مريم :: كسي عاجبك اووي كدة
سمير :: اااااه يا مريم عاجبني اووي
لسانة دخل جوا كسها وبقي عمال يحركة لجوا ويطلعة وهي ماسكة راسه وعمالة تطلع وتنزل بكسها علي لسانة
ااااااااه ااااااااااه .....ااااااه ياعمو ااااااه
سمير قومي فلئسي يا مريم
مريم قامت وراحت مفلئسة لعمها سمير وهو نزل فشخ طيزها بأيده ودخل بلسانة وبقي بيحركة علي خرم طيزها وصوابعة بين شفرات كسها بيدعك .. وهي بتحرك طيزها عليه زي الكلبة لما بتكون طالبة تتناك

سمير حطة صباعين في بوقة وبعدين حطهم علي خرم طيز مريم وبقي بيدخل صوابعة براحة وايده التانية بيدعك في كسها من تحت.. ومريم هايجة وممحونة وبتتأوه
اااااااححححححححححح مش قاااادرة ياعمووووو قوم دخل زبك في كسي
سمير قام ومسك زبه وبقي عمال يمشيه علي كس مريم.. بين شفرات كسها ويطلعة لغاية خرم طيزها ويرجع ينزل بين الشفرات
ااااااااه دخلة بقي .. بجد مش قادرة .. كسي موووولع اووووي
حط الراس علي فتحتة كسها وبدأت يدخلة فيها
ااااااااه ااااااااااااه جميل خالص جميل خالص
عمال يدخل زبه ويسحبة وبزازها بتروح وتيجي وهي مدلدلة لتحت وصوابعة غارزة في لحم طيزها من الجناب وشغال يدك زبه دك في كسها من ورا

مريم نامت علي ضهرها وفتحت رجليها وبايدها عمالة تدعك في زنبورها
ااااااااااه ااااااااااه ياعمو. كسي موووولع اوووي
سمير جاب المخدة الصغير وحطها تحت طيز مريم ورفع رجليها اوي لغاية ما كانت قربت توصل لراسها وهي نايمة ومسك زبه وغرقة تفالة وحط زبه في خرم طيزها من تحت
ونام عليها وبدأ يضغط بجسمة علي زبه وزبه بقي بيدخل فيها وسط اهااااتها وصرخاتها
بررراحة برااااحة زبك تخين اوووووي
اااااااي .. بجد مش قااااادرة
لكن سمير مكنش مهتم بصراخ مريم وبقي عمال ينيكها في طيزها جامد وزبه بيدخل وبيخرج وكانت حاسة انه مدخل عمود خرسانة في طيزها وموجوعة اوووي
بعد صراخ وبكاء مريم المتواصل سمير شال زبه وحطه في كسها
ااااه ايوة كدة ياعموووو .. ااااااااااااااااه
فضل سمير ينيك في مريم لغاية ما جاب لبنة في كسها .. وفضل نايم فوق منها وزبه بينزل في اللبن ومريم ضماه في حضنها وعمالة تحضن فيه وبتوسه في شفايفة

........ القصة في منزل الدكتور .........

بعد ما خلصت شرب كوباية الشاي وطلبت من امل مرات اخويا تطلع تروق الأوضة بتاعتي وقالت ليا لما انزل العيادة هتروقها
مبقاش عندي امل اني انيكها النهاردة

معرفش ليه كان جوايا جرائة رهيبة وكنت مستعد اغتصبها حتي لو غصب عنها خصوصا اني عارف انها بتتخيل حد بينكها وهي بتتناك من جوزها وكلام صاحبي الدكتور فودة لما سألتة علي اساس ان صاحبي ومراتة هما اللي بيتخيلوا حد معاهم
كلامة طمني واداني جراءة رهيبة
طلعت وانا مضايق ان امل مش هتطلع غير بعد ما انزل

دخلت شقتي ومحسن وعامر كانوا قاعدين في الصالة مشغلين فيلم علي التليفزيون وبيتفرجوا عليه واول ما دخلت محسن قام جري سلم عليا وقالي بابا ما تقول لعامر يخدني معاه لحسن مش راضي
انا :: هو رايح فين
عامر :: هنخرج انا وصحابي يابابا ومحسن مش هينفع يجي معانا
انا :: مينفعش ليه ؟؟
عامر :: يابابا ماهو مش كل خروجة محسن هيلذقلي
انا :: طيب لو مأخدتش اخوك معاك مفيش خروج خالص
عامر :: يابابا مش كل مرة تقولي كدة
انا :: يعني اخوك هيخرج مع مين ان مكنش يخرج معاك ؟؟
عامر :: يووووووه كل مرة كدة يابابا... اتفضل ادخل البس يا زفت
انا :: احترم نفسك ومتشتمش اخوك

محسن دخل لبس هدومة وعامر اتصل بصحابة واتفقوا مع بعض علي مكان يتقابلوا فيه وانا دخلت علشان انام
وانا ممدد علي السرير عمال افكر في امال وبفكر في اللي قريتة في الشات اللي كان بين عامر وبين بسمة وفي كلامهم مع بعض
بعد تقريبا نص ساعة سمعت تليفون ابني عامر بيرن
انا في بالي .. ايه ده هو عامر لسة قاعد ولا نسي تليفونة
خرجت لقيت تليفون عامر محطوط علي الطرابيزة وهو نزل .. شوية التليفون رن تاني مردتش ارد وسبتة زي ماهو في مكان وروحت الأوضة تاني وقبل ما اوصل لباب الاوضة معرفش ليه قولت اما ابص علي التليفون اشوف فيه ايه
وانا عارف الباسورد بتاع التليفون لاني كنت منبه عليه قبل كدة انة لو عمل باسورد انا معرفوش يبقي فيه حاجة غلط وكدة هاخد منة الفون خالص
وفعلا جربت الباسورد لقيت التليفون فتح
اول حاجة فكرت فيها ... المعرض فتشت في الصور لقيت كل الصور اللي عنده لبسمة موجودة ومفيش اي جديد بينهم
قفلت الفون وقومت عملت كوباية شاي ورجعت قعدت وانا بشرب الشاي عمال ابص للفون .. افتكرت تطبيق الواتس
فتحت الفون تاني ودورت علي الواتس
لقيت الواتس فتحتة ولقيت اخر محادثة بينة وبين بسمة امبارح بالليل علي الساعة 4 الفجر .. المحادثة كانت طويلة فضلت اطلع لغاية ما وصلت لمحادثة من فترة طويلة وبقيت بنزل وانا بقراء الكلام بينهم لغاية ما شفت الفضايح
قولت في بالي عامر او ما هيفتكر انة نسي الفون اكيد هيرجع وجاتلي فكرة اني افتح الواتس بتاعة من عندي ... عن طريق الواتس وايب
جبت تليفوني من الأوضة وفتحت متصفح جوجل وكتبت في البحث واتس وايب
وجبت الصفحة العرض بأصدار سطح المكتب
ظهرلي مربع علي شمال الشاشة ... وفتحت الواتس علي تليفون عامر ومن الاعدادات جبت واتس وايب .. قربت كاميرة تليفون عامر علي المربع اللي ظهرلي في تليفون
وفتح عندي الواتس بتاع عامر
رجعت تليفون عامر مكانة مكانة وانا اخدت تليفوني ودخلت الأوضة بتاعتي وطفيت النور وقعدت اقراء المحادثة اللي بينة وبين بسمة
وكانت المفاجئة التانية اللي مكنتش اتوقعها
عامر بيمارس الجنس مع بنت عمة ... جنس كامل ... وحنان شافتهم وهما بيمارسو الجنس مع بعض في الأوضة اللي فوق
كلام بسمة وهي بتسألة هي مرات عمو حاجة وكانت بتحكي له عن خوفها وعن منظرها الزبالة لما حنان شافتهم عريانين وخايفة لتكون شافتهم وعمار بينكها
وبقت بتتحايل عليه انة يكلمني علشان اخطبهالة
المفاجئة التانية في محادثة من ضمن المحادثات
عامر:: حبيبتي انتي فين
بسمة :: انا في الأوضة بتاعتي
عامر :: وحشتيني اوي ونفسي اقابلك فوق في عشنا
بسمة :: تاني ياعامر .. مش هينفع طبعا .. انت عايز حنان مرات عمي تشفونا تاني
عامر :: طيب انا هتجنن عليكي وزبي مولع
بسمة :: وانا كمان ياعامر هموت عليك بس اعمل ايه
عامر :: بسمة بقولك ايه واحنا مع بعض قبل ما حنان تطب علينا فاكرة الكلام اللي كان بينا وانا بنيكك
بسمة :: كلام ايه ؟.. الكلام اللي قولناه كان كتير
عامر :: لما سألتك علي مامتك لما بتبقي مع باباكي بتتخيل مين بينكها ... فاكرة
بسمة :: ههههههههههههههه بس بقي عيب كدة
دي ماما بردو
عامر :: يابت قولي بجد فاكرة
بسمة :: اه فاكرة ... بس ليه ؟
عامر :: انتي يومها قولت انها نفسها تتناك من بابا ومن السباك
بسمة :: اه ياحبيبي انا قولت كدة
عامر :: يعني هي فعلا نفسها في كدة
بسمة :: بص يا عامر هو اللي انا فهمتة من كلام ماما وبابا انهم بيقولوا كدة بس علشان يغيرو وميحصلش ملل جنسي بينهم ... لكن نفسها بجد معرفش

انا لما قريت الكلام ده معرفش ليه حسيت برغبة رهيبة في ممارسة الجنس وزبي وقف علي اخرة
كملت قراية لغاية ما وصلت لمحادثة عامر كان بيمارس معاها الجنس الكتابي وجت سيرة مامتها وقالت ان امها وهي بتمارس الجنس مع باباها كانت واقفة ورا الباب وبتسمعهم
وسمعت مامتها بتسأل ابوها وبتقولو انها حلمت ان عمو وليد اتحرش بيها في المطبخ تحت عند مامتة وهي بتعمل اكل
وباباها فضل يسألها وعملك ايه في الحلم يا شرموطة
حكت له انة عمل نفسة بيشرب ميا وكان بيلذق فيها وبيحك زبه فيها
وهي سألتة لو اخوك عمل كدة فيا بجد وانت عرفت ان ده حصل بجد هتعمل ايه
عامر :: وباباكي قالها ايه
قالها انة بيتمني انها تتناك وتشبع كسها منة
عامر :: ااحااااااااا
بسمة :: كل ده تخيل بينهم ياعامر ماما عمرها ما تعمل كدة ولا بابا انا متأكدة
عامر :: طب ايه حكاية السباك بقي
بسمة :: انت عارف عمو سعيد السباك
ماما حكت لبابا وقالت له في يوم جه يركب لينا صرف الغسالة وشافتة بيهرش في زبه اللي كان مدلدل وباين في البنطلون. ومن ساعتها وهي نفسها تتناك منة
وبتقول ل بابا انها كانت بتتعمد تلذق فيه وتغريه بطيزها وهو شغال في تركيب صرف الغسالة
عامر :: يعني ده حصل فعلا
بسمة :: لا طبعا كل ده بتهيج بابا وبتثيرو

بعد ما قريت كلام بسمة تأكدت ان امل مرات اخويا زي ما قال صاحبي فودة انها عندها الرغبة فعلا في انها تتناك من حد غير جوزها
والحد ده انا والسباك ... واللي صدمني جدا ان اخويا الكبير. ( معرص رسمي ) وقررت اني لازم انيكها واشبع رغبتها ورغبتي طالما هو نفسة في ده وهي نفسها في كدة
قفلت تليفوني وانا هايج مش عارف اعمل ايه حاسس بنار في زبي فكرت انزل لحنان لكن لقيت نفسي في هند اكتر
اتصلت بهند وقولت ليها عايزك تجيلي دلوقت العيادة زبي مولع نار وعايز انيك باي طريقة
هند قالت انها نص ساعة وهتبقي في العيادة
وفعلا لبست هدومي ونزلت ومفيش نص ساعة هند كانت في العيادة
اخدت هند في اوضة الكشف وعلي سرير الكشف نكت هند احلي نيك .. وفقعتها زوبرين ورا بعض .. فشخت كسها وطيزها وشبعتها لبن
قعدت في مكتبي وهفني الشوق اولع سيجارة . اديت هند فلوس علشان تشتري ليا علبة سجاير من بره
هند لبست هدومها وراحت جابتلي علبة السجاير قعدت ولعت سيجارة شوية لقيت شربات بتتصل بيا وبتقولي الحقني يا دكتور انا بموت
انا :: في ايه يا شربات مالك
شربات :: وقعت يا دكتور وحاسة نفسي هموت
لبست هدومي بسرعة وقولت لهند لو اتأخرت اعتذري للي حاجزين معايا حالة مستعجلة ولازم امشي حالا
اخدت عربية وانا بتابع مع شربات بالتليفون
وصلت بيتها علي العنوان اللي قالتلي عليه
وكانت ساكنة في منطقة شعبية .. اغلب البيوت اللي فيها قديمة وباين عليها اثار الزمان
دخلت البيت وشربات كانت ساكنة في الدور الرابع .. اخر دور
ضربت الجرس واخدت بتاع عشر دقايق علي ما شربات اتسندت ووصلت للباب وفتحتلي
دخلت وحطيت الشنطة بتاعتي علي طرابيزة جنب الباب وشلت شربات وسألتها علي اوضتها.. دخلتها الأوضة ونيمتها علي السرير
وخرجت جبت الشنطة من بره وبعدين دخلت علي شربات
اول حاجة اطمنت انها مش بتنزف وبعدها اطمنت علي نبض الجنين وحركتة في بطنها
ولما اطمنت ابتسمت لشربات اللي كانت مرعوبة علي اللي في بطنها
انا :: نحمد ربنا ان الجنين بخير ومفهوش حاجة
شربات :: بجد يا دكتور
انا :: هو الكلام ده فيه حاجة غير الجد
انا هديكي حقنة مسكنة وعايزك ترتاحي يومين تفضلي نايمة علي ضهرك
هو ملكيش حد هنا يجي يخدمك اليومين
شربات :: فيه اخت جوزي بس انا مش حابة اضايق حد
انا :: ماهو لازم حد يبقي جنبك
شربات :: انا هتصرف يا دكتور .. وبجد انا متأسفة اني عطلتك وجبتك كدة علي ملا وشك
انا :: بجد لو قولتي كدة تاني هزعل .. انا اصلا بتلكك علشان اشوفك .. قصدي اخدمك يعني
شربات :: بجد مش عارفة اقولك ايه
انا متقوليش وعموما انا بكره هعدي عليكي بعد المستشفي علشان اطمن عليكي
وعايزك تتابعي حركة الجنين كويس ولو حسيتي انة مش بيتحرك تتصلي بيا حالا وفي اي توقيت ماشي
شربات :: حاضر يا دكتور
انا :: استأذن انا بقي


الجزء الواحد والعشرون
........................

بعد ما مشيت من عند شربات واطمنت عليها وعلي الجنين اخدت عربيتي ورجعت البيت
كانت الساعة 9 طلعت لقيت هند قفلت العيادة ومشيت
طلعت شقتي فتحت الباب ودخلت وقفلت الباب وجيت ادخل الأوضة بتاعتي علشان اغير هدومي لفت نظري باب المعمل مفتوح
وافتكرت اني نسيت اقفل الباب بالمفتاح وعرفت ان فيه حد حد دخل المعمل بتاعي
دخلت لقيت كل حاجة في مكانها
لسة هخرج افتكرت التلاجة ... فتحتها وبصيت علي الشيكولاتة.. لقيت قالب ناقص من قطعتين .. قولت معقول عامر رجع علشان ياخد تليفونة وهو اللي اخد الشيكولاتة من التلاجة ؟
خرجت من المعمل وانا عمال افكر مين اللي ممكن يكون اخد الشيكولاتة من التلاجة
مفيش لحظات وسمعت صوت واطي جدا خارج من اوضة نومي .. صوت تأوه ومحنة
مشيت براحة وبصيت من خرم الباب شوفت امل قاعدة علي السرير ورجليها علي الأرض مفتوحة ومدخلة في كسها ايد الهون وبصباعها عمالة تدعك في زنبورها وبزازها طالعة من الجلبية اللي لابساها
فضلت ابص عليها وزبي وقف من الهيجان اللي بقيت فيه بسببها .. وعرفت ان اللي اكل الشيكولاتة هي امل .. ومش قطعة واحدة .. لا دول اتنين ... يعني امل بقت عبارة عن بركان نار

قررت اني لازم افتح الباب عليها وفعلا قومت فاتح الباب مرة واحدة
امل قدامي قاعدة علي السرير فاتحة رجليها وراجعة بضهرها لورا وحاطة ايد الهون في كسها وكلوتها مرمي علي الأرض
عينها جت في عيني وحالة من الصدمة سيطرت عليها ومش عارفة تعمل ايه
تشيل الهون من كسها .. ولا تقفل رجليها وتخبي كسها ولا تداري بزازها اللي طالعة بره الجلبية
قربت منها بخطوات ثابتة وعيونها عليا ومش عارفة انا ناوي علي ايه
بقيت قدامها ... نزلت علي ركبي ... ايدي راحت وباعدت بين فخادها اللي كانت ضمتهم .... فتحتهم
امل مش بتتكلم ولا بتنطق ومذهولة من اللي بعملة وعلشان الوضع اللي كانت فيه مكنتش عارفة تحدد ردة فعلها المفروض تكون ازي
وبأيدي شلت ايدها اللي خبت بيها كسها وايد الهون لسة راشقة فيه
مسكت الهون بأيدي .. وبقيت بطلعة من كسها براحة جدا وعيني بتراقب عينها وتفاصيل وشها اللي كان لونة لون الفرولة من شدة الأحراج
نزلت لمست كسها بشفايفي وبطرف لساني بقيت بلحس زنبورها براحة اوي
امل بدأت تعض في شفايفها وهي مش مصدقة اللي بيحصل مني
لساني بيتحرك براحة وبطئ علي كسها وبين شفراتة
اهات خفيفة بدأت تخرج من صدرها وانين بين الضلوع كنت حاسس بيه وبنبضات قلبها اللي بدأت تتسارع وصوت انفاسها كان بيرن في وداني
نزلت ايدي تحت كسها وطلعت ايد الهون وحطيتة علي الأرض وروحت تاني بأيدي علي كسها وتنيت صباعي الطويل ورحت مدخلة في كسها
اااااااااااااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااااااااااه
وشفايفي ماسكة زنبورها وعمال امص فيه واعصره والحس العسل اللي بينزل من خرم كسها
امل نامت علي ضهرها ورفعت رجليها متنية علي السرير وانا بينهم بلساني اللي بيتحرك علي كسها ومش راحمها
نزلت بلساني علي خرم طيزها وبقيت بحركة حركات دائرية وهي عمالة تعصر وتفرك في حلمات بزازها وبتطلع بوسطها وكسها لفوق علشان اطلع بلساني تاني من طيزها لكسها
قومت وقفت وقلعت چاكت البدلة و قلعت القميص والفلنة وفكيت الحزام .. ونزلت السوستة وقلعت البنطلون .. وقلعت البوكسر ... وقربت منها ومسكتها من وسطها وشدتها لطرف السرير
رفعت جلبيتها لفوق وفتحت رجليها وحطيت زبي علي كسها وامل حاطة ايديها علي وشها بحرك زبي علي كسها ( بين شفراتة ) كأني بنيكها
اااااااااااه ااااااااه اااااااااه ااااااااااه
بدأت احط راس زبي علي خرم كسها وكنت بحط راس زبي جواها وارجع اشيلها تاني
وهي عمالة تتأوه وتعض في شفايفها وايدها عمالة تفعص في بزازها وتعصر حلماتها
بدأت اضغط بجسمي واحدة واحدة وبراحة اوي. وزبي بيدخل جواها وبيتعمق في لحم كسها الدافي
اااااااه اااااااااااه اووووووووف اووووووف
دخلت زبي بالكامل جوا كسها ونمت عليها بكامل جسمي وروحت لبزازها وابلساني بقيت بلحس الحلمة وايدي بتفرك في الحلمة التانية
بدأت اطلع بوسطي واسحب زبي .. وارجع انزل بزبي وادخلة في كسها
وهي بتتأوه وايدها راحت ضماني وكأني عايزة تحس بزبي وهو بينيك كسها

شوية شوية امل بدأت تسيب نفسها وتعبيراتها الصوتية والخوف راح وبدأت تتكلم معايا وانا بنكها
اااااه اااااه يا وليد ... ااااااااه نكني اوووي نكني اووووي يا وليد
بقيت عمال ازود في رتم النيك فيها واسرع من دخول زبي وخروجة من كسها
وبزازها بتترجرج قدامي
قومت امل ونيمتها علي جنبها علي طرف السرير وانا وقفت علي الأرض وراها ورفعت رجل وحطيت زبي في كسها من تحت وانا ماسك رجليها بأيدي
اااااااح ااااااااااااح ايه الجمال ده ... اووووووووف .. يالهوووووي علي زبك وحلاوتة
فضلت انيك في امل بتاع عشر دقايق واهاتها مرجرجة الأوضة وبعدين قومتها ووقفت قدامي ولفيتها وانا حاضنها من ورا وراشق زبي في طيزها وايدي علي بزازها عمال اقفش فيهم
وهي شغالة تحك طيزها في زبي
انا :: يخرب بيت طيزك يا امل .. ملبن
امل :: نفسي تنكني في طيزي يا وليد
انا :: بس كدة دانا هخلي زبي يدخل في طيزك واخليكي تدوبي من جمالة

روحت للتسريحة وجبت علبة الكريم بتاعة الشعر واخدت منها بصباعي وحطيت علي خرم طيزها وحطيت علي راس زبي
امل فلئست وهي ماسكة زبي وحطتة بين فلقة طيزها .. علي الخرم
وانا مسكتها من وسطها وحضنتها جامد وزبي مستعد للأنزلاق في خرمها والغوص في طيزها

لذقت فيها وبدأت اصغط بزبي وادوس جامد لغاية ما زبي بدأ يعدي ويدخل جواها
واول ما راس زبي دخلت جوا طيزها حسيت بشهقة خرجت من امل
اااااااااااااه ااااااااااااه يالهوووووي علي زبك
حلوووووو اووووي وحنين اووووي علي طيزي .. نكني يا وليد .. نكني اووووي اوووي
انا :: حاسة بزبي في طيزك يا امولة
امل :: اه يا وليد ...ااااااااااااه
انا :: هو انا لما كنت بحك زبي في طيزك وانتي في المطبخ كنتي عارفة اني نفسي انيكك
امل :: اااااه كنت حاسة وانت متعرفش انت عملت فيا ايه
انا :: عملت فيكي ايه
امل :: ااااااااه ااااااااه.... هيجتني وخليت طيزي بتفتح وتقفل ساعتها
امل بتقفل وبتفتح في طيزها علي زبي .. وانا عمال انيك فيها ومرة واحدة حسيت بمتعة بتخرج من جسمي كلة وجسمي كلة اتخشب وبقيت عمال اذوق زبي كلة في طيزها وجبت لبني جواها
وبعد ما لبني كلة نزل شلت زبي ولبست هدومي وخرجت ... دخلت الحمام وخرجت
كانت امل نزلت بسرعة قبل ما اخرج

تاني يوم الساعة 7كنت في المستشفي وروحت بلغت بغياب شربات علشان حصل عندها ظروف وطلبت ممرضة غيرها

بعد ما خلصت المستشفي اتصلت بشربات وقولت ليها اني جايلها في الطريق
عديت قبل ما اروحلها اشتريت خمسة كيلو لحمة وشوية خضار ومستلزمات الطبيخ
وبعدين روحت البيت وضربت الجرس
فتحتلي شربات وكان باين انها بقت احسن بكتير ... دخلت وحطيت الشنط علي طرابيزة جنب الباب ولما شربات عرفت باللي جايبة فضلت تقولي ليه كدة ومكنش له لذوم وكلام من كدة
انا :: انا مبحبش الكلام ده .. المهم انتي عاملة ايه النهاردة
شربات :: انا النهاردة كويسة وبقيت تمام
انا :: طب كويس .. خدي كمان بكرة اجازة واو حسيتي نفسك هتقدري تنزلي الشغل يبقي بعد بكره
شربات :: حاضر يا دكتور... تشرب ايه
انا :: لا انا همشي بقي وكويس اطمنت عليكي
شربات :: تمشي من غير ما تشرب حاجة .. انت بتشتمني بقي

انا :: لا مقدرش طبعا انتي غالية عليا جدا ومقدرش علي زعلك
شربات :: طب اعملك قهوة ؟
انا :: ماشي
شربات اخدت الكياس ودخلتهم المطبخ وحطت اللحمة في التلاجة وبعدين رجعت بكوباية القهوة
اول مرة اشوف شربات لابسة جلبية بيتي
كانت جلبية نص كوم واسع. ولحمها الأبيض باين من تحت الباط والسنتيان الأسود باين
وطيزها قنبلة في الجلبية
وبزازها اوووووف علي انتفاخهم .. كان نفسي اقوم اذنقها واغتصبها
قعدت شوية وبعد ما شربت القهوة استأذنت منها وقولت اني هعدي عليها بكرة في نفس الميعاد علشان اطمن عليها
....................
............ اميرة كانت علي تواصل مع العروسة مني خطيبة الظابط وكان اليوم ليلة دخلة مني واتفقت مع اميرة ان هتجيلها عربية ملاكي الساعة 2 الضهر تاخدها من تحت البيت وهتوصلها لبيت العروسة علشان تزوقها ...
واميرة كانت مظبطة مع سيدة وابتسام انها مش هتيجي الكوافير النهاردة علشان هتروح تزوق العروسة في بيتها

الساعة 2 بعد ما اميرة جهزة الشنطة وعدة الكوافير اللي هتاخدها معاها وعلب المكياج واللذي منة جالها تليفون من السواق وقالها انه في انتظارها تحت البيت
اميرة نزلت والسواق اخد منها الشنطة وفتحلها باب العربية وطلع بيها علي بيت العروسة ( في المقطم )
الساعة اتنين ونص بالظبط كان السواق وقف قدام بيت العروسة
اللي كان متعلق فيه عيدان الأنوار الملونة
وكان في استقبالها بنت صغيرة في عمر ال 18 اتفضلي يا مدام اميرة العروسة فوق
اميرة طلعت مع البنت ولفت نظرها وهي طالعة ان مفيش ناس كتير زي ما المفروض يحصل
مفيش حد بتدل علي ان البيت ده فيه فرح
طلعت والخوف والقلق دخل صدرها
وفكرت انها ترجع لكن قرارها النهائي كان بمواصلة الصعود

قبل ما توصل للدور اللي فيه العروسة بدأت تسمسع صوت اغاني ... احساسها بالخوف قل نسبيآ .. وصلت للشقة وكان بابها مفتوح وفيه ست في الاربيعين في انتظارها
اهلا مدام اميرة .. انا مامة العروسة
اميرة :: الف مبروك وربنا يتمم بخير
بنتين خرجوا من الأوضة ورحوا زغرطو وبنت منهم فتحت الباب وقالت المدام بتاعة الميكب ارتست وصلت يامني
اتفضلي يا مدام
اميرة دخلت لقت العروسة قاعدة علي السرير
قامت وسلمت علي اميرة وبعدين اميرة خرجت ليهم بره
وقالت ياريت ياجماعة محدش يدخل علينا
انا عايزة اخرج العروسة ليكم بعد ما اخلص علشان تبقي مفاجئة ليكم ودخلت تاني وقفلت الباب
شوية بنوتة من اللي كانوا قاعدين بره خبطت علي الباب
اميرة قامت فتحت
:: اتفضلي يا مدام دي شيكولاتة العروسة .. من عادتنا في بلدنا ان اللي بتزوق العروسة لازم تاكل الشيكولاتة قبل ما تشتغل ولا تعمل اي حاجة
اميرة :: حاضر يا حبيبتي وعقبال ما اكل شيكولاتك
اميرة عملت بكلام البنوتة واكلت الشيكولاتة كلها وبدأت تشتغل علي العروسة
بعد مرور ساعة بدأت اميرة تشعر بحالة هياج رهيبة في كل جسمها
كسها بينزل مياه شهوتة وحلمات بزازها انتصبت وبدأت تحس بحركان في عروق بزازها وعايزة تفعص فيهم
العروسة بتراقب ردود افعال اميرة الارداية
شوية العروسة
اووف الجو هنا حر اووي انا هقعد بقميص النوم
اميرة ابتسمت ل مني يعني مفيش مشكلة
بعد نص ساعة عمل مفعول الشيكولاتة في جسم اميرة

.............. بره الأوضة ..............
مدحت وصل الشقة وقابل الست اللي كانت عاملة ام العروسة طلع ليها 200جنيه وقالها انتي كدة دورك انتهي ونده علي بنت من البنات اللي كانوا قاعدين ومراقبين الأوضة من فتحة معمولة مخصوص
مدحت :: ايه الأخبار يا سناء
سناء :: الشيكولاتة اشتغلت من بدري ودلوقت مني يوووه قصدي سوسن ماسكة اميرة وبترضع في بزازها
مدحت :: بجد .. معني كدة ان الشيكولاتة دي ليها مفعول السحر
سناء :: سحر وبس .. دي اميرة جوا جسمها كلة عايز يتناك ههههههههه
مدحت :: اهم حاجة اتأكدتوا من ان الكاميرات اللي زارعينها في الأوضة شغالة
سناء :: ايوة يا مدحت الكاميرات بتسجل كل اللي بيحصل جوا من قبل ما تدخل
مدحت :: طيب حلو اوي
مدحت طلع تليفونة ورن علي هيثم اللي كان عامل دور امجد العريس وقالة اطلعلي دلوقت
هيثم طلع ..
سناء :: يا مدحت اميرة وسوسن دلوقت عريانين ملط وشغالين لحس في اكساس بعض
مدحت :: اقلع يلا هدومك يا هيثم وادخل .. عايزك تفشخها نيك
هيثم قلع هدومة وفتح الباب علي اميرة وسوسن
اميرة نايمة علي ضهرها وفاتحة رجليها وسوسن فوق منها (69) وكل واحدة فيهم ماسكة كس التانية بتاكلة اكل
اول ما هيثم دخل الأوضة .. سوسن قعدت علي اميرة وشلت حركتها وهيثم دخل بين وراكها وراح لكسها وبقي عمال يلحس فيه بلسانة
اميرة كانت بتقاوم في البداية وبتحاول تبعد سوسن عنها لكن مع لحس هيثم لكسها وبعبصة كسها بصوابعة .. بدأت غصب عنها
تسيب نفسها له يمكن النار اللي في جسمها وكسها تبرد
هيثم مسك زبه وبقي عمال يضربة علي كس اميرة وسوسن لما حست ان اميرة مستسلمة رفعت جسمها ونزلت بكسها مرة تانية علي شفايف اميرة
اميرة مسكت سوسن من فخادها وبقت عمالة تمص شفرات كسها وتمص في زنبورها وهيثم شغال نيك في كسها ورزع زبه بكل قوتة فيها

شوية دخل السواق اللي جابها من البيت هو كمان عريان ملط وطلع علي السرير ووقف علي ركبة بعد ما خلي سوسن راحت الناحية التانية ل اميرة وحط زبه علي بوقها
اميرة مسكت زب السواق وبقت عمالة تمص فيه زي الجعانة
فعلا اميرة كانت جعانة نيك وجسمها كله بيصرخ عايز يتناك
اميرة واحد بينكها في كسها وبتمص زب التاني وسوسن عمالة ترضع في بزازها
هيثم شال زبه من كسها وخلاها تقوم وتفلئس له زي الكلبة
بعد ما اميرة قامت وفلئست.. جه من وراها ونزل علي ركبة وفتح طيزها بأيده وبقي عمال يلحس خرم طيزها وكسها وهي ماسكة زب السواق بتمصة وبتلحس في بيضانة

هيثم قام علي ركبة بعد ما شبع لحس في كس وطيز اميرة وراح ماسك زبه ورشقة في كسها
ااااااااااااااااااااه ااااااااااااااااه ااااااااااااااااااه
اوووووووووووووووووووف
والسواق ماسكها من شعرها ومدخلة زبه في بوقها وعمال يدخل زبه ويخرجة وكأنة بينكها
شوية وهيثم بدل مع السواق والسواق راح مدخل زبه في طيزها وسوسن نامت تحتها وهي مفلئسة ودخلت بين وراكها وهي ماسكها من طيزها ورافعة راسها بتلحس كسها والسواق عامل ينكها ومشبعها نيك في خرم طيزها
واهاتها مزلزلة الأوضة
هيثم نام علي ضهرة وطلب من اميرة تقعد بضهرها علي زبه وتاخدة في طيزها
اميره قامت وراحت قاعدة عليه واخدت زبه في طيزها. ... هيثم شدها لورا علشان ترجع بضهرها علشان السواق يدخل زبه في كسها
وفعلا السواق دخل بين فخادها وهو ماسك زبه وراح مدخلة في كسها
واميرة بقت زي السندوتش. قاعدة علي زب هيثم ووخداه في طيزها ... والسواق شغال نيك في كسها ... وسوسن بترضع في بزازها
بعد ما فشخوها نيك ... جابو لبنهم علي جسمها

بعد نجاح الخطة سوسن وهيثم والسواق لبسو هدومهم ونزلوا وسابو اميرة اللي كانت مش مصدقة اللي حصل فيها ومش مستوعبة هو ايه اللي حصلها .. وازاي الشهوة الجنسية اتفجرت فيها مرة واحدة بالشكل ده وبقت عمالة تبكي وكأنها كانت بتحلم... والغريب انها لسة هايجة ومش قادرة تتحكم في كسها
بعد تلت ساعة من حالة الذهول اميرة قامت لبست هدومها ولما خرجت ملقتش حد خالص في الصالة .. وفوجئت بخروج مدحت من الأوضة المجاورة وهو مبتسم
مدحت :: ازيك يا مدام اميرة
اميرة :: مدحت ؟ هو . انت اللي .....
مدحت :: اه انا ال ...... وعايز اقولك علي حاجة كل اللي حصل في الأوضة متسجل صوت وصورة ... لو ولاء عرفت باللي عملناه فيكي هفضحك
اميرة :: طب ليه .. انا عملت ليك ايه
مدحت :: ليه ده هتعرفيه ... هبقي ابعتلك كل المطلوب منك علي الواتس



الجزء الثاني والعشرون
...........................
بعد ما اميرة مشيت مدحت رن علي عفاف اللي كانت راكبة عربيتها ورايحة لمدحت
مدحت :: انتي فين يا عفاف
عفاف :: عشر دقايق بالكتير ربع ساعة وهكون عندك .. ايه الأخبار طمني
مدحت :: اطمنك ايه بس .. الشيكولاتة دي طلعت حكاية والدكتور وليد لازم باي شكل وباي طريقة يكون معانا
عفاف :: يعني اميرة اتناكت بمذاجها
مدحت :: اتناكت بس .. دي اتعمل عليها حفلة .. انا بعتلك الفيديو علي الواتس
عفاف :: بجد ؟ ولا اخدت بالي ... خلاص هشوفة

بعد ربع ساعة عفاف كانت وصلت لشقة مدحت اللي في المقطم .. وعفاف ليها شقة في نفس العمارة ونفس الدور .. شقتها قصاد شقة مدحت
عفاف بعد ما سلمت علي مدحت وقعدت معاه شغلت الفيديو ومكنتش مصدقة التأثير الرهيب بتاع الشيكولاتة
عفاف :: طيب احنا دلوقت المفروض هنعمل ايه
مدحت :: انا اديت ل اميرة مبلغ 5000 وقولت ليها ده حقك انتي المفروض كنتي جاية شغل وتزويق عروسة وصحابك في الكوافير اكيد عارفين انك هترجعي بفلوس
عفاف :: وهي قالت ايه
مدحت :: الطبيعي انها مصدومة من اللي عملتة وكانت بتعيط وكانت رافضة تاخد الفلوس بس انا ماسكها من ايدها اللي بتوجعها يا تسمع كلامي وتقول حاضر يا هفضحها
عفاف :: ماهي كدة هتروح ل ولاء وتحكي ليها اللي حصل
مدحت :: عملت حسابي وهددتها لو قالت هفضحها.. وانا بعت ليها الفيديو علي الواتس وظهر قدامي انها شافت الفيديو
عفاف :: طب هتعمل ايه مع الدكتور
مدحت :: ده بقي هيكون عليكي .. متنسيش اننا عارفين عنة مصايب
عفاف :: واذا رفض ؟
مدحت :: بسيطة هحبسة انتي ناسية احنا نعرف مين في البلد

.........

اميرة وصلت البيت الساعة خمسة ومردتش تروح الكوافير وكانت احلام بنتها مع الست روايح
اميرة اول ما دخلت شقتها راحت اوضتها ورمت نفسها علي سريرها وبقت عمالة تعيط وهي بتفتكر اللي حصلها .. وكمان بعد ما شافت نفسها في الفيديو اللي مبين ان كل حاجة تمت بناء علي رغبتها ورضاها ..
والفيديو ده لو نزل علي النت واخوها شافة ممكن يقتلها المرة دي خوصوا ان كان ليها سابقة واخوها سامحها بعد سنين لما عرف انها اجبرت وكانت مظلومة وغصب عنها
اميرة مش عارفة تعمل ايه في المصيبة دي
خصوصا انها عارفة ان مدحت مدور شبكة دعارة وان ولاء من ضمن الشبكة دي

الساعة 11 بالليل ابتسام اتصلت بااميرة
اميرة :: ايوة يا ابتسام
ابتسام :: ايه يابنتي انتي لسة مجتيش
اميرة :: لا انا روحت
ابتسام :: روحتي ؟ امال متصلتيش ليه ؟ طب احلام بنتك معانا في الكوافير
اميرة :: طيب ابقي هاتيها يا ابتسام معلش انا مش هقدر انزل تاني
ابتسام قفلت الكوافير مع البنات وابتسام جابت احلام وطلعت
احلام :: ايه يا ماما كنتي فين من الصبح
اميرة :: كنت في شغل يا حبيبتي
ابتسام :: اخبار الشغلة دي ايه.. قرفتها كانت حلوة ولا
اميرة :: سكت ومردتش عليها وكانت الدموع خلاص هتنزل من عينها لكنها تمالكت نفسها
ابتسام :: ايه يابنتي سرحتي في ايه
اميرة :: ايه .. بتقولي ايه يا ابتسام
ابتسام :: مالك ؟ في حد ضايقك هناك ؟؟
اميرة :: لا خالص
احلام :: ماما انا جعانة
اميرة :: حاضر هقوم اعملك اكل
اميرة راحت المطبخ علشان تعمل اكل ل احلام بنتها وابتسام راحت وراها المطبخ علشان تفهم في ايه
ابتسام :: ما تنطقي يابنتي في ايه
اميرة :: عايزة تعرفي فيه ايه ... انا اتعملي كمين يا ابتسام ومكنش فيه عروسة ولا زفت
ابتسام :: كمين ايه ؟
اميرة :: بصي شوفي الفيديو ده وانتي تعرفي
ابتسام اخدت التليفون من اميرة وبقت عمالة تتفرج وحطت ايدها علي وشها
ايه ده يا اميرة ... انا مش فاهمة...
اميرة خرجت بالاكل ل احلام وابتسام خرجت وراها
اميرة مقدرتش تمنع دموعها وبقت عمالة تحكي ل ابتسام من لحظة دخولها للبيت لغاية ما حست برغبتها الجنسية الرهيبة ومس عارفة لغاية دلوقت ده حصل ازاي
ابتسام اكيد هما اللي عملو ده بس ازاي مش عارفة
اميرة المصيبة يا ابتسام ان مدحت عامل شبكة للدعارة وانا متأكدة انة عايز يضمني فيها
ايتسام :: يا نهار اسود .. وانتي عرفتي منين
اميرة حكت ل ابتسام كل اللي قالتة ولاء ليها
ابتسام :: يعني ولاء شريكة ليهم في اللي عملوه وكانت عارفة
اميرة : لا ولاء متعرفش حاجة لان مدحت هددني لو قولت ل ولاء هيفضحني اكيد هي مش عارفة
ابتسام :: طب وبعدين انتي هتعملي ايه
اميرة :: مش عارفة يا ابتسام وحاسة نفوخي هيتشل من التفكير
.................................
............ تاني يوم بعد ما خلصت المستشفي روحت ل شربات بيتها علشان اطمن عليها
واطمنت عليها وكشفت تاني علي الجنين اللي في بطنها وبقت تمام مفيهاش اي حاجة ولما جيت امشي حلفت عليا اني لازم اتغدي معاها وادوق عمل ايديها
قعدت واتغديت فعلا وبعدين مشيت من عندها روحت البيت.. عديت علي بابا وكانت بسمة قاعدة في الصالة بتتفرج علي التليفزيون
انا :: ازيك يا بسمة
بسمة :: الحمد لله .. ازيك انت ياعمو
انا :: كويس .. مامتك فين
بسمة :: طلعت فوق تجيب حاجة ونازلة
دخلت قعدت مع الحاج والحاجة شوية وبعدين طلعت ومكنتش امل لسة نزلت
وحت طالع شقتي .. وانا طالع علي السلم قدام شقة حنان لقيت امل نازلة علي السلم واول ما شافتني كانت عايزة ترجع تاني وتطلع ووشها محطوط في الأرض
انا :: ايه يا امول .. مفيش ازيك
امل :: ازيك يا وليد
انا بقولك ايه انا عايز اتكلم معاكي في موضوع كدة
امل :: موضوع ايه
انا :: مش هينفع هنا .. عايزك كمان ساعة كدة في العيادة
امل :: بصوت واطي وهي خايفة حنان مرات اخويا فريد تسمعني
مش هينفع يا وليد
انا :: طب مستني منك رنة لما ينفع .. بس النهاردة قبل ما افتح العيادة
امل :: مش هينفع خالص
انا :: لا هينفع
امل نزلت وهي بتشوح بأيدها وتعبير عن خوفها تتفضح
بعد ما تأكدت ان امل نزلت ضربت جرس حنان اللي فتحتلي بقميص نوم ابيض خفيف
وباين علي وشها انها تعبانة
انا :: دخلت وقفلت الباب ورايا وقولتلها ايه مالك يا حنان شكلك تعبان كدة ليه
حنان :: مش عارفة شكلي واخدة برد في معدتي من الصبح عمالة ارجع وحاسة بغممان نفس كدة
انا :: برقت بعيني .. انتي بتتكلمي بجد
حنان :: ايوة بتكلم بجد
انا :: الدورة عندك مظبوطة
حنان :: بقالها شهرين مجتش وكنت كل ما افتكرك اسألك انسي
انا :: طب انا بكره اجازه من المستشفي عايزك الصبح بدري قبل ما تفطري تنزليلي العيادة
حنان :: ياعم انا هاخد اي حاجة للبرد
انا :: اوعي تاخدي اي علاج غير لما اكشف عليكي وروحت واخدها في حضني وانا فرحان من جوايا وحاسس ان العلاج جاب نتيجة
انا :: انا هروح اغير هدومي وانزلك علشان انتي وحشاني اوي
طلعت شقتي لبست ترنج ونزلت ضربت الجرس فتحتلي حنان
اول ما حنان قفلت الباب روحت واخدها في حضني اووي وايدي بتملس علي طيزها وسفايفي بتبوس كل حتة فيها وتحت رقبتها وشفايفها وخدودها
حنان :: هو انا وحشاك اوي كدة
انا :: اوووي اوووي
حنان راحت ضماني عليها اوي وقالت وانا مبقتش بتصور حياتي من غيرك
اخدتها من ايدها ودخلت اوضة نومها
وروحت نايكها احلي نيكة شبعت من كسها وبزازها وطيزها وهي شبعت نيك من زبي
وبعد ما خلصنا نيك خرجت قعدت في الصالة وهي عملت ليا كوباية شاية
انا :: بس علي فكرة انا زعلان منك
حنان : ليه بس ربنا ما يجيب زعل بينا
انا :: علشان انتي عرفتي ان عامر ابني بيقابل بسمة فوق وقفشتيهم وهما بيمارسوا الجنس ومعرفتنيش
حنان :: يا نهار اسود .. وانت عرفت ده منين
انا :: اهو عرفت وخلاص
حنان :: وعرفت ايه تاني ؟؟؟
انا :: هو فيه حاجة تاني
حنان :: لا لا مقصدش اقصد ان مفيش حاجة بتستخبي عليك
انا :: لا كل الحكاية ان عامر نسي تليفونة ونزل. وانا قاعد التليفون بتاعة جالة اشعار
لقيت بسمة بتكلمة وعرفت كل حاجة من كلامها
حنان :: انا كنت هقولك بس مكنتش عارفة اقولك ازاي خصوصا ان البنت مفتوحة
انا :: مانا عرفت وانا ناوي اكلم ابوها واخطبها وفي ظرف سنة اكون مجوزهم
حنان :: ياريت يا وليد البت ممكن تتفضح لو حد تاني اتقدملها
شربت الشاي وطلعت شقتي .. وقعدت مع عامر وكلمتة اني عايز اخطبلة بسمة بنت اخويا .. وعامر فرح جدا وقالي انة بيحبها ونفسة يتجوزها
انا :: خلاص انا هبقي اشوف باباها واتكلم معاه

تاني يوم الصبح بعد ما تاكدت ان اخويا فريد نزل شغلة اتصلت بحنان وقولت ليها تلبس وتقابلني في العيادة
نزلت واستنيت حنان لغاية ما نزلتلي العيادة

حنان :: انا مش عارفة انت مكبر الموضوع ليه
انا :: خدي بس دي وادخلي الحمام عايزك تتصايري عليها
حنان :: ايه ده يا وليد ؟ ده اختبار حمل .. هو انا ممكن اكون حامل وحطت ايدها علي بوقها وهي هتتجن من الفرحة
انا :: خدي بس واملنا في ربنا انة يفرحنا

حنان اخدت اختبار الحمل ودخلت الحمام وخرجت وهي ماسكة الأختبار وهي هتموت من الفرحة .. لدرجة انها مش قادرة تاخد نفسها.. اخدت منها الأختبار وبصيت فيه وعرفت انها حامل فعلا
انا : مبروووك يا حنان انتي حامل
حنان :: دموعها وضحك هستيري انتابها وانا عمال اهديها
انا هنحتاج بقي نعمل تحليل دم كمان
حنان :: انا هروح اعملة دلوقت حالا ومش راجعة غير ونتيجة التحليل في ايدي
حنان اخدت مني الروشتة ونزلت علي اقرب معمل تحليل جنبنا .. ورجعت بعد ساعتين وهي جايبة نتيجة التحليل
اخدت منها ورقة الفحص وبصيت فيها وهي بتراقب شفايفي هتقول ايه
انا :: مبروك ياقلبي انتي حامل
حنان :: يبارك فيك يا احلي واجمل واشطر دكتور في الدنيا وبقت عمالة تعيط وانا اخدتها في حضني . وبقت عمال اطبطب عليها واقولها حتي في الفرح لازم نبكي
حنان :: انا مش مصدقة يا وليد اني اخيرا هبقي ام .. اوعا اكون بحلم يا وليد
طب اقرصني اضربني اعمل فيا اي حاجة
روحت واخد شفايفها بين شفايفي وبقيت بمصهم وبعدين قولت ليها ايه كدة صدقتي انك صاحية
حنان :: راحت مزغرطة صحت البيت كلة وامل مرات اخويا نزلت جري علشان تشوف في ايه و امي من تحت ندهت مين بيزغرط يا ولاد
انا :: حنان حمال يا ماما
ماما :: حنان حامل .. انت بتتكلم بجد يا وليد
انا :: اه يا ماما حنان حامل
وامل اخدت حنان في حضنها وضمتها في صدرها وباركت ليها ..
حنان طلعت شقتها وانا مسكت امل من ايدها قبل ما تطلع
انا :: يعني امبارح نفضتيلي
امل :: مانا قولت ليك مش هينفع دلوقت
انا :: ليا كلام معاكي بعدين دلوقت مش هينفع
مفيش ساعة اخويا فريد جه جري بعد ما مراتة اتصلت بيه وبلغتة
فريد فضل يشكرني وهو مش مصدق وعيونة مليان بالدموع .. اخدتة في حضني وقولت له الف مبروك يا خويا
فريد حلف انة ل يدبح عجل بمناسبة ان ربنا رزقة ومراتة حملت.. وفعلا سابني وطلع لمراتة قعد معاها شوية وراح نازل يشتري العجل

بالليل كان اخويا جاب العجل في عربية نقل
والجزرين جم ودبحو العجل ووزعنا اللحمة بتاعتة
وحنان وبسمة وامل كانوا عند بابا بيطبخوا اللحمة وانا واخويا فريد وشريف قاعدين مبسوطين بأنبساط فريد وفرحنين لفرحة
واحنا قاعدين فتحت مع اخويا شريف موضوع خطوبة بنتة بسمة ل عامر ابني
واخويا شريف فرح جدا وقالي ان بسمة وعامر اولادنا وانة بيتمني انة يجوزها لعامر
وشريف خرج كلم امل مراتة وبسمة بنتة ورجع بعد شوية قالي وكمان البنت وامل امها موافقين
دخلنا فرحنا بابا كمان بخبر خطوبة بسمة علي عامر واتفقنا ان الخطوبة هتكون بعد شهر
امل وحنان بقوا بيزغرطو والفرحة عمت البيت .. فرحة حمل حنان .. وفرحة خطوبة بسمة علي عامر
__________________
جنرال الروايه الجنسية

قام بآخر تعديل شوفوني يوم 04-10-2019 في 09:06 PM.
رد مع اقتباس
قديم 03-16-2019, 08:13 PM
قديم 03-16-2019, 08:13 PM
  #2  
نسوانجي مميز
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 219

نسوانجي مميز

المشاركات : 219
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
bossnew غير متصل

افتراضي رد : الشيكولاتة التي غيرت حياتي... الجزء الأول

يسعدنى اكون اول واحد يرد و ققولك تسلم اييييدك اخوك مارك
رد مع اقتباس
قديم 03-16-2019, 08:15 PM
قديم 03-16-2019, 08:15 PM
  #3  
الصورة الرمزية لـ نسوانجي متميز
🔥جنرال الرواية الجنسية🔥
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 12,267

🔥جنرال الرواية الجنسية🔥
 
الصورة الرمزية لـ نسوانجي متميز

المشاركات : 12,267
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
نسوانجي متميز غير متصل

افتراضي رد : الشيكولاتة التي غيرت حياتي... الجزء الأول

اقتباس:
الكاتب : bossnew عرض المشاركة
يسعدنى اكون اول واحد يرد و ققولك تسلم اييييدك اخوك مارك
ويسلم مرورك يا صاحبي وشرف ليا مرورك الغالي يا مارك
__________________
جنرال الروايه الجنسية
رد مع اقتباس
قديم 03-16-2019, 08:16 PM
قديم 03-16-2019, 08:16 PM
  #4  
الصورة الرمزية لـ The_hulk_king
نسـوانجي خـبير
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 809

نسـوانجي خـبير
 
الصورة الرمزية لـ The_hulk_king

المشاركات : 809
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
The_hulk_king غير متصل

افتراضي رد : الشيكولاتة التي غيرت حياتي... الجزء الأول

لسا مقرئتهاش بس اكيد قصة ممتازه و مرحب برجوعك
ومتنساش اني نستني التكمله بتاعت نساء علي صفيح ساخن ����
رد مع اقتباس
قديم 03-16-2019, 08:20 PM
قديم 03-16-2019, 08:20 PM
  #5  
نسوانجي جديد
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : بايسكشوال
مشاركات : 25

نسوانجي جديد

المشاركات : 25
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : بايسكشوال
zazoha غير متصل

افتراضي رد : الشيكولاتة التي غيرت حياتي... الجزء الأول

شكلها هتبقى قصه جامده استمر يا كبير
رد مع اقتباس
إضافة رد
مواضيع ذات صلة
الموضوع الكاتب المنتدي المشاركات المشاركة الأخيرة
مكتملة سلاح مرات خالى الفتاك ..( 35 ) جزءا .. الجزء 22 و ما بعده في الصفحه الثانيه mody hany قصص سكس المحارم 1390 08-08-2020 02:36 PM
مكتملة قصتى الغريبة التى غيرت حياتي ..30 جزءا magy shemeel قصص المثليه الجنسيه و الشيميل 472 02-13-2020 10:05 PM
فضفضه قصة الشيكولاتة التي غيرت حياتي.. انت / ي شايفها ازاي نسوانجي متميز فضفضة و تجارب نسوانجي السكسيه 59 07-26-2019 08:51 PM
متسلسلة صدفة غيرت حياتي بالكامل (الجزء 3) 19/6/2018 sesil قصص سكس عربي 29 04-05-2019 10:55 PM
المرأة الجنسية التي غيرت مجرى حياتي اسهيل قصص سكس المحارم 8 03-30-2019 09:29 PM




أدوات الموضوع


شارك الموضوع

دالّة الموضوع
الأول, البي, الجزء, الشيكولاتة, حياتي..., غيرت
Neswangy Note

التوقيت حسب جرينتش +1. الساعة الآن 01:05 AM.

Warning: You must be 18 years or older to view this website - الخصوصيه - الضوابط - DMCA