منتديات نسوانجي
الـدخول
تسجيل عضويه إستعادة كلمه المرور إبحث بكامل نسوانجي بحث
نسوانجي سكس تيوب مشاهده أونلاين
منتديات نسوانجي
تطبيق اندرويد نسوانجي
عودة   منتديات نسوانجي > القسم العام > الموضوعات العامه غير الجنسيه

إضافة رد
 
أدوات الموضوع
قديم 09-22-2017, 04:38 AM
قديم 09-22-2017, 04:38 AM
  #1  
الصورة الرمزية لـ Another Life
نسوانجي متميز
الجنس : ذكر
الإقامه : عالمى الخاص
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 840

نسوانجي متميز
 
الصورة الرمزية لـ Another Life

الإقامة : عالمى الخاص
المشاركات : 840
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
Another Life غير متصل

افتراضي مجله نسوانجى .. العدد السابع عشر



اعزائى اعضاء نسوانجى

مجلة نسوانجى هى مجله نصف شهريه مجمعة من مجهود الاعضاء تصدر يوم الجمعه او السبت .

من جديد اتشرف بصحبتكم فى هذا العدد بدلا من صاحب الموضوع والفكره اخى ملك المزه.


وانا فى غايه السعاده للتشرف بالتعاون مع باقه من افضل افضل الاعضاء فى المنتدى خلال هذه الفتره ومع ذلك افتقد كثيرا بعض المشاركين القدامى الذين تعاونت معهم بتقديم اربعه اعداد سابقه

للأسف ستتغيب عن هذا العدد نجمتنا مرام للانشغال ونتمنى عودتها فى العدد القادم ولكن يجب ان اقدم الشكر لها فى مساعدتها المعتاده فى غلاف المجله .

تهنئه خاصه لملك المزه وللنسوانجيه بإصدار الموسم الأول من نسوانجى ايدول وبما ان المسابقه سوف تنطلق يوم 1 أكتوبر سيتم اضافه فقره خاصه لملخص احداث نسوانجى ايدول ابتداء من العدد القادم

ملحوظه : ترتيب المقالات ليس له علاقة بالافضليه فحاولت ادراج الفقرات الخفيقه بعد المقالات الكبيره للتبسيط.
ايضا العناوين على غلاف المجله ليس لها علاقه بالافضليه او الاهميه فقط مراعاة الشكل ليس الا.
ايضا يمكنك الضغط على الاسم المضىء اسفل كل مشاركه لتصفح الملف الشخصى للكاتب.


وكالعاده هنفتتح العدد مع اسطوره نسوانجى ووجهه نظر




شئنا أم أبينا التعارف و الصداقه و العلاقات عبر الإنترنت هي أمر واقع
بل لنكن واقعيين أكثر .. أصبحت هي أفضل طرق التعارف وأكثرها إنتشاراً قاطبه


مـا سأورده تالياً ينطبق علي باحثي التعارف وتكوين العلاقات من الجنسين
ليس بنســوانجي فقط .. ولكن بكافه ارجاء الإنترنت

أولاً : لم التعارف والبحث عن العلاقه العاطفيه من الأساس ؟؟
  • الإنسان كما ان له احتياجات غريزيه كالأكل/الشرب/النوم/ممارسه الجنس .. فهو أيضا لديه احتياجات عاطفيه يبحث عن اشباعها . لهذا تجد نفسك وبشكل تلقائي منذ نعومه أظافرك في بحث عن شريك تتبادل معه مشاعر الحب والعاطفه.
  • العــلاقات الإنسانيه بشكل عام والعاطفيه بشكل خاص ضروره لكل بني البشر .. نكرانها او قمعها لفتره طويله من الزمن له اثار نفسيه مدمره قد تؤدي لتشوه في سلوك الفرد وغالبا ما تظهر جليه في أسلوب عدائي مبالغ به وغير مبرر.
ثانياً : لم يفشل الكثيرين بالتعارف اونلاين او بالخروج بعلاقه صحيه اونلاين؟
  • غالباً لان نقطه البدايه تكون فاشله أصلا .. فصديقنا ربما لا يدري ان هناك فرق بين التعارف و التحرش .. و أنواع السذج والفشله كثر .. دعونا نمر علي بعضهم سوياً.
  • المبتدي صاحب مقوله "هــاااي ممكن نتعرف" : أنت يا صديقي مجهول بالنسبه للطرف الأخر .. لم تعلق يوما علي احدي مشاركاته ولم تخض مع حديث او نقاش باي امر سابق .. ولاهي/هو تعرف عنك اي شئ نهائياً .. هل يعقل ان تجد استجابه اذن ؟؟
  • اللـزج المعاق فكرياً صاحب العبارات والأفكار المنقوصه : وهذا هو صديقنا صاحب الأسلوب الإستدراجي الذي يراسلك فقط ليقول "ممكن أسئلك سؤال هام" او يقول "أرجوكي كنت عايز منك شئ" أول يقول "ممكن لو مافيها ازعاج تسمحيلي بسؤال" .. صديقنا هذا وكأنه يبتز الطرف الأخر للرد عليه فقط ليكمل له جمله او فكره صحيحه
  • الهيجان/الحيحان الملتهب : ودول أصدقائنا اللي بيكون اول تاتش معه هي إرساله صوره لأماكن حساسه بجسده واعضائه عارضا الجنس .. او يراسلك قائلا بشكل مباشر "هاي ممكن أنيكك ؟؟" .. لا أعلم كم هي منخفضه درجه ذكاء هؤلاء ليخيل اليهم ان هذا قد ينجح يوما مع شريك سوي/عاقل
  • الأحـــول او الأعمي معدوم الفهم : وهذا قد يكون شخص سوي ولكنه من الغباء بحيث يسعي للدخول في علاقه مع شريك/ــة هي بالفعل في علاقه ناجحه ومستمره مع شخص اخر .
- يوتيوبيا ان هناك شخص اخر وحيد علي ظهر هذا الكوكب هو من يناسبك وتعتبره نصفك الثاني الاوحد .. هي مخض خرافه .. فالحب والعلاقه العاطفيه الناجحه كالنبته تحتاج رعايه مستمره لتزدهر وتنمو وتقوي .. الشراره الاولي والإعجاب المتبادل أمر وارد وحدوثه متكرر وهو هنا يعتبر بذره هذه النبته .. علي كلاكما بعد ذلك العمل سويا علي رعايه وموالاه النبته هذي لتستمر وتقوي وتصمد ضد عواصف الحياه.


ثالثاً : كيف أنجح بالحصول علي علاقه صحيه مثاليه اونلاين اذن ؟؟
  • أولا لا تتسرع وخذ وقتك .. العلاقات التي تبدأ بتعجــل تنتهي بأسرع مما بدأت
  • اجعل لديك خلفيه واضحه/BackGround تبين شخصيتك و مميزاتك حتي يستطيع الطرف الاخر ان يكتشف جوانب شخصيتك منها .. مشاركاتك/موضوعاتك/تعليقاتك كلها امور تنم عن شخصيتك وارائك وهي فرصتك الأفضل في ان تتعرف وتجذب شريك مثالي يشاطرك توجهاتك واهتماماتك.
  • من سترغب بالتعارف عليك بالتأكيد ستحاول معرفه جوانبك شخصيتك واهتمامتك وطريقها الأفضل هنا هو عبر تاريخ مشاركاتك هذا .. ومن هنا تبرز اهميته وضرورته .. غير منطقي ابدا ان انجذب الي شبح معدوم الهويه والمعلومه لدي
  • لا تجعل كل تصرفاتك هي فقط من اجل التعارف او اصطياد علاقه .. بل كن متفاعلاً بشكل طبيعي مع اكثر من فرد .. ومع مرور الوقت حينما تجد الشخص الذي تتوسم فيه ان يكون شريك محتمل مناسب .. ابدء وقتها التفاعل معه بشكل اكثر وعن كثب بالتعليق علي منشوراته او الدخول معه في نقاشات وحوارات تقربكم من بعض انسانيا .. ووقتها حينما تتاكد ان لديكما اهتمام مشترك يمكنك التصريح له برغبتك ببدء علاقه صداقه/حب/اوغير ذلك معه.
رابعاً : كيف أتعامل مع الرفــض ؟؟
  • رفــض الدخول بعلاقه معك من شريك محتمل امر وارد جدا واعتيادي للغايه .. فالشريك المحتمل هذا .. ربما هو غير مهتم او منجذب لك .. ربما هو في علاقه بالفعل مع أحدهم .. او ربما هو الأخر في مرحله انجذاب ويتطلع لعلاقه مع شخص اخر مختلف .. فيجب ان تتفهم موقفه هذا وتحترم رغبته بكل عقلانيه.
  • ليس هناك من نصفك الأخر الأوحد كما اوضحت بأعلي ثالثاً .. فان لم توفق مره او اثنان بالبدايه .. فلا باس مازال هناك الاف وربما ملايين المحاولات .. ان سمح عمرك و جهدك
  • حتي وان نجحت ببدء علاقه ثم لسبب او اخر انتهت وافترقتا .. فلا باٍس بهذا وهو أمر معتـــــاد .. ومحبب الحقيقه فمنه ستتعلم عن نفسك واخطائك .. مما سيحسن فرصك بالإستمرار والنجاح بعلاقتك التاليه.
خامساً وأخيـراً : همسات نهائيه ..
  • أنت إنســـان .. عــاقل/بــالغ/متــعلم .. معني انك وصلت الي مرحله الولوج للإنترنت والتسجيل بمنتدي وبدء المشاركه .. انك علي مستو عالي من الوعي .. فتصرف بناء علي هذا الاساس .. ولا تتعمد خفض قيمتك ومستواك بتصرفات صبيانيه غير لائقه بل واحيانا حيوانيه.
  • التــعارف بالتـراضي دائما وابداً .. مطاردتك لشخص ما واسائتك او ازعاجك له باي شكل كان .. لن تجعله يستجيب ويلين من ناحيتك .. دا امر بديهي عليك فهمه.
  • الـحب حق .. وهو ليس عيباً أبداً .. فقط ابحث عنه بعقلانيه وبطرق قويمه سليمه
  • العلاقات امر هام جدا بحياة كل منا .. وهي تستحق ما ستبذله فيها من جهد بدايه من البحث عن شريك مناسب وانتهاء بكل ما ستفعله لتقويه والحفاظ علي هذه العلاقه .. فـلا تستخسر جهدا ولا تتسرع بقراراً في هذا المشوار.



أتمني للجميع .. حياه مديده رائعه .. مليئه بالشغف والعلاقات الصحيه السعيده.
أنت تستحق ان تكون سعيداً .. فقط إبدأ بنفسك وعامل الجميع كما ترغب وتتمني ان يعاملونك بإنسانيه وحياديه وتفهم .. و وقتها سنكون بخير جميعاً


تحياتي واحتـرامي للجميع


ودلوقتى مع كلام القلب مع منى




المره دى والعدد ده هتكلم معاكم بحاجه جوه قلبى وعايزه اقولها هنا

من القلب
من القلب الضحكه بتبقى سعاده ..من القلب الوش كله بيصبح نور..


من القلب بيبقى فيه حب يكفى الدنيا بحالها ايوه بس لما يكون القلب صافى قلب ابيض طول عمر السواد ما طال لونه قلب نظيف من جواه لما تبقى قلوبنا كده وقتها بس هنحس بالسعاده اللى وحشتنا ونفسنا نترمى فى احضانها ونبكلها من الحزن اللى كان رافض يفارقنا لكن لما القلب صفى بقت السعاده رفيقتنا .

صفاء القلوب هى المهمه ..


تصفى قلبك من كلمه زعلتك من ابوك او اخوك او صاحبك من تصرف زعلك صفى قلبك لان ببساطه الحياه قصيره ومعرفتك بالناس بالنسبه لعمرك اقصر .

مش مستاهله حقيقه لان ايه اللى مستاهل ان القلوب تشيل كراهيه

صفوا قلوبكم بكلمه حقك عليا تقولها لاى حد زعلته منك بنقولها لان فعلا هى مش مستاهله


من القلب





ومع الرائع سامى واجمل الكلمات بنار الحب



يا خليلتى

يا خليلتي من الجفى القلب ينزف في كل نبضة دمعه
البعد و انت و انا يُرشفنا من الاسى كل يوم جرعه
نحنّ الى لقاء مرتقبٍ نزين جسور الشوق روعه
تَلاقي الشفاه بدعه و لعب الالسنة متعه
انسيتني ذاك الزمان حيث المشوار زُرع لوعه
زمن شرذم الاسى الفؤاد ثم بنيت فيه للغم صومعه
حتى لمحت كاملة الاوصاف جل من ابدع الصنعه
اقسم بمن روحي بيداه حتى جحيمكي هو اروع بقعه
حفرت اسمك في سويداء القلب و خططت حبك في الف رقعه
اسرائي...اسرة القلوب...ساحرة الهوى و مجففت الدمعه



ودلوقتى مع طارق و معلومه تهمك



اطعمه لزياده الكفاءه والقدره الجنسيه

اذا كان زوجك يعاني من ضعف القدره الجنسيه فعليكي بهذه الاطعمه
المواد الغذائية التي يحتاجها شريكك :
مضادات الأكسدة: أمثلة لأطعمة غنية بمضادات الأكسدة: خضراوات، فواكه، توابل (الكركم، الزنجبيل، الكاري)، الشاي الأخضر، و الشوكولاتة الداكنة المكسرات بجميع انواعها من عين الجمل . بندق . كاجو . والفول السودانى .
الأوميجا ثرى: أمثلة لأطعمة غنية بالأوميجا ثلاثة: الأسماك الغنية (السردين، الرنجة، و الماكريل)، و زيت الجوز.
المغنسيوم: من المعروف أن له تأثيرا إيجابيا على التوتر و القلق، من الأفضل إدراجه في وجبات شريكك في الفترة التي تسبق الإنجاب لأن توتره قد يؤثر على الرغبة الجنسية و الخصوبة عموماً.
أمثلة لأطعمة غنية بالمغنسيوم: الحبوب و البقول (العدس، الفاصوليا البيضاء، ) و التي توفر المغنسيوم و غيره من المعادن (الحديد، البوتاسيوم، الكالسيوم ...)
أمثلة لأطعمة غنية بالفيتامين بي 9: الخضروات الخضراء (الذرة، الخس، القرنبيط،.)، خميرة البيرة، و الكبدة . السيلينيوم: يلعب دورا مهما في نضج الحيوانات المنوية وفقا لبعض الدراسات.
أمثلة لأطعمة غنية بالسيلينيوم: المأكولات البحرية. اللحوم و الأسماك
مع تمنياتى بحياة جنسية سعيدة لكل النسوانجية




ودلوقتى مع الحكمه والكلام الموزون مع زياد



أحبائي و أصدقائي رواد منتدانا الغالي

كثيرا ما نسمع و نقرأ قصص مليئة بالحكم والمواعظ
و لكن قليلا من يتدبر ويتأمل المغزى والمضمون وهناك من يتعلم ويطبق في حياته الواقعية تلك الحكم والمواعظ. دعونا نكتشف أيهم نحن ..

رجع الملك إلى قصره في ليلة شديدة البرودة، ورأى حارسًا عجوزًا واقفًا بملابس رقيقة. فاقترب منه الملك وسأله: ألا تشعر بالبرد؟



ردّ الحارس: بلى أشعر بالبرد، ولكنّي لا أملك لباساً دافئاٍ، ولا مناص لي من تحمّل البرد.
فقال له الملك: سأدخل القصر الآن وأطلب من أحد خدمي أن يأتيك بلباس دافئ.
فرح الحارس بوعد الملك، ولكن ما إن دخل الملكُ قصره حتى نسي وعده.
وفي الصباح كان الحارس العجوز قد فارق الحياة وإلى جانبه ورقةٌ كتب عليها بخط مرتجف: "أيّها الملك، كنت أتحمّل البرد كل ليلة صامدًا، ولكن وعدك لي بالملابس الدافئة سلب منّي قوّتي وقتلني "



وعودك للآخرين قد تعني لهم أكثر مما تتصوّر .. فلا تخلف وعدًا .. فأنت لا تدري ما تهدم بذلك .

هذه القصة رواها أحد المعلمين الأفاضل ( وكان يتصف بالذكاء والحكمة والحلم و سرعة البديهة ) يقول هذا المعلم (( وهو معلم للغة العربية))

إحدى السنوات كنت ألقي الدرس على الطلاب أمام اثنين من رجال التوجيه لدى الوزارة .. الذين حضروا لتقييمي وكان هذا الدرس قبيل الاختبارات النهائية بأسابيع قليلة !
إلقاء الدرس قاطعه أحد الطلاب قائلاً :يا أستاذ .. ( اللغة العربية ) صعبة جداً ؟
كاد هذا الطالب أن يتم حديثه حتى تكلم كل الطلاب بنفس الكلام وأصبحوا كأنهم حزب معارضة !! فهذا يتكلم هناك وهذا يصرخ وهذا يحاول اضاعة الوقت وهكذا .
سكت المعلم قليلاً .. ثم قال :
حسناً لا درس اليوم ، و سأستبدل الدرس بلعبة !
فرح الطلبة ، وتجهم الموجهان ، رسم هذا المعلم على اللوح (( السبورة)) زجاجة ذات عنق ضيق ، ورسم بداخلها دجاجة

ثم قال : من يستطيع أن يخرج هذه الدجاجة من الزجاجة؟
بشرط أن لا يكسر الزجاجة ولا يقتل الدجاجة !
فبدأت محاولات الطلبة التي باءت بالفشل جميعها ، وكذلك الموجهان .. فقد انسجما مع اللغز .. وحاولا حله ولكن بائت كل المحاولات بالفشل .
فصرخ أحد الطلبة من آخر الفصل يائساً : يا أستاذ لا تخرج هذه الدجاجة إلا بكسر الزجاجة أو قتل الدجاجة ،
فقال المعلم : لا تستطيع خرق الشروط،،
فقال الطالب متهكماً : إذاً يا أستاذ قل لمن وضعها بداخل تلك الزجاجة أن يخرجها كما أدخلها ،
ضحك الطلبة ،، ولكن لم تدم ضحكتهم طويلاً !
فقد قطعها صوت المعلم وهو يقول : صحيح ،، صحيح ،، هذه هي الإجابة !
من وضع الدجاجة في الزجاجة هو وحده من يستطيع إخراجها كذلك أنتم !
وضعتم مفهوماً في عقولكم أن ( اللغة العربية ) صعبة .. فمهما شرحت لكم وحاولت تبسيطها فلن أفلح إلا إذا أخرجتم هذا المفهوم بأنفسكم دون مساعدة ،، كما وضعتموه بأنفسكم دون مساعدة !
يقول المعلم : انتهت الحصة وقد أعجب بي الموجهان كثيراً ! وتفاجأت بتقدم ملحوظ للطلبة في الحصص التي بعدها . بل و تقبلوها قبولاً سهلاً يسيراً !! هذه هي قصة ذلك المعلم ،، فكم دجاجة وضعنا نحن ؟



إذا تبنيت مفهوماً في عقلك أنه لا صعب إلا ما جعلته صعباً بإرادتك ،، و بإرادتك أيضاً أن تجعله سهلاً ،، فتنجزه دونما أي عوائق أو مشاكل


ودلوقتى مع الفنان فى العلاقات الخاصه ملك المزه



"هانيك امى .. انا نويت على كده خلاص
وليه لا ؟؟ انا ابنها الوحيد و هى من غير راجل .. واكيد محتاجه جنس .. يبقي انا اولى من الغريب"


دى كانت الفكرة اللى سيطرت عليا بشكل جنونى .. من بعد ما دخلت نسوانجى .. و زرت اقسام المحارم .. وشفت مواضيع كتير عن ناس في نفس ظروفي .. بيطلبوا افكار تساعدهم ينيكوا امهاتهم
ومن هنا بدأت الحكايه .. انا ابن امى الوحيد .. ابويا طلق امى وانا لسه ف اللفه .. ما شفتوش و ما اعرفوش .. و مش عاوز اعرفه


امى خدتنى وعاشت بيا في شقه اعطاها لها جدى .. بعد ما اطلقت
واشتغلت وربتنى و علمتنى .. وطول عمرى وانا وهى لوحدنا
انا فضلت انام ف حضن امى لغاية ما بقي عمرى 12 سنه
ولما حسيت بقي بعرق الرجوله .. اتنمردت .. وبقيت بنام لوحدى
انا مش بحب امى ..كلمة حب دى كلمه قليله عليها
انا بعشق امى .. ومفيش ست ف الدنيا اغلى منها
لا ... ده مفيش حاجه ولا حد ف الدنيا اغلى منها ولا احلى منها
و ما بطيقش ان الهوا يزعلها .. ولو يوم شفتها زعلانه بكتئب
وبكون حزين لمجرد انها زعلانه .. وعمرى ما زعلتها
ولا اقدر ازعلها .. لما بتزعل منى .. ما بنامش .. الا لما اصالحها
وهى طبعا بتحبنى اوى .. دايما تقولى .. انت راجلى و سندى .. انت ضهرى اللى بتسند عليه .. انت راس مالى اللى طلعت بيه من الدنيا .. وضيعت عليه عمرى
يمكن تشوفوا ان ده طبيعي .. بس انا عاوز اوصلكوا .. ان حبي لامى فوق الطبيعى
ومفيش ابن حب امه قدى .. ولا ابن يتمنى امه تكون سعيده قدى
المهم


كانت الحياة طبيعيه .. لغاية ما وصلت سن 17 سنه .. وبدأت ادخل مواقع السكس .. ومنها طبعا نسوانجى .
وشفت موضوع المحارم ده .. وبدأت افكر .. ليه لا؟؟
ومع الوقت الفكرة كبرت ف دماغي .. وحطيت خطه .. انى اغريها
و بأت اتحرك بالبوكسر بس من غير هدوم تانيه ف البيت .. واتعمد تشوفنى وانا بتفرج على سكس .. واضرب عشره وباب الحمام موارب .. وقلت هى كده هاتستوى .. وهاتطلب بنفسها انى انيكها.
لكن ما طلبتش .. ولقيت خالى ف يوم جه عندنا .. وخدنى ع البلكونه
وقعد يكلمنى عن صيانة النفس من الغوايه .. وسن المراهقه والهبل ده
قلت تبقي اكيد ماما لاحظت لكن ما فهمتش انا عاوز ايه
و برده ما استسلمتش .. و ف يوم طلبت منها انى انام ف حضنها زى زمان.
طبعا اتبسطت جدا .. و وافقت على طوول



وبالليل وهى ف عز النوم .. وماما نومها تقيل جدا
بدأت احرك ايدى من تحت هدومها .. والمس رجليها وفخدها
عاوز اوصل للكس اللى خلفنى .. وبتخيل انى ممكن انيكها الليله
ده طبعا لو عرفت اهيجها .. وما كنتش متوتر .. ولا حتى خايف .. اصل اخرها هاتعمل ايه يعنى؟؟
انا ابنها الوحيد .. دى حتى مش ممكن هاتحكى لحد
يعنى لو عاوز اغتصبها .. عادى .. هاقدر .. ولا هاتتكلم ولا حتى هاتشتكى لمخلوق
و كملت بأيدى لغاية ما وصلت للشورت اللى امى لابساه .. وحسست على كسها من فوقه .. و .. وحاجه غريبه اوى بتحصل
لسه واخد بالى منها .. انا زبري ما وقفش .. زى ما كنت متخيل
مش حاسس بأثارة .. مش حاسس بشهوة


شلت ايدى وبدأت العب ف زبري .. علشان يقف ..لكن مش راضي يقف على امى ..كل ما احاول اتخيلها عريانه وانا بنيكها .. علشان زبري يقف .. تيجى صور لعبنا سوا .. واكلنا سوا .. وحنيتها عليا .. و رعايتها ليا
مفيش صور سكس بتيجى ف خيالى لامى
امال كنت هايج ع الفكرة ليه .. وانا بقرا القصص؟؟
ليه الفكرة جت من الأساس .. وانا بتفرج على الصور ف قسم المحارم؟؟
ليه هيجت على امهات الناس .. وما هيجتش على امى؟؟
وهنا لقيت الاجابه..
لانهم امهات الناس .. مش امى


ممكن وانا بقرا القصه اتخيل ام الكاتب .. او ام البطل .. لكن ما بتخيلش امى
وفهمت .. فهمت كل حاجه ف اللحظه دى .. ايوة فهمت
فهمت ان الافلام اللى بشوفها .. عن واد بينيك امه ..كدب .. دى اكيد مش امه
والمواضيع اللى بتتنشر عن واحد عاوز ينيك امه وبيطلب مساعدة الناس
ده يا اما كداب .. يا اما بيشتغل نفسه .. زى ما كنت انا بشتغل نفسي
والا ليه زبرى ما وقفش على امى؟؟.. وانا ايدى على كسها؟؟


ما وقفش لانها امى .. لانها اغلى حاجه واغلى حد عندى ف الدنيا
لانها نور عيونى .. ونبض قلبي .. لانى لو زعلتها هاندم طوول عمرى
لانى بتمنلها الرضي ..ترضي
لان امنية حياتى..هى انها تبقي راضيه عنى
ورضاها يساوى الدنيا كلها


ما اتفه الشهوة..و الجنس..و وكل احاسيس المتعه اللى ف الدنيا..قصاد نظرة حنان و رضي من امى
انا اسف يا امى..اسف انى فكرت كده
اسف انى ف وقت من الاوقات ..تخيلتك انسانه
لكن انتى ف الحقيقه..الملاك الطاهر..الملاك الحارس..اللى ربنا بعتهولى..اسف اوى.


دى حدوته حقيقيه .. حصلت فعلا .. اضفت عليها بس .. بعض اللمحات .. كى تبدوا قصه للقراءه
لكنها حقيقيه .. كما حكاها لي بطلها .. وطلب منى ان انشرها



وها انا اوفي بالوعد



اشكركم .. والى اللقاء ..


في علاقات خاصه جدا



ودلوقتى مع نجوم الذكريات مع ايرواكر



احبائي المتابعين واعضاء نسوانجي الكرام اهلا ومرحبا بكم دايما معانا في منتدى نسوانجي منتدانا الحبيب
النهاردة اصدقائي الغاليين وزي موعدناكم العدد اللي فات هنلقي الضوء على نجوم افتقدناها منذ زمن طويل لها بصمات مميزة كثيرة ومشاركات اكثر من رائعة بجانب حسن تعاملهم مع الاخرين ولذلك وجب علينا ان نلقي عليهم الضوء وذلك تكريما لهم لانهم بالفعل نجوووم


النهاردة اصدقائي الغالين معانا ومعاكم في فقرة نجوم من زمن فات شخصية في غاية الروعة . شخصية محبوبة من الجميع
شخصية اذا تحدثنا عنها فلابد ان نتحدث اولا عن سحر كتاباته
عن اسلوبة المبدع والمنسق في الاقسام العامة
عن روعة مشاركاته واخلاقه العالية التي تجبر الجميع على احترامه
النهاردة هنعيش ونستمتع مع النجم اللامع لنسوانجي



*** ايام وبنعشها ***



هو عضو نشيط بدا التحليق في سماء منتدانا بتاريخ 4-6-2012
ومنذ ذلك التاريخ وهو شعلة نشاط واضحة للجميع
لم يترك قسما الا ووضع بصمته فيه
الاقسام العامة - القصص - القصائد - قسم الفضفضة - قسم الصور
وحتى قسم الثقافة الجنسية ابى ان يتركه دون ان يضع بصمته عليه . ولانه ذو ذوق رفيع فقد ركز على قسم صور بملابس سكسية ومثيرة وامتعنا كثيرا بمشاركاته بهذا القسم وذوقه العالي في الاختيارات

وواصل العطاء والجهد وترقى من عضو عادي لعضو مميز الى ان تم ترشيحه لكي ينال درجة الاشراف وهنا المفاجأه فلقد رفض تماما ان يصبح مشرفا و على حد علمنا..فقد علل الرفض بأن طموحه بالمنتدى يتوقف عند التميز فقط...ولا يريد الاشراف.
**********************
اجمالي عدد المشاركات: 52,380


عدد المواضيع: اكثر من 500 موضوع

عدد كتابات الزوار:571

**********************
الموضوع الاعلى مشاهدة


قصة

أمي حبلت مني

التي وصلت لمجموع مشاهدة 213,812

**********************

من اهم القصص التي لاقت اقبال ومشاهدة عالية

ليلى وأخوها

هل يمكن لفتاه ان تفعل ذلك

ناكني داخل الخيمة

كيف شجعت الام ابنها على نيكها

نكت خالتي بالصدفة

ومن افضل مواضيعه في قسم الصور

ملابس مثيرة ورائعه

صور سكس مثيرة باللون الاسود الشفاف

من الجمال الى الجنون

عسل السهرة

لانجري سكسي رح تجنني زب زوجك

**********************

وواصل العمل والتالق في كل اركان نسوانجي الى ان توقف وتركنا بدون اي مقدمات بتاريخ 4-1-2016 ولم يقم باغلاق عضويته وهذا فأل حسن لعله يعود الينا من جديد يعود لاصدقائه ولاحبائه ولمنتدى نسوانجي بيت العيلة

كل التحية والشكر لهذا العضو الرائع الذي امتعنا بكتاباته وبمشاركاته المتميزة فهو بالفعل
*
نجم من زمن فات *


اشوفكم العدد اللي جاي ونجم جديد تألق في سماء نسوانجي



الاسرار والخبايا واشاعات المنتدى مع احلام منسيه



اعزائى واخواتى اعضاء المنتدى

وحشتووووووووووووووووووووونى اوى
النهارده بقا جايبلكم اسرار واشاعات جديده وكلها حقيقيه



الســــــــــــــــر الاول



عضو كبير هنا من المنتدى ويعتبر من الجيل الجديد
واسمه ارتبط بعدد من عضوات المنتدى القمرات
واضح انه واقع بقصه حب كبيره مع احدى العضوات القدامى بالمنتدى
القصه بدأت من فتره ومازالت مستمره
انا عن نفسي هشوف وادور واعرف هتنتهى على ايه القصه دى
خصوصا ان الاتنين من دولتين مختلفين
يا ترى هنشرب شربات ولا هنعلن نهايه القصه
هتابعهالكم واشوف واجى احكى ههههههههههههههههه



الســر التانى

الحقيقه ان السر التانى يعتبر اخطر سر ممكن نكشفه
ويمكن يعتبر من اكبر الاسرار التى كشفناها
ههههههههههههههههههه طبعا عاوزين تعرفو الحكايه من الاول
بدأت القصه باختفاء احد الاعضاء عن المنتدى بدون اى مقدمات والى اتعرف عنه دماثه الاخلاق والرزانه
بدأت القصه لما بيوم من الايام تم تسجيل عضويه لاحد الاعضاء هنا والى مع مرور الوقت
بدأ يثبت اسمه وشخصيته لكن العجيب انه دايما كان بيخفى شخصيته
يعنى محدش قدر يعرف اى شىء عنه حتى اسمه محدش عرفه
لكنه كان انسان راقى ومحترم بشهاده الجميع
وفجأه بيوم سجل خروج ومدخلش تانى وعمل الدخول مخفى
بدون سبب واضح او معلوم ولقيت الكل زعلان اوى لغيابه
الغير مبرر
قلت مبدهاش يا حلومه بسرعه قمت لبست الملايه والبرقع والبيشه
وقلت اروح ادور على الحقيقه............
ولما دورت ولفيت لقيت ان كل الحكايه ان العضو العزيز ليه عضويه تانيه معروفه ومحبوبه اكتر من العضويه المختفيهث
وعشان كده قرر انه يرجع لشخصيته الاصليه
وعشان كده خرج من العضويه التانيه بمعنى تانى انه مش غياب
لكنه تغيير مش اكتر



الســــــــــــــــر التالت

السر التالت ده يمكن يكون اكبر سر بالمنتدى وانا عن نفسي
كأحلام اتفاجأت بيه جدا ولولا انى اكتشفته بنفسي مكنتش
هصدق........
السر بيقول ان فيه عضوه كبيره جدا بالمنتدى واتعرف عنها
انها محبوبه ومحترمه
كان ليها عده عضويات بأسماء مختلفه على مدى فتره اشتراكها
الحقيقه الافته للانتباه انها لا تقيم اى علاقات من اى نوع
لكن اكتشفت انها فى الحقيقه سحاقيه (مع كامل احترامى للسحاقيات)
وده اكتشفته لما دخلت عضويه من عضوياتها القديمه ولقيت ليها عده مواضيع فى تعارف السحاقيات

ومنهم موضوع بطلب فيه تتعرف على اى سحاقيه



لحد هنا انتهت الاسرار واوعدكم هكشف اكتر فى العدد الجاى
هتوحشووووووووووووووووووووونى اوى




ومع منى والثقافه الجنسيه والاوضاع المفضله



الوضع الفرنسى

طبعا كل واحد فينا بيحب يجرب ويغير فى الاوضاع الجنسيه المختلفه مع زوجته بس لازم فى كل وضع ياخد فى باله ايه اللى بتحبه الزوجه او المرأه فى الوضع ده

فهنبدأ نتكلم كل مره عن وضع جنسى مختلف وما تفضله المرأه
هنتكلم المره دى عن الوضع الفرنسي


طبعا الوضع الفرنسى يفضل انه ما يكونش اول حاجه يبتدوا بيها الممارسه الا بعد الوصول لاثاره عاليه من الطرفين

بالنسبه ليكى طبعا عارفه الوضع ازاى وافضل حاجه هتبقى فى وضع السجود وهتحملى على ايدك وما تفتحيش رجلك قوى لا فتحه وسط تحسى انك مرتاحه وانزلى باكتافك وخاصرك شويه وتخلى الارداف اعلى شئ طبعا مش هتتكفى بوشك على السرير خلى نهداكى مايلمسوش السرير خلاص كده فى حاجه كمان لو عندك تعب فى الرحم او التهابات بلاش الوضع الفرنسى

انت بقه حاول اولا تطمن وتعرف ان مافيش وجع هيحصل اثناء الممارسه ولو حسيت انها اتوجعت وقف لان الاحساس والوجع بيبقى اكتر فى الوضع ده


بص ياسيدى طبعا مش هتبدأ زى ما قولت الا لما توصل معاك لاثاره كبيره


وهى بتحب ايه بقه.. بتحب انك قبل اى حاجه المس شعرها وحرك صوابعك من اعلى الضهر فى المنتصف الى الارداف حركه ولمسه خفيفه وتبدا تمشى ايدك مش بقوه على اردافها وطبعا مش هتبدأ الايلاج الا وهى مستثاره وده قبل الوضع وفى الوضع انك تحضنها بدون ان تحمل عليها بوزنك وتلاعب نهديها والحلمه وتقرصهم قرصه خفيفه و يلمسها قضيبك وترفع جسمك وتبدأ الايلاج مش دفعه واحده طبعا واول ما يحصل الايلاج ويلتصق خالص بيها ادفع دفعه خفيفه تحسسها بانه وصل للنهايه واخترق داخلها وابدأ العمليه الجنسيه بخروجه ليس للاخر وادخاله بالراحه اه مش تتغاشم وتملكك الحماسه عشان هنا الست بتستمتع ولسه ما عندهاش الحماسه اللى عندك ارجع تانى داعب نهديها وانت بتلاعبها وهى فى اوج اثارتها خرجه خالص هتحس ان روحها خرجت وارجع عمليه الايلاج تانى وحركه اثاره امسك شعرها وشده دون شده او قسوه ودرج سرعته فى اخراجه وادخاله دون عنف وطبعا ضرب خفيف على الارداف بس مش كتير بانك بتفصلها هى مره او اتنين ولو فى الوضع الفرنسى طلعت بنفسك فوق ما تحملش جسمك عليها

وكده على الاقل القينا الضوء على نقاط معينه ليس للاثاره انما الثقافه الجنسيه التى للاسف هى ثقافه هامه مهمله


ومع اشهر واجمل البورنو ستارز مع البنوته بشرى



نجمة جديدة وحلقة جديدة مع نجوم السكس العالميين

نتناول هذه المرة مع اجمل ممثلة امتعتنا كثيرا بافلامها ولها مشاهدات كبيرة في المواقع المباشرة او مواقع العرض الاول نجمة النهاردة هي



ايفا انجلينا (Eva Angelina) ممثلة بورنوجرافية امريكية اتولدت يوم 14مارس 1985فى مدينة هونتينجتون بيتش بولاية كاليفورنيا الامريكية ، وأسرتها من اصول كوبية وصينية وإنجليزية وأيرلندية .
اسرتها كانت غنية جدا ، لكن اتغيرت الأحوال وتقريبا خسرت كل ثروتها فى الوقت اللى وصلت فيها ايفا انجلينا لسن 13سنة . وعلشان كده بدأت ايفا انجلينا تدخل مجال البورنوجرافى من بدرى وهى فى سن 14سنة لما بدأت تمثل افلام بورنوجرافية وتصورها بكاميرا الڤيديو اليدوية بتاعة أبوها .
فى سنة 2003دخلت ايفا انجلينا فى مجال البورنوجرافى بعدما ردت على الاعلان اللى نشرته فى الجرايد شركة Shane's Worldلإنتاج الافلام البورنوجرافية جوه الأستديوهات بخصوص ممثلات بورنوجرافيات جداد و صورت اول مشهد ليها فى المسلسل اللى أنتجته الشركة .
ايفا انجلينا اشتغلت فى مجال البورنوجرافى بأكتر من اسم شهرة ، أولهم ايفا انجليكا (Eva Angelica) وبعد كده انجلينا ديل مار (Angelina Del Mar) وبعده انجلينا (Angelina) ، وكل الأسامى دى واضح فيها تأثرها بالملحمة الامريكية المشهورة Evangelineاللى كتبها الشاعر الأمريكى الراحل هنرى وادسورث لونجفيللو (Henry Wadsworth Longfellow) .
ايفا انجلينا نظرها ضعيف قوى وبتلبس نضارة خاصة للسبب ده ، ومن النادر جدا أنها تقلعها لدرجة أنها كانت لابساها فى مشاهد من افلامها البورنوجرافية .
فى أواخر سنة 2005انضمت ايفا انجلينا للقوات البحرية الامريكية .
بالإضافة لشغلها فى مجال البورنوجرافى ظهرت ايفا انجلينا فى عروض تليفزيونية عائلية زى 7th Heavenو Cousin Skeeter .
فى سنة 2007ايفا انجلينا اتجوزت الممثل البورنوجرافى دانى ماونتين (Danny Mountain) وخلفت منه بنتها سيلڤى (Sylvi) فى شهر ديسمبر 2008 . وفى سنة 2009اتطلقت منه وخدت بنتها تعيش معاها .
فى سنة 2010 اعتزلت ايفا انجلينا شغلها فى مجال البورنوجرافى .
إيفا أنجلينا كسبت الجوايز دى :
Nightmoves Award 2007أحسن ممثلة - جايزة اختيار الجمهور
AVN Award2008أحسن ممثلة فيديو عن فيلم Upload
AVN Award 2008أحسن مشهد جنسى منفرد عن فيلم Upload
XBIZ Award2008الاداء الأنثوى فى العام
XRCO Award2008ممثلة الاداء المنفرد عن فيلمUpload
AVN Award 2010أحسن مشهد ليزبيان جماعى عن فيلم Devianceمع الممثلات البورنوجرافيات تيجان بريسلى (Teagan Presley) و صنى ليونى (Sunny Leone) و اليكسيس تكساس (Alexis Texas)
XBIZ Award2010النجمة البورنوجرافية فى العام
XRCO Award2010أحسن عائدة
AVN Award2011أحسن اداء مثير عن فيلم Car Wash Girls

بهذا انتهت فقرتنا اليوم مع امل لقاء في العدد القادم من المجلة وممثلة جديدة




وجه معادنا مع صوره العدد مع الرائع فارس










ودلوقتى مع الجميله لولو ورحله فى دهاليز النساء




تعالو النهارده نتكلم عن حاجه من الحاجات المهمه في الدهاليز ومن الحاجات الى لو اتقنتيها هتسعدى بيها جوزك

المساج

اللى تعمله الست لزوجها عشان تعمله تنشيط لجسمه واثارته جنسيا
تعالى بقى اعلمك ازاى تعملى مساج وتفاجئى زوجك بحاجه جديده من دهاليزنا

بصى ياستى هتخليه زى الشاطر كده اولا ياخد شاور ويلبس شورت وتكونى حاطه مفرش للسرير نضيف جدا ومعطراه
هتبدأى تقعدى جمبه وتبدأى تحركى صوابعك بين شعره اه بالراحه قوى خلى صوابع بس وسط شعره من ورا لقدام حركى صوابعك فى شعره كله من غير ما تلمسى فروه راسه وانزلى بقه بصوابعك ورا ودانه بلمسه خفيفه واقرصى لحمه ودانه قرصه خفيفه وروحى ماشيه بصوابعك على رقبته عشان توصلى لودانه التانيه

وانتى بتلمسى ودانه التانيه تكون صوابع ايدك التانيه فجأه بتتحرك من اسفل ضهره وتمشى لفوق عارفه بحركه خفيفه قوى صوابعك تمشى فهمانى مش تلمس تمشى صوابعك من اسفل ضهره لفوق وترجعى بيها لجانبه اليمين لغايه ماتوصلى لخاصره اليمين وتتحركى لخاصره الشمال وتقربى على ودانه بانفاسك بكلمه عشق فى نفس اللحظه هتكون صوابعك بتداعب شعر رجله بحنيه وانتى بتهمسيله اسندى ايدك على المنطقه اللى بين الساق والكتف فيها مناطق اثاره للرجل
وبحركه ايدك تخليه يتقلب للناحييه التانيه انك تحركيه ببساطه من وسطه وتبدأى من هنا تمشى بايدك تانى من وسطه للسره وعارفه بضافرك اضربى خفيف على السره وانزلى عن السره غايه اسفل البطن قوى واضغطى ضغطتين خفاف وارجعى بايدك على صدره دلكى منطقه الصدر تدليك خفيف ومشى بخفيف

صابعك على حلمه صدره واقرصيها قرصه خفيفه وما تجيش جمب المنطقه اللى حول الحلمه وارجعى بابدك تمشى بلمسه خفيفه قوى على وشه وشفايفه وترجعى لراسه بس المره دى ايدك بتضغط خفيف على الراس وتقربى وشك وشفايفك ليه وسهره سعيده

وده فيديوهات هتعلمك ازاي تعملي لزوجك مساج

https://youtu.be/mSccNgPS9dM
https://youtu.be/N29hSou-jGs
https://youtu.be/xJ2CKP0031U








خليك واقعى حتى فى احلامك

كلنا عندنا شخصيات افتراضيه بنحب نتقلدها او نحب اننا نكون زيها ودا جزء نفسى فى كل بنى ادم
الحقيقه ان المنتديات بالاخص اديتلنا الفرصه دى كويس اوى .. والشاطر فعلا اللى يقدر يستغلها
هتقابل فى المنتديات كل انواع النقص ودا مش تقليل من حد لان كلنا عندنا نقص فى حاجه مفيش حد كامل

الشكل , الشخصيه , الكاريزما , الحضور , الشهره , الكلام , الرومانسيه , القوه , الحاله الاجتماعيه والماديه و الاعضاء الجنسيه

كلها مواضع نقص ومفيش حد فينا عنده كل ده .. دا طبيعى
اللعبه هنا والشطاره بجد زى ما قولت فوق هو استغلال الفرصه .. ازاى بقى استغل الفرصه ؟؟
استغلها بطريقه التصحيح الفعلى من نفسك .. ازاى بقى الكلام ده ؟

اولا لازم تبقى مقتنع ان انت عندك حاجه مميزه عن غيرك او عن مجموعه من اللى حواليك كونك مش عارفها دى مشكلتك لوحدك .. حاول تكتشفها وتأكد عليها وتستغلها فى حياتك هو ربنا ادهالك عشان كده

اقرا كتير .. الثقافه الفكريه مفيده جداا وبتأثر على شخصيتك بشكل كبير جداا مش هتتخيل كم التغيير الى هيحصلك بالقراءه بس

متجاملش .. اه لما تشوف موضوع متردش وخلاص لمجامله صاحبه والكلمتين الى بيفنخوا الناس وخلاص لا اقرا الموضوع حتى لو منقول ورد برأيك بصراحه حتى لو الراى ده بالنسبه لناس كتير غلط .. الاختلاف فى الراى مش عيب وحاول تقرا الكومنتات لباقى الناس وتستفيد من ارائهم يمكن يكون رأيك فعلا غلط وتبدا تصلح

متديش لحد او لحاجه اكبر من حجمها .. اه مش كل موقف حلو او وحش او حد قال فيك كلمتين حلوين تقوم انت مكبر الموضوع اوى وفاهم ان انت مفيش منك .. مش معنى ان واحده عجبها موضوعك او أيدت رأى ليك تبقى معجبه بيك وتجرى عليها ومش معنى واحد عاجبه موضوعك وقالك كلمتين حلوين يبقى واقع فيكى ونفسه يكلمك

وخلى بالك .. طبيعى ان يكون فى نسبه من الناس مش بتقبلك دا ميأثرش عليك سلبى بالعكس دا يخليك تشتغل على نفسك اكتر وحط دايما العيب فيك مش فيهم

متضيقش تفكيرك .. اه خلى فى دماغك انك ممكن تتعامل مع ناس بينك وبينهم فرق شاسع فى البيئه والتربيه والثقافه والعلم سواء انت اعلى او هما حاول تبقى على قدر تفكيرهم وتتعامل معاهم بطريقتهم وبالشكل الى يفهموه مش كل كلمه تفهمها من وجهه نظرك وبس لا حاول تشوف الموقف من كذا اتجاه والافضل من مكان الى قدامك

التجاهل .. دا بقى ثقافه مهمه جدا ولو اتقنتها هتتغاضى عن مشاكل كتير جدا فى حياتك يعنى مش كل حاجه توقفك عندها لو حاجه بره نطاق اهتماماتك تجاهلها مش لازم يعنى تدخل قسم السحاقيات وتقولهم ما احنا موجودين انت مالك طالما حاجه مش من اهتماماتك اصلا متدخلهاش وانتى مش لازم تدخلى قسم الشواذ تتريقى طالما ميخصكيش ودول على سبيل المثال .. لو موضوع عنوانه مش عاجبك او قريته ومعجبكش تجاهله متهاجمش اللى كاتبه وخلاص عشان دا هيقل منك مش هيعليك

الاحترام .. ودا مش معناه انك تتكلم بأدب بس اه عشان ناس كتير اوى فاهمه الاحترام غلط لان فرق كبير بين الاحترام والادب .. احترم كل الناس بكلامهم بأرائهم بتصرفاتهم واحترم نفسك واكسب احترام الناس حتى لو مش بيحبوك ممكن اوى يبقى فى شخص انت مش قابله لكن بتحترمه لان هو يستحق ده

الخصوصيه .. متحاولش تتعدى على خصوصيه حد اى كان هو مين او هو ايه يعنى مش معنى ان فلانه قابلت فلان او اديتله رقمها او ايميلها تبقى دى حاجه تخليك تضغط عليها عشان تعملها معاك وانتى لما تعرفى ان صديقك كلم واحده او قابلها تضغطى عليه عشان تعرفى هى مين دى خصوصيات لو عايز اقولها هقولها لكن مش عايز متتعداش عليها

عارف/ه .. لو اتبعت كل الكلام ده لمده سنه واحده بس انت نفسك هتحس ان شخصيتك اتغيرت للافضل بمراحل بالاضافه انك كسبت ناس وسيره كويسه وهتبقى استغليت الشخصيه الافتراضيه الى انت حاولت لمده سنه ترسمها انها تاثر على شخصيتك الحقيقيه وبدون مجهود قاسى على نفسك

انا اسف على الاطاله لكن حاولت انقلكم تجربتى لان انا فى المنتديات من 2004 عربيه واجنبيه يمكن اكون سابق ناس بخطوه

ومنكرش ان فى بدايتى كنت شخصيه تانيه خالص اسوأ لكن على مدى 13 سنه قدرت اغير من نفسى كتير

بالاضافه انى كسبت ناس من كل انحاء العالم

الخلاصه .. خليك واقعى حتى فى احلامك وحاول تاخد من حلمك مش هو الى ياخد منك


تحياتى ..




ودلوقتى مع جيمى واجمل موضوعات المنتدى





اصدقائي المشاهدين اعزائي متابعين منتدي نسوانجى الكرام
فى كل زمان ومكان اهلا وسهلا ومرحبا بكم
جمال ابو زيد يحييكم ويمسي عليكم
وربنا يارب مايحرمكم مني ولا يحرمني منكم

الان هانعيش ونستمتع معانا ومعاكم اعضائنا الكرام
مع باقه من افضل ما قدم بنسوانجي
من المواضيع الشيقه والساحره
والتى تجذب المتابع النسوانجي باستمرار

قسم المواضيع العامه
~~~~~~~~~~~~

من المواضيع المميزه والساحره لهذا القسم
للعضو المتميز
M!DO

مين الممثلة؟ ?Guess Who am i
https://forums.neswangy.net/showthread.php?t=307502
الموضوع عباره عن مسابقه جنسية طريفه وجوائز للفائزين
موضوع يستحق المشاهده

من المواضيع المثيره للاهتمام دايماً
للاخ والصديق الغالى ايمن
DWM
كرسي الرسام
https://forums.neswangy.net/showthread.php?t=307353

قسم فضفضة و تجارب نسوانجي السكسيه
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


والان معانا نجم المواضيع المفيده والمشهوره
قائد نسوانجي فى كل انحاء المعموره
المشرف العام ذا ليجاند الاسطوره
THE LEGEND

الموضوع بعنوان
عـن العــلاقات والتعارف والصداقه بالإنترنت سنتحدث .. كيف تنجح بعلاقه صحيه أونــلاين
https://forums.neswangy.net/showthread.php?t=308137
موضوع توعيه ونصائح للشباب والبنات
ننصح بمشاهدته والاستفاده منه
______________________
ومن المواضيع الفكاهيه الاكثر من رائعه
والتي لها سحر خاص فى قلب المتابع النسوانجى
الاعضاء المتميزين والمتألقين دائما
مـــلــك المــزه & طارق 1976

الموضوع بعنوان
طارق وملك .... في وزارة الداخليه >> موضوع خيــالي فــكاهي مستمر
https://forums.neswangy.net/showthread.php?t=306360

قسم النقاشات الجاده بين النسوانجية
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


ودلوقتى معانا موضوع نقاشي
لعشاق المواضيع الحوارية

للعضو النشيط والاخ المثالي
avioo

الموضوع بعنوان
الجــــنس وسيله ام غايه ؟؟
https://forums.neswangy.net/showthread.php?t=307309
موضوع للنقاش ويستحق المتابعه
ومن المواضيع الهامه ايضا
للعضو المميز
kimokimo79

الموضوع بعنوان
العلاقة الثلاثية من بين مؤيد و رافض
https://forums.neswangy.net/showthread.php?t=307764
موضوع يستحق المشاهده

قسم قصص السكس العربي
~~~~~~~~~~~~~~~~


من القصص الممتعه والمثيره
للكاتب الكبير والمشرف القدير
عــــــــصــر يــــــــــــوم

القصه بعنوان
قريبة ماما
https://forums.neswangy.net/showthread.php?t=169717

ومن القصص المميزه ايضا
لعضو جديد ولكنه متميز
من حيث تنسيقه وترتيبه لمواضيعه الممتعه
الذي يدل على انه شخصيه ذات رقي وتحضر
حكاية كبرياء

القصه بعنوان
انا وجوزي وهو...متسلسلة...حتى الجزء الرابع
https://forums.neswangy.net/showthread.php?t=292540

قسم قصص المحارم
~~~~~~~~~~~


والان معانا القصه المثيره للغاية
للعضو المميز
اسطورة النيك

بعنوان
ام ممدوح وصاحبتها واحلا نيكه
https://forums.neswangy.net/showthread.php?t=279300

ونروح لملك القصص
والمبدع دائما
العضو الخبير
ملك الاحساس

والقصه بعنوان
انا وامي في العيد ...مكتملة
https://forums.neswangy.net/showthread.php?t=107010


قصص سكس مصورة ومدبلجه
~~~~~~~~~~~~~~~~


والان نعيش ونستمع
مع ملك الحصريات
مشرفنا الغالى مودى
قــــيــصر نســــوانجى
استـــاذ ســكــس فــون

القصه بعنوان
امه حبت تساعده وتعلمه درس فشخها ... مترجمه وحصريه لنسوانجى وبس من القيصر .... متسلسله
https://forums.neswangy.net/showthread.php?t=304916

وايضا مع اسطورة الدبلجه
والمشرف السابق والمتميز دائما
MaChInE FoRuM

بعنوان
الحصان (قصه مصوره)
https://forums.neswangy.net/showthread.php?t=1924
قسم الصور العربي
~~~~~~~~~~


من مقتطفات العضو المجتهد دائما
زبرعايزيدخل

بعنوان
فضيحة فتاة المول
https://forums.neswangy.net/showthread.php?t=308333

ولابد ان لاننسي
العضو المتميز دائما
الذي اثبت بأنه اسم على مسمي
نسوانجى متميز


بعنوان
هدوء وروقان ومزاج عالي
https://forums.neswangy.net/showthread.php?t=308204

قسم الصور الاجنبي
~~~~~~~~~~~


ودلوقتى معانا ومعاكم
صاحب ال 2 مليون ونص صورة سكس
المشرف صاحب الدماغ العاليه اوى
امـــــير فــــــــــــارس
Heart_Of_Dick

بعنوان
فتاه تتحلى بتاج الاثارة والجمال
https://forums.neswangy.net/showthread.php?t=307635

وايضا هانعيش مع النجم الخبير
العضو المجتهد
Full man

وموضوعه الساحر بعنوان
Horny Cute teen مرهقه بتنيك نفسها بزبر صناعى
https://forums.neswangy.net/showthread.php?t=306778


قسم صور الموديلز ونجوم السكس العالميين
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


والان مع فاكهة المنتدي
مع سندريلا الشاشه النسوانجيه
مع ملكة الاحساس والذوق العالى
BuShRa

والموضوع بعنوان
Jesse Jane
https://forums.neswangy.net/showthread.php?t=307896

وايضا مع البرنس الغالى
العضو النشيط دائما
Mody HD

والموضوع بعنوان
النجمة Phoenix Marie - صور فيلمين نيك من الطيز بزبر زنجي كبير - HD
https://forums.neswangy.net/showthread.php?t=306696


قسم الافلام العربي
~~~~~~~~~~~


ام الان لنا عوده رائعه
مع المشرف المتألق دائما
Need.Love

الفيلم بعنوان
انفراد الجزء التانى والحصرى لشرموطة الهرم مع زبون جديد احلى كلام ونياكة وتصوير
https://forums.neswangy.net/showthread.php?t=308156
والجزء الاول ايضا هنا
https://forums.neswangy.net/showthread.php?t=308155

وهانعيش ونستمتع كمان
مع ملك الافلام الفنان
المشرف الرائع
Sh.khan

والفيلم بعنوان
مصلحه ويا شاب عشيقها يدلعها نيك ويصورها عريانه وكيفها
https://forums.neswangy.net/showthread.php?t=308235


قسم الافلام الاجنبي
~~~~~~~~~~~~

الان يسعدنا ويشرفنا
ان يكون معنا خيرة الاعضاء المتميزه
ملك الافلام الاجنبيه
La Leyenda

والفيلم بعنوان
أحدث أفلام سارة جاى NaughtyAmerica: Sara Jay, Rion King in Naughty Office
https://forums.neswangy.net/showthread.php?t=307005


ولسه مكملين معاكم اعزائي المتابعين
مع الجنرال والمشرف المتألق
ShaRaNy

والفيلم بعنوان
[BLACKED] Sloan Harper {Don't Worry We're Only Friends}
https://forums.neswangy.net/showthread.php?t=307943


وبكده اعزائي المتابعين
نكون وصلنا لنهاية فقرتنا
الى لقاء قريب ف العدد القادم
واتمني ان تكون الفقرة حازت على اعجابكم
تحيااااااااااااااتي القلبيه

[̲̅G̲̅].[̲̅E̲̅].[̲̅M̲̅].[̲̅Y̲̅]





ومع فقرة اخترنا لك نكون قد اتمما عددنا السابع عشر من مجلة نسوانجى

اصدقائى الاعزاء

تشرفت بصحبتكم في مجله نسوانجى لهذا العدد والاعداد السابقة والشكر موصول للمشاركين في العدد وأيضا للمتابعين الذين دائما ما يجبرونا لتقديم الأفضل لهم .

لا تنسوا .. دائما النقد البناء هو اكثر ما يساعد فى التطوير ونرحب دوما باى اقتراح للتطوير

يمكنكم تحميل نسخه من العدد PDF من هنا

Neswangy Magazine 17|2.19 M

مع خالص التحيه ،،

محبكم ,


__________________
لقد فقدت شخص واحد .. فـ لماذا كل هذا الفراغ ..

رد مع اقتباس
قديم 09-22-2017, 05:05 AM
قديم 09-22-2017, 05:05 AM
  #2  
الصورة الرمزية لـ monaa2222
سندريلا نسوانجى
الجنس : أنثي
الإقامه : القاهره
أنجذب لـ : الرجال
مشاركات : 7,135

سندريلا نسوانجى
 
الصورة الرمزية لـ monaa2222

الإقامة : القاهره
المشاركات : 7,135
الجنس : أنثي
أنجذب لـ : الرجال
monaa2222 غير متصل

افتراضي رد : مجله نسوانجى .. العدد السابع عشر

مجهود رائع وتشكر عليه another وملك فان موضوع يخرج بالتنسيق ده والشغل ده فهو انجاز وتعب
تسلمو
__________________
رد مع اقتباس
قديم 09-22-2017, 05:13 AM
قديم 09-22-2017, 05:13 AM
  #3  
مـــوقـــوف
الجنس : أنثي
أنجذب لـ : الرجال
مشاركات : 1,263

مـــوقـــوف

المشاركات : 1,263
الجنس : أنثي
أنجذب لـ : الرجال
لولو 41 غير متصل

افتراضي رد : مجله نسوانجى .. العدد السابع عشر

مبروك نزول العدد الجديد
شكرا لكل الزملاء مواضيغ كلها جميله جدا بالتوفيق للجميغ دايما
وشكرا لملك المزه وanother life على مجهوداتكم في اخراج المجله
رد مع اقتباس
قديم 09-22-2017, 07:42 AM
قديم 09-22-2017, 07:42 AM
  #4  
الصورة الرمزية لـ Sami Tounsi
مشرف القصص و ادمن الدردشه
الجنس : ذكر
الإقامه : تونس
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 6,032

مشرف القصص و ادمن الدردشه
 
الصورة الرمزية لـ Sami Tounsi

الإقامة : تونس
المشاركات : 6,032
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
Sami Tounsi غير متصل

افتراضي رد : مجله نسوانجى .. العدد السابع عشر


اهلا اصدقائي الاحباء النسوانجيه
احيي كل من ساهم في اتمام هذا العدد من المجله و اختص بالذكر الزميل anither life المحرر و ملك المزه الذي اشتم بصماته في هذا العدد...
هذا تعليق اولي حتى اطالع كل الموضوعات و اعطي كل ذي حق حقه فليس من الانصاف القفز على موضوع احتراما لمجهود صاحبه المبذول...
ثم اعود بما اراه تقييما موضوعيا و منصفا للجميع...
متعة هي ان اشارككم يا اصحاب و الامتع صحبتكم الحلوة

رد مع اقتباس
قديم 09-22-2017, 07:42 AM
قديم 09-22-2017, 07:42 AM
  #5  
الصورة الرمزية لـ avioo
نسـوانجي خـبير
الجنس : ذكر
الإقامه : اليكس
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 495

نسـوانجي خـبير
 
الصورة الرمزية لـ avioo

الإقامة : اليكس
المشاركات : 495
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
avioo غير متصل

افتراضي رد : مجله نسوانجى .. العدد السابع عشر

مبروك العدد الجيد
وعدد رائع بموضوعاتك وفقراته الجميله
وكتابه الاجمل ( على سبيل المثال وليس الحصر) من ملك المزه وبشرى وسامى وليجيند ومنى وفاطمه وجيمى وفارس و........
شكرا لكل من ساهم فيه ليخرج بهذا الشكل الجميل
تحياتى...
رد مع اقتباس
إضافة رد
مواضيع ذات صلة
الموضوع الكاتب المنتدي المشاركات المشاركة الأخيرة
مجله مجلة السكس العربي العدد السابع toni1 صور سكس أجنبي 5 03-20-2017 11:04 PM
مجله مجلة السكس العربي العدد السابع toni1 صور سكس أجنبي 2 01-30-2017 09:13 PM
مجله نسوانجي العدد الثامن pdf AMD4u الموضوعات العامه غير الجنسيه 16 12-10-2016 10:47 PM
مجلة حائط النسوانجية - العدد السابع Arabian Boss الموضوعات العامه غير الجنسيه 18 12-07-2016 11:38 PM
مجله نسوانجي العدد السابع pdf AMD4u الموضوعات العامه غير الجنسيه 12 12-04-2016 01:29 PM




أدوات الموضوع


شارك الموضوع

دالّة الموضوع
مجله, السابع, العيد, نسوانجي
Neswangy Note

التوقيت حسب جرينتش +1. الساعة الآن 06:42 AM.

Warning: You must be 18 years or older to view this website - الخصوصيه - الضوابط - DMCA