منتديات نسوانجي
الـدخول
تسجيل عضويه إستعادة كلمه المرور إبحث بكامل نسوانجي بحث
نسوانجي سكس تيوب مشاهده أونلاين
منتديات نسوانجي
تطبيق اندرويد نسوانجي
عودة   منتديات نسوانجي > القسم العام > كتابات و قصص و نكت سكس > قصص المثليه الجنسيه و الشيميل

موضوع مغلق
 
أدوات الموضوع
قديم 07-15-2017, 10:24 AM
قديم 07-15-2017, 10:24 AM
  #1  
نسوانجي جديد
الجنس : ذكر
مشاركات : 37

نسوانجي جديد

المشاركات : 37
الجنس : ذكر
salab غير متصل

افتراضي مودى وطيزه الممحونة الجزء الرابع

طبعا بعد فترة من نيك الفرح كنت وقتها هيجان اوى لانها محدش لمس طيزى من 5 شهور والخيارة مبقتش تريحنى مبقتش ارتاح الا من ايدك مرة او زبر وفى يوم الراجل اللى كان بياخد الزبالة مجاش امى قالتلى يلا روح خد الزبالة وروح عند عمك برعى الزبال اديله الزبالة وهات معاك اللطلبات دى اديتنى ورقة فيها الطلبات انا قولتلها انا مالى مش رايح راحت زعقتلى وغصبت عليا انى اروح روحت عند بيت عم برعى كان عشر دقايق من منطقتنا كان بيت طبعا على قده جدا يدوب بابين باب وبعدين اوضة بيكون فيها الحمار بتاع عربية عم برعى والزبالة وبعدين باب المكان اللى ساكنين فيه فتح الباب الاول جيت انادى كان الباب مفتوح حتة صغيرة لاقيت مرات عم برعى ومرات اخوه مرات عم برعى(ست ف الستينات وكان لون بشرتها سمرة جدا جدا و كانت رفيعة ومش جميلة خالص ) مرات اخوه بقى(فى الاربعينات كانت قمحية وجسمها مليان ) ببص من فتحة الباب الاقيهم بيحمو الحمار مرات اخو عم برعى بتصب ب ايد و مرات عم برعى بتدعك خرم طيز الحمار ومرات عم برعى بتقرب ايدها عاوزة تلمس كس مرات اخو عم برعى تروح مرات اخو عم برعى ترجع لورا ويفضلو يضحكو وانا سخنت اوى على المنظر وفجاة انا وببص حسيت مرات عم برعى بتبص على الباب الست دى كانت شرشوحة فشخ وبتاعة مشاكل اول ما شوفتها بتبص ناحية الباب روحت رجعت لورا ونديت يا عم برعى وبعدت على باب الاوضة فجاة لاقيتهم اتعدلو وطلعتلى مرات عم برعى كانت عرقانة اوى و قالت مين قولتلها عم برعى فين قالتلى اصله مسافر كام يوم قولتلها اصل مجاش اخد الزبالة فجبتها انا
قالتلى هاتها قولتلها لا عادى انا ادخلها قالتل وماله دخلت ارمى الزبالة فى الاوضة لاقيت مرات اخو عم براعى عامل نفسها بتحمى الحمار وعمالة تصب علية مية انا رميت الزبالة وواقف متنح فيها مرات عم برعى لابسة عباية بيتى سودة وايشارب ربطاه بالجنب ومشمرة دراعتها ومرات اخو عم برعى لابسة عباية بيتى نص كم وحاطة الطرحة عل راسها ونص شعرها باين وفجاة افوق على صوت مرات عم برعى وبتقولى فى حاجة تانى وانا اقولها لا مفيش بتقولى طب اتاكل يلا زق عجلك مش فاضيين وانا ف عالم تانى مفوقتش الا ومرات عم برعى مسكانى من هدومى مالك يا خول مش على بعضك ليه انت عاوز ايه بالظبط وانا بلهجة مقطعة لالا مفيش حاجة قالتلى اومال كنت بتبص علينا ليه من الباب وجيت اجر منها علشان امشى طبعا بسبب وزنى مقدرتش اجر منها راحت قالتلى عارف يا كسمك لو مقولتش شوفت ايه هطلعك من البيت بفضيحة بجلاجل وانا بغبائى وخوفى منها قولتلها على اللى شوفته قالتلى وعجبك المنظر يا شرموط انهى عجبك انا وبلعب فى الحمار ولا انا وبلعب ف المرة دى وبتشاور على مرات اخو عم برعى انا سكت راحت قالتلى بصتلى وراحت عند الحمار وقربت منه وفضلت تدعك فى خرم طيز الحمار بصت عليا لاقتنى سخنت جت ناحيتى قالتلى ايه يا علق سخنت من لعبى فى الحمار تحب العبلك كده انا سكت قمت تفت على وشى وقالتلى طب تعالى خبطت على الحمار وقالت لمرات اخوها خد الحمار ده اربطيه هناك واقفلى الباب اللى بره كويس وتعالى ربطت الست الحمار وقفلت الباب وجت قالتلى مرات عم برعى اركب على الكنبية دى ببص لاقيتها كنبة قديمة ومكسرة ركبت وقالتلى اقلع بنطلونك وكلوتك روحت قلعت لحد ركبتى بصتلى وقالتلى لا احا مش كده قلعتنى بنطلونى وكلوت خالص ورمتهم جمبى على الكنبة اول ما شافت طيزى ضربتنى عليها وقالتلى ايه كل ده يا متناك ببص لاقيت مرات اخو عم برعى مسكت زبر وبتمص فيها لاقيت مرات عم برعى بتضحك بتقول بتمصى ف ايه يا مرة ده زبره قد صباعى مردتش عليها وشغالة تمص ضحكت اكتر وقالتلها يخيبك مرة لف ورين طيزك يا خول لافيت ليها مسكت طيزى تفعص وتدعك فيها انا طبعا مقدرتش اقف على رجلى من المتعة قالتلى ده انت شكلك خلصان يا متناك يا عرص سيب زبرة انتى كمان ده عطلان مش هينفعك قوم يا متناك فلقس على الكنبة فجاة قامت وخرجت وجت معاها صابونة وعلبة مية جت رغت الصابون فى ايدها وبتمسح على خرمى بدءت تدخل صباع ف التانى حست طيز بتحرقنى من الصابون انا اقولها الصابون بيحرقنى تقولى كسمك مليش فيه اكتم ومسمعش صوت بدات تدخل لحد ما دخلت اربع صوابع بتنكن بيهم وفجاة لاقيتها وقفت مسكت ضغطت ب ايدها عل ضهرى ورفعت كبتها ضغط على رجلى علشان معرفش اتحرك بتدات تدخل كف ايدها وانا اصوت من تحتها مرات اخو عم برعى حطت ايدها عل بوقى ومرات عم برعى بتنيكنى ايدها طلعت ايدها من طيزى وفضلت تمشر فى دراعها لحد بعد كوعها وتدخلت ايدها تانى وتوسعل من جوة وتدهل جزء اكتر لحد ما دخلت قبل كوعها بشوية بتدات تدرعلى وتطلع وتدخل ف ايدها وانا مع كل طلعة ايدها من طيزى اظرط من كتر ما وسعتلى خرمى فضلت تفشخ فيها ربع ساعة طلعت ايدها بقوم لاقيتها عرقانة اوى وبتقولى تعبتنى يا ابن المتناكة طيازك حلوة اوى وكبير يا لبوة قوم اتشطف و البس قوم قمت اتشطفت ولبست وروحت كانت نيكة حلوة

قام بآخر تعديل عصر يوم يوم 07-17-2017 في 08:43 AM.
قديم 07-15-2017, 10:49 AM
قديم 07-15-2017, 10:49 AM
  #2  
نسوانجي جديد
الجنس : ذكر
مشاركات : 40

نسوانجي جديد

المشاركات : 40
الجنس : ذكر
قاهر الحلوين غير متصل

افتراضي رد : مودى وطيزه الممحونة الجزء الرابع

ياليت تغير من اسلوبك بالقصه و طريقه
قديم 07-15-2017, 12:41 PM
قديم 07-15-2017, 12:41 PM
  #3  
نسـوانجي خـبير
الجنس : سالب
أنجذب لـ : الرجال
مشاركات : 622

نسـوانجي خـبير

المشاركات : 622
الجنس : سالب
أنجذب لـ : الرجال
Teez gamda غير متصل

افتراضي رد : مودى وطيزه الممحونة الجزء الرابع

جميلة جدا مودى
موضوع مغلق
مواضيع ذات صلة
الموضوع الكاتب المنتدي المشاركات المشاركة الأخيرة
متسلسلة مودى وطيزه الممحونة.. (الجزء 8)16/6/2018 salab قصص المثليه الجنسيه و الشيميل 36 06-24-2018 08:34 PM
مودى وطيزه الممحونة الجزء التانى salab قصص المثليه الجنسيه و الشيميل 3 07-12-2017 02:22 PM
مودى وطيزه الممحونة الجزء الثالث salab قصص المثليه الجنسيه و الشيميل 3 07-10-2017 04:17 PM
انا واخي السجائر و بداية المحارم .. الجزء الرابع...تم الغلق للدمج مع الجزء الأول وصال الحائرة قصص سكس المحارم 6 01-12-2017 05:02 AM
مُجاب شكوى ضد المدعو karimko لسرقته قصتي "الفتى وطيزه الرائعة!" وتبديل اسمها الى "الولد وطيزه الناعمة" ونشرها مرة ثانية باسمه جميل وادي الشكاوي والمقترحات والطلبات الإداريه 9 03-25-2016 01:47 AM




أدوات الموضوع


شارك الموضوع

دالّة الموضوع
مودى, الممحونة, الجزء, الرابع, وطيزه
Neswangy Note

التوقيت حسب جرينتش +1. الساعة الآن 09:52 AM.

Warning: You must be 18 years or older to view this website - الخصوصيه - الضوابط - DMCA