منتديات نسوانجي
الـدخول
تسجيل عضويه إستعادة كلمه المرور إبحث بكامل نسوانجي بحث
نسوانجي سكس تيوب مشاهده أونلاين
منتديات نسوانجي
تطبيق اندرويد نسوانجي
عودة   منتديات نسوانجي > القسم العام > كتابات و قصص السكس العربي > قصص المثليه الجنسيه و الشيميل

إضافة رد
 
أدوات الموضوع
قديم 05-25-2017, 02:11 PM
قديم 05-25-2017, 02:11 PM
  #1  
مـــوقـــوف
الجنس : شيميل
أنجذب لـ : بايسكشوال
مشاركات : 71

مـــوقـــوف

المشاركات : 71
الجنس : شيميل
أنجذب لـ : بايسكشوال
جيهان بنوتى غير متصل

افتراضي عبد جارتى أميرة

جارتى اميرة


انا 23 سنة قصتى مع جارتى أميرة 43 سنة هى بيضاء وطخينه شوية وصوابع رجليها متناسقة وزى القشطة وكانت صديقة أمى
ف موقف كان بينا وانا ف رابعه ابتدائى كانت عندنا ف البيت مع بنتها هنا 4 سنين واتخانقت مع بنتها وعيطت وراحت قالت لمامتها أميرة جت عندى وقالت بهزار لبنتها انا هعلمه الأدب وهفطسه وقعدت ع بطنى بطيزها الكبيرة وقالتلى حرمت ولا لأ ولو زعلتها تانى هقعد عليك أفطسك
كنت مبسوط أوى انها قعدت عليا معرفش ليه وكنت بحلم انها تقف عليا تقعد عليا كنت عاوز ابقى مسلوب الارادة قدامها وبقيت اطلع عندهم عشان العب مع هنا وازعلها عشان ستى اميرة تيجى تقعد عليا بطيزها وكأنه عقاب ليا لكن كنت بستمتع بده اوى ومع بداية البلوغ بقيت ابص لرجليها معرفش ده حصل ليه وازاى ابتدت رجليها تثيرنى واتمنى انزل تحتهم اشمها والحسها ومعرفش هى لاحظت ده ولا لا بس ف مرة كانت جايبالى بنطلون هدية للبيت وكان قصير شوية وضيق عليا اوى عند طيزى وهو كان عاجبها عليا وقالتلى تحفة عليك وهو ضيق كده وضحكت وقالتلى ناقص الطول بس تعالى اقف جنبى كده عشان اعرف طولك وابدله وقفت جنبها وبصيت لصوابع رجليها الحافيه ومكنتش قادر كان نفسى أنزل تحت رجليها ثم جت جارتنا أميرة وعزلت بعد فترة وكنت زعلان جدا لانى مبقتش اشوفها وكان معايا رقمها وهى معاها رقمى فجبت خط جديد وكنت ببعتلها رسايل نفسى ابقى خدام وكلب تحت رجليكى وابقى عبدك يا مولاتى من غير ماتعرف مين بيبعت الرسايل دى كانت بتتصل عليا وكنت ببقى خايف أرد وساعات كنت ببقى برد بس متكلمش وهى تقول ألو انت مين قولى بس متخافش لكن كنت خايف لو عرفتنى ممكن تروح تقول لماما صاحبتها رغم انها لما عزلت مبقوش يتكلموا مع بعض تانى بسبب خناقة كده بينهم قبل ماتعزل باسبوع وماما دعت عليها وزعلوا جامد من بعض رغم انهم صحاب من وهما ف ثانوى فضلت ابعتلها ف رسايل وهى ترن ومردش لحد ما زهقت منى وبعتتلى رسالة رد يا خول متخافش ولو عاوز زوبر انا عندى زوبر كبير وهو بيدخل ف طيزك
انا مكنتش فاهم معنى الرسالة اوى ازاى عندها زوبر وازاى هى تبعت حاجه زى كده اصلا اتصلت بعدها بشوية تانى ورديت عليها وكنت ف تانيه ثانوى وحاولت اغير ق صوتى عشان متعرفنيش قالتلى انت مين قلتلها واحد نفسه يبقى خدام تحت رجليكى قالتلى طب انت مين وبتعمل كده ليه قلتلها عشان بحب رجليكى ونفسى اخدمك وابقى ملكك وقلتلها لما تشوفنى هتعرفينى عشان خايف من الفضيحة قالتلى طيب قابلنى ف مكان حددته وكنت خايف لتكون عامله كمين وتفضحنى ف الشارع او تقول لاهلى فكرت ف فكرة حلوة رحت وقفت بعيد عن المكان اللى هنتقابل فيه وشوفتها نازله من العربية وفضلت ترن عليا وانا مردتش بعد 5 دقايق عديت من قدامها كان صدفة وشوفتها وكانى اتفاجئت قلتلها ازيك طنط اميرة عاملة ايه قلتلى تمام وانت ورايح فين قلتلها كنت عند واحد صاحبى تعبان وبزوره المهم انتى عزلتى فين قالتلى حته قريبه من هنا انت لازم تجيلى تشوف البيت وتسلم ع هنا قلتلها اكيد بس انتى واقفة هنا ليه جيه تشترى حاجه قالتلى لأ كنت عاوزة اشوف واحدة صاحبتى بس هى مجتش وطلعت تليفونها واتصلت برقم اللى بيبعتلها رسايل اللى هو رقمى وصوت تليفونى رن فبصتلى بصة جامدة ووشها اتقلب وقالتلى هو انت يا خول قلتلها انا اسف مش هعمل كده تانى بس استرى عليا قالتلى اركب العربية ومسمعش صوتك لحد مانوصل ركبت وهى بتركب بصيت ع رجليها كانت لابسه صندل مبين صوابع رجليها شافتنى وقالتلى بقى انت يا خول يطلع منك كل ده ودينى لاطلع القديم والجديد عليك قلتلها انا اسف بس استرى عليا قالتلى نشوف الموضوع ده بعدين وصلنا بيتها ومكنش ف حد جوزها ف الشغل وبنتها ف المدرسة لسه مجاتش
دخلت وقعدت وكنت واقف وانا خجلان بجد وكنت عاوز الارض تتشق وتبلعنى كانت لحظة ذل مكنتش فرحان بيها لانى كنت خايف منها كانت قاعدة حاطة رجل ع رجل وقالتلى مش انت عاوز تبقى عبد وخدام تحت رجلى وتبقى ملكى انا هحققلك طلبك بس متجيش تعيط يا شرموط من اللى هعمله فيك نزلت ع رجليها زى المجنون قعدت ابوس ف رجليها واترجاها متزعلش منى وانى هنفذ كل اللى هتطلبه
قالتلى الحس الصندل يا خول ودوق طعم نعل صندل ستك يبن المتناكة يا لحاس الجزم يا خول نزلت الحسه وكنت حاسس بقرف وكنت بكح وهى بتضحك ع منظرى قالتلى كفاية كده يا خول قلعنى الصندل جيت اخلعه لقيت حته قلم نزل ع وشى خلانى دمعت قالتلى ببوقك يا متناك ايه بتعيطى يا لبوة انتى لسه شوفتى حاجه ده انا همرمط بكرامتك الارض مش ده اللى انتى عاوزاه اهو يتحقق استحمل بقى يا علق قلعته الصندل وشميت رحيته وبعدين شميت ريحة عرق رجليها صباع صباع وقالتلى الحس ونضف رجل ستك من تراب الشوارع مصيت صباع صباع ودوقت طعم رجليها كنت مبسوط اوى وخايف منها ومش عارف هتعملى ايه قالتلى بس وقف كفايه كده يا متناك تعالى اسمع شروطى بقى قبل ما اخليك متسواش ضفر صباع رجليا الصغير قلتلها امر حضرتك يا ستى قالتلى كل يوم تجيلى الصبح بدرى بعد ما بنتى وجوزى يروحوا الشغل عشان تخدمنى وتنضف البيت انت زى اى خدامة بجيبها بس انت مش هتاخد فلوس
وانت عندى ورهن اشارة صباع رجلى الاقيك لابس قميص نوم واندر هدهولك وكمان هزوقك واحطلك ميكيب وانتى عندى عشان انت مش راجل انت محصلتش خول حتى وهنيكك واطلع غليي فيكى يا متناكة بعد اللى عملتهولى امك قبل ما اعزل فاكر ؟
هتبقى تواليت ليا هاكلك خرايا واشربك بولى هخلى الكلاب تنيكك انت ملكش لزمة ف الحياة غير انك تتهزق
وبعد ده كله وبعد فترة من خدمتك ليا ولقيت انك حمار تستاهل هخليك تسيب بيتك وتيجى تعيش خدام عندى من غير ماحد يعرفلك طريق ومش هتشوف الشارع تانى وضحكت وعطتنى بعبوص ف طيزى وقالتلى موافقة يا كلبة
بعد ما ستى أميرة قبلتنى خدام تحت رجليها وبعبصتنى قامت جابت خيارة وحطتها ف طيزى مرة واحدة وصوتت من الألم وفضلت تطلع وتدخل فيها لحد ما خرمى اتعود عليها قالتلى انتى من النهارده اسمك سهام الشرموطة وأمرتنى الحس ف رجليها وامص صوابعها وبعدين امرتنى اقعد والخيارة ف طيزى وكنت هموت من الألم عقبال ما تغير هدومها وترجعلى بعد لحظات رجعت وهى لابسه قميص نوم وبزازها باينه ومغطى باقى جسمها ماعدا لحد كعب رجليها المنظر ثارنى جدا خصوصا لما شوفت رجليها وكمان الخيارة ف طيزى قالتلى دلوقتى يا سهام هرحمك من الخيارة شوية وشالتها وقالتلى نام ع ظهرك وطلعت برجليها ف جسمى العريان وفضلت تمشى عليا وهى كانت تقيله حوالى 88 كيلو وكنت انا حوالى 68 كيلو وهى بتمشى عليا كنت حاسس ان نفسى بيتقطع وكان نفسى تنزل من عليا وفعلا نزلت ولسه باخد نفسى وبتنهد بالعافيه لقيتها ضحكت ضحكة شرموطة اوى وقامت ناطة ف جسمى مرة واحدة حسيت ان روحى اتقطعت وفضلت تنط عليا لحد ما جسمى اتكسر وكنت بعيط والدموع نازلة من عينى وبعد شوية قررت انها ترحمنى شوية وفضلت واقفه ع جسمى بس وقالتلى انت مجرد سجادة لرجلى متسواش تراب جزمتى طالما هو ده اللى بتحلم بيه هنولهلك بس متزعلش يا خول انت خلاص مبقتش راجل وقريب هفتحك بزوبرى الصناعى ولسه هتشوفى يا سهام يا متناكة ونزلت من عليا وبعبصتنى تانى ودخلت صباعين ف خرم طيزى بسهوله وبعدين تلاته وتقولى مبسوطة ها يا بت مبسوطة وانتى بيتلعب فيكى كده ده حتى الشرموطة ليها كرامة عنك ده انا هخليك متسواش مليم ف سوق الرجالة والنسوان ورقعت ضحكة من ضحكة الشراميط بتوعها وقلتلها المهم ان حضرتك ترضى عنى وانا هنفذ كل اللى تؤمرينى بيه وانا بعيط وحاسس بالذل قالتلى طيب قومى يا سهام الحسى ف كس ستك واشربى عسلها يلا يا شرموط يا خدام يابن المتناكة ده انا هذلك واذل اهلك واجبهم تحت رجليا لحد ما جابت شهوتها وهى بتشتم فيا وف عيلتى وخلتنى الحس عسلها كله وقالتلى انا برضه ميرضنيش اسيبك كده يا علقة وامرتنى احط زبى ع صوابع رجليها وهى بتبعص فيا وقالتلى متتحركش عاوزك تنزل وانا بعبصك ف طيزك كده وزبك لامس صوابع رجليا يا حقير وفعلا مخدتش ف ايدها غلوة ونزلت لبنى بسرعه زى الخول وقالتلى الحس لبنك يا متناك من ع رجلى ونضفها كويس وبعدين خدتنى الحمام وهى بتجرنى ع الارض وقالتلى دلوقتى هدوقك طعم بولى وشربته بالعافيه وبعدين قالتلى الحس خرم طيازى وفضلت تفسى وتزرط وكنت قرفان ومش متعود ع كده وشخيت خراها عليا بس مخلتنيش اكله لانى مكنتش هقدر وكنت قرفان جدا بس قالتلى بكرة تتعود وتترجانى وتبوس رجلى عشان تدوق خرايا بس وقالتلى استحمى بعد ما نضفت خرم طيزها من الخرة وامرتنى البس هدومى وقالتلى بعد بكرة تجيلى الصبح بدرى ومتروحش المدرسة وقريب اوى هخدك من امك عشان تعيش ع طول خدام تحت رجليا وتحت رجلين بنتى هنا وجوزى مصطفى بوست رجليها ولبستها الشبشب بعد ما بوسته وامرتنى امشى بعد ما تفت ع وشى والخيارة كانت لسه ف طيزى وقالتلى متشلهاش غير لما تروح تمشى ف الشارع كده يا متناك
نزلت من البيت وروحت البيت وكنت تعبان جدا وكلمتها استاذنتها اشيل الخيارة من طيزى ووافقت ونمت ع السرير بفكر ازاى حياتى الجاية مع مولاتى وازاى هتفتحنى وتنكنى وتخلينى اعيش عندها ع طول بعد ماهرب من البيت ونمت ف سبات عميق وانا بحلم انى خدام تحت رجليها هى وبنتها هنا اللى اصغر منى



رد مع اقتباس
قديم 05-25-2017, 03:16 PM
قديم 05-25-2017, 03:16 PM
  #2  
نسـوانجي خـبير
الجنس : ذكر
الإقامه : القاهرة عين شمس
مشاركات : 300

نسـوانجي خـبير

الإقامة : القاهرة عين شمس
المشاركات : 300
الجنس : ذكر
Omar el gamed غير متصل

افتراضي رد : عبد جارتى أميرة

هي حلوة واسلوبك حلو بس فكرة الأستغلال دي مش حلوة وبالنسبالي كاسرة متعتة القصة جدااا
رد مع اقتباس
قديم 05-25-2017, 06:54 PM
قديم 05-25-2017, 06:54 PM
  #3  
الصورة الرمزية لـ montaseradel123
نسوانجي جديد
الجنس : ذكر
الإقامه : القاهرة
مشاركات : 5

نسوانجي جديد
 
الصورة الرمزية لـ montaseradel123

الإقامة : القاهرة
المشاركات : 5
الجنس : ذكر
montaseradel123 غير متصل

افتراضي رد : عبد جارتى أميرة

اول مرة اعمل كومنت هنا فعلا القصة حلوة و ممكن تخليها سلسلة كاملة هاتبقى تحفة
رد مع اقتباس
قديم 05-25-2017, 07:48 PM
قديم 05-25-2017, 07:48 PM
  #4  
نسوانجي جديد
الجنس : ذكر
مشاركات : 45

نسوانجي جديد

المشاركات : 45
الجنس : ذكر
قاهر الحلوين غير متصل

افتراضي رد : عبد جارتى أميرة

قصه صراحه تقرف اصابع رجل معليش مافيه اثاره بالقصه
رد مع اقتباس
قديم 05-25-2017, 08:16 PM
قديم 05-25-2017, 08:16 PM
  #5  
الصورة الرمزية لـ كلي نار
نسـوانجي خـبير
الجنس : ذكر
الإقامه : بين الكس والطيز
أنجذب لـ : بايسكشوال
مشاركات : 4,367

نسـوانجي خـبير
 
الصورة الرمزية لـ كلي نار

الإقامة : بين الكس والطيز
المشاركات : 4,367
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : بايسكشوال
كلي نار غير متصل

افتراضي رد : عبد جارتى أميرة

حلوة بس صعبه بعض من اوامرها
__________________

كـلي نـار

كــلـي تـحـرر بـدون
هـزار


رد مع اقتباس
إضافة رد
مواضيع ذات صلة
الموضوع الكاتب المنتدي المشاركات المشاركة الأخيرة
صور صور الملكة أميرة toni1 قسم الساديه الجنسيه 5 09-17-2017 06:18 AM
أميرة حبى انا الزناتى خليفة صور سكس عربي 14 07-05-2016 08:00 AM
أميرة المدينة حجازي المواضيع المخالفه والغير مطابقه 0 03-20-2016 10:32 AM
أميرة وطلال أفندينا صور أعضاء نسوانجي الشخصيه 2 05-23-2015 03:58 PM
أميرة السحاق ناديا السحاقية المواضيع المخالفه والغير مطابقه 6 11-21-2011 03:44 PM




أدوات الموضوع


شارك الموضوع

دالّة الموضوع
أميرة, جارتي
Neswangy Note

التوقيت حسب جرينتش +1. الساعة الآن 04:01 AM.

Warning: You must be 18 years or older to view this website - الخصوصيه - الضوابط - DMCA