منتديات نسوانجي
الـدخول
تسجيل عضويه إستعادة كلمه المرور إبحث بكامل نسوانجي بحث
نسوانجي سكس تيوب مشاهده أونلاين
منتديات نسوانجي
تطبيق اندرويد نسوانجي
عودة   منتديات نسوانجي > القسم العام > كتابات و قصص السكس العربي > قصص المثليه الجنسيه و الشيميل

موضوع مغلق
 
أدوات الموضوع
قديم 04-28-2017, 06:34 PM
قديم 04-28-2017, 06:34 PM
  #1  
مـــوقـــوف
الجنس : سالب
أنجذب لـ : الرجال
مشاركات : 10

مـــوقـــوف

المشاركات : 10
الجنس : سالب
أنجذب لـ : الرجال
Zeyad_akram غير متصل

افتراضي قصة شاذ تخين ممحون يعشق النيك الجزء الثالث

احمد هو اللي كان بيسوق و حسام كان قاعد جمبه و خالد طبعا جمبي انا عشان يلعب في فخادي براحته و اتحركنا و طبعا طول الطريق خالد ماسابش فخادي في حالها بس كان بيلعبلي فيها من ورا الكراسي عشان محدش يشوف بس لما وقفنا في استراحة حسام قال لخالد هاتني انا ورا عشان الكرسي اللي قدام مش مريحني بس انا كنت فاهم انه بيعمل كدا عشان يقعد جمبي و يتفرج على لحمي التخين ده براحته و فعلا في نص الطريق التاني حسام جه جمبي و انا لزقت فيه اوي و قولتله معلش انا عارف اني مضايقك بس انا حجمي كبير ف مبعرفش اقعد غير كدا ف قالي و هو عينه على فخادي لا ولا يهمك انا مش متضايق خالص و انا قعدت طول الطريق اتلكك لما احمد يلف بالعربية اروح مريح على حسام عشان لحمي كله يجي عليه و لما ناخد مطب اقعد اهز نفسي جامد عشان لحمي يتهز قدام حسام و انا اصلا بطبيعتي بحب ان جسمي يتهز جامد عشان بحس اني بتناك و بحب منظر لحمي الابيض و هو بيتهز قدام الناس و فضلنا على الوضع ده في الطريق لحد ما طلعت من شنطتي حتة كيك و قعدت اكلها بس قصدت اني اوقع منها حتة على فخادي و قولت لحسام بشرمطة ممكن تشيلي الحتة دي؟ ف هو اتبسط اوي و جه يشيلها روحت انا ماسك ايده و حطيتها على فخادي من الحتة اللي ناحية زبي من جوة و خليته يفعص فيها و قولتله بصوت واطي انا قصدي على حتة الكيكة دي و هو قعد يلعبلي في فخادي لحد ما وصلنا الفيلا ساعتها انا قلعت و لبست المايوه بتاعي كنت شاريه مخصوص عشان السفرية دي و كان لونه احمي و لازق اويي على طيازي و فخادي بس من ورا كان غاطس وسط لحم طيازي بحكم ان طيزي تخينة ف يبان من ورا انه بكيني و طلعتلهم و هم قاعدين على حمام السباحه قولتلهم انتوا لسة قاعدين؟ احنا مش هننزل المية؟ لاقيت حسام قالي طبعا هننزل باين كدا احنا هنقضي سفرية زي القشطة و دخلوا يغيروا كلهم و انا قعدت مستنيهم و لما طلعوا نزلنا احنا الاربعة الماية و كان كل واحد فيهم بيقرب مني في المية و يلمس حتة في جسمي اللي يبعبصني و اللي يلمس بزازي و اللي يغطس و يلعبلي في فخادي من تحت لحد ما قولتلهم خلاص انا تعبت انا هطلع اريح شوية قدام الشمس قالول ماشي و انا بطلع على السلم بتاع البسين خالد ضربني على طيازي جامد خلاها تترجرج زي الچلي و عملت صوت عالى اوي ف انا ضحكت و عضيت على شفايفي و قولتله سيب الفرسة في حالها لاقيت حسام لما سمع كدا طلع ورايا و قد يضربني على طيزي زي المجنون و طبعا طيزي مبطلتش هز ف انا بكل طلقائيا روحت ماسك زبه و قعدت العب فيه لاقيت احمد و خالد جم يقفشو و يبوسوا في جسمي كله بمعنى اصح اتعمل عليا حفلة و حسيت اني الشرموطة بتاعتهم لحد ما قولتلهم لأ بقولكوا ايه انا كدا مش هستحمل تلات رجالة عليا في وقت واحد كتير عليا انتوا تظبطوها مع بعض و كل واحد ياخدني حبة ف قالولي يا فرسة احنا معاكي للصبح اختاري انتي ف قولتلهم بصوا خالد الاول بعد كدا احمد و بعد كدا حسام قالولي و انتي هتستحملي كل ده انهرده يا فرسة؟ ضحكت زي الشراميط و روحت قولتلهم بصوا انا عارف اني هتفشخ نيك بس اللحم ده كله حرام يتساب من غير نيك و روحت مخبط على طيزي لاقيت خالد قام و راح شاددني من إيدي و قالي طب يلا يا خول عشان انا هموت و انيك اللحم ده ف قولتله لا انا هتناك هنا قدام احمد و حسام قالي اشمعنى قولتله عشان اوريهم طيازي و لحمي الأبيض راح مبعبصني و قالي انا بعشق شرمطك دي قولتله و انا نفسي اتناك اوي راح بايسني في شفايفي و قالي انا هقطعك نيك و راح نايم على الشازلونج و قلع المايوه و زبه كان واقف زي السهم و قتلي يلا اركبي يا فرسة روحت راكب على زبه و فضلت اطلع و انزل على زبه زي الشرموطة و صوتى مسمع الشاليه كله كل ده و انا شايف احمد و حسام و هم بيتفرجوا و ليلعبو في زبهم من كتر ما هم هيجانين عليا و انا كل ما ابوصلهم اضحك و اعوض على شفايفي و اعلي صوتي و انا بتناك عشان يهيجوا عليا اكتر و كل ده و خالد عمال يرزع فيا و بعدها على طول خالد جاب لبنه كله جوايا ف قمت من عليه و انا سادد خرم طيزي بإيدي عشان لبنه مينزلش مني و روحت موطي و خدت وضع الكلبة قدام احمد و قولتله يلا دخله بسرعة قالي قد كدا تعبان بصيتله و عضيت على شفايفي و قولتله انا من ساعت ما شفتك و انا نفسي انك تنيكني و احمل منك و اجيب ولد زي القمر زيك كدا راح قايم و من كتر الهيجان راح رازع زبه في طيزي من شدة الرزع انا صوت راح خالد جه و حط ايده على بوقي و قالي هتفضحنا يخربيتك ف حسام قاله لا سيبهولي انا ف انا اول ما سمعت حسام روحت باصصله و قولتله طب يلا تعالا اشكمني انا شرموطتك و عايزاه في بوقي ف حسام راح مدخل زبه في بوقي عشان ميدينيش فرصة اصوت من رزع احمد في طيازي و شوية و احمد تعب روحت قامط على زبه بطيزي لحد ما لبنه انفحر جوايا ساعتها جه دور حسام قولتله يلا بقا اللحم الأبيض ده كله محدش هيعرف يشكمه غير عضلاتك ده و روحت مخبط على طيزي لاقيته راح قايم و قالي نامي على ضهرك يا فرسة (بصراحة انا كنت مبسوط اوي بلفظ فرسة اللي بينادوني بيه ده عشان كنت بحس ان لحمي الابيض مهيجهم عليا و انا مافيش حاجه تبسطني اكتر من اني احس ان في رجالة هايجانين عليا) و نمت لحسام على ضهري و فشختله رجلي راح هو مسك زبه و قعد يلعب بيه قدامي و يخبط ب زبه على فخادي و قالي كسم حلاوة فخادك و حلاوة لحمك الأبيض ف قولتله أووووف دخله بقا يا حسام انا مش قادر عايزه جوايا قالي عايز ايه جواك؟ قولتله يا حبيبي دخله بطل رخامة قالي مش هدخله غير لما تقول قولتله دخل زوبرك كله في طيازي عشان مش قادر عايزك تفشخني نييك احححح لاقيته بقى زي الطور و راح نازل فيا رزع كان صوت رزع بضانه في لحمي عالي اوي قولتله ايوا كداا نيك فرستك و افشخها يا حبيبي لاقيته ساب زبه جوا طيزي و نزل على بوقي و بزازي قعد يبوس فيهم و انا من كتر الهياجان جبت شهوتي عليه و بقينا انا و هو نتزفلط على بعض من لبني اللي نزل و بعدها حسيت بإنفجار لبنه جوا طيزي كأن حد جاب خرطوم مايه و دخله في طيزي و قومنا و انا طيازي مليانة لبن كتير نيك كنت حاسس ان اللبن ده وصل لبطني من كتر ما مالوني لبن قولتلهم انا بقيت حاسس اني زي البقرة ف خالد قالي يا حبيبي انت زي البقرة من زمان كل اللحم الابيض ده و كل الفخاد و الطياز دي و مش عايز تحس انك زي البقرة؟ ف ضحكت زي الشراميط و قولتلهم عجبتكم طيازي؟ حسام قالي انت احلى جسم انا نيكته في حياتي و احمد قالي انت جسمك احلى من جسم صاحبتي و خالد قالي طبعا انت عارف رأيي انا اكتر واحد قفشت فيك عضيت على شفايفي و قولتلهم انتوا اللي زباركو تجنن و كيفتني اوي بس انا يا خالد حاسس اني زي البقرة مش عشان جسمي انا بحب جسمي من زمان قالي امال عشان ايه قولتله من كتر اللبن اللي انا خادته في بطني انا حاسس اني ممكن اتحلب من بزازي و طيازي و زبي و يفضل جوايا لبن قد كدا راح احمد ضاربني على لحم طيازي خلاها تترجرج زي الچلي و قالي ماهو طيز زي دي لازم تتفشخ نيك ضحكت و عضيت على شفايفي و قولتله و الطياز دي و صاحب الطياز دي تحت امرك يا حبيبي
قديم 04-29-2017, 02:11 AM
قديم 04-29-2017, 02:11 AM
  #2  
الصورة الرمزية لـ ميار 99
نسوانجي جديد
الجنس : أنثي
مشاركات : 37

نسوانجي جديد
 
الصورة الرمزية لـ ميار 99

المشاركات : 37
الجنس : أنثي
ميار 99 غير متصل

افتراضي رد : قصة شاذ تخين ممحون يعشق النيك الجزء الثالث

قصه روعه يا قمر كملي
__________________
علمتني الحياة ان علمتني الحياة ان ابتسم في الوقت الذي ينتظرني فيه الاخرون ان ابكي
قديم 04-29-2017, 02:18 AM
قديم 04-29-2017, 02:18 AM
  #3  
مـــوقـــوف
الجنس : سالب
الإقامه : بالقلوب
أنجذب لـ : الرجال
مشاركات : 1,238

مـــوقـــوف

الإقامة : بالقلوب
المشاركات : 1,238
الجنس : سالب
أنجذب لـ : الرجال
soso94 غير متصل

افتراضي رد : قصة شاذ تخين ممحون يعشق النيك الجزء الثالث

نايسوووو ^_^"
مستنيه الباقي


قديم 04-29-2017, 01:34 PM
قديم 04-29-2017, 01:34 PM
  #4  
نسـوانجي خـبير
الجنس : ذكر
مشاركات : 1,280

نسـوانجي خـبير

المشاركات : 1,280
الجنس : ذكر
max222 غير متصل

افتراضي رد : قصة شاذ تخين ممحون يعشق النيك الجزء الثالث

انت قد كدا متناك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قديم 04-29-2017, 01:50 PM
قديم 04-29-2017, 01:50 PM
  #5  
الصورة الرمزية لـ كلي نار
نسـوانجي خـبير
الجنس : ذكر
الإقامه : بين الكس والطيز
أنجذب لـ : بايسكشوال
مشاركات : 4,367

نسـوانجي خـبير
 
الصورة الرمزية لـ كلي نار

الإقامة : بين الكس والطيز
المشاركات : 4,367
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : بايسكشوال
كلي نار غير متصل

افتراضي رد : قصة شاذ تخين ممحون يعشق النيك الجزء الثالث

قصه حلوة . كمل
__________________

كـلي نـار

كــلـي تـحـرر بـدون
هـزار


موضوع مغلق
مواضيع ذات صلة
الموضوع الكاتب المنتدي المشاركات المشاركة الأخيرة
قصة شاذ تخين ممحون يعشق النيك....متسلسلة..حتى الرابع Zeyad_akram قصص المثليه الجنسيه و الشيميل 11 11-02-2018 08:44 PM
اكساس مشتهية النيك بشراهة الجزء الثالث أفندينا صور سكس عربي 10 11-10-2017 10:16 AM
قصة شاذ تخين ممحون يعشق النيك الجزء الثاني Zeyad_akram قصص المثليه الجنسيه و الشيميل 2 04-29-2017 08:38 PM
هل تجيد النيك ؟ هل تعشقى الزب ؟ الجزء الثالث أفندينا صور سكس أجنبي 2 04-12-2015 01:06 AM
آسيوي تمارس النيك بطرقية حديثة الجزء الثالث أفندينا صور سكس أجنبي 2 12-12-2014 10:39 AM




أدوات الموضوع


شارك الموضوع

دالّة الموضوع
قصص شواذ ساب سمين
Neswangy Note

التوقيت حسب جرينتش +1. الساعة الآن 04:07 PM.

Warning: You must be 18 years or older to view this website - الخصوصيه - الضوابط - DMCA