منتديات نسوانجي
الـدخول
تسجيل عضويه إستعادة كلمه المرور إبحث بكامل نسوانجي بحث
نسوانجي سكس تيوب مشاهده أونلاين
منتديات نسوانجي
تطبيق اندرويد نسوانجي
عودة   منتديات نسوانجي > القسم العام > كتابات و قصص و نكت سكس > قصص المثليه الجنسيه و الشيميل

موضوع مغلق
 
أدوات الموضوع
قديم 04-28-2017, 06:18 PM
قديم 04-28-2017, 06:18 PM
  #1  
الصورة الرمزية لـ Zeyad_akram
نسوانجي جديد
الجنس : سالب
أنجذب لـ : الرجال
مشاركات : 10

نسوانجي جديد
 
الصورة الرمزية لـ Zeyad_akram

المشاركات : 10
الجنس : سالب
أنجذب لـ : الرجال
Zeyad_akram غير متصل

افتراضي قصة شاذ تخين ممحون يعشق النيك الجزء الثاني

طبعا كلكو عارفين ان اسمي زياد و شرحتلكو كل حاجة فيا الجزء الأول في الجزء ده هحكيلكو حكايتي مع دكتور التخسيس اللي روحتله بدأت الحكايه لما ماما ابتدت تشوف البنطلونات اديقت اوي عليا و بقت ماسكة في فخادي و طيزي و كنت طول ما انا ماشي في الشقة تضربني على طيزي و تخليها تتهز جامد و انا كنت مبسوط اوي عشان طيزي لفتت نظر ماما اللي هي ست اصلا بس بعد كدا ماما قالتلي حبيبي لازم تروح لدكتور تخسيس عشان تخس شوية قولتلها لا يا ماما انا بحب جسمي كدا و فعلا انا بحب اني اكون تخين و ابيض و كل حاجة فيا بتتهز كدا بس هي اصرت ف انا قررت اني هروح لدكتور التخسيس بس مش عشان اخس عشان اغريه بجسمي و بزازي و طيازي و قبل اليوم اللي روحت فيه للدكتور عملت سويت لرجلي و فخادي و ايدي مع ان انا جسمي مبيطلعش فيه شعر خالص بس قولت عشان لحمي يبقا بيلمع قدامه و جه اليوم اللي هروح فيه للدكتور روحت لابس بنطلون ابيض استريتش ماسك اوي ف فخادي و طيزي بارزة فيه اوي و لبست قميص كحلي ضيق اوي لدرجة ان الزراير كانت هتتقطع و روحت مع ماما للدكتور و لما جه دوري دخلت و ماما استنتني برة ف اول ما دخلت طبعا الدكتور منزلش عينه من على فخادي لان منظرهم يلفت لما بيتهزو ف قولتله ازي حضرتك يا دكتور ف بلع ريقه بالعافيه و قالي انا كويس و كان باين عليه عرقان و انا كنت عارف انه هيجان عليا بس حبيت اتشرمط عليه ف قولتله مالك يا دكتور انت تعبان؟ ف قال في سره احا في حد يشوف كوم اللحم ده و ميبقاش تعبان قولتله ايه؟ قالي لا انا كويس كويس و قالي واضح انك بتاكل كتير قولتله اه انا بحب الأكل اوي ف قالي تمام يلا قوم عشان نوزنك ف ضحكت و قولتله لا اخاف لحسن اكسرهولك ف ضحك و قالي فداك الف ميزان بس متخافش انا عامل حسابي ف قومت قولتله فين الميزان؟ قالي تحت المكتب معلش ممكن تجيبهولي عشان ضهري تاعبني قولتله مافيش مشكلة بس اول ما وطيت سمعته بيقول كبيرة اوي ف ضحكت في سري بس ماحبتش احرجه و جيبتله الميزان و وزني لقاني 120 كيلو ف قالي احنا كدا هنتطر نعمل عملية شفط للدهون انا كنت خايف اوي عشان نفسي افضل كدا او حتى اتخن اكتر من كدا ف قولتله لا انا مش عايز اعمل شفط قالي استنا بس اقلع كدا عشان نشوف الدهون متركزة فين في جسمك ف عرفت انه عايز يشوف جسمي و قلعت القميص واحدة واحدة لاقيته مركز اوي في بزازي اصلهم مدورين و كبار اوي و الحلمة لونها وردي ف منظرهم يهيج بصراحة و قلعت البنطلون بس لما قلعته البوكسر كان واصل لنص طيزي و نص طيزي التاني عريان ف تعمدت اسيبه كدا ف جه الدكتور يشوف جسمي و قالي لف كدا عشان اشوف جسمك كله بس انا كنت عارف انه عايز يشوف طيزي ف لفيت لقيته حسس على الجزء العريان من طيزي و قالي في دهون كتير هنا ف عضيت على شفايفي عشان عرفت ان طيزي عجبته ف روحت موطي و انا مصدرله طيزي و قولتله بجد يا دكتور؟ مليانة دهون؟ راح مبعبصني و قالي بس عجباني قوي روحت شهقت و قولتله هي ايه دي اللي عجباك قالي طيزك و نفسي احسس على فخادك اوي روحت قاعد على الكرسي و فتحتله رجي و قلتله تعالا حسس براحتك يا دكتو قالي بجد ؟ روحت مخبط على فخادي ف اتهزو جامد و قولتله مش انت نفسك تلمسهم؟ اهم قدامك و قعد يحسسلي و يقفشلي في فخادي بتاع عشر دقائق متولصلة لحد ما سيحت قوي و قالي يلا بقا عشان انت كده اتأخرت و مامتك هتقلق ف لبست هدومي و خرجت رغم اني كان نفسي اتناك بس منفعش و روحت البيت جيبت خيارة و زنقتها في خرم طيزي و دخلت قوضتي و اعدت اتنطط على الخيارة و انا بصوت من الوجع لحد ما امي سمعت و فتحت عليا الباب و فضلت مصدومة بس بعد كدا ضحكت زي الشراميط و قالتلي انا كنت حاسة ان فيك حاجة غلط من زمان بس مش للدرجادي يا لبوة و قالتلي يلا كملي نيك في نفسك يا بيضة لحد ما اخلص الغدا و كملت انا نيك بالخيارة و مكملتش دقيقتين و جبتهم على نفسي و روحت لابس شورت لونه ابيض و تيشرت لونه اصفر ضيقين اوي عليا و روحت لماما في المطبخ قالتلي خلصتي يا بطة؟ اتكسفت و معرفتش ارد ف ضحكت و قالتلي طب خلاص اطلعي روقي الشقة لحد ما ابوكي يجي و طلعت قعدت اروق في الشقة و كل ما اعدي من قدام ماما تضربني على طيازي جامد ف طيازي تتهز زي الچلي و ف مرة قالتلي ربربت و ادورت و طيازك بقت زي الملبن يا زياد ف وطيت و صدرتلها طيازي قولتلها بجد يا ماما؟ يعني شكلها حلو؟ راحت مبعبصاني و قالتلي اه يا شرموطة بتصدريلي طيزك؟ قولتلها مش هي عجباكي لازم اصدرهالك ف ضحكت و قالتلي بس عارف ايه اللي حلو فيك اوي؟ قولتلها ايه؟ قالتلي فخادك يا زيزو فخادك تخينة اوي و مربربة و كلها لحم ابيض ضحكت و قولتلها بس بقا يا ماما متكسفينيش قالتلي طب يلا يا زيزو كمل ترويق و ضربتني على طيزي و بعدها بيوم روحت المدرسة و طبعا قعدت جمب خالد بس كان عندنا حصة فاضية اليوم ده و كان كل صحابنا في الفصل بيهزروا هزار سافل و انا و خالد استغلينا الموضوع ده قوي و خالد قعد يلعبلي في فخادي اوي و انا العبله في بتاعه و لما سخنا احنا الاتنين زنقت خالد في الديسك و كنت بزنقه بطيزي و احك طيزي على بتاعه اللي كان واقف على لحمي الأبيض زي السهم لحد ما صحابنا شافونا و كانوا فاكرين اننا بنهزر عادي ساعتها الفصل كله جه عليا و كلهم زنقوني في الحيطة و قعدوا يبعبصوني طبعا انا كنت فرحان اويي لإني بحب البعبوص اوي بس مبينتلهمش ده و فضلوا يبعبصوا و يلعبوا في فخادي بتاع عشر دقايق و اخر اليوم خالد قالي انه طالع رحلة الساحل و عايزني اطلع معاه و قالي انه طالع مع اتنين صحابه عندهم 22 سنه و عندهم فيلا هناك ف وافقت و قولتله هقول لماما الأول و هأكد عليك و لما قولتلها وافقت بس قالتلي خلي بالك من نفسك و البس حاجة طويلة قولتلها حاضر بس انا خدت معايا شورتات بس و المايوه و تيشرتات كلها لازقة فيا و جه اليوم اللي هنسافر فيه و روحت لخالد البيت و انا لابس شورت قصير اوي مبين نص وراكي و تيشرت خفيف اوي لازق فيا و لما وصلت مامته سلمت عليا و قالتلي استريح في الصالة خالد بيلبس و طالع و لما طلع خالد فضل باصص على فخادي التخان اللي مافيهمش ولا شعرة و لما لاقيته مركز اوي كدا روحت حاطط رجل على رجل عشان جزء من طيزي يبان ف لسة خالد هيحسس على فخادي روحت انا ماسك ايده و قولتله و انا بغمزله ايه مش هننزل بقا؟ قاللي بصوت واطي هننزل يا قلبي و ركبنا الاسانسير و كنت انا و هو في الاسانسير بس راح موقفني قدامه و حاضني من ورا و قعد يقفش في بزازي قولتله قد كدا كنت واحشك؟ قالي انا مبشبعش من لحمك الأبيض ده و لما وصلنا الدور الارضي خرجما من الاسانسير و ركبا عربية صحابه و اول ما انا ركبت لاقيتهم كلهم باصين على فخادي كأنهم هياكلوها بعنيهم و فضلوا ساكتين ف عشان اكسر الصمت ده قولت لخالد ايه مش تعرفنا قالي دول احمد و حسام صحابي حسام ده بقا كان بتاع چيم و جسمه كله عضل و كان عاجبني اوي و نفسي اوي انه ينيكني اما احمد كان جسمه عادي بس كان امور اوي و خالد قالي انه مصاحب أو مرتبط يعني..
هكملكوا القصة في الجزء الثالث لما اتعمل حفلة على لحمي الأبيض
قديم 04-29-2017, 01:27 PM
قديم 04-29-2017, 01:27 PM
  #2  
نسـوانجي خـبير
الجنس : ذكر
مشاركات : 1,280

نسـوانجي خـبير

المشاركات : 1,280
الجنس : ذكر
max222 غير متصل

افتراضي رد : قصة شاذ تخين ممحون يعشق النيك الجزء الثاني

وامك وافقت عليك كدا بالسوله دي؟
قديم 04-29-2017, 08:38 PM
قديم 04-29-2017, 08:38 PM
  #3  
مـــوقـــوف
الجنس : شيميل
أنجذب لـ : بايسكشوال
مشاركات : 557

مـــوقـــوف

المشاركات : 557
الجنس : شيميل
أنجذب لـ : بايسكشوال
Nam Itha غير متصل

افتراضي رد : قصة شاذ تخين ممحون يعشق النيك الجزء الثاني

قصة جيدة استمر في نشر بقية الاجزاء.
موضوع مغلق
مواضيع ذات صلة
الموضوع الكاتب المنتدي المشاركات المشاركة الأخيرة
قصة شاذ تخين ممحون يعشق النيك....متسلسلة..حتى الرابع Zeyad_akram قصص المثليه الجنسيه و الشيميل 10 07-08-2018 02:50 AM
اكساس مشتهية النيك بشراهة الجزء الثانى أفندينا صور سكس عربي 9 11-10-2017 10:16 AM
قصة شاذ تخين ممحون يعشق النيك الجزء الثالث Zeyad_akram قصص المثليه الجنسيه و الشيميل 4 04-29-2017 01:50 PM
هل تجيد النيك ؟ هل تعشقى الزب ؟ الجزء الثانى أفندينا صور سكس أجنبي 2 04-12-2015 01:06 AM
آسيوي تمارس النيك بطرقية حديثة الجزء الثانى أفندينا صور سكس أجنبي 2 12-12-2014 10:42 AM




أدوات الموضوع


شارك الموضوع

دالّة الموضوع
قصص شواذ سالب سمين
Neswangy Note

التوقيت حسب جرينتش +1. الساعة الآن 07:58 PM.

Warning: You must be 18 years or older to view this website - الخصوصيه - الضوابط - DMCA