منتديات نسوانجي
الـدخول
تسجيل عضويه إستعادة كلمه المرور إبحث بكامل نسوانجي بحث
نسوانجي سكس تيوب مشاهده أونلاين
منتديات نسوانجي
تطبيق اندرويد نسوانجي
عودة   منتديات نسوانجي > القسم العام > كتابات و قصص السكس العربي > قصص المثليه الجنسيه و الشيميل

موضوع مغلق
 
أدوات الموضوع
قديم 04-23-2017, 02:12 PM
قديم 04-23-2017, 02:12 PM
  #1  
نسوانجي جديد
الجنس : ذكر
مشاركات : 45

نسوانجي جديد

المشاركات : 45
الجنس : ذكر
salab غير متصل

افتراضي بيت العيلة الجزء الثانى

بيت العيلة الجزء التانى

بعد ما اتمتعت من وعزة وفاتن ف الحمام جدتى قالت استحميت يا واد قولتلها اه يا تيتا راحت جدتى قالت لفاتن ايه كله ده بتحميه فاتن قالتلها اصله كان متوسخ من لعب الكرة .
بعدها بايام كان عمو سيد ده زبال الحتة بيجى يلم الزبالة وكان معاه عربية كارو بيلم فيها الزبالة عم سيد كان راجل ف حدود 46 سنة كده كان راجل اسمرانى وعنده كرش وطوله متوسط الراجل ده كان دايما بيبحلق فى جسمى وساعات بيدعك فى زبره وكان بيته بعدنا بكام شارع وانا كان نفسى اتناك منه روحت كنت عديت من قدام بيته لاقيته قاعد قدام بيته اول ما شافنى قام وقف عالطول زى كان اسد لاقى فريسته قالى ازيك يا مودى قولته كويس قالى تعالى اشرب شاى قولتله معلش يا عمو سيد اصل متاخر راح مسك فى ايدى وقالى لازم تدخل تشرب شاى راح دخلنى بيته كان بيت قديم وعلى قده اول ما قفل الباب راح وقف ورايا وزنقنى بزبره قالى اقعد عالبال ما اعملك شاى اصل مراتى خرجت راحت تجيب خضار
قعدت عمل الشاى وجه لازق فيا وايده على وراكى وفضل يتكلم معايا وعمال يدعك في وراكى ايده واحدة واحدة بدات تنزل على طيزى وبيدعك فيها بشكل واضح روحت قولتله احسن حد يجى يا عمو راح قالى متخفش مراتى بتتاخر فى السوق وعيالى فى الشغل قام قالع جلابيته والشورت الابيض بتاعه لاقيت حتة زوبر تخين واسمر وطويل شوية قام مقلعنى الشورت والكلوت بتوعى مسك راسى وخلانى امص زوبره فضلت امص امص لحد ما زوبره وقف وعروقه بانت قام قالى يلا فلقس روحت فلقست اول ما شاف طيزى فضل يبوس ويبعبص فيها راح فاتح طيزى وفضل يلحس فى خرمى وانا بوحوح تحته
قام ماسك زوبره وتف على خرمى وبدء يزق زوبره وفضل يدخل لحد ما دخله كله لحد بضانه وفضل يرزع فيا ويدخله كله ويطلع مرة واحدةفضل ينيك فيا عل الوضع ده 10دقايق راح قالى نام على ضهرك نمت قام فاتح رجليا جامد وحطهم على كتفه وفضل ينيك تانى وانا فى عالم تانى لحد ما سمعت صوت واحده بتقول انت مش هتبطل النجاسة بتاعتك ياراجل بفتح عينى لاقيت مراته راح هو باصص ليها وقالها كسمك يعنى ولا عاوزة تريحينى ولا عاوزانى انيك حد تانى غورى اعملى الاكل ينعل كسمك جيت اقوم راح منومنى تانى وقالى نام يا متناك متعكرش مزاجى خوفت منه ونمت وقام مدخل زبره تانى مراته قالتله احا انت اى خرم بتنيكه خليك ياكش عيالك يجو دلوقتى وتكون كده قدامهم مردش عليها وفضل ينيك فيا راحت مراته قالعت العباية وقاعدة بقميص نوم مقطع وراحت تعمل الاكل بصراحة كانت مراته منظر دراعتها وايدها يهيجو كانت ست فى حدود اواخر التلاتينات وكانت قمحية وتخينة شوية فضل عم سيد ينيك فيا لحد ما جابهم جيت اقوم قالى احا انا لسه عاوز انيك تانى قولتله حرام عليك طيزى وجعتنى فجاة سمعت مراته قامت راقعه ضحكة هى وبتعمل الاكل وبتقولى ياختى بطة طيزك وجعتك يا قطة معلش معلش قالها ملكيش دعوة انتى يا كسمك وخليكى فى الاكل اللى بتعمليه راح منومنى تانى وفضل يفرش بزبره على خرمى لحد ما زبره وقف تانى قام مدخل تانى وقام مكتفنى ب ايده وزنق عليه وفضل يرزع فيها جامد اوى انا فضلت اصوت تحته وهو ولا كانه سمعنى وبيرزع فيا ببص لاقيت مراته جت متعصبة وقامت ضربانى على طيزى جامد وقالتلى متبطل صراخ يا كسمك الجيران هيسمعونه فضل ينيك فيا يجى تلت ساعة راح جابهم وقالى قوم البس يا خول احا على طيزك مكنة نيك قمت لبست وروحت .
بعدها باسبوعين كانت طيزى بتاكلنى ونفسى حاجة تدخل فى طيزى مكنش حد فى العمارة غير جدتى وانا قاعد ف شقتنا قمت مشغل فيلم سكس على
الموبايل كنت قاعد فى اوضة الضيوف علشان اشوف حد جه ولالا اندمجت مع الفيلم وقلعت بنطلونى وكلوتى ونمت على ضهرى على الارض ورفعت رجلى وبدت ادخل صباعى فى طيزى واندمجت اوى وغمضت عينى من الشهوة وانا وفى قمة متعتى حسيت ب ايد طرية وكبيرة بتدعكلى فلقة طيزى بفتح عينى لاقيت ام صابر بتاعة الجبنة وبيض وزبدة هى اللى بتدعكلى فلقة طيزى ام صابر ست سنها فى الستينات كده ست تخينة اوى وبيضة قمت اتعدلت بسرعة لاقيتها بتضحكلى وبتقولى خليك زى ما انت قولتلها لا انتى دخلتى ازاى طيب قالتلى فضلت انادى من تحت محدش رد قمت طلعت لاقيت باب الشقة مفتوح زقيت الباب ودخلت لاقيتك زى الشرموطة بتلعب فى خرمك بس ايه الحلاوة دى يا ولا يا مودى طيزك ملبن جيت اقوم اقف قالتلى لالا خليك زى مانتى يا متناكة انا بصراحة المتعة والهيجان كانو مسيطرين عليا قولتلها اقوم اقفل الباب قالتلى انا قفلت الباب من اول ما شوفتك كده يا علق نامى زى ما كنتى نامى يا حلاوة متخفيش وهى وبتقولى كده عمالة تدعكلى فلقة طيزى انا سحت اوى من نعومة ايدها قمت مشمرة كمام ايدها لحد بعد كوعها بصراحة منظرها هيجانى قامت متربعة ورفعت رجلى لفوق و فضلت تلعبلى فى طيزى راحت فاتحة طيزى وبصباعها الوسطانى فضلت تدعكلى خرمى انا سحت منها خالص وبصتلى وقالتلى بتهيج لما بحننلك على خرمك وانا بقولها اه يا خالتو ام صابر ادعكيلى راحت فضلت تتف على كف ايدها وتمسح على خرمى وتدعك بصبعها الوسطانى انا خرمى بدء يقفل ويفتح هى اول ما حست بكده قالتلى ادخلك صباعى انا سكت ومردتيش قامت مدخله صباعها كله فى خرمى انا فضلت اقمت بخرمى على صباعى وهى تطبطب على طيزى وتقولى اهدى يا متناكة اهدى ايه المحن والهيجان اللى انت فيه ده يا خول وانا بتاوه من تحتها وبتلعب بصباعها فى خرمى قامت مطلعة صباعها وقامت فتحت عينى قالتلها شكرا يا خالتو ام صابر قامت ضحكت قالتلى اى خدمة يا شرموطة بس قولى ايه الربربة دى طيزك حلوة اوى راحت قالتلى كل ما اجى همتعك بس لما تكون لوحدك قامت ضربانى على طيزى وضحكت وشالت حاجاتها ومشيت
اتمنى تكون القصة عجبتكم
قديم 04-23-2017, 02:58 PM
قديم 04-23-2017, 02:58 PM
  #2  
مـــوقـــوف
الجنس : شيميل
أنجذب لـ : بايسكشوال
مشاركات : 557

مـــوقـــوف

المشاركات : 557
الجنس : شيميل
أنجذب لـ : بايسكشوال
Nam Itha غير متصل

افتراضي رد : بيت العيلة الجزء الثانى

روعه القصة واتحفنا بالمزيد من ابداعك
قديم 04-23-2017, 03:52 PM
قديم 04-23-2017, 03:52 PM
  #3  
نسوانجي مميز
الجنس : ذكر
مشاركات : 125

نسوانجي مميز

المشاركات : 125
الجنس : ذكر
AHAMED33 غير متصل

افتراضي رد : بيت العيلة الجزء الثانى

قصة حلوة استمر
قديم 04-23-2017, 04:56 PM
قديم 04-23-2017, 04:56 PM
  #4  
الصورة الرمزية لـ mrla1000
نسـوانجي خـبير
الجنس : ذكر
الإقامه : العراق - بغداد
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 2,169

نسـوانجي خـبير
 
الصورة الرمزية لـ mrla1000

الإقامة : العراق - بغداد
المشاركات : 2,169
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
mrla1000 غير متصل

افتراضي رد : بيت العيلة الجزء الثانى

روعه تسلم ايدك بس مثل ماكتلك بدون تهديد بدون اغتصاب
قديم 04-24-2017, 01:02 AM
قديم 04-24-2017, 01:02 AM
  #5  
نسوانجي جديد
الجنس : ذكر
مشاركات : 45

نسوانجي جديد

المشاركات : 45
الجنس : ذكر
salab غير متصل

افتراضي رد : بيت العيلة الجزء الثانى

اقتباس:
الكاتب : mrla1000 عرض المشاركة
روعه تسلم ايدك بس مثل ماكتلك بدون تهديد بدون اغتصاب
لا لا متخفش
موضوع مغلق
مواضيع ذات صلة
الموضوع الكاتب المنتدي المشاركات المشاركة الأخيرة
معاذ ونسوان العيلة "الشراميط'" الجزء الأول لكل عاشقة للنيك قصص سكس المحارم 19 07-31-2018 07:46 PM
عنتر شادد حيله .... متسلسلة...الجزء التانى الفصل التانى جديد الاديب قصص سكس عربي 52 10-24-2017 01:44 PM
الخول و ديوث العيلة الجزء 3 من الزقازيق قصص المثليه الجنسيه و الشيميل 3 08-01-2017 11:57 PM
شهوة عائله الجزء الثانى (كريم مع عمته) الجزء الثانى عاشق الايام قصص السكس المصورة والمدبلجه 6 02-09-2017 09:37 PM
رجالة العيلة المتحررين الجزء التاني، بابا شديد عليا مووت Happygiv قصص سكس المحارم 3 12-05-2016 11:09 AM




أدوات الموضوع


شارك الموضوع

دالّة الموضوع
الثاني, الجزء, العجلة
Neswangy Note

التوقيت حسب جرينتش +1. الساعة الآن 12:53 PM.

Warning: You must be 18 years or older to view this website - الخصوصيه - الضوابط - DMCA