منتديات نسوانجي
الـدخول
تسجيل عضويه إستعادة كلمه المرور إبحث بكامل نسوانجي بحث
نسوانجي سكس تيوب مشاهده أونلاين
منتديات نسوانجي
تطبيق اندرويد نسوانجي
عودة   منتديات نسوانجي > القسم العام > كتابات و قصص السكس العربي > قصص المثليه الجنسيه و الشيميل

موضوع مغلق
 
أدوات الموضوع
قديم 04-20-2017, 02:02 AM
قديم 04-20-2017, 02:02 AM
  #1  
الصورة الرمزية لـ manal big booty
نسوانجي مميز
الجنس : شيميل
مشاركات : 294

نسوانجي مميز
 
الصورة الرمزية لـ manal big booty

المشاركات : 294
الجنس : شيميل
manal big booty غير متصل

افتراضي يوميـــــــات كوكــــــي ( العائلة) الجـــزء الثامن

الجزء الثامن
واحنا قاعدين في في اول زيارة لعيلتي في شقتي الجديده بعد جوازي من احمد، ولما قولت لأحمد منحرمش منك ياحبيبي، لاقيت خالتي نجوى بتضحك ضحكه خليعه زي الشراميط وقالتلي: طيب قومي اعمليلنا حاجه نشربها ياعروسه وتعالي قوليلي في المطبخ عملتي ايه ليلة امبارح وكانت بتبص على احمد وهيا بتقولي كده، بصيت على احمد لاقيته إتكسف من خالتو روحت انا ضحكت وقولت لخالتو بإستهبال: عملت ايه في ايه ياخالتو ؟؟!! قالتلي وهيا بتضحك: عملتي ايه في الحرقان ياعيون خالتو؟! ابتسمت بإستغراب وانا مبرقلها وبعض على شفايفي من الكسوف ولما بصيت على احمد لاقيت زبره عامل خيمه جوه الجلابيه وبيبصلي وعيونه كلها هيجان على كلام خالتي روحت قولتلها: بس ياخالتو ايه اللي انتي بتقوليه ده؟ قالتلي: طيب تعالي قوليلي عملتي ايه في الحرقان جوه طالما انتي مكسوفه قدام جوزك، ضحكت بكسوف وقولتلها: تعالي ياخالتو ندخل المطبخ ولما وقفنا من على الكنبه لاقيت هدى ومامتي عايزين يجوا معانا راحت خالتو قالتلهم: خليكي يانوال انتي وهدى متسيبوش احمد قاعد لوحدو، رد احمد وقالهم وهو بيبتسم: لا انا مش هقعد لوحدي انا هتفرج على التليفزيون ياحماتي ادخلي انتي وهدى خدوا راحتكم ادخلو مع كاميليا انا عارف انكم عايزين تقعدوا معاها، بصيت لأحمد بإعجاب وروحت دخلت المطبخ مع خالتو ومامتي واختي هدى وانا ماشيه قدام خالتو كانت بتبعبصني وانا بضحك ومكسوف من اللي بتعملوا خالتو في طيازي ولما دخلنا المطبخ خالتي قالتلي: هاا ياكمال قولي بقى احمد عملك ايه ليلة امبارح؟! ضحكت بكسوف وعنيا في الارض راحت ضربتني على فلقة طيزي وقالتلي: هتقولي احمد عملك ايه ولا اقلعك هدومك واشوف واطمن انا بنفسي؟؟ قولتلها بضحكه كلها دهشه واستغراب من اللي عاوزه تعملوا فيا خالتي: تطمني على ايه ياخالتو؟ قالتلي: في ايه ياخول عاوزه اطمن احمد طلع راجل ولا نتايه زأيك، ضحكت وقولتلها: نتايه ده ايه ده راجل وسيد الرجاله كمان وبعدين اللي عملوا فيا ليلة امبارح اكدلي بجد ان انا فعلا نتايه، ضحكت هدى ومامتي وخالتو عليا ومامتي قالتلي: ما انت كنت نتايه يا كمال وبتحب تلبس قمصان نوم اختك! ضحكت وقولتلها: ايوه يا ماما كنت نتايه 50% بس اللي عملوا فيا احمد ليلة امبارح خلاني نتايه 100%، ضحكت ماما وقالتلي: طيب قول احمد ناكك كويس ياكمال؟ إبتسمت بكسوف وعضيت على شفايفي وهزيت رأسي بنعم، رديت عليا هدى وقالتلي: ومكسوف من ايه ياكمال انت خلاص بقيت من الجنس الناعم وبقيت زأيك زأينا احنا كلنا ستات مع بعض ومفيش حد غريب وسطينا وماتحكيلنا بقى يابت ياكوكي احمد عملك ايه بالتفصيل؟ قولتلها: طيب نأخد العصير وندخل اوضة النوم احكيلكم، وفعلا وانا رايحه اوضة النوم إستاذنت من احمد قالي: خدوا راحتكم ياحبيبتي، واول ما دخلنا اوضة النوم لاقيت اختي هدى قفلت الباب بالمفتاح من جوه قولتلها: بإستغراب قفلتي بالمفتاح ليه ياهدى؟ قالتلي: علشان نقعد براحتنا وتحكيلنا، وقتها كنت مكسوفه اووي وانا بحكي لمامتي وخالتو واختي هدى على اللي عملوا احمد فيا بعد ما خلصت إبتدوا يسألوني ولاقيت خالتو قالتلي: يعني رزعك تلات ازبار ليلة امبارح ياكمال؟ كنت مكسوف من ألفاظ خالتو وكلامها ومكنتش قادره ارد عليها من الكسوف فهزيت رأسي بنعم وانا بضحك، هدى قالتلي: بتاعه كبير ياكاميليا ؟ رديت عليها وقولتلها: اه يا هدى كبير اوووي ولما لاقيتهم ضحكوا عليا إتكسفت اووي وانا بعض على شفايفي، راحت ماما قالتلي: طيب ياكمال اقلع وريني خرمك وسع وبقى عامل ازاي؟ شهقت وابتسمت وقولتلها بعلقويه ومنيكه: لاء ياماما عيب، خالتو قالتلي وهيا بتزعق فيا: عيب ايه ياخول!! مقولتش لأحمد عيب ليه ليلة امبارح يامتناك؟ ضحكت انا وهدى وقولت لخالتو بشرمطه وبصوت دلوع وناعم ومايص وأنا بغيظها: علشان ده جوزي ياخالتو! قالتلي وهيا بتضحك: انت بتتكلم قدام احمد كده ياكمال؟ قولتلها: اه ياخالتو قالتلي: شكلك هتطلعي شرموطه كبيره لامك وخالتك يامتناك اقلع بقى ياعلق وريني خرمك، روحت قلعت الاندر البناتي ورفعت العبايه البيتي لغاية فوق طيزي ونمت على بطني على السرير وطيازي اتعريت واول ما خالتو شافت فلقات طيازي كبيره وبارزه اووي ومدوره راحت ضربتني على فلقة طيازي بكف ايدها حسيت ان احمد سمع صوت ضربة طيازي وروحت انا قولت بمياصه ودلع: آآآآآي ياخالتو ايدك بتوجع قالتلي وهيا بتضحك: وزبر احمد موجعكيش ليلة امبارح يالبوه، اتكسفت وضحكت وانا بعض على شفايفي فجأه لاقيت ايد ماما بتفتح فلقات طيازي واول ما شافت خرمي بللته بريقها وبتحك صباعها عند خرمي وراحت دخلت صباعين مره واحده فجأه خلتني شهقت وانا بضحك بدلع ومياصه، لاقيت ماما قالتلي: طبعا بتضحكي علشان صباعين مش مأثر فيكي ياواسعه، وراحت دخلت صباع ثالث إتألمت خفيف ولما ابتدت تدخل الرابع إبتديت أتآلم وأتغنج بمياصه، وقتها خالتو قالتلي: هو زبر احمد كبير للدرجه دي يابت ياكوكي؟ قولتلها: اه ياخالتو تخين اووي، ماما قالتلي: خرمك واسع اووي ده شكله فحل ياكوكي يابختك ياحبيبة ماما، ضحكت بدلع وقولت لماما بدلع ومياصه: اه يامامتي ده زبره بيعملي حرقان، لاقيت خالتو قالت: اه يامتناك يعني الواد الخول المتناك يبقى متجوز راجل زبره كبير وانا وانتي يانوال معانا ازبار اطفال.!! وقتها استغربت من كلام خالتو لما جوزها متوفي يبقى هيا قصدها على ايه بالازبار اللي معاها المهم تجاهلت كلام خالتو وضحكنا انا واختي هدى ومامتي بصوت عالي زي الشراميط، ورديت عليها مامتي وقالتلها: اه يانجوى شوفي الواد الخول وقع معاه ايه..! ياعيني على حظنا الهباب يانجوى، قومت قعدت وغطيت طيزي وقولتلهم بدلع وبصوت بنوتي ومياصه ولبونه: إخص عليكم ياخالتو انتي ومامتي مستكترين عليا زبر جوزي، اختي قالتلي: وهو ده أي زب ياكمال ده عمود نور ياحبيبتي؟ ضحكت وقولتلها: ليه هو زب هيثم صغير ولا ايه يادودي؟ وقتها لاقيت اختي اتصدمت ومامتي اتصدمت وبصيت لهدى وليا وقالتلي: وهيا شافت زب هيثم فين يامتناكه منك ليها؟ وقتها مكنتش عارفه اتكلم وأرد انا وهدى على مامتي وفجأه لاقيت خالتو قالت لمامتي:مالك يانوال ماتسيبي البنات يتكلموا براحتهم وبعدين هو هيثم غريب ما انتي عارفه ان هدى وهيثم بيحبوا بعض، رديت مامتي وقالت لخالتو: ايوه يانجوى وبعدين اسيب هيثم يفتحلي البنت وبعدين يسيبها ويتجوز غيرها، ردت خالتو وقالت لمامتي: يسيبها ازاي ده انا كنت قتلته بإيديا، مخلصتش الكلمه خالتو ولاقيت هدى قالت: بعد الشر عنه ياخالتو، روحنا ضحكنا كلنا وماما قالت لهدى: للدرجه دي بتموتي في هيثم ياشرموطه، قالتلها: ايوه ياماما وفيها ايه مش ابن خالتي وبعدين هو كمان بيحبني ومستني لما يجهز نفسه علشان يجي يخطبني، راحت ماما قالت: لاء ياروح امك يجي يخطبك ووتكتبو كتابكم وبعدين لما يجهز نفسه يبقى يدخل عليكي، راحت خالتو قالت لماما: لاء يانوال هيثم هيكتب على هدى وهيدخل ويجوا يقعدوا معايا في الشقه لغاية ما بنتك تخلص دراستها، راحت ماما قالت موافقه بس البيت هيفضى عليا والرجل على طول في الجيش وبيجي كل 15 يوم، رديت على ماما وقولتلها: انا هاجي اقعد معاكي ياحبيبتي طول ما بابا في الجيش، ردت ماما وقالت: طيب انا موافقه بس اشوف رأي جمال!! راحت خالتو قالتلها: سيبي جمال عليا انا هقنعو وروح معاكي شقتك علشان اقعد معاه واقوله، وقتها لاقيت هدى كانت طايره من الفرحه وروحت قربت على هدى وحضنتها وبوستها وقولتلها: الف مبروك ياحبيبة قلبي قالتلي بعفويه: ميرسيه ياكاميليا عقبال عوضك ياحبيبتي، لاقيت خالتو قالتلي: شدي حيلك ياكوكي خلي الراجل يحبلك عاوزه اشوف عيالكم يابنات وضحكنا وقولت لماما: ايه اللي انتي جبتيه معاكي في الشنط دي ياماما؟؟ قالتلي: دول 4 عبايات بيتي و 2ترنج صيفي و4بيجامات برموده استيرتش و4بديهات وخمس قمصان نوم و جذمه كعب عالي وشبشب بناتي بيتي ومزيل شعر والف جنيه جنيه دي من خالتك واختك نقطه فرحك ياعروسه، قولتلها بإبتسامه: ايه ده ياماما ده كتير اوي ياحبيبتي!! قالتلي: هو انا عندي كام كوكي يابت وبعدين خدي بالك من جوزك ولو في حاجه مش عارفاها اتصلي بيا قولتلها: طبعا ياحبيبتي، وراحت خالتو قالت لمامتي: يلا نمشي بقى يانوال علشان كمال يتناك كويس، ضحكت بكسوف وقولت لخالتو بدلع ومياصه: انتي قليلة الادب ياخالتو، راحو ضحكوا على مياصتي ودلعي، وخرجنا كلنا من اوضة النوم لاقينا احمد قاعد قدام التليفزيون واول ماشافني قالي: واحشتيني ياكاميليا، إتكسفت اوووي وعضيت على شفايفي وبصيت في الارض وقولتله: وانت كمان ياحبيبي، لاقيت ماما قالت لأحمد: خد بالك من كاميليا يا احمد ومتزعلهاش ياحبيبي! رد احمد وقالها: متخافيش ياحماتي دي في عنيا وفي قلبي كمان، ماما واختي وخالتو ضحكوا على كلام احمد وهو بيقول عليا كلام حلو، فجأه خالتو قالت لأحمد: خد بالك من كوكي ياأحمد وبراحه عليها دي مش أدك، راح احمد ضحك وقال لخالتو: حرام عليكي ياخالتو دي جامده اووي ده انا اللي مش أدها، خالتو بصيلتي وقالت: لا ولسه دي هتجمد أكتر من البروتين اللي هتأخدو منك، إتكسفت اووي وانا ببتسم وقولت لخالتو بصوت واطي علشان احمد مش يسمعني: بس بقى ياخالتو، لاقيتهم كلهم ضحكوا عليا، راحت اختي هدى قالتلي بصوت واطي من غير مايسمعنا حد منهم: فيه قميص نوم اسود ابقى البسيه لأحمد بعد ما نمشي قميص نوم هيخلي احمد يكبرلك طيازك وراحت ضربتني على طيازي، خلتني شهقت وضحكت وقولت: ياقليلة الادب، ولما بصيت عليهم لاقيتهم بيبصولي وراحت ماما قالت: مالكيش دعوه بأختك ياهدى، وقتها لاقيت احمد بيبص لهدى وبيبتسم وغلط وراح قال: خليها تعلمها..! بصينا لبعض انا وهدى وماما قالت لاحمد : هيا اتجوزت قبل كده علشان تقول كده؟؟ روحت انا قولت لماما: ده قصده تعلمني فن الطبخ ياماما اصل احمد قالي ابقي خلي مامتك او هدي يعلموكي مش كده يا احمد؟؟ أحمد قال لماما: اه ياطنط انا كنت عايز آكل آكله معينه ولما سألت كاميليا قالتلي مش عارفاها فقولتلها ابقى خلي اختك تعلمك هو ده قصدي، لاقيت ماما بصيتلي وقالتلي: الحاجه والآكله اللي تبقى عايزه تعمليها لجوزك ومش عارفه تعمليها ابقى اتصلي بيا وانا اقولك عليها، رديت على ماما وانا بتنفس الصعداء: حاضر ياحبيبتي وراحو إستاذنه وروحت وصلتهم لباب الشقه لاقيت خالتو قالتلي بصوت واطي: بتعرصي على اختك يامعرصه!! ضحكت وقولتلها: ياسافله، وراحت خالتو ضحكت ومشيو وانا قفلت باب الشقه وروحت قعدت جمب أحمد على كنبة الانتريه قولتله: كده كنت هتودي البت في مصيبه يا مجنون؟ ضحك وقالي: انتوا اصلا كلكم عيله شراميط، زعلت اووي من كلمة احمد وقولتله: على فكره انا مبحبش اللي يتكلم على عيلتي بالطريقه دي انا عيلتي مش شراميط يا احمد وجيت اقف من على الكنبه لاقيته مسك ايدي وقعدني تاني على الكنبه وقرب ايدي من شفايفه وباسها بإيده وقالي: انا آسف ياكاميليا انا بحبك وبحب عيلتك وانا مكنش قصدي آهين عيلتك انا كان قصدي انهم متحررين اووي وفري جداا قولتله: وفيها ايه يا احمد قالي: مفيهاش حاجه ياحبيبتي انا آسف مرره تانيه وراح باس ايدي مره تانيه خلاني سيحت وغمضت عنيا وانا بعض على شفايفي ولما احمد شافني سيحت منه قالي: حبيبتي ممكن تقوليلي مامتك وخالتك واختك قالولك ايه لما دخلتو جوه؟ قولتله: طيب هقولك بس ادخل اجيب حاجه من جوه واجيلك، ضحك احمد وقالي: طيب متتأخريش عليا يامزتي، وقفت من على الكنبه وإبتسمت وقولتله بصوت ناعم بنوتي ومايص: حاضر ياعريس، ولما اديتلو ظهري راح ضربني على فلقة طيزي خلاني جريت وانا بضحك زي الشرموطه ولما دخلت اوضة النوم قفلت الباب من جوه وقلعت هدومي كلها ولبست قميص النوم اللي قالتلي عليه اختي هدى وكان عباره عن بيبي دول اسود شبكه قصير لغاية اول طيازي وعريان خالص ولحم جسمي بارز من اخرام البيبي دول وخصوصا طيازي الكبيره المربربه ولبست قبله اندر فتله والسنتيانه صغيره اووي وضيقه على بزازي ولما لبستها كانت مكونه بزازي وكإني عند بزاز بجد ولبست جذمه كعب عالي واخدت فلوس النقطه اللي اخدتها من مامتي وخرجت وانا كإني عريانه ملط ولما احمد شافني وانا رايحه عليه اتقصعت وانا بدلع وبتمايص في مشيتي زي البنات، لاقيته اطلق صفاره وابتسم وقالي بهزار: ؤمال فين كمال؟ ضحكت وروحت قعدت جمبه على الكنبه وقولتله بصوت بناتي ناعم وبمياصه ودلع: كمال مات؟ قالي: ؤمال انت تبقى مين؟ قولتله بشرمطه ولبونه وعلقويه: انا كاميليا مراتك، فجاه لاقيته عنيه بطق شرار وهو بيبحلق في جسمي من تحت لفوق وزبره عامل خيمه في الجلبيه البيضه اللي هو لابسها وكنت خايفه من نظرته ليا وراح قام من على الكرسي وقلع الجلبيه وبقى بالبوكسر ولسه هينط عليا زقيته في صدره بإيديا الناعمه الطريه المربربه وقولتله بصوت بنوتي ناعم: استنى بس ياحبيبي عاوزه اقولك على حاجه قالي: بعدين بعدين وراح مسكني من دراعتي المربربه الطريه ووقفني ولفني وخلاني اديتلو ظهري وهو بيبص على طيازي وبيقفش في لحم فلقاتي وبيعصرهم وبيهرسهم بإيديه الجامده وانا بتمحن وبتغنج: أممممممم، وراح دخل صباعه من اخرام قميص النوم الشبكه ودخل بين فلقاتي شد الفتله اللي بين فلقاتي خرجها وشدها وعلقها على فلقة طيزي اليمين ولما لفيت وشي وبصيت عليه بيعمل ايه لاقيته طلع قلع البوكسر وبصق على زبره ولما بل زبره إبتديى يدخلوا من اخرام قميص النوم وانا واقفه روحت انا ساعدته ومسكت فلقة طيزي الشمال وهو مسك فلقة طيزي اليمين علشان نوسع لزبره ويدخل في خرمي بسهوله وانا وافقه ساكته ومستنيه زبر احمد جوزي يدخل في طيازي وينيكني ولما دخلت راس زبره حسيت براحه وانا فرحانه وبتغنج وبتمايص على أحمد علشان يسخن ويهيج عليا اكتر وقولت: آآآآآآآي زبرك ناشف وكبير اوووي عليا انا مش أدك يا حماده آآآآآه ياخرمي، لما احمد سمعني وانا بتغنج لاقيته رزع زبره في طيازي كله مره واحده خلاني صرخت بصوت عالي خلاني سيبت بإيدي فلقة طيازي وحطيت ايدي على بوقي علشان صوتي ميعلاش تاني اكتر من كده وكنت حاطه ايدي على الاتين على شفايفي وقافله بوقي بإيديا الاتنين وكنت عاوزه اجري من لقدام علشان زبره يخرج من طيزي ويسيبني لكن احمد كان محكم سيطرته عليا وكان ماسكني من لحم وسطي من الاجناب وبيشدني على زبره اللي بقى بيدخل للآخر وانا بصرخ وبصوت زي البنات اللي بتتناك من زوجها وانا بتآلم وكل ما أمشي لقدام يحضني اكتر وطيازي بتحضن زبره اكتر واكتر لغاية ما بقى وجهي في الحيطه ومبقاش في مكان ولا مساحه تانيه اتحرك فيها لانه زنقني في الحيطه وهو بيرزع زبره في طيازي الطريه وهو بيقولي: امك كانت بتقولك ايه يا كمال؟ رديت عليه وانا بصرخ: سآلتني انت عملت فيا ايه ليلة امبارح، قالي وهو بيرزع زبره بقوه: وانت قولتلها ايه ياكمال؟ قولتله وانا بعيط بالدموع من زبره : قولتلها فتحني وناكني 3 مرات، وقتها لما قولتله كده حسيت انه عايز يكسر بيا الحيطه من شدة دق زبره في طيازي وانا بعيط وببكي وبصرخ شويه ولاقيته بيترعش وبيصرخ وقتها عرفت انه بيجيب جوايا لكن مكنتش حاسه بلبنه وهو بينزل جوايا من شدة الآلم اللي جوه طيازي ولما خلص وملى طيازي وبطني لبن سحب زبره مني وراح نام على الكنبه وانا كنت لسه واقفه بحضن ووشي في الحيطه ومش قادره اتحرك وخرمي كان بينبض بآلم لذيذ وكنت هايجه وعاوزاه يكمل نيك فيا علشان لسه مكنتش جبت شهوتي، لكن وقتها لاقيت نفسي مسكت زبي وبدأت ادلك فيه لغاية ما جبت شهوتي في ايدي لكن محستش بمتعه زي اللي حسيتها ليلة امبارح واحمد بينيكني وهو اللي خلاني جبت شهوتي عن طريق طيازي وقتها أخدت على نفسي عهد اني مجبش شهوتي لنفسي طول ما جوزي موجود، بعد ما جبت شهوتي بس مكنتش لسه ارتحت روحت الحمام وفضيت لبن احمد اللي ملى بيه بطني وطيازي وقلعت هدومي كلها واخدت شاور وبعد ما اخدت شاور لفيت الفوطه على صدري ووسطي واخدت قميص النوم والاندر والسنتيانه معايا وخرجت روحت دخلت اوضة النوم وروحت لبست اندر سبعه لونه موف وسنتيانه صغيره على أد بزازي وبيبي دول ستان لونه موف قصير لغاية اول طيازي وقعدت قدام المرايه سرحت شعري حطيت ميكاب بودره وكحله ومسكار واي شادو وايلاينر وروج لونه روز غامق ولبست شبشب كعبه عالي وفيه ريش وخرجت اخدت فلوس النقطه بتاعت ماما من على الارض وروحت قعدت جمب احمد صحيته ولما فاق من غفوته قرصني براحه في وراكي خلاني شهقت وضحكت وقولتله بدلع ومياصه: مش هتبطل شقاوتك دي قالي: بتصحيني ليه عاوزه ايه تاني مشبعتيش ياكوكي؟ ضحكت وروحت ضربته على كتفه وقولتله بدلع: انا مش صحيتك علشان كده ياغلس، ضحك وقالي: عارف يامزتي، مديت ايدي بالفلوس وقولتله: خد دول ياحبيبي..!! قالي: ايه دول ياكوكي؟ قولتله: دي فلوس ماما اديتهالي وقالتلي إنها نقطة جوازي، ضحك أحمد وقالي: طيب وعايزاني انا اخدها ليه ياكوكي؟ قولتله بكسوف وانا عنيا في الارض: علشان انت الراجل يا أحمد!! ضحك وقالي: يعني وانت ايه؟ قولتله: مراتك ياحبيبي قالي: اسمعي ياكاميليا انا بجد شايفك انثى وبنت فعلا وطالما انتي بقيتي مراتي يبقى تسمعي كلام جوزك اولا الفلوس دي بتاعتك انتي وكمان لما انا اكون مش أد اني اصرف عليكي ابقى اديني فلوسك ولا انتي مش شايفاني راجل قولتله: إخص عليك ياحبيبي ده انت راجل وسيد الرجاله وبعدين مفيش فرق بيني وبينك انا بقيت مراتك يعني فلوسي هيا فلوسك، لاقيته قاطع كلامي وقالي: هششش انا مش عايز كتر كلام ودلوقتي قومي حضريلنا حاجه نأكلها يافرسه، ضحكت من كلمة فرسه وقومت من جمبه وانا بقوله: ومش هتركبها تاني، لاقيته وقف من على الكنبه وجري ورايا وراح زنقني في الحيطه وكان وجهي بمقابل وجهه وانا بضحك وبقوله بخوف وبدلع ومياصه: طيب حاضر خلاص هتركبها هتركبها..!! ضحك وقالي: هركب ايه؟ قولتله بصوت بنوتي ناعم وبشرمطه: الفرسه بتاعتك ياسي احمد، لاقيته راح قرب شفايفه من شفايفي وخدني في بوسه حسيت ان شفايفي ورمت وايديه بتقفش في فلقات طيازي ولحمي ودوخني وسيحت منه ولما سابني بصيت في عنيه وجريت منه وقبل ما ابعد عنه راح ضربني على طيزي خلاني ضحكت بشرمطه وروحت المطبخ..
قديم 04-21-2017, 01:09 AM
قديم 04-21-2017, 01:09 AM
  #2  
الصورة الرمزية لـ ميار 99
نسوانجي جديد
الجنس : أنثي
مشاركات : 37

نسوانجي جديد
 
الصورة الرمزية لـ ميار 99

المشاركات : 37
الجنس : أنثي
ميار 99 غير متصل

افتراضي رد : يوميـــــــات كوكــــــي ( العائلة) الجـــزء الثامن

بجد انتا تحفه تسلم ايدك يا قمر بس متتاخريش كده في انتظار باقي الاجزاء
__________________
علمتني الحياة ان علمتني الحياة ان ابتسم في الوقت الذي ينتظرني فيه الاخرون ان ابكي
قديم 04-21-2017, 03:45 AM
قديم 04-21-2017, 03:45 AM
  #3  
نسوانجي جديد
الجنس : ذكر
مشاركات : 28

نسوانجي جديد

المشاركات : 28
الجنس : ذكر
ميرو333 غير متصل

افتراضي رد : يوميـــــــات كوكــــــي ( العائلة) الجـــزء الثامن

رووووووووووووووووووعه روووووووووووووعه ياكوكى بجد تسلم ياقمر ومبرررررررررررررروك بجد
قديم 04-21-2017, 07:45 AM
قديم 04-21-2017, 07:45 AM
  #4  
نسـوانجي خـبير
الجنس : ذكر
مشاركات : 1,280

نسـوانجي خـبير

المشاركات : 1,280
الجنس : ذكر
max222 غير متصل

افتراضي رد : يوميـــــــات كوكــــــي ( العائلة) الجـــزء الثامن

يعني انا هجبلك كلام منين علشانك
مش لاقي كلام يعبرلك علي اللي انا عايز اقولهولك؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟
قديم 04-22-2017, 12:10 AM
قديم 04-22-2017, 12:10 AM
  #5  
نسوانجي جديد
الجنس : ذكر
الإقامه : K city
مشاركات : 4

نسوانجي جديد

الإقامة : K city
المشاركات : 4
الجنس : ذكر
Blkma غير متصل

افتراضي رد : يوميـــــــات كوكــــــي ( العائلة) الجـــزء الثامن

رووووووعه مثيره ي كميليا و انوثتك طاغية و محظوظ بيك أحمد
يا ريت اقدر اركبك بس
موضوع مغلق
مواضيع ذات صلة
الموضوع الكاتب المنتدي المشاركات المشاركة الأخيرة
يوميـــــــات كوكــــــي ( العائلة)....متسلسلة manal big booty قصص المثليه الجنسيه و الشيميل 55 10-04-2017 11:30 PM
يوميـــــــات كوكــــــي ( العائلة) الجـــزء الثامن manal big booty قصص المثليه الجنسيه و الشيميل 7 04-21-2017 07:51 PM
يوميـــــــات كوكــــــي ( العائلة) الجـــزء السابع manal big booty قصص المثليه الجنسيه و الشيميل 27 04-19-2017 07:24 AM
يوميـــــــات كوكــــــي ( العائلة) الجـــزء السادس manal big booty قصص المثليه الجنسيه و الشيميل 9 04-10-2017 07:23 AM
يوميـــــــات كوكــــــي ( العائلة) الجـــزء الخامـس manal big booty قصص المثليه الجنسيه و الشيميل 15 03-27-2017 05:21 AM




أدوات الموضوع


شارك الموضوع

دالّة الموضوع
الثامن, الجـــزء, العائلة), يوميـــــــات, كوكــــــي
Neswangy Note

التوقيت حسب جرينتش +1. الساعة الآن 12:14 PM.

Warning: You must be 18 years or older to view this website - الخصوصيه - الضوابط - DMCA