منتديات نسوانجي
الـدخول
تسجيل عضويه إستعادة كلمه المرور إبحث بكامل نسوانجي بحث
نسوانجي سكس تيوب مشاهده أونلاين
منتديات نسوانجي
تطبيق اندرويد نسوانجي
عودة   منتديات نسوانجي > القسم العام > كتابات و قصص و نكت سكس > قصص المثليه الجنسيه و الشيميل

إضافة رد
 
أدوات الموضوع
قديم 04-19-2017, 05:21 PM
قديم 04-19-2017, 05:21 PM
  #1  
نسوانجي نشيط
الجنس : ذكر
مشاركات : 57

نسوانجي نشيط

المشاركات : 57
الجنس : ذكر
both.hot غير متصل

افتراضي عبير وهاني...كاملة تسعة أجزاء

حوار عن عبير وهاني
الجزء الأول

عبير:

طول عمرها عايشة بتحلم باليوم ال هتتجوز فيه شاب يخليها تستمتع بحياتها وينتشلها من القرف والخنقة ال هي فيها ويخليها تلبس براحتها
هي من المنصورة وكفاية انكم تعرفو انها من البلد اللي....................(رفع تجريح ...)
وده بيخليها مش هتوصف جمالها لكن هوصف لكم جسمها اللي كان سبب تعبها وسعادتها في نفس الوقت..
مش تخينة لكن عندها أجزاء معينة في جسمها مليانة زي بزازها وطيزها وده كان كفيل انه يخللي أي حد يشوفها يهيج عليها سواء ولد او بنت..

وكان أسعد يوم في حياتها لما عرفت انها هتدخل كلية في القاهرة وده كان بداية انفجار الكبت اللي جواها وهناك لبسها اتغير 180 درجة بعد لبس العبايات المحترمة بدأت تلبس كاب وكات وميني جيب وميكرو
وده خلاها تتعاكس كتير وكانت مستمتعة جدا بكدة ومع انها مرتاحة ماديا جدا وممكن اي مكان تاخد له تاكسي ولكن كانت بتحب تركب الباص و المترو عشان يتحسس علي جسمها وتتبعبص ويتحك فيا بالازبار وكان بيهيجها اوي الناس الجريئة اللي بتدخل ايديها من تحت الجيب
وبعد هزار وضحك وشرمطة علي السمسار عرفت تاخد شقة لوحدها في مكان كويس..
وعشان روحها حلوة كونت صداقات كتير وطبعا كان معظمها ولاد وكان اكتر حد معجب بيها كان ولد اسمه عماد اكبر منها لكن كان بيعيد كتير في الدراسة وعجبها فيه اكتر هو جرأته وفي يوم بعد ما تطورت علاقتها لقيته بيقولها انا تعبان وعايزك تريحيني ..
و راحو مدرج مهجور وضربتله عشرة وكان اول مرة تشوف زبر بجد و تلمسه..
وكانت هتموت وعماد ينيكها حتي لو هيفتحها لكنه كان تقيل وعايزها تيجي منها لكن كبريائها ميسمحلهاش احححححح هتموت من الهيجان و قدرت تغري عماد بصوتها وتخلليه ينيكنها ويشرمطها فون..
وفي يوم حسّت بنظرات غريبة من دكتور هاني المعيد بتاعها لكن مش عارفة تحدد معناها لحد ما قالت في نقسها"اكسبه لصفي عشان اجيب تقدير" وعرضت عليه يديها درس خاص .


هاني :
معيد في الكلية وعمره ما فرقت معاه أي بنت لكن من يوم ما جت عبير وهي ملخبطاه وقالبة كيانه ونفسه يكون معاها حتي لو خدام
المهم يشوفها ويلمسها و كان متضايق جدا انها اتلمت علي الواد الصايع اللي اسمه عماد لانه كان بيتعمد يسقطه كل سنة في الدراسة..
ومصدقش نفسه لما لقاها بتعرض عليه يديها درس ووافق وتنّح قصادها وقال في نفسه"احا كدة هشوف الجسم ده والحلاوة دي بلبس بيتي احوووووووووو" ده هو ممكن يجيبهم علي نفسه من غير ما يلمسها..

أكمل ولا ؟
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــ

حوار عن عبير وهاني
الجزء الثانى

عبير : طبعا اتفقت مع دكتور هاني يديني درس في شقتي ولوحدي وحكيت لعماد صاحبي ع الى حصل قالي حلو اوي لازم امسك عليه حاجة عشان ميسقطنيش السنة دي ودار بينا الحوار ده
عماد : ها يا عبير ناوية تعملي ايه مع دكتور هاني ده
عبير : مش عارفة نظراته ليا غريبة أوي يا عماد
عماد : غريبة ازاي مش فاهم
عبير : بيقعد يبحلق ويبص علي رجلي كتير اوي لما بنكون في المكتبة أو في الكافيه
عماد : احا لو ال في دماغي صح هنفشخه وناخد منه فلوس وتنجحي انا وانتي وكل اصحابنا ويمكن اخليه يتجوزك
عبير : ههههههههههههه يالهوي انت رحت فين بخيالك يا عماد ده دكتور هيتجوز طالبة فاشلة
عماد : (مع بعبوص في الطيز ) وشرفك لاخليه يتحايل عليكي ويبوس رجلك تتجوزيه بس لو ال في دماغي صح
عبير : اححححححح شرفي ايه بقي ال بتحلف بيه ما انت فشخته هههههههه
نفسي أفهم ايه بس ال في دماغك ده يا عمدتي اموووووووووواة
عماد : هقولك بعدين اديني بس نسخة لمفتاح شقتك
عبير : لا افهم ليه الاول
عماد : ( مع بعبوص جامد في الكس ) عماد ميتقلوش لا يا لبوة
عبير : اححححححححححح اي احوووووووه يا مجنون بس احنا في الجامعة خد المفتاح اهو
عماد اخد المفتاح ومشي وانا هتجنن واعرف بيفكر في ايه
عماد : ده الوقت المناسب عشان انيكه في افكاره ودي هتكون شرموطتي وهفتحا قدامة بعد ما تبقي مراته عشان اذله رحت شقة عبير ورشقتها كلها كاميرات فى كل مكان
هاني : عبير انتي هنا وانا بدور عليكي ها فاضية بكرة اجيلك ؟
عبير : ايوة يا دكتور بس تعالي بالليل شوية عشان بنام طول النهار
هاني : اتفقنا
عماد : الو
ازيك يا عبير
عبير : انا تمام الدكتور هاني جايلي بكرة ع الساعة 10 بالليل
عماد : حلو اوي اسمعي كلامي ونفذيه بالحرف البسي بدي ضيق وهوت شورت واحضري الدرس بيه واعملي وشم علي رجليكي ولما تقعدي حطي رجل علي رجل
عبير : عماد من الاخر انتي عايزني اتشرمط عليه
عماد : ايووووة انا عارف انك شرموطة اصلا فاحسن تتشرمطي بمقابل وهخليه يتجوزك زي ما اتفقنا
عبير : طيب افرض حاول يغتصبني
عماد : يا ريت عشان يبقي جابه لنفسه بس انا معتقدش
عبير : اما نشوف شكلك هتودينا في داهية
عماد : هههههههه متقلقيش يا منيوكة
عبير : بحبك يا روح قلب المنيوكة سلام
الحوار الجاي اول حصة مع الدكتور هاني حد عايز يعرفها ؟

مزيد من التفاعلات لتكملة باقى الاجزاء
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــ
من عبير والدكتور هاني
الجزء 3
عبير : طول الليل وانا بفكر وسرحانة وهتجنن واعرف عماد بيفكر في ايه وازاي هيخلي الدكتور هاني يتحايل عليا عشان يتجوزني بجد هتجنن مش عارفة عموما بكرة هعرف بس لازم انفذ كلام عماد واغريه بلبسي
هاني : طول الليل وانا هايج وبفكر هعمل ايه في الحصة بتاعة بكرة ويا تري هعرف انفرد بعبير ومحدش يضايقنا من اصحابها ما هي اكيد واخدة سكن طالبات وقعدت احلم باليوم ال هبوسها واحضنها واححححححححححححححح لو حصل ونكتها ده انا مستعد ادفع عمري كله وانيكها بس .
ميعاد الدرس جه والدكتور هاني داخل فورمال لابس بدل وبيرن الجرس وفتحت عبير واول ما شافها وقف تنح وبلم وجاب عرق
عبير : دكتور يا دكتور هاني هتفضل واقف باصص عليا كدة كتير اتفضل
هاني : اسف اصل جمالك دوخني وخلاني مش مركز
عبير : هههههههههههههههه (ضحكة شرمطة ) ميرسي يا دكتور على المجاملة دة
هاني : هانى بعد ما دخل وقفل الباب قالها لالالالالالا دكتور ايه قوليلي يا هاني يا هنا يا واد يا هنون
عبير : امممممممم بجد يا دكتور يعنى مش هتزعل منى لو دلعتك وقولتلك يا هنية
هاني : (أول ما قالتلي يا هنية واعتبرتني مش دكر زبري بقي حديد وهي لاحظت ) لالالا بالعكس ده حتي اسم حلو يا بيرو امال فين صاحباتك مش شايف حد يعني منهم هنا مش هما ساكنين معاكى
عبير : لا يا هنية انا قاعدة لوحدي شوفت قد اية انا بتعب فى شغل البيت والمزكرة يلا ولا يهمك حضر انتا الدرس على ما اجيبلك حاجة تشربها
هاني : أول ما دخلت جوة ما صدقت احاول انيم زبري الى وقف ده واقوله بلاش متفضحنايش ارجوك
عبير : اتفضل يا هنية ( وبتوطي وشافت نص بزازها من البدي )
وقعدت عبير وحطت رجل علي رجل زي عماد ما قالها .
هاني : مش مركز وعمال يقطع في الكلام ومش منزل عينه من علي رجلين عبير واخر ما تعب قالها عبير بطلي تهزي رجليكي شوية مش عارف اركز من هز رجليكى
عبير : ليه يا هنية رجليا وحشة
هاني : وحشة !! دي أجمل رجلين شوفتها فى حياتى دي تتاكل أكل
عبير : هههههههههه طيب وايه ال مانعك من الاكل يا هنية
هاني : ايه ده قصدك ايه انا دكتور في الجامعة عايزاني ابوس رجلك انا هوريكي ازاي تتكلمي كدة معايا
عبير : براحتك انت الخسران مش انا
عبير : طبعا اتصدمت من الى حصل وبعد ما مشي قعدت اشتم عماد واشتم نفسي اني سمعت كلامه دلوقتي مستقبلي ضاع وهيسقطني كل سنة
وأول ما شوفت عماد في الجامعة لسة هدخل فيه شمال راحل حاضني وقالي اهدي واستني للاخر وشوفي ايه الى هيحصل
عبير : مش تعرف ايه الى حصل ؟
عماد : عرفت ال حصل والكلام الى اتقال بالحرف
عبير : عرفت منين ؟
عماد : ملكيش دعوة بس الى اقدر اقولهولك انه بكرة هياجي يكلمك ويعتذرلك لانه هيتجنن عليكي
عبير : مفتكرش وشكلك مشوفتش الى حصل اصلا ولا تعبير وشه وانا بكلمو
عماد بكرة عندنا محاضرة تقعدي في اول ديسك وتكوني لابسة ميني جيب وتحطي رجل علي رجل وتهزيها في وشه
عبير : مضطرة اسمع كلامك مع انك مش هتجيبها لبر بس اعمل اية عاوزة اخرج من الموقف الزفط الى حتطنى فية دة

حد عايزني أكمل ؟
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــ

الجزء ال 4
عبير : ورحت فعلا أو محاضرة وقعدت زي ما عماد ما قالي في اول ديسك وحطيت رجل علي رجل وكنت لابسة ميني جيب ولقيت الدكتور هاني مش واقف علي بعضه وعمال يبص في الأرض كل شوية علي رجلي
هاني : بعد ما حسيت بالاهانة وانا عند عبير وازاي هي تناديني بهنية واقبل بكدة وبعد كدة توصل جرائتها انها تلمح ليا اني انزل ابوس رجليها احا لا طبعا
تاني يوم لقيت مفاجأة غير متوقعة عبير قاعدة في اول ديسك وحاطة رجل علي رجل وبمجرد ما شوفت رجليها اتجننت ونسيت الاهانة ونسيت نفسي وكنت هموت وانزل تحت رجليها لولا خفت من باقي الطلبة ولقيتني بعد المحاضرة بروحلها وبعتذرلها
عبير : نعم يا دكتور حضرتك عايز ايه
هاني : عبير انا بعتذرلك عن ال حصل مع انك انتي الى غلطانة فيه
عبير : أنا الى غلطانة ليه أنا الى قلتلك اقعد بحلق في رجليا وانا ال قلتلك رجليا عايزة تتاكل اكل ؟؟!!
هاني : خلاص بقي سماح المرة دي وهاجيلك النهاردة نعوض الدرس الى فات
عبير : لا لا خلاص مش عايزة اخد دروس
هاني : ليه بس تبقي لسة زعلانة مني طيب هاتي راسك ابوسها
عبير : لا مش عايزاك تبوس راسي !!
هاني : امال اصالحك ازاي ؟؟
عبير : من غير كلام مدت ايدها عشان يبوسها
هاني : من غير كلام وطي علي ايدها وباسها
عبير : شاطرة يا هنية
هاني : زبره اتنفخ مرة واحدة لما عبير قالتله شاطرة وعبير لاحظت وضحكت ومشيت
عبير : هييييييييييييييييه انا مش مصدقة نفسي عماد طلع عنده حق ده باس ايدي وكان ممكن اخليه يبوس رجلي بس واحدة واحدة ده انا هفشخك يا دكتور ههههههههه
عماد : ايه يا لبوتي عملتي ايه
عبير : انا اسفة يا روح قلب اللبوة اني شكيت في كلامك تخيل انه باس ايدي في الجامعة واعتذرلي وطلب ياجي النهاردة
عماد: حلو أوي أنا عايزه النهاردة بقي يبقي خاتم في صباعك
عبير : اوك طيب هنعمل ايه دلوقتي عشان انا هايجة اوي
عماد : تعالي نروح سينيما وهظبطك هناك
عبير : يلا ورحنا فعلا السينيما وعماد عمل فيا كل حاجة كاننا في اوضة نوم تقفيش وقفش وبعبصة وبعبص وحك زبره وكل حاجة الا انه مناكنيش وكنت هموت واتناك لكن كان بيصبرني وقالي انه بيجهزلي مفاجاة كبيرة واحنا خارجين قلتله عماد انت هتخرج وزبرك واقف كدة قالي لا طبعا يا شرموطة ورحنا الحمام ودفع للعامل فلوس زيادة ومصيتله زبره وكنت سامعة صوت اهات واحدة بتتناك في الحمام الى جنبي واخيرا عماد نزل في بقي
ومشيت وانا فرحانة اوي ومستنية دكتور هاني بالليل
حد عايز يعرف حصل ايه ؟

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــ

الجزء الخامس
هاني : بلبس وفرحان اوي وبحضر نفسي ورايح لعبير وناوي عمري ما ازعلها حتي لو وصلت اني ابوس رجليها ونفسي اوي تفهمني وتفهم اني هموت ع رجليها
عبير : قبل الميعاد بتاع الدكتور هاني يوووووه قصدي هنية كنت بظبط حالي ونفسي وناوية اخليه خاتم في صباعي وامسح بكرامته الأرض ده لو كان عنده كرامة أصلا هههههههههههههههه
هاني : ترن ترن ترن
عبير : اتفضل يا دكتور ( المرة دي لابسة قميص نوم وعليه روب مفتوح مبين جمال رجليها أكتر ) حضرتك تشرب ايه ؟
هاني : ايه ده ايه المعاملة الرسمية دي انتي لسة زعلانة ؟
عبير : لا مش زعلانة بس بلتزم حدودي مع حضرتك
هاني : لالالا حدود ايه متعمليش حدود ارجوكي
عبير : طيب مهما حصل مش هتزعل
هاني : لا مش هزعل وجربي
عبير : انتي ال اخترتي يا هنية ادخلي يا مزة علي ما اجيبلك حاجة تشربيها
هاني: احساسي بالمتعة غطي علي احساسي بالاهانة وقلة الكرامة وزبري وقف ع الاخر من طريقة كلامها
عبير : قعدت جنبه وحطت رجل علي رجل وقعدت تهزها وهو مش علي بعضه
هاني : تعرفي اني رجليكي تجنن يا عبير
عبير : عارفة وعارفة كمان انك هتموتي عليها
هاني : بصراحة ايوة نفسي وراح موطي علي الارض عشان يبوسها لكنه اتفاجأ ان عبير شالت رجلها وهاني وقع ع الارض
عبير : ايه ده يا لبوة بتعملي ايه
هاني : اترجاكي سيبيني اتمتع برجليكي والحس صوابعك
عبير : ليا شروط أولا : قول علي نفسك مش راجل ومرة
هاني : انا مش راجل ومرة
عبير : اشتم امك
هاني : انا ابن متناكة وامي شرموطة وعيلتي كلها خدامين صوابع رجليكي
عبير : من هنا ورايح مش هندهلك غير يا ابن الشرموطة
هاني: موافق بس ابوس ايدك خليني جنبك وتحت رجليكي
عبير: انزل يا معرص بوس رجلين ستك
هاني : وقبل ما تخلص الكلمة كنت مرمي ع الارض بلحس رجليها وببوسها ومش متخيل ان حلمي اتحقق احححححححححح جبت علي نفسي من هيجاني وهي لاحظت قالتلي اقلع البنطلون والاندر
يتحطو في الغسالة يا هنيا يا شرموطة وتجيلى بسرعه يا لبوة
وطبعا سمعت كلامها واخدتهم وقالتلي هدخل واطلعلك وطلعت بعد شوية وفي ايدها قميص نوم قصير واندر فتلة وقالتلي البسى دول يا شرموطة
رفضت طبعا راحت ضرباني بالقلم وقالتلي اخرج برة نزلت اعتذرلها وانا ببوس رجليها ولبست القميص فعلا
ولما لبستهم راحت مبعبصني بعبوص جامد وفضل صبعها جواية ووقفتني قدام المرايا وشوفت نفسي احا انا الدكتور هاني اتحول لهنيا الشرموطة علي ايدين طالبة عندي زبري مش عارف اوقفه ازاى عن اللبن وبقى بينطر لوحده
عبير : ولما خليته يمص ويلحس صوابع رجليا وهريته ضرب علي قفاه وكسرت عنده حتة الرجولة جاتلي فكرة اني اقضي عليها خالص عن طريق اني البسه قميص نوم وابعبصه كتيييييير واهيجه قلتله يلا يا شرموطة ارقصيلي وبعد ما رقص وطبعا اتهرب ضرب وبعابيص طلعتله البنطلون وقلتله يلبسه ع الاندر بتاعي وياجي بيه بكرة الكلية
ولبسه وخرج لكن حصل حاجة غير متوقعة بعد خروجه ؟؟؟؟
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــ
الحلقة 6
عبير : بعد ما نفذت الى في دماغي وفشخت كرامة هنية الشرموطة خرج من شقتي وهو لابس اندري وبعدها بدقيقة لقيت الباب بيخبط رحت افتح
عماد : ازي اللبوة
عبير : عمااااااااااد واحشني يا قلب اللبوة بحبك لم تسلم عليا بالبعبوص عندي ليك مفاجأة ادخل تعالي
عماد : لا ده انا الى عندي ليكي مفاجأة تعالي
عبير : وشوفت مفاجأة عماد وازاي كان زارع كاميرات في شقتي ومصورني انا والدكتور كل ده وانا قاعدة بتفرج علي نفسي وانا بتشرمط ههههههههه
عماد : نفذتي الخطة بجدارة يا متناكة
عبير : تلميذتك يا حبيبي هنعمل ايه تاني
عماد : هتدي ميعاد بكرة لهاني وهتخليه يقلع وطبعا هيكون لابس الاندر وهتلبسيه كمان سوتيان وتحطيله ميكب وتخليه برقصلك وانا هطلع من الاوضة الى هكون مستخبي فيها بكاميرا وهواجهه وهخليه يبوس رجلك عشان توافقي تتجوزيه
عبير : احححححححححح هيجتني اوي يا عماد بطل تقفيش في بزازي بقي اممممممممم مش هتنكني في كسي بقي يا عمدة
عماد : وغلاوة كس امك هيحصل بس في وقته
عبير : وكس امي ماله يا قليل الأدب هههههههههههههه
عماد : لازم يتباس عشان خلفلنا شرموطة برخصة
عبير : طيب يلا اديني رخصة في طيزي النهاردة
عماد : وبعد اغراء كبير من بنت المتناكة نكتها وريحت زبري ومستني بقي الى في دماغي يحصل
عبير : رحت تاني يوم الجامعة وشوفت دكتور هاني وشاورتله وجالي
هاني : خير يا بيرو عايزة حاجة
عبير : تعالي يا لبوة عايزة اتأكد من انك لابسة اندري
هاني : بيرو بتهزري احنا في الجامعة !!!!
عبير :" متخافيش في مدرج قديم مهجور كنت بتقفش وبتشرمط فيه تعالي واشوفه هناك
هاني : مش عارف ازاي مشيت معاها وقدرت تسيطر عليا ومخفتش لحد من الطلبة يشوفني ولا حتي الدكاترة وهناك قلتلي
عبير : يلا يا مومس اقلعي ووريني طيزك
هاني : زبري وقف واتكسفت اوي ولقيت نفسى بلف وبنزل البنطلون واول ما لقتنى لبس الاندر بتعها راحت غرفتلي بعبوص بحترام مقدرتش امسك نفسى ونزلتهم عل نفسي وصبع بيرو فى طيزى
عبير : وبعد ما كسرت عينه حتي في الجامعة قالي مش هتحضري قلتله لا وانت هتحضرني يا كس امك ودي كانت اوي مرة اشتمه فيها بامه لقيته راح نازل ع الارض وبايس الشوز بتاعي رحت شايطاه برجلي وقلتله مستنياكي يا لبوة النهاردة بليل تجيلى وانتى لبسة الاندر واوعى تتاخرى يا كسمك لايكون اخر يوم ليكى معايا وهسود عشتك فاهمة يا مومس
هانى : اول ما كلمتنى بلغة الانثى حسيت باحساس غريب قاد افكر اخرة اية ومفقتش الا ولقيت قلم جامد على وشى بيفوقنى من بيرو اقصد ستى بيرو وهية بتقولى انا لمل اتكلم يا بنت المتناكة ترودى وتقولى حاضر فاهمه لقيت نفسى بقولها فاهمه يا بيرو لقيت قلم تانى اجمد من الاولانى حسيت انى هقع على الارض وهيا بتقولى بيرو حاف يا كلبة من غير شعور ولا احساس لقتنى بقولها ستى بيرو قالتى نعم عاوزة اية قولتلها فاهمه يا ستى قلم جديد على وشى اجد من حسيت بضعفى قدمها وذالى اكتر من الاول وقالتل ى فاهمه اية يا منيوكة بيرو قولتلها هاجى فى ميعادى وهكون لبس الاندر بتاع ستى لقتها فرحت اواى وراحت مطبطبه على راسى وقلتلى شاطرة يا هنية ايو كدا عاوزاكى تسمعى الكلام من اول مرة وتعرفى مقامك واحنا لوحدنا اية وعشان سمعتى الكلام وبقيتى شاطرة عندى ليكى مفجاء بليل يا وسخه هتعجبك اوى اوعى تتاخرى لحسن ازعل وانتى متعرفيش زعلى عامل ازاى

عبير : ومشيت وانا مستنية متعة مزدوجة بالليل هكملكم الجزء الى جاى اية الى حصل مع البوة بتاعتى لما جتلى بليل باى تصبحو على خير
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــ


الحلقة 7
هاني : روحت بعد ما اتبعبصت من الطالبة بتاعتي في مكان شغلي وشاطتني برجليها
ومسحت بكرامة اهلي والى جبونى الارض قعد مع نفسى وحسيت انى ذودتها مع عبير شويه وفكرت كتير اتراجع عن الموضوع بس وانا بفكر حسيت بمتعا كبير كل ما افتكر الى عملتو فية وقلت لازم اعملها مفاجأة تفرحها وتبسطها زي ما فرحتني وبعد طول تفكير قررت اني البسلها على الاندر بتاعها سنتيانة بس اجيبها منين منين ؟؟ ؟؟
اول واحدة جات في بالي اختي الى لسة متجوزة جديد أكيد هي مهتمية باللبس ده وملقتش حل تانى فكررت بسرعه انى اروح عندها البيت وخصوصا انى عارف انها مش هتكون موجودة فى البيت لانها بتشتغل مع جوزها فى شركته وبيخلصو شغل متاخر ورحت ولقيتها فعلا مش في البيت وفتحتلي الشغالة ودخلت وجبت سنتيانة ستان انما ايه تهيج لوحدها من غير لبس وخبيتها في شنطتي وخرجت وروحت ولبستها فعلا واول ما شوفت منظري فى المريا جبتهم على نفسي على طووووووول احححح
عبير : طبعا روحت وانا مستنية الليل بفارغ الصبر ومستنية متعة مزدوجة من عماد والعرص هاني وجهزتله سنتيانة وقلت هعملهاله مفاجأة اكيد هتعجبه اوي هههههههههههههه والباب خبط ومعاها دقات قلبي بتزيد فتحت لقيته عماد راح واخدني بالحضن وهاتك يا بعبصة وتقفيش وقالي النهاردة هتبقي شرموطي وملكة في نفس الوقت طبعا انا كنت فاهمة قصده ودخل جوة والباب خبط تاني ورحت فتحت
هاني : اتاخرت عليكي
عبير : مع انه وصل قبل ميعاده ايوة يا ابن الشرموطة اتأخرت وعقابا ليك هركبك زي الحمار وتوصلني للكرسي بتاعي
هاني : وقبل ما تخلص الكلمة كنت علي ركبي وايدي وهي ركبت ورحت على الانتريه ورحت عند اول كرسي وقلتلها هو ده راحت غارفاني بعبوص وقالتلي لا يا كسمك وفضلت كدة لحد ما لفيت بيها الانتريه كله وبعد ما نزلت راحت شايطاني برجليها في طيزي وانا مبسوط اوي وبضحك
عبير : شوف يا كس امك محضرالك مفاجأة انما ايه هتعجبك يا لبوة
هاني : لالالا انا محضرلك مفاجأة انما ايه تهبل ورحت خالع واول ما شافت السنتيانة راحت شخرالي شخرة مش هنساها فى حياتى وقالتلى
عبير : بتاعت مين دي يا معرصه دي شيك اوي وغالية اوي
هاني : بتاعت اختي يا را
عبير : بتاعت مين يا كس امك مع قلم عى وشه يفوقه
هاني :فهمت من القلم انها عايزاني اشتمها) بتاعت اختي يارا الشرموطة اللبوة بنت المرة المتناكة يا بيرو
قلم تانى جامد فهمت منه انى غلط لما قولت بيرو حاف وانها قالتلى لما نكون لوحدنا تقولى يا ستى
عبير : اختك دي لازم اشوفها عشان تتناك مني يا معرصه فاهمه ورحت شداه من شعره ميلته عند رجلي
هاني : من غير كلام لما لقيت وشي عند رجليها مقدرتش اقاوم ونزلت لحس في رجليها ومص في صوابعها
عبير : اعتقد ده وقت خروج عماد) رحت مقوماه يلا يا خول نام علي ضهرك وافتح رجليك الاتنين وارفعهم لفوق زي الشراميط
هاني : اوامرك ورحت عامل كدة فعلا
عبير : اوصف نفسك
هاني : انا هنية المتناكة ابن ليلي الشرموطة واخو يارا المتناكة نايم علي ضهري ورافع رجليا زي المرة المومس الى محتاجة زب يرقعها ويكيفها ولابس اندر ستي عبير طالبة عندي وسنتيانة المنيوكة اختي احححححححححححح وستي بتبعبصني في طيزي كمان
عبير : وهنا خرج عماد بالكاميرا وكانت صدمة لا تتوقع لهاني عماد بصلي وقالي ادخلي جوة دخلت وسبتهم مع بعض وهاني بيحاول يغطي نفسه ولما دخلت يا تري عماد هينيكه ولا ؟؟؟؟
اكمل ولا غالبا ال جاي هيكون الاخير بس مش أكيد

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــ

الحلقة 8
من عبير والدكتور هاني

هاني : وانا في عز متعتي وبوصف نفسي وبشتم اهلي اتفاجأت بمصيبة جات علي دماغي
اتفاجئت بعماد ماسك كاميرا وبيصورنى صوت وصورة حاولت اغطي نفسي لقيت عماد شد الهدوم من عليا
ورماها بعيد وقفل الكاميرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وقعد وحط رجل على رجل وشاورلي انزل تحت رجله طبعا كان لازم اسمع كلامه لاني مكانش عندي اختيار تانى
بعد ما صورنى وانا فى الوضع دة روحت لحد عندو ونفذت الى قالى علية وقعدت عند رجلو ودار الحوار ده
عماد : اخيرا يا ابن الشرموطة يا لبوة هعرف اخد حقي منك ومن كل الى كانت بتعملو فينا فى الجامعه
هاني : عماد ابوس رجلك متفضحنيش وانا مستعد انفذ كل طلباتك بس ادينى الفيديو الى صورتو دة وانا هبقى تحت امرك انتا وبيرو
عماد : أولا يا كسمك انا اسمى سيدى عماد فاهم يا عرص وراح حاطت رجلو عند وشى وهوة لبس الجزمه
وثانيا : انا وستك عبير هنجيب امتياز السنة دي ومش هنحضر لاسكاشن ولاامتحانات
هاني : انا طبعا وانا فى الوضع دة وجزمت عماد قدام وشى مقكنش قدامى غير انى ابوسها واقوله انى موافق بس بدون فضايح
عماد : ثالثلآ هنادي لستك عبير تطلع وانتا هتبوس رجليها وتتحايل عليها عشان توافق انها تتجوزك
هاني : بس يا عماد ....... وقبل ما كمل كلامي لقيت القلم نازل ع وشي وقالي من غير بس يا ابن الشرموطة
ولو سمعتك بتقول يا عماد تانى من غير سيدى هقوم امشى واسيبك هنا وخلال نص ساعه هيكون فديوهاتك ماليا الجامعه كلها والنت فاهمه يا هنيه ههههههههههه
هانى : طبعا ممقدرتش اتكلم وهوة عرف كدا من سكوتى ولما لقى وشى فى الارض وبقولو حاضر يا سيدى عماد
عماد : يا عبير .......... يا بيرو تعالي يا حببتى الدكتور هاني عايزك فى حاجة تعالى شوفى طلباته
عبير : طلعت وانا مش مصدقة نفسي كلام عماد هيتحقق وان هاني هيطلب يتجوزني ووقفت عند باب الاوضه بتاعتى وقولتلو ناعم يا عماد
هاني : رحت لحد عبير عند اوضتها وهية وقفة وانا ماشي علي ركبي زي الكلب وقلتلها تقبلي تتجوزيني
عبير : احا مع خخخخخخخخخخخ شخرة جامدة على اخر الزمن هتجوز شرموطة ولبوة دة خدامتى يا عماد لا طبعا يا عماد مش موافقة
هاني : ابوس رجلك يا ستى وافقي وانا هنفذلك كل طلباتك
عبير : طبعا انا متفقه مع عماد على كدا ولما لقيتو استوى قولتله انا هوافق علشانك انتا بس يا عماد بس لية شروط
هانى : من غير تفكير لقتنى بقولها موافق على اى حاجة من غير معرفها
عبير :اول شرط تكتب ليا ربع مليون في البنك والعربية والفيلا بتاعتك باسمي وكمان وصل على الابيض ده غير طلبات اهلي والحجات ده هتبقى شبكتى ومهرى
هاني : فكرت شوية وملقتش قدامى عير انى اوافق منا كدا كدا مستقبلى راح على اديهم فقولت موافق
عبير : تاني شرط بقى ودة المهم ان عماد الى هيفتحني في ليلة الدخلة وانت هتلبسله قميص نوم وتسعدو
هاني : ممكن تغيري الشرط ده عشان صعب اوي
عماد : لالالالالا خلاص بلاش خالص والصور تنزل مع الفيديو في مجلة الجامعة
هاني : رحت جري ع رجلين عماد واقوله لا خلاص موافق موافق
عماد : لا خلاص انا بقى الى مش موافق وهنفذكلامى والصور هنزلها فى خلال نص ساعه على موقع الجامعه
هانى : ارجوك يا سيدى عماد انا اسف بس ارجوك بلاش فضيحه وانا مش هعترض تانى
عماد : اخر طلب ليا بقي عشان احس اني انتقمت بجد منك اتصل علي اختك واديها العنوان ده وقلها انك تعبان ولازم تجيلك فورا
هاني : ايه لالالا كله الا كدة انت كدة هتفضحني
عماد : هتتصل يا ابن المنيوكة ولا .................
هاني : خلاص خلاص هتصل بس ناوي ع ايه
عماد هتعرف بعدين يا كس امك
نكمل بقى بعدين الجزء التاسع لانى تعبان ومحتاج انام
تصبحو على خير مع ان التفاعلات قليله بس هكمل علشان الناس الى تم تفاعلها

الجزء التاسع والأخير
من عبير وهاني

هاني : طبعا اتصلت باختي وعملت نفسي تعبان واديتلها عنوان شقة عبير وكان قدامها ساعة وتوصل
عبير : ايه يا عماد هنعمل ايه في الساعة دي
عماد : ادخلي ظبطي هنية الشرموطة ولبسيه برا من عندك واندر فتلة واعمليله ميكب كامل وهحضرلك مفاجأة
هاني : واخدتني عبير جوة وبعد شوية بعبصة في طيزي ومص لبزازي لبستني لبس يهيج اوي وطلعنا
عبير : ها يا عماد ايه رأيك في الشرموطة كدة
عماد : واااااااااااااو ايه رأيك بقي في المفاجأة دي ؟
عبير : اووووووووووووووه اححححححححححححح زبر صناعي كان نفسي فيه من زمان يا عمدة اجهزي يا هنية عشان دخلتي عليكي دلوقتي ههههههههههههه
هاني : لقيت زبري وقف وعمال ينزل لبنه لوحده من كتر الخوف والهيجان احا هتناك من الطالبة بتاعتي بزبر صناعي وطالب عندي هيصورني يا فضيحتي بس هعمل ايه مفيش حل تاني
عماد : يلا يا بيرو نيميه وارفعي رجليه وعايزه يصرخ من المتعة
عبير : خليت هنية تاخد وضع الكلبة وقعدت الحسلها واوسع فى خرمها بصوابعى لحد ماخرم طيزها بقى ياخد ثلاث صوابع مع بعض وبقيت بلفهم وكل دة وهنية كاتمة صوتها باديها وقومن منيمها ورفعت رجليها على كتافى واول ما الصناعى لمس فتحتها لقتها هتصوت وتلم علينا الناس قمت وخدها قلم احا اتلمى يا مومس هتلمى الناس علينا يقولى علية اية جايبه حد ينكنى اخرصى يا معرصة ومش عاوزة اسمع صوتك خالص ياما تقومى تمشى وانتى بالبس دة ولسة هضربها قلم تانى لقتها بتقولى
هاني : احح حح احوووو براحة براحة مش قادر يا بيرو هموت من الوجع البتاع دة كبير اووووووووووى
عبير : قمت لطشها قلم يلوح معرفش القوة دة جتلى منين بس يمكن من الى كان بيعملو فينا زمان فى الكلية وقلتلو بيرو حاف يابن الوسخه طيب خد في طيزك يا ابن الشرموطة يا خول يا معرص انتا لسة شوفت حاجة دنا هنيك وهنيك اختك البوة وامك كمان كلكو كلاب عند ستك بيرو يا عرص
هاني : اححححححححححححححححححححح نييييييكيييييييني انا خول وابن متناكة طيزي بتاكلني دخليه كله اكتر اوي اح اف اووووه انا ملكك يا ستى بيرو نكينى انا والبوة اختى والشرموطة امى احنا كلابك يا ستى ااااااااااااى براحة مش قادر هموت من الوجع
عماد : يا ولاد المتناكة انتو هيجتونى اوى حلو اوي الفيلم ده لو اتباع هبقي مليونير بسببك يا هنية
هاني : ابوس رجلك يا سيدى عماد انتا وعدتني مش هتئذيني لو سمعت كلامك واديني بتناك اهو
عماد : طيب يلا ادخلو جوة عشان الشرموطة يارا وصلت يا عبير انا فاتح اللاب بتاعي جوة عشان تتفرجو علي الى هعمله مع يارا اخت العرص وحذار تطلع من جوة مهما حصل يا كسمك فاهم
يارا : لو سمحت الدكتور هاني موجود هنا
عماد : اه يا فندم اتفضلي
يارا : امال هو فين
عماد : مستعجلة على ايه بس الاول قوليلي ايه رأيك في البرا دي
يارا : ايه ده يا استاذ عيب كدة وفي سرها ( دي اخت بتاعتي!! )
عماد : قام وقعد جنبها وراح مقفشلها بزازها بس دي بتاعتك يا شرموطة
يارا : ( انا هجت اوي من الكلمة دي حتي جوزي مش بيشتمني بس مسكت نفسي ) انت انسان واطي وقليل الأدب وقومت ضربه بالقلم
عماد : طررررراااااخ انتى بتضربى اسادك يا بنت الشرموطة طيب تعالي يا متناكة شوفي اخوكي بيقول ايه عليكي
يارا : طبعا بيفرجني علي اخويا وهو بيلحس رجلين بنت ولابس البرا بتاعتي انا هجت اوي ولقيت الى معايا عمال يبعبص فيا وانا مش قادرة اشيل ايده ولا انطق بكلمة مزهولة كل دة يطلع من اخويا دكتور الجامعه
عماد : بعد شوية مقاومة لقيتها هديت وبدأت تسيح معايا رحت مدخل ايدي من البلوزة وهاتك يا تقفيش في بزازها وفي اقل من 30 ثانية كنت مقلعها البرا وفاتحلها الزراير بتاعت البلوزة بتاعتها
يارا : انا مش حاسة بنفسي ولا فى الى بيحصل فية وفى لحظه فقت من الصدمة واول ما اتكلمت قلت انا اخويا دكتور محترم ازاي تخلوه يعمل كدة اكيد اغتصبتوه
عماد : لا يا لبوة اتفرجي على ده وانتي تعرفي هو كان متمتع ازاي ورحت مفرجها على اخوها العرص وهوة بيتناك وبيشتمها وبيشتم امو البوة وبيقول للبنت الى بتنيكو انهم كلبها ولقتها بلمت وسكتت ورحت منزلها الاندر وقومتها راحت جريت على الباب ضحكت وقلتلها براحتك بس الفيدوهات دي هتنزل بكرة في الجامعة واخوكي هيتفضح مش اخوكى بس وانتى وامك كمان هتتفضحو وابقى ورينى هتقولى لجوزك اية لما يشوفهم
يارا : خفت من الفضيحة وخفت جوزي يعرف او يشفهم زاى ما الكلب دة قالى ورجعت له وقلتله عايز مني ايه
عماد : قعدت على الكرسى وشورتلها تيجى عندى ولقتها اتقدمت خطوتين رحت منزل البنطلون ومطلع زوبرى وشورتلها تنزل تمصو سكتت قومت مزعق فيها بسى بقى انا مش متعود اقول الكلام مرتين لما اقول لكسمك تمصى يبقى من نفسك تنزلى على الارض وتمصى فاهمه ولا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ لقتها بتهز رسها قولتلها مصي زبري يا متناكة
يارا : ايه القرف ده انا مش بعمل كدة مع جوزي ومع ذلك نزلت وقعدت امص وكان طعمه مقرف بس عشان اول مرة وبعدين بعد مدة فى المص لقيت نفسى بقيت مستمتعة وبتطلع منى غنج جنسى فظيع يمك لانى حسيت برجلتو ويمكن لانى اول مرة حد يعاملنى كدا او يشتمنى او يذلنى كدا
خلاص ارتحت عايز حاجة تاني
عماد : اقلعي كل هدومك وبوسي رجلي واتحايلي عليا عشان انيكك
يارا : لقيت ان اخويا ورطني معاه في المصيبة دي ولقيتني فعلا بقلع وببوس رجله عشان ينيكني وراح قام رماني على الكنبة ورفع رجليا ورشقه في كسي وقعدت اتالم لحد ما اتعودت عليه وبعدها حسيت بمتعة غير عادية احححححححححح نكني افشخني انا متناكة اخت العرص بنت شرموطة يا لهوي اول مرة اتناااااااك اححححححححح
عبير : شايف اختك بتتناك من طالب عندك بسببك يا خول قوم بقي عشان انيكك
هاني : ممكن يا عبير اتناك بنفس الوضع الى عماد بينيك اختي بيه
يارا : عماد نام علي ضهرك وانا هنزل واطلع على زبرك
عماد : طاااااااااخ عماد حاف يا بنت الشرموطة سيدك عماد يا علقة بس ماشي يا لبوة انا عاوزك مولعه فهنفذلك كلامك المرادى واوعى اسمع كلمه عماد دة تانى يا عبير هاتي الشرموطة الى معاكي واطلعي
يارا : لقيت اخويا طالع ولابس قميص نوم وعامل ميكب ولا اجدع منيوكة رحت ضاحكة بشرمطة وقلتله عاجبك كدة يا خول تتناك من طالبة عندك وتخليني اتناك انا كمان احححححححححححح
عماد : هاتى المعرصة دة نكيها جنب اختها البوة وفى نفس الوضع
هاني : وفعلا ستى بيرو راحت شورتلى اروح اخد نفس الوضع الى اختى فية وانا من غير تفكير جريت لحد الكنبة الى بتتناك عليها اختى من سيدى عماد واخدت نفس الوضعية واستنيت ستى عبير لقيت اختى راحت ضحكة ضحكة شرمطة وقالتلى الى يشوف خضوعك لية يا منيوك ميشوفش الى كانت بتعملو فينا فى البيت وعامل نفسك راجل احا دنتا اوسخ من اى كلب من كلاب الشوارع مرمى تحت الطالبة بتعتك واختك بتتناك من الطالب بتاعك بسببك يا عرص اتنيل بعيد عنى خلينى اتناك من الرجل الى بجد مش انتى يا هنية هههههههههههه
انا حسيت بكسرة ملهاش حدود من كلام يارا اختى لية ومن الوضع الى انا فية بس ملقتش قدامى غير انى اتمتع وخلاص الى حصل حصل مفيش قدامى طريق للرجوع ولقيت ستى بيرو مرةواحدة مدخلها البتاع الى لبسة فية لقتنى صوت اااااااااااااااااااااة مرة واحد بصوت عالى لانها دخلتو جامد وكانها كانت قاصدة تعمل كدا ولقيت اختى بتضحك وبتقولى استحملى يا لبوة منا مستحمله اهو ومش بصوت هتفضحنا يا متناك وبعد نص ساعه نيك فية انا واختى يارا اتمتعنا فية بكل الاوضاع والطرق طلعت جاب سيدى عماد لبنو على وش اختى وعية فى الارض تحت زوبرة وانا كانت جبت يجى خمس مرات تحت ستى بيرو وغرقت الارض والكنبة لقيت ستى بيرو مطلعها بتعها من خرمى وبتقولى نضفى يا كلبة مكان سيدك عماد وفعلا سمعت كلامها ولحست وش اختى يارا كلو ولقيت
واتجوزت عبير وسيدى عماد فتحها في ليلة دخلتي وبقيت انا واختي كلاب لسيدى عماد وستى وعبير


اتكمني تكون عجبتكم .
رد مع اقتباس
قديم 04-19-2017, 06:24 PM
قديم 04-19-2017, 06:24 PM
  #2  
مـــوقـــوف
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 170

مـــوقـــوف

المشاركات : 170
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
Beast غير متصل

افتراضي رد : عبير وهاني...متسلسلة

لو حقيقية كمل
رد مع اقتباس
قديم 04-19-2017, 06:32 PM
قديم 04-19-2017, 06:32 PM
  #3  
الصورة الرمزية لـ عصر يوم
مبدع القصص بنسوانجي
الجنس : ذكر
الإقامه : مصر القاهرة
مشاركات : 6,491

مبدع القصص بنسوانجي
 
الصورة الرمزية لـ عصر يوم

الإقامة : مصر القاهرة
المشاركات : 6,491
الجنس : ذكر
عصر يوم غير متصل

افتراضي رد : عبير وهاني...متسلسلة


الإنجاز المفيد في إضافة الجزء الجديد"

إذا أردت إضافة جزء جديد مع القصة المتسلسلة..
أنقر على الرابط (https://forums.neswangy.net/showthread.php?t=282692
) الذي بالصفحة الأولى للقصة المتسلسلة...
ثم أنقر بالماوس على الأيقونة التي في أعلى الصفحة وأكتب الجزء الجديد..
ثم "إرسال الرد"...
ثم أعلمني على الخاص لأدمج لك الجديد مع القصة المتسلسلة...
من فضلك لا تخالف هذه التعليمات ليسهل دمج الجديد...
تسلم الأيادي ....
تحياتي،،،،
__________________
المبدعون دائما نجمهم ساطع
رد مع اقتباس
قديم 04-19-2017, 08:57 PM
قديم 04-19-2017, 08:57 PM
  #4  
الصورة الرمزية لـ midocapo88
Devil neswangy
الجنس : ذكر
الإقامه : giza
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 1,981

Devil neswangy
 
الصورة الرمزية لـ midocapo88

الإقامة : giza
المشاركات : 1,981
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
midocapo88 غير متصل

افتراضي رد : عبير وهاني...متسلسلة

كمل القصة حلوة و مبدع في طريقة سردهاا
__________________
CAPOOOOO
رد مع اقتباس
قديم 04-19-2017, 10:18 PM
قديم 04-19-2017, 10:18 PM
  #5  
نسوانجي نشيط
الجنس : ذكر
مشاركات : 88

نسوانجي نشيط

المشاركات : 88
الجنس : ذكر
النييك حمزاوى غير متصل

افتراضي رد : عبير وهاني...متسلسلة

لااااااااازم تكمل
رد مع اقتباس
إضافة رد
مواضيع ذات صلة
الموضوع الكاتب المنتدي المشاركات المشاركة الأخيرة
فقر الحال .....كاملة 3 أجزاء Blue snake قصص سكس المحارم 42 10-06-2017 05:05 AM
عبير وهانى الجزء الثالث both.hot قصص المثليه الجنسيه و الشيميل 0 04-25-2017 05:10 PM
عبير وهانى الجزء الثالث both.hot قصص المثليه الجنسيه و الشيميل 0 04-25-2017 05:00 PM
حوار عن عبير وهاني الجزء الثانى both.hot قصص المثليه الجنسيه و الشيميل 5 04-24-2017 04:38 PM
عبير وهاني...متسلسلة both.hot قصص المثليه الجنسيه و الشيميل 3 04-24-2017 11:08 AM




أدوات الموضوع


شارك الموضوع

دالّة الموضوع
عبير, نهائى
Neswangy Note

التوقيت حسب جرينتش +1. الساعة الآن 08:04 PM.

Warning: You must be 18 years or older to view this website - الخصوصيه - الضوابط - DMCA