منتديات نسوانجي
الـدخول
تسجيل عضويه إستعادة كلمه المرور إبحث بكامل نسوانجي بحث
نسوانجي سكس تيوب مشاهده أونلاين
منتديات نسوانجي
تطبيق اندرويد نسوانجي
عودة   منتديات نسوانجي > القسم العام > كتابات و قصص السكس العربي > قصص المثليه الجنسيه و الشيميل

إضافة رد
 
أدوات الموضوع
قديم 04-15-2017, 11:34 AM
قديم 04-15-2017, 11:34 AM
  #1  
الصورة الرمزية لـ ahmedegyptalex
نسـوانجي خـبير
الجنس : سالب
الإقامه : اليكس
أنجذب لـ : الرجال
مشاركات : 322

نسـوانجي خـبير
 
الصورة الرمزية لـ ahmedegyptalex

الإقامة : اليكس
المشاركات : 322
الجنس : سالب
أنجذب لـ : الرجال
ahmedegyptalex غير متصل

افتراضي هلا دلوعة بابي ----- الجزء الاول

بحب الدلع .. اعمل ايه في نفسي .. بنت جميلة و متفوقة و من عيلة غنيه ..
مااتدلعش ليه. بيضا و شعري اسود و جسمي طري ووزني مظبوط.. البنات قبل الولد بيتهبلوا علي و يبتمنوا رضايا .. لدرجة ان في في مرة كنت مش لاقيه مكان اقعد صحابي كلهم قاموا علشان اقعد مكانهم و لما حصل كده واحده اتحايلت عليا انها تفوز بالشرف ده .. بس حبيت ادلع شويه كمان ..فوافقت و جيت اقعد وقفت تاني و قولتيلها لا المكان شكله مش نضيف بلاش .. قامت يا حرام مسحته بكمها علشان ماتسبنيش واقفه علي ما يطلعوا مناديل. واول ما قعدت قلتلها لا بارد قوي الكرسي قامت قلعت القميص اللي لابساه فوق التيشرت و فرشتهولي علشان مؤخرتي ماتحسش بالبرد.. كنت مبسوطة قةي ان بعد ما قمت ما شكرتهاش و رجعه لبسته تاني هههههههه. اسمي هنا بابا ظابط كبير في القوات المسلحة و ده سبب تاني برضه يخلي كل اصحابي بيعملولي الف حساب و بيحاولوا يرضوني بأي شكل .. و مين يلاقي دلع و ما يدلعش
انا نفسي يبقي عندي خدام و ابقي زي الملكة في البيت كده لكن بابا ما كانش بيبقي راضي. يا بابا مش هتجيب حد يساعدنا في شغل البيت.
لا مابحبش ادخل حد غريب البيت .. المهم جهزي شنطة المصيف. حجزت لينا في شاليهات القوت المسلحة. و بقولك اهه ما تدايقيش حد من هناك .. دول عساكر غلابه.
حاضر يا بابا ما تخافش انا اصلا طلباتي قليله
سافرنا و اول ما وصلنا جت عساكر تشيل الشنط ..شيلت واحد شنطة ايدي اللي هي اغلي من كل اللي كسبه طول حياته و فضلوا كلهم ماشيين ورانا زي الخدامين لغايه الشاليه بتاعنا اللي نضفوه و مسحه الارض بتاعته. احسن معامله بتاخدها و انت في الطبقة الراقيه .. كل الناس الباقيه عبيدك حتي لو انكروا
بعد ما ارتحنا و اكلنا قلت ل بابي
انا هأجر لانش اخد بيه لفه و انبسط بالشمس
لا يا هنا خطر عليكي يا حبيبتي
يا بابا و النبي .. قالي ماش بس انا هوصي عسكري يركب معاكي علشان ياخد باله منك
قلت في عقلي ده هيبقي نمرة .. عسكري غلبان ماشفش بنات يركب مع اميره في جمالي بنت قائد الوحده .. عمره مايقدر يرفضلي طلب اولا لسانه هيدلدل من جمالي و هيبقي خايف من بابي طبعا .. و قد كان عسكري من العشوائيات خلص جامعة و كنت بشبهه عليه بس مش فكرة مين.
بابا : يا رامي .. خد بالك من هنا .. تموت قبل ما هي تتخدش
امرك يا فنم
اول ما بابا مشي قلتله انا اللي هسوق .. قالي يافنم مايصحش .. قلتله بدلع علشان خاطري نفسي اجرب .. ماقدرش يقاوم و وافق
ركبنا اللنش و مشينا و انا لبست حزام الامان الوحيد طبعا هو حياته مش مهمه. و مشيت بسرعة علشان اخوفه يا حرام بقي مرعوب خالص و بيتحايل علي ابطئ و انا مش معبراه ..خاف قوي ف لبسته طوق النجاه اللي مربوط بحبل في المركب علشان يطمن .. و اول ما اتطمن قومت عملت غرزة بالمركب قام طار..ههههههههههههههه كان شكله يضحك قوي ووقع في المياه وقفت وفضل يعوم لغايه اما قرب قمت دوست بنزين سنه صغيرة فبعدت عنه .. قالي
يا هنا ماتهزريش يا فندم ارجوي المياه هنا ساقعة .
اسمي ست هانم
يا هنا مش وقته..
ست هانم.. و دوست سنة بنزين بعد ماكان قرب من المركب فرجع يعوم تاني
يا ست هانم ارجوكي طلعيني
بعد ما نديتني باسمي كده.. مش قبل ما تعتذرلي و تعرف غلطك
انا اسف يا ست هانم
(اتدلعت) اسف علي ايه
علي اني ناديتك باسمك
و فيها ايه
ما يصحش واحد زيي ينادي سته الهانم بأسمها
هههههههههههه صح .. انت اصلا في مقام الخدام. كان خلاص عند الانش .. جه يطلع زقيتهو قع تاني و ضحكت
يبقي انت في مقام مبن قول
انا خدامك يا ست هانم طلعيني ارجوكي
اطلعك ليه
ياهانم المياه ساقعه
بس انا لسه ما سامحتكش .. اطلب مني السماح
يا ست هانم سامحيني
افكر ..
يا ست هانم ابوس ايدك سامحيني
ههههههههههه تبوس ايدي مممممم و **** فكرة مش بطاله .. مديتله ايدي .. بوس يا خدام.. و اعتذر
صعبت عليه نفسه وقالي انه يقصد يتحايل علي مش قصده يبوس بجد
قمت زقاه في المياه تاني
انت يا خدام مستكبر تبوس ايد ستك اميرتك و ملكتك و تعتذر
ياهنا هانم بتجمد ارحميني و بدأ يدمع
قمت دايسه بنزين سنه بعدت شوية .. خد علي خاطره و مرضيش يعوم للمركب .. قمت دايسه بنزين جامد و خدت بيه لفه كبيره و فضل هو بيتشقلب في المياه من السرعة كان منظرة يضحك اوي هههههههههه
و بدأ يستغيث بيا تاني .
و النبي خلاص .. ارجوكي ارحميني يا هنا هانم .. انا اسف و **** هبوس ايديك ابوس ايدك
انا ما همنيش قررت اعذبه شويه علشان بعدك كده يسمع الكلام.. بعد 5 دقايق وقفت و شاورتله بطرف صباعي يجي تحت المركب .. جه يعوم بأقصي ما عنده .. لغايه اما بقي تحت رجلي و انا واقفه فوق المركب بكل تكبر.. طلعت الموبايل و قعدت اقلب فيه و تجاهلته
يا ست هانم .. يا ست هانم
انت مين
انا خدامك يا ست هنا .. يا هنا هانم
و عيز ايه
انا بتأسفلك علي كل اللي عملته و بستسمحك ابوس ايدك تسامحيني
ده كان زمان .. ايدي ماسكة الموبايل مش فاضيالك .. و مديتله رجلي و سكتت
قام بصلي من الصدمه .. و مسكت نفسي من الضحك بالعافية علي ذله ..
قام قايل بصوت واطي .. يا ستي طب ابوس رجلك سامحيني
مسمعتش علي صوتك
يا ستي طب ابوس رجلك سامحيني ... و قام بايس رجلي من تحت علشان هو كان تحتها .. انا انفجرت من الضحك و هو ياعيني دمع من الذل
ايوه كده اتعلم احترام اسيادك
يا ستي علشان خاطري
طب بوس رجلي التانيه علشان ما تزعلش
موه.. ماتزعليش يا رجل ستي هنا انا اسف
هههههههههههههههههههههههههه انت بتكلم رجلي و بتعتذرلها
من احترامي لسعادتك و ****
هههههههههه طب خلاص صعبت علي اطلع يلا .. و قمت حطيت موبايلي في الشنطة .. عرف مقامه بسرعه قوي
كتر خيرك يا ست هانم .. كتر الف خيرك يا ست هنا
و قمت دايسه بنزين قبل ما يطلع.. نظره القهره اللي في عنيه كانت لا تشتري .. ذل نفسه علي الفاضي هههههههههههه و المسكين خدها زحف علي المياه لغاية المينا و انا ابص عليه و اضحك
اول ما وصلنا العسكري رامي طلع و نشف نفسه و مقدرش يبص في عيني من الانكسار ..و جري علي اوضته و انا روحت الشاليه بتاعي و لاقيت بابا بيقولي ايه
رامي اول ما رجع قدم طلب للوحده انه عايز يتنقل
انا اتخضيت لا يكون قالهم اللي عملته فيه
خير يا يابا ليه ؟
مش عارف ماقلش ..
اصله كان بيقولي انه مبسوط قوي من معاملتنا ليه و عايز يقضي الفترة بتاعته في مساعدتك يا بابا
انا ! .. ماقليش يا بنتي
طب انا هقوله يجي يقولك الكلام ده بنفسه
خرجت من الشاليه و معايا الموبايل و رحتله الاوضة و طلعلي
-امرك يا فندم.. انا ماليش كلام مع المدنيين
- افندم.. ماشي يا عم رامي .. نسيت اني ست هانم خلاص
- احنا هنا بنقول يا فندم بس يا فندم
- ههههههههه و **** .. و قمت مطلعه موبايلي و شغلت اخر فيديو سجلته
"يا ست هانم .. يا ست هانم
انت مين
انا خدامك يا ست هنا .. يا هنا هانم
و عيز ايه
انا بتأسفلك علي كل اللي عملته و بستسمحك ابوس ايدك تسامحيني ...."
طب ما انت بتقول ست هانم اهه .. تحب تكمل الفيديو لاخره يمكن تكون بوست ايدي كمان ؟ هههههههههههه
-......(متنح)
- انت فاكرني كنت ماسكة الموبايل بلعب .. كنت بصورك فيديو يا رامي هههههههههه .. يلا مش مهم بقي انا هرجع البيت ارفع شويه فيديوهات علي الانترنت .
- لا استني ارجوكي
- معلش اصل انت ما بتتكلمش مع مدنيين.. مقدرش ... و بدأت امشي بعيد عنه
-يا ست هانم و النبي طب نتكلم
- توء توء توء .. ما ينفع تقول ياست هانم دي .. مش هنا بيقولوا يا فندم بس ؟
- يا ست هانم ارجوكي بلاش تفضحيني .. انا ماحلتيش غير كرامتي
-هههههههههه و انا مالي بيك انا عايزة ارفع فيديوهاتي علي الانترنت
- ابوس ايدي يا ست هنا بلاش .. و مسك ايدي و انا مسحبتهاش و باسها 10 مرات و هو بيترجاني
- انت ازاي يا حيوان تتجرء و تمسك ايدي و سحبت ايدي و لطشته بالالم .. انت نسيت نفسك.
- انا اسف يا ست هنا و **** من عشمي
-هههههههه مديت ايدي بكل دلع تاني و قلتله طب كمل .. بوس يا خدام
موه موه موه موه و النبي يا ستي ما ترفعيش الفيديو .. ابوس ايديك يا هنا هانم
توء.. ايدي وجعتني .. سحبت ايدي و نزلت ايدي جمبي ..
مين قالك تبطل تبوس ايدي
قام راكع علب ركبه و موه موه موه موه .. انا فطلست علي نفسي من الضحك .. كنت فاكراه هيرفع ايدي و يكمل بوس .. هو اللي نزل لمستواها هههههههههه
خلاص كفايه
قعدت علي كرسي و حطيبت رجل علي رجل و هو لسه علي ركبه قصادي
بص يا رامي .. انت دلوقت طلبت تتنقل و لو اتنقلت هنشر الفيديو
طب اعمل ايه دلوقت
انت تيجي معايا و تقول لبابا انك طالب تتنقل مساعده الشخصي و و انك عايز ده يحصل اول ما نرجع احنا من المصيف .. بعد كده تطلب منه انك تقوم بشغل البيت عنده علشان تريحه و تريح الهانم الصغيرة .. و تتحايل عليه
تحت امرك يا ستي
برافو عليك .. علي فكره بقي انت مش محترمني
ازاي يا ست هانم ده انا راكع تحت رجليكي اهه
هههه عايزني اشغل الفيديو و اوريك ازاي تحترمني
بص في الارض و قام ساجد تحترجلي علشان يبوس رجلي اللي علي الارض
ههههههههههههههه برفوعليك .. بتتعلم بسرعة بوس يا خدامي بوس .
رد مع اقتباس
قديم 04-17-2017, 06:27 PM
قديم 04-17-2017, 06:27 PM
  #2  
نسوانجي مميز
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 298

نسوانجي مميز

المشاركات : 298
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
brins42 غير متصل

افتراضي رد : هلا دلوعة بابي ----- الجزء الاول

حلووووووووو استمر
رد مع اقتباس
قديم 04-18-2017, 08:27 AM
قديم 04-18-2017, 08:27 AM
  #3  
الصورة الرمزية لـ manal big booty
نسوانجي مميز
الجنس : شيميل
مشاركات : 294

نسوانجي مميز
 
الصورة الرمزية لـ manal big booty

المشاركات : 294
الجنس : شيميل
manal big booty غير متصل

افتراضي رد : هلا دلوعة بابي ----- الجزء الاول

القصه زباله جدا لاني مبحبش الشخص المتكبر المغرور إياً كان هو مين او مين هي، هو او هي علشان متكبره فحاسه بنقص في شخصيتها فعلشان كده بتعوض النقص ده بالتكبر والغرور ،، الصح اننا نتعامل مع الناس وتكون ما بينا حدود للمعامله لكن منكلمش الناس بتعالي وكبر وغرور انا اسفه دي وجهات نظر
رد مع اقتباس
قديم 04-18-2017, 03:27 PM
قديم 04-18-2017, 03:27 PM
  #4  
الصورة الرمزية لـ Sam,king
نسوانجي جديد
الجنس : ذكر
الإقامه : الجيزه
مشاركات : 11

نسوانجي جديد
 
الصورة الرمزية لـ Sam,king

الإقامة : الجيزه
المشاركات : 11
الجنس : ذكر
Sam,king غير متصل

Angry رد : هلا دلوعة بابي ----- الجزء الاول

القصه ازبل من الزباله انتي مين انتي عشان تبهدلي عسكري في الجيش بيقدي خدمه عشان يرجع بلده
هوا عشان ابوكي ظابت في الجيش العيب مش عليكي العيب علي ابوكي عشان دلعك ومعرفكيش الصح من الغلط
انتي تلاقي عندك نقص في حجات كتير وبتحولي تعوضيها والي يتقفق علي كلامك ده يبقه انسان مهزق
افتكري ان ربنا بيقول كما تدين تدان يعني الي عملتيه هيتعمل فيكي او في ولادك ربنا مش بينسا حد ابد
😠😬😡😡😬😠😠😬😡😡😡😬😠😠😬😬😡😡😬😠😬😬😡😡😡😬😠😠 😬😬😡
😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤 😤😤😤
رد مع اقتباس
قديم 05-04-2017, 05:38 AM
قديم 05-04-2017, 05:38 AM
  #5  
نسـوانجي خـبير
الجنس : ذكر
مشاركات : 1,280

نسـوانجي خـبير

المشاركات : 1,280
الجنس : ذكر
max222 غير متصل

افتراضي رد : هلا دلوعة بابي ----- الجزء الاول

دا انتي مكتناكه كبيره جدا
رد مع اقتباس
إضافة رد
مواضيع ذات صلة
الموضوع الكاتب المنتدي المشاركات المشاركة الأخيرة
الجزء الاول ولاء عزراء هيجانه فشخت خرم طيزها وبلل من الخرمين حصرى الجزء الاول ربع ساعه ShaRanY أفلام سكس عربي 6 10-01-2017 10:53 AM
هلا دلوعة بابي ----- الجزءالثانى ahmedegyptalex قصص المثليه الجنسيه و الشيميل 4 05-04-2017 05:52 AM
الام الهايجه وبنتها الجزء الاول العدد الاول x Ali x قصص السكس المصورة والمدبلجه 1 03-15-2017 12:44 AM
افلام العرض الاول الجزء الاول من محجبة شرموطه مع عشيقها فى شقة مفروشة ومص ونياكة دمار need.love أفلام سكس عربي 2 03-03-2016 11:33 AM
شهوة كامل وعائلته الجزء الاول (كامل مع اخته) الجزء الاول عاشق الايام قصص السكس المصورة والمدبلجه 6 05-05-2015 01:30 AM




أدوات الموضوع


شارك الموضوع

دالّة الموضوع
-----, الاول, الجزء, تاتى, دلوعة
Neswangy Note

التوقيت حسب جرينتش +1. الساعة الآن 10:23 PM.

Warning: You must be 18 years or older to view this website - الخصوصيه - الضوابط - DMCA