منتديات نسوانجي
الـدخول
تسجيل عضويه إستعادة كلمه المرور إبحث بكامل نسوانجي بحث
نسوانجي سكس تيوب مشاهده أونلاين
منتديات نسوانجي
تطبيق اندرويد نسوانجي
عودة   منتديات نسوانجي > القسم العام > كتابات و قصص السكس العربي > قصص المثليه الجنسيه و الشيميل

إضافة رد
 
أدوات الموضوع
قديم 04-12-2017, 11:01 PM
قديم 04-12-2017, 11:01 PM
  #1  
الصورة الرمزية لـ رافت
نسوانجي متميز
الجنس : ذكر
الإقامه : اى خرم يدخل فيه زبى
مشاركات : 1,753

نسوانجي متميز
 
الصورة الرمزية لـ رافت

الإقامة : اى خرم يدخل فيه زبى
المشاركات : 1,753
الجنس : ذكر
رافت غير متصل

افتراضي

اول قصه سوالب
الجزء الأول

اسمحوالى يا كل اعضاء المنتدا انى انشر اول قصه لسالب وبكرر القصه متالفه ومش حقيقه وهى مكتوابه على لسان صاحبها واسمو
توفيق والدلع توتى توفق كان فى بدايه بلواغه الجنسى لااكن الجنس بالنسبه له ما كنش جديد كان بيشواف امه وهى فى النادى ازى كانت بتفتح رجليها لصاحب ابوة الى قاعد قدامها وكان بيشواف وراكها وجسمها وهى بتوريه لصاحب ابوة وامه للعلم اسمها حياة كانت فى حدود 40 سنه بس بجسم متناسق وبشرتها بيضاء بززها مدورة وهو شاف اكتر من مرة اخته كمان ذات ال15 سنه وهى بتقعد على رجليلن اصدقاء ابواها والغريب انها لما كانت بتقعد على رجليهم كانت بترفع الكولت وهى قايمه ودة خلاة يتمنا انه يكون زى اخته او امه ويجرب الاحساس دة ودة الى خلانى استسلم لاول واحد يحاول معايا او يقرب منى وكان اونكل رامى زميل بابا وبرضو صديق لحياة كان عندنا فى البيت وبابا مش موجود وزى العادة جلس معنا وكان بيقعد اختى على حجرة زى كل مرة وانا دخلت وشفته وهو حاطط ايدة تحت ملابسها ولما شافتنى حاولت تعدل من لبسها وترفع الاندر ووقفت مكانى ساكت راح قايلى قرب تعالى اذيك واخبارك ايه وقعدنى جمبه بحيث انى ما شفش اختى وهى بترفع الاندر وبعد ما اختى عدلت ملابسها خرجت بحجه انها هتشواف ماما وقامت وراح اونكل رامى مقربنى منه وقالى انتى شكلك زعلان من حاجه صح هزيت راسى وقلت له اة فا ضحك وقالى طيب انا هصالحك على شان انتا بقيت راجل وكبرت وهعاملك زى الرجاله بس اول شيى لاازم تعرفه ان السر بين الرجاله مستحيل حد يعرفه غيرهم موافق تكون راجل ونكون رجاله سوا موافق ايوة قالى اوك اول شيى اى حاجه تشوافها او تسمعها ما تقلهاش لااى حد موافق موافق وقالى دلواقتى بعد ما ماما تيجى هقوال لها انك هتيجى معايا مشوار ومش هنتاخر وبعد كدة هنشوافك راجل ولا لسه عيل وفعلا بعد 5 دقايق جت ماما وسلمت عليه وقال لها احنا رايحين مشوار سوا ومش هنتاخر فا مام قلت له انها هترواح النادى وممكن نتقابل هناك اوك وفعلا خرجنا وركبنا العربيه سوا وكنت قاعد قدام فى العربيه وكنت مبسواط انى راكب جمبه وهو بيسواق وبعد فترة قالى تحب تجرب السواقه فاقلت ليه اكيد فا ضحك وقالى طيب تعالى اقعد على حجرى وامسك الدركسيوانوقمت وقعت على حجرة وابتديت امسك الدركسيوان واول ما قعت على حجرة حسيت ان فيه حاجه ناشفه قعت عليها وجيت اقوام اقف قالى لالالا كدة مش هشواف حاجه اقعد بلهجه امرة خفت ارفض لا يزعل قعت وابتدت احس انه بيحرك جسمه تحت منى اكنه بيحركنى على شان اقعد على حجرة بالضبط وقد كان واصبحت على حجرة بالضبط وحاسس بيه وهو ناشف تحتى لحد ما وصلنا للبيت عندة ولقيته بيقولى معلش يا حبيبى هنطلع نجيب حجات من شقتى ونرواح على النادى طلعت معاة ودخلنا الشقه ولقته بيقلع الجاكت وبيقعد بالبنطلوان والقميص وبيعمل تليفوان وبيقوال خلااص خلااص هستناك م هنزل سلام وبيتلفت وبيقولى معلش هنستنا هنا شوايه وابتدا يتحرك فى الشقه وابتدا يقلع القميص والبنطلوان وبقا بالبواكسر بس لقانى ببص عليه وعلى جسمه راح قاعد جمبى وقالى ما تخليك براحتك زى ما انا قاعد كدة اتكسفت ارد فاضحك وقالى شفت انك لسه صغير قمت وقفت وقلت له انا مش صغير وابتدت اقلع كل ملاابسى وافضل بالبواكسر زيه فا ضحك وقالى انتا لسه صغير قوى وضحك قوووى فاقلت له لا مش صغير قالى وايه الى يثبت انك بقيت كبير بص كدة على شان تعرف ان كنت كبير ولا لسه صغير وراح مخرج زبه اول مرة اشواف زبه او بالاصح اول مرة اشواف زب حد قرب منى وقال شفت انك لسه صغير وقعد على الانتريه وقالى تعالى قربت منه وبص لى وقالى لو عايز تبقا راجل وكبير زى ما وريتك لازم تكون كاتوم وماحدش يعرف اى شيى هيحصل بنا موافق اة موافق اوك تعالى ندخل جوة وراح شايلنى على درعاته ودخلنا اواضه النوام وراح منزلنى على السرير وقالى زى ما اتفقنا انتا راجل والى بنا سر مستحيل حد يعرفه موافق لاخر مرة ايوة موافق راح منيمنى على السرير وجاب لى قميص نوام حجمه مش كبير كان ابيض وناعم جدا وقصير لدرجه انه كان يادواب على اخر وسطى فا سالته ايه دة دى ملابس بنات وانا راجل ضحك وقالى قلت ايه مش قلت للك الى هيحصل بنا سر ولا انتا عيل لالالالا انا قلت للك انا كبير وراجل كمان طيب تبقا تعمل الى اقواللك عليه حاضر البس القميص دة حاضر رحت لابسه وهو راح مشغل انوار حفيفه مع الموسيقى الهاديه الجو عجبنى وما بقتش عارف ايه الى هيحصل ولقته بينام جمبى وهو بيقربنى منه وبيقولى ما كنش اعرف انك حلو كدة ولذيذ وابتتدا يحسس على وراكى ورجليا برااااااحه انا حسيت بجسمى بيقشعر من حركه ايدة وهى بتتحرك على وراكى وانا لابس القميص الحرير ولقته بيمسك ايدى وبيحطها على زبه زبه كان نايم وهمس فى ودنى وهو بيبواسنى من رقبتى حرك ايدك على البلبل وخلانى احرك ايدى والمس بلبله زى ما قلى بعد دقيقه حسيت بايدة بتشلح القميص وبترفعه لحد نص ضهرى وهو بيحسس على كل جسمى براحه وبنعوامه وابتدا يبعد ايدى عن بلبله وانا مش قادر اتنفس ولا عارف هو بيعمل ايه بس كل ما اجى ارفض افتكر كلمته انتا مش راجل ولا كبير فا اسكت وابتديت احس بادة وهى بتتحرك على البواكسر بتاعى وبتنزله شوايه حاولت ابعد جسمى عنه لاكنه ضمنى بدراعه وهو بيقولى لالالالا احنا قلنا ايه تخليك راجل وتسكت وابتدت احس بحاجه سخنه وناشفه بتتحرك بين وراكى وبتطلع وبتنزل وانا حاسس بانتعاش ولذة غريبه وا..كل ما احاول ابعد يقربنى منه اكتر واحس ببلبله بينشف قوووووى وكمان انفاسه بقت اسرع وهو بيضمنى ليه جامد وابتدا يبعد من بين وراكى ويحاول يحشرة فيا اةاةاةا ايه دة لالالا براحه لالا براحهمعلش استحمل وخليك راجل ولا انتا عيل لا بس مش كدة بيوجعنى لالالا فا بدة عنى شوايه وقالى طيب اهدى ومش هتحس باى وجع كان لازم اعرف انك ضيق وقام من ورايا وراح على الكومدينو وجاب ازازتين ونيمنى على بطنى وبعد من بين وراكى وفتح فاقات طيزى وابتدا يرش على خرم طيزى وعلى الفلققات وابتدايت احس بصباعه بيدخل فى خرم طيزى اوووووح ايه دة لالالا لازم تستحمل شوايه وبعد كدة مش هتحس باى وجع ايه دة انا حاسس بسقعه ههههههه لالالالا ما تخافشاهم حاجه تخلى اعصابك هاديه وما تشدش نفسك وبقا يحسس على وراكى وجسمى كله براااحه وجاب الازازة التانيه وبقا يحط منها على بلله وبعد شوايه بقا يحط منها على طيزى كانت زى الجل كدة وبرضو ساقعه وبعدين لقته بيقولى يلا يا امورة على شان دى احلا لحظاتك ونيمنى على بطنى وهو بقا من فواقى وبعد من بين رجليا وابتدا يحرك بلبله بين وراكى وبين فلقات طيزى وانا كنت بحس بلسعه خفيفه من ملمس بلبله وابتدا يحاول يدخله فى فتحتى اةاةاةا لالالالا لا لاازم تكون هادى وتبقا مسترخى ومش هتحس باى وجع وابتدا يضغط براحه على فتحتى اووووووووووووووووووح كانت راسه دخلت فيا وفى اللحظه دى حسيت ان رواحى بتخرج منى وهو ابتدا يدخل راسه ويخرجها وكانت انفاسى بتتقطع مع دخوال راسه وخرجها وهو بيافش فى بززازى وبيقولى ما كنتش اعرف انك حلوة كدة ومطيعه وابتدا يدخل جزاء اكبر اووووووووح حاولت ابعد نفسى عنه لاكنه ضمنى له جاااااامد وفى اللحظه دى خرجت منى اةةةةةةةة اوووووووووووووف لالالالا يا بيضاء كدة كله تمام وكدة بقا كله فيكى وابتدا يدخله كله فيا لاقصى درجه ويرهزنى جامد وانا مش قادر لا اتكلم ولا ارفض ولا اوافق على الى بيعمله فيا كان بيوجعنى وهو بيدخله لاكن كنت بدواخ لما بيخرجه اكنى عايز اقواله خليه جوة وابتدا يدخله كله ويخرجه كله منى وانا باخد نفسى بالعافيه وحاسس انى بقيت مقسوم نصين وهو بينوع فى الدخوال والخرواج فيا لحد ما ضغط جامد عليا وشدنى له حسيت انه بيعصرنى بايدة وفى اللحظات دى حسيت بلبله بيترعش فيا وبينزل فيا سااااااااااااااااااال ناااااار وبسبب كدة خرجت منى اووووووووووووف اووووووووووووووح هههههههههههه صباحيه مباركه يا بيضا واستمر بلبله يقذف فيا سواله السحنه وانا جسمى بيتنفض منه ومن الى بينزل جوياوحوالى 5 دقايق فضل نايم عليا وانا مش قادر اخد نفسى وابتدا بلبله يصغر شوايه بشوايه فا الوجع ابتدا يرواح شوايه بشوايه لحد ما نزل من عليا وفى الحظات دى حسيت بهواء ساقع بيدخل فى خرمى وانا حاسس بنار بتخرج من خرمى جيت اقوام لقيته منعنى من الحركه وبيقولى لالالالا خليك نايم كدة شوايه لحد ما اخد شاور وارجع للك يا امورة ما تحركيش من هنا وتفضلى نايمه على بطنك كدة وراح اخد شاور ورجع وهو معاة كمرا فديو وابتدا يصورنى وانا نايم على بطنى ولابس قميص نوام ابيض وكل جسمى من تحت مكشواف وهو بيضحك عايز طيزك الجميله دى تضهر فى الفديو يا حلوة دى ليله دخلتك يا عرواسه وبعدين قالى من اللحظه دى اسمك توتى وقالى وراحى يا تواتى هاتى ملابسك والبسيها على شان نازلين وقفل الكام وقالى بلهجه موتتنى من الخواف الى حصل دلواقتى سر بنا لوحد غيرنا عرفه بمواتك فاهمه هزيت راسى بالموافقه وقت على شان اخد ملابسى وكنت حاسس ان نصى الى تحت مقسوم نصين وان خرم طيزى بقا واسع قووى وكملت لبس ونزلنا للعربيه وركبت معاة العربيه من تانى بس المرة دى غير المرة الى قبلها وكنت قاعد ومش قادر اقعد من الالم الى فى طيزى لقيته بيدنى برشامه وبيقولى خدى دى هتخليكى تقعدى براحتك ومش هتحسى باى وجع ورحنا النادى
لو عجبتكو الاحداث هكتب الجزء التانى
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــ
الجزء التانى
وبعدين قالى من اللحظه دى اسمك توتى وقالى وراحى يا تواتى هاتى ملابسك والبسيها على شان نازلين وقفل الكام وقالى بلهجه موتتنى من الخواف الى حصل دلواقتى سر بنا لوحد غيرنا عرفه بمواتك فاهمه هزيت راسى بالموافقه وقت على شان اخد ملابسى وكنت حاسس ان نصى الى تحت مقسوم نصين وان خرم طيزى بقا واسع قووى وكملت لبس ونزلنا للعربيه وركبت معاة العربيه من تانى بس المرة دى غير المرة الى قبلها وكنت قاعد ومش قادر اقعد من الالم الى فى طيزى لقيته بيدنى برشامه وبيقولى خدى دى هتخليكى تقعدى براحتك ومش هتحسى باى وجع ورحنا النادى واحنا فى طرقنا للنادى جاله اتصال تانى وكانت مامتى الى بتكلمه انا سمتعه بيقولها اة طيب مافيش اى مشكله اة ماهو معايا فى العربيه طيب طيب هترجعى على امتا كدة اة اوك طيب مافيش اى مشكله على العموام احنا بقينا اصحاب وانا ماعنديش اى مشاوير النهاردة خاااااااااااالص اوك هستنا منك تيلفوان وهرجعه لحد البيت وقت ما ترجعو ولقيته بيبصلى وهو بيضحك وبيقولى بختك حلو هتقضى اليوام معايا فى بيتى وفى سريرى لقيته بيرجع بالعربيه واحنا فى طرقنا للبيت دخل الصيدليه وخرج وركب العربيه من تانى ورجعنا على الشقه واول ما دخلنا الشقه دخل المطبخ جاب فاكها وفتح الكمبيواتر وقربنى منه وابتدا يفتح سواسته بنطلوانه ويقوفنى ادامه وابتتدا يحسس على جسمى وراكى وطيزى ويسالنى عامله ايه دلواقتى لسه بتوجعك فا رضيت وقلت له لا فا ابتدا يلعب فيها بصباعه وبعد شوايه ابتدا ينزل لى البنطلوان وهو بيقلعه لى خاااالص وقعدنى على حجرة بالبواكسر بس بعد ما قلع هو كمان البنطلوان والبواكسر وبقا عريان من تحت وقربنى منه وابتدا يخلى بتاعه يقرب منى ولقته بيقولى حااااسس بزبى بين فلقات طيزك الى بيلعلب فيك دة اسمو زبى فاهم هزيت راسى بالفهم وابتدا يبعد من بين رجليا ويقربنى منه اكتر ويقعدنى على حجرة شوايه ويحاول يخلى زبه بين فلقات طيزى كنت بخاف ليوجعنى تانى وكنت بحرك نفسى على شان ما اقعدش عليهلحد ما لف ايدة على بطنى وقعدنى غصب عنى ولقيته بيشخط فيا وبعدين انتا هتغلبنى على شان تقعد وتسمع الكلام وقربنى منه جامدوبقا مخلى راس زبه على فتحه طيزى وابتدا يقربنى ليه تانى وهو بيعد من بين رجليا وابتدا فعلا يدخل راس زبه فيا فا خرجت منى اح وحاولت ابعد نفسى عنه لاكنه قربنى منه تانى وبقا راشق فيه زبه وبقا قربنى عليله ويسبنى احاول ابعد فا يقربنى تانى وهو بيقربنى منه كل مرة كان بيدخله اكتر فيا لحد ما بقا نصه فيا كنت حاسس بلذة حلوة وخصواصى ان زبه كان سخن وناعم وهو بيدخل فيا كنت بحس بمتعه ولذة وهو بيبعد من بين رجليا على شان يوسع ليه وبعد ما بقا نصه فيا وانا واقف قعدنى على حجرة وبقا يافش فى بززاى وبيقلعنى كل ملابسى لحد ما بقيت عريان من كل ملابسى وهو بيحس على كل جسمى وبيبواسنى من كل حته فيا انا كنت مبسواط جداجدا وهو بيضمنى ليه وزبه بيدخل فيا من اللذة الى كنت بحسها كنت بفتح رجليا له على شان اسهل دخوال زبه فيا وبقيت قاعد على حجرة وزبه كله فيا داخل جوايا وانا قاعد ومستمتع بزبه فيا وبحركته فى طيزى وهو بيحركنى كل شوايه وجسمه كله بيسخن ودة بيوصل لزبه الى فيا وكان بيسعدنى وهو لما شافنى كدة استمر فى انه يدخله كله فيا ويخرجه كله كله ودة كان بيخلى طيزى تفتح وتقفل مع حركت زبه جوايا وكنت بحس بالهواء الساقع وهو بيدخل فى طيزى مع دخوال زبه وانا كنت ساكت وبستمتع لحد ما ابتدا يضغط عليا جامد اةةةةةةة اةاااااا براحه اوووووو وهو بعد من بين رجليا خاللللللللللللللص وبقا يدخله كله فيا جااامد اةاةاةااةا اووووووووووف براحه براحه براحه لالالا كدة بيوجعنى بيوجع اوووووح وهو بيشدنى جامد ليه وبيضغط على بطنى بايدة حسيت فى اللحظات دى انه خلااص هينزل فيا زى المرة الى فاتت وكنت مستعد وحابب الشعوار دة وابتدا زبه يتعرش فيا ومع كل رعشه كان بينزل فيا لبنه السخنومع كل قذفه كان جسمى بيترعش منه وهو كمان كان بيترعش وهو بيقذف فيا وفضل يجى 4 دقايق ضاممنى له وزبه فيا بيترعش جااامد وانا بتعرش انا كمان وابتدا يهدا وانفاسه تهدى هى كمان وزبه ابتدا يصغر من تانى بس ما خرجهواش منى فضل مقعدنى على حجرة وحاطط زبه فيا وهو عمال يبواسنى ويحسس على بززاى ولما حبيت اقوام رفض وقالى لالالا خليك قاعد كدة زى ما انتا وعدل نفسه لقيت خرم طيزى بينزل كل البن منه وانا قاعد لقيته بيقولى ولا يهمك خليك قاعد على لبنى وعلى زبى وبقا يحركنى على شان طيزى ووراكى تتحك فى زبه ولبنه وانا كنت حاسس بالبن وهو بيلزق فيا وبعد كدة ابتدا يقومنى من على حجرة وقالى انتا عارف اوضه النوام فين ترواح على السرير وتستنانى

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ
الجزء التالت
بعد ما اتحركت لواضه النوام وقفت ومابقتش عارف هعمل ايه وانا كدة عريان وحاسس ان نصى الى تحت مش حاسس بيه فضلت واقف شوايه وبعدين طلعت على السرير مستنى ومش عارف هيحصل ايه بعد شوايه لقيته جاى وهو لسه عريان ولقيته بيقولى مش قلت للك ترواح على واضه النوم فا هزيت راسى وقل له ما انا اهو اعمل ايه راح على الدولاب وخرج لى ملابس بناتى غير الى لبستها قبل كدة كان سونتيان صغير لوانه ازرق واندر عادى بتاع بنات وفيه فتحه من ورة وقميص نوام ازرق برضو وقالى البسهم ولبستهم له وشغل الوسيقى الهاديه من جديد وخلى الاضاءة خفيفه وطلع جمبى فى السرير وهو عريان خالص وابتدا يحسس على جسمى من جديد ويقولى المرة دى شايف هادى واعصابك مرتاحه مضبواط فا هزيت راسى بالموافقه فا قالى يبقا الكريم مالهواش لزمه ولفنى وخلانى نايم على ضهرى عادى وابتدا يرفع القميص ويشلحه وراح رافع رجليا شوايه وسحب لى الاندر لحد نص رجليا كدة وابتدا يقربنى منه اكتر واكتر لحد ما رفع رجليا على كتفه وابتتدا يحرك القميص ويكشف صدرى ويرفع السونتيان ويمص فى بزازى ال2 وهو بيحرك راس زبه بين وراكى كنت بحس بحرارة زبه على لحمى كانت راسه سخنه وهى بتتحرك على وراكى وانا كنت بحس بسقعه لاكن تركيزى ما كنش فى حاجه محددة على شان هو كان حاطط حلمتى الشمال فى بقه وهو بيمصها ودى كانت مخلينى مش قادر اتنفس ولا اقوال اى شيى ومع كدة حركت زبه بين وراكى وراسه الى بتقرب من خرم طيزى وسعات بتلمسها كانت بتخلينى عايز اقواله دخله بقا وهو حس بكدة لما لاحظ انى بقرب نفسى من زبه على شان المسه اكتر واكتر فا لقيته مقلعنى الاندر خالص وشلح القميص لحد بطنى ونزل الحملات بتاعه القميص وخلانى بالسنتيان وابتدا يفرش خرمى براس زبه كان بيحرك راسه بين فالقت طيزى وحوالين الفتحه وشوايه شوايه يدخل راسه فيا بهدواء وبلذة كانت راسه لما تدخل كنت بحس انى بغيب عن الوعى او بعيش فى عالم تانى من اللذة والشهوة كان بيدخل راسه فيا فا اغمض واسرح واحس انى بقيت زى اى بنت وكنت بفتح له رجليا اكتر على شان اسهل له الدخول بس هو كان بيعزبنى ومش بيدخله على طوال كان يادوب يدخل راسه ويخرجها بسرعه يدخل ويخرج وانا كنت عايزة يفضل مدخله جوة على طوال وهو بيعمل كدة دخله كله مرة واحدة اوووووووووووووح ورحت اقفل طيزى من الوجع لقيته بقا بيدخله كله جامدة وانا بتوجع اةاةاةااااة وهو بقا بينكنى اقوى واسرع من الاول ااااااوف ااااااااااااة لالالالا كفايه كفايه مش قادر بيوجعنى قووووى اةاةااة ولما لاقنى كدة بتوجع بجد خرج زبه وقف شوايه وهو رافع رجليا برضو وقربه من بطنى وبقا يحركه على بطنى وقلعنى القميص خالص والسونتيان وبقا يحرك زبه بين بززاى ال2 وبقا يحركه على كل وشى وعلى شفايفى هو حاول يدخله فى بقى لااكنى رفضته فا استمر شوايه كدة وبعدين ابتدا يرجع تانى لوراكى واتدا يفرشنى براااحه وبهدواء خالللللللللللللص وبقا يدخل نصه بس براااحه ويخرجه يدخل ويخرج وانا بساعدة وبفتح له رجليا وهو بيدخل ولما يجى يخرجه بضم رجلياوهو ابتدا يندمج معايا وبقا يدخل بحنيه ويخرجه كمان بهدواء وبه كان فى الحظات دى بقا عرقان وكمان طيزى بقت عرقانه قوى والعرق بقا يتحرك مع دخوال زبه فيا وخرواجه كان احساس قمه فى الجمال والرمنسيه وبعد فترة بقا يدخله كله والممتع انه بقا يدخل كله بكل سهواله فياودة خلاة ينزل بجسم اكتر عليا وهو لسه رافع رجليا وانا بساعدة وبفتح رجليا وبقيت بحس براس زبه وهى بتوصل لاعماق طيزى وبحس بحرك ه زبه وحرارته فى معدتى وبعد فترة بقا ينكنى جامد وانا ما بقتش اتوع زى الاول كنت بقوال اممما وووووووووم اوووووووووف اووح وهو بيدخله وبيخرجه شوايه وبعدين يهزنى ويهو كل جسمى لحد ماجت اللحظه الى بعشقها بقا يدخله كله ويخرجه كله ومع كل مرة بيدخله تخرج منى اةاةاةاا اةااة وواااف اووووووووووووح ااااااااااااااوم لحد ما دخله جاااااامد قوووووووى حسيت انه هيقسمنى نصين وفى لحظات لقيت زبه بترعش فيا زى ما يكون اتكهرب وبقا زبه بيتنفض فى طيزى ومعدتى وانا بقيت بحس بنار لبنه بتجرى فيا وبتملا بطنى ومعدتى ولقيته بيسحب زبه من طيزى بهوداء وبيرفع رجليا بادة وبيقولى خليها كدة شوايه هجيب فاكه وارجع للك على شان تلبس وتروح للبيت
__________________
مش اى راجل يعرف يخرج منك
ااةةة ولا التنهيدة بعد الرعشه
لو نفسك فيها اان موجود
raft.sayd دة الاسكابى

والاميل raft.sayd@yahoo.com
رد مع اقتباس
قديم 04-12-2017, 11:15 PM
قديم 04-12-2017, 11:15 PM
  #2  
الصورة الرمزية لـ سماهر مربربة
نسوانجي متميز
الجنس : أنثي
الإقامه : بغداد....عراق
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 4,320

نسوانجي متميز
 
الصورة الرمزية لـ سماهر مربربة

الإقامة : بغداد....عراق
المشاركات : 4,320
الجنس : أنثي
أنجذب لـ : النساء
سماهر مربربة غير متصل

افتراضي رد : اول قصه سوالب

يسلمووووووووووووووووووووووووووووو
__________________
يمه زوجيني لابن جودي ........كبل ما اكبر واجرح خدودي
طابت النومة على ازنودي........والهوى يا يوم اشعمل بيا
دمبلم يابو حساويه..............يابو خد احمر يابو ترجية
رد مع اقتباس
قديم 04-13-2017, 12:45 AM
قديم 04-13-2017, 12:45 AM
  #3  
الصورة الرمزية لـ ميار 99
نسوانجي جديد
الجنس : أنثي
مشاركات : 37

نسوانجي جديد
 
الصورة الرمزية لـ ميار 99

المشاركات : 37
الجنس : أنثي
ميار 99 غير متصل

افتراضي رد : اول قصه سوالب

جميله واسلوب اجمل بجد رووووووعة
__________________
علمتني الحياة ان علمتني الحياة ان ابتسم في الوقت الذي ينتظرني فيه الاخرون ان ابكي
رد مع اقتباس
قديم 04-15-2017, 12:52 AM
قديم 04-15-2017, 12:52 AM
  #4  
الصورة الرمزية لـ عصر يوم
مبدع القصص بنسوانجي
الجنس : ذكر
الإقامه : مصر القاهرة
مشاركات : 6,491

مبدع القصص بنسوانجي
 
الصورة الرمزية لـ عصر يوم

الإقامة : مصر القاهرة
المشاركات : 6,491
الجنس : ذكر
عصر يوم غير متصل

افتراضي رد : اول قصه سوالب

تم اضافة الجزئين.......
__________________
المبدعون دائما نجمهم ساطع
رد مع اقتباس
قديم 04-16-2017, 01:54 PM
قديم 04-16-2017, 01:54 PM
  #5  
الصورة الرمزية لـ ميار 99
نسوانجي جديد
الجنس : أنثي
مشاركات : 37

نسوانجي جديد
 
الصورة الرمزية لـ ميار 99

المشاركات : 37
الجنس : أنثي
ميار 99 غير متصل

افتراضي رد : اول قصه سوالب...متسلسلة

جميله يسلمو في انتظار الجديد
__________________
علمتني الحياة ان علمتني الحياة ان ابتسم في الوقت الذي ينتظرني فيه الاخرون ان ابكي
رد مع اقتباس
إضافة رد
مواضيع ذات صلة
الموضوع الكاتب المنتدي المشاركات المشاركة الأخيرة
سوالب فقط طارق السيد2010 المواضيع المخالفه والغير مطابقه 7 10-18-2018 09:35 AM
هل من سوالب ؟ toptoop المواضيع المخالفه والغير مطابقه 2 02-26-2017 05:31 AM
نيج سوالب سالب2 المواضيع المخالفه والغير مطابقه 1 12-19-2016 03:29 AM
سوالب نار metnakawy المواضيع المخالفه والغير مطابقه 1 06-16-2016 01:48 PM
صور دلع سوالب عاشق اللواط قسم المثليه الجنسيه و الشيميل 9 05-28-2015 01:33 PM




أدوات الموضوع


شارك الموضوع

دالّة الموضوع
سوالب
Neswangy Note

التوقيت حسب جرينتش +1. الساعة الآن 02:52 AM.

Warning: You must be 18 years or older to view this website - الخصوصيه - الضوابط - DMCA