منتديات نسوانجي
الـدخول
تسجيل عضويه إستعادة كلمه المرور إبحث بكامل نسوانجي بحث
نسوانجي سكس تيوب مشاهده أونلاين
منتديات نسوانجي
تطبيق اندرويد نسوانجي
عودة   منتديات نسوانجي > القسم العام > كتابات و قصص و نكت سكس > قصص المثليه الجنسيه و الشيميل

إضافة رد
 
أدوات الموضوع
قديم 12-28-2016, 06:26 PM
قديم 12-28-2016, 06:26 PM
  #1  
نسـوانجي خـبير
الجنس : لوطي
الإقامه : المنصورة -مصر
مشاركات : 875

نسـوانجي خـبير

الإقامة : المنصورة -مصر
المشاركات : 875
الجنس : لوطي
سالب المنصورة غير متصل

Thumbs up رامى والمتعه بجد



رامى والمتعه بجد
بصراحه الحكايه كلها حقيقه وحصلت من يومين تعرفت بصديق على الفيس اسمه رامى 35 سنه من المنصورة متجوز وانا كمان 35 سنه وتعرفنا ببعض واتفقنا نتقابل بس بعد مكان بينا الحوار التالى رامى بالمنسبه سالب زى
اتعرفنا واتكلمنا هو بيحب يكون موجب وانا بميل للسالب اتفقنا اننا نتبادل ونكون مع بعض بس هو لما قالى هتكون سالب ليا قلى هخدك الشقه عندى قولتله ومراتك قلى هتكون برا
اتفقنا نتقابل الساعه 10 بليل ورحنا مع على الشقه اول لما دخلت الشقه قالى بص بقا انت هتكون مكان مراتى الليله وهلبس لبسها ودخلنا على اوضه النوم اختارت طقم مفيش اروع من كدة طقم موف والاندر بتاعه وكلوت فتله وخرجنا قلى ياله يارانيا بالمناسبه رانيا تبقا مراته وقعدنا فى الصاله باللبس دة وقلى اعملى شاى روحت اعمل الشاى لقيته واقف ورايا بيحسس عليا ويداعبنى وانا بصراحه ميش مصدق انى مكان مراته وعملنا الشاى ودخلنا نشربه على السرير وبدا يداعبنى ويحسس عليا وانا هايج اوى ونبوس فى بعض وانا فى متعه لاتوصف وبدات امص فى زوبرة اوى وكنت ميش عارف بعمل ايه و**** متعه ملهاش حل وانا بمص له ولقيته قلبنى وراح يلحس طيزى ويلعب بلسانه فيها واو على المتعه
ويلحس ويدخل لسانه وانا هجت اوى وروحت امص زوبرة جامد وامص ولقيته بيقولى لف لفيت وراح مدخل زوبرة وبدا يدخله ويخرجه ويدخله ويخرجه كتير وانا فى الوقت دة وانا حاسس انى مراته وراح مطلع زوبرة وقعدت الحس وارضع وامص فيه زى المرة بجد كل دة واحنا فى متعه ياهوووووو اول مرة فى حياتى احس انى ست واحس انى مستمتع اوى وانا بلحس وامص زوبرة واحنا فى عالم من المتعه وفجاعة لقينا مراته داخله علينا وانا لبس لبسها وبمص زوبرة انا اتحسرت اوى وبقيت ميش عارف اعمل ايه حاولت انى اقوم من مكانى لقيتها بتقولى هتروح فين زى منتو كدة وراحت قايله لجوزها انت مستمتع كدة يلا بقا انت كمان قوم شوفلك طقم والبسه وتعاله انت وهيا ليا وراح رامى لبس طقم تانى وبقيت انا وهو زى بعض وهى قدامنا ورحنا ليها قالت بوسو رجلى كل واحد بيبوس فى رجل وفضلنا كدة لحد موصلنا كوسها انا الحسه شويه وهو شويه لحد منزلت ولحسنا العسل بتاعها ورضعنا من بزازها وقطعنها لحس ومص قالت يلا تعاله اركب هنا ركبت عليها ودخلته فى كوسها وانا بنيك فيها راحت قالت لجوزخا اركب عليه خليه ينيك صح لقيته راكب فوقى وانا فوقها ومتعه ومتعه لحد مقربت انزل قالت لا نزل برة وطلعت زوبرى ورحت منزل على صدرها
وقالت له عاوزة يتناك اوى نيكه يلا وفضل جوزها ينيك فيا قدامها لحد مقرب ينزل قالت نزل جواة راح منزل جوة
وبعد مخلصنا رحنا اخدنا دوش مع بعض انا وهو وهى انا وهو عملنلها الدوش بتاعها ولبسناها ملابسها وخرجت هيا وانا وهو كل واخد عمل الدوش بتاعه ولبسنا وخرجنا
لقينها قاعدة فى الانتريه فاتحه التلفزيون وراحت قايله يلا ياخول انت وهو عاوزة واحدة فيكم تجهز العشا ووحدة تعمل الشاى وانتو لبسين ملابسى كل واحد راح يعمل اللى عليه هو جهز العشا وانا جهزت الشاى واتعشينا سوا وشربنا الشاى
قالت يلا روحو نضفو المطبخ واغسلو الملابس وتعالو تانى وبعد مخلصنا قالت من الليله هتكون كدة معايا وانت لما اطلب او يطلبك رامى تيجى ليا ونستمتع وتعمل حسابك انت اول متدخل الشقه انك ست وانا راجلك ياخول انت وهو
ملحوظه
القصه حدثت بالفعل ولما كلمت رامى قالى انها عارفه انو سالب بس دى كانت اول مرة تقفشه ومن وقتها واحنا اصدقاء
شكرا لكم واتمنى تكون القصه جميله وتعجبكم واتمنى الاقى اصدقاء كدة زى رامى ورانيا

قام بآخر تعديل عصر يوم يوم 12-28-2016 في 09:55 PM. السبب: تنسيق وتكبير
رد مع اقتباس
قديم 12-28-2016, 06:28 PM
قديم 12-28-2016, 06:28 PM
  #2  
نسـوانجي خـبير
الجنس : لوطي
الإقامه : المنصورة -مصر
مشاركات : 875

نسـوانجي خـبير

الإقامة : المنصورة -مصر
المشاركات : 875
الجنس : لوطي
سالب المنصورة غير متصل

افتراضي رد : رامى والمتعه بجد

اتمنى تعجبكم وكل مرة هنتقابل هكتبلكم حصل ايه واتمنى اتعرف بناس زيهم
رد مع اقتباس
قديم 12-29-2016, 04:02 PM
قديم 12-29-2016, 04:02 PM
  #4  
نسـوانجي خـبير
الجنس : لوطي
الإقامه : المنصورة -مصر
مشاركات : 875

نسـوانجي خـبير

الإقامة : المنصورة -مصر
المشاركات : 875
الجنس : لوطي
سالب المنصورة غير متصل

افتراضي رد : رامى والمتعه بجد

شكرا لمرورك العظيم واتمنى تكون حكايتى عجبتك
رد مع اقتباس
قديم 12-31-2016, 08:09 PM
قديم 12-31-2016, 08:09 PM
  #5  
الصورة الرمزية لـ عاشق الشيميلز
نسوانجي مميز
الجنس : ذكر
الإقامه : المنصوره
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 122

نسوانجي مميز
 
الصورة الرمزية لـ عاشق الشيميلز

الإقامة : المنصوره
المشاركات : 122
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
عاشق الشيميلز غير متصل

افتراضي رد : رامى والمتعه بجد

انت بتاع حوارات أوي أوي هههههه
رد مع اقتباس
إضافة رد
مواضيع ذات صلة
الموضوع الكاتب المنتدي المشاركات المشاركة الأخيرة
رامي اللذيذ صائد الغلمان قصص المثليه الجنسيه و الشيميل 2 12-21-2017 09:26 PM
انا رامي Coco2811 تعارف سكس شباب x بنات 0 07-03-2017 05:40 PM
انا رامى انا بضيع يا وديع تعارف المثليين و السوالب 0 07-05-2016 09:37 AM
انا رامى انا بضيع يا وديع تعارف المثليين و السوالب 0 06-10-2016 01:17 AM
هاي انا رامي rami661 تعارف سكس شباب x بنات 2 05-02-2010 06:39 PM




أدوات الموضوع


شارك الموضوع

دالّة الموضوع
رامي, والمتعه
Neswangy Note

التوقيت حسب جرينتش +1. الساعة الآن 07:39 PM.

Warning: You must be 18 years or older to view this website - الخصوصيه - الضوابط - DMCA