منتديات نسوانجي
الـدخول
تسجيل عضويه إستعادة كلمه المرور إبحث بكامل نسوانجي بحث
نسوانجي سكس تيوب مشاهده أونلاين
منتديات نسوانجي
تطبيق اندرويد نسوانجي
عودة   منتديات نسوانجي > القسم العام > كتابات و قصص السكس العربي > قصص المثليه الجنسيه و الشيميل

إضافة رد
 
أدوات الموضوع
قديم 12-08-2015, 01:37 PM
قديم 12-08-2015, 01:37 PM
  #1  
مـــوقـــوف
الجنس : ذكر
مشاركات : 65

مـــوقـــوف

المشاركات : 65
الجنس : ذكر
Soso suck غير متصل

افتراضي رواية نور - الفصل الأول - الجزء الرابع والخامس (نور والمدرس))

بعد ما وصل سالم المدرس لحد باب بيت نور سابه ومشي بعدها المدرس خبط ففتحت له بنت زي القمر قالت له :
- مين حضرتك ؟
المدرس : أنا مستر فهمي مدرس نور
البنت : اتفضل يا مستر اتفضل
ودخلته البنت أوضة الضيوف وسابته ، وراحت لمامتها - ثريا - تبلغها فمامتها قامت وراحت لنور تعرفه ان المستر بتاعه جاله ، قام نور وراح مع مامته عشان يقابلوا المستر
ثريا : أهلا وسهلا ، نورتنا يا مستر
فهمي : أهلا بيكي يا مدام معلش أصل نور غالي عندي عشان كدة جيت اطمن عليه
نور : وانت كمان غالي عندي يا مستر
ثريا : معلش نور بقاله فترة ضهره واجعه ومريح عشان خفنا عليه يتعب
فهمي : ألف سلامة عليك يا نور
نور : شكرا يامستر ، أنا آسف إني ما اتصلتش بحضرتك
ثريا : طب أستأذن انا
وثريا خارجة كانت بنتها داخله وهي شايلة الحاجة الساقعة قدمتها للمدرس وخرجت
فهمي : أيه يا عم نور لازم اجيلك بنفسي
نور : أنا آسف على تعبك يا مستر

فهمي : طب ناوي تكمل مع مجموعتك ولا عايزني أغيرها لك ؟
نور : هه ............
فهمي : بقولك تكمل مع مجموعتك ولا عايزني أغيرها لك ؟
نور وهو مكسوف : وهو حضرتك عرفت اللي حصل
فهمي : قرب مني عشان نتكلم براحتنا – بعد ما قرب نور من المدرس – بصراحة سالم اللي حكالي

نور :................
فهمي : على فكرة هو زعلان جدا لأنه بيحبك ومش مستحمل زعلك منه ومنهار من العياط
نور والدموع بدأت تبان في عينيه : مش كفاية اللي عملوه فيا
فهمي : عايز رأي يا نور كبر الجمجمة وعيش حياتك
نور : ازاي يامستر
فهمي :تعالى معايا وأنا أفهمك ازاي
نور : نروح فين ؟
فهمي : هاخدك مشوار يخليك ترتاح

نور : حاضر يا مستر
واستأذن نور من مامته ونزل مع أستاذه وركب معاه العربية وبعد ما اتحركوا المدرس قال لنور :
- أومال مين القمر اللي فتحت لي الباب دي
نور : دي أختي نورا في أولى إعدادي
فهمي : واضح ان أبوك حسن النسل جامد
نور : هههههههههههههههههههههههه
فهمي : هههه أيوه كدة أخيرا ضحكت
نور : أصل الكلمة دي كلمة جدو
فهمي : طب يلا بينا ، احنا وصلنا خلاص
نور : احنا فين كدة يا مستر

فهمي : دي شقتي يلا نطلع

شقة المدرس
بعد ما طلعوا دخل المستر أوضة وخرج منها بعد شوية بالسليب والفانلة الداخلية وقال لنور :
- انت مكسوف مني
نور : لا يا مستر حضرتك زي أخويا الكبير
فهمي : طب أنا هغيب عليك شوية عشان هادخل اخد دش
نور : وانا منتظرك يا مستر
دخل فهمي استحمى وراح لافف نفسه ببشكير وخارج لنور صدره عريان وقاله :
- تشرب إيه يانور ؟
نور : شكرا يا مستر
فهمي : تشرب حاجة ساقعة
نور : شكرا يامستر مفيش داعي
جه فهمي وفي إيده 2 كانز ومن غير ما يكون لابس حاجة غير البشكير بصله نور وشاف صدره المعضل وبطنه المشدودة راح قايل للمستر :
- جسمك جميل أوي يا مستر
فهمي : جميل ازاي يعني
نور : رياضى ومعضل
فهمي : يعني جسمي يعجبك
نور : قصدك إيه يا مستر ؟ !
فهمي :لا ولا حاجة ، المهم
نور : أيوة يا مستر
فهمي : إيه رأيك لو تقوم تاخد دش يفوقك ، وبعدها ندردش ؟
نور : شكرا
فهمي (ضحك ضحكة بسيطة وقال) : هههه واضح إنك بتتكسف
نور : لا يا مستر مش حكاية كسوف بس يعني مش متعود استحمى برة البيت
ابتسم فهمي وقال : مش إنت قلت إني زي أخوك الكبير ؟
نور : آه يا مستر
فهمي : طب اعتبر نفسك في بيت أخوك الكبير وقوم خد لك دش ينعشك وبعدها نبدأ يومنا
نور (وهو مخضوض) : نبدأ يومنا ازاي ؟
فهمي : أنا النهارده اليوم الوحيد اللي فاضي فيه في الأسبوع ، وناوي نقضي يومنا سوا، ولا عندك مانع
نور : لا يا مستر مفيش مانع
فهمي : طب يلا قوم اقلع هدومك في الأوضة وخد البشكير اللي على السرير ولف نفسك بيه
نور : حاضر يا مستر
فهمي : طب تحب تتغدى إيه
نور : شكرا يامستر أنا متغدي
فهمي : هو انا بعزمك ، أنا كدة كدة هأجيب أكل ، عشان كدة سألتك
نور : أي حاجة يا مستر
فهمي : OK
قام نور ودخل الأوضة قلع هدومه وخرج بالملابس الداخلية عشان يروح الحمام ياخد الدش ، وفي نفس الوقت المستر كان هايتجنن من بياض جسمه ، وعوده المليان من غير تخن ، بس من غير ما يبين مشاعره دي لأنه كان ماسك التليفون بيطلب دليفري وجبة بحريات
دخل نور الحمام وفكره مشغول لأنه مستغرب نفسه ونظرته الشهوانية ناحية فهمي ، وتخيل إن دخل عليه الحمام ومارس معاه الجنس ، وأثناء تخيله سمع صوته بيستعجله لأن الأكل وصل
نشف نور جسمه ولبس الملابس الداخلية وخرج اتغدا مع المستر ، وبعد ما كلوا وشبعوا قام فهمي قال لنور : تعالى ندخل الأوضة
قام نور وعينه واكله جسم مستر فهمي وفي نفس الوقت مستغرب هو ليه بيعمل كدة وسأل نفسه
- هو أنا كدة بقيت شاذ بشتهي أجساد الرجال ؟
إلا إنه قرر يمشى ورا المستر ويشوف هيوصل لإيه ، بعد ما دخل فهمي أوضة النوم طلع على السرير وطلب من نور يجي جنبه طلع نور وقعد جنب المستر قام المستر قاله :
- إنت ايه اللي مزعلك أوي كدة يا نور
نور : يعني يرضيك اللي حصلي ده يا مستر
فهمي : عايز رأي الشخصي

نور : يا ريت يا مستر
فهمي : أنا مش شايف إن فيها حاجة
اتخض نور وقال : ازاي يعني
فهمي : الموضوع ده متعة من المتع اللي الإنسان من الصعب يلاقيها في مجتمعنا
نور : ازاي يا مستر
فهمي
: انا هخليك تتأكد بنفسك
قام فهمي وأخد الماوس والكيبورد اللاسلكي وشغل الكمبيوتر على شاشة 42 بوصة وفتح النت على مواقع شواذ ، وقد يفتح لنور فيديوهات للشواذ واتفاجيء نور برجال مشعرين وبيستمتعوا بدخول الزب في شرجهم وكذلك رجال عواجيز وشباب صغير ومع الوقت حس نور إنه محتاج يستمتع بزب مستر فهمي ، إلا إنه كان محرج ، بس المستر حس بيه عشان كدة قرب منه وضمه لصدره وقعد يلعب له في شعره ويحسس على جسمه وبدأ نور ينهار تماما وتجاوب مع فهمي في كل شيء وفي ثواني كان نور بيمص زب فهمي ، وفهمي بيجنن نور بتحسيسه وشويه ونام نور على ضهره وفهمي كان فوقة بيلاعبه بإثاره لحد ما حس إن نور وصل للذروة راح مدخل زبه في طيز نور ، ورغم إن نور اتألم إلا إنه استمع جدا بزب فهمي
رد مع اقتباس
قديم 12-08-2015, 01:56 PM
قديم 12-08-2015, 01:56 PM
  #2  
مـــوقـــوف
الجنس : ذكر
مشاركات : 65

مـــوقـــوف

المشاركات : 65
الجنس : ذكر
Soso suck غير متصل

افتراضي رد: رواية نور - الفصل الأول - الجزء الرابع والخامس (نور والمدرس))

معذرة هذا الجزء نشر قبل تعديله
ولا أعرف كيف أحذفه
رد مع اقتباس
قديم 12-08-2015, 02:04 PM
قديم 12-08-2015, 02:04 PM
  #3  
مـــوقـــوف
الجنس : ذكر
مشاركات : 65

مـــوقـــوف

المشاركات : 65
الجنس : ذكر
Soso suck غير متصل

افتراضي رد: رواية نور - الفصل الأول - الجزء الرابع والخامس (نور والمدرس))

أرجو من إدارة المنتدى حذف هذه المشاركة نظرا لأني قمت بالتعديل وضغطت نشر عن غير عمد
وبعد التعديل قمت بالنشر
رد مع اقتباس
قديم 12-11-2015, 04:52 PM
قديم 12-11-2015, 04:52 PM
  #4  
الصورة الرمزية لـ سكساوي مجنون
نسـوانجي خـبير
الجنس : ذكر
الإقامه : المنصورة
مشاركات : 1,181

نسـوانجي خـبير
 
الصورة الرمزية لـ سكساوي مجنون

الإقامة : المنصورة
المشاركات : 1,181
الجنس : ذكر
سكساوي مجنون غير متصل

افتراضي رد: رواية نور - الفصل الأول - الجزء الرابع والخامس (نور والمدرس))

يعني لما زبري وقف دلوقتي ونور مش موجود اعمل اية عاوز انيىىىىىىىىىىىىىىىىىىىك
__________________
التعارف للبنات والسيدات فوق الثلاثين
ع الياهو enta_elhop77
فيس بوك
https://www.facebook.com/profile.php?id=100003379546823
رد مع اقتباس
قديم 12-14-2015, 10:10 AM
قديم 12-14-2015, 10:10 AM
  #5  
الصورة الرمزية لـ امجداحمد
نسـوانجي خـبير
الجنس : لوطي
الإقامه : العراق بغداد
أنجذب لـ : بايسكشوال
مشاركات : 2,688

نسـوانجي خـبير
 
الصورة الرمزية لـ امجداحمد

الإقامة : العراق بغداد
المشاركات : 2,688
الجنس : لوطي
أنجذب لـ : بايسكشوال
امجداحمد غير متصل

افتراضي رد: رواية نور - الفصل الأول - الجزء الرابع والخامس (نور والمدرس))

هنا نور دخل الحياة الحقيقية
رد مع اقتباس
إضافة رد
مواضيع ذات صلة
الموضوع الكاتب المنتدي المشاركات المشاركة الأخيرة
رواية نور - الفصل الأول - الجزء الرابع والخامس (نور والمدرس)) Soso suck قصص المثليه الجنسيه و الشيميل 3 12-04-2017 09:04 AM
رواية نور - الفصل الثالث - الجزء الأول Soso sucking قصص المثليه الجنسيه و الشيميل 9 02-04-2017 12:56 AM
رواية نور - الفصل الثاني - الجزء الرابع Soso suck قصص المثليه الجنسيه و الشيميل 6 03-13-2016 09:09 PM
رواية نور - الفصل الأول - الجزء الثالث (استيقاظ نور) Soso suck قصص المثليه الجنسيه و الشيميل 9 12-26-2015 08:17 PM
رواية نور - الفصل الأول - الجزء الثاني (تنفيذ خطة الاغتصاب) Soso suck قصص المثليه الجنسيه و الشيميل 8 12-26-2015 08:14 PM




أدوات الموضوع


شارك الموضوع

دالّة الموضوع
(نور, الأول, الجزء, الرابع, الفشل, رواية, والمدرس)), والخامس
Neswangy Note

التوقيت حسب جرينتش +1. الساعة الآن 10:27 PM.

Warning: You must be 18 years or older to view this website - الخصوصيه - الضوابط - DMCA