منتديات نسوانجي
الـدخول
تسجيل عضويه إستعادة كلمه المرور إبحث بكامل نسوانجي بحث
نسوانجي سكس تيوب مشاهده أونلاين
منتديات نسوانجي
تطبيق اندرويد نسوانجي
عودة   منتديات نسوانجي > القسم العام > كتابات و قصص السكس العربي > الخواطر و القصص غير الجنسيه

إضافة رد
 
أدوات الموضوع
قديم 03-14-2019, 01:06 PM
قديم 03-14-2019, 01:06 PM
  #1  
نسوانجي مميز
الجنس : ذكر
الإقامه : الهرم
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 191

نسوانجي مميز

الإقامة : الهرم
المشاركات : 191
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
Islam, متصل الآن

افتراضي صدمه عمري

اول مره اكتب قصص وحكايات.. طبعا دي مش تاليف و ملهاش اجزاء ولا متسلسه
دي قصه واقعيه حصلت معايا و لو يرجع بيا الزمن كنت وافقت..
القصه دي حصلت سنه 2009
كنت بركب اتنين تكييف في شقه في جامعه الدول بتاعت ناس من السعوديه
.. يادوب الراجل فتح الباب و مشفتوش تااني خالص.
. و مراته كانت بتيجي تجبلنا شاي و كده يعني.
. اول مره جت كانت بالطرحه و بالعبايه السوده اللي كلها كباسين من النص قدام
..الكباسين من فوق لحد تحت.
. كان جسمها جباار اووي قمحاويه (لون ذهبي) شفائفها منفوخه و خدودها محمره و رقبتها مليانه طويله و عود جسمها فرع و عامله زي القطر بزاز كبيره و طيز مرفوعه و مدوره
. المهم تاني مره جات الاوضه قلعت الطرحه و كلام مايس و شغل مرقعه و كده و انا طبعا كنت ببص ع جسمها و ع بزازها كانو كباار و مش لابسه برآآ و حلمات صدرها كانت صغيره و هي واخده بالها.
.. تالت مره جت كانت فاتحه كباسين العبايه من فوق لحد اول فلقت بزازها و من تحت لحد ركبتها..
كنت انا خلصت تركيب اول تكييف..
قولت للمساعد اللي معايا انقل العده للاوضه التانيه عشان نركب التكييف التاني.
. هي لاقت المساعد خرج قامت جايه المره التالته و هي فاتحه العبايه من فوق زي ما قولتلكو كده.
.. و لاقيتها بتقولي عايزه اعرف المكييف كيف يعمل.
.. قولتلها حاضر بس اخلص التكييف التاني و اقولك.
.. قالتلي لا عرفني دلوقتي.
. و راحت وقفت جنبي و انا ماسك ريموت و بقولها ده يشتغل كده و الزرار ده بتاع كذه..
و لقيت فجاه ايديها تمسك ايدي و وكوعي يتحشر بين بزازها اللي عاملين زي الملبن و مرفوعين لفوق مدورين وجسمها كان سخن اووي.
نظرا ان دي اول مره المس جسم ست كده..
.. طبعا بصيت ع بزازها و وشي احمر و كنت نيله خالص
.. لقتني ببص ع ببزازها.. قالتلي شو رائك حلويين.
.. طبعا انا ساكت و مصدوم ازاي بتعمل كده و بتقولي الكلام ده و بقيت هائج اووي.
. قالتلي تبغا تعاشرني. اكيد الكلمه لوحدها تحرك الحديد.
.. قولتلها و مين ما يبغا. و وقومت واقف في وشها و مسكت صدرها و قطعت شفائفها بوس و حسست ع طيزها كانت طريه اووي و مثيره فشخ (طبعا ده حصل في دقيقه واحده).
لقيتها بعدت عن شفائفي و قالتلي بس عندي شرط..
قولتليها اؤمريني اللي انتي عاوزاه كله انا معاكي.
قالتلي احنا هنقعد في مصر شهرين.. بدك مصاري راح نعطيك. اذا عجبتني رااح تسافر معنا للسعوديه..
قولتلها دي انتي هتغيري حياتي كلها و انا اتمنئ كل اللي بتقوليه
. و الكلام ده من 10 سنين كنت صغير و خاام و كان اخري اتفرج ع فيلم سكس و اضرب عشره..
مكانش ليا علاقه ببنات و لا صداقه و لا حب ولا اي حاجة من الكلام ده.
كان عندي 19 سنه .
و هنا كانت صدمه عمري اللي مقدرش انساها و لو رجع بيا الزمن تاني هوافق من غير تفكير..
.... قالتلي تعاشر زوجي الاول منشان يوافق انك تعاشرني!!!!!
قولتلها نعم ازاي ده يحصل.. ايه القرف ده.. طبعا في الوقت كنت بكلم نفسي و اقول ؛؛ ده المثل بيقول (ده انا احكه في حجر ومدخلوش في دكر)..
قولتلها انا اسف جدا..مقدرش اعمل كده.. اعاشر راجل لا ده مستحيل.. اخش اركب التكييف التاني و اعتبريني لا اتكلمت معاكي و لا اي حاجه.. و من هنا بدات افكر في النيك عموما ؛)
__________________
قدر علشان تتقدر و اللي بيفكر يستكبر سيبك منه واطلع اكبر
خلصانه بشياكه سيبنا التناكه لولاد ال****كه
رد مع اقتباس
قديم 03-14-2019, 06:58 PM
قديم 03-14-2019, 06:58 PM
  #2  
نسوانجي جديد
الجنس : ذكر
الإقامه : طنطا
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 8

نسوانجي جديد

الإقامة : طنطا
المشاركات : 8
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
راشق الزبر غير متصل

افتراضي رد : صدمه عمري

ياعم احمد ربنا انك معملتش كدا 👍
لو ركبت دكر ممكن يندمك عمرك كله 😪
__________________
لست هاوي ولست متسرع.
الحب مازال موجود في الكتب والروايات.
الجنس متعه لا يعرفها الجبان..
رد مع اقتباس
قديم 03-15-2019, 02:36 AM
قديم 03-15-2019, 02:36 AM
  #3  
الصورة الرمزية لـ Sami Tounsi
مشرف القصص و ادمن الدردشه
الجنس : ذكر
الإقامه : تونس
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 6,041

مشرف القصص و ادمن الدردشه
 
الصورة الرمزية لـ Sami Tounsi

الإقامة : تونس
المشاركات : 6,041
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
Sami Tounsi غير متصل

افتراضي رد : صدمه عمري

انا محتار بين نقل الموضوع الى قسم الفضفضه او الى قسم القصص ااغير جنسية ببساطه عزيزي مجرد وصف انثى و بعض الكلام الجنسي لا يجعل من القصه قصة سكس انما مشاهد الجنس هي من تجعلها و قصتك قصيرة و خالية من اي مشهد جنسي ..

ينقل لقسم القصص الغير جنسيه ..

تحياتي ..
رد مع اقتباس
قديم 03-15-2019, 03:03 AM
قديم 03-15-2019, 03:03 AM
  #4  
نسوانجي متميز
الجنس : ذكر
الإقامه : عالسرير فى حضن من احب
مشاركات : 1,407

نسوانجي متميز

الإقامة : عالسرير فى حضن من احب
المشاركات : 1,407
الجنس : ذكر
mohamed5252 غير متصل

افتراضي رد : صدمه عمري

احمد ربنا ومتندمش على حاجة خير حصلتلك
ياعالم لو كنت واقفت على شرطها كان ممكن يحصلك اية
متفكرتش ان الدنيا هتكون وردى يعنى
رد مع اقتباس
قديم 03-15-2019, 04:43 AM
قديم 03-15-2019, 04:43 AM
  #5  
نسـوانجي خـبير
الجنس : ذكر
الإقامه : تونسي في الخارج
أنجذب لـ : بايسكشوال
مشاركات : 743

نسـوانجي خـبير

الإقامة : تونسي في الخارج
المشاركات : 743
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : بايسكشوال
Amigod متصل الآن

افتراضي رد : صدمه عمري

و انت الان تفتكر الفكرة عاجباك؟
انا مش فاهم تعليقات الشيوخ ههه هو انتم في مقام ولا منتدى جنسي
__________________
ايمن - احب الكتابة - صداقة
28 سنة مبادل -تونس
اقرا قصتي : مذكرات مراهق مثلي (مكتملة)
و تحت السيطرة (متسلسلة)
رد مع اقتباس
إضافة رد
مواضيع ذات صلة
الموضوع الكاتب المنتدي المشاركات المشاركة الأخيرة
عربي صدمه تجيلك من أبعد الناس تجرحك رسام المشاعر الأغاني و الموسيقي و الأشعار 8 02-24-2019 08:59 PM
من سورية ومقيم في للبنان زحله اريد انيك سالب ويكون من زحله nemer.04 hot زبي بسعر مغري للبيع المواضيع المخالفه والغير مطابقه 0 12-06-2009 04:35 PM
من سورية ومقيم في للبنان زحله اريد انيك سالب ويكون من زحله nemer.04 hot زبي بسعر مغري للبيع المواضيع المخالفه والغير مطابقه 0 12-06-2009 04:34 PM
من سورية ومقيم في للبنان زحله اريد انيك سالب ويكون من زحله nemer.04 hot زبي بسعر مغري للبيع المواضيع المخالفه والغير مطابقه 0 12-06-2009 04:33 PM
مقيم في للبنان زحله موجب الى جميع الانواع فقط زحله من للبنان nemer.04 hotmail زبي بسعر مغري للبيع المواضيع المخالفه والغير مطابقه 0 12-03-2009 08:13 PM




أدوات الموضوع


شارك الموضوع

دالّة الموضوع
زحله, عمري
Neswangy Note

التوقيت حسب جرينتش +1. الساعة الآن 05:19 PM.

Warning: You must be 18 years or older to view this website - الخصوصيه - الضوابط - DMCA