منتديات نسوانجي


أفضل أفلام الأسبوع - مختارات قصص سكس المحارم - أفلام سكس مصريه - سكس حقيقي بكاميرا خفيه
عودة   منتديات نسوانجي > القسم العام > كتابات و قصص و نكت سكس > قصص السحاق المثيرة

قصص السحاق المثيرة قسم يختص بجميع مواضيع وقصص السحاق المقروءه,سحاق ساخن,قصص سحاق حقيقيه,سحاق علي كيفك,أفلام سحاق,سحاقيات عربيات,سحاقxسحاق,قصص سحاق عربي جديده,للسحاقيات فقط,Hot Lesbian Stories

موضوع مغلق
 
أدوات الموضوع طريقة العرض
قديم 05-05-2013, 07:53 PM   #1
banota 3sola
نسوانجي جديد





--
Exclamation مدام الاء واختي مروة والشهوة العنيفه (متعه وتميز)

بعد ما عدا يومين من قصتي مع اختي مروه والي كان فيهم لمسات خفيفه بينا يعني امسك بزأزها وابوسها من بقها وادعك كسها بس مكنش في جنس كامل بينا وده الي خلاني الجىء لشباب نسوانجي عن طريق ايميلي واكلمهم فون واطلب منهم كروت شحن بعشرين واخليهم ينيكوني فون بعدين اخد منهم معاك وينيكوني بجد بس ده مش بيحصل لانهم نصابين كنت بكلم حد واخليه ينيكني بعدها اطلب الكرت يقولي مفيش كروت ويسيبني وده الي خلاني اتعب اكتر وافكر في اختي تاني وده حصل وحاولت كذه مره اني احط ايدي على بزازها المدورين الملبن بس كانت خايفه مني ومن المره الي فاتت مما زأد من هياجي اكثر لان مفيش شباب نسوانجيه جأدين ومعنديش حد افش شهواتي فيه وبتخدع من شباب المنتدى ده ولما اطلب من حد كرت شحن واحد يقول عليا اننا ولد بالرغم من اني بخليه يكلمني فون ويتاكد من صوتي كمان قبل ما يبعت الكرت وفوق كل ده كنت بتخدع منهم المهم كنت قاعدة اليوم بتفرج على التلفزبون وايدي على كسي بفركه وانا مش قادره عايزه حد ينيكني وفجأة لقيت اختي بتكلم حد من على الباب بتاع البيت وبتقوله اتفضل بصيت لقيت ولد شب كده صغير في السن يعني 17 سنه زي ما كانت قالتلي ولما قلتلها ده مين قالتلي ده حبيبي فعرفت علطول انه ده الي كانت بتكلمه في التلفون المره الي فاتت ولقيتها بتقولي احمد جأي ينيكني وينيكك انا استغربت من الي قالتله وقلتلها ايه الي بتقوليه ده فقالتلي لو موافقتيش هقول لجوزك انك بتتناكي في الفون مقابل كروت شحن وساعتها مش هتلاقي حد ينيكك فكرت شويه وقلت مفيش مشأكل لاني وقتها كنت مشتهيه الجنس وعايزه اتناك وبالفعل طلبت منهم يقلعوا هدومهم ويدخلوا جوا على السريه وبالفعل كلنا قلعنا ودخلنا واول ما اختي وحبيبها قلعم ملط راحت اختي وجريت عليه وحضنته جأمد وقعدم يحسسوا على بعض وهما حاضنين بعض وكانت بتحك زبه في كسها جأمد وبتبوسه من شفايفه ويمصو لسان بعض ولقيته نزل على بزأزها وقعد يمصهم بطريقه دائريه وهو كان بيبصلي وقتها وانا كنت بدعك في كسي وبدخل ايدي وصوابعي جواه من شده الشهوة وهو بصلي وعرف اني زي الثور الهايج الي عايز ينقض على فريسته رحت قايمه بسرعه ورميت اختي على السرير وقعدت على ركبي ومسكت زبه وقعدت امص وامص وهو يان ويتاوة من اللذه ويمصلي راصي ويحركها لقدام ولورا وانا ببص على اختي شفتها ف نفس منظرها الي كانت بتكلم في احمد في الفون بتدعك كسها بقوة وايدها التانيه على بزها بتعصره وتخبط عليه ويطلع صوت رحت سبته وسبت زبه ونمت على السرير وطلبت من اختي مروة انها تقعد فوقي علشأن اكلها كسها واحمد ياكل كسي ويلحسه فنمت على السرير وقعدت فوقي مروة وقعدت الحس كسها من اول فتحت طيزها لحد اخر كسها رايحه جأيه وكان عسل بينزل من كسها طعمه غريب لاكن حلو وكان احمد بياكل كسي ويدخل صوابعه في ويدخلهم ويخرجهم جأمد لحد لما حسيت حاجه طخينه عن صوابعه بتتحك في شفرات كسي عرفت انه زبه وراح مدخله في كسي وكان اول زب من زمان يدخل بكسي وقعد ينيكني ويدخل زبه ويخرجه وانا ميته من الهياج وصوتي انا واختي بيعلى من التاوهات فراحت اختي نزلت من على بقي وطلبت مني انها تنفتح من احمد لانها كانت بكرا ومش مفتوحه وانا رفضت فقالتلي انها عايزه تتناك منه ومش قادره قلتلها لا يا متناكه ده شرفك قالتلي يعني انتي الي شريفه قوي مش شأيفه احمد بيقطع كسك ازاي راحت نايمة فوق بزأزي وقعدت تلحسهم وتعضعض فيها جامد وغمزت لاحمد قام زأد من دخول زبه وخروجه علشأن يشعلني ويزيدني شهوة فقالتلي ودلوقت يا منيوكه انا هتناك منه في كسي وهعمل عمليه قبل ما اتجوز فوافقت من شده شهوتي واني هنيكها تاني كتير فقامت وقام راحت نايمه على ضهرها على السرير ونام فوقها وقعد يحرك زبه المبلول بميه كسي فوق كسها وراح مدخله فيها راحت قامت وحضنته وصرخت رحت قمت بسرعه وحضنتها من ضهرها وشويه واحمد خرج زبه وكان مليان دم والدم قعد يسيل من كسها جأمد ودخله تاني علشأن يكمل الفتح وانا قعدت امسك بزأزها وادعكهم ليها وبعدها قمنا واستحمينا مع بعض ورجعنا تاني ودخلنا الاوضه تاني والمرادي جبت الصناعي في الاوضه الي كنا فيها وجه احمد يدخل زبه بعد ما اختي مصته ليه في كسها فقلتله لا انا الي انيكها رحت جأيبه الصناعي ورشقته بغباء في كسها انتقام منها وقعدت ادخله واخرجه جأمد جدا وهي مش قادره من قوة النيك واحمد كان بيبوسني من شفايفي راحت اختي ارتعشت ونزلت عسلها رحت نازله بسرعه ولحستهم وحطيتهم في بقى ونزلتهم في بق احمد وراح منيمني ودخل زبفي كسي وقعد ينيك لحد لما نزل لبنه في كسي واختي قامت ومصت عسلي ولبن احمد وقمنا مبسوطين واستحمينا سوى وانتهت الحكايه وتابعوني في مغأمرات تانيه وهذه القصه حقيقيه لاتمس الخيال بشيء .
الا اي شخص حابب انه يتعرف عليا وينيكني فون وكام بكروت شحن يتواصل معايا على ايميلي ده
-

قام بآخر تعديل Pink Lady يوم 10-26-2013 في 11:16 AM. السبب: حذف الايميل
banota 3sola غير متصل  
  #1  
قديم 05-05-2013, 07:53 PM
banota 3sola banota 3sola غير متصل
نسوانجي جديد
 
تاريخ التسجيل: May 2013
المكان: فوق الزبر
مشاركات: 16
Exclamation مدام الاء واختي مروة والشهوة العنيفه (متعه وتميز)

بعد ما عدا يومين من قصتي مع اختي مروه والي كان فيهم لمسات خفيفه بينا يعني امسك بزأزها وابوسها من بقها وادعك كسها بس مكنش في جنس كامل بينا وده الي خلاني الجىء لشباب نسوانجي عن طريق ايميلي واكلمهم فون واطلب منهم كروت شحن بعشرين واخليهم ينيكوني فون بعدين اخد منهم معاك وينيكوني بجد بس ده مش بيحصل لانهم نصابين كنت بكلم حد واخليه ينيكني بعدها اطلب الكرت يقولي مفيش كروت ويسيبني وده الي خلاني اتعب اكتر وافكر في اختي تاني وده حصل وحاولت كذه مره اني احط ايدي على بزازها المدورين الملبن بس كانت خايفه مني ومن المره الي فاتت مما زأد من هياجي اكثر لان مفيش شباب نسوانجيه جأدين ومعنديش حد افش شهواتي فيه وبتخدع من شباب المنتدى ده ولما اطلب من حد كرت شحن واحد يقول عليا اننا ولد بالرغم من اني بخليه يكلمني فون ويتاكد من صوتي كمان قبل ما يبعت الكرت وفوق كل ده كنت بتخدع منهم المهم كنت قاعدة اليوم بتفرج على التلفزبون وايدي على كسي بفركه وانا مش قادره عايزه حد ينيكني وفجأة لقيت اختي بتكلم حد من على الباب بتاع البيت وبتقوله اتفضل بصيت لقيت ولد شب كده صغير في السن يعني 17 سنه زي ما كانت قالتلي ولما قلتلها ده مين قالتلي ده حبيبي فعرفت علطول انه ده الي كانت بتكلمه في التلفون المره الي فاتت ولقيتها بتقولي احمد جأي ينيكني وينيكك انا استغربت من الي قالتله وقلتلها ايه الي بتقوليه ده فقالتلي لو موافقتيش هقول لجوزك انك بتتناكي في الفون مقابل كروت شحن وساعتها مش هتلاقي حد ينيكك فكرت شويه وقلت مفيش مشأكل لاني وقتها كنت مشتهيه الجنس وعايزه اتناك وبالفعل طلبت منهم يقلعوا هدومهم ويدخلوا جوا على السريه وبالفعل كلنا قلعنا ودخلنا واول ما اختي وحبيبها قلعم ملط راحت اختي وجريت عليه وحضنته جأمد وقعدم يحسسوا على بعض وهما حاضنين بعض وكانت بتحك زبه في كسها جأمد وبتبوسه من شفايفه ويمصو لسان بعض ولقيته نزل على بزأزها وقعد يمصهم بطريقه دائريه وهو كان بيبصلي وقتها وانا كنت بدعك في كسي وبدخل ايدي وصوابعي جواه من شده الشهوة وهو بصلي وعرف اني زي الثور الهايج الي عايز ينقض على فريسته رحت قايمه بسرعه ورميت اختي على السرير وقعدت على ركبي ومسكت زبه وقعدت امص وامص وهو يان ويتاوة من اللذه ويمصلي راصي ويحركها لقدام ولورا وانا ببص على اختي شفتها ف نفس منظرها الي كانت بتكلم في احمد في الفون بتدعك كسها بقوة وايدها التانيه على بزها بتعصره وتخبط عليه ويطلع صوت رحت سبته وسبت زبه ونمت على السرير وطلبت من اختي مروة انها تقعد فوقي علشأن اكلها كسها واحمد ياكل كسي ويلحسه فنمت على السرير وقعدت فوقي مروة وقعدت الحس كسها من اول فتحت طيزها لحد اخر كسها رايحه جأيه وكان عسل بينزل من كسها طعمه غريب لاكن حلو وكان احمد بياكل كسي ويدخل صوابعه في ويدخلهم ويخرجهم جأمد لحد لما حسيت حاجه طخينه عن صوابعه بتتحك في شفرات كسي عرفت انه زبه وراح مدخله في كسي وكان اول زب من زمان يدخل بكسي وقعد ينيكني ويدخل زبه ويخرجه وانا ميته من الهياج وصوتي انا واختي بيعلى من التاوهات فراحت اختي نزلت من على بقي وطلبت مني انها تنفتح من احمد لانها كانت بكرا ومش مفتوحه وانا رفضت فقالتلي انها عايزه تتناك منه ومش قادره قلتلها لا يا متناكه ده شرفك قالتلي يعني انتي الي شريفه قوي مش شأيفه احمد بيقطع كسك ازاي راحت نايمة فوق بزأزي وقعدت تلحسهم وتعضعض فيها جامد وغمزت لاحمد قام زأد من دخول زبه وخروجه علشأن يشعلني ويزيدني شهوة فقالتلي ودلوقت يا منيوكه انا هتناك منه في كسي وهعمل عمليه قبل ما اتجوز فوافقت من شده شهوتي واني هنيكها تاني كتير فقامت وقام راحت نايمه على ضهرها على السرير ونام فوقها وقعد يحرك زبه المبلول بميه كسي فوق كسها وراح مدخله فيها راحت قامت وحضنته وصرخت رحت قمت بسرعه وحضنتها من ضهرها وشويه واحمد خرج زبه وكان مليان دم والدم قعد يسيل من كسها جأمد ودخله تاني علشأن يكمل الفتح وانا قعدت امسك بزأزها وادعكهم ليها وبعدها قمنا واستحمينا مع بعض ورجعنا تاني ودخلنا الاوضه تاني والمرادي جبت الصناعي في الاوضه الي كنا فيها وجه احمد يدخل زبه بعد ما اختي مصته ليه في كسها فقلتله لا انا الي انيكها رحت جأيبه الصناعي ورشقته بغباء في كسها انتقام منها وقعدت ادخله واخرجه جأمد جدا وهي مش قادره من قوة النيك واحمد كان بيبوسني من شفايفي راحت اختي ارتعشت ونزلت عسلها رحت نازله بسرعه ولحستهم وحطيتهم في بقى ونزلتهم في بق احمد وراح منيمني ودخل زبفي كسي وقعد ينيك لحد لما نزل لبنه في كسي واختي قامت ومصت عسلي ولبن احمد وقمنا مبسوطين واستحمينا سوى وانتهت الحكايه وتابعوني في مغأمرات تانيه وهذه القصه حقيقيه لاتمس الخيال بشيء .
الا اي شخص حابب انه يتعرف عليا وينيكني فون وكام بكروت شحن يتواصل معايا على ايميلي ده

قام بآخر تعديل Pink Lady يوم 10-26-2013 في 11:16 AM السبب: حذف الايميل
أفضل أفلام الأسبوع - مختارات قصص سكس المحارم - أفلام سكس مصريه - سكس حقيقي بكاميرا خفيه
قديم 05-05-2013, 09:34 PM   #2
استاذ نسوانجى
مشرف سابق
 
الصورة الرمزية لـ استاذ نسوانجى





افتراضي رد: مدام الاء واختي مروة والشهوة العنيفه (متعه وتميز)

كروت شحن ايه ؟؟انتى فاضيه
__________________

-
استاذ نسوانجى غير متصل  
  #2  
قديم 05-05-2013, 09:34 PM
الصورة الرمزية لـ استاذ نسوانجى
استاذ نسوانجى استاذ نسوانجى غير متصل
مشرف سابق
 
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المكان: على الارض
مشاركات: 26,376
افتراضي رد: مدام الاء واختي مروة والشهوة العنيفه (متعه وتميز)

كروت شحن ايه ؟؟انتى فاضيه
__________________

قديم 05-06-2013, 07:15 AM   #3
ايام وبنعشها
النجـم الــلامع لنسوانجى
 
الصورة الرمزية لـ ايام وبنعشها





افتراضي رد: مدام الاء واختي مروة والشهوة العنيفه (متعه وتميز)

تسلم ايدك
جميل جدااااا واكثر من راااااائع
واتمنى انها تكون حقيقية ولو كانت حقيقية فعلا
هنظبط مع بعض وامتعك
تحياتى
__________________
الإضــــــافـــــة
أى بنت أو مدام أو مطلقة أوأرملة
lovely_lion2010@yahoo.com
عندما تعجبنا الروح تعجبنا الملامح حتى ولو لم تكن جميلة

-
ايام وبنعشها غير متصل  
  #3  
قديم 05-06-2013, 07:15 AM
الصورة الرمزية لـ ايام وبنعشها
ايام وبنعشها ايام وبنعشها غير متصل
النجـم الــلامع لنسوانجى
 
تاريخ التسجيل: Jun 2012
المكان: عالم الجنس والرومانسية
مشاركات: 52,390
افتراضي رد: مدام الاء واختي مروة والشهوة العنيفه (متعه وتميز)

تسلم ايدك
جميل جدااااا واكثر من راااااائع
واتمنى انها تكون حقيقية ولو كانت حقيقية فعلا
هنظبط مع بعض وامتعك
تحياتى
__________________
الإضــــــافـــــة
أى بنت أو مدام أو مطلقة أوأرملة
lovely_lion2010@yahoo.com
عندما تعجبنا الروح تعجبنا الملامح حتى ولو لم تكن جميلة

قديم 05-06-2013, 03:09 PM   #4
mrla1000
نسـوانجي خـبير




افتراضي رد: مدام الاء واختي مروة والشهوة العنيفه (متعه وتميز)

روعه جميله رهيبه نتظر تكمله
-
mrla1000 غير متصل  
  #4  
قديم 05-06-2013, 03:09 PM
mrla1000 mrla1000 غير متصل
نسـوانجي خـبير
 
تاريخ التسجيل: Sep 2012
مشاركات: 1,083
افتراضي رد: مدام الاء واختي مروة والشهوة العنيفه (متعه وتميز)

روعه جميله رهيبه نتظر تكمله
قديم 08-08-2013, 10:54 PM   #5
foolh_old_man2010
نسوانجي مميز




افتراضي رد: مدام الاء واختي مروة والشهوة العنيفه (متعه وتميز)

قصه جميله وسريعه
-
foolh_old_man2010 غير متصل  
  #5  
قديم 08-08-2013, 10:54 PM
foolh_old_man2010 foolh_old_man2010 غير متصل
نسوانجي مميز
 
تاريخ التسجيل: Apr 2010
مشاركات: 255
افتراضي رد: مدام الاء واختي مروة والشهوة العنيفه (متعه وتميز)

قصه جميله وسريعه
موضوع مغلق

علامات

دالّة الموضوع
(متعه, مدام, مروة, امام, العنيفه, والشهوة, واختي, وتميز)



أدوات الموضوع
طريقة العرض
عادي عادي

ضوابط المشاركة
غير مصرّح لك بنشر موضوع جديد
غير مصرّح لك بنشر ردود
غير مصرّح لك برفع مرفقات
غير مصرّح لك بتعديل مشاركاتك

وسوم vB : نشيط
كود [IMG] : نشيط
كود هتمل : خامل


مواضيع ذات صلة
الموضوع الكاتب المنتدي المشاركات المشاركة الأخيرة
مروة ترقص عارية امام التلفزيون واحلي جسم حلو أفندينا افلام الرقص الشرقي السكسي والرقص العاري 0 06-29-2016 04:37 AM
أنا واختى سالى قصة متعه بكل التفاصيل قصة طويله El3w قصص سكس المحارم 7 03-28-2016 03:45 PM
مدام الاء واختي مروة والشهوة العنيفه fuid4444 المواضيع المخالفه والغير مطابقه 0 06-09-2014 12:50 PM
انا الاء وحكايتي مع اختي مروة banota 3sola قصص السحاق المثيرة 17 01-08-2014 11:53 PM
اقوى افلام المحارم 2011 الام والابن والشهوة القاتلة فتى الاحساس المواضيع المخالفه والغير مطابقه 0 03-06-2011 01:15 AM

Neswangy Note

التوقيت حسب جرينتش +1. الساعة الآن 08:45 AM.

Warning: You must be 18 years or older to view this website
جميع المشاركات والمواضيع في منتدى نسوانجي لا تعبر بالضرورة عن رأي إدارته بل تمثل وجهة نظر كاتبها, نحن لا ندعم اى كسر لحقوق وفى حالة وجود مواد تتعلق بملكية خاصة بك لا تتردد فى مراسلتنا
All participants & topics in forum neswangy does not necessarily express the opinion of its administration, but it's just represent the viewpoint of its author