منتديات نسوانجي
الـدخول
تسجيل عضويه إستعادة كلمه المرور إبحث بكامل نسوانجي بحث
نسوانجي سكس تيوب مشاهده أونلاين
منتديات نسوانجي
تطبيق اندرويد نسوانجي
عودة   منتديات نسوانجي > القسم العام > كتابات و قصص و نكت سكس > قصص سكس المحارم

عرض نتيجة التصويت: هل اعجبتكم اول ممارسه جنس لى مع جارتى ؟
اعجبتنى 5 62.50%
حسنا 0 0%
طيب 2 25.00%
لم تعجبنى 1 12.50%
تصويت متعدد الخيارات . المشاركون بالتصويت: 8. لايمكنك التصويت على هذا الاستبيان

إضافة رد
 
أدوات الموضوع
قديم 02-12-2013, 02:48 AM
قديم 02-12-2013, 02:48 AM
  #1  
نسوانجي جديد
الجنس : ذكر
مشاركات : 1
سُمعَتِي: 10
lust4ever سمعته طيبه بنسوانجي

نسوانجي جديد

المشاركات : 1
الجنس : ذكر
lust4ever غير متصل

سُمعَتِي: 10
lust4ever سمعته طيبه بنسوانجي
افتراضي قصتى مع بنت الجيران حقيقية 100 %

قصتى مع بنت الجيران

اولا احب اعرفكو بنفسى انا محمد 15 سنه
وبنت جيرانا اسمها ايمان اكبر منى بحوالى سنتين
بدات قصتى معاها فى يوم كانت هى متعوده كالعاده انها بتيجى عندنا بحكم اننا جيران وهما بيجو نتسلى كلنا ففيوم
هى جت واختها ومامتها
امى قالت لمامتها هنروح كلنا فرح انا قولت لا انا مكسل وايمان بردو قالت كده
راحو كلهم الفرح ماعدايا وايمان
فات نص ساعه واحنا بنتفرج عالتليفزيون ف جيه مشهد كان فيه بوس وانا مكونتش افهم فى الجنس حاجه ساعتها او بمعنى بفهم بس عمرى ما جربت الموقف حقيقى
المهم كلمتها شويه وبعد كده قالتلى انا ابتاديت ازهق قولتلها يلا نفتح الكمبيوتر نعمل اى حاجه عليه قالت اوكى
فتحناه وكنت مرعوب لا تشوف السكس الى عليه اصلى مكنتش لحقت اخبيه فى مكان
المهم وهى بتقلب فا بتقولى محمد انا هحمل شويه صور ارفعهم على البروفايل قولتلها اوك وروحت البلكونه اجيب حاجه مش فاكرها اوى بصراحه المهم اتلاقيتها بتنادينى بعديها وبتقولى محمد هو انت الى جايب الفيديوهات دى وشى جاب اللوان ساعتها وقولت انهى دى قامت فتحاهم وكتمت الصوت وقالتلى دول قولتلها بصراحه اها بس متقوليش لحد قالت لا عادى دى حريتك وبعد شويه لاقيتها بتقرب منى شويه بشويه وقعدت جنبى على السرير قالتلى ممكن طلب بس اوفر شويه قوتلها اوك قالت عايزه اشوف واحد منهم حاولت اغير الموضوع بس الشهوه قتلتنى ساعتها قولت فى دماغى لا مينفعش اعمل حاجه دى بنت جيرانا وممكن يحصل مصايب بس مبقتش قادر وجاوبت على سؤالها قولتلها ماشى بس واحد بس قالت ماااشى جيبتلها واحد نيك فى الطيز
فضلت تتفرج عليه وانا قعدت جنبها وكل شويه اتحرك والمسها بزبى من غير ما تاخد بالها
اتلاقيتها بتقرب منى وبتقولى البيت فاضى ايه رايك ارقصلك واوريك انا بعرف ارقص ازاى قولتلها اوك بس بعديها هنرقص سلو عشان خاطرى اصلى بحب ارقصو قالت اوك شغلنا اغنية رقص وفضلت ترقص وتقرب من زبى جامد لحد ما وقف عالاخر بقى عامل زي الصخره وهى لاحظتو اكتر من مره بعد ما الاغني خلصت قولتلها يلا نرقص سلو قالت حاااااضر قومت فى الاول كنت ماسك ايديها وباعد سننه بسيطه وبعدين قربت شويه بشويه لحد ما حضنتها قولتلها تعرفى ان شكلك حلو اووى قالت يااااه لسه ملاحظ دلوقتى قولتلها شكلك يجنن وجسمك اكتر قاتلى تعرف بقا انك قليل الادب اووى قولتلها بس اجنن مش كده قالت يا مغروووور وضحكنا وبعد كده قربت منها اكتر وهيجت على الاخر اتلاقيتها هى كمان بقت تحرك كسها وجسمها ناحية زبى
وبعدين بقيت احك فيها جامد اتلاقيتها بتتآوووى بتقول آه اه بس بصوط واطى اوى قربت شفايفى من شفايفها وهى كمان بقت تقرب وبوستها وكنت اول مره ابوس فى حياتى
فضلت ابوسها واحنا واقفين لحد ما شيلتها على زبى وفضلت ابوسها وهى تطلع اهات بصوت واطى
نمنا على السرير وبقيت احسس على كسها وعلى بزازها قولتلها انا كنت بشتهيكى من زماااان قالتلى وانا كمان يا حبيبى ومسكت زبى حسيت باحساس مش عارف اوصفو ازاى بس كان حلو وقلعتها البلوزه وبعد كده الستنيانة ومسكت بزازها كانو مدورين ومتوسطين وجماال اوووى
وهى مسكت زبى وفضلت تحركو بعد كده قلعت البطلون وقلعت البوكسر وهى مسكتو وقعدت تدعك فيه وبعد كده قولتلها مصيه قالتلى ازاى قولتلها حطيه فى بوقك ومصيه قالتلى حااضر مصتهولى وقالتلى امممممم طعمو حلو تعالى الحسلى كسى نفسى تلحسهولى من بدرىىىىىى قولتلها اوك يا روحى
لحستهولها وبعدين قومت وقلبتها خليت ضهرها ليا قومت مدخلو قالتلى دخلو فى طيزى عشان لسه فيرجن قولت اوك دخلتو وهى طلعت اهات وبصوت عالى قالت براحه اه اهااا اها اههههه امممم براحه يا محمد وانا هيجت اكتر بقيت ادخلو كلوو وبسرعه وهى تصوت امممم اه اح اح احححح امممم انن اه اه اهااا تانى يا حبيبى عاوزاك تفرتك طيزى مالنيك قالت بعدها استنى قومت مطلعو قالتلى نام انت قومت نمت قامت ناطه على زبى ونامت عليا ودخلتو براحه وطنت على خفيف قولتلها سرعى مش قادر قالت اه اه اههه مش قادره قومت محرك جسمها بسرعه وطلعت زبى وفضلت احك كسها بيه وهى تقول دخلو ابوس ايديك همووت منك
بعدين دخلتو فى طيزها لحد ما قربت تنزل قومت وفضلت افرك فى كسها وهى مستريحه عالاخر وتثيرنى بكلامها
لحد ما قربت تنزلها بعد كده دعكت كسها جااامد لحد ما نزيلتها قالتلى تعالى يا حبيبى امصهولك عشان ترتاح مسكتو ومشت عليه لسانها فى الاول وبعدين دخلت حته منو فى بقها وفضلت تدخلو وتطلعو لحد ما دخلت ربعو
فضلت تمصهولى خمسه دقايق لحد،ما نزلتها فى بوقها وبعد كده نيمتها ونمت عليها وفضلت ادخلو واطلعو الى انا نزلتها للمره التانيه وبعدين بوسنا بعض وقولتلها البسى عشان محدش يجى علينا واحنا كده قالت انا مكونت اعرف ان زبك جامد اوى كده وهيمتعنى وقولتلها وانتى جسمك مدوخنى قالت وانا مصره على راايى انك قليل الادب قولتلها وانتى ملاااك يا اخوااتى وضحكنا وبعد كده قررنا انى انيكها كتيير
رد مع اقتباس
قديم 02-13-2013, 02:27 PM
قديم 02-13-2013, 02:27 PM
  #2  
الصورة الرمزية لـ ايام وبنعشها
النجـم الــلامع لنسوانجى
الجنس : ذكر
الإقامه : عالم الجنس والرومانسية
مشاركات : 52,380
سُمعَتِي: 69
ايام وبنعشها سيحقق الشهرة بما فيه الكفاية قريباً

النجـم الــلامع لنسوانجى
 
الصورة الرمزية لـ ايام وبنعشها

الإقامة : عالم الجنس والرومانسية
المشاركات : 52,380
الجنس : ذكر
ايام وبنعشها غير متصل

سُمعَتِي: 69
ايام وبنعشها سيحقق الشهرة بما فيه الكفاية قريباً
افتراضي رد: قصتى مع بنت الجيران حقيقية 100 %

تسلم ايدك ياغاااااااااالى
قصة حلوة اووى
__________________
الإضــــــافـــــة
أى بنت أو مدام أو مطلقة أوأرملة
lovely_lion2010@yahoo.com
عندما تعجبنا الروح تعجبنا الملامح حتى ولو لم تكن جميلة

رد مع اقتباس
قديم 10-21-2015, 01:07 AM
قديم 10-21-2015, 01:07 AM
  #3  
الصورة الرمزية لـ العميــد
نسـوانجي خـبير
الجنس : ذكر
الإقامه : فى قلــوب النســاء
مشاركات : 10,306
سُمعَتِي: 72
العميــد سيحقق الشهرة بما فيه الكفاية قريباً

نسـوانجي خـبير
 
الصورة الرمزية لـ العميــد

الإقامة : فى قلــوب النســاء
المشاركات : 10,306
الجنس : ذكر
العميــد غير متصل

سُمعَتِي: 72
العميــد سيحقق الشهرة بما فيه الكفاية قريباً
افتراضي رد: قصتى مع بنت الجيران حقيقية 100 %

مشكوووووووووووووووووووووووووووووووو ووووووووور
رد مع اقتباس
قديم 04-19-2017, 11:14 PM
قديم 04-19-2017, 11:14 PM
  #4  
الصورة الرمزية لـ ابوزب55
نسـوانجي خـبير
الجنس : ذكر
الإقامه : حضن حبيبتي ومعشوقتي
مشاركات : 512
سُمعَتِي: 10
ابوزب55 سمعته طيبه بنسوانجي

نسـوانجي خـبير
 
الصورة الرمزية لـ ابوزب55

الإقامة : حضن حبيبتي ومعشوقتي
المشاركات : 512
الجنس : ذكر
ابوزب55 متصل الآن

سُمعَتِي: 10
ابوزب55 سمعته طيبه بنسوانجي
افتراضي رد : قصتى مع بنت الجيران حقيقية 100 %

قصة جميله في منتهى الرووووووووووعة
تسلم على السرد
رد مع اقتباس
قديم 06-05-2017, 03:27 AM
قديم 06-05-2017, 03:27 AM
  #5  
الصورة الرمزية لـ كلي نار
نسـوانجي خـبير
الجنس : ذكر
الإقامه : بين الكس والطيز
أنجذب لـ : بايسكشوال
مشاركات : 2,629
سُمعَتِي: 46
كلي نار سمعته طيبه بنسوانجي

نسـوانجي خـبير
 
الصورة الرمزية لـ كلي نار

الإقامة : بين الكس والطيز
المشاركات : 2,629
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : بايسكشوال
كلي نار غير متصل

سُمعَتِي: 46
كلي نار سمعته طيبه بنسوانجي
افتراضي رد : قصتى مع بنت الجيران حقيقية 100 %

رووووعه القصه
يسلمووووووووووووووو
__________________

كـلي نـار

كــلـي تـحـرر بـدون
هـزار


رد مع اقتباس
إضافة رد

شارك الموضوع

دالّة الموضوع
قصتى مع بنت الجيرات



أدوات الموضوع


مواضيع ذات صلة
الموضوع الكاتب المنتدي المشاركات المشاركة الأخيرة
قصتي مع اختي ...متسلسلةحتى الجزء الثالث عاشق كس الاخت قصص سكس المحارم 24 06-03-2017 08:51 AM
قصتي حقيقية مع اخي الطيار طاير قصص سكس المحارم 2 03-12-2016 10:52 AM
قصتي مع اختي حقيقية reksa قصص سكس المحارم 2 01-24-2015 12:53 PM
قصتي مع أول سحاق أفندينا قصص السحاق المثيرة 2 01-04-2013 06:30 PM
قصتي ( حقيقية ) mido-mamhoon قصص اللواط و الشذوذ و الشيميل 5 12-26-2012 02:19 PM

Neswangy Note

التوقيت حسب جرينتش +1. الساعة الآن 12:28 AM.

Warning: You must be 18 years or older to view this website - الخصوصيه - الضوابط - DMCA