منتديات نسوانجي


أفضل أفلام الأسبوع - مختارات قصص سكس المحارم - أفلام سكس مصريه - سكس حقيقي بكاميرا خفيه
عودة   منتديات نسوانجي > القسم العام > كتابات و قصص و نكت سكس > قصص سكس المحارم

قصص سكس المحارم كل قصص سكس المحارم توضع هنا - قصص محارم - كتب سكس محارم - نكت سكس محارم - تعليم سكس محارم -محارم سكسيه

إضافة رد
 
أدوات الموضوع طريقة العرض
قديم 08-19-2012, 09:23 PM   #1
هشام الزبير
نسوانجي نشيط




--
افتراضي قصة نيك ابنتى الجميلة اميرة

فى البداية اعرفكم بنفسى اسمى احمد اعمل فى التجارة كنت متزوج منذ فترة ولم يدم الزواج وتم الطلاق بسبب زوجتى المتسلطة واعيش لوحدى فى الفيلا الخاصة بى فى احدى مدن مصر الكبيرة واعيش فى فراغ رهيب اقضى يومى فى العمل وفى الليل استمتع على الافلام السكس من حين لاخر لانى محروم من الجنس ولى ابنة اسمها اميرة وهى محجبة ومتدينة جدا و تعيش مع امها اقصد طليقتى وهى تدرس فى ثالثة اعدادى وبقالى سنة لم اراها بسبب امها المهم انا كعادتى اسهر على افلام سكس واثناء وانا باستمتع رن الهاتف ولقيت خال ابنتى بيقوللى ازيك وطلب منى ان اميرة ابنتى سوف تعيش معى لفترة لكى تدرس فى الثانوية وطبعا مش هتسافر كل يوم والدروس الخصوصية بتغيب ولكى اتابعها فى المدرسة المهم قال لى انه هيحضر اميرة غدا الى الفيلا وتانى يوم لقيت الجرس بيرن فخرجت سلمت على اميرة وخالها ونزلت معها الشنط وخالها غادر وجلست انا واميرة ندردش وقولت لها انش**** ترتاحى هنا فى بيتك التانى وكانت اميرة لابسة جيبة وحجاب ووجها مثل القمر المهم قامت اميرة دخلت تغير هدومها وخرجت من غرفتها وهى تلبس اسدال واتغدينا وقلت لها خدى راحتك انا داخل غرفتى وفتحت الكمبيوتر كعادتى وشغلت افلام سكس وقعدت العب فى زبى واثناء وانا باتفرج دخلت فجاة اميرة وحاولت ادخل زبى بسرعة ماعرفتش ولقيتها وشها احمر من الخجل وعينها كانت تنظر على زبى وابتسمت ابتسامة خفيفة معناها انها عارفة اللى بيحصل وقالت انا اسفة دخلت من غيراخبط على الباب وقالت لى انها هتغيب بكرة شويه فى المدرسة المهم تانى يوم لقيتها جاءت من المدرسة ودخلت تغيرهدومها وخرجت ولقيتها لابسة استرتش وبادى اسود والاسترتش هيفرتك بطنها وبالع كوسها وطيظها مدورة وبزازها بتتهز وطبعا انا مش مصدق ان هذا الجسم الرهيب كان متدارى وراء الحجاب وهنا بداء ت قصتى معها قولت لها ايه ياميرة التغيير ده قالت هوانا مش بنتك يعنى البس فى البيت زى البنات قولت فى بالى كان فيين ده من زمان وقعدت احلم و**** اثناء نومى انى انيكها واصحى من نومى الاقى نفسى منزلهم فى البنطلون وتانى يوم لقيت اميرة بتنده عليه بابا تعالى ساعدنى ارجوك روحت لقيتها لابسة الجيبة من تحت وعريانة ملط من فوق وماسكة السونتيانة وعايزانى اقفل لها المشبك بتاعها وانا جسمى مولع نار ولان حلمات بزازها حمرا وبزازها مدورة وجميلة جدا وشبكت لها السونتيان وانا دايخ من جسمها الرهيب ولقيتها باستنى فى خدى وقالت لى شكرا يابابا وذهبت للمدرسة وتركتنى بنارى مش عارف اعمل ايه هل انيك ابنتى وقررت ان اتزوج من جديد لانى مش قادر استحمل بعد ماشفت جسم ابنتى وجلسنا فى المساء ندردش انا واميرة وكانت لابسه بيجامة البنطلوب متقسم على طيزها وبزازها نصها باين من فوق وقلت لها انى قررت الزواج لقيتها زعلت جدا وقالت لى انى لااحبها وعاوز اجيب لها مرات اب حاولت افهمها انى محتاج اشياء اخرى لقيتها ضحكت وقالت لى فهمتك زى الكمبيوتر وتقصد لما شافتنى وقلت لها ى رجل محتاج الجنس لقيتها وجهها احمر وابتسمت وقالت ياعم بابا هوانا مش مش عاجباك قولت لها تقصدى ايه ابتسمت وقالت يابابا ياحبيبى انا عارفة انك محتاج للجنس بس انا مش هسمح لاى ست تيجى هنا وقعدت تبكى وانا باحاول امسح دموعها لقيتها عينيها بتنظر لى نظرة جميلة ولقيتها قربت شفايفها وباستنى فى شفايفى بوسها رهيبة لدرجة انى دخت ومش مصدق وقالت لى بحبك روحت نازل فيها بوس ومص فى شفايفها ومص فى لسانها ونزلت لحس ومص فى بزازها وهى نايمة منى خالص وبعدين فتحت رجليها وقعدت العب فى كسها من فوق الهدوم وامسك طيزها الطرية وهى راحت فى عالم تانى ورحت مطلع زبى ومنزل لها البنطلون والكليوت ونزلت تفريش وخبط فى لحم كسها الاحمر ولقيت كسها جميل لدرجة اول مرة اشوف كس بالحلاوة دى ورحت مديرها فرنساوى ومدخله فى طيزها الملبن لقيتها صرخت وقالت براحة مش قادرة وطيزها بتتهز زى الملبن وزبى داخل وطالع فى خرم طيزها واللبن بينزل من طيزها وانا ماسك شعرها وبشد فيه وهى بتصرخ ودخلنا غرفة النوم ونزلت لحس فى كسها وروحت منزلهم على كسها من وراء وقعدت انيك فيها طول الليل تفريش طبعا ومن بين بزازها وفى طيزها ولقيتها ضكت وقالت لى بذمتك بقى نفسك تتجوز دلوقتى يابابا وفضلت انيك اميرة طول فترة الثانوية لحدما سافرت عند والدتها ودى شويه صورلابنتى اميرة
-
هشام الزبير غير متصل   رد مع اقتباس
  #1  
قديم 08-19-2012, 09:23 PM
هشام الزبير هشام الزبير غير متصل
نسوانجي نشيط
 
تاريخ التسجيل: Jul 2012
مشاركات: 77
افتراضي قصة نيك ابنتى الجميلة اميرة

فى البداية اعرفكم بنفسى اسمى احمد اعمل فى التجارة كنت متزوج منذ فترة ولم يدم الزواج وتم الطلاق بسبب زوجتى المتسلطة واعيش لوحدى فى الفيلا الخاصة بى فى احدى مدن مصر الكبيرة واعيش فى فراغ رهيب اقضى يومى فى العمل وفى الليل استمتع على الافلام السكس من حين لاخر لانى محروم من الجنس ولى ابنة اسمها اميرة وهى محجبة ومتدينة جدا و تعيش مع امها اقصد طليقتى وهى تدرس فى ثالثة اعدادى وبقالى سنة لم اراها بسبب امها المهم انا كعادتى اسهر على افلام سكس واثناء وانا باستمتع رن الهاتف ولقيت خال ابنتى بيقوللى ازيك وطلب منى ان اميرة ابنتى سوف تعيش معى لفترة لكى تدرس فى الثانوية وطبعا مش هتسافر كل يوم والدروس الخصوصية بتغيب ولكى اتابعها فى المدرسة المهم قال لى انه هيحضر اميرة غدا الى الفيلا وتانى يوم لقيت الجرس بيرن فخرجت سلمت على اميرة وخالها ونزلت معها الشنط وخالها غادر وجلست انا واميرة ندردش وقولت لها انش**** ترتاحى هنا فى بيتك التانى وكانت اميرة لابسة جيبة وحجاب ووجها مثل القمر المهم قامت اميرة دخلت تغير هدومها وخرجت من غرفتها وهى تلبس اسدال واتغدينا وقلت لها خدى راحتك انا داخل غرفتى وفتحت الكمبيوتر كعادتى وشغلت افلام سكس وقعدت العب فى زبى واثناء وانا باتفرج دخلت فجاة اميرة وحاولت ادخل زبى بسرعة ماعرفتش ولقيتها وشها احمر من الخجل وعينها كانت تنظر على زبى وابتسمت ابتسامة خفيفة معناها انها عارفة اللى بيحصل وقالت انا اسفة دخلت من غيراخبط على الباب وقالت لى انها هتغيب بكرة شويه فى المدرسة المهم تانى يوم لقيتها جاءت من المدرسة ودخلت تغيرهدومها وخرجت ولقيتها لابسة استرتش وبادى اسود والاسترتش هيفرتك بطنها وبالع كوسها وطيظها مدورة وبزازها بتتهز وطبعا انا مش مصدق ان هذا الجسم الرهيب كان متدارى وراء الحجاب وهنا بداء ت قصتى معها قولت لها ايه ياميرة التغيير ده قالت هوانا مش بنتك يعنى البس فى البيت زى البنات قولت فى بالى كان فيين ده من زمان وقعدت احلم و**** اثناء نومى انى انيكها واصحى من نومى الاقى نفسى منزلهم فى البنطلون وتانى يوم لقيت اميرة بتنده عليه بابا تعالى ساعدنى ارجوك روحت لقيتها لابسة الجيبة من تحت وعريانة ملط من فوق وماسكة السونتيانة وعايزانى اقفل لها المشبك بتاعها وانا جسمى مولع نار ولان حلمات بزازها حمرا وبزازها مدورة وجميلة جدا وشبكت لها السونتيان وانا دايخ من جسمها الرهيب ولقيتها باستنى فى خدى وقالت لى شكرا يابابا وذهبت للمدرسة وتركتنى بنارى مش عارف اعمل ايه هل انيك ابنتى وقررت ان اتزوج من جديد لانى مش قادر استحمل بعد ماشفت جسم ابنتى وجلسنا فى المساء ندردش انا واميرة وكانت لابسه بيجامة البنطلوب متقسم على طيزها وبزازها نصها باين من فوق وقلت لها انى قررت الزواج لقيتها زعلت جدا وقالت لى انى لااحبها وعاوز اجيب لها مرات اب حاولت افهمها انى محتاج اشياء اخرى لقيتها ضحكت وقالت لى فهمتك زى الكمبيوتر وتقصد لما شافتنى وقلت لها ى رجل محتاج الجنس لقيتها وجهها احمر وابتسمت وقالت ياعم بابا هوانا مش مش عاجباك قولت لها تقصدى ايه ابتسمت وقالت يابابا ياحبيبى انا عارفة انك محتاج للجنس بس انا مش هسمح لاى ست تيجى هنا وقعدت تبكى وانا باحاول امسح دموعها لقيتها عينيها بتنظر لى نظرة جميلة ولقيتها قربت شفايفها وباستنى فى شفايفى بوسها رهيبة لدرجة انى دخت ومش مصدق وقالت لى بحبك روحت نازل فيها بوس ومص فى شفايفها ومص فى لسانها ونزلت لحس ومص فى بزازها وهى نايمة منى خالص وبعدين فتحت رجليها وقعدت العب فى كسها من فوق الهدوم وامسك طيزها الطرية وهى راحت فى عالم تانى ورحت مطلع زبى ومنزل لها البنطلون والكليوت ونزلت تفريش وخبط فى لحم كسها الاحمر ولقيت كسها جميل لدرجة اول مرة اشوف كس بالحلاوة دى ورحت مديرها فرنساوى ومدخله فى طيزها الملبن لقيتها صرخت وقالت براحة مش قادرة وطيزها بتتهز زى الملبن وزبى داخل وطالع فى خرم طيزها واللبن بينزل من طيزها وانا ماسك شعرها وبشد فيه وهى بتصرخ ودخلنا غرفة النوم ونزلت لحس فى كسها وروحت منزلهم على كسها من وراء وقعدت انيك فيها طول الليل تفريش طبعا ومن بين بزازها وفى طيزها ولقيتها ضكت وقالت لى بذمتك بقى نفسك تتجوز دلوقتى يابابا وفضلت انيك اميرة طول فترة الثانوية لحدما سافرت عند والدتها ودى شويه صورلابنتى اميرة
رد مع اقتباس
أفضل أفلام الأسبوع - مختارات قصص سكس المحارم - أفلام سكس مصريه - سكس حقيقي بكاميرا خفيه
قديم 08-20-2012, 02:16 AM   #2
أفندينا
جنـرال نســوانجـي
 
الصورة الرمزية لـ أفندينا





افتراضي رد: قصة نيك ابنتى الجميلة اميرة

بصراحة الصورة الاولى تججن
__________________
إضغط هنا وبلغنا عن اي مشاركة مخالفة او مخادعة او ضارة الأن



شرح كيفية التحميل من السيرفر الخاص بافلامى
ياريت بلاش ذكر اى اسماء لاى دولة فى عنوان الموضوع او فى المحتوى الداخلى للموضوع
-
أفندينا غير متصل   رد مع اقتباس
  #2  
قديم 08-20-2012, 02:16 AM
الصورة الرمزية لـ أفندينا
أفندينا أفندينا غير متصل
جنـرال نســوانجـي
 
تاريخ التسجيل: May 2012
المكان: فى كل مكان بجسم الست
مشاركات: 105,684
افتراضي رد: قصة نيك ابنتى الجميلة اميرة

بصراحة الصورة الاولى تججن
__________________
إضغط هنا وبلغنا عن اي مشاركة مخالفة او مخادعة او ضارة الأن



شرح كيفية التحميل من السيرفر الخاص بافلامى
ياريت بلاش ذكر اى اسماء لاى دولة فى عنوان الموضوع او فى المحتوى الداخلى للموضوع
رد مع اقتباس
قديم 08-23-2012, 09:31 PM   #3
فشنيخي
نسوانجي مميز
 
الصورة الرمزية لـ فشنيخي





افتراضي رد: قصة نيك ابنتى الجميلة اميرة

تسلم قصتك حلوه ويريت بنت تضيفني وتناقشني بموضوع سكس المحارم
llinamy@yahoo.com
__________________
اليطعن بالظهر لتظن مراجل بيه ...ولعنده مراجل يحجي كدامك ...فوت ولايهمك طنعه من غدار ....ومثل كطف الجكاره ودوسه بجدامك ..مع احترامي
احترم كل الاراءمهماكانت واحب التعارف مع كل الاصدقاءوالصديقات
samy.neklinazobkos@yahoo.com
-
فشنيخي غير متصل   رد مع اقتباس
  #3  
قديم 08-23-2012, 09:31 PM
الصورة الرمزية لـ فشنيخي
فشنيخي فشنيخي غير متصل
نسوانجي مميز
 
تاريخ التسجيل: Dec 2010
المكان: العراق كركوك
مشاركات: 126
افتراضي رد: قصة نيك ابنتى الجميلة اميرة

تسلم قصتك حلوه ويريت بنت تضيفني وتناقشني بموضوع سكس المحارم
llinamy@yahoo.com
__________________
اليطعن بالظهر لتظن مراجل بيه ...ولعنده مراجل يحجي كدامك ...فوت ولايهمك طنعه من غدار ....ومثل كطف الجكاره ودوسه بجدامك ..مع احترامي
احترم كل الاراءمهماكانت واحب التعارف مع كل الاصدقاءوالصديقات
samy.neklinazobkos@yahoo.com
رد مع اقتباس
قديم 08-27-2012, 10:23 PM   #4
foolh_old_man2010
نسوانجي مميز




افتراضي رد: قصة نيك ابنتى الجميلة اميرة

قصه حفيفه وحلوه
-
foolh_old_man2010 غير متصل   رد مع اقتباس
  #4  
قديم 08-27-2012, 10:23 PM
foolh_old_man2010 foolh_old_man2010 غير متصل
نسوانجي مميز
 
تاريخ التسجيل: Apr 2010
مشاركات: 255
افتراضي رد: قصة نيك ابنتى الجميلة اميرة

قصه حفيفه وحلوه
رد مع اقتباس
قديم 08-28-2012, 09:07 PM   #5
الشبح الغامض
نسوانجي جديد





افتراضي رد: قصة نيك ابنتى الجميلة اميرة

البنت دى زى العسل
-
الشبح الغامض غير متصل   رد مع اقتباس
  #5  
قديم 08-28-2012, 09:07 PM
الشبح الغامض الشبح الغامض غير متصل
نسوانجي جديد
 
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المكان: مدينة طنطا/مصر
مشاركات: 27
افتراضي رد: قصة نيك ابنتى الجميلة اميرة

البنت دى زى العسل
رد مع اقتباس
إضافة رد

علامات

دالّة الموضوع
الجميلة, اميرة, ابنتى



أدوات الموضوع
طريقة العرض
عادي عادي

ضوابط المشاركة
غير مصرّح لك بنشر موضوع جديد
غير مصرّح لك بنشر ردود
غير مصرّح لك برفع مرفقات
غير مصرّح لك بتعديل مشاركاتك

وسوم vB : نشيط
كود [IMG] : نشيط
كود هتمل : خامل


مواضيع ذات صلة
الموضوع الكاتب المنتدي المشاركات المشاركة الأخيرة
قصة نيك ابنتى الجميلة اميرة fuid4444 المواضيع المخالفه والغير مطابقه 0 06-09-2014 12:57 PM
دلع اميرة وشهوة اميرة وجمال اميرة واةة من اميرة احساس دافئ المواضيع المخالفه والغير مطابقه 46 11-02-2012 09:42 PM
اميرة تلعب برجليها فى زبر صاحبها لحد ما ينيكها ويجيبهم على طيزها الجميلة والتانية تتناك جامد من خطيبها فى كسها ahmedteto أفلام سكس عربي 8 10-24-2012 05:21 AM
فيلم اميرة وهى اميرة على حق وعادل السكران + الصور كَوٍل مًآنْ أفلام سكس عربي 200 10-21-2012 01:08 AM
مشاركة مكررة === الجميلة اميرة مع ابن عمها وعمالة تمصلة وبعدين تقلع البنطلون وينيكها جامد اوى اوى Lo2000 المواضيع المخالفه والغير مطابقه 0 02-07-2012 10:24 AM

Neswangy Note

التوقيت حسب جرينتش +1. الساعة الآن 04:20 PM.

Warning: You must be 18 years or older to view this website
جميع المشاركات والمواضيع في منتدى نسوانجي لا تعبر بالضرورة عن رأي إدارته بل تمثل وجهة نظر كاتبها, نحن لا ندعم اى كسر لحقوق وفى حالة وجود مواد تتعلق بملكية خاصة بك لا تتردد فى مراسلتنا
All participants & topics in forum neswangy does not necessarily express the opinion of its administration, but it's just represent the viewpoint of its author