منتديات نسوانجي


أفضل أفلام الأسبوع - مختارات قصص سكس المحارم - أفلام سكس مصريه - سكس حقيقي بكاميرا خفيه
عودة   منتديات نسوانجي > القسم العام > كتابات و قصص و نكت سكس > قصص السحاق المثيرة

قصص السحاق المثيرة قسم يختص بجميع مواضيع وقصص السحاق المقروءه,سحاق ساخن,قصص سحاق حقيقيه,سحاق علي كيفك,أفلام سحاق,سحاقيات عربيات,سحاقxسحاق,قصص سحاق عربي جديده,للسحاقيات فقط,Hot Lesbian Stories

إضافة رد
 
أدوات الموضوع طريقة العرض
قديم 10-03-2011, 12:36 PM   #1
نهر العطش
مبدع نسوانجي
 
الصورة الرمزية لـ نهر العطش





--
Thumbs up الاخوات الفاتنات (قصص سكس عربى سحاق منتهى اللذة)!!!!!!!!!!

نحن اسره مكونه من امى عفاف وعمرها 41 حاتم وعمره 22 عاما وأحلام 20 عاما وانا هدى 23 كان اخى يعمل فى احد المصانع الخاصه ويعود من عمله متاخرا ويقوم هو بكافه المصاريف لاعاشتنا بالاضافه لمعاش ابى لاننى وامى واختى أحلام بدون عمل امى كانت تصحو مبكرا من النوم لافطار اخى حاتم اما انا واختى فكنا نصحو من النوم متأخرين من السهر امام التليفزيون والدش كنت احلم دوما كأنثى بالشاب القوى الذى يحتوينى ويضمنى لصدره ونغيب فى قبله طويله ليس لها نهايه ولاننى كنت شهوانيه جدا فاننى كنت امارس العاده السريه كثيرا جدا لدرجه لا يتصورها عقل وكنت اشاهد الافلام الاجنبيه لعلى اجد منظر يثيرنى فامارس عادتى السريه وذات يوم كنا نشاهد فيلما عاديا ولكنه مثير انا وامى واختى فتملكتنى الشهوه فتركتهما فى الصاله ودخلت غرفتى والقيت البطانيه فوقى حتى لايدخل احد فجاه ويرانى وقلعت الكيلوت ومن غبائى القيت به على الارض وامسكت بزازى وحلمته واعضضت فيها ويدى الاخرى على كسى الهايج الهايج وتخيلت مناظر وصور وكساس وأزبار ومن نشوتى لم ادرى بباب الغرفه يفتح فجاه وانا اتاوة من المتعه ونظرت فاذا بامى واختى على الباب فنظرت لى امى وفهمت فورا وقالت بتعملى ايه يابت يخرب عقلك مين اللى علمك العمله السوده دى اما أختى احلام فكانت تنظر الى نظره اندهاش هذه فى اللحظه التى اغلقت امى فيها الباب وامرتنى بالقيام من على السريراحسست بخجل شديد ورغبه فى البكاء ليس من العقاب الذى ينتظرنى ولكن من منظرى امام اختى وامى ارتديت الكيلوت من على الارض وخرجت الى الصاله منكسه الراس من خجلى فاذا بامى توجه الى نصائح واختى تنظر الى مبتسمه واخيرا طلبت منى امى الا افعل هذا ثانيه فابتسمت وقلت لها مش هاعمل كده تانى وقمت فقبلتها وجلسنا امام التليفزيون وضحكنا وجاء اخى فجلس معنا وقامت امى لتعد له العشاء ودخل غرفته لينام ودخلت امى لتنام ايضا وقبلتنى انا واحلام ودخلت غرفتها واغلقت البا ثم دخلت احلام غرفتنا وعندها سرحت فى المتعه التى لم تاتى ودخلت الى غرفتى فوجدت احلام تنظر الى نفس الابتسامه وقالت لى ايه يا هدى اللى كنتى بتعمليه ده هو ده مش عيب قلتلها دى متعه وانا جسمى سخن اوى قاتلى انا ببقى نايمه جنبك وحاسه بيكى وانتى هايجه وبتتمحنى على وتضمى فخادك اوى وانتى بتجيبى بس مش كنت بأرضى الفت نظرك فابتسمت لها وحضنتها بقوة وقولتيلها حبيبتى ولا اعرف كيف تحركت يدى على شعرها وظهرها وبادلتنى هى بيدها على ظهرى وشعرى ونظرنا بعضنا لبعض نظره شهوه غريبه فامسكت بزازها ووضعت يدى على كسها فتركتنى والقت بنفسها على السرير وانحصرت جلابيتها عن فخادها وكيلوتها فنمت بجوارها ووضعت يدى على بزازها ورضعت فيهم بشهوه ونهم وهى كانت تحتضننى بقوه وادخلت يدى داخل كيلوتها فوجدت كسها غارق فى مياهه انزلت لها الكيلوت وتخلصت انا من ملابسى كلها ونزلت على كسها ابوسه والحسه وكانت هى تضغط راسى على كسها كله وجاءت شهوتها ونمت انا وفتحت رجلى فاحسست بها تلتهم كسى ويدها على بزازى وانا اضغط راسها بفخادى واضغط يدها على بزازى حتى اتت شهوتى ايضا وقمنا فاحتضنتها واحتضنتى وقالت ماكنتش عارفه النيك حلو كده ولبسنا ونمنا وجاء الصباح فسمعنا صوت امى تحضر الافطار لاخى وبعد ذلك خرج للعمل وذهبت امى لتنام كالمعتاد بعد خروجه فانتظرنا وذهبت احلام لغرفه امى واطمئنت لنومها وعادت مسرعه لغرفتنا ونمنا على السرير فى حضن بعض ويدى على كسها ويدها على كسى ونقبل بعضنا وفجاه دخلت علينا امى انتوا بتعملو ايه يا اوساخ انتى وهى قلتلها ماما انتى عارفه الشهوه وانا مش بقدر استحمل وانا مش عاوزه اعملها مع شاب ويفتحنى وانتى عارفه معنى الحرمان فنظرت الينا نظره غريبه وقالت معاكى حق ياهدى انا محرومه وبرضه باعمل زييك قولتلها ماتيجى معانا جنبنا قالت ازاى انا ***م قولتلها تعالى تعالى بلا امنا بلا بتاع انتى اللى يشوفك يقول اصغر مننا وشديتها من يد واختى من اليد الاخرى ووقعت على السرير وقالت بتعملى ايه انتى وهى وبسرعه البرق وضعت يدى على كسها وضغطت على زمبورها بسرعه وقوه فسمعت انتها وقالت انا هنام بهدومى ولا ايه فخلعت ملابسها ونمت بين فخذيها الحس كسها واختى احلام تضغط بزازها وهم فى قبله حاره ووضعت فمى على كسها ويدى على كس احلام واخذت اشفط مياه كسها بلسانى ويدى وهى تتاوه وتتاوه وفجاه صرخت هجيب ياهدى هجججججججججججيييييييييب واحسست بانتفاضه ورعشه كسها وانتفاضه جسمها كله ونمت انا على السرير واخذت امى لحس كسى وتمسك بزازى واحلام خلفها تلحس طيزها والباقى من مياه كسها وجاءت شهوتى وشهوتها مره اخرى وجاء الدور على احلام فلحست كسها ووضعت فخدى على كسها وجاءت شهوتها ايضا واصبحنا نمارس السحاق باستمرار

__________________
نسوانجي دوت نت
الأقوي الأمتع الأسخن
علي الإطلاق
-
نهر العطش غير متصل   رد مع اقتباس
  #1  
قديم 10-03-2011, 12:36 PM
الصورة الرمزية لـ نهر العطش
نهر العطش نهر العطش غير متصل
مبدع نسوانجي
 
تاريخ التسجيل: Oct 2009
المكان: على شفايف الكس
مشاركات: 9,994
Thumbs up الاخوات الفاتنات (قصص سكس عربى سحاق منتهى اللذة)!!!!!!!!!!

نحن اسره مكونه من امى عفاف وعمرها 41 حاتم وعمره 22 عاما وأحلام 20 عاما وانا هدى 23 كان اخى يعمل فى احد المصانع الخاصه ويعود من عمله متاخرا ويقوم هو بكافه المصاريف لاعاشتنا بالاضافه لمعاش ابى لاننى وامى واختى أحلام بدون عمل امى كانت تصحو مبكرا من النوم لافطار اخى حاتم اما انا واختى فكنا نصحو من النوم متأخرين من السهر امام التليفزيون والدش كنت احلم دوما كأنثى بالشاب القوى الذى يحتوينى ويضمنى لصدره ونغيب فى قبله طويله ليس لها نهايه ولاننى كنت شهوانيه جدا فاننى كنت امارس العاده السريه كثيرا جدا لدرجه لا يتصورها عقل وكنت اشاهد الافلام الاجنبيه لعلى اجد منظر يثيرنى فامارس عادتى السريه وذات يوم كنا نشاهد فيلما عاديا ولكنه مثير انا وامى واختى فتملكتنى الشهوه فتركتهما فى الصاله ودخلت غرفتى والقيت البطانيه فوقى حتى لايدخل احد فجاه ويرانى وقلعت الكيلوت ومن غبائى القيت به على الارض وامسكت بزازى وحلمته واعضضت فيها ويدى الاخرى على كسى الهايج الهايج وتخيلت مناظر وصور وكساس وأزبار ومن نشوتى لم ادرى بباب الغرفه يفتح فجاه وانا اتاوة من المتعه ونظرت فاذا بامى واختى على الباب فنظرت لى امى وفهمت فورا وقالت بتعملى ايه يابت يخرب عقلك مين اللى علمك العمله السوده دى اما أختى احلام فكانت تنظر الى نظره اندهاش هذه فى اللحظه التى اغلقت امى فيها الباب وامرتنى بالقيام من على السريراحسست بخجل شديد ورغبه فى البكاء ليس من العقاب الذى ينتظرنى ولكن من منظرى امام اختى وامى ارتديت الكيلوت من على الارض وخرجت الى الصاله منكسه الراس من خجلى فاذا بامى توجه الى نصائح واختى تنظر الى مبتسمه واخيرا طلبت منى امى الا افعل هذا ثانيه فابتسمت وقلت لها مش هاعمل كده تانى وقمت فقبلتها وجلسنا امام التليفزيون وضحكنا وجاء اخى فجلس معنا وقامت امى لتعد له العشاء ودخل غرفته لينام ودخلت امى لتنام ايضا وقبلتنى انا واحلام ودخلت غرفتها واغلقت البا ثم دخلت احلام غرفتنا وعندها سرحت فى المتعه التى لم تاتى ودخلت الى غرفتى فوجدت احلام تنظر الى نفس الابتسامه وقالت لى ايه يا هدى اللى كنتى بتعمليه ده هو ده مش عيب قلتلها دى متعه وانا جسمى سخن اوى قاتلى انا ببقى نايمه جنبك وحاسه بيكى وانتى هايجه وبتتمحنى على وتضمى فخادك اوى وانتى بتجيبى بس مش كنت بأرضى الفت نظرك فابتسمت لها وحضنتها بقوة وقولتيلها حبيبتى ولا اعرف كيف تحركت يدى على شعرها وظهرها وبادلتنى هى بيدها على ظهرى وشعرى ونظرنا بعضنا لبعض نظره شهوه غريبه فامسكت بزازها ووضعت يدى على كسها فتركتنى والقت بنفسها على السرير وانحصرت جلابيتها عن فخادها وكيلوتها فنمت بجوارها ووضعت يدى على بزازها ورضعت فيهم بشهوه ونهم وهى كانت تحتضننى بقوه وادخلت يدى داخل كيلوتها فوجدت كسها غارق فى مياهه انزلت لها الكيلوت وتخلصت انا من ملابسى كلها ونزلت على كسها ابوسه والحسه وكانت هى تضغط راسى على كسها كله وجاءت شهوتها ونمت انا وفتحت رجلى فاحسست بها تلتهم كسى ويدها على بزازى وانا اضغط راسها بفخادى واضغط يدها على بزازى حتى اتت شهوتى ايضا وقمنا فاحتضنتها واحتضنتى وقالت ماكنتش عارفه النيك حلو كده ولبسنا ونمنا وجاء الصباح فسمعنا صوت امى تحضر الافطار لاخى وبعد ذلك خرج للعمل وذهبت امى لتنام كالمعتاد بعد خروجه فانتظرنا وذهبت احلام لغرفه امى واطمئنت لنومها وعادت مسرعه لغرفتنا ونمنا على السرير فى حضن بعض ويدى على كسها ويدها على كسى ونقبل بعضنا وفجاه دخلت علينا امى انتوا بتعملو ايه يا اوساخ انتى وهى قلتلها ماما انتى عارفه الشهوه وانا مش بقدر استحمل وانا مش عاوزه اعملها مع شاب ويفتحنى وانتى عارفه معنى الحرمان فنظرت الينا نظره غريبه وقالت معاكى حق ياهدى انا محرومه وبرضه باعمل زييك قولتلها ماتيجى معانا جنبنا قالت ازاى انا ***م قولتلها تعالى تعالى بلا امنا بلا بتاع انتى اللى يشوفك يقول اصغر مننا وشديتها من يد واختى من اليد الاخرى ووقعت على السرير وقالت بتعملى ايه انتى وهى وبسرعه البرق وضعت يدى على كسها وضغطت على زمبورها بسرعه وقوه فسمعت انتها وقالت انا هنام بهدومى ولا ايه فخلعت ملابسها ونمت بين فخذيها الحس كسها واختى احلام تضغط بزازها وهم فى قبله حاره ووضعت فمى على كسها ويدى على كس احلام واخذت اشفط مياه كسها بلسانى ويدى وهى تتاوه وتتاوه وفجاه صرخت هجيب ياهدى هجججججججججججيييييييييب واحسست بانتفاضه ورعشه كسها وانتفاضه جسمها كله ونمت انا على السرير واخذت امى لحس كسى وتمسك بزازى واحلام خلفها تلحس طيزها والباقى من مياه كسها وجاءت شهوتى وشهوتها مره اخرى وجاء الدور على احلام فلحست كسها ووضعت فخدى على كسها وجاءت شهوتها ايضا واصبحنا نمارس السحاق باستمرار

__________________
نسوانجي دوت نت
الأقوي الأمتع الأسخن
علي الإطلاق
رد مع اقتباس
أفضل أفلام الأسبوع - مختارات قصص سكس المحارم - أفلام سكس مصريه - سكس حقيقي بكاميرا خفيه
قديم 11-21-2012, 02:52 AM   #2
ايام وبنعشها
النجـم الــلامع لنسوانجى
 
الصورة الرمزية لـ ايام وبنعشها





افتراضي رد: الاخوات الفاتنات (قصص سكس عربى سحاق منتهى اللذة)!!!!!!!!!!

[IMG]http://up13.***************/up/viewimages/fbc3b03ea4.jpg[/IMG]
__________________
الإضــــــافـــــة
أى بنت أو مدام أو مطلقة أوأرملة
lovely_lion2010@yahoo.com
عندما تعجبنا الروح تعجبنا الملامح حتى ولو لم تكن جميلة

-
ايام وبنعشها غير متصل   رد مع اقتباس
  #2  
قديم 11-21-2012, 02:52 AM
الصورة الرمزية لـ ايام وبنعشها
ايام وبنعشها ايام وبنعشها غير متصل
النجـم الــلامع لنسوانجى
 
تاريخ التسجيل: Jun 2012
المكان: عالم الجنس والرومانسية
مشاركات: 52,390
افتراضي رد: الاخوات الفاتنات (قصص سكس عربى سحاق منتهى اللذة)!!!!!!!!!!

[IMG]http://up13.***************/up/viewimages/fbc3b03ea4.jpg[/IMG]
__________________
الإضــــــافـــــة
أى بنت أو مدام أو مطلقة أوأرملة
lovely_lion2010@yahoo.com
عندما تعجبنا الروح تعجبنا الملامح حتى ولو لم تكن جميلة

رد مع اقتباس
إضافة رد

علامات

دالّة الموضوع
(قصص, منتهى, اللذة)!!!!!!!!!!, الاخوات, الفاتنات, سحاق, عربي



أدوات الموضوع
طريقة العرض
عادي عادي

ضوابط المشاركة
غير مصرّح لك بنشر موضوع جديد
غير مصرّح لك بنشر ردود
غير مصرّح لك برفع مرفقات
غير مصرّح لك بتعديل مشاركاتك

وسوم vB : نشيط
كود [IMG] : نشيط
كود هتمل : خامل


مواضيع ذات صلة
الموضوع الكاتب المنتدي المشاركات المشاركة الأخيرة
ام سحر (قصص سحاق عربى منتهى اللذة)!!!!!!!!!!!!! نهر العطش قصص السحاق المثيرة 19 09-30-2016 07:54 PM
وسط البلد (قصص سكس عربى سحاق منتهى اللذة)!!!!!! نهر العطش قصص السحاق المثيرة 19 04-24-2016 08:20 PM
كس على نار حاميه (فصص سكس عربى سحاق منتهى اللذة)!!!!!!!!!!! نهر العطش قصص السحاق المثيرة 7 11-10-2014 02:06 AM
الممرضه (قصص سكس عربى سحاق منتهى اللذة)!!!!!!!!!!! نهر العطش قصص السحاق المثيرة 5 11-21-2012 01:40 AM
مدرس الانجليزى والطالبات الفاتنات (قصص سكس عربى منتهى اللذة)!!!!!!!!!!! نهر العطش قصص سكس عربي 4 12-07-2011 02:00 AM

Neswangy Note

التوقيت حسب جرينتش +1. الساعة الآن 08:52 AM.

Warning: You must be 18 years or older to view this website
جميع المشاركات والمواضيع في منتدى نسوانجي لا تعبر بالضرورة عن رأي إدارته بل تمثل وجهة نظر كاتبها, نحن لا ندعم اى كسر لحقوق وفى حالة وجود مواد تتعلق بملكية خاصة بك لا تتردد فى مراسلتنا
All participants & topics in forum neswangy does not necessarily express the opinion of its administration, but it's just represent the viewpoint of its author