منتديات نسوانجي

سجل بنسوانجي الأن وتمتع بكامل مميزات ومحتوي نسوانجي

التسجيل متاح لفترة مؤقته - إضغط هنا للتسجيل

العودة   منتديات نسوانجي > القسم العام > كتابات و قصص و نكت سكس > قصص سكس المحارم

قصص سكس المحارم كل قصص سكس المحارم توضع هنا - قصص محارم - كتب سكس محارم - نكت سكس محارم - تعليم سكس محارم -محارم سكسيه

إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 05-20-2011, 07:35 AM   #1
عاشق سن الارعبين
نسوانجي نشيط
 
الصورة الرمزية عاشق سن الارعبين




--
افتراضي امي بتتناك ادامي

سجل بنسوانجي الأن وتمتع بكامل مميزات ومحتوي نسوانجي مجاناََ

التسجيل متاح لفترة مؤقته - إضغط هنا للتسجيل

اسمي كريم عندي 17 سنة عايش مع اميسهير 50 سنة, امي برغم سنها الكبير لكن شكلها يوحي انها لسه صغيره وجسمهاابيض وجميل جداً وعندها بزاز وطياز كبيرة اوي زي الملبن, ابويا مات من 4سنين وانا عندي 13 سنة, وبعد ابويا ما مات بـ 3 شهور امي اشتغلت في اتيليهزي ما بتقول, وبتنزل الساعة 5 المغرب وبترجع 1 او 2 بليل, وكانت علاقتيبامي مش قوية اوي عشان مش بشوفها كتير لاني كنت الصبح في المدرسة ولمابرجع بنتغدى سوا وهي بتنزل الشغل وبترجع بعد ما انام, في مرة كنت سهرانمتأخر امي رجعت من الشغل وكان معاها واحد ساكن معانا في المنطقة شاب معروفعنه انه بلطجي اسمه سمير عنده 26 سنة, استغربت امي لما لاقيتني صاحيوقالتلي: انت ايه اللي مصحيك لدلوقتي؟؟ قولتلها: مش جايلي نوم, قولتلها: هو سمير جاي معاكي ليه؟؟ قالتلي: اصل هو كان قريب من الشغل عندي وقال يجييوصلني عشان مجيش متأخر لوحدي وانا قولتله يطلع يشرب شاي, وبعدين قالتلي: ادخل نام انت عشان مدرستك بكرة, قولتلها: حاضر, دخلت الاوضة عشان انامومامتي كالعادة زي ما بتعمل بتقفل عليا باب الاوضة بالمفتاح من برة, بعدربع ساعة سمعت صوت باب الشقة بيتقفل قولت في نفسي: اكيد سمير روح, حاولتانام لكن مكنتش عارف انام خالص ومش جايلي نوم, شوية ولاقيت امي داخلةتنام, اصل انا باب اوضتي ادام باب اوضتها بالظبط والباب بتاعي ازاز بشوفايه اللي بيحصل برة طشاش كده, المهم بعد نص ساعة كده سمعت صوت امي وهي زيما تكون تعبانة وبتتألم حاولت اروحلها لكن باب الاوضة كان مقفول رجعت عالسرير وفضلت صاحي لكن سمعت صوت امي بيعلى وبدات تصرخ, ساعتها قولت لازماخرج روحت فتحت البلكونة, البلكونة بتاعت اوضتي مشتركة مع بلكونة الصالة, المهم روحت فتحت البلكونة وحاولت افتح بلكونة الصالة من برة وفعلاً عرفتافتحها وجريت على اوضة امي وقبل ما افتح الباب سمعت صوت سمير وهو بيزعقلهاوبيقولها: خدي يا بنت المتناكة يا شرموطة انتي اللي زيك لازم يتناك كده, وهي بتصرخ: ااااااااااااااااه انا شرموطتك انا خدامة تحت رجليكااااااااااااااااااااااه نيكني يا سيد الرجالة, قالها: لسه مشبعتيش يالبوة يا بنت المتناكة طب خدي, وبدأت اسمع صوت خبط وكان باين انه صوت خبطجسمه في جسمها, كنت انا اعرف حاجات كتير عن السكس من اصحابي في المدرسةوحبيته جداً, وبدل ما ادخل عشان اكشفهم كنت عايز ادخل بشويش اتفرج لكنمامتي كانت قافلة الباب بالمفتاح بصيت من خرم الباب ولاقيتهم ع السرير اميقاعدة في وضعية الكلب وهو قاعد وراها على ركبته وماسك شعرها ومدخل زبره فيطيزها وعمال ينيكا جامد وهي بتصوت وبيقولها: دانا هقطع طيزك دي يا شرموطةيا بنت المتناكة, وهي بتقوله: انت سيدي وانا الكلبة بتاعتك انا شرموطتكانا تحت رجليك اقل من أي جزمة, وهو بيضحك وبيقولها: هقطعك يا بنت المتناكةوقعد يضربها على طيزها بأيده جامد وهي تصوت ونزل لبنه في طيزها وبعدينلفها وهو لسه ماسك شعرها وقالها: افتحي بؤك يا شرموطة, وتف في بؤهاوقالها: اتمضمضي بيه وابلعيه يا كلبة, وفعلاً امي بلعته وهو بيضربهابالقلم على وشها وقالها: اشوفك بعدين يا حلوة, وقام عشان يلبس هدومهقالتله: انا لسه مشبعتش انا مستمتعتش, قالها: انا استمتعت يا روح امك, قالتله: طب عشان خاطري بات عندي النهاردة, قالها: لا يا كلبة انا هروحلستك صباح (مرات سمير 25 سنة وجسمها ابيض وطويلة شوية) عشان اروق نفسيانتي يادوبك باجي اسخن عندك بس عشان انتي ولا تسوي حاجة جنب ستك صباح, ديهي دي الحريم مش انتي يا شرموطة, قالتله: طب اجي معاك اصل صباح وحـ..., قالها: بتقولي مين يا شرموطة؟؟ قالتله قصدي ستي صباح وحشتني اوي وبقالهافترة مجتليش وانا وحشني اوي خدمتها, قالها: لا يا شرموطة, فضلت تحايل عليهقالها: استني طيب وطلع موبايله واتصل بمراته وقالها: ايوة يا روحي .. بقولك ايه انا عند الشرموطة سهير دلوقتي وعمالة تعيط عايزة تيجي معايابتقول انك وحشتيها, ساعتها خطفت امي التليفون من سمير وقالت: ايوة يا ستيصباح .. وحشتيني اوي .. عشان خاطري يا ستي خلي سيدي سمير يجبني معاه ابوسرجلك, وفضلت تتحايل عليها وكانت هتعيط, وبعدين قالت: بجد؟؟ طب هو سيديمعاكي اهو قوليله, وادت التليفون لسمير وكلم صباح قالها: اجبها يعني؟؟ماشي 5 دقايق وهنكون عندك, وقفل التليفون وقال لامي: قومي يا كلبة فيثواني تكوني جاهزة, قامت امي جري ولبست أي حاجة كده تغطي جسمها عشان بيتسمير قريب في نفس الشارع ومحدش ف الشارع دلوقتي يعني محدش هيشوفها, اناجريت على اوضتي ونمت ع السرير وبعد شوية سمعت صوت الباب بيتقفل عرفت انهمنزلو, لبست أي حاجة كده وخدت المفاتيح, برغم اني كنت صغير لكن امي عملتليمفتاح للشقة عشان ساعات كنت برجع من المدرسة الاقيها نايمة وعرفت دلوقتيليه بتنام كتير كده, المهم اخدت المفاتيح ونزلت وخرجت من البوابة لاقيتسمير وامي داخلين من بوابة سمير, استنيت شوية وروحت وراهم وسمير كان ساكنفي الدور الارضي, دخلت البوابة ومعرفتش اعمل ايه, وبصيت لاقيت باب المنورمفتوح دخلت لاقيت شباك سمير منور ولحسن الحظ كان شباك اوضة النوم روحتبتسحب وكان شباك فيه فتحة كده روحت وحطيت عيني اتفرج , كان نور ضعيف احمركده ولاقيت صباح مرات سمير قاعدة ع السرير وحاطة رجل على رجل وسمير واقفجنبها ولاقيت امي داخلة من الباب على ايديها ورجليها زي الكلب وصباحبتقولي تعالي يا كلبة وهي بتشاورلها بصباعها وبتحرك رجليها وامي رايحالهاوبعدين صباح حطت رجليها في وش امي وقالتلها: بس عندك هنا يا كلبة بوسي رجلستك يا كلبة, مسكت امي رجليها وفضلت تبوس فيها من كل حتة, قالتلها: تعاليافتحي بؤك يا كلبة, وتفت في بؤها, امي فضلت تتمضمض بيه فترة وبعدين بلعتهوقالتلها: جميل اوي يا ستي كمان عشان خاطري, قالتله: بس كده يا كلبة كفايةعليكي روحي هاتي الحاجة, خرجت امي من الاوضة, صباح قالت لسمير: ها عملتايه النهاردة؟؟ قالها: زي كل مرة فيلم جديد اهو, وطلعلها الموبايل اخدتهمنه وفضلت تتفرج, انا مكنتش شايف بس من الصوت عرفت انه كان بيصور امي لماكان معاها, قالتله: برافو عليك كده يبقى عندنا اكتر من دليل نفضحها بيهالشرموطة دي, قالها: اها اكتر من 20 فيلم انا بفكر اعمل مجموعة واعملمصلحة بالافلام دي, قالتله: اتقل سيبنا نذلها الكلبة دي, قالها: عندك حقانا عايز طول عمري اذلها زي ما كنت بتذلنا, قالتله: كويس انك فكرتني شغلالشريط عشان يزود ناري جوايا, قالها: ماشي, وراح نحية الكمبيوتر وشغلفيديو وكبر الصورة وقعد يتفرج هو وهي ومن حسن حظي شاشة الكمبيوتر كانتنحية الشباك قدرت اشوف, الفيديو بدأ لاقيت الصورة على سرير ومفيش حد وفجأةسمعت صوت واحدة بتصوت ولاقيت ابويا ماسك واحدة ست من شعرها وبيجرها نحيةالسرير وفضل يبوسها من بؤها وبعدين راح ماسك هدومها مقطعها وهي بتقوله: ابوس رجلك ارحمني, قالها: اخرسي يا شرموطة يا بنت المتناكة دانا هطلعميتينك, ونزلها على ركبتها وحط زبره في بؤها وخلاها تمصه وقالها: مصي ياشرموطة عايزك تبلعيه, وبعدين عمل معاها زي ما كان سمير عامل مع امي قعدهافي وضع الكلب ومسك شعرها وناكها من طيزها وهو بيقولها: انتي ايه يامتناكة؟؟ قالتله: انا شرموطتك يا سيدي انا خدامتك, قالها: مين سيد الحتةيا كلبة؟؟ قالتله: مفيش سيد ولا كبير غيرك وجوزي ده ولا يسوى جنب رجلكحاجة يا سيدي وتاج راسي, ساعتها بقى عرفت هي مين دي تبقى ام صباح لانيفاكر وانا صغير قالولي ان ابويا اتخانق مع كبير المنطقة بتاعتنا وابوياضربه وعمله عاهة مستديمة في رجله مبقاش يتحرك وابويا بقى كبير المنطقة, وعرفت انه الراجل ده يبقى ابو صباح, وعرفت ان صباح بتعمل كده بتنتقم منابويا ولكن بعد كده اكتشفت انها مش بتنتقم من ابويا بس

....................




ياترى بتنتقم من مين تاني ..................... تابعو الجزء التاني




hld fjjkh; h]hld

-
عاشق سن الارعبين غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
  #1  
قديم 05-20-2011, 07:35 AM
الصورة الرمزية عاشق سن الارعبين
عاشق سن الارعبين عاشق سن الارعبين غير متواجد حالياً
نسوانجي نشيط
 
تاريخ التسجيل: May 2011
المشاركات: 44
افتراضي امي بتتناك ادامي

سجل بنسوانجي الأن وتمتع بكامل مميزات ومحتوي نسوانجي مجاناََ

التسجيل متاح لفترة مؤقته - إضغط هنا للتسجيل

اسمي كريم عندي 17 سنة عايش مع اميسهير 50 سنة, امي برغم سنها الكبير لكن شكلها يوحي انها لسه صغيره وجسمهاابيض وجميل جداً وعندها بزاز وطياز كبيرة اوي زي الملبن, ابويا مات من 4سنين وانا عندي 13 سنة, وبعد ابويا ما مات بـ 3 شهور امي اشتغلت في اتيليهزي ما بتقول, وبتنزل الساعة 5 المغرب وبترجع 1 او 2 بليل, وكانت علاقتيبامي مش قوية اوي عشان مش بشوفها كتير لاني كنت الصبح في المدرسة ولمابرجع بنتغدى سوا وهي بتنزل الشغل وبترجع بعد ما انام, في مرة كنت سهرانمتأخر امي رجعت من الشغل وكان معاها واحد ساكن معانا في المنطقة شاب معروفعنه انه بلطجي اسمه سمير عنده 26 سنة, استغربت امي لما لاقيتني صاحيوقالتلي: انت ايه اللي مصحيك لدلوقتي؟؟ قولتلها: مش جايلي نوم, قولتلها: هو سمير جاي معاكي ليه؟؟ قالتلي: اصل هو كان قريب من الشغل عندي وقال يجييوصلني عشان مجيش متأخر لوحدي وانا قولتله يطلع يشرب شاي, وبعدين قالتلي: ادخل نام انت عشان مدرستك بكرة, قولتلها: حاضر, دخلت الاوضة عشان انامومامتي كالعادة زي ما بتعمل بتقفل عليا باب الاوضة بالمفتاح من برة, بعدربع ساعة سمعت صوت باب الشقة بيتقفل قولت في نفسي: اكيد سمير روح, حاولتانام لكن مكنتش عارف انام خالص ومش جايلي نوم, شوية ولاقيت امي داخلةتنام, اصل انا باب اوضتي ادام باب اوضتها بالظبط والباب بتاعي ازاز بشوفايه اللي بيحصل برة طشاش كده, المهم بعد نص ساعة كده سمعت صوت امي وهي زيما تكون تعبانة وبتتألم حاولت اروحلها لكن باب الاوضة كان مقفول رجعت عالسرير وفضلت صاحي لكن سمعت صوت امي بيعلى وبدات تصرخ, ساعتها قولت لازماخرج روحت فتحت البلكونة, البلكونة بتاعت اوضتي مشتركة مع بلكونة الصالة, المهم روحت فتحت البلكونة وحاولت افتح بلكونة الصالة من برة وفعلاً عرفتافتحها وجريت على اوضة امي وقبل ما افتح الباب سمعت صوت سمير وهو بيزعقلهاوبيقولها: خدي يا بنت المتناكة يا شرموطة انتي اللي زيك لازم يتناك كده, وهي بتصرخ: ااااااااااااااااه انا شرموطتك انا خدامة تحت رجليكااااااااااااااااااااااه نيكني يا سيد الرجالة, قالها: لسه مشبعتيش يالبوة يا بنت المتناكة طب خدي, وبدأت اسمع صوت خبط وكان باين انه صوت خبطجسمه في جسمها, كنت انا اعرف حاجات كتير عن السكس من اصحابي في المدرسةوحبيته جداً, وبدل ما ادخل عشان اكشفهم كنت عايز ادخل بشويش اتفرج لكنمامتي كانت قافلة الباب بالمفتاح بصيت من خرم الباب ولاقيتهم ع السرير اميقاعدة في وضعية الكلب وهو قاعد وراها على ركبته وماسك شعرها ومدخل زبره فيطيزها وعمال ينيكا جامد وهي بتصوت وبيقولها: دانا هقطع طيزك دي يا شرموطةيا بنت المتناكة, وهي بتقوله: انت سيدي وانا الكلبة بتاعتك انا شرموطتكانا تحت رجليك اقل من أي جزمة, وهو بيضحك وبيقولها: هقطعك يا بنت المتناكةوقعد يضربها على طيزها بأيده جامد وهي تصوت ونزل لبنه في طيزها وبعدينلفها وهو لسه ماسك شعرها وقالها: افتحي بؤك يا شرموطة, وتف في بؤهاوقالها: اتمضمضي بيه وابلعيه يا كلبة, وفعلاً امي بلعته وهو بيضربهابالقلم على وشها وقالها: اشوفك بعدين يا حلوة, وقام عشان يلبس هدومهقالتله: انا لسه مشبعتش انا مستمتعتش, قالها: انا استمتعت يا روح امك, قالتله: طب عشان خاطري بات عندي النهاردة, قالها: لا يا كلبة انا هروحلستك صباح (مرات سمير 25 سنة وجسمها ابيض وطويلة شوية) عشان اروق نفسيانتي يادوبك باجي اسخن عندك بس عشان انتي ولا تسوي حاجة جنب ستك صباح, ديهي دي الحريم مش انتي يا شرموطة, قالتله: طب اجي معاك اصل صباح وحـ..., قالها: بتقولي مين يا شرموطة؟؟ قالتله قصدي ستي صباح وحشتني اوي وبقالهافترة مجتليش وانا وحشني اوي خدمتها, قالها: لا يا شرموطة, فضلت تحايل عليهقالها: استني طيب وطلع موبايله واتصل بمراته وقالها: ايوة يا روحي .. بقولك ايه انا عند الشرموطة سهير دلوقتي وعمالة تعيط عايزة تيجي معايابتقول انك وحشتيها, ساعتها خطفت امي التليفون من سمير وقالت: ايوة يا ستيصباح .. وحشتيني اوي .. عشان خاطري يا ستي خلي سيدي سمير يجبني معاه ابوسرجلك, وفضلت تتحايل عليها وكانت هتعيط, وبعدين قالت: بجد؟؟ طب هو سيديمعاكي اهو قوليله, وادت التليفون لسمير وكلم صباح قالها: اجبها يعني؟؟ماشي 5 دقايق وهنكون عندك, وقفل التليفون وقال لامي: قومي يا كلبة فيثواني تكوني جاهزة, قامت امي جري ولبست أي حاجة كده تغطي جسمها عشان بيتسمير قريب في نفس الشارع ومحدش ف الشارع دلوقتي يعني محدش هيشوفها, اناجريت على اوضتي ونمت ع السرير وبعد شوية سمعت صوت الباب بيتقفل عرفت انهمنزلو, لبست أي حاجة كده وخدت المفاتيح, برغم اني كنت صغير لكن امي عملتليمفتاح للشقة عشان ساعات كنت برجع من المدرسة الاقيها نايمة وعرفت دلوقتيليه بتنام كتير كده, المهم اخدت المفاتيح ونزلت وخرجت من البوابة لاقيتسمير وامي داخلين من بوابة سمير, استنيت شوية وروحت وراهم وسمير كان ساكنفي الدور الارضي, دخلت البوابة ومعرفتش اعمل ايه, وبصيت لاقيت باب المنورمفتوح دخلت لاقيت شباك سمير منور ولحسن الحظ كان شباك اوضة النوم روحتبتسحب وكان شباك فيه فتحة كده روحت وحطيت عيني اتفرج , كان نور ضعيف احمركده ولاقيت صباح مرات سمير قاعدة ع السرير وحاطة رجل على رجل وسمير واقفجنبها ولاقيت امي داخلة من الباب على ايديها ورجليها زي الكلب وصباحبتقولي تعالي يا كلبة وهي بتشاورلها بصباعها وبتحرك رجليها وامي رايحالهاوبعدين صباح حطت رجليها في وش امي وقالتلها: بس عندك هنا يا كلبة بوسي رجلستك يا كلبة, مسكت امي رجليها وفضلت تبوس فيها من كل حتة, قالتلها: تعاليافتحي بؤك يا كلبة, وتفت في بؤها, امي فضلت تتمضمض بيه فترة وبعدين بلعتهوقالتلها: جميل اوي يا ستي كمان عشان خاطري, قالتله: بس كده يا كلبة كفايةعليكي روحي هاتي الحاجة, خرجت امي من الاوضة, صباح قالت لسمير: ها عملتايه النهاردة؟؟ قالها: زي كل مرة فيلم جديد اهو, وطلعلها الموبايل اخدتهمنه وفضلت تتفرج, انا مكنتش شايف بس من الصوت عرفت انه كان بيصور امي لماكان معاها, قالتله: برافو عليك كده يبقى عندنا اكتر من دليل نفضحها بيهالشرموطة دي, قالها: اها اكتر من 20 فيلم انا بفكر اعمل مجموعة واعملمصلحة بالافلام دي, قالتله: اتقل سيبنا نذلها الكلبة دي, قالها: عندك حقانا عايز طول عمري اذلها زي ما كنت بتذلنا, قالتله: كويس انك فكرتني شغلالشريط عشان يزود ناري جوايا, قالها: ماشي, وراح نحية الكمبيوتر وشغلفيديو وكبر الصورة وقعد يتفرج هو وهي ومن حسن حظي شاشة الكمبيوتر كانتنحية الشباك قدرت اشوف, الفيديو بدأ لاقيت الصورة على سرير ومفيش حد وفجأةسمعت صوت واحدة بتصوت ولاقيت ابويا ماسك واحدة ست من شعرها وبيجرها نحيةالسرير وفضل يبوسها من بؤها وبعدين راح ماسك هدومها مقطعها وهي بتقوله: ابوس رجلك ارحمني, قالها: اخرسي يا شرموطة يا بنت المتناكة دانا هطلعميتينك, ونزلها على ركبتها وحط زبره في بؤها وخلاها تمصه وقالها: مصي ياشرموطة عايزك تبلعيه, وبعدين عمل معاها زي ما كان سمير عامل مع امي قعدهافي وضع الكلب ومسك شعرها وناكها من طيزها وهو بيقولها: انتي ايه يامتناكة؟؟ قالتله: انا شرموطتك يا سيدي انا خدامتك, قالها: مين سيد الحتةيا كلبة؟؟ قالتله: مفيش سيد ولا كبير غيرك وجوزي ده ولا يسوى جنب رجلكحاجة يا سيدي وتاج راسي, ساعتها بقى عرفت هي مين دي تبقى ام صباح لانيفاكر وانا صغير قالولي ان ابويا اتخانق مع كبير المنطقة بتاعتنا وابوياضربه وعمله عاهة مستديمة في رجله مبقاش يتحرك وابويا بقى كبير المنطقة, وعرفت انه الراجل ده يبقى ابو صباح, وعرفت ان صباح بتعمل كده بتنتقم منابويا ولكن بعد كده اكتشفت انها مش بتنتقم من ابويا بس

....................




ياترى بتنتقم من مين تاني ..................... تابعو الجزء التاني




hld fjjkh; h]hld

رد مع اقتباس
قديم 05-25-2011, 10:54 PM   #2
Kenda2009
نسوانجي متميز
 
الصورة الرمزية Kenda2009




افتراضي رد: امي بتتناك ادامي

شكرا لك على القصة
__________________
اذا لم تكن الاول000 فكن مختلف دائما
-
Kenda2009 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
  #2  
قديم 05-25-2011, 10:54 PM
الصورة الرمزية Kenda2009
Kenda2009 Kenda2009 غير متواجد حالياً
نسوانجي متميز
 
تاريخ التسجيل: Oct 2009
المشاركات: 639
افتراضي رد: امي بتتناك ادامي

شكرا لك على القصة
__________________
اذا لم تكن الاول000 فكن مختلف دائما
رد مع اقتباس
قديم 05-27-2011, 03:04 PM   #3
الضبع الاسود
نسوانجي مميز
 
الصورة الرمزية الضبع الاسود




Thumbs down رد: امي بتتناك ادامي

يسلموووووووووووووووووووووو ياعسسسسسسسسسسسسسسسسسسسل
بانتظار القادم
-
الضبع الاسود غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
  #3  
قديم 05-27-2011, 03:04 PM
الصورة الرمزية الضبع الاسود
الضبع الاسود الضبع الاسود غير متواجد حالياً
نسوانجي مميز
 
تاريخ التسجيل: Oct 2009
المشاركات: 829
Thumbs down رد: امي بتتناك ادامي

يسلموووووووووووووووووووووو ياعسسسسسسسسسسسسسسسسسسسل
بانتظار القادم
رد مع اقتباس
قديم 05-27-2011, 05:30 PM   #4
DR.SAM
نسوانجي مميز
 
الصورة الرمزية DR.SAM




افتراضي رد: امي بتتناك ادامي

رووووووووووووعه
واشكرك

ع المجهووووود
-
DR.SAM غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
  #4  
قديم 05-27-2011, 05:30 PM
الصورة الرمزية DR.SAM
DR.SAM DR.SAM غير متواجد حالياً
نسوانجي مميز
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 141
افتراضي رد: امي بتتناك ادامي

رووووووووووووعه
واشكرك

ع المجهووووود
رد مع اقتباس
قديم 05-31-2011, 11:08 PM   #5
عاشق سن الارعبين
نسوانجي نشيط
 
الصورة الرمزية عاشق سن الارعبين




افتراضي امي بتتناك ادامي 2

تابعنا في الجزء الاول ازاي اكتشفت ان امي شرموطة وخدامة عند سمير ومراته
تعالو نكمل الجزء التاني وياريت يعجبكو

..................




عرفت هي مين, دي تبقى ام صباح لانيفاكر وانا صغير قالولي ان ابويا اتخانق مع كبير المنطقة بتاعتنا وابوياضربه وعمله عاهة مستديمة في رجله مبقاش يتحرك وابويا بقى كبير المنطقة, وعرفت انه الراجل ده يبقى ابو صباح, وعرفت ان صباح بتعمل كده بتنتقم منابويا ولكن بعد كده اكتشفت انها مش بتنتقم من ابويا بس, شوية ولاقيتها بتقول لسمير شغل الفيديو التاني بتاع الشرموطة, قام سمير وشغل فيديو تاني, لاقيت امي قاعدة على سرير وحاطة رجل على رجل وبتشاور بصباعها وبتقول: تعالي يا كلبة, ولاقيت صباح رايحالها على ايديها ورجليها, راحت امي حطت رجلها في وشها وقالتلها: بوسي رجل ستك يا كلبة, زي ما كانت صباح بتعمل معاها بالظبط, امي دخلت ساعتها ومعاها طبق بلاستيك كبير فيه مية, وشافت الفيلم شغال , بدأت تعيط وقالت لصباح: كان غصب عني, كان جوزي هو اللي بيطلب مني اعمل كده, انا كان نفسي ابقى خدامتك من زمان وتحت رجليكي, بس هو اللي كان بيخليني اعمل معاكي كده, ردت عليها صباح: المفروض اني اصدق يعني واسامحك؟؟؟ ,, قالتلها: لا يا ستي انا خدامتك وتحت رجليكي واعملي فيا اللي انتي عايزاه, قالتلها: تعالي يا كلبة اغسليلي رجلي في المية اللي معاكي يا شرموطة, راحت امي قعدت جنب رجلين صباح واخدت رجليها وفضلت تغسلها بالمية وتدعكلها رجليها حتة حتة وبين صوابعها, وصباح وسمير شغالين بوس, صباح قالت لامي: خلاص كفاية كده يا كلبة, اشربي بقى من المية دي, وامي فعلاً بدأت تشرب من المية وكانها بتشرب عصير, صباح قالتلها: روحي ارمي المية وتعالي يا كلبة, وراحت امي وبدأ سمير وصباح يشتغلو بقى بوس واحضان وبعابيص وتقفيش ولحس ومص ودنيا تانية, وبعدين سمير رفع فستان صباح وقلع بنطلونه ودخل زبه في كسها ونام عليها ع السرير وبدأ ينيكها وهي بتتآوه: اااااه اااااااااااه يخرب بيتك يا سمير زبك جامد اوي, دخلت عليهم امي شافتهم كده قعدت ع الارض جنب الباب وبتبصلهم ومستنية امر جديد منهم, صباح ندهت لامي وقالتلها: تعالي يا شرموطة الحسي طيز سيدك سمير, وجريت امي فضلت تلحس طيز سمير, وسمير مش مبطل نيك ف صباح, وبعدين صباح قامت وقعدت وضع الكلب وقالت لسمير: يلا بقى من طيزي لحسن بتحرقني اوي, قام سمير وقعد على ركبته وفضل ينيكها من طيزها وصباح ندهت لامي: تعالي يا متناكة مصمصيلي بزاز ستك, جريت امي ونامت تحتها ومسكت بزازها ونزلت مص فيهم, وبعدين قامت صباح ونامت على ضهرها وقام سمير وقعد على صدرها وحط زبره في بؤها وامي مسكت رجلين صباح ونزلت فيهم لحس ونزل سمير لبنه في بؤ صباح, صباح ندهت لامي وقالتلها: افتحي بؤك, وتفت اللبن في بؤها وقالتلها: اشربي يا متناكة مش عايزة ولا نقطة تقع بره, وبعد ما خلصو دخلو عشان يستحمو ومن حسن حظي كان شباك الحمام برده في المنور روحت اتفرج, لاقيت صباح وسمير نايمين على بعض ف البانيو وامي بتدعكلهم جسمهم بالصابون, وبعد ما خلصو صباح قالت لامي: يلا انتي يا كلبة روحي ولما نعوزك هنجيبك, انا جريت ع البيت عشان اسبق امي وطلعت البيت جريت ع السرير من البلكونة برده, وبعد شوية سمعت صوت امي داخلة وبعدين راحت اوضتها وقفلت عليها ونامت, انا فضلت ع السرير ومش قادر انسى اللي شوفته, وبعدين عدت فترة وكل ما سمير يجي عندنا اطلع من البلكونة واتفرج عليهم من خرم الباب ولما امي تروح معاه عند صباح انزل واتفرج من نفس المكان, وفي يوم وانا نازل لاقيت ميرفت (مرات البواب) بتندهلي: كريم .. مالك؟؟ ,, قولتلها: مالي؟؟ مفيش, قالتلي: لا .. ماشي سرحان كده وشكل في حاجة مدايقاك, قولتلها: لا ابداً مفيش حاجة, قالتلي: لا متضحكش عليا .. تعالى تعالى ادخل اعملك شاي ونتكلم, برغم من ان امي كانت دايماً تقولي مليش دعوة بميرفت دي لانها كانت بتكرهها ودايماً امي تعاملها وحش, لكن نسيت ودخلت معاها, قالتلي: ثواني والشاي يبقى جاهز, قولتلها: شكراً يا طنط, قالتلي: ههههههه طعمة من بؤك طنط, ودخلت المطبخ او بمعنى اصح الركن اللي بتطبخ فيه وبتقولي: برده مش هتقولي مالك؟؟ , قولتلها: مفيش بس تعبان شوية, قالتلي: لا سلامتك دلوقتي تشرب الشاي وتبقى تمام انت اصلك متعرفش شاي طنطك ميرفت, قولتلها: تسلم ايدك يا طنط, وجابتلي الشاي وقالتلي: اتفضل وهتلاقي نفسك ارتحت, وفضلنا نتكلم في حاجات عادية وانا بشرب الشاي, وبعد شوية حسيت بدوخة وبعدين مدرتش بنفسي, صحيت لاقيت نفسي متكتف ع الارض وميرفت واقفة ادامي وهي بتضحك وتقولي: شوفت طنط عملت فيك ايه يا خول, قولتلها: هو في ايه؟؟ , قالتلي: هعرفك حالاً في ايه يابن الشرموطة, وندهت على ابنها خميس, ودخل خميس ابنها الصغير اللي يادوب 8 سنين ومعاه موبايل, قالتله: شغل الفيديو يا خميس, وشغل خميس فيديو واخدت ميرفت الموبايل منه وحطته ادام وشي لاقيت اوضة النوم بتاعت امي وامي نايمة ع السرير وتقريباً رجليها من اول صوابعها لحد فخادها عريانة وكانت لابسة قميص نوم قصير, ولاقيت علي (ابن ميرفت الكبير واخو خميس 12 سنة) واقف جنب امي وهي بتقوله: تعالى يا علي دلك رجلين امك سهير وراح علي قعد جنب رجليها وفضل يدلك فيهم شوية وبعدين قالتله: ايه مش عايز تبوس رجلين امك, علي سمع كده وفضل يبوس رجلين امي وهي بتضحك وبتقوله: نضفهالي بقى يا علي عشان خاطري, وفضل علي ينضفلها رجلها بلسانه وهي بتكلم حد في الموبايل وبتقول: لا ده علي بينضفلي رجلي, وشكلها كانت بتكلم راجل بس مش عارف مين, وبعد شوية الفيديو خلص, وبصيت لميرفت, قالتلي: شوفت امك الشرموطة خلت علي خدام عندها ويلحسلها رجليها, لكن انا مربية رجالة مش خولات, وعلي ميخبيش حاجة عن امه, لكن قبل ما يجي يقولي اخد خميس اخوه وخلاه يصوره هو وامك الشرموطة عشان يبقى معايا حاجة اذلها بيها, شوفت دماغ ابني يا خول, قولتلها: طب انا مالي؟, قالتلي: زي ما هي عملت مع ابني لازم انا كمان اعمل مع ابنها, قولتلها: يعني ايه؟؟, وقفت وحطت رجلها في وشي وقالتلي: يعني تلحس وتنضف بلسانك يا كلب, طبعاً انا ساعتها مكنش ينفع اقول لا وخصوصاً اني كمان بحب رجلين الستات وبحب الطريقة دي, واكيد اخدت الطبع ده من امي الشرموطة اللي بتحب تبقى خدامة تحت رجلين صباح, وخلت ابنها خميس يصورني وانا بلحس رجليها وبعدين قالتلي: مسيري اجيب امك الشرموطة مكانك كده واخليها تلحس رجلي زي الكلبة المتناكة دي اللي بتهددني وتقولي هتطردني من العمارة انا هخليها تعرف ازاي تكلم اسيادها كده, وبعد فترة من اللحس ميرفت قالتلي: خلاص كفاية عليك كده, وفكتني وقالتلي: انت بقى اللي هتساعدني اخلي امك تيجي تحت رجلي والا الفيديو بتاعك وانت بتلحس رجلي هيبقى مع كل صحابك وكل العمارة وهفضحك فضيحة تخليك متنزلش من بيتك, قولتلها: انا تحت امرك .. انا اقدر اعمل ايه؟؟
يا ترى قالتلي ايه .......................... نعرف ف الجزء اللي جاي



عايز ردود ردود ردود وتشجيع عشان اكمل
-
عاشق سن الارعبين غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
  #5  
قديم 05-31-2011, 11:08 PM
الصورة الرمزية عاشق سن الارعبين
عاشق سن الارعبين عاشق سن الارعبين غير متواجد حالياً
نسوانجي نشيط
 
تاريخ التسجيل: May 2011
المشاركات: 44
افتراضي امي بتتناك ادامي 2

تابعنا في الجزء الاول ازاي اكتشفت ان امي شرموطة وخدامة عند سمير ومراته
تعالو نكمل الجزء التاني وياريت يعجبكو

..................




عرفت هي مين, دي تبقى ام صباح لانيفاكر وانا صغير قالولي ان ابويا اتخانق مع كبير المنطقة بتاعتنا وابوياضربه وعمله عاهة مستديمة في رجله مبقاش يتحرك وابويا بقى كبير المنطقة, وعرفت انه الراجل ده يبقى ابو صباح, وعرفت ان صباح بتعمل كده بتنتقم منابويا ولكن بعد كده اكتشفت انها مش بتنتقم من ابويا بس, شوية ولاقيتها بتقول لسمير شغل الفيديو التاني بتاع الشرموطة, قام سمير وشغل فيديو تاني, لاقيت امي قاعدة على سرير وحاطة رجل على رجل وبتشاور بصباعها وبتقول: تعالي يا كلبة, ولاقيت صباح رايحالها على ايديها ورجليها, راحت امي حطت رجلها في وشها وقالتلها: بوسي رجل ستك يا كلبة, زي ما كانت صباح بتعمل معاها بالظبط, امي دخلت ساعتها ومعاها طبق بلاستيك كبير فيه مية, وشافت الفيلم شغال , بدأت تعيط وقالت لصباح: كان غصب عني, كان جوزي هو اللي بيطلب مني اعمل كده, انا كان نفسي ابقى خدامتك من زمان وتحت رجليكي, بس هو اللي كان بيخليني اعمل معاكي كده, ردت عليها صباح: المفروض اني اصدق يعني واسامحك؟؟؟ ,, قالتلها: لا يا ستي انا خدامتك وتحت رجليكي واعملي فيا اللي انتي عايزاه, قالتلها: تعالي يا كلبة اغسليلي رجلي في المية اللي معاكي يا شرموطة, راحت امي قعدت جنب رجلين صباح واخدت رجليها وفضلت تغسلها بالمية وتدعكلها رجليها حتة حتة وبين صوابعها, وصباح وسمير شغالين بوس, صباح قالت لامي: خلاص كفاية كده يا كلبة, اشربي بقى من المية دي, وامي فعلاً بدأت تشرب من المية وكانها بتشرب عصير, صباح قالتلها: روحي ارمي المية وتعالي يا كلبة, وراحت امي وبدأ سمير وصباح يشتغلو بقى بوس واحضان وبعابيص وتقفيش ولحس ومص ودنيا تانية, وبعدين سمير رفع فستان صباح وقلع بنطلونه ودخل زبه في كسها ونام عليها ع السرير وبدأ ينيكها وهي بتتآوه: اااااه اااااااااااه يخرب بيتك يا سمير زبك جامد اوي, دخلت عليهم امي شافتهم كده قعدت ع الارض جنب الباب وبتبصلهم ومستنية امر جديد منهم, صباح ندهت لامي وقالتلها: تعالي يا شرموطة الحسي طيز سيدك سمير, وجريت امي فضلت تلحس طيز سمير, وسمير مش مبطل نيك ف صباح, وبعدين صباح قامت وقعدت وضع الكلب وقالت لسمير: يلا بقى من طيزي لحسن بتحرقني اوي, قام سمير وقعد على ركبته وفضل ينيكها من طيزها وصباح ندهت لامي: تعالي يا متناكة مصمصيلي بزاز ستك, جريت امي ونامت تحتها ومسكت بزازها ونزلت مص فيهم, وبعدين قامت صباح ونامت على ضهرها وقام سمير وقعد على صدرها وحط زبره في بؤها وامي مسكت رجلين صباح ونزلت فيهم لحس ونزل سمير لبنه في بؤ صباح, صباح ندهت لامي وقالتلها: افتحي بؤك, وتفت اللبن في بؤها وقالتلها: اشربي يا متناكة مش عايزة ولا نقطة تقع بره, وبعد ما خلصو دخلو عشان يستحمو ومن حسن حظي كان شباك الحمام برده في المنور روحت اتفرج, لاقيت صباح وسمير نايمين على بعض ف البانيو وامي بتدعكلهم جسمهم بالصابون, وبعد ما خلصو صباح قالت لامي: يلا انتي يا كلبة روحي ولما نعوزك هنجيبك, انا جريت ع البيت عشان اسبق امي وطلعت البيت جريت ع السرير من البلكونة برده, وبعد شوية سمعت صوت امي داخلة وبعدين راحت اوضتها وقفلت عليها ونامت, انا فضلت ع السرير ومش قادر انسى اللي شوفته, وبعدين عدت فترة وكل ما سمير يجي عندنا اطلع من البلكونة واتفرج عليهم من خرم الباب ولما امي تروح معاه عند صباح انزل واتفرج من نفس المكان, وفي يوم وانا نازل لاقيت ميرفت (مرات البواب) بتندهلي: كريم .. مالك؟؟ ,, قولتلها: مالي؟؟ مفيش, قالتلي: لا .. ماشي سرحان كده وشكل في حاجة مدايقاك, قولتلها: لا ابداً مفيش حاجة, قالتلي: لا متضحكش عليا .. تعالى تعالى ادخل اعملك شاي ونتكلم, برغم من ان امي كانت دايماً تقولي مليش دعوة بميرفت دي لانها كانت بتكرهها ودايماً امي تعاملها وحش, لكن نسيت ودخلت معاها, قالتلي: ثواني والشاي يبقى جاهز, قولتلها: شكراً يا طنط, قالتلي: ههههههه طعمة من بؤك طنط, ودخلت المطبخ او بمعنى اصح الركن اللي بتطبخ فيه وبتقولي: برده مش هتقولي مالك؟؟ , قولتلها: مفيش بس تعبان شوية, قالتلي: لا سلامتك دلوقتي تشرب الشاي وتبقى تمام انت اصلك متعرفش شاي طنطك ميرفت, قولتلها: تسلم ايدك يا طنط, وجابتلي الشاي وقالتلي: اتفضل وهتلاقي نفسك ارتحت, وفضلنا نتكلم في حاجات عادية وانا بشرب الشاي, وبعد شوية حسيت بدوخة وبعدين مدرتش بنفسي, صحيت لاقيت نفسي متكتف ع الارض وميرفت واقفة ادامي وهي بتضحك وتقولي: شوفت طنط عملت فيك ايه يا خول, قولتلها: هو في ايه؟؟ , قالتلي: هعرفك حالاً في ايه يابن الشرموطة, وندهت على ابنها خميس, ودخل خميس ابنها الصغير اللي يادوب 8 سنين ومعاه موبايل, قالتله: شغل الفيديو يا خميس, وشغل خميس فيديو واخدت ميرفت الموبايل منه وحطته ادام وشي لاقيت اوضة النوم بتاعت امي وامي نايمة ع السرير وتقريباً رجليها من اول صوابعها لحد فخادها عريانة وكانت لابسة قميص نوم قصير, ولاقيت علي (ابن ميرفت الكبير واخو خميس 12 سنة) واقف جنب امي وهي بتقوله: تعالى يا علي دلك رجلين امك سهير وراح علي قعد جنب رجليها وفضل يدلك فيهم شوية وبعدين قالتله: ايه مش عايز تبوس رجلين امك, علي سمع كده وفضل يبوس رجلين امي وهي بتضحك وبتقوله: نضفهالي بقى يا علي عشان خاطري, وفضل علي ينضفلها رجلها بلسانه وهي بتكلم حد في الموبايل وبتقول: لا ده علي بينضفلي رجلي, وشكلها كانت بتكلم راجل بس مش عارف مين, وبعد شوية الفيديو خلص, وبصيت لميرفت, قالتلي: شوفت امك الشرموطة خلت علي خدام عندها ويلحسلها رجليها, لكن انا مربية رجالة مش خولات, وعلي ميخبيش حاجة عن امه, لكن قبل ما يجي يقولي اخد خميس اخوه وخلاه يصوره هو وامك الشرموطة عشان يبقى معايا حاجة اذلها بيها, شوفت دماغ ابني يا خول, قولتلها: طب انا مالي؟, قالتلي: زي ما هي عملت مع ابني لازم انا كمان اعمل مع ابنها, قولتلها: يعني ايه؟؟, وقفت وحطت رجلها في وشي وقالتلي: يعني تلحس وتنضف بلسانك يا كلب, طبعاً انا ساعتها مكنش ينفع اقول لا وخصوصاً اني كمان بحب رجلين الستات وبحب الطريقة دي, واكيد اخدت الطبع ده من امي الشرموطة اللي بتحب تبقى خدامة تحت رجلين صباح, وخلت ابنها خميس يصورني وانا بلحس رجليها وبعدين قالتلي: مسيري اجيب امك الشرموطة مكانك كده واخليها تلحس رجلي زي الكلبة المتناكة دي اللي بتهددني وتقولي هتطردني من العمارة انا هخليها تعرف ازاي تكلم اسيادها كده, وبعد فترة من اللحس ميرفت قالتلي: خلاص كفاية عليك كده, وفكتني وقالتلي: انت بقى اللي هتساعدني اخلي امك تيجي تحت رجلي والا الفيديو بتاعك وانت بتلحس رجلي هيبقى مع كل صحابك وكل العمارة وهفضحك فضيحة تخليك متنزلش من بيتك, قولتلها: انا تحت امرك .. انا اقدر اعمل ايه؟؟
يا ترى قالتلي ايه .......................... نعرف ف الجزء اللي جاي



عايز ردود ردود ردود وتشجيع عشان اكمل
رد مع اقتباس
إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

الكلمات الدلالية (Tags)
ادامي, بتتناك



أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
واحده شكلها خبره بتتناك و تجبهم وهى بتتناك " شعرنا خش و شوف الصور ولو معجبكش متزلش ولا ترد " + صور ramy4xxx المواضيع المخالفه والغير مطابقه 4 01-12-2014 08:43 PM
النجمة الشقراء الجميلة halen بتتناك على السرير ومستمتعة وعارية تماما وهيا بتتناك الكنج$ المواضيع المخالفه والغير مطابقه 0 05-05-2011 06:00 PM
يا جمال المنقبة وهى بتتناك possmina المواضيع المخالفه والغير مطابقه 3 01-29-2011 12:02 AM
بنت الجيران بتتناك فوق السطوح love_in_anal المواضيع المخالفه والغير مطابقه 1 01-22-2010 02:19 PM
بتتكلم بالتلفون وهى بتتناك master المواضيع المخالفه والغير مطابقه 1 01-04-2010 04:48 PM

لانجبر احد علي التسجيل او الرد للاستفادة ولكن رودك ومشاركاتك الفعالة تدعمنا لنعطيك افضل ما لدينا


الساعة الآن 12:28 AM.

Warning: You must be 18 years or older to view this website
جميع المشاركات والمواضيع في منتدى نسوانجي لا تعبر بالضرورة عن رأي إدارته بل تمثل وجهة نظر كاتبها نحن لا ندعم اى كسر حقوق او برمجيات او كراكات وفى حالة وجود مواد تتعلق بملكية فكرية خاصة بك لا تتردد فى مراسلتنا
All participants & topics in forum neswangy does not necessarily express the opinion of its administration, but it's just represent the viewpoint of its author