منتديات نسوانجي


أفضل أفلام الأسبوع - مختارات قصص سكس المحارم - أفلام سكس مصريه - سكس حقيقي بكاميرا خفيه
عودة   منتديات نسوانجي > القسم العام > كتابات و قصص و نكت سكس > قصص اللواط و الشذوذ و الشيميل

قصص اللواط و الشذوذ و الشيميل قسم يختص بقصص اللواط و الشذوذ و الشيميل - قصص لواط - قصص شذوذ - قصص ورعان - قصص نيك ورعان - قصص نيك لواط - قصص ورعان جنسيه - لواط وشذوذ وورعان

إضافة رد
 
أدوات الموضوع طريقة العرض
قديم 01-20-2011, 01:20 PM   #1
egyass2001
نسوانجي جديد





--
Thumbs up طيزي ارتاحت

هاي دي المره الاولي اللي بكتب فيها قصتي الحقيقيه و ازاي بدات اكون سالب البدايه كانت من صغري وانا لما بشوف فاترينه لانجيري بتعجبني اوي ولما بشوف فيلم سكس كنت بأتمني اكون مكان الست وبعدها بدات العب في طيزي واتخيل اصدقائي ومدرسيني وهم بينكوني كان نفسي اوي بس طبعا كنت خايف علشان نظره المجتمع وكده. انا اسمي احمد انا الان30 سنه بس بدات وانا 17 سنه بدات الحكايه لما كنت رايح احدي المصالح الحكوميه علشان اطلع بطاقه وكانت الدنيا زحمه وكان فيه طابور طويل علي الشباك اللي فيه الموظف اللي بيقبل الطلبات انا وقفت من عارف اعمل ايه وفجاه لايت واحد واقف في نص الطابور سنه حوالي 50 سنه بيبتسم لي و بيشاور لي رحت له قالي تعال قدامي انا نسيت اوصف ليكو نفسي انا ابيض وشعري اسود وناعم وملظلظ شويا وعيوني ملونه المهم وقفت امامه وليته زانقني اوي لدرجه ان انفاسه الحاره كانت بتخبط في رقبتي لايته بيوطي علي ودني وبيقولي معلش الدنيا زحمه فابتسمت له وقولت له ولايهمك دانا اللي بشكرك انك دخلتني في الصف وبعدها حسيت بايده بتلعب في طيزي انا كانت اول مره حد بحط ايده علي طيزي حسيت احساس حلو اوي و بدا يلعب فيها و بعدها رجعت يديي ورايا فاصطدمت بزوبره كان واقفو بيحكه فيا لايته بيقولي انا مضيقك كده فابتسمت له و هزيت راسي بالنفي لحد ما وصلت الشباك و طلب مني موظف الشباك دمغات معينه و انا ماكنش معايا فلقيت اللي ورايا بيقولي انا معايا في العربيه بس طلعت معاه العربيه وبحث عنهم و لقاهم ومرضاش ياخد مني ثمنهم ورجعت تاني وهو معايا للموظف لقينا للاسف الساعه جت 3 وقفل الشباك وانا كنت جاي للموضوع ده من سفر فلقيت الاستاز ممدوح اللي اداني الدمغات بيقولي خلاص تعال بدري الصبح وقولت له اني من بلدة تانيه وهاتاخر الصبح في المواصلات لايته بيقولي متيجي تبات معايا وتنزل بدري علشان تلحق تخلص ورقك اتكسفت وقولت له لا مش هتعبك واهلي هيقلقوا عليا قالي ولا قلق ولا حاجه تعال كلمهم من التليفون دخلنا السنترال و كانت تقريبا فاضي و كلمت امي في التليفون و قولتلها اني هبيت عند واحد صاحبي علشان الحق اخلص الورق بدري فوافقت بعد ما شرحت لها الموضوع و قالت لي ربنا يوقف لك ولاد الحلال وهو سمعها و لما خلصت المكاله قالي شفت ازاي ربنا استجاب لمامته و ضحكنا سوا وبعدها مشينا مع بعض في الشارع وكان ماسك ايدي كاني خطيبته و احنا بنعدي الشارع كان بيلف ايده حولين وسطي علشان يعديني ووصلنا الجراج اللي كان راكن فيه عربيته وكان تقريبا فاضي و مكان راكن في الدور الخامس فركبنا الاسانسير بتاع الجراج وكان قديم اوي ولما الباب قفل لايته بيقرب مني لحد ما انفاسه كانت بتخبط في وشي و بيعدل لي ياقة القميص فأغضمت عيني و لايت شفايفه بتلمس شفايفي و بيبوسني بوسه تحفه لايتني من غير وعي ببادله البوسه وبعدها بعت عنه وقولت له لا احسن حد يشوفنا و طلعنا من الاساسير وكان الجراج فاضي ولما ركبنا العربيه قالي انت حلو اوي انت حرام تكون ولد انت بنت مستخبيه جوا ولد وبعدين خد ايدي وحطها علي زبه من فوق الهدوم وكان واقف اوي و طلعه من البنطلون و حط ايدي عليه كان سخن اوي وبعدها قلت له انا قلقان لانها اول مره ليا ولايته بيضحك و بيبوسني من شفايفي و بيقولي ومش هتكون اخر مره و بعدها رحنا بيته وكان كبير وجميل و لما دخلنا قالي ثوان ادخل الحمام لا يته بعدها خارج بروب علي اللحم و ماسك في ايده قميص نوم احمر وكيلوت فتله و بيقولي غير ده المفروض يكون لبسك الحقيقي دخلت الحمام اغير و قلعت كل هدومي ولبست البيبي دول و الكيلوت و بصيت في المرايه لايت فعلا ان شكلي بقا ست خالص ولايت برفان حريمي و روج فحطيت منهم و انا بسرح شعري لايته دخل عليا و حضني من ورا و قالي يخرب بيتك انت كدا مش احمد خالص انت اخرك مايا او جي جي و باسني و بدا يلعب في جسمي و يبوس كل حته فيه و بيقولي انا بدور عليك من زمان و رديت عليه ببوسه علي خده وقولت له وانا كمان و شاللني ودخلني اوضه النوم و نزلني علي السرير و انا فتحت الروب بتاعه و بدات العب في زبه وهو بدا يلعب في طيزي وبعدها لايته بيتحرك لحد ما زبه بقا لامس شفايفي من غير وعي لايتي ببوسه وامصه و العب فيه بلساني هو بيدخل صباعو في طيزي فقولت له آي بالراحه و لايته جاب كريم وبدا يدهن خرم طيزي و يوسع فيه بعدها حسيت براس زوبره امام فتحه طيزي و بيحاول يدخلها بالراحه انا اتالمت في الاول لحد ما دخلت راسه و وبعدها حسيت بيه بيرتعش وحسيت بحاجه سخنه اوي جوايا و طلع زبه و لايته بينقط لبن و باسني و حضني و قالي مبروك يا عروسه بعدها ضحكنا وقمت اخد شاور وانا تحت الدش لايته داخل عليا وزبه واقف تاني فضحكت و قرصته منه وقولت له اتهد شويا فضحك و بدايلعب بالصابون في جسمي و بزازي وانا لعب في زبه و لقيته بيرفع رجلي علي حافة البانيو و بيحط صابون علي زبه و بيدخلو بالراحه المره دي كان الالم اقل كتير و المتعه اكبر لايته بيدخله كله وانا بقوله كمان و بطلع اهات تحفه وبقوله وبقوله نكني بالراحه يا قلبي اي اي بالراحه لحد ما نزلهم جوايا تاني و قعد طول الليل يومها ينيك فيا لحد موعد المصلحه ودي كانت حكايه اول مره ارجو انها تعجبكو
-
egyass2001 غير متصل   رد مع اقتباس
  #1  
قديم 01-20-2011, 01:20 PM
egyass2001 egyass2001 غير متصل
نسوانجي جديد
 
تاريخ التسجيل: Jan 2011
المكان: القاهرة
مشاركات: 10
Thumbs up طيزي ارتاحت

هاي دي المره الاولي اللي بكتب فيها قصتي الحقيقيه و ازاي بدات اكون سالب البدايه كانت من صغري وانا لما بشوف فاترينه لانجيري بتعجبني اوي ولما بشوف فيلم سكس كنت بأتمني اكون مكان الست وبعدها بدات العب في طيزي واتخيل اصدقائي ومدرسيني وهم بينكوني كان نفسي اوي بس طبعا كنت خايف علشان نظره المجتمع وكده. انا اسمي احمد انا الان30 سنه بس بدات وانا 17 سنه بدات الحكايه لما كنت رايح احدي المصالح الحكوميه علشان اطلع بطاقه وكانت الدنيا زحمه وكان فيه طابور طويل علي الشباك اللي فيه الموظف اللي بيقبل الطلبات انا وقفت من عارف اعمل ايه وفجاه لايت واحد واقف في نص الطابور سنه حوالي 50 سنه بيبتسم لي و بيشاور لي رحت له قالي تعال قدامي انا نسيت اوصف ليكو نفسي انا ابيض وشعري اسود وناعم وملظلظ شويا وعيوني ملونه المهم وقفت امامه وليته زانقني اوي لدرجه ان انفاسه الحاره كانت بتخبط في رقبتي لايته بيوطي علي ودني وبيقولي معلش الدنيا زحمه فابتسمت له وقولت له ولايهمك دانا اللي بشكرك انك دخلتني في الصف وبعدها حسيت بايده بتلعب في طيزي انا كانت اول مره حد بحط ايده علي طيزي حسيت احساس حلو اوي و بدا يلعب فيها و بعدها رجعت يديي ورايا فاصطدمت بزوبره كان واقفو بيحكه فيا لايته بيقولي انا مضيقك كده فابتسمت له و هزيت راسي بالنفي لحد ما وصلت الشباك و طلب مني موظف الشباك دمغات معينه و انا ماكنش معايا فلقيت اللي ورايا بيقولي انا معايا في العربيه بس طلعت معاه العربيه وبحث عنهم و لقاهم ومرضاش ياخد مني ثمنهم ورجعت تاني وهو معايا للموظف لقينا للاسف الساعه جت 3 وقفل الشباك وانا كنت جاي للموضوع ده من سفر فلقيت الاستاز ممدوح اللي اداني الدمغات بيقولي خلاص تعال بدري الصبح وقولت له اني من بلدة تانيه وهاتاخر الصبح في المواصلات لايته بيقولي متيجي تبات معايا وتنزل بدري علشان تلحق تخلص ورقك اتكسفت وقولت له لا مش هتعبك واهلي هيقلقوا عليا قالي ولا قلق ولا حاجه تعال كلمهم من التليفون دخلنا السنترال و كانت تقريبا فاضي و كلمت امي في التليفون و قولتلها اني هبيت عند واحد صاحبي علشان الحق اخلص الورق بدري فوافقت بعد ما شرحت لها الموضوع و قالت لي ربنا يوقف لك ولاد الحلال وهو سمعها و لما خلصت المكاله قالي شفت ازاي ربنا استجاب لمامته و ضحكنا سوا وبعدها مشينا مع بعض في الشارع وكان ماسك ايدي كاني خطيبته و احنا بنعدي الشارع كان بيلف ايده حولين وسطي علشان يعديني ووصلنا الجراج اللي كان راكن فيه عربيته وكان تقريبا فاضي و مكان راكن في الدور الخامس فركبنا الاسانسير بتاع الجراج وكان قديم اوي ولما الباب قفل لايته بيقرب مني لحد ما انفاسه كانت بتخبط في وشي و بيعدل لي ياقة القميص فأغضمت عيني و لايت شفايفه بتلمس شفايفي و بيبوسني بوسه تحفه لايتني من غير وعي ببادله البوسه وبعدها بعت عنه وقولت له لا احسن حد يشوفنا و طلعنا من الاساسير وكان الجراج فاضي ولما ركبنا العربيه قالي انت حلو اوي انت حرام تكون ولد انت بنت مستخبيه جوا ولد وبعدين خد ايدي وحطها علي زبه من فوق الهدوم وكان واقف اوي و طلعه من البنطلون و حط ايدي عليه كان سخن اوي وبعدها قلت له انا قلقان لانها اول مره ليا ولايته بيضحك و بيبوسني من شفايفي و بيقولي ومش هتكون اخر مره و بعدها رحنا بيته وكان كبير وجميل و لما دخلنا قالي ثوان ادخل الحمام لا يته بعدها خارج بروب علي اللحم و ماسك في ايده قميص نوم احمر وكيلوت فتله و بيقولي غير ده المفروض يكون لبسك الحقيقي دخلت الحمام اغير و قلعت كل هدومي ولبست البيبي دول و الكيلوت و بصيت في المرايه لايت فعلا ان شكلي بقا ست خالص ولايت برفان حريمي و روج فحطيت منهم و انا بسرح شعري لايته دخل عليا و حضني من ورا و قالي يخرب بيتك انت كدا مش احمد خالص انت اخرك مايا او جي جي و باسني و بدا يلعب في جسمي و يبوس كل حته فيه و بيقولي انا بدور عليك من زمان و رديت عليه ببوسه علي خده وقولت له وانا كمان و شاللني ودخلني اوضه النوم و نزلني علي السرير و انا فتحت الروب بتاعه و بدات العب في زبه وهو بدا يلعب في طيزي وبعدها لايته بيتحرك لحد ما زبه بقا لامس شفايفي من غير وعي لايتي ببوسه وامصه و العب فيه بلساني هو بيدخل صباعو في طيزي فقولت له آي بالراحه و لايته جاب كريم وبدا يدهن خرم طيزي و يوسع فيه بعدها حسيت براس زوبره امام فتحه طيزي و بيحاول يدخلها بالراحه انا اتالمت في الاول لحد ما دخلت راسه و وبعدها حسيت بيه بيرتعش وحسيت بحاجه سخنه اوي جوايا و طلع زبه و لايته بينقط لبن و باسني و حضني و قالي مبروك يا عروسه بعدها ضحكنا وقمت اخد شاور وانا تحت الدش لايته داخل عليا وزبه واقف تاني فضحكت و قرصته منه وقولت له اتهد شويا فضحك و بدايلعب بالصابون في جسمي و بزازي وانا لعب في زبه و لقيته بيرفع رجلي علي حافة البانيو و بيحط صابون علي زبه و بيدخلو بالراحه المره دي كان الالم اقل كتير و المتعه اكبر لايته بيدخله كله وانا بقوله كمان و بطلع اهات تحفه وبقوله وبقوله نكني بالراحه يا قلبي اي اي بالراحه لحد ما نزلهم جوايا تاني و قعد طول الليل يومها ينيك فيا لحد موعد المصلحه ودي كانت حكايه اول مره ارجو انها تعجبكو
رد مع اقتباس
أفضل أفلام الأسبوع - مختارات قصص سكس المحارم - أفلام سكس مصريه - سكس حقيقي بكاميرا خفيه
قديم 01-20-2011, 02:04 PM   #2
لحيس فتحة الطيز
نسوانجي جديد




افتراضي رد: طيزي ارتاحت

حلوة كتير ررررررررررررر
-
لحيس فتحة الطيز غير متصل   رد مع اقتباس
  #2  
قديم 01-20-2011, 02:04 PM
لحيس فتحة الطيز لحيس فتحة الطيز غير متصل
نسوانجي جديد
 
تاريخ التسجيل: Jan 2011
مشاركات: 10
افتراضي رد: طيزي ارتاحت

حلوة كتير ررررررررررررر
رد مع اقتباس
قديم 01-20-2011, 03:48 PM   #3
master
نسوانجي متميز
 
الصورة الرمزية لـ master




افتراضي رد: طيزي ارتاحت

تسلم على القصة الحلوه
__________________









لانجبر احد علي التسجيل او الرد للاستفادة ولكن رودك ومشاركاتك الفعالة تدعمنا لنعطيك افضل ما لدينا

-
master غير متصل   رد مع اقتباس
  #3  
قديم 01-20-2011, 03:48 PM
الصورة الرمزية لـ master
master master غير متصل
نسوانجي متميز
 
تاريخ التسجيل: Nov 2009
مشاركات: 4,686
افتراضي رد: طيزي ارتاحت

تسلم على القصة الحلوه
__________________









لانجبر احد علي التسجيل او الرد للاستفادة ولكن رودك ومشاركاتك الفعالة تدعمنا لنعطيك افضل ما لدينا

رد مع اقتباس
قديم 01-31-2011, 03:54 AM   #4
daralgay
نسوانجي جديد
 
الصورة الرمزية لـ daralgay





افتراضي رد: طيزي ارتاحت

لك منى الشكر وتسلم على السرد الحلو قصة روعة اكرر شكرى وتقبل مرورى .
-
daralgay غير متصل   رد مع اقتباس
  #4  
قديم 01-31-2011, 03:54 AM
الصورة الرمزية لـ daralgay
daralgay daralgay غير متصل
نسوانجي جديد
 
تاريخ التسجيل: Jan 2011
المكان: ترشة الهامة
مشاركات: 13
افتراضي رد: طيزي ارتاحت

لك منى الشكر وتسلم على السرد الحلو قصة روعة اكرر شكرى وتقبل مرورى .
رد مع اقتباس
قديم 02-08-2011, 09:36 PM   #5
فهدالصعيدي
نسوانجي مميز





افتراضي رد: طيزي ارتاحت

r_rngo@yahoo*: هااااااااااااااااي ممكن اتعرف بيكي انا فهد الصعيدي
-
فهدالصعيدي غير متصل   رد مع اقتباس
  #5  
قديم 02-08-2011, 09:36 PM
فهدالصعيدي فهدالصعيدي غير متصل
نسوانجي مميز
 
تاريخ التسجيل: Aug 2010
المكان: مصر الجيزة
مشاركات: 107
افتراضي رد: طيزي ارتاحت

r_rngo@yahoo*: هااااااااااااااااي ممكن اتعرف بيكي انا فهد الصعيدي
رد مع اقتباس
إضافة رد

علامات

دالّة الموضوع
ارتاحت, طيزى



أدوات الموضوع
طريقة العرض
عادي عادي

ضوابط المشاركة
غير مصرّح لك بنشر موضوع جديد
غير مصرّح لك بنشر ردود
غير مصرّح لك برفع مرفقات
غير مصرّح لك بتعديل مشاركاتك

وسوم vB : نشيط
كود [IMG] : نشيط
كود هتمل : خامل


مواضيع ذات صلة
الموضوع الكاتب المنتدي المشاركات المشاركة الأخيرة
اهلها بيدخلو ا عليها وهيا عريانه وتصرخ وتقوله حطه فى طيزى نيك طيزى مسخره ShaRanY أفلام سكس عربي 11 01-13-2014 04:04 AM
كانت مشتاقه للنيك جدا ولما اتناكت ارتاحت شوف الصور وعيش معاها لحظات المتعه!!!!!@@@!!!!!!! نهر العطش صور سكس أجنبي 1 02-11-2013 06:37 AM
عبدالتواب عامل السوبر ماركت بينيك خدامة سودانية في مصر ارتاحت على الاخر + الصور 303010 أفلام سكس عربي 2 05-10-2012 01:04 AM
عبدالتواب عامل السوبر ماركت بينيك خدامة سودانية في مصر ارتاحت على الاخر + الصور zeppnaar أفلام سكس عربي 4 04-21-2012 08:53 AM

Neswangy Note

التوقيت حسب جرينتش +1. الساعة الآن 11:30 PM.

Warning: You must be 18 years or older to view this website
جميع المشاركات والمواضيع في منتدى نسوانجي لا تعبر بالضرورة عن رأي إدارته بل تمثل وجهة نظر كاتبها, نحن لا ندعم اى كسر لحقوق وفى حالة وجود مواد تتعلق بملكية خاصة بك لا تتردد فى مراسلتنا
All participants & topics in forum neswangy does not necessarily express the opinion of its administration, but it's just represent the viewpoint of its author