منتديات نسوانجي


أفضل أفلام الأسبوع - مختارات قصص سكس المحارم - أفلام سكس مصريه - سكس حقيقي بكاميرا خفيه
عودة   منتديات نسوانجي > القسم العام > كتابات و قصص و نكت سكس > قصص سكس عربي

قصص سكس عربي كل قصص السكس العربي القويه موجوده هنا - قصص سكس عربي - سكس عربي - قصص عربي سكسيه - كتابات سكس عربي - أشعار سكس - خواطر سكسيه - كلام في السكس

إضافة رد
 
أدوات الموضوع طريقة العرض
قديم 09-02-2009, 06:13 AM   #1
lebanon
نسـوانجي خـبير
 
الصورة الرمزية لـ lebanon




--
Thumbs up في الاتوبيس

فى يوم من الايام وانا جى من الجامعة ركبت الميكرو كنت اعد ولم فات من العتبة لقيت الاتوبيس
زحمة اوى والمهة لقيت وحدة فى سن (30_35) جامدة اوى كانت بيضة وعينها خضرة وطلها(165 سنتى متر) كانت لبسة عباية سودة وطيزها حلوة وبرزة ولا كبيرة اوى ولا صغيرة اوى وصدرها كمان وكل ما ابصلها تبصلى وعملت جدع وقوت واعتها والمفاجاة كان زبى واقف وهى عادة من امامى ولما عدة بظزها الى زى الملبان على زبى ووقفت شوية (10_15)ثانية ولم اعدة زبى انفجر فوقفت جمبها بصت على زبى وبعدين بصتلى بصراحة خفت وبعدين ماتد ايدها وماسكت اليد بتاع الكرسى وكوعها على زبى ففرحت وفرحت اكتر لم لقيت بتحرك كوها وبقت تبصلى وتتحكلى وبعد محططين ست عجوزة دخلت الاتوبيس وقلت لوحد وريا يا ابنى عوزة اعد فهيا رده وقالت تعلى اعدى عنا يا حاجة فاعدة وهيا قامت وقفة جمبى وصدرتنى طيزها فانا لزقت فيها وبعدين سخنت باقيت امسك وسطها وهى متكلمتش ولم جبت العشرة هديت شويا وبعدين قلتلى فى ودنى انا نزلة المحطة الجية تعالة معاية قلتلها انا معيش فلوس قلتلى لا انا الى هديك فلوس قلتلها لا اول مرة ببلاش فضحكة وبعدين نزلنا محطة العطار فى شارع الترعة بشبرا ولم نزلنا قالت انا اسمى عزة و عايشة لوحدة جوزى مات من خمس سنين ومليش اولاد وبعدين اتكلمنا لحد مرحنا الشقة ..
دخلت وبعدين انا ورها قلتلى استريح وانا اغير جوة قلت ماشى بس بسرعة اوى فضحكة ولم خرجة لقتها لبسة رواب ستان بمبا خفيف اوى ربطة من الوسط ونص صدرها بين ورجليها بينا لحد قبل كسها بشويا وبعدين قالت تشرب حاجة قلتلها مش دلوقتى بعدين اعدة جمبى وفتحت الدش القبرص وجبت شوية قنوات ملى بتوع الاشتركات وبعدين ريحة على الكنبة ورمت رجلها علية وقلتلى عوز تنكنى بوس رجلى قلتلها انا هكلهملك مش هبوسهم واعد ابوس فى رجلها وامص فى صوبع رجليها لحد موصلت لكسها واعد امص وامص وهيى حطط ايدها فى شعرى وتقولى اةةة كمان اةةة اةةة اةةة ايوة اةةة ايوة وادخل لسانى فى كسها و اتف فى كسها ومرة وحدة لقتها قلعت الرواب وقلتلى نكيى يلة نكنى انا تعبنى اوى وبعدين قلعتنى هدومى وبصة على زبى لقتة طويل وعريض وكان وقف حجر راحت اعدة تبسنى وتتخل لسنها فى بقى رحت مسكتها ونيمتها على الارض فقلتلى تعالة نخش خوة على السرير لم دخلت نيمتها على ظهرها واعد امص فى كسها قلت اةةة اةةةة اي اةةةة اي اي دخلت زب وانا نمت عليها واعد ابوس فيها وادخل لسانى فى بقها وامص شيافيفا واعد اطلع وادخل زبى واخرجو وهى بتقول اةةة اةةة اةةة نكنى اةةة اةةة نكنى كتير وتمسك فى طهرة وبقيت ادخل واطلع كتير لحد بقة سهل الدخول وبعدين اعد اطلعو كلو وبعدين ادخلو ولحد لم وسع وبقة كبير وهيا تقول اةةةة اةةة كمان كمان كمان وانا دخلتو كلة وبعدين نزلتهم وبعدين اعد ادخل تانى ولم نام شويا اعدة تقولى لا لا وماسكة زبى تمص فية لحد لمل وقف واعد ادخل فيها تانى اعد انيك فيها 6 سعات وبعدين قلتلها رقمك كام قلتلى لا انا محتيش يجبرنى على حاجة وختد هي رقمى وادتنى 100 جنية وقلتلى روح بتاكس عشان انتة تعبان اوى ...
فقلتلها بعد كل دة وتعبان فضحكة وقلت لا انتة اسد بس الساعة 2 فى اليل مش هتلقى اتوبيس
ونزلت ولحد تلوقتى متصلتش بية غير مرتين وكان علية امتحان وبعدين قلتلى خلص انتة شكلك كدة مش عوز تجى انسة الى احنا عملانا اعد احلفلها مصدقتش وبعدين اعد التصل بيها قفلة التيلفون او غيرت الخط بس كانت مزة مزة
-
lebanon غير متصل   رد مع اقتباس
  #1  
قديم 09-02-2009, 06:13 AM
الصورة الرمزية لـ lebanon
lebanon lebanon غير متصل
نسـوانجي خـبير
 
تاريخ التسجيل: Aug 2009
مشاركات: 423
Thumbs up في الاتوبيس

فى يوم من الايام وانا جى من الجامعة ركبت الميكرو كنت اعد ولم فات من العتبة لقيت الاتوبيس
زحمة اوى والمهة لقيت وحدة فى سن (30_35) جامدة اوى كانت بيضة وعينها خضرة وطلها(165 سنتى متر) كانت لبسة عباية سودة وطيزها حلوة وبرزة ولا كبيرة اوى ولا صغيرة اوى وصدرها كمان وكل ما ابصلها تبصلى وعملت جدع وقوت واعتها والمفاجاة كان زبى واقف وهى عادة من امامى ولما عدة بظزها الى زى الملبان على زبى ووقفت شوية (10_15)ثانية ولم اعدة زبى انفجر فوقفت جمبها بصت على زبى وبعدين بصتلى بصراحة خفت وبعدين ماتد ايدها وماسكت اليد بتاع الكرسى وكوعها على زبى ففرحت وفرحت اكتر لم لقيت بتحرك كوها وبقت تبصلى وتتحكلى وبعد محططين ست عجوزة دخلت الاتوبيس وقلت لوحد وريا يا ابنى عوزة اعد فهيا رده وقالت تعلى اعدى عنا يا حاجة فاعدة وهيا قامت وقفة جمبى وصدرتنى طيزها فانا لزقت فيها وبعدين سخنت باقيت امسك وسطها وهى متكلمتش ولم جبت العشرة هديت شويا وبعدين قلتلى فى ودنى انا نزلة المحطة الجية تعالة معاية قلتلها انا معيش فلوس قلتلى لا انا الى هديك فلوس قلتلها لا اول مرة ببلاش فضحكة وبعدين نزلنا محطة العطار فى شارع الترعة بشبرا ولم نزلنا قالت انا اسمى عزة و عايشة لوحدة جوزى مات من خمس سنين ومليش اولاد وبعدين اتكلمنا لحد مرحنا الشقة ..
دخلت وبعدين انا ورها قلتلى استريح وانا اغير جوة قلت ماشى بس بسرعة اوى فضحكة ولم خرجة لقتها لبسة رواب ستان بمبا خفيف اوى ربطة من الوسط ونص صدرها بين ورجليها بينا لحد قبل كسها بشويا وبعدين قالت تشرب حاجة قلتلها مش دلوقتى بعدين اعدة جمبى وفتحت الدش القبرص وجبت شوية قنوات ملى بتوع الاشتركات وبعدين ريحة على الكنبة ورمت رجلها علية وقلتلى عوز تنكنى بوس رجلى قلتلها انا هكلهملك مش هبوسهم واعد ابوس فى رجلها وامص فى صوبع رجليها لحد موصلت لكسها واعد امص وامص وهيى حطط ايدها فى شعرى وتقولى اةةة كمان اةةة اةةة اةةة ايوة اةةة ايوة وادخل لسانى فى كسها و اتف فى كسها ومرة وحدة لقتها قلعت الرواب وقلتلى نكيى يلة نكنى انا تعبنى اوى وبعدين قلعتنى هدومى وبصة على زبى لقتة طويل وعريض وكان وقف حجر راحت اعدة تبسنى وتتخل لسنها فى بقى رحت مسكتها ونيمتها على الارض فقلتلى تعالة نخش خوة على السرير لم دخلت نيمتها على ظهرها واعد امص فى كسها قلت اةةة اةةةة اي اةةةة اي اي دخلت زب وانا نمت عليها واعد ابوس فيها وادخل لسانى فى بقها وامص شيافيفا واعد اطلع وادخل زبى واخرجو وهى بتقول اةةة اةةة اةةة نكنى اةةة اةةة نكنى كتير وتمسك فى طهرة وبقيت ادخل واطلع كتير لحد بقة سهل الدخول وبعدين اعد اطلعو كلو وبعدين ادخلو ولحد لم وسع وبقة كبير وهيا تقول اةةةة اةةة كمان كمان كمان وانا دخلتو كلة وبعدين نزلتهم وبعدين اعد ادخل تانى ولم نام شويا اعدة تقولى لا لا وماسكة زبى تمص فية لحد لمل وقف واعد ادخل فيها تانى اعد انيك فيها 6 سعات وبعدين قلتلها رقمك كام قلتلى لا انا محتيش يجبرنى على حاجة وختد هي رقمى وادتنى 100 جنية وقلتلى روح بتاكس عشان انتة تعبان اوى ...
فقلتلها بعد كل دة وتعبان فضحكة وقلت لا انتة اسد بس الساعة 2 فى اليل مش هتلقى اتوبيس
ونزلت ولحد تلوقتى متصلتش بية غير مرتين وكان علية امتحان وبعدين قلتلى خلص انتة شكلك كدة مش عوز تجى انسة الى احنا عملانا اعد احلفلها مصدقتش وبعدين اعد التصل بيها قفلة التيلفون او غيرت الخط بس كانت مزة مزة
رد مع اقتباس
أفضل أفلام الأسبوع - مختارات قصص سكس المحارم - أفلام سكس مصريه - سكس حقيقي بكاميرا خفيه
قديم 09-07-2009, 11:50 AM   #2
®JOKE
نسـوانجي خـبير
 
الصورة الرمزية لـ ®JOKE





افتراضي رد: في الاتوبيس

مثيرة
شكراً على القصة
تحياتي
-
®JOKE غير متصل   رد مع اقتباس
  #2  
قديم 09-07-2009, 11:50 AM
الصورة الرمزية لـ ®JOKE
®JOKE ®JOKE غير متصل
نسـوانجي خـبير
 
تاريخ التسجيل: Aug 2009
المكان: بغداد
مشاركات: 668
افتراضي رد: في الاتوبيس

مثيرة
شكراً على القصة
تحياتي
رد مع اقتباس
قديم 09-25-2009, 07:59 AM   #3
سكساوى
نسوانجي نشيط
 
الصورة الرمزية لـ سكساوى




افتراضي رد: في الاتوبيس

ياخسارة الحلوميكملش
بس قلى كيف الواحديعرف الست هى عاوزة ولالا؟؟؟
بدون كلمات فلسفة
-
سكساوى غير متصل   رد مع اقتباس
  #3  
قديم 09-25-2009, 07:59 AM
الصورة الرمزية لـ سكساوى
سكساوى سكساوى غير متصل
نسوانجي نشيط
 
تاريخ التسجيل: Sep 2009
مشاركات: 61
افتراضي رد: في الاتوبيس

ياخسارة الحلوميكملش
بس قلى كيف الواحديعرف الست هى عاوزة ولالا؟؟؟
بدون كلمات فلسفة
رد مع اقتباس
قديم 08-24-2011, 04:34 PM   #4
Dr.ZalZali
نسـوانجي خـبير
 
الصورة الرمزية لـ Dr.ZalZali





افتراضي رد: في الاتوبيس

amooot ana felsodaf
nice story
__________________
Love neswangy
cant stay away more than that

http://s7.directupload.net/images/110917/itb7faug.jpg

-
Dr.ZalZali غير متصل   رد مع اقتباس
  #4  
قديم 08-24-2011, 04:34 PM
الصورة الرمزية لـ Dr.ZalZali
Dr.ZalZali Dr.ZalZali غير متصل
نسـوانجي خـبير
 
تاريخ التسجيل: Jul 2011
المكان: Egypt
مشاركات: 308
افتراضي رد: في الاتوبيس

amooot ana felsodaf
nice story
__________________
Love neswangy
cant stay away more than that

http://s7.directupload.net/images/110917/itb7faug.jpg

رد مع اقتباس
قديم 11-19-2012, 02:33 AM   #5
ايام وبنعشها
النجـم الــلامع لنسوانجى
 
الصورة الرمزية لـ ايام وبنعشها





افتراضي رد: في الاتوبيس

[IMG]http://up13.***************/up/viewimages/b45842d965.jpg[/IMG]
__________________
الإضــــــافـــــة
أى بنت أو مدام أو مطلقة أوأرملة
lovely_lion2010@yahoo.com
عندما تعجبنا الروح تعجبنا الملامح حتى ولو لم تكن جميلة

-
ايام وبنعشها غير متصل   رد مع اقتباس
  #5  
قديم 11-19-2012, 02:33 AM
الصورة الرمزية لـ ايام وبنعشها
ايام وبنعشها ايام وبنعشها غير متصل
النجـم الــلامع لنسوانجى
 
تاريخ التسجيل: Jun 2012
المكان: عالم الجنس والرومانسية
مشاركات: 52,390
افتراضي رد: في الاتوبيس

[IMG]http://up13.***************/up/viewimages/b45842d965.jpg[/IMG]
__________________
الإضــــــافـــــة
أى بنت أو مدام أو مطلقة أوأرملة
lovely_lion2010@yahoo.com
عندما تعجبنا الروح تعجبنا الملامح حتى ولو لم تكن جميلة

رد مع اقتباس
إضافة رد

علامات

دالّة الموضوع
الاتوبيس



أدوات الموضوع
طريقة العرض
عادي عادي

ضوابط المشاركة
غير مصرّح لك بنشر موضوع جديد
غير مصرّح لك بنشر ردود
غير مصرّح لك برفع مرفقات
غير مصرّح لك بتعديل مشاركاتك

وسوم vB : نشيط
كود [IMG] : نشيط
كود هتمل : خامل


مواضيع ذات صلة
الموضوع الكاتب المنتدي المشاركات المشاركة الأخيرة
فى الاتوبيس hero66 قصص سكس عربي 7 02-19-2016 03:46 PM
قصة حقيقية فى الاتوبيس .. التدقير والحك فى الاتوبيس تمرد رجل شرقى قصص سكس عربي 12 11-06-2015 03:51 AM
نيك في الاتوبيس بدلع النسوان قصص سكس المحارم 13 10-17-2015 08:00 PM
الاتوبيس ده خط ايه تفاحه نسوانجى المواضيع المخالفه والغير مطابقه 8 08-05-2014 09:01 AM
شرموطه الاتوبيس بتطلع ترقص فى الاتوبيس وتتعرى جزء اخر جديد باكثر من سيرفر ShaRanY أفلام سكس عربي 5 08-25-2013 10:49 PM

Neswangy Note

التوقيت حسب جرينتش +1. الساعة الآن 02:47 PM.

Warning: You must be 18 years or older to view this website
جميع المشاركات والمواضيع في منتدى نسوانجي لا تعبر بالضرورة عن رأي إدارته بل تمثل وجهة نظر كاتبها, نحن لا ندعم اى كسر لحقوق وفى حالة وجود مواد تتعلق بملكية خاصة بك لا تتردد فى مراسلتنا
All participants & topics in forum neswangy does not necessarily express the opinion of its administration, but it's just represent the viewpoint of its author