منتديات نسوانجي


أفضل أفلام الأسبوع - مختارات قصص سكس المحارم - أفلام سكس مصريه - سكس حقيقي بكاميرا خفيه
عودة   منتديات نسوانجي > القسم العام > كتابات و قصص و نكت سكس > قصص سكس عربي

قصص سكس عربي كل قصص السكس العربي القويه موجوده هنا - قصص سكس عربي - سكس عربي - قصص عربي سكسيه - كتابات سكس عربي - أشعار سكس - خواطر سكسيه - كلام في السكس

إضافة رد
 
أدوات الموضوع طريقة العرض
قديم 07-24-2010, 10:04 PM   #1
نهر العطش
مبدع نسوانجي
 
الصورة الرمزية لـ نهر العطش





--
Thumbs up الواد الحليوه والمراه العجوز (قصص سكس عربى ونيك ممتعه )!!!!!!!!!!!

الولد الجميل الحليوة الرياضى سالم ،، طالب فى الثانوية العامة ، أكل
الغذاء ونام بعد الظهر ساعة علشان يقوم يذاكر لثانى يوم الصبح كما تعود
يوميا .
وهو نائم رأى حلما جميلا فيه كان بينيك زوجة صاحب السرجة التى تنتج
الحلاوة والطحينة ، بزازها الحمراء المليانة ، وأفخاذها المدورة الساخنة
، وكسها قطعة من جهنم الحمراء ، كما يراها دائما عند زيارتها لأمه ، فقد
كانت صديقة أم سالم المفضلة مع مجموعة من النساء القراشانات ومرضعات
حبشتسوت ومراضع قلاوون ولويس التاسع عشر ، يعنى شوية نسوان عدالة يعلم
بيهم المولى يقعدوا يقلعوا وهات ياحكاوى ونميمة ، وضحكات مش هية ،
ونتف الشعرة والأستحمام ، والولد سالم الغلبان يرى ويسمع ولا يتكلم ، ولكن
كانت هناك دائما نظرات معبرة بينه وبين زوجة صاحب السرجة ، وكل يوم
اتعود أنه ينيكها فى الحلم ، يغرق السرير لبن ملزق وريحته تملأ الحجرة
ويبلل الملاءة ، ويقوم يستحمى قرفان ، ويقعد يبص على نسوان الجيران شوية
، وبعدين يشرب الشاى ويذاكر للصبح وهو يسمع أغانى أم كلثوم وعبدالحليم
حافظ .
فجأة استيقظ سالم على صوت رزع وخبط جامد على باب الشقة ، لم يكن فى الشقة
غيره ، اعتقد أنها أمه عادت من برة ونسيت المفتاح ، فأسرع يفتح لها
الباب وهو مبلول باللبن على أفخاذه وبين رجليه وبنطلون البيجامة والريحة
طالعة جامدة قوى ... بيقذف فيضان لبن ... خمسة وخميسة فى عين
الحسود ... إمسكوا الخشب بعدين تحسدوا زبر الواد الشاب الحليوة.
فتح الباب لقى إمرأة قرشانة من صديقات أمه ، قال لها أهلا وسهلا ... ماما
مش هنا خرجت .
قالت : أستناها واعمل لى شاى أستريح من المشوار .. مش تقول اتفضلى ...
قال : اتفضلى .. أصل ماما مش هنا وأنا وحدى فى البيت وخايف أقول لك
إتفضلى ...
قالت : خايف ليه؟ إنت معاك حد مخبيه فى الحجرة بتاعتك (لاحظت القرشانة
العجوز ريحة اللبن ورأت القذف الذى أغرق فخذى وبنطلون الولد ).
قال بقلق : لأ و**** ... حد مين اللى راح أخبيه ؟ وليه؟
قالت: ماسبب البلل واللبن اللى مغرق جسمك ده ؟
قال كاذبا يدارى سوأته : مش حاجة ، دى مياة وقعت على حجرى وأنا جاى
أجرى أفتح لك الباب ...
قالت وهى تدخل حجرة نومه : دى رائحة لبن مقذوف ولسة ريحته جامدة قوى
ورينى كده ،
تراجع الولد للخلف فى خوف وقلق
نظرت إلى ملاءة السرير الغرقانة المبلولة ، وتلمست ما عليها من لبن
بأصابعها ، وانحنت تشم السائل والملاءة بتمعن وهى تتنسم رائحة اللبن
بقوة وبمزاج واستمتاع شديد جدا .
قالت : اللى على الملاية دى لبن بتاعك ، يا نهار إسود ومنيل بنيلة ؟ إنت
جبت كل اللبن ده يا واد ؟ أيه ده ؟ حمار بيجيب واللا ثور؟ وانحنت
القرشانة تحت السرير تفتش عن الأنثى المختفية ، وفتشت حجرات الشقة كلها
فلم تجد ، والولد فى الحمام يغير ملابسه ويستحم ، ويلعن اليوم والساعة
التى جعلته يفتح الباب لمرضعة قلاوون هذه. بنت حتشبسوت ، عجوز اسبرطة ،
وسبها فى عقله كثيرا...
خرج الولد من الحمام زى القمر ووجهة بيطق نور وجمال ، وأخذت هى من يده
ملاءة السرير لتغيرها بأخرى جافة نظيفة
فجأة التفتت إليه وقالت له : أنا عاوزة منك طلب ضرورى وراح يجننى ، أنا
تعبانة قوى ، بقالى سنين تعبانة ، ممكن تريحنى ؟
قال لها الولد : أريحك إزاى يعنى أأمرينى وأنا تحت أمرك ؟
قالت : إنت عملتها قبل كدة ؟
قال الولد : هى إيه دى ؟
قالت المرأة : تعرف تجيب رجلى ؟
قال الولد : أجيب رجلك ؟ إزاى يعنى ؟
قالت : تجيبها .. يعنى ترفعها .. فوق كتافك يعنى يا عبيط ؟
قال الولد : بسيطة ... رجلك أهه . وانحنى فأمسك بمفصل الكعب ورفعه لأعلى
وتركه ثانية يسقط على الأرض .
قالت المرأة : تجيب رجلى يعنى بصراحة معناها تنام معايا ... زى الراجل
لما بيعمل لمراته ... تنيكنى يعنى يا حمار؟
قال الولد : آآآآ ه ه ه ... أنيكك ، ومستنية إيه من بدرى ، ..
وأنزل بنطلونه ، رفع فخذى المرأة على كتفيه ... وناكها مرتين متتاليتين، وبعد ما طلع زبره من كسها خدت زبره
ودخلته
في بقها وهات يا لحس ويا مص وهي اتقول كتر خيرك ياللي ريحتني وريحت كسي
أوي
__________________
نسوانجي دوت نت
الأقوي الأمتع الأسخن
علي الإطلاق
-

قام بآخر تعديل نهر العطش يوم 07-24-2010 في 10:08 PM.
نهر العطش غير متصل   رد مع اقتباس
  #1  
قديم 07-24-2010, 10:04 PM
الصورة الرمزية لـ نهر العطش
نهر العطش نهر العطش غير متصل
مبدع نسوانجي
 
تاريخ التسجيل: Oct 2009
المكان: على شفايف الكس
مشاركات: 9,994
Thumbs up الواد الحليوه والمراه العجوز (قصص سكس عربى ونيك ممتعه )!!!!!!!!!!!

الولد الجميل الحليوة الرياضى سالم ،، طالب فى الثانوية العامة ، أكل
الغذاء ونام بعد الظهر ساعة علشان يقوم يذاكر لثانى يوم الصبح كما تعود
يوميا .
وهو نائم رأى حلما جميلا فيه كان بينيك زوجة صاحب السرجة التى تنتج
الحلاوة والطحينة ، بزازها الحمراء المليانة ، وأفخاذها المدورة الساخنة
، وكسها قطعة من جهنم الحمراء ، كما يراها دائما عند زيارتها لأمه ، فقد
كانت صديقة أم سالم المفضلة مع مجموعة من النساء القراشانات ومرضعات
حبشتسوت ومراضع قلاوون ولويس التاسع عشر ، يعنى شوية نسوان عدالة يعلم
بيهم المولى يقعدوا يقلعوا وهات ياحكاوى ونميمة ، وضحكات مش هية ،
ونتف الشعرة والأستحمام ، والولد سالم الغلبان يرى ويسمع ولا يتكلم ، ولكن
كانت هناك دائما نظرات معبرة بينه وبين زوجة صاحب السرجة ، وكل يوم
اتعود أنه ينيكها فى الحلم ، يغرق السرير لبن ملزق وريحته تملأ الحجرة
ويبلل الملاءة ، ويقوم يستحمى قرفان ، ويقعد يبص على نسوان الجيران شوية
، وبعدين يشرب الشاى ويذاكر للصبح وهو يسمع أغانى أم كلثوم وعبدالحليم
حافظ .
فجأة استيقظ سالم على صوت رزع وخبط جامد على باب الشقة ، لم يكن فى الشقة
غيره ، اعتقد أنها أمه عادت من برة ونسيت المفتاح ، فأسرع يفتح لها
الباب وهو مبلول باللبن على أفخاذه وبين رجليه وبنطلون البيجامة والريحة
طالعة جامدة قوى ... بيقذف فيضان لبن ... خمسة وخميسة فى عين
الحسود ... إمسكوا الخشب بعدين تحسدوا زبر الواد الشاب الحليوة.
فتح الباب لقى إمرأة قرشانة من صديقات أمه ، قال لها أهلا وسهلا ... ماما
مش هنا خرجت .
قالت : أستناها واعمل لى شاى أستريح من المشوار .. مش تقول اتفضلى ...
قال : اتفضلى .. أصل ماما مش هنا وأنا وحدى فى البيت وخايف أقول لك
إتفضلى ...
قالت : خايف ليه؟ إنت معاك حد مخبيه فى الحجرة بتاعتك (لاحظت القرشانة
العجوز ريحة اللبن ورأت القذف الذى أغرق فخذى وبنطلون الولد ).
قال بقلق : لأ و**** ... حد مين اللى راح أخبيه ؟ وليه؟
قالت: ماسبب البلل واللبن اللى مغرق جسمك ده ؟
قال كاذبا يدارى سوأته : مش حاجة ، دى مياة وقعت على حجرى وأنا جاى
أجرى أفتح لك الباب ...
قالت وهى تدخل حجرة نومه : دى رائحة لبن مقذوف ولسة ريحته جامدة قوى
ورينى كده ،
تراجع الولد للخلف فى خوف وقلق
نظرت إلى ملاءة السرير الغرقانة المبلولة ، وتلمست ما عليها من لبن
بأصابعها ، وانحنت تشم السائل والملاءة بتمعن وهى تتنسم رائحة اللبن
بقوة وبمزاج واستمتاع شديد جدا .
قالت : اللى على الملاية دى لبن بتاعك ، يا نهار إسود ومنيل بنيلة ؟ إنت
جبت كل اللبن ده يا واد ؟ أيه ده ؟ حمار بيجيب واللا ثور؟ وانحنت
القرشانة تحت السرير تفتش عن الأنثى المختفية ، وفتشت حجرات الشقة كلها
فلم تجد ، والولد فى الحمام يغير ملابسه ويستحم ، ويلعن اليوم والساعة
التى جعلته يفتح الباب لمرضعة قلاوون هذه. بنت حتشبسوت ، عجوز اسبرطة ،
وسبها فى عقله كثيرا...
خرج الولد من الحمام زى القمر ووجهة بيطق نور وجمال ، وأخذت هى من يده
ملاءة السرير لتغيرها بأخرى جافة نظيفة
فجأة التفتت إليه وقالت له : أنا عاوزة منك طلب ضرورى وراح يجننى ، أنا
تعبانة قوى ، بقالى سنين تعبانة ، ممكن تريحنى ؟
قال لها الولد : أريحك إزاى يعنى أأمرينى وأنا تحت أمرك ؟
قالت : إنت عملتها قبل كدة ؟
قال الولد : هى إيه دى ؟
قالت المرأة : تعرف تجيب رجلى ؟
قال الولد : أجيب رجلك ؟ إزاى يعنى ؟
قالت : تجيبها .. يعنى ترفعها .. فوق كتافك يعنى يا عبيط ؟
قال الولد : بسيطة ... رجلك أهه . وانحنى فأمسك بمفصل الكعب ورفعه لأعلى
وتركه ثانية يسقط على الأرض .
قالت المرأة : تجيب رجلى يعنى بصراحة معناها تنام معايا ... زى الراجل
لما بيعمل لمراته ... تنيكنى يعنى يا حمار؟
قال الولد : آآآآ ه ه ه ... أنيكك ، ومستنية إيه من بدرى ، ..
وأنزل بنطلونه ، رفع فخذى المرأة على كتفيه ... وناكها مرتين متتاليتين، وبعد ما طلع زبره من كسها خدت زبره
ودخلته
في بقها وهات يا لحس ويا مص وهي اتقول كتر خيرك ياللي ريحتني وريحت كسي
أوي
__________________
نسوانجي دوت نت
الأقوي الأمتع الأسخن
علي الإطلاق

قام بآخر تعديل نهر العطش يوم 07-24-2010 في 10:08 PM
رد مع اقتباس
أفضل أفلام الأسبوع - مختارات قصص سكس المحارم - أفلام سكس مصريه - سكس حقيقي بكاميرا خفيه
قديم 07-15-2012, 04:00 AM   #2
سافل نيك
نسـوانجي خـبير





افتراضي رد: الواد الحليوه والمراه العجوز (قصص سكس عربى ونيك ممتعه )!!!!!!!!!!!





●••●•00•●●•00•●●•00•●●•00•●••●
*.*
˜*•. ˜*•.•*˜ .•*˜
˜*•. ˜”*°•.˜”*°•.•°*”˜.•°*”˜ .•*˜
˜”*°•˜ شـ][ـكـ][ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ][ـرآآ˜ •°*”˜

˜”*°•˜تـ ــ ـسـ ــ ـلـ ـمـ ـ آآيـ ــ ــ ـدكـ ـ˜ •°*”˜

˜”*°•˜شـ^ـكـ^ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ^ـرآآ˜ •°*”˜
.•*˜ .•°*”˜.•°*”˜”*°•.˜”*°•. ˜*•.
.•*˜ .•*˜*•. ˜*•.
.•˜•.
●••●•00•●●•00•●●•00•●●•00•●••●



[IMG]http://up13.***************/up/viewimages/d6d53cb51d.gif[/IMG]


-
سافل نيك غير متصل   رد مع اقتباس
  #2  
قديم 07-15-2012, 04:00 AM
سافل نيك سافل نيك غير متصل
نسـوانجي خـبير
 
تاريخ التسجيل: May 2012
المكان: ميت غمر. الزقازيق
مشاركات: 5,855
افتراضي رد: الواد الحليوه والمراه العجوز (قصص سكس عربى ونيك ممتعه )!!!!!!!!!!!





●••●•00•●●•00•●●•00•●●•00•●••●
*.*
˜*•. ˜*•.•*˜ .•*˜
˜*•. ˜”*°•.˜”*°•.•°*”˜.•°*”˜ .•*˜
˜”*°•˜ شـ][ـكـ][ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ][ـرآآ˜ •°*”˜

˜”*°•˜تـ ــ ـسـ ــ ـلـ ـمـ ـ آآيـ ــ ــ ـدكـ ـ˜ •°*”˜

˜”*°•˜شـ^ـكـ^ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ^ـرآآ˜ •°*”˜
.•*˜ .•°*”˜.•°*”˜”*°•.˜”*°•. ˜*•.
.•*˜ .•*˜*•. ˜*•.
.•˜•.
●••●•00•●●•00•●●•00•●●•00•●••●



[IMG]http://up13.***************/up/viewimages/d6d53cb51d.gif[/IMG]


رد مع اقتباس
قديم 08-07-2012, 03:33 AM   #3
نهر العطش
مبدع نسوانجي
 
الصورة الرمزية لـ نهر العطش





افتراضي رد: الواد الحليوه والمراه العجوز (قصص سكس عربى ونيك ممتعه )!!!!!!!!!!!

يسلمووووووووووووو الحلوين على الرد تحياتى دائماااااااااااااااا
__________________
نسوانجي دوت نت
الأقوي الأمتع الأسخن
علي الإطلاق
-
نهر العطش غير متصل   رد مع اقتباس
  #3  
قديم 08-07-2012, 03:33 AM
الصورة الرمزية لـ نهر العطش
نهر العطش نهر العطش غير متصل
مبدع نسوانجي
 
تاريخ التسجيل: Oct 2009
المكان: على شفايف الكس
مشاركات: 9,994
افتراضي رد: الواد الحليوه والمراه العجوز (قصص سكس عربى ونيك ممتعه )!!!!!!!!!!!

يسلمووووووووووووو الحلوين على الرد تحياتى دائماااااااااااااااا
__________________
نسوانجي دوت نت
الأقوي الأمتع الأسخن
علي الإطلاق
رد مع اقتباس
قديم 10-24-2012, 11:46 PM   #4
ايام وبنعشها
النجـم الــلامع لنسوانجى
 
الصورة الرمزية لـ ايام وبنعشها





افتراضي رد: الواد الحليوه والمراه العجوز (قصص سكس عربى ونيك ممتعه )!!!!!!!!!!!

[IMG]http://up13.***************/up/viewimages/aa07f99be3.gif[/IMG]
__________________
الإضــــــافـــــة
أى بنت أو مدام أو مطلقة أوأرملة
lovely_lion2010@yahoo.com
عندما تعجبنا الروح تعجبنا الملامح حتى ولو لم تكن جميلة

-
ايام وبنعشها غير متصل   رد مع اقتباس
  #4  
قديم 10-24-2012, 11:46 PM
الصورة الرمزية لـ ايام وبنعشها
ايام وبنعشها ايام وبنعشها غير متصل
النجـم الــلامع لنسوانجى
 
تاريخ التسجيل: Jun 2012
المكان: عالم الجنس والرومانسية
مشاركات: 52,390
افتراضي رد: الواد الحليوه والمراه العجوز (قصص سكس عربى ونيك ممتعه )!!!!!!!!!!!

[IMG]http://up13.***************/up/viewimages/aa07f99be3.gif[/IMG]
__________________
الإضــــــافـــــة
أى بنت أو مدام أو مطلقة أوأرملة
lovely_lion2010@yahoo.com
عندما تعجبنا الروح تعجبنا الملامح حتى ولو لم تكن جميلة

رد مع اقتباس
قديم 03-04-2016, 09:57 AM   #5
العميــد
نسـوانجي خـبير
 
الصورة الرمزية لـ العميــد





افتراضي رد: الواد الحليوه والمراه العجوز (قصص سكس عربى ونيك ممتعه )!!!!!!!!!!!

يسلموووووووووووووووووووووووووووووووووو
-
العميــد متصل الآن   رد مع اقتباس
  #5  
قديم 03-04-2016, 09:57 AM
الصورة الرمزية لـ العميــد
العميــد العميــد متصل الآن
نسـوانجي خـبير
 
تاريخ التسجيل: Feb 2010
المكان: فى قلــوب النســاء
مشاركات: 8,030
افتراضي رد: الواد الحليوه والمراه العجوز (قصص سكس عربى ونيك ممتعه )!!!!!!!!!!!

يسلموووووووووووووووووووووووووووووووووو
رد مع اقتباس
إضافة رد

علامات

دالّة الموضوع
(قصص, )!!!!!!!!!!!, ممتعه, الحليوه, العجوز, الواد, علابى, والمراه, ونيك



أدوات الموضوع
طريقة العرض
عادي عادي

ضوابط المشاركة
غير مصرّح لك بنشر موضوع جديد
غير مصرّح لك بنشر ردود
غير مصرّح لك برفع مرفقات
غير مصرّح لك بتعديل مشاركاتك

وسوم vB : نشيط
كود [IMG] : نشيط
كود هتمل : خامل


مواضيع ذات صلة
الموضوع الكاتب المنتدي المشاركات المشاركة الأخيرة
الواد الحليوه والمراه الممحونه(قصص سكس عربى ونيك مثيره) نهر العطش قصص سكس عربي 9 09-07-2016 08:42 PM
على شاطىء البحر (قصص سكس عربى ونيك ممتعه )!!!!! نهر العطش قصص سكس عربي 5 03-05-2016 07:06 AM
الواد الحليوه والمراه الممحونه زب موج قصص سكس عربي 7 01-07-2016 08:54 AM
الطبيبه (قصص سكس عربى ونيك ممتعه)!!!!!!!! نهر العطش قصص سكس عربي 6 03-08-2015 12:43 AM
العجوز النييك والمراه الخجوله(قصص سكس ونيك مشتعله متعه واثاره)!!!! نهر العطش قصص سكس عربي 5 01-27-2015 04:02 AM

Neswangy Note

التوقيت حسب جرينتش +1. الساعة الآن 04:35 PM.

Warning: You must be 18 years or older to view this website
جميع المشاركات والمواضيع في منتدى نسوانجي لا تعبر بالضرورة عن رأي إدارته بل تمثل وجهة نظر كاتبها, نحن لا ندعم اى كسر لحقوق وفى حالة وجود مواد تتعلق بملكية خاصة بك لا تتردد فى مراسلتنا
All participants & topics in forum neswangy does not necessarily express the opinion of its administration, but it's just represent the viewpoint of its author