منتديات نسوانجي

...

سكس أونلاين | مكتبة أفلام سكس عربي | دردشة نسوانجي | دليك لنسوانجي | هام قبل إضافتك لموضوع | No Porn Child Here | بلغناعن أي مشاركة مخالفة  
العودة   منتديات نسوانجي > القسم العام > كتابات و قصص و نكت سكس > قصص سكس عربي

قصص سكس عربي كل قصص السكس العربي القويه موجوده هنا - قصص سكس عربي - سكس عربي - قصص عربي سكسيه - كتابات سكس عربي - أشعار سكس - خواطر سكسيه - كلام في السكس

إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 09-27-2011, 07:17 PM   #1
نهر العطش
مبدع نسوانجي
 
الصورة الرمزية نهر العطش





Thumbs up نعمه الزوجه الممحونه (قصص سكس عربى منتهى الاثاره)!!!!!!!!!!!

انا نعمه عندى دلوقتى 28 سنه وبيدلعونى من صغرى بنعناعه لانى اموره وجميله من وسط فقبر ومن صغرى وانا جسمى فاير وصدرى كامل النمو من صغرى يعنى وانا عمرى 14 سنه

simpleeman@hotmail.com
كان صدرى كامل كأنه صدر امراه اعشق الجنس بخرافه يعنى كده زى ماتقوله مجنونه جنس وكانت نار الشهوه تدب فى جسدى عندما اشاهد شاب او رجل يظهر انتفاخ بنطلونه مما يدل على حجم زبه وايضا عندما يحتك كلوتى الصغير الضيق بشفرات كسى وزنبورى الذى اتميز به عن اى امراءه من حيث كبره وطوله الواضح مع وجود شفرتين يظهرون من خارج شق كسى كعرف الديك الاحمر وهم دائما خارج كسى مما يشعل نار الشهوه فى جسدى عند احكاك احدهم بكلوتى-سكساوي عملاق المنتديات العربيه- وكنت عندما اركب المواصلات ذهابا الى المدرسه وبالعكس عند رجوعى الى المنزل وكنت انحشر بين ركابه فكنت احترف الركوب المواصلات المزدحمه بالركاب واركب من الباب الخلفى واستمر فى السير داخل الاتوبيس الى الامام بحجه اننى نازله قريب وكنت انتشى عندما امر من امام شاب او رجل واحس بزبه على طيزى وعندما كنت فى الصف الثانى الثانوى التجارى كان لى زميله تجلس بجوارى بنفس الدرج وعودتنى استمراريا بان تمد يداها من تجت الدرج وتتحسس فخادى وتلمس شفرات كسى من على الكلوت وكنت انا ايضا افعل معها ما تفعله وفى احدى الايام طلبت منى ان اذهب وراءها الى حمام المدرسه
simpleeman@hotmail.com
حيث تعود الكثير من الطالبات الدخول معا فى حمام واحد دون خجل ففى هذا اليوم دخلت مع زميلتى الى الحمام وخلعت كلوتها وطلبت منى ان انزع كلوتى ففعلت ذلك وقمت بنزع كلوتى وقامت بتحسيس زنبورى واللعب فيه وكنت اغيب عن وعى وهى تلعب بكسى ان وصل الامر ان تلحس لى كسى وانا ابادلها نفس الشىء بعد ان احببت الموضوع فاصبحت اذهب الى منزلها وتاتى الى منزلى بحجه المذاكره ولكن الحقيقه هى ممارسه السحاق سويا وادمنت على اثر ذلك ممارسه العاده السريه بطريقه بشعه واقوم بعملها وممارستها فى اليوم الواحد لايقل عن عشر مرات مستعده لعمل اكثر من ذلك واصبحنا على هذا الحال لمده عام ونصف وكنا نتقابل ايضا ايام الاجازات فنشاهد الافلام الجنسيه التى تحصل عليها زميلتى عن طريق وجودها بمنزلهم بكثره والتى كان يحضرها والدها لمشاهدتها بالمنزل وبعد ان اخذت الدبلوم الثانوى جلست بالمنزل وتقدم لى احد شباب المنطقه وهو يعمل كسائق لسياره نقل كبيره وتم زفافى وكنت فرحه لوجود شاب معى فى منزل واحد اتعرى امامه وامارس معه الجنس على راحتى ولكن ذائما تأتى السفن بما لا تشتهى الانفس فجميع النساء تقضى شهر عسل ملىء بالجنس والمداعبه ولكنى وقعت فى رجل لا يعرف شىء عن المداعبه سوى ان يلقينى على ظهرى وينام فوقى
simpleeman@hotmail.com
ويدخل زبه فى كسى ويفضل ينيك يدوب من خمس دقائق لعشر دقائق ويتركنى اعانى من شهوتى حيث اريد التمتع الجنسى لذلك تغيب شهوتى فاضطريت للعوده الى ممارسه العاده السريه بعد ان يجامعنى وايضا فى اوقات فراعى اصبحت امارس فيها العاده لكى اشبع رغبتى المتفجره بداخلى فكان شهر عسلى عباره عن اسبوع فقط وبعدها نزل زوجى الى عمله واصبحت لقاءته بى قليله حيث يخرج فى السادسه صباحا ويرجع اليا بعد العشاء ففتره غيابه الطويله جعلتنى انتشى وامارس العاده السريه كثيرا وكان ينقصنى المداعبه التى اسمع عنها فقط وهى مص زبر الرجال ولحس الكس والطيز وان اسمع ابشع كلمات الجنس الخارجيه اثناء النيك وهذا ماكان يسيطر على عقلى وكنت دائما اقوم باغراء زوجى بارتداء الملابس الشفافه العاريه تماما لكى أثير الشهوه بجسده وكنت عند الممارسه معه كنت امزح معه بكلمات خارجه جنسيه حتى يعيش معى اللحظه ولكنه كان محترم ويخشى التلفظ بالالفاظ الخارجيه حيث ان زوجى لاحظت به الانانيه اثناء الممارسه فكان عندما ينزل لبنه بكسى كان يقوم على الفور الى الحمام ويستحم ويخلد الى النوم واثناء وجوده بالحمام كنت انا امارس العاده السريه لاكمال شهوتى
simpleeman@hotmail.com
حتى تأتى رعشتى واقوم بانزال لبنى وشهوتى ولاحظت انه ليس انانى ولكن ظروف عمله طول النهار تجعله منهمك ومتعب فلا يقوى على اشباع رغبتى فرضيت بما انا فيه من اخذ جرعه كل بضعه ايام وباقى الاوقات امارس العاده السريه وكان يسكن بالشقه التى امامى شاب وزوجته وكنت اسمع احلى كلام واهات اثناء ممارستهم الجنس وكنت اتهيج على كلامهم واتخيله يمارس معى ويكلمنى انا وليس يتكلم مع زوجته وكان صوتهم عالى مسموع لى بوضوح حيث كان المنزل فى حاله هدوء والجميع يسمع يعض وغرفه نومى بجوار غرفة نومهم ولا يفصل عنهم سوى منور صغير حيث يوجد شباك صغير على المنور وكنت اوقات ارى غرفة نومهم بالصدفه عندما انفض شباكى ويكون شباكهم ايضا مفتوح وايضا كانت تدب بيهم خلفات عائليه فكنت اسمعهم ايضا
simpleeman@hotmail.com
فكنت اعرف عنهم ادق الاسرار دون ان يحكى لى احد وكان زوجها واضح انه يعشق الجنس وممارسته وهى كانت تتمنع وتتحجج اصل على راىء المثل السرير مش بيشيل اثنين بيحبو الجنس يعنى جارى بيموت فى الجنس ومراته مش عاوزه وانا بموت فى الجنس وجوزى مش مهتم بيه ظللت على هذا لمده سنتان وعند نزولى الى السوق تعرفت على امراءه تسكن بالمنزل المجاور لمنزلى وبالطابق الثانى والبلكونات ملاصقه لبعضها وتعرفت عليها من السوق واسمها نجلاء واثناء وجودى بالبلكونه اقوم بنشر الغسيل وتكون المقابله بالصدفه فتعرفت عليها وفى مره من مرات ذهابنا الى السوق-- فكانت تحتفظ ببعض الاشياء بالشنطه التى معى فعرضت عليا ان اطلع معاها الشقه لتفريغ الشنطه وفعلا طلعت ووجدتها تجرى بشقتها وتقول لحظه واحده اعملك شاى قلت لها لا انا مستعجله لكى اقوم بعمل الاكل لزوجى حيث لا اعرف ميعاد لعودته للمنزل فعرضت عليا ان اشرب حاجه ساقعه على السريع فوافقت وعلى الفور احضرت نجلاء المشروب وكانت تمرح بالشقه كالغزاله وخلعت ثيابها وبقت بقميص نوم صارح يظهر جميع مفاتن جسدها بجد كانت امراءه متكامله وكانت مخبيه الجسم الحلو ده خلف ملابسها بجد رهيبه من الجمال وخفه الدم جسمها حلو قوى وكانت مرحه للغايه وكانت لا تمانع من اخراج الكلمات الخارجه السكسيه حيث انى امراءه مثلها وارتحت لكلامها وبقينا اصحاب واصبحت تزورنى وازورها حتى وصل بيننا الكلام فى الحاجات الممنوعه وكانت تحكى لى نجلاء مايدور بينها وبين زوجها من ممارسات
simpleeman@hotmail.com
ومداعبات جنسيه وكنت انا اقص عليها بس انا كنت بكدب عليها باننى انول ما تنوله اى امراءه وزياده وكنت ابالغ فى الكلام معها حتى تجراءنا على بعض واعترفت لى بماضيها حيث انها كانت تمارس الجنس وهيا لسه بنت مع احدى الشباب التى احبته وكان يمارس معها من الخلف يعنى كان بينكها من طيزها فقط لانها كانت عذراء ولكن الان لاتحصل على ذلك من زوجها ونفسها حقيقى فى راجل ينيكها فى طيزها وهى مشتاقه لذلك بجد وهتموت علشان تعمل كده واعترفت لها باننى اعانى من نقص المداعبات من مص ولحس وقبلات فكانت تزورنى بعد ان يذهب زوجها الى عمله ونجلس سويا نتكلم عن الجنس ووصل بنا الامر ان تقوم بعمل الحلاوه لى وانا اقوم بالعمل لها حتى رأت كسى واعجبت به وكانت تداعبه وتلعب بذنبورى وأبدت استعدادها ان تقوم بممارسه السحاق معى على ان تعوضنى ما ينقصنى من جوزى من مداعبات ولحس كسى واشباع رغبتى وتعودنا
simpleeman@hotmail.com
على ممارسه السحاق سويا حيث قامت اول مره مره بمداعبه ذنبورى فى حركات دائريه تثيرنى لانها امراءه وتعلم مكامن ابراز الشهوه واصبحنا يوميا نمارس السحاق سويا وابديت استعدادى لها بان اقوم باللعب فى طيزها ووضع اى نوع من الخضروات او الالات التى تشبه الزبر لكى امتعها من طيزها ولكن كان ينقصنى ان انول من ذكر داخل فمى وارتوى بلبنه وابلعه بعد ان الوكه فى فمى اصبحت امارس السحاق مع جارتى الى ان جلست فتره لا اسمع فيها صوت جارى بالشقه التى امامى ولا اسمع صوت لزوجته وبعد حوالى عشرون يوما سمعت صوت بغرفه النوم الخاصه بجارى وبعدها سمعت صوت همهمات واهات لسيده تقول اح اححححح افففففف براحه مش قادره زبرك حلو قوى اههههههه مما يدل على وجود رجل وامراءه يمارسون الجنس وكان صوتهم عالى مما اشعل الرغبه فى جسدى وجعلنى امارس العاده السريه على اصواتهم وعندما افرغا من الجنس توجها الى الحمام لانى سمعت صوت الدش والمياه فقمت الى الصاله الهى نفسى فى اى شىء
simpleeman@hotmail.com
حتى سمعت الباب بتاع جارى ينفتح فجريت على بابى انظر من العين السحريه فوجدته يخرج ومعه امراه غير زوجته فانفجر جسدى وقلت لنفسى ما هذا انه يمارس مع امراءه غير زوجته طيب ازاى وانا رحت فين دا المثل بيقول الجاره اولى بالشفعه فأصررت على ان اقوم بايقاعه فى شباكى حيث انه الوحيد الذى سوف امارس معه فى امان حيث اننا نقيم بمنزل واحد مكون من طابقين الطابق الاول به ست كبيره بالسن وزوجها الكهل والشقه المقابله مغلقه اما الدور الثانى فاسكن به انا واجارى يعنى البيت امان المهم جلست افكر وافكر فذهبت الى جارتى نجلاء وقلت لها انا تعبانه النهارده وعاوزه اتمتع معاكى وعلى الفور جلعت ملابسها وخلعت انا ايضا وقامت بلحس كسى ورضع بزازى وزنبورى الى ان اتت شهوتى ومارست معها الى ان اتت شهوتها ولن يغفل لى عين فى هذا اليوم وانا افكر كيف اوصل لهذا الرجل التى يمتع النساء بزبه وجسده الممشوق وكلامه الرهيب اثناء النيك فقمت فى الصباح مع زوجى وخرج زوجى فى السادسه واصبحت جالسه افكر الى ان هدانى التفكير
simpleeman@hotmail.com
بان اقوم بكنس سلم المنزل فى ميعاد خروجه حيث اننى اعلم بانه يخرج فى الثامنه صباحا بالتمام ويرجع فى الثالثه والنصف عصرا بالتمام لا يقدم دقيقه ولا يأخر دقيقه وخرجت من شقتى وانا ارتدى جلباب خفيف لا يستر من جسدى شىء عارى الصدر ولن اضع شىء على راسى وقمت بكنس السلم وبعد ان نزلت ثلاث سلالم جلسلت على السلم انتظر خروجه من شقنه بفارغ الصبر وعدت الدقائق كانها ساعات حتى دقت ساعة الحائط بشقته الثامنه فسمعت الباب ينفتح فقمت من جلوسى من على السلم لاكمل كنس السلم وفى الحاله دى مش هلحق ارجع شقتى وسوف نتقابل على السلم --فوجدته امامى شاب جميل مفتول العضلات ونزل فافسحت له الطريق جانبا وانا اضع يدى على صدى لكى اداريه مع انى عاوزاه يشوفه كله وعدى من جنبى وهو يقول لى صباح الخير يا مدام نعمه رديت الصباح بكل ميوعه ولبونه وجسمى راح فى خبر ثانى اضله اول مره يصبح عليا ولقيت قلبى وقع فى كسى وجسمى ساب من صباحه لى حتى احسست بانه قد يصينى اغماء تركت السلم وتحاملت على نفسى وجريت
simpleeman@hotmail.com
دخلت شقتى حتى وصلت غرفة نومى وارفع جلبابى وانظر الى كسى لاجد خيوط وشلالات تنزل من كسى حتى وصلت كعب رجلى فقلت لنفسى ما هذا يانعناعه ايه جرالك يابت امال لو جه ونام معاكى هتعملى ايه فنمت على سريرى وخلعت كلوتى ووضعت يدى اليمنى على شفرات كسى اداعب زنبورى واليد الثانيه امكست صدرى الجميل ادعكه وافركه متخيله انه بجوارى ويمارس معى الى ان اتت شهوتى وبصراحه دى اول مره امارس العاده السريه بشهوه عارمه وتلذذت وكانى مارست الجنس واكثر وكالعاده ذهبت الى جارتى نجلاء ومارسنا سويا السحاق وعدت الى المنزل قبل الثالثه واحضرت مياه وقولت لنفسى امسح السلم يمكن يلاحظ انى قاصده وجودى اثناء عودته وياأخذنى لشقته امارس معه وفعلا دلقت المياه على السلم ووجدت باب البيت ينفتح بالمفتاح اصلنا بنقفل الباب بتاع البيت باستمرار بالمفتاح كما تعودنا ففرحت بحضوره وارتبك جسدى وادعيت بانى لا ااخذ بالى منه واستمريت فى مسح السلم معطياه طيزى بنفس الجلبات الخفيف الذى كنت ارتديه فى الصباح
simpleeman@hotmail.com
والذى لايستر الا القيل من جسدى فوقف خلفى لبضع دقائق فكنت متأكده بانه يمتع نظره بظيزى وادعيت مره اخره الجهاله به الى ان اصدر صوت نحنحه وكحه فنظرت خلفى وداريت صدرى وقولت له بميوعه اتفضل انا اسفه معلش معرفش انك جى دلوقتى طلع جنبى وعدى وهو ينظر الى عينى بكل شهوانيه وانا انظر الى عينه وشممت رائحته الجميل وكنت متاكده بانه ايضا يشم رائحتى فالقى عليا السلام ورديت وبسرعه قبل مايخش شقته قلت له المدام عامله ايه بقالى كثير ماسمعتش صوتها قالى مدام ايه بقى ما خلاص قلت له خلاص ايه قالى احنا اطلقنا وبقيت لوحدى قلت له ليه حرام دى كانت حلوه وجميله قالى الجمال مش كل شىء المهم كل واحد راح لحاله قلت له بجد دا انا امبارح افتكرتها هيا اللى معاك
simpleeman@hotmail.com
قالى لا دى واحده كانت بتروق الشقه وخدت حسنتها ومشيت قلت له طيب لو احتاجت اى ئىء انا تحت امرك انا فاضيه طول النهار وماتنكسفش لو احتاجت حاجه احنا جيران وقدام بعض وكنت اتكلم واختلس النظر الى مكان زبه خلف البنطلون فقال لى اوعدك لو احتاجت حاجه سوف اقول لكى قلت له طيب خد رقم تليفونى وتبادلنا ارقام التليفونات وبعدها قلت له لما تتغدى هعملك شاى واجيبه لك فقالى ماشى موافق بس بشرط تشربيه معاميا قلت له اوك-- ووتركنى ودخل شقته فاسرعت يالانتهاء من مسح السلم وتوجهت الى شقتى والى المطبخ وعملت كوبيتين شاى وعدلت جسمى وهدومى وبنفس الجلباب خبط على شقته فتح وهو يرتدى بيجانه منزل ولكن الداكيت كان مفتوح وتظهر فانلته الداخليه فاسرع وقفل زرايرها وقالى اتفضلى يامدام نعمه قلت له خد كوب الشاى بتاعك قالى مش احنا اتفقنا
simpleeman@hotmail.com
نشربه سوى قلت له بس قالى مافيش بس اتفضلى دخلت وعملت نفسى مكسوفه وجلست على حرف الكرسى وتكلمنا فى مواضيع خاصه وعائليه وعرف منى ان زوجى يخرج من السادسه صباحا وحتى الثامنه مساء وانى اجلس بمفردى لا اجد من يؤنس وحدتى خاصه اننى لوحدى بالشقه وعرف ايضا بانى اقضى وقتى لدى جارتى نتكلم فى امور الحياه ولن اخبره بما يدور بينى وبينها وبعد ان انتهينا من شرب الشاى قمت لاادخل شقتى فقال لى لو سمحتى انا سلقت شويه مكرونه ولن اجيد عمل الصلصله لها فمن الممكن ان تعمليها فقلت على الفور وماله اعملهالك عند الطمام والحاجه ولا اجيب من عندى قال لا عندى كل شى ودخل مطبخه وانا اتتبعه ودخلت معه وكان اثناء تحركه معى فى المطبخ كان يتلمس جسدى التى اشعلت فيه النيران بمجرد وجودى معه فى شقه واحده وفضل يروح ويجى فى المطبخ مره يولع البوتجاز ومره يحضر الطمام ومره يحضر البصل ومره التوابل وكل مره يتحرك فيها كان يتلمس جسدى الى ان ابتديت فى عمل الصلصه وانتهيت من عملها فى انتظار ان تستوى ولكنى انا الذى استويت مش الصلصه من حركاته ومن انفاسه التى تحرق جسدى
simpleeman@hotmail.com
واثناء وقوفى وهو معى وانا اقوم بتقليب الصلصه لقيه وقف خلفى وراح حضنى من الخلف ماسك صدى وزبه على طيزى قلت له ايه اللى انته بتعمله ده لا بالش ارجوك لو سمحت مش هيفع كده وانا اتكلم وهو يحضنى اكثر ويقول لى مش قادر استحمل جمالك وحلاوتك انت ست رهيبه وجميله ويتمناكى اكثر من رجل قلت له لا انا ست متجوزه قالى وايه يعنى مش هتفرق المهم انتى هتستريحى لمين بعد كدهجريت منه للصاله وخرج ورايا وحاول يمسكنى وانا اتمنع ولقيت نفسى بقوله طيب اصبر اوعدك بكره الصبح تقوم من النوم تلاقينى جنبك فى السرير بصحيك نفطر ونقعد مع بعض قالى اوك وانا هتصل بالشغل واعمل اجازه وهنقضى اليوم سوى قلت له ماشى بس سبنى دلوقتى انزل اخلص اللى ورايا علشان افضالك بكره قالى ماشى ونزلت وانا نادمه على انى لن افعل معه واترك له جسدى يشبعنى واشبعه ولكنى كنت فكرت بان الشعر التى على كسى كان كثير وقلت لازم انظف نفسى الاول علشان يتمتع يمكن يابت ينزل ويلحسه برضه يبقى نضيف وفعلا اتصلت بنجلا ء وقلت لها تعالى انا عوزاكى قالتلى حاضر انا جايه ونزلت الاجزخانه واشتريت شير حلاوة لنزع شعر كسى لان لا يوجد وقت لعملها بالمنزل وجاءت نجلاء وطلبت منها ان تنزع شعر كسى وجميع الشعر الذى يوجد بجسدى لان زوجى اليوم اتصل وسوف يأخد اجازه بكره ونقضى اليوم بكره انا وزوجى قلت لها ذلك لكى لا تتصل بى إذا وانا اتمتع على اساس ان زوجى معى وفعلا قامت بنزع جميع الشعر بجسدى الشعر اللى فى كسى
simpleeman@hotmail.com
وتحت باطى ورجلى وذراعاتى وكل جسمى حتى احسست بان جسدى خفيف جدا وعرقى يسيل من راسى يجرى حتى ينزل الى صدرى ورجلى علشان جسمى بقى املس وناعم وانصرفت وجاء زوجى ولن يمارس معى فى هذه الليله وده من حسن حظى حتى يكون جارى محمد قصدى حماده هو اول من يلمس جسدى الناعم



kuli hg.,[i hgllp,ki (rww s;s uvfn lkjin hghehvi)!!!!!!!!!!! lkjin hgllp,ki hghehvi)!!!!!!!!!!! hg.,[i uvfd

__________________
نهرالعطش
kaherelherman@msn.com
للسيدات الساخنات فقط من(30ال60)
لكل انثى جاده تشعر بالملل والحرمان
صداقه محترمه وخصوصيه وجديه
لكل انثى تملك النضج والعقل والفكرالراقى
نهر العطش غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 10-01-2011, 11:45 AM   #2
الحر الجارح
نسوانجي مميز
 
الصورة الرمزية الحر الجارح





افتراضي رد: نعمه الزوجه الممحونه (قصص سكس عربى منتهى الاثاره)!!!!!!!!!!!

قصة جميلة ورائعة
__________________
أحب الطيز كبيرة


الحر الجارح غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 10-06-2011, 01:34 AM   #3
ايمن وبس
نسوانجي نشيط




افتراضي رد: نعمه الزوجه الممحونه (قصص سكس عربى منتهى الاثاره)!!!!!!!!!!!

مش عاوز اقول هتشوفى زب مكنتش تحلمى بيه مع خبره مش طبيعيه وهتشوفى زبى على الاميل قبل الكلام وده اميلى على الياهو
zapykpyr
ايمن وبس غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 10-19-2011, 05:54 PM   #4
نهر العطش
مبدع نسوانجي
 
الصورة الرمزية نهر العطش





افتراضي رد: نعمه الزوجه الممحونه (قصص سكس عربى منتهى الاثاره)!!!!!!!!!!!

مشاهده ممتعه معنا دائمااااااااااااااااااااااااااااااا
__________________
نهرالعطش
kaherelherman@msn.com
للسيدات الساخنات فقط من(30ال60)
لكل انثى جاده تشعر بالملل والحرمان
صداقه محترمه وخصوصيه وجديه
لكل انثى تملك النضج والعقل والفكرالراقى
نهر العطش غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 01-29-2013, 12:57 AM   #5
شاطى العطش
الجنرال
 
الصورة الرمزية شاطى العطش




افتراضي رد: نعمه الزوجه الممحونه (قصص سكس عربى منتهى الاثاره)!!!!!!!!!!!

شكراااااااااااااا
__________________
الاضافه الى كل امراه
ahmedsaied83@yahoo.com
ايضـــــــــــــــــــــــــا
سكاى بى ahmedsaie

شاطى العطش غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

الكلمات الدلالية (Tags)
(قصص, منتهى, الممحونه, الاثاره)!!!!!!!!!!!, الزوجه, عربي, نعمه



أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
زوجة ابن خالى الممحونه(قصص سكس عربى محارم منتهى المتعه)!!!!!!!! نهر العطش قصص سكس المحارم 5 12-22-2012 04:03 PM
الزوجان وشقيقة الزوجه (قصص سكس عربى محارم وسحاااااق منتهى الاثاره)!!!!!!! نهر العطش قصص السحاق المثيرة 3 12-07-2012 09:43 PM
الزوجه الممحونه ومساج ونيك حامى(قصص سكس عربى مولعه نيك)!!!!!!! نهر العطش قصص سكس عربي 4 10-30-2012 01:48 AM
العائله الممحونه (قصص سكس عربى محارم منتهى الاثاره)!!!!!!! نهر العطش قصص سكس المحارم 11 09-21-2012 03:14 PM
الزوجه العاشقه (قصص سكس ونيك منتهى الاثاره والمتعه)!!!! نهر العطش قصص سكس عربي 2 06-23-2012 05:47 AM

لانجبر احد علي التسجيل او الرد للاستفادة ولكن رودك ومشاركاتك الفعالة تدعمنا لنعطيك افضل ما لدينا


الساعة الآن 10:20 AM.

أقسام المنتدى

القسم العام @ قسم مواضيع الاعضاء @ العاب السكس @ كتابات و قصص و نكت سكس @ قصص سكس عربي @ قصص سكس المحارم @ نكت وفكاهه السكس @ قسم الأفلام @ أفلام سكس عربي @ أفلام عربيه ممنوعه من العرض @ افلام سكس اجنبي @ افلام اجنبيه للكبار فقط @ مقاطع وافلام سكس مضحكه ومحرجه وغريبة @ قسم الصور والمجلات @ صور سكس عربي @ صور سكس أجنبي @ مجلات سكس كامله @ الأقسام المدمجة @ قسم السحاق @ أفلام السحاق @ صور سحاق @ قسم اللواط والشذوذ والشيميل @ افلام اللواط والشذوذ والشيميل @ صور اللواط والشذوذ والشيميل @ قسم المحارم @ افلام سكس المحارم @ صور سكس المحارم @ قسم التعذيب والساديه @ افلام التعذيب والساديه @ صور التعذيب والساديه @ قسم الكارتون والإنمي والهينتاي @ افلام سكس الكارتون والإنمي والهينتاي @ صور سكس الكارتون والإنمي والهينتاي @ أفلام وصور فضائح النجوم @ قسم الصوتيات والمزيكا @ الالبومات والأغاني العربيه الكامله @ English Songs & Albums @ قسم البرامج @ الأقسام الإداريه @ قسم الشكاوي والمقترحات والتبليغات @ المواضيع المخالفه والغير مطابقه @ قسم اعلانات وتنبيهات الاداره للأعضاء @ قسم طلبات الاشراف والترقيات وطلبات الألقاب @ مكتبه أفلام سكس عربية @ قسم التعارف والتهاني العام @ كليبات أجنبيه للكبار فقط (+18) @ قسم سكس أقدام النساء @ أفلام سكس أقدام النساء @ صور سكس أقدام النساء @ قسم الثقافه الجنسية والإستشارات الطبية @ قسم تعارف السحاقيات @ قسم تعارف سكسي عالكام @ قسم تعارف الشواذ والسوالب @ قسم قصص السكس المصورة والمدبلجه @ قسم المشاهدة أونلاين @ الأفلام العربيه الممنوعه من العرض(+18) أونلاين @ أفلام وفيديوهات السكس الأجنبي أونلاين @ الكليبات و الأغاني المصورة للكبار فقط(+18) @ مقاطع اليوتيوب المميزة @ قسم مقاطع أفلام الهواة(Amateur) @ أفلام البزاز الضخمة (Big Tits) @ أفلام المص واللحس (Blowjob) @ أفلام ومقاطع السحاق المباشره (Lesbain) @ السكس في الأماكن العامه (Public) @ أفلام سكس غريبة وجنونيه (Wild & Crazy) @ سكس الكارتون والإنمي والهينتاي (Hentai) @ مقاطع وأفلام اللواط والسوالب (Gay) @ تعارف سكس شبابxبنات @ القسم العام @ قسم الخلفيات السكسيه "Sexy Wallpapers" @ قسم السكس مع الحيوانات @ أفلام سكس الحيوانات @ صور سكس الحيوانات @ صور بملابس سكسية ومثيره @ صورة قوية وتعليق أقوي @ قصص اللواط و الشذوذ و الشيميل @ فيديوهات وصور فضائح نجوم العرب @ فيديوهات وصور فضائح نجوم أجانب وغربيين @ صور الموديلز ونجوم السكس العالميين @ قسم طلبات الأفلام والصور للأعضاء @ مقاطع سكس للجوال @ قصص السحاق المثيرة @ كافي شوب فضفضة نسوانجي السكسيه @ افلام الرقص الشرقي السكسي والرقص العاري @ أفلام سكس حقيقيه بتصوير خفي @ قصائد السكس وبوح الخواطر @ افلام سكس هندي وآسيوي @ صور سكس هندي وآسيوي @ صور أعضاء نسوانجي الشخصيه @


+++ Warning: You must be 18 years or older to view this website
جميع المشاركات والمواضيع في منتدى نسوانجي لا تعبر بالضرورة عن رأي إدارته بل تمثل وجهة نظر كاتبها نحن لا ندعم اى كسر حقوق او برمجيات او كراكات وفى حالة وجود مواد تتعلق بملكية فكرية خاصة بك لا تتردد فى مراسلتنا
All participants & topics in forum neswangy does not necessarily express the opinion of its administration, but it's just represent the viewpoint of its author

twitter of Neswangy