المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : سعيد وامه وجارته (قصص سكس عربى نيك وشذوذ بلا تردد)!!!! الجزء االثالث !!!!!!!!


نهر العطش
03-09-2010, 07:00 PM
مضى على وجودي بالاسكندرية خمسة ايام صحيت وكانت الساعة تشير الى العاشرة صباحا وكان البيت فارغا الا من خالتي التي سمعت صوت المكنسة الكهربائية وعرفت انها تنظف واكيد انها عارية استرقت النظر اليها واو جسم بيهبل وكاني اول مرة اشوفها فجاة حسيت بكهرباء تسري بجسمي وخاصة بزبري وبطيزي وتذكرت الشب اللي ناكني بالقطار والبنت اللي كبيت تحت ابطها,اتذكرت الكرت اللي هي ادتهولي وفيه رقم تلفونها قلت اتصل فيها واحدد معاها معاد اقابلها فيها قمت ودخلت على خالتي وقلتلها صباح الخير يا احلى خالة بالدنيا قالتلي صباح النور يا متناك
ازيك يا خول وازاي طيزك الحلوة مشتاقتلها موت وجت ناحيتي واديتني بعبوصة من صباعها الاوسط لطيزي انا قفزت وهجت اوي وفضل صباعها على مكان الخرم تحركه بصورة دائرية قلعتني البجامة والكلوت وقالتلي انا هايجة امي يا كس امك وطيزك يا خول هيجتني اوي انا كنت سايح على الاخر أصلي بحب البنت تتغزل بجسمي وخصوصا طيزي وبحب الشتيمة والضرب وبحب البنت تعاملني معاملة الانثى وانا اعاملها على انها راجل, نومتني على بطني وقعدت بتضرب بكفها على طيزي جامد وبتقولي اموت فيك يا حلوة عاوزة انيكك يا قحبة وانيك امك اللي عملت منك قحبة حلوة (اصل انا قلتلها على كل حاجةحصلت بحياتي ) باختصار اصبحت سليف رسمي لخالتي ,ضربتي كمان على طيزي وباعدت بين ارداف طيزي ووضعت لسانها على الاخدود الفاصل ولحسته من العصعوص لحد ما وصلت الخرم وفضلت تلحس بلسانها الخرم وانا بتاوه زي القحبة اه....اه..............ااااااااااااااه ,دفعت لسانها جامد بخرم طيزي حسيت بنشوة غريبة بعدين حطت صباعها على الخرم وقعدت تحرك صباعها بصورة دائرية ,خالتي كانت خبيرة اوي حيث شعللت النار بطيزي قلتها بليز خالتي عشان خاطر القحبة اختك دخليه مش قادر عاوزه بطيزي
اول ما سمعت الكلام ده راحت دفعاه كله مرة وحدة جوا طيزي وخرجته ودخلته وفضل جوا بطيزي قعدت تحرك صباعها يمين وشمال وفضلت تطلع وتدخل فيه بعدين قالتلي خذ وضيعة الكلبة وبص اقدامك واوعى تبص وراك وقامت راحت عالمطبخ مش عارف ليه كان طيزي باتجاه المطبخ ماقدرتش اشوف عملت ايه هناك رجعت بسرعة وحسيت بيها وهي تباعد بين فردات طيزي ومشت صباعها على الاخدود بس حسيت انه في حاجة غريبة مش معقول ده يكون صباعها اصل حسيت انه سمين اوي ومش قادر الف واشوف ايه هو عشان خالتي ما تزعل مني وفضلت تحرك هالشي على طيزي وتضرب بيه الخرم بعدين جات وقفت ادامي وبايدها هالشي اللي هو (خيارة) ايوة راحت جابت خيارة وجت وقالتلي يلا يا متناك مصمص الخيارة كانها زبر راجل عشان راح انيكك بيه انا فتحت بقي وهي دخلت الخيارة مصمصت الخيارة كلها دخلتها كلها بتمي اممممممممممممممممم مصمصتها همممممممممممممم
بعدين راحت ناحية طيزي ودخلت شوية منها بس وطلعتها بعدين دفعتها كلها بطيزي لحد ما راحت وقلتلي يلا يا قحبة قوم ومش عاوزاك تطلع الخيارة من طيزك لحد بالليل انا اطلعها قلتلها بس يا خالتي انا ممكن اخرج أصلي عندي معاد وحاخرج ازاي والبتاعه دي بطيزي ردت مش مشكلتي يا خول ابقى احصرها بطيزك وما تخليها تبان, لبست الكلسون والبجامة وفطرت والخيارة لسه بطيزي وازعجتني بالبداية بس بعدين ابتديت اتعود عليها رحت عالاوضة بتاعتي ودورت عالورقة اللي ادتني فيها النمرة بتاعتها وبعد ما دورت لقيتها وكان مكتوب اسمها والنمرة واسمها نور
رحت عالصالون لان التلفون هناك وشفت عمتي مشغولة بالمطبخ دقيت الرقم طلعتلي وحدة صوتها يجنن ودار بيناتنا الحوار التالي:-
نور:الو
انا : الو مرحبا
نور :اهلا وسهلا اتفضل؟؟مين معي؟؟وعاوز ميت؟؟؟
انا: بالراحة شوية نور موجودة
نور :انا نور مين حضرتك؟؟
انا : وانا باقول هالصوت الجنان مش غريب عليه انا سعيد اللي كان معاكي بالقطار بالرحلة من مصر للاسكندرية , فكراني؟؟؟
نور: اه طبعا فاكراك ودي حاجة تتنسي ازيك , فينك من زمان انا قلت نسيتني
انا: انساك,مش ممكن دا انتي لسه صوتك بيرن في وداني ,كنت عاوز اشوفك؟؟ممكن,عندك حاجة النهاردة
نور: لا خالص ما عنديش حاجة انا قاعدة بالشقة لوحدي اصل زميلتي بالسكن راحت تشتري حاجات من السوق وانا قاعدة لوحدي
انا: ليه انتي قاعدة بشقة مع صاحبتك لوحديكم؟؟؟
نور : اه احنا طالبات من مصر وبندرس هنا وما لقينا مكان بسكن الطالبات فاجرنا شقة
انا:وكم وحده انتو قاعدين بالشقة؟؟
نور : انا وصاحبتي سارة بس
انا: انتي كم عمرك؟؟؟
نور :انا عمري 22 وانت؟؟
انا : وانا كمان بقولك ايه,ايه رايك اجي دلوقتي ونخرج او ندردش او نعمل أي حاجة
نور :اوك بس حتستناني شوية قبل ما تخرج اصل عندي شغل كتير
انا :انا ممكن اساعدك عادي اديني العنوان وانا اجي على طول
نور: اوك بس انا خايفة اتعبك اصلو شغل كتير وغسل ما تنظيف
انا : ما تشيليش هم وكدا حنكمل اسرع عشان نخرج
بعدين اديتني العنوان وانهينا المكالمة قمت ابدل هدومي وانا باقلع وقعت الخيارة من طيزي حسيت بفراغ وهواء بيدخل بطيزي رحت بسرعة مرجعها ودفعتها كلها بطيزي ,واااااااااااو حسيت بكهرباء بطيزي وانا بادفعها لبست هدومي بسرعة عشان ما بتاخر على نور ورحت بسرعة وقفت تكسي ووصلت العمارة ودخلت ووصلت اما باب الشقة حست بقلبي بيدق بسرعة وطيزي كمان بيدق والخيارة كمان بدق وزبري هو كمان بيدق دقيت جرس الباب فتحتلي هي وانا باتذكر شكلها كويس لاني حفرته بذاكرتي كانت لابسه صدرية بتاعت المطبخ وتحتها شورت جنز قصير شفته لمن دخلت وبدي ابيض المهم سلمت عليه ودخلتني عالصالون هي راحت عالمطبخ وجت شايله صينية بيدها فيها لمون وكانت نازعة الصدرية انا انبهرت اوي بجسمها لاني ماكنتش منتبهوله اوي المرة اللي فاتت نور بنت سمرا مش طويلة اوي بس اطول مني بشوي عليها فخاذ جنان وطيبز مستدير بيهبل وبزاز روعة واللبس اللي لابسته كان بيظهر مفاتنها اوي شربت اللمون على مهلي وانا باكلها بنظراتي هي لاحظت هالشي ووجهت نظراتها ناحية زبري واللي كان بارز بصورة مش طبيعية شربت اللمون قلتلي يلا نبدي الشغل عشان نكمل بسرعة قلتلها ماشي هو ايه الشغل قالتلي نغسل صحون وبعدين نمسح الارض قلتلها يلا نبدي لبست صدرية وهي كمان وكنت باسرق نظرات لطيزها وباتعمد اني احتك بيها لما اتحرك كانت فخاذها وطيزها بتتحرك لما هي بتمشي وانا كنت حاتجنن عليها وكان نفسي امصمص صوابع رجليها كملنا غسل الصحون وانا هايج على الاخر حيث لمست واحتكيت وشفت كل حته بجسم نور وقلعنا الصدرية جابت فرشتين عشان نكنس الارض نزلت هي الاول على الارض ما تتخيلوش المنظر كان عامل ازاي ناااااااااار ما استحملتش رحت لازق زبري بطيزها من ورا هي قالتلي ايه مالك دلوقتي يلا حسيت انا قلت انك مش عاوزاني ,رحت منزعها وكانت مش لابسة ستيانة وقعدت ادعك ببزازهاواعصرهم بيدي واقرص حلماتها بعدين رحت راضع حلماتها ومصمصتها جامد وهي كانت بتتنهد وبتقول اه اااااااااااه اه,رحت نازل شوية شوية وانا بابوس ببطنها لحد ما وصلت الشورت زعته من عليها وكانت لابسة كلسون اسود ابو الخيط اللي بيفوت بين الفردات نزعتهولها قامت هي واخذت وضعية 69 وابتدت تفك بزراير البنطلون ونزلته شوية والكلسون كمان وقامت بتمص في زبري وان بالحس في كسها,كسها كان عبارة عن كس ابيض يجنن فيه شعرا قليله وريحته حلوة اوي انا نسيت امر الخيارة اللي بطيزي وكان همي الاول النار اللي قدامي والشهوة اللي انا فيها لعبت ببظرها وقلتلها انتي مفتوحة قالتلي لا وهي بترضع زبري رحت ماصص صباعي ومدخله بطيزها هي شهقت اول ما دخل صباعي فيها طلعت صباعي ومصمصته اممممممممم طعمه جنان رحت مايل نفسي شوية عشان اوصل لصوابع رجليها بوست رجلها ولحست صوابعها صباع صباع هي انتبهت للموضوع ده وما مانعتش عدلت من قعدتها , انا نمت على ظهري وهي قعدت بين رجلي دخلت راس زبري بتمها ومسطت بيوضي بايدها وقعدت تدلكها انا خدرت شوية واسترخيت فطلعت الخيارة من طيزي هي اتفاجات بيها قامت قالتلي ايه ده ؟وعم تعمل ايه جوا طيزك؟؟ رحت قافز من الخده والخوف,وفضلت ساكت قالتلي انت خول ؟؟بتستمتع لما حاجة تخش بطيزك؟؟؟؟ وانا ساكت لمحتها بطرف عيني بتقترب مني وعلى شفتها ضحكة ومدت ايدها ناحية طيزي وراحت بعصاني وبتلعب الخرم وبتقولي بيعجبك اني ابعبصك وانيكك يا حلو انت طيزك حلوة وزي البنات وكمان احلى من بعض البنات وحقها تتناك انا سخنت وحسيت بنار في طيزي صحيت على ضربة من ايديها على فردة طيزي شالت الخيارة ودخلتها بتمي وقالثلي مص يا متناك دا طيزك واسعة اوي اكيد انك متناك كبير مص ارضع يلا يا خول انا هجت اوي وبقيت زي المجنون وقمت امص الخيارة وكانها زب حبيبي قامت هي وراحت الاوضة بتاعتها وانا بامص بالخيارة رجعت شفتها لابسه زبر اصطناعي اسود سمين وطويل شوية قلتلي يلا يا متناك سيب الخيارة وتعال هنا رحت ليها زحف زي البيبي وابتديت ابوس برجليها واصعد فوق لحد ما وصلت الزبر, دخلته بتمي ومن غير تاخير كله وابتديت امصه امممممممممم ما اطيبه هممممممممم ما احلاه مصمصته جامد ولعبت فيه بايدي زي ما بيلعبو بالزبر نور كانت مندهشة باللي عم اعمله وعليه نظرة دهشة وشهوة بنفس الوقت قالتلي يلا تنح يا حلو انا تنحت وهي وقفت وراي ودخلت راسه بس بطيزي وبعدين طلعته وبعديت دفعته بطيزي وفظل بطيزي عشان يتعود عليه لانه كبير قامت تنكني وتتغزل فيا وتشتمتمني وتشتم امي وتدخله وتطلعه وتقولي خذ يابن القحبة يا متناك انا انيكك بطيزك واخلي كل اللي باعرفهم ينيكوك ويكبو بتمك يا كلب وينيكو امك كمان وينيكوكم مع بعض انا اتشعللت وانا باسمع الكلام ده وهي ضربتني على وشي وعلى ظهري وضربتني مرة تانية وكانت اجمد من المرة الاولى وانا باصرخ من الزبر اللي بطيزي وهي تدفعه قوي جوا طيزي وانا باحس فيه راح يخرج من تمي طلعته من طيزي ودفعته بتمي وانا بارضعه زي الطفل ما بيرضع هممممممممممممم وبعدين مسكتني من شعري ونومتني على ظهري ورفعت رجلي ودخلت الزبر بطيزي وقعدت تلعب بزبري وتلعب براسي زبري وانا باموت من الشهوة حاس بكهرباء قوية تسري بجسمي كله فضلت تلعب وتدخل بالزبر بطيزي فجأة اتفتح الباب ودخلت سارة صاحبتها قلبي وقف لحظتها بس نور فضلت تنيك فيا ولا كأن حاجة حصلت بس سارة باين عليها انها اتفاجات باللي عم تشوفه وقالتله ايه يا نور مين ده ردت نور ده المتناك اللي قلتلك عليه انه كب بصدري بالقطار وقالتلها غيري هدومك وتعالي معانا كل ده والنيك شغال سارة كانت لابسة جيبة قصيرة لونها بيجي وبدي بيجي كمان ولابسه بوت طويل اسود,دخلت سارة على الاوضة وجت وهي مش لابسه حاجة الا زبر صناعي لونه اصفر طويا جدا وسمين كمان جسمها كان بيهبل برضه هي اسمن من نور بس مش اوي طيزها بيجنن وبشرتها سمرا راحت عند تمي ومشت الزبر على شفايفي وقامت تضرب شفايفي بالزبر رحت فاتح بقي واخذت امصه ونا بامصمص فيه كانت نور لسه بتنيك طيزي وسارة قعدت تلعب بحلماتي وتقرص فيها دفعت السارة الزبر كله بتمي حسيت اني حابلعه وقامت طلعته من تمي وقعدت على وجهي بحيث يكون خرم طيزها مقابل تمي وباعدت بين فردات طيزها صار الخرم واضح طلعت لساني وصرت بالحس فيه طعمه كان طيب ولحسته من فوق لتحت ومن يمين للشمال بعدين دفعت لساني جامد عشان يخش بخرمها وهي دفعت طيزها على وجهي جامد
نور كانت عم تلعب بزبري والزبر الصناعي واقف جوا طيزي حسيت اني وصلت ابدتيت ارتعش وجبيت لبني على بطني اثناء ما كبيت نور حركت الزبر اللي بطيزي يمين وشمال حسيت بمتعة و زي النار بتشتعل جوا طيزي وانها عايزةتتناك تاني وما شبعتش قامت سارة مسحت اللبن اللي على بطني بزبرها وبعدينوقفتني ووقفت وراية و دفعت الزبر بطيزي حسيت بلبني سخن جوا طيزي كان احساس حلو اوي نور قعدت امام زبري وقعدت تمص فيه وتلعب ببيوضي وتلعب فيه بايدها وسارة تدفع الزبر جامد جوا طيزي وبحس فيه يسبح بسهولة بطيزي بسبب اللبن ودفعتو تاني وقالتلي مبسوط يا متناك دا انا حامتعك اوي وامتع امك كمان لو عاوز بس خليك حبوب كدا واسمع الكلام وانا بعالم تاني مش عارف هي بتقول ايه كل اللي بعمله اني باتنهد واقول اه اه اه قعدت نور تلعب زبري بصورة سريعة وسارة تدخل الزبر اسرع لحد ما كبيت وقفت نور وخلت اللبن ينزل على الزبر بتاعها بعدين مسكتني من راسي وخلتني امص الزبر وابلع اللبن وكان طعمه جنان وحسينا بتعب اوي وغلبنا النوم

hossammaoo
04-12-2010, 01:09 AM
بجد قصه جامده جدا بس لو سمحت كملها لاني هموت و اعرف بقتها في انتظار باقي الاجزاء

سكساوي1
09-22-2010, 11:49 PM
نايس

-------------

darkin
05-10-2011, 11:22 PM
فعلا ياريت لو تكملها لانها حلوة اوووووووووووى

سالب المنصورة
06-16-2011, 07:33 AM
فين وحدة كدة تمتعنى

GONFAR
06-16-2011, 07:40 AM
هو ده الكلام قصة جميلة جدا

ميماتي العطوف
06-18-2011, 10:31 PM
راح اعملهه على حالي
تسلمولي

ظلال الفي
07-27-2012, 12:51 PM
قصه خنااااان وحلوه كمان

mahmoudali
08-18-2012, 03:18 PM
أروي لكم قصتي انا محمد لما كان عمري حوالي ثمانية سنوات وكن ارعى معى إبن خالتي الغنم وكان اجو بارد فجلست في حجره وغطاني بي البرنوس كي لا أبردواثناء جلوسي بدا يتلمس في طيزي فتركته يفعل ما يريد واخرج زبه احد يحكه على طيزي حتى افرق حليبه ونهض وبقيت منذ ذالك اتمنى ان ينيك احد فذهبت الى دار عمتي وكان ابنها يقارب سني تقريبا واثنا نومي بدات اتلمس زبه وبعد ذالك التفت الخلف وبدل ابن خالتي يدخل زبه فيطيزي حتى دخل في طيزي حتى فرق حليبه ومندالك بقية ينيك كلما مالتقينا وامص له زبة وكان اخه بلق عمره حوالي 14سنة شاهدنا نتاك وفي يوم التقيت معه فقال لي شادتك تعمل مع اخي النيك ابدا يلتمس طيزي ويقول لي انزل سروالك فنزلته اوادخل زبه في طيزي حتى افرق حليبه وبعد مدة من الزمن كان ابن عمتي زوى القصة الى ابن خالتي وذهبت الى خالتي فطالب مني ابن حالتي ان ننام عندنافقبلت ذالك واثناء اليل بدا يلتمس طيزي وطلب مني ان اخلية نيكني فقبلت ذالك وناكني وبقت كلم التقي بابناء عمتي ينيكوني حتى تزوجو ابقيت انا زابن خالتي ينيكن كلما نلتقي رغم انه تزوج وتزوجت وبقيت تلك الشهوة كلم اذهب الى [ن خالتي ينيك منطيز الىحد الان ماأجمل النيك

أفندينا
08-18-2012, 04:12 PM
تسلم الايادى حبيبى

ايام وبنعشها
12-26-2012, 03:30 PM
قصة جميل اووووى
تسسسسسسسسسسسسسسسسسسلم ايدك ياغااالى