المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : مدام ايمان العاهره (فضفضه سكس من كسها طالعه شوفوا بتقول ايه ولا اجدع اديب وشاعر يطلع منه كلامها )!


نهر العطش
10-10-2011, 02:20 AM
كله عاوز (http://www.************/vb/showthread.php?t=4752)ينيك (http://www.************/vb/showthread.php?t=4752)وخلاص طاب ازاي يابنى ادمين بزمتكم ازاى مش لما تلاقي حد يتناك معاك بحريه من غير خوف ولا مشاكل قولي انتى بقي ياللي بس رافع (http://www.************/vb/showthread.php?t=4752)زبك وعاوز تدخلوه وخلاص قولي ازاى الاول (http://www.************/vb/showthread.php?t=4752)حلهالي وانا تحت امرك ده انا عاوزه اتناك اكتر منك بس الاول اقراء (http://www.************/vb/showthread.php?t=4752)كلامى وفهمنى وعرفنى اتناك منك ازاى بلاش هبل كل واحد يدخل يرمى كلمتين اميلك وموبيلك وانا هظبطك طاب ما انا اموت واتظبط هو انا كارها يعنى لكن حلهالي الاول قولي اعمل ايه
انا واثقه مفيش حد منكم عنده حل عرفين ليه لانكم فقتم الاحساس بالمسوليه كلكم عاوزين تنيكو من غير وجع دماغ عاوز بنت تفتحلك وتديلك الاشاره وانت تدخل تريح زبك ولا كانو حاجه حصلت
لو شوفت رد مقنع انا كمان هكسر الحديد واجيلك واقولك كلي ملكك بس بلاش تقولي ياشرموطه قولي يامتناكه الموضوع جد مش هزار لو انت جاد وجد الجد رد باقتناع واسفه علي تطاولي وقلت ادبي واحده متناكه هتعملو فيها ايه تموتوها يعنى اوك انا راضيه اموت بين احضانكم واموت مبسوطه كمان


بقالي كام يوم وانا مثاره جدا ونفسي في راجل (http://www.************/vb/showthread.php?t=4752)راجل بجد يكون راجل مش نص راجل يريحنى ويبسطنى ويظبطنى ويظبط مزاجي بالعربي كده ياخدنى في حضنى ويضمنى وبعد مايداعبنى ويلاعبنى ويلاطفنى كل حته في جسمى من شفايفي وخدودي وبزازى واردافي ووراكى والعسل كله في كسي يعنى بالعربي يظبطنى ينكنى ينيك كسي ويرحمنى ويريحنى وبعدها اموت مش مهم ماهي اصلي العاشقه قالت اموت الف مره واحبك يعنى اتناك منك
بس بزمتكم ده اسمه كلام وبزمتك ياراجل قولي ازاى ازاى اتناك بحريه بس ازاى انا او اي بنت شرقيه عربيه ماهو متولي الجرجاوى دبح شفيقه بس قتلها ولسه يدوب الزبر طالع من كسها واللبن بينقط علي وراكها واختلط الدم بالبن ،،، نفسي في دى موته بس اموت واللبن بينقط من كسي ما انا كده ميته وكده ميته يعنى بزمتكم اموت مبسوطه ولا اموت مكبوته
فيكم راجل ليه زبر من قدام ينسي زبره (http://www.************/vb/showthread.php?t=4752)شويه ويلاقي حل لمصيبتى (http://www.************/vb/showthread.php?t=4752)مش بس انا دى انا و100مليون بنت عربيه محرومه ومكبوته عاوزه حل يارجاله ازاى اتناك واعيش مبسوطه املك حريتى واخد حقي اللي ضاع منى ومين ضيعوا اسالوا انفسكم يارجاله
عاوزه بجد راجل يدينى حل وكلام مفيد مش واحد محنبط زبره ويقولي تعالي مصي طاب وبعد ما امصه اخد انا المصاصه العب فيها ولا ايه ،،،، وادبح انا واموت وانت يامسكين ملكش اي ذنب عندك يارجل حل ليا تفك قيودي وتخلينى زاي زايك في الحريه ولا علشان مانت راجل تعمل اللي انت عاوزه وتحرمه عليا ده ربنا عادل وحكم ليك وليا وادك زاى ما ادي ليا ولا هو مكتوب عليا انا اموت وانت تعيش في الحريه ،،،، تعمل عملتك وتسبنى اقاسي ماسيه ،،،،، واشيل عاري لواحدي من الناس مستخبيه ،،،، اهلي من عاري مطاطين الراس وانت بتضحك بمل الفيه ،،،،، يخفونى ولا يدفنونى حيه ،،،، تولع انت وزبك في نار مهريه ،،،، لاعوزاك ولا تقرب ليا الا لما تبقي راجل عن جديه واوعاك تقلي كلمه عسليه تاكل عقلي وقلبي بتسليه وبعد ماتنيك كسي تضحك وتقول دى واحده شرموطه عاهره اهي قاعده مرزيه
من حبيبتك ايمان العاشقه او المتناكه او العاهره او الصايعه زاى ماتقول قول عليا ما انا اللي جبته ليا ولو انت راجل بجد احطك في عنيا واكون خدامتك وانت سيد ليا
صدقنى دى مش كلام للتسليه


ونكمل الحكايه

عاشقه وغلبانه وفي حبك مظلومه


ياحبيب العين والقلب وانت في النني من جوه وقلبي مستنى علي شوق
اعطينى رد شافي علي موضوعي (وحشتونى وحشتونى وحشتونى) في قسم التعارف وخد من قلبي وعمري وجسمى بس لو عرفت تداوي جروحي ،،، وتشفي حرمانى ،،، وتسقينى معاك الهنا ،،، وتخلينى املك حريتى واعيش معاك انت حياتى دي مفيش احلا من عشقك ياحبيبي ،،، ولا ادفي من حضنك ياروحي ........
انا مقصدكش انت ياغالي اقصد اللي يقدر يداوينى وانت لو تقدر تكون انت اللي في القلب والنني تملكنى تملك جسمي من شعر راسي لصوابع اقدامي انا كلي اسمى ورسمى وقلبي وروحي وجسمى ......... خدودى شفايفي حتى ذقنى وجبينى وتحتهم بزازى اخلع سنتيان ومص حلماتي وشبعنى قبل بوس واحضان ارعشنى بعنف شهوتى داعب فخذي قبل بطني وظهري واما اردافي !!! اااه ياوعدى من اردافي وعصرك ودعكك ولعبك في اردافي ..... افعل بها الافاعل
قبل كاسي حرك لسانك علي بظري وشفرات كسي ااااااااااه يانار كسي بماءك طفي نار كسي وهات شهوتك علي شهوتى ... دخل زبرك بقي جوه في كسي ،، طفي ناري نكني ارجوك نكني نكني نكني ،، انا تعبانه خلاص تعبت مش قادره ،، بقي ده مش ظلم ياناس ابات انا تعبانه وايدى علي كسي ،، يرضيكم جسمى الجميل يبات من غير احضان ونيكه حلوه ورعشه واهات وابتسمات ،،، عاوزه اتناك ياناس بقي مش قادره عاوزه اتناك عاوزه اتناك
رد عليا ياحبيبي ورياحنى ارجوك ارحمنى وريحنى هموت من الحرمان وصعب عليا اعاشر واعرف الرجال ،،، انا عليا قيود وسجن وسجان تقدر تحررنى وتكسر قيودي وتاخدنى في عالم كله حنان عالم كله حب واحضان وحلاوت النيك كمان ده حلاوته بالقنطار ،،،، خلينى اقولك بحريه نكنى ياحبيبي نكني نكني نكني انا المتناكه ايمان عاشقه ودايبه وايه يعنى متناكه هي كلمه وحشه دي فيها متعه ماهي كل واحده بتتناك متناكه وهي اللي مجوزه مش متناكه والعاشقه زايها متناكه والحبيبه كمان متناكه والصديقه احيانا متناكه وانا مع جوزي كنت متناكه وقبل جوزي مع صديقي كنت متناكه وبعد طلاقي مع عشيقى كنت متناكه ايوه متناكه وستين متناكه بس مخلصه للكل
ايوه متناكه بس مش شرموطه ولا عاهره زاى ما بتنادينى انت لانك مش شايف غير نفسك تنكني وتتمتع بيا وبعدها تخلينى شرموطه وقاعده مرزيه ليه افتراك وتجنيك عليا ده انت في البدايه كنت بتبوس اديا ورجليا بتتقربلي بكل حنيه توقفلي العربي ،،، وتنزل تقبل اديا وتاخد الشنطه من اديا وتركبنى في الكنبه الاماميه وتسوق بيا وتشغلي اغنيه عاطفيه ،، وتبصلي بعيون ناعمه بصه رومنسيه ،، وتسمعنى وتسرح بيا ،، بكلام حلوه كله عشق وهيام فيا ،،، ولما ضعفت انا وسلمتك نفسي بكل طواعيه ،، بقيت في نظرك ساقطه ومرزيه ،،، ليه ياحبيبي ظلمك ليا ده انا عاشقه ونفسي اتمتع بالحريه ،، البس واخرج واسهر وارقص صحيح دي مش اخلاق بنت شرقيه بس اهو احلام مستخبيه ،،، بفرغ من غيظي وكبتي وظلمك فيا .....
بقولك ايه كفايه كده عليا تعال بقي ريحنى وارحمنى وفي احضانك دوبنى وعلي سريرك لعبنى وطعم لبنك وعسك دوقنى ونيكك في كسي للصبح بهدلنى اه يانى اه ياكسي يامين ينكنى
لو لقيتلي حل انا تحت امرك جسمى وقلبي وعقلي وكسي!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mr.kh
10-22-2011, 09:18 PM
دي قالت كل حاجه وما خلتش حاجه تتقال

aalsaidali
10-22-2011, 09:25 PM
مشكور جدا جدا جدا

aalsaidali
10-22-2011, 09:28 PM
جميل هذا احلى كلام

الكبيركبيرقوى
10-23-2011, 03:50 AM
جميل هذا احلى كلام

FAHD4200
10-23-2011, 04:01 AM
و**** دى عندها حق دى جامدة طحن

nn22
11-02-2011, 12:02 AM
كلام جميل وكلام معقول ماقدرشى اقول حاجه عنه

الزب الصغير
11-02-2011, 02:37 PM
قصتك بتبكي الزب وبتخليه هايج

hamdy_200024
11-25-2011, 04:19 AM
ايه دا يا ايمان بعد كل الكلام دة ومش لاقيه حل معقوله دى انتى استاذة يا استاذة منك نستفيد

الشنوبى
11-27-2011, 08:20 AM
طيب ازاى تعرفى انه كويس من الرد وبس
مش ىزم تتكلموا الاول
ويكون فى تفاهم كل دة عن طريق المناقشات والحوار
ومفيش واحدة ست فى العلم بتتناك غصب عنها وهى مش عايزة حتى لو كانت شرموطة عل حسب كلامكوا
ارجوا الرد

3aSheQ
12-01-2011, 05:43 AM
حلو تسلم يا نهر

ledaleda
12-01-2011, 12:33 PM
طيب بزمتك وحياااااااة كسك أنا أعمل إيه أنا كمان، ما هما الرجالة غلابة عايزين ينيكو ، البت توافق ووقت النيك تخاف من زبي الطويل ومن عرضة ، عاوزها تصرخ وهي بتتناك وتطالب بالمزيد، لكن تخاف وتنكسف ...

حبيبه2011
12-04-2011, 07:21 AM
كلامك حرك جوايا حاجات كتيرة
ياااااااااااااااااااااه

saeedalgendy
12-04-2011, 12:40 PM
انا معاكي قلبا وقالبا يا ايمان ، اولا كلمة شرموطة لو اطلقناها على كل امرأة بتتناك يبقى كل النساء في العالم شراميط ، وكلمة متناكة لا تضر أي امرأة تقال لها ، لأنها لو مش متناكة معناها انها ليست امرأة بمعنى هل توجد امرأة عندا أولاد وما اتناكتش ، طيب جابتهم منين؟ وبالنسبة ان كل واحد فاهم نفسه زبير قوي ، طيب فعلا على رأي ايمان ما كل راجل عنده زب وعاوز ينيك والمرأة عاوزة تتناك ، لكن المشكلة في الأمان مع الشخص اللي حينيك والمرأة اللي حتتناك ، قلبي معاكي

نونا2012
12-04-2011, 01:17 PM
صدق الكلام قالته المراة العربية اهلا بكى ياست الستات ......... دى احساس كل امراة منا

i-need-kos
12-18-2011, 09:15 PM
كل مشكله وليها حل
ولو الكلام دا كان حقيقى ومن واحده
كنت هرد عليها فعلا
لان ليها رد عندى
لكن عشان قصه لذيذه
اقدر اقول لكاتبها كلامك معقول
وبرضه له حلول

نونا2012
01-04-2012, 11:18 AM
الموضوع حلووووووووووووو

kemo3977
01-14-2012, 05:39 AM
شوفى يا مدام الجنس علاقة جميلة بين اتنين لازم يكون بينهم مشاعر احنا مش حيونات يعنى لازم يكون فى تعارف و علاقه قبل الجنس المباشر الحكاية من جنس و خلاص ده راى مش عارف رايك ايه كيمو 33 سنه محاسب راسلينى على الميل ده لو تحبى kemo3977@gmail.com و اسف على الاطالة

mohamed elbadry
03-23-2012, 11:56 PM
الكلام ده كبير بس فين التنفيذ احنا رجاله ميه ميه بس زبري محتاج لوليه لو انت جاده علي طول اجيلك بالعربيه وده ايميلي karem_karem1980@yahoo

عوجهةباشا
03-28-2012, 02:05 AM
بعون **** عندى الحل بس ممكن الادارة تبعتلى ايميل مدام ايمان العاهرةعلى ايميلى؟

عوجهةباشا
03-28-2012, 02:07 AM
الحل عندى ممكن بس الادارة توصلنى بمدام ايمان؟

balldog
03-28-2012, 02:11 AM
يا ست ايمان انا طرزان من القاهره ان كنتى عاوزه حل حقيقى لموضوعك عندى الحل و انا شايف محدش رد عليكى بشئ مفيد و مش حينفع الكلام على العام لو انتى جاده و مش اونطجيه زى معظم اللى بيتكلموا كلمينى على ايميلى و مش حتخسرى حاجه و اتصالك بيا يثبتلى جديتك و انك مش زى الباقى لان انا تعبت من المواضيع الفشنك و الايميلات الاونطه انا بكون على النت بعد الساعه 12 بالليل او عرفينى مواعيدك برساله و انا حكلمك و بعد الكلام الجامد اللى قولتيه ده انا منتظرك و ده ايميلى trazan8577@yahoo.com سلام يا ايمان

mido7228
04-01-2012, 12:31 PM
.¸(¯`'•.¸, مــــع كل إحــترامي وتقــــديرى , .•'´¯) .•'´¯)
¯`'•.¸(¯`'•.¸««««««««««««»»»»»»»»»»»¸.•'´¯).•'´¯)
--==>>>---> مشكورررررررررر ويسلمو الايادي <---<<<==--
(_¸.•'´(_¸.•'´««««««««««««»»»»»»»»»»»`'•¸(_)'•.¸_)
مشكور... ......مشكور.....................مشكور.........مشكو ر
مشكور.............مشكور............ ..مشكور............... مشكور
مشكور........................مشكور ............................مشكور
مشكور... .................................................. .....مشكور
مشكور. .................................................. ...مشكور
مشكور..................................... ......... مشكور
مشكور.......................................م شكور
مشكور................ ................مشكور
مشكور............. ..........مشكور
مشكور.......... .......مشكور
مشكور.....مشكور
مشكو رمشكور
•.¸(¯`'•.¸, مــــع كل إحــترامي وتقــــديرى , .•'´¯) .•'´¯)
(¯`'•.¸(¯`'•.¸««««««««««««»»»»»»»»»»»¸.•'´¯).•'´¯)
--==>>>---> مشكورررررررررر ويسلمو الايادي <---<<<==--
(_¸.•'´(_¸.•'´««««««««««««»»»»»»»»»»»`'•¸_)'•.¸_)

نهر العطش
04-06-2012, 11:42 PM
الكلام ده كبيررررررررررررررر

ابو مريم
04-07-2012, 05:23 AM
هاى ايمان انا ابو مريم انا عندى الحل ايه رايق تعيشى معى فى حريه بس بشرط تمتعينى وامتعك ليه انا بس وانا اكيفك نيك ولحس ودعك جسمك كله بلبنى ودة ايميلى ضفينى عندك ولو عرفت احط الرقم بتاعى هحطه hs_hhss2000@yahoo.com دة رقمى

جل جل
04-08-2012, 12:21 AM
ممكن برضة ــــــــــــ اهو كله ماشى ،،،،،، والكل يتكلم

seasea
04-09-2012, 02:00 AM
وضعت ايدك على الجرح بس انتوا كنساء السبب بسبب شعارتكم الكدابة امام الناس تقولو ا شىء وفى غرف النوم تقولى شىءتانى

sexyman2050
04-09-2012, 02:41 AM
كلام في الصميييييييييييييم

قلب عاشق
04-28-2012, 11:47 PM
فعلا كلامك صح وانتى جريئة فعلا ونادر البنات اللى فى جرأتك وفعلا الواحد ممكن يبوس ايد ورجل البنت علشان ينيكها ولا ينام معاها
وحل مشكلتك انك تتعرفى على انسان يحبك بجد ويكون عارف تفاصيل حياتك كلها وانكم تخلصوا لبعص وانكوا تتجوزوا

hossamhaso
04-29-2012, 11:53 AM
انا حسام من القاهره لو عايزه متعه بجد ده اميلي
hossam_haso@yahoo.com (hossam_haso@yahoo.com)

متعه بيلا حدود
05-01-2012, 06:24 AM
معلش عارف ان في غلط في الكتابه انا انا بيلا فخر طالع من تانيه ابتدائي ههههههههه

امجد سالم
05-01-2012, 12:06 PM
كلمينى بجد كلامك صح

salahali
05-09-2012, 03:06 PM
صدقينى
كلامك حلو وحقيقة ومدرك فى الفؤاد والف بعد الشر عليكى من كل الاهوال الدنيا فلستى كما تقولى او يقولون انتى عاهرة لست كذلك
ابدا ابدا هى وسيلة بين الرجل والمرأة
صدقينى
اقول من كل قلبى انا قعلا الحل فعلا انا الحل أأمرى انا الحل حسب شريعتة اللة و****ة تقدمى ولا تتحرجى وقولى كما تقولين تعالى واخبرينى اين انتى الان وانا اعدى لكى البحور السبعة واكون بين يدكى اطلبك واطلب يدك
جسب شريعتة وتاكدى الماضى انتهى وانتهى ومات ولم اسالك على اى زمن ماضى مهما يكون ولكن لنا المستقبل
فعلا المستقبل ولكى كل ما تتمناة اى بنت من تكوين اسرة وهذة الاسرة تكبر بين ايدينا ونعيش فى اسعد ناس
لكى كل ما هو الان
حياة كريمة مع زوجك ليكون لنا اولاد صغار تكبر امامنا ومستقبل جميل

حياة كريمة مع زوج يحبك ويتمنى لكى الرضا والسعادة
حياة كريمة بكل معانيها وبكل فخر وبكل شرف وبشرفنى فتاة تتكلم الصدق وتحياة هو انتى هو انتى
لست كما تقولين
وتاكدى دى الحقيقة الحقيقة انى اهواكى بكلامك الصادق الخارج من قلب وليس لسان
فهل توافقى
هل توافقى
انا ومنتظرك انا منتظرك ان تقولى كلمة واحدة هى ان تقولى موافقة وانا اعتوانى اهو تعالا شلنى وعانقنى
لنعيش عيشة الهنا والسعادة ويكون لنا بيت ومكان نرتشف منة سعادتنا وحبنا واخلاصنا
فهل تصدقينى
اتصدقينى --- او انتى لست مصدقة انى اكون لكى الحل والمستقبل
سيدتى مستعد اقدم لكى البرهان على صدقى وكلامى
وهى انى لا المسك الا بعد الزواج الفعلى امام اللة والناس
اجهز لكى كل ما هو مقومات الحياة وبة كل وسائل الراحة
مستعد اضع لكى مالا وفير فى البنك يكون لكى امان فى الحياة ودة يكون مهرك
لم اطلب منك اى طلب او اى مصاريف وخاصة مصاريف الزواج دة كلة يكون لحسابى الخاص دون ان تغرمى اى مليم
مستعد اقبل كل شروطك مهما تكون
اتصدقينى
وممكن الاتصال بالاميلات دى
adhemahmedass@yahoo.com
adhemahmedass@hotmail.cum
سلام

بتاعى رهيب
05-10-2012, 08:38 PM
صح كلامك وجميل بس ما اظن ان فى حد عنده حل يريحك

momo201263
05-12-2012, 11:01 PM
نفسى اريحا على مزجهاوامتعها============

freeman777
05-26-2012, 07:36 PM
كلامك ده جامد بس انا فهمت انك فعلا كنتى:99: متجوزة ومطلقة يعنى الحكاية مفتوحة ومسموح بها اما الكلام الاهبل عن انك مممكن تحملى وكده يعنى سهلة انا اعرف دكتور يخلص الحكاية والموضوع يعدى بس الحكاية بجد لازم تكون احساس اكتر منها نيك لازم تكون احتياج اكتر منها رغية هو ده الموضوع الحقيقى

zobaro biiig
06-22-2012, 09:05 AM
الحل انك تتجوزي راجل متفتح و متحرر open minded يمتعك و تمتعيه تديله حريته انه ينيك غيرك و هو يبقى سعيد لما انتي تتناكي بحريتك من غيره سدأيني لو كل طرف وضع سعادة الطرف التاني هدف قدامه من عير التقيد دقيود فارغة هتبقى احلى عيشة و ما حلاها عيضشة ﺍﻟﺤﺮﻳﺔ

وسام الشام
06-23-2012, 01:22 AM
مشكلتك حميانة كتير والحميان مابيعرف يفكر
خدي نفس وفهمي كلامي وما تئولي مثاليات
اذا حالتك المادية كويسة دوري على شب فقير وبدو يتجوز واعرضي حالك عليه بطريئتك الخاصة وبركي بيصير نصيب
والغرئان بيتعلق بقشة في أفكار كتير بس جربي هي اول

اكرم الشاعر
06-26-2012, 06:10 PM
يا ايمان انتي جننتيني من الكلام اللي قلتيه
بس عموما مفيش واحده عايزه تتناك وخلاص زي البهايم وشكرا علي كده
لا اي واحده بتحب العلاقه الطويله بعض الشئ يعني يكون فيها احساس يكون فيها مشاعر مع الجنس
اكيد ده عمرك ماهتعرفيه الا لما تتكلمي مع الشخص مش من رد هيرده عليكي هتقولي ده كويس
ادي نفسك فرصه واختاري شخص تتكلمي معاه وتعملي معاه علاقه ويكون التطور فيها بهدوء مش تعملي علاقه من هنا وتروحي ساحباه علي السرير من هنا برضه مش هترتاحي انا مع صاحبتي الحاليه انا اول ما عرفتها منمتش معاها علي طول لا اديت العلاقه حقها وخليتها تتطور واحده واحده عشان لما انام معاها تحس ان ده اجمل وقت فكري في اللي انا قلته وجربيه

abdalal
06-29-2012, 07:26 AM
تظهر محبة الرجل في الكلام، وتظهر محبة المرأة في الدموع والقبلات.

زهرالورد
08-05-2012, 11:22 PM
فعلا قالت واوجزت فابدعت

king20
08-05-2012, 11:23 PM
tksssssssssss jamil ktir

سلطان ابو جابر
08-07-2012, 10:06 PM
الرد هو اني عارف اللي بتدوري عليه ومستعد ليه مستعد اوفر لك كل اللي عاوزاه من غير ما حد يقرب لك ولاتبقي فضيحه فاهمك وفاهم ايه طلبك وهاقدر انفذه لك

marinanabel@yahoo.com

وليد

fuck Girls 1
08-10-2012, 12:38 AM
آلمشكله في آلثقه بس كدآ

fuck Girls 1
08-10-2012, 12:41 AM
تعآلي آقولك كلمه سر ....

mido11
08-10-2012, 07:44 PM
الرد على كلامك فى المجتمع الشرقى الرجل ليس عليه اي قيود اما المرأه فتحكمها قيود وقوانين اذا كنتى عايزه حلى لمشكلتك اما تتجوزى وتمشى على الصراط المستقيم او تتجهى الى التدين وعدم المعصيه وانا اشك انك هتسلكلى اى الاتجاهين وممكن نتواصل look_liekme@yahoo.com:smile:

ايام وبنعشها
08-20-2012, 05:57 AM
هي فعلا ماسابتش حاجة تتقال بس احب اقولها ان الحكاية دى صح فعلا وموجودة فى شباب اليومين دول اللى انا منهم كمان بس ده علشان الغلا وقلة الامكانيات فبالتالى الولاد والبنات بيدورا على الحاجات دى حتى لو بسرعة علشان يريحوا نفسهم وانا اتمنى فعلا انى لما انيك واحد افضل امتعها وامتعها اكتر وقت ممكن لغاية ما تقولى تعبت خلاص مش انا اتعب قبلها وشكرا ليك وعلى مجهودك يانهر

بحب المتعة
09-09-2012, 08:12 PM
كلامك صح بس الحل هو العلم يعني ممكن تتناكي بفلوس كتير وبالفلوس دي تتعلمي العلم الذي يجعلك ان تكوني صاحبة قرار نفسك بعلمك في اي مجال مرغوب فيه مثل فنانة اومرشدة سياحية او أوعلم الإدارة والعلاقات العامة بحيث في اخر المشوار تصبحي انتي التي يكون قرارك من عصب إرادتك ولا يكون لإحـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــد سلطان عليكي مع خالص تحيات انسان مع الاسف بحب الجنس واخيراً ربنا يوفقك و**** المستعان

aymanezz
09-28-2012, 03:40 AM
الحل انك تتقى **** وتنسى كل الكلام اللى فىدماغك من زنا وعهر وفسوق وساعتها بس صدقينى هاتحسى بطعم الحرية هاتحسى انك جارية لله مش جارية لشهوتك انا بقول الكلام دا فى الموقع دا يمكن ربنا يهدينى ويهديكى ويهدى كل الناس أيمن عز

فاسات
10-02-2012, 12:31 PM
كلامك كلام من صميم الواقع هنيا لكي على هده الجراءة

sexygirl2
10-02-2012, 05:30 PM
هاى انا بنت سكسية
دى صورى لو عجبتك رد عليا ونتكلم
http://www.mediafire.com/download.php?k9lgcc37grrj19h

أفندينا
10-02-2012, 05:58 PM
شكرا على الموضوع الفعال

ولد بنوته
10-08-2012, 09:53 PM
حببتي احنا بنشتغل ليل ونهار لو كنا قدرين نوفر قرش كنا حلينها اك وعلي كده كلو هيفضل يرمي ايميلات وارقام تليفون لحد ما تعلق او بدل مكن نفسه ينيك ويتمتع بقا بيتناك ويتمتع الجنس مش ببلاش حتا لو كن حلال والبلدي عمرها مريحت اهلاها من ايام فرعون

شغف الشهوة
10-09-2012, 10:35 PM
ياااااااااه يا بنتى داانتى صعبتى عليا نييييييييك بس دماغك جاااامدة اخر حاجة الى عاجبنى انك مش عاوزة تتناكى وبس لا انتى دماغك مشكلة كبييييييييييييرة czarromaromaroma@yahoo.com

ايام وبنعشها
10-10-2012, 10:11 PM
اولا احب اشكرك يا مدام ايمان انتى ونهر بائا المبدع وهيفضل طول عمره مبدع لانه بيجيبلنا المشاركات الجميلة دى ويعرفنا اى حاجة احنا مش عارفينها او يزود معلوماتنا واحب اقولك يا مدام ايمان ان انتى عندك حق فى كل كلمة قولتيها وانا معاكى بس احب اسالك سؤال واحد وتجاوبينى عليه بصراحة وصديقينى لو انتى جاوبتى عليه هتعرفى اجابة لكلامك
** هل يا ايمان انتى تعرفى اللى قدامك سواء كان راجل او لا الا اذا عاشرتيه او على الاقل عرفتيه ؟؟؟؟
هو ده اللى الكل بيعمله هنا احنا بنقعد نتكلم ونتعرف ونعمل كل حاجة والبنات للاسف مش راضية ترد علينا بحرية على الرغم ان ماحدش شايفها مننا ولا عارفها بتفضل انها تبص على المشاركات والردود وبس او يكلموا بعض وخلاص طب اتكلمى وشاركى اى واحد يتكلم وكلميه وعرفيه غلطتوا من اول مرة وخلى بالك زى مانتى تعبانة اكيد اى راجل داخل هنا برضه هو كمان تعبان ولو لاقى واحدة من الاول بتتكلم وتشارك الرد معاه وماشية معاه خطوة بخطوة اكيد الكل هيرتاح وحتى ياستى افرضى لو الراجل دخل معاكى شمال شوية فيها اية بقى لو انتى توجهيه من الاول وتقوليله انا بحب اتعرف الاول وناخد عبى بعض وبعدين نعمل اللى عايزينه ولو ماسمعش كلامك ابقى سبيه صح ياجميل
اسف لانى طولت عليكوا بس حبيت اقول رايى
الف ششششششششششششكر

فانوس
10-12-2012, 08:18 AM
so sexyyyyyyyyyy

عمرو لولو
10-13-2012, 02:12 AM
فعلا عندك حق الموضوع مش جنس وخلاص لازم يكون الاحساس موجود قبل الجنس احنا مش حيوانات علشان ننيك وخلاص لازم يكون فيه مشاعر واحاسيس مع الجنس عموما تقبلى مرورى انا عمرو من القاهرة 28 سنة مرشد سياحى وده ايميلى nahrelhop8090 على الياهو

امجدماضى
10-14-2012, 08:07 PM
مدام ايمان تحياتى
معك حق فى كل كلامك وانا معك احنا فى مجتمع شرقى غبى اذااخطأ الولد شاب طايش وربنا يهديه واذا اخطأت البنت فهى ساقطة كل العرب والرجال يفكرون بنصفهم السفلى هناك حلول لمشكلتك وهناك فرق بين المعصيهو الجهر بالمعصية هذا ايميلى للتواصل لومفيشعندك مانع amgdmade@yahoo.com

امجدماضى
10-14-2012, 08:10 PM
شكراعلى كلامك

elpshaa
10-17-2012, 10:16 AM
كلامك صحيح

وانا مستعد للتواصل معاكي زي ما تحبي انتى

لو انت من فين مستعد اجيلك كمان

بس تكوني ايجابيه

01208930059 اي واحده بتحب الكلام في السكس والنياكه ترن عليا

jolya
10-17-2012, 10:47 PM
كتيير كلامك معقول مدام

abdalal
10-21-2012, 02:34 AM
لمرأة أمل كل رجل في الحياة

السلطان العاشق
10-24-2012, 04:50 AM
كلام جميل وكلام معقول معاها حق فى اللى قالتة بجد

سهران الليالي
10-29-2012, 12:43 AM
كلامك جميل لكن غصب عنا طلعنا في بلاد شرقية يمكن يكون عليك قيود واحنا كمان مقيدين لاتفكري بكل اللي ظاهر زبه انو متحرر دي حاجة بسيطة نعملها ونتخفي ونغير وجوهنا واسمائنا كأننا هربانين من عمله وهي فعلاً بالنسبة لمجتمعنا اكبر عملة لكن الحرية هي المتعة بدون خوف هتكون في الجواز يمكن يكون فيه متعه باطمئنان لكن غير كده مفيش غير اننا نترك عشيتنا ونرحل لبلد غريبة عنا وعن طباعنا نعمل فيها كل متعتنا بدون قيود تمنعنا
وعلى راي المثل اللي قالو جحا - البلد اللي محدش يعرفك فيها شلح واجري فيها

paradies81
10-29-2012, 09:29 AM
روعة بجد حروفك كلها حس

hamedha
10-29-2012, 09:24 PM
بصراحة معندبش كلام اقولة
يس كل الى اقدر اقولهولك الى هقدر عليه هعملهولك
01114233013
hamedhamed24@yahoo.com

max32
10-29-2012, 10:19 PM
http://www.imagechunk.com/images/501b6d4adfa0104db3c78f824_gif_pagespeed_ce_oy0xrst inv.gif

mezoskii
10-29-2012, 11:18 PM
بجد كلام ولا اروع من انسانه ولا اروع انتي كنز

فارس2012
11-06-2012, 02:12 AM
الرد يا مدام ايمان فى كلمة واحدة بس وهى الحب الحب الحب الحب اسالتك كلها صحيحه ولكن الحل الحب انظرى الى الحب عندما يدخل القلب فتكونى انتى بالنسبة للرجل ملكة على عرشه فيتحدث معكى بارق الكلمات واجمل العبارات واصدق النظرات التى تحكى من الحكايات ما لا يعرف يحكيها اى لسان ويعبر عن حركات يداه عليكى بالطف اللمسات حتى لا يصدر لكى اى ازعاج فيقبلك قبله على جبهتك تكون لكى وسام ويضمك فى احضانه ضمه لو علمت النساء بدفئه لاتمنت ان تكون ماكنها وعند الجماع او النيك يكون فارس راكب اجمل فرسه خيال على اجمل فرسه يداعبها كما تحب هى ويسمعها من الالفاظ ما تحب ويتمنى لها الاستمتاع اكثر من نفسه وياله على القبله فى وقت الجماع او النيك من القلب للقلب بالدنيا الحب الحب الحب الحب الحب الحب الحب

amr.0097
11-09-2012, 11:49 PM
**** عليكي

وعلي كسك وشعر راس يامتناكة كفايوة تناكة ياجل شاعرة متناكة

amr.0097
11-09-2012, 11:50 PM
**** عليكي

وعلي كسك وشعر راس يامتناكة كفايوة تناكة ياجمل شاعرة متناكة:g014:

شهاب شريف
11-11-2012, 12:50 AM
انتى مش عايزه تتناكى انتى عايزه تتكلمى وده مش عيب بس حلك فى راجل بيعامل الست على انه جوهره نادره

شلال جامح
11-11-2012, 07:51 AM
عزيزى هذه هى حال كثير من عضوات المنتدى بل كثير من النساء الشرقيات ولكن الحل ايه؟ الحل هو ان يكون الرجل رجلا بمعنى الكلمه التى يحملها أيضاً هى ان تكون أنثى ولا تتخلى عنه عندما يعلم هو معنى الرجوله والمسؤليه فهى أيضاً يجب ان تعرف انه هو كل شئ ولاشئ بدونه عزيزى كم من أمراءه تريد الرجل ويكون ابجانبها ولكنها تمتنع لتصل إلى أى غرض آخر ويقدم لها التنازلات وكم من رجل هو رجل فى أوراقه ولكنه لا يحمل معنى الرجوله عزيزى أحييك على موضوعك وفضفضه مدام إيمان وحالها مثل حال كثيرات ولكنى أقول لها ان فى عالم الرجال رجالا يحملون تلك المعنى يستحقون منكن الاهتمام وأقول لبنى جنسى رفقا بالنساء فأمنهن بين احضانكم

انا اصلا جامد
11-12-2012, 10:38 PM
احيه ايه التمنيكه الي هيا فيها دي

مش ممكن مش ممكن ابدا

يحيى المصرى
11-14-2012, 01:21 AM
جميل هذا احلى كلام

joba
11-20-2012, 08:03 AM
01004510828 لكل بنت او مدام همتعها

xxx_arr
12-06-2012, 05:04 PM
xxx_arryahoo.com جاد جدا وارجو الاضافه لوجاده فعلا منتظر الرد

malek213
12-18-2012, 03:01 PM
على السكايب: malekkh3

دولة
12-19-2012, 08:17 PM
:g014::99::g058:مشكور ياغالى

Amr_amr
12-20-2012, 01:17 AM
انتى رائعة

fltsher
01-06-2013, 03:45 PM
زبي وقف.......يحرقك بنااااار الشوق

عصام يوسف
01-06-2013, 05:58 PM
فعلان اسلوبك ممتاز فى التعبير :99: ولو عاوزه حل لموضوعك هو الحب فبل النيك وفتح القلب قبل الكس ومصمون الراجل قبل طول زبره:99:

Diffrent Gentel
01-07-2013, 12:50 AM
كلااامك بجد كلو صح ياا مدااام ايماان بس الى بيكتب كدا بيكتب وخلاص لانو مش عارف يعمل ايه اهم كلمتين وبيتكتبو -- وعلى فكره بجد عجبنى كلااامك دا ونفسى اتكلم معاااكى بجد-- ومش عاوز اتكلم معاكى عشاان نتكلم سكس وكدا لا اناا عاوز اتكلم معااكى بجد عشاان اتعرف عليكى واتصااحب عليكى لان بجد عجبنى اسلوبك فى الكلااامhttp://www.google.com.eg/imgres?q=%D8%B5%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%B1%D8%AF&hl=ar&sa=X&tbo=d&tbm=isch&tbnid=ySdqM8eFKopPGM:&imgrefurl=http://www.qlbna.com/vb/qlbna4385.html&docid=-uD0_8E2yiIECM&imgurl=http://www.ct-7ob.com/vb/storeimg/live_1331898696_874.jpg&w=640&h=640&ei=ZQ3qUOD9H42HhQeItoH4BQ&zoom=1&iact=hc&vpx=983&vpy=147&dur=1777&hovh=225&hovw=225&tx=125&ty=114&sig=110591088699437469496&page=1&tbnh=139&tbnw=132&start=0&ndsp=23&ved=1t:429,r:1,s:0,i:154&biw=1366&bih=665

ayman774
01-07-2013, 02:56 AM
احييييييييييييييييه هو بعد الكلام ده فى حاجه تتقال

tito33
01-07-2013, 05:55 PM
اللى هقدر اقولهولك انك عندك احساس ومشاعر تكفى العالم كلة عندى حلول ونفسى اتعرف على انسانة زيك من زمان x_c195@yahoo.com صدقينى انا اللى بدورى علية وجربى

انيك اى حد عايز
01-07-2013, 11:41 PM
انتى حلك الوحيد انك تتجوزى بس واحد غريب ما يعرفكيش لانك مش ها تلاقى حد يعرفك ويرضى يتجوزك الا واحد ديوث وبرضو ها ترجعى تندمى لانه ها يجى يوم وانتى تتمنى راجل بجد مش كلام ومنظر لما تحسى انك بقتى سلعه وهو التاجر اى حد يقوللك غيركدا يبقى بيضك عليكى (انا اسف على اسلوبى بس الموقف ما ينفعش يترد عليه غير كدا)اخصائى اجتماعى بس ما بشتغلهاش:99:

الزب الجارح اوى
01-09-2013, 05:41 AM
مشكوووووووووووووووووووووور
باليونانية :افخريستو بولي
بالصينية: راخ مت
بالاسبانية: جراتسي
بالايطالية: جراثياس
بالحبشية: اميسكانالو
بالانجليزية: ثانكس
بالفرنسية:مغسي
بالألمانية : Danke دنكــه
بالتركية : تشك تشكر ادارم
بالهندية: شكريا:
باللغه الام شكرا جزيلا
بالاضافة لان الواحد الى عاوز ينيك واحدة لازم يعجبها ويخش دماغها والا يكون زى الحيوانات

لازم ينيك دماغها الاول قبل ما ينيك كسها
لازم يلحس افكرها القديمة قبل ما يلحس كسها
لازم يرضع من شوقها للجنس قبل ما يرضع بزازها
لازم يحسس على كلامه معاها قبل ما يحسس على جسمها
ليعنى من الاخر










لازم يدخل دماغها قبل ما زبه يدخل فيها

فتوكة
01-11-2013, 06:44 AM
عندك حق يا ولية

viza
01-11-2013, 07:54 PM
meratykos@yahoo.comللتحدث (meratykos@yahoo.comللتحدث) وتبادل صور المحارم--زوجتي--

بسام محمد احمد
01-18-2013, 08:23 AM
هاي مولاتي وجعتي قلبي اكيد من كلامك انا تحت امرك وممكن اتجوزك شوفي اومرك ائية وانا انفذها بس المهم انتي تكوني جادة واكيد وحدا زيك فهما الحياة كدة اكيد هتريحي وتمتعي الي معايكي انا بنتظار اومرك وموافق انفذ كل طلباتك وتكلمي معايا هتليقني جاد جدا جدا وهكون مطيع ليكي maysabaseme@yahoo.com

الرومنسى اوى
01-19-2013, 11:20 AM
انا الرومنسى اوى ازيك ايمان لو بتحبى الرومنسيه ضفينى عندك وده اميلى asir_love55@yahoo.com

بسام محمد احمد
01-21-2013, 01:29 AM
انا ولد بنوتي ونفسي اتناك واتنكت من ستات وبنات كتير وعاوزة اجرب ولد بس الي انتي كاتبةانا حاسا بية عارف اني الي هينكني عاوز يطفي نار زوبوو وبس وانا مشمهم عشان كدة مش عاوزة اتناك من ولاد ومترددة اتمنا نكون اصدقااء ايمان

za7eed
01-21-2013, 01:47 AM
كلام جميل يا نهر ولكن هو فعلا على لسان امرأه حقيقية ولا على حسب علمى وفى ملفك الشخصى انك راجل نحن نريد الحقيقة ولوكان على لسان سيدة فلماذا لم تكتب هى هذا الكلام تحت اسمها فى المنتدى

mao2011
01-21-2013, 05:36 PM
انا فى خدمتك وتحت امرك يا مدام ايمان بس الجدية وده ايميلى الياهوو mao_2011 وده ال سكايب mao.s1

lil1957
01-22-2013, 10:55 PM
ماهو الكلام يلي لازم ينقال

سمير الخطير
01-26-2013, 12:52 PM
ياريت الاقي اي مدام سكسيه للدلع واهلا بها اي سن لو لحد ٤٥ اوك انا رقمي 01122310049 ياريت رساله تعارف اولا انا شاب ٣٤ سنه

حب العمر
01-30-2013, 07:20 AM
فعلا كلام جميل وجاب من الاخر بس للاسف انتى نستى تجيب اخر الاخر انك عشان تخدى اللى فى حريتك ويتفك اسرك مش هينفع غير بالجواز الشرعى فا يا اما تردى بالوضع الراهن او تصبرى لحد لما يجى شارى راغب ليكى . شكرا ليكى على موضوعك الشيق ده

مدام ساره
02-04-2013, 01:53 AM
هو لو كان فيه رجاله كنت اشتريت كمبيوتر ودخلت على المواقع دى

midotmr
02-09-2013, 07:03 PM
معاكى حق بس انا عندى حل محترم اوى كلمينى على tmr.mido@yahoo.com

محروم من المتعة
02-16-2013, 12:52 AM
فى رجالة يا مدام سارة 01281893226

ragel
02-27-2013, 02:40 AM
و لاااااا اى اندهاشه ... انا مش فاهم مشكلتك ايه اصلا:haha::haha:

رجل صعب
03-30-2013, 12:28 AM
كلامك جميل وعجبنى جدا
وردا على كلامك وسؤالك مش هيحصل اللى بتفكرى فية الا لما الست تتحرر من قيودها وقيودها هى عقلية الرجل الشرقى وخاصة العربى اللى بيعامل الست على انها وعاء لقضاء حوائجة ومش هيحصل اللى فى نفسك الا لما تختلف نظرة الرجل للست ويختلف تفكير الست فى الرجل

فارس البيداء
04-07-2013, 11:44 PM
حل مشكلتك هو الزواج

mostafffa
07-13-2013, 12:02 AM
اااااااااااااااااااااااااااه واااااااااااة من البركان الي عاوز افضية كل يوم انيك وعاوز انيك تاني احس اني زبي في حاجة بتاكل جوة عاوز انيك وافضي الي جوة كل يوم اعمل اية حاسس اني عايش علشان انيك وبس مع اني متزوج وحاسس اني عاوز اتمتع ومتع اي بنيكها اكتر واكتر ونفسي يبقي معايا مش واحدة بل حريييييييييييم كتير للي عاوزة تتمتع بكل حتة في جسمها انا مصطفي من المنصورة 01008768680

رجل متحرر
07-13-2013, 01:28 AM
http://img3.samporn.com/scj/thumbs/421/962girls_.jpg

salahsalah31
10-16-2013, 07:34 PM
و**** كلامك صح جدا